Άνθρωποι που οι κραυγές τους υψώνονται καθώς αποχαιρετούν αγαπημένους. Που κλαίνε από απόγνωση στα ερείπια των σπιτιών τους. Που μένουν ξάγρυπνοι πλάι στους τραυματίες τους.
Η Αρμενία και το Αζερμπαϊτζάν συμφώνησαν να κηρύξουν κατάπαυση του πυρός στο Ναγκόρνο Καραμπάχ από τα μεσάνυχτα της 18ης Οκτωβρίου, για ανθρωπιστικούς λόγους. Ωστόσο, λίγο μετά την έναρξη ισχύος η Αρμενία κατηγόρησε το Αζερμπαϊτζάν πως ”έσπασε” τη συμφωνία βομβαρδίζοντας την τον θύλακα του Νοτίου Καυκάσου επί σχεδόν τρεις ώρες.
Η απόφαση είχε ληφθεί μετά άγριο σφυροκόπημα του Μπακού στο Ναγκόρνο Καραμπάχ και της Αρμενίας στο Αζερμπαϊτζάν τα προηγούμενα 24ωρα. Στόχος, να γίνει ανταλλαγή αιχμαλώτων, να παρασχεθεί βοήθεια στους αμάχους, να ταφούν όπως πρέπει οι νεκροί.
Οι βόμβες όμως και οι ρουκέτες φαίνεται πως δεν σταμάτησαν να πέφτουν.
Η χθεσινή ημέρα ήταν σπαρακτική τόσο στο Ναγκόρνο Καραμπάχ όσο και σε περιοχές του Αζερμπαϊτζάν.
Για τις λίγες ώρες που σταμάτησαν να ηχούν οι σειρήνες, οι βομβαρδισμοί και ο κόσμος βγήκε από τα καταφύγια ηχούσε ο θρήνος και τα πρόσωπα των ανθρώπων ήταν χαραγμένα από τον πόνο.
Γονείς και από τις δύο πλευρές έπρεπε να κηδέψουν τα παιδιά τους, άνθρωποι κάθε ηλικίας να αποχαιρετήσουν τους αγαπημένους τους ενώ άλλοι ακόμη τους αναζητούσαν στα ερείπια βομβαρδισμένων σπιτιών. Άλλοι έκλαιγάν από απόγνωση πάνω στα συντρίμμια και κάποιοι δακρύζουν και προσεύχονταν πλάι σε τραυματίες.
ARIS MESSINIS VIA GETTY IMAGES
Μητέρα σπαράζει πάνω από το φέρετρο του γιου της που σκοτώθηκε κατά τις επιθέσεις του Αζερμπαϊτζάν. Στεπάνακερτ, Ναγκόρνο Καραμπάχ
ASSOCIATED PRESS
Προσευχές και στο Στεπάνακερτ του Ναγκόρνο Καραμπάχ
ASSOCIATED PRESS
Ένας άντρας στέκεται μπροστά στο βομβαρδισμένο σπίτι του στο Στεπάνακερτ του Ναγκόρνο Καραμπάχ.
ASSOCIATED PRESS
Ματωμένα σεντόνια σε δωμάτιο ξενοδοχείου μετά από επίθεση των αζερικων δυνάμεων στο Ναγκόρνο Καραμπάχ
ASSOCIATED PRESS
Θρήνος στα ερείπια σπιτιού στου Στεπάνεκερτ του Ναγκόρνο Καραμπάχ
ARIS MESSINIS VIA GETTY IMAGES
Θρήνος στον τάφο ενός στρατιώτη του Στεπάνακερτ
BULENT KILIC VIA GETTY IMAGES
Ανείπωτος πόνος για τους νεκρούς αμάχους από τους βομβαρδισμούς των Αρμενίων, Γκαντζά, Αζερμπαϊτζάν
ASSOCIATED PRESS
Αποσβολωμένος στα ερείπια του σπιτιού του στην Γκαντζά του Αζερμπαϊτζάν που χτυπήθηκε από ρουκέτα των Αρμενίων
ASSOCIATED PRESS
Γυναίκες μόνες σε καταφύγιο στο Στεπάνακερτ του Ναγόρνο Καραμπάχ
ASSOCIATED PRESS
Αναζήτηση επιζώντων στα ερείπια σπιτιών που επλήγησαν από τις δυνάμεις της Αρμενίας. Γκαντζά, Αζερμπαϊτζάν
ASSOCIATED PRESS
Εγκαταλείποντας το βομβαρδισμένωο από τους Αρμένιους σπίτι του πήρε μαζί του έναν πίνακα ζωγραφικής, Γκαντζά, Αζερμπαϊτζάν
ASSOCIATED PRESS
Θρήνος. Γκαντζά, Αζερμπαϊτζάν
ANADOLU AGENCY VIA GETTY IMAGES
Πώς να πεις αντίο σε κάποιον που αγαπάς. Γκαντζά, Αζερμπαϊτζάν.
ARIS MESSINIS VIA GETTY IMAGES
Μητέρα σπαράζει πάνω από το φέρετρο του γιου της που σκοτώθηκε κατά τις επιθέσεις του Αζερμπαϊτζάν. Στεπάνακερτ, Ναγκόρνο Καραμπάχ
ASSOCIATED PRESS
Εθελοντής ιατρός μοιράζει φάρμακα και ηλικιωμένοους και ασθενείς στο Στεπάνακερτ το Ναγκόρνο Καραμπάχ
ASSOCIATED PRESS
Πατέρας κοιτάζει τις πληγές του γιου του που τραματίστηκε κατά τον βομβαρδισμό των αζερικών δυνάμεων. Στεπάνακερτ, Ναγκόρνο Καραμπάχ
ASSOCIATED PRESS
Ο Γιούρι Μελκονιάν, 64 ετών, κοιτάζει το σπίτι του που βομβαρδίστηκε από Αζέρους. Χωρίο Σος, Ναγκόρνο Καραμπάχ
ASSOCIATED