Blog Σελίδα 11014

Γενέθλια για τη μοναδική Μάρω Κοντού: Κλείνει τα 90 και είναι πιο λαμπερή από ποτέ – Οι ευχές της Finos Film

Η Μάρω Κοντού γεννήθηκε στις 21 Ιουνίου και η Φίνος Φιλμ της ευχήθηκε με μια ξεχωριστή ανάρτηση στα σόσιαλ μίντια.

Η Finos Film εύχεται για τα γενέθλια της Μάρως Κοντού με ανάρτηση στα social media

«Πολύχρωμες ευχές στέλνουμε σήμερα στην υπέροχη και λαμπερή Μάρω Κοντού! Χρόνια πολλά, αγαπημένη μας Μάρω», είναι η ανάρτηση που ανέβασε σήμερα Παρασκευή στα social media η Finos Film για τα γενέθλια της κορυφαίας πρωταγωνίστριας που κλείνει τα 90 της χρόνια.


Γεννημένη στο Κουκάκι στις 21 Ιουνίου του 1934, η Μάρω Κοντού αποτελεί ζωντανό θρύλο της χρυσής εποχής του ελληνικού κινηματογράφου, καθώς έχει συμμετάσχει σε περισσότερες από 50 παραγωγές, ενώ η δημοφιλία της παραμένει σε πολύ υψηλά επίπεδα τόσο σε παλαιότερους όσο και σε νεότερους θαυμαστές του ελληνικού σινεμά της δεκαετίας του ’60.

Η Μάρω Κοντού έχει συμμετάσχει σε περισσότερες από 50 κινηματογραφικές παραγωγές όπως στην «Αντιγόνη» (1961) ως Ισμήνη, αλλά και τη σπουδαία κωμωδία «Η Γυνή να Φοβείται τον Άνδρα», όπου μαζί με τον Γιώργο Κωνσταντίνου υποδύθηκαν το ζεύγος Κοκοβίκου, ένα από τα πλέον διάσημα ζευγάρια του ελληνικού κινηματογράφου.

Τελευταία συνεργασία της Μάρως Κοντού με τη Φίνος Φιλμ ήταν στην αξέχαστη «Μια Ιταλίδα από την Κυψέλη» (1968) στον κεντρικό ρόλο πλάι στον Αλέκο Αλεξανδράκη. Μεγάλη επιτυχία είχαν εκείνη την εποχή και οι 13 ταινίες όπου συμπρωταγωνίστησε με τον Λάμπρο Κωνσταντάρα («Ο Γεροντοκόρος», «Ο Στρίγγλος που Έγινε Αρνάκι», «Κρίμα το Μπόι σου» κ.α.).

Μάρω Κοντού: Ζευγάρι με τον Λάμπρο Κωνσταντάρα

Σε παλαιότερη συνέντευξή της είχε αναφερθεί στο γεγονός ότι ο κόσμος τότε την ήθελε ζευγάρι με τον Λάμπρο Κωνσταντάρα.

«Θυμάμαι ότι μια φορά ήμασταν σε περιοδεία κάπου έξω από την Καβάλα. Και στην ταβέρνα που καθίσαμε τα ήξεραν όλα για όλους. Για τον Κωνσταντάρα, για την Καρέζη, όλα τα γνώριζαν καλύτερα κι από μένα που συνεργαζόμουν μαζί τους» είχε πει.




Και συνέχισε:

«Κάποια στιγμή με πλησίασε μια γιαγιά και με ρώτησε: ‘Γιατί δεν τον παντρεύεσαι τον Κωνσταντάρα;’. ‘Βρε, χριστιανή μου’ προσπαθούσα να της εξηγήσω. ‘Είναι παντρεμένος ο άνθρωπος και είμαι παντρεμένη κι εγώ’. Εκείνη όμως επέμενε: ‘Θα ήσασταν ωραίο ζευγάρι. Έπρεπε να τον έχεις παντρευτεί τον Λάμπρο’. Με τον Λάμπρο με ήθελαν. Μα και τις πιο πολλές ταινίες μου μαζί του τις έχω κάνει».

Τέλος, όταν ερωτήθηκε σχετικά με το αν τελικά θα μπορούσαν να είναι ζευγάρι εκείνη και ο αείμνηστος ηθοποιός υπό άλλες συνθήκες, η Μάρω Κοντού απάντησε:

«Όχι, ήμασταν αταίριαστοι ως χαρακτήρες. Αλλά πολύ ταιριαστοί ως επαγγελματίες. Ήταν ταλαντούχος πολύ ο Λάμπρος».

«Δεν μου άρεσε καθόλου σαν άνδρας, έβριζε, ήταν νευρικός, απότομος», είχε πει με χιουμοριστική διάθεσε στο παρελθόν για τον ηθοποιό.

Μάρω Κοντού: Το ντεμπούτο

Η Μάρω Κοντού έκανε το 1960 έκανε το ντεμπούτο της με πρωταγωνιστικό ρόλο στην ταινία της Φίνος Φιλμ «Τα Κίτρινα Γάντια» ως σύζυγος του Νίκου Σταυρίδη. Επέστρεψε στη Φίνος Φιλμ το 1963 πρωταγωνιστώντας στο πλευρό του Ντίνου Ηλιόπουλου στην ταινία «Ο Φίλος μου ο Λευτεράκης».

Από μικρή αγαπούσε τον χορό και σπούδασε πάνω σε αυτό, στη σχολή της Κούλας Πράτσικα. Κέρδισε μάλιστα και υποτροφία για την σχολή HLADEK στη Γερμανία, την οποία όμως δεν μπόρεσε να αξιοποιήσει λόγω οικονομικών προβλημάτων που αντιμετώπιζε η οικογένειά της. Το 1953 μπήκε σε παράσταση του Εθνικού Θεάτρου ως μέλος του χορού σε αρχαίες τραγωδίες.

Η πρώτη κινηματογραφική εμφάνισή της ήταν μόλις είχε ξεκινήσει στο Εθνικό Θέατρο, με έναν ρόλο στην ταινία της Φίνος Φιλμ «Χαρούμενο Ξεκίνημα» (1954) του Ντίνου Δημόπουλου. Ακολούθησαν κι άλλοι ρόλοι σε ταινίες όπως: «Ο Άνθρωπος του Τραίνου», «Έγκλημα στο Κολωνάκι» και «Έγκλημα στα Παρασκήνια».

Τα παιδικά χρόνια της Μάρως Κοντού και η οικογένειά της

Ο πατέρας της αγαπημένης ηθοποιού ήταν Πειραιώτης έμπορος με καλλιτεχνικές ευαισθησίες, που έφυγε από τη ζωή από φυματίωση όταν εκείνη ήταν μόλις 2 ετών. Μεγάλωσε με τη μητέρα της και τη γιαγιά της στο Κουκάκι, από το οποίο έχει ωραίες αναμνήσεις.

«Το Κουκάκι τότε ήταν μια γλύκα. Υπήρχαν μυρωδιές. Όλα τα σπίτια μονά ή διπλά με κήπους. Γύρω μας ζούσαν υπέροχες οικογένειες. Οι πόρτες και τα παράθυρα ήταν πάντα ανοιχτά. Γείτονές μας ήταν η οικογένεια του Μάριου Πλωρίτη, η φίλη μου Κατερίνα Γιουλάκη, παραπάνω έμενε η Νάνα Μούσχουρη» είχε πει σε συνέντευξη.

Γενέθλια για τη Μάρω Κοντού που μεγαλώνει όμορφα χωρίς επεμβάσεις: Πόσο χρονών γίνεται η «ψηλή» του ελληνικού κινηματογράφου

0

Η Μάρω Κοντού έχει σήμερα (22/6) τα γενέθλιά της. Η αγαπημένη ηθοποιός που «σαρώνει» στη σειρά «Η γη της ελιάς» γίνεται 89 ετών και είναι στα καλύτερά της. Ο χρόνος της έχει φερθεί καλά καθώς μεγαλώνει όμορφα χωρίς αισθητικές παρεμβάσεις και είναι μια πραγματικά πανέμορφη γυναίκα.

genethlia gia ti maro kontoy poy megalonei omorfa choris epemvaseis poso chronon ginetai i psili toy ellinikoy kinimatografoy 1 1200x699 1

Γενέθλια για τη Μάρω Κοντού που μεγαλώνει όμορφα χωρίς επεμβάσεις

Ο Ανδρέας Γεωργίου δημοσίσευσε στο instagram φωτογραφία τους να της δίνει ένα γλυκό φιλί και έγραψε:

«Χρόνια πολλά στο κορίτσι μας! Ούτε στα πιο τρελά μου όνειρα αυτή η συνεργασία! Μάρω μου σε λατρεύουμε!».

Οι ευχές του Ανδρέα Γεωργίου για τη Μάρω Κοντού

Γενέθλια για τη Μαρία Μπακοδήμου – Πόσο χρόνων έγινε

0

Η ανάρτηση της Μαρίας Μπακοδήμου

Η Μαρία Μπακοδήμου γιόρτασε τα φετινά της γενέθλια στο πλατό της εκπομπής της «Ο Πιο Αδύναμος Κρίκος” μαζί με τους συνεργάτες της, οι οποίοι της είχαν ετοιμάσει μία υπέροχη έκπληξη.

Συγκεκριμένα όπως θα δείτε στο βίντεο που ανέβασε η παρουσιάστρια στον προσωπικό της λογαριασμό στο Instagram, ένας συνεργάτης της εμφανίστηκε με μια τριώροφη λευκή τούρτα και όλοι μαζί της τραγούδησαν το τραγούδι των γενεθλίων, απαθανάτισαν με τα κινητά τους τη στιγμή και στη συνέχεια εκείνη έσβησε τα κεράκια.

2026 03 11 22.12.09

«Φέτος τα γενέθλια μου τα γιόρτασα στο πλατό με την επαγγελματική μου οικογένεια. Τα γενέθλια δεν είναι απλώς άλλη μια μέρα στο ημερολόγιο. Είναι η μέρα που μας θυμίζει ότι υπάρχουμε, μεγαλώνουμε, εξελισσόμαστε. Είναι μια μικρή στάση μέσα στον χρόνο για να κοιτάξουμε πίσω και να δούμε όλα όσα περάσαμε, όλα όσα μάθαμε, όλα όσα αντέξαμε. Και ταυτόχρονα να κοιτάξουμε μπροστά, σε όσα ονειρευόμαστε. Είναι μια αφορμή να θυμηθούμε ότι τη ζωή μας αξίζει να τη γιορτάζουμε», έγραψε στην ανάρτησή της η Μαρία Μπακοδήμου, η οποία έκλεισε τα 61.

2026 03 11 22.14.24

Δείτε την ανάρτηση με το βίντεo:

Γενέθλια για τη Βαλέρια Κουρούπη: Το πάρτι και η ηλικία της – «Δεν είμαι όσο φαίνομαι, δεν είμαι όσο νιώθω»

Με ένα μεγάλο πάρτι δίπλα σε αγαπημένους της φίλους η Βαλέρια Κουρούπη γιόρτασε τα φετινά της γενέθλια.

Η γνωστή ηθοποιός έκλεισε τα 50 σχηματίζοντας όμως με τα μπαλόνια τον αριθμό 20, κάνοντας αργότερα τον προσωπικό της απολογισμό τον οποίο μοιράστηκε στα social media.

«Τα χθεσινά πεντηκοστά γενέθλια δεν έμοιαζαν με τα προηγούμενα. Ο μισός αιώνας ύπαρξης πάνω σε τούτον τον πλανήτη γιορτάστηκε κατα πώς του έπρεπε, με δόξα και τιμή, με αγαπημένους ανθρώπους σε αγαπημένο μέρος καθώς και με άπειρη ευγνωμοσύνη.

Η σοφία της ηλικίας μου πλέον μου επιτρέπει (σχεδόν επιβάλει) να φλεξάρω χθεσινά, φιλοσοφικά συμπεράσματα:

1.Η ζωή τελικά είναι καλλιτέχνης κι όχι τεχνοκράτισσα
2.Η απόλυτη, η καθαρή, η ανόθευτη αγάπη κάνει πολύ καλό στην υγεία μας
3.Δεν είμαι όσο φαίνομαι, δεν είμαι όσο νιώθω, τα χρόνια μου τα μέτρησα με έρωτα και πόθο.

Και στα δικά σας υπέροχα ανεβάσματα της κλίμακας με υγεία, με καθαρό νου, με την ευλογία της αγάπης και της συνύπαρξης», έγραψε η Βαλέρια Κουρούπη.

stigmiotypo othonis 2024 08 08 12.03.52

Γενέθλια Αρναούτογλου: Έγινε 50 ετών και μοίρασε μεγάλα δώρα στο party του

0

Τα γενέθλιά του είχε χθες ο Γρηγόρης Αρναούτογλου και γιόρτασε τα 50 του χρόνια με ένα party σε πεντάστερο ξενοδοχείο και επώνυμους καλεσμένους.

«Eίναι η πρώτη φορά που κάνω πάρτι στη ζωή μου. Ευχαριστώ τον Θεό που καταφέρνω να σβήσω τα κεράκια για τα 50 μου χρόνια. Την πιο ωραία ευχή μου την έστειλε μια συνομήλικη φίλη, η Αθηνά, μέσω μηνύματος. Έγραφε: “Χρόνια πολλά σε κάποιον που θυμάται πώς ΄ήταν να χρησιμοποιείς καρτοτηλέφωνο, να αναποδογυρίζεις μια κασέτα και να σηκώνεσαι από την καρέκλα σου για να αλλάξεις κανάλι. Ευτυχισμένα τα 50 μας χρόνια”», είπε στο Breakfast@Star o εορτάζων.




«To καλύτερο δώρο μου το έκανε ο γιος μου, αλλά δε θα σας αποκαλύψω τι», πρόσθεσε ο παρουσιαστής.

Αρναούτογλου: H τρυφερή αφιέρωση της συντρόφου του, Νάνσυς Αντωνίου

«O Γρηγόρης δεν είναι απλά ο Γρηγόρης, είναι ο άνθρωπός μου και θέλω να είναι καλά. Θέλω να είναι ευτυχισμένος, γερός, δυνατός, με καθαρή σκέψη και καθαρή καρδιά, όπως εκείνος έχει», ήταν τα λόγια της συντρόφου του, Νάνσυς Αντωνίου, η οποία του ευχήθηκε, δίνοντάς του ένα γλυκό φιλί.




Γενέθλια Αρναούτογλου: H αφιέρωση της συντρόφου του και οι ευχές του Ρέμου

Ο Γρηγόρης Αρναούτογλου έσβησε τα κεράκια με τον αριθμό «50», με το τραγούδι του Αντώνη Ρέμου «Χρόνια Πολλά». Ο τραγουδιστής, ο οποίος είναι καλός φίλος του παρουσιαστή, ήταν εκεί. «Είναι πραγματικά σημειολογική ηλικία για τους άντρες τα 50 χρόνια, γιατί είνα ένα τέλος εποχής και μιας νέας εποχής μετά τα 50. Τα καλύτερα ξεκινούν από τα 50 και μετά. Με τον Γρηγόρη δε βλεπόμαστε πολύ συχνά, είμαστε μακριά περίπου 50 χλμ., αλλά όποτε μπορούμε έρχομαι και τον βλέπω κι έρχεται και ο Γρηγόρης», είπε ο Αντώνης Ρέμος.

Γενέθλια Αρναούτογλου: Tο δώρο του Λιανού – Γιατί τον ευχαρίστησε δημόσια

Ο Γιώργος Λιανός είναι στενός συνεργάτης του Γρηγόρη Αρναούτογλου και ήταν παρών στο party γενεθλίων του. Αποκάλυψε πως του έφερε δώρο δομινικανικά πούρα γιατί του αρέσουν πολύ.

«Ο Γρηγόρης με έχει στηρίξει σε πολλές φάσεις της ζωής μου και της προσωπικής και της επαγγελματικής… και με τρόπο “αντρίκιο” θα έλεγα. Πολλές φορές και κρυφά… δεν έχω μάθει τα καλά πράγματα που έχει κάνει αυτός για μένα. Ευελπιστώ κάποια στιγμή στο μέλλον, να φανώ αντάξιος της εμπιστοσύνης του. Θα του πω από δω ένα μεγάλο ευχαριστώ γιατί face to face ντρέπομαι, δεν είμαι τόσο εκδηλωτικός. 




“Γρηγόρη μου σ’ ευχαριστώ για ό,τι έχεις κάνει για μένα”», είπε.

Γενέθλια Αρναούτογλου: Oι καλεσμένοι και τα μεγάλα δώρα που κέρδισαν με κλήρωση

Πλήθος επωνύμων έδωσε το «παρών» στα γενέθλια του παρουσιαστή. Εκτός από τον Αντώνη Ρέμο, ήταν εκεί ο Γιώργος Λιανός, η Μαρία Ηλιάκη, η Σίσσυ Χρηστίδου, η Ζήνα Κουτσελίνη, ο Λευτέρης Πανταζής, ο Πέτρος Πυλαρινός, ο Ανδρέας Μικρούτσικος  κ.ά.

«Ο Γρηγόρης είναι πολύ αγαπημένος φίλος. Του εύχομαι τα καλύτερα. Τα 50 κλείνει σήμερα, όσο κι αν δεν του φαίνεται. Εύχομαι Υγεία, Χαρά, Ευτυχία, όλα τα καλά… Τα αξίζει ο Γρηγόρης και θέλω να είναι καλά», είπε η Μαρία Ηλιάκη και σε ερώτηση αν θα μπορούσαμε να δούμε τηλεοπτική της συνεργασία με τον Γρηγόρη, απάντησε: «Γιατί όχι; Η χημεία υπάρχει».

Όσα αποκάλυψε ο Χάρης Λεμπιδάκης για το party γενεθλίων του Γρηγόρη Αρναούτογλου- βίντεο Happy Day




Όπως αποκάλυψε ο Χάρης Λεμπιδάκης στο Happy Day, το πάρτυ γενεθλίων ήταν να γίνει με 90 άτομα καλεσμένους, ωστόσο η «βεντάλια» άνοιξε, όταν του τηλεφωνούσαν για ευχές και ο Γρηγόρης τους κάλεσε όλους. Κάποιοι αυτοπροσκλήθηκαν, σχολίασε ο δημοσιογράφος.

Μάλιστα, οι συνεργάτες του είχαν ετοιμάσει ένα βίντεο για εκείνον, όμως λόγω τεχνικού προβλήματος δεν μπορούσε να προβληθεί και ο Γιώργος Λιανός κλήθηκε να καλύψει το κενό. Η έκπληξη της βραδιάς ίσως ήταν τα μεγάλα δώρα που κληρώθηκαν στους καλεσμένους, μεταξύ αυτών: ένα ταξίδι στη Σαντορίνη, δωρεάν ρεύμα για έναν χρόνο, ελαστικά αυτοκινήτου κ.ά.

Γενέθλıα για τη Σοφία Φαραζή: Έσβnσε τα κεράκıα και κανείς δεν μπορεί να πıστέψει την πραγματıκή ηλıκία της, τόσα χρóνια έκλεıσε

Η Σοφία Φαραζή επέστρεψε τη περασμένη σεζόν στην τηλεόραση με τη σειρά «Παγιδευμένοι».

Συνεχίζει και τη φετινή σεζόν να πρωταγωνιστεί στην πετυχημένη σειρά του ALPHA και πριν λίγες ημέρες είχε τα γενέθλιά της.

Η όμορφη και ταλαντούχα ηθοποιός έγινε 45 χρονών και έσβησε τα κεράκια μιας λαχταριστής τούρτας.

Η ίδια δημοσίευσε την τούρτα πριν σβήσει τα κεράκια και έγραψε πόσο ευγνώμων νιώθει. «Έκανα πέντε χρόνια ενεργειακά μαθήματα με ρέικι για να αποβάλω αυτή την πεποίθηση που την είχα πολύ έντονη και κατάλαβα πόσο είχα αφήσει υποσυνείδητα λίγο πίσω τη δουλειά μου.

Όχι, μπορούμε να τα έχουμε όλα. Οι άνθρωποι γεννιόμαστε και ερχόμαστε στη γη μόνο με έναν σκοπό, να γίνουμε ευτυχισμένοι. Άρα μπορούμε να τα κάνουμε όλα».

17

ΓΕΝ: Πέθανε αιφνιδίως αντιπλοίαρχος εν ώρα υπηρεσίας

0

Κατά τη διάρκεια της υπηρεσίας πέθανε ο αντιπλοίαρχος Μάχιμος Ν.Π. που υπηρετεί στο Γενικό Νοσοκομείο Ναυτικού ανακοίνωσε το ΓΕΝ.

Ο αντιπλοίαρχος έχασε ξαφνικά τις αισθήσεις του σήμερα το μεσημέρι. Διακομίσθηκε στη συνέχεια με ασθενοφόρο στο 251 Γενικό Νοσοκομείο Αεροπορίας (251 ΓΝΑ) όπου διαπιστώθηκε ο θάνατός του. Τα ακριβή αίτια του θανάτου του διερευνώνται. Για το συμβάν ενημερώθηκαν οι οικείοι του.

Το Γενικό Επιτελείο Ναυτικού, με ανακοίνωσή του, εκφράζει τη λύπη του για την απώλεια του συναδέλφου και τα ειλικρινή συλλυπητήρια στην οικογένεια και στους οικείους του.

Γεμιστά πορτοκάλια με σοκολάτα

0

Φτιάξτε ένα ιδιαίτερο γλυκό για όλες τις ώρες!

Υλικά για 2-4 άτομα

  • 225 γραμμάρια σοκολάτα ημίγλυκη, χοντροκομμένη
  • 1 φλιτζάνι κρέμα γάλακτος με 35% λιπαρά
  • 1 κουταλιά της σούπας ανάλατο βούτυρο, σε θερμοκρασία δωματίου
  • 3 πορτοκάλια κομμένα στη μέση και καθαρισμένα από τη σάρκα τους

Εκτέλεση

Για τα πορτοκάλια

  1. Σε ξύλο κοπής κόβετε τα πορτοκάλια στη μέση κατά μήκος και με ένα μαχαιράκι χαράσσετε ολόγυρα την σάρκα τους.
  2. Στη συνέχεια με ένα κουταλάκι αφαιρείτε τη σάρκα από τα πορτοκάλια και αφήνετε στην άκρη για το γέμισμα.

Για τη γέμιση

  1. Τοποθετείτε τη σοκολάτα σε ένα πυρίμαχο μπολ μεσαίου μεγέθους.
  2. Τοποθετείτε την κρέμα σε μια μικρή κατσαρόλα σε μέτρια φωτιά και αφήνετε να σιγοβράσει.
  3. Ρίχνετε πάνω από τη σοκολάτα και αφήνετε μέχρι να μαλακώσει η σοκολάτα, περίπου 5 λεπτά.
  4. Προσθέτετε το βούτυρο και ανακατεύετε μέχρι να μαλακώσει.

Για τη συναρμολόγηση

  1. Τοποθετείτε τις κούπες από τα πορτοκάλια μέσα σε φόρμα για μάφινς (αυτό το κάνετε για να σταθεροποιήσετε τα πορτοκάλια).
  2.  Στη συνέχεια γεμίζετε τις κούπες από τα πορτοκάλια με τη σοκολάτα και αποθηκεύετε στο ψυγείο για 1 -2 ώρες.
  3. Τέλος αφαιρείτε από το ψυγείο και κόβετε σε φέτες.

Γέμισε… βλήματα πολέμου δημοφιλής παραλία της Εύβοιας – Δείτε φωτογραφίες

Ούτε ένα ούτε δύο, αλλά συνολικά 15 βλήματα εντοπίστηκαν διάσπαρτα στην ακτή της Αμίτσας, εξουδετερώθηκαν από πυροτεχνουργούς – Ανοιχτή η παραλία για το κοινό

Επιχείρηση εξουδετέρωσης βλημάτων οργανώθηκε στη δημοφιλή παραλία Αμίτσα στο Κυμάσι Μαντουδίου, στην Εύβοια, που παρέμενε κλειστή για το κοινό από το περασμένο Σάββατο.

Υπεθυμίζεται ότι η παραλία έκλεισε το Σάββατο (13/07), όταν κατά τη διάρκεια καθαρισμού της, από τα συνεργεία του Δήμου Μαντουδίου Λίμνης, Αγίας Άννας, βρέθηκαν στην παραλία πέντε βλήματα πολέμου, με αποτέλεσμα άμεσα να σημάνει συναγερμός για την εξουδετέρωσή τους.

Ξέθαψαν συνολικά 15 βλήματα από την ακτή – Πώς έγινε η εξουδετέρωση

Ωστόσο, όπως αναφέρουν πληροφορίες του evima.gr, μετά από διεξοδική διερεύνηση στην ακτή εντοπίστηκαν όχι πέντε… αλλά συνολικά 15 βλήματα!  

img 5607 1 img 5606 1

20205cc2 cb7b 422a a01e 960ec2996e30 1

Όλα τα βλήματα εντοπίστηκαν και εξουδετερώθηκαν στην ευρύτερη παραλία, αφού πρώτα είχαν σπεύσει στο σημείο πυροτεχνουργοί.

Οι πυροτεχνουργοί, συνοδεία της αστυνομίας πήραν τα βλήματα και τα πήγαν σε νταμάρι στον ΚΑΚΑΒΟ, στα μεταλλεία πρώην Σκαλιστήρι και τα εξουδετέρωσαν, χωρίς να σημειωθεί κάποιο άλλο πρόβλημα.

Ανοιχτή η παραλία για το κοινό

«Μηχάνημα που καθάριζε την παραλία εντόπισε τα βλήματα. Άμεσα ειδοποιήθηκε η Αστυνομία που ήρθε στο χώρο και κάλεσε τους πυροτεχνουργούς. Φυσικά, η παραλία έκλεισε και απαγορεύτηκε η οποιαδήποτε χρήση της», είχε δηλώσει στο evima.gr ο αντιδήμαρχος, κ. Γιάννης Καντζούρας.

Η παραλία, μετά την επιχείρηση, άνοιξε κανονικά χωρίς να σημειωθεί κάποιο άλλο πρόβλημα στην ευρύτερη περιοχή, ενώ αποχώρησαν και οι δυνάμεις της Αστυνομίας και οι πυροτεχνουργοί. e9dd775a 3038 428d 8b07 29f13ea8f1b3 1 img 5388 1

Γέμισε συλλυπητήρια το facebook: Νεκρή η Βίκυ Ευταξά, δυστυχώς δεν τα κατάφερε

0

Η πρώην πρόεδρος της Διοικούσας Επιτροπής ΝΔ Ν. Θεσσαλονίκης, Βίκυ Ευταξά, έφυγε από τη ζωή  το βράδυ, 07/09, μετά από μακρά και δύσκολη μάχη με χρόνια ασθένεια.

Με ανακοίνωσή της, η Διοικούσα Επιτροπή της Νέας Δημοκρατίας Θεσσαλονίκης εκφράζει τη βαθιά της θλίψη για την απώλεια της Βίκυς Ευταξά, η οποία είχε υπηρετήσει ως πρόεδρος της επιτροπής στο παρελθόν.

1 187

 Η ανακοίνωση της Διοικούσας Επιτροπής της Νέας Δημοκρατίας Θεσσαλονίκης

«Η οικογένεια της Νέας Δημοκρατίας αποχαιρετά με θλίψη τη Βίκυ Ευταξά, πρώην πρόεδρο της Διοικούσας Επιτροπής της Νέας Δημοκρατίας Θεσσαλονίκης την περίοδο 2016 – 2018», αναφέρει η ανακοίνωση και προσθέτει: «Η Βίκυ Ευταξά ήταν απόφοιτος του τμήματος Αρχιτεκτόνων Μηχανικών του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης και παρουσίασε έντονη συνδικαλιστική δράση ως μέλος της κεντρικής αντιπροσωπείας του ΤΕΕ/ΤΚΜ αλλά και πρόεδρος του Συλλόγου Αρχιτεκτόνων Θεσσαλονίκης.

Ήταν υποψήφια βουλευτής Α’ Θεσσαλονίκης το 2009, υπηρέτησε ως γενική γραμματέας της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Ηπείρου – Δυτικής Μακεδονίας και υπήρξε η πρώτη γυναίκα πρόεδρος της Διοικούσας Επιτροπής της Νέας Δημοκρατίας Θεσσαλονίκης. Εκφράζουμε τα ειλικρινή μας συλλυπητήρια στους οικείους της και ιδιαίτερα στην οικογένειά της».

Αρχιτεκτόνισσα μηχανικός, απόφοιτος του ΑΠΘ, εντάχθηκε στη Νέα Δημοκρατία από νεαρή ηλικία. Διετέλεσε πρόεδρος του Συλλόγου Αρχιτεκτόνων Θεσσαλονίκης, μέλος της κεντρικής αντιπροσωπείας του ΤΕΕ και του ΤΕΕ/ΤΚΜ, καθώς και υποψήφια βουλευτής στην Α’ Θεσσαλονίκης το 2009. Επιπλέον, υπηρέτησε ως γενική γραμματέας της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Ηπείρου – Δυτικής Μακεδονίας και ήταν η πρώτη γυναίκα που ανέλαβε την προεδρία της ΝΔ Θεσσαλονίκης.

Η Βίκυ Ευταξά είχε μια αξιοσημείωτη επαγγελματική, συνδικαλιστική και πολιτική πορεία. Υπηρέτησε ως πρόεδρος της ΝΔ Θεσσαλονίκης για περίπου ενάμιση χρόνο κατά τη διακυβέρνηση του Κυριάκου Μητσοτάκη.

Η συγκινητική ανάρτηση του νυν Προέδρου της Διοικούσας, Ζήση Ιωακείμβιτς

Βίκυ μου καλό ταξίδι…

Η παράταξή μας από σήμερα , η ΝΔ Θεσσαλονίκης από σήμερα είναι φτωχότερη .

Η συναγωνιστρια , φίλη Βίκυ Ευταξα και πρώην Πρόεδρος της ΔΕ της ΝΔ Θεσσαλονίκης βρίσκεται πλέον στην χώρα των αγγέλων.

Καλό παράδεισο να έχεις Βίκυ μου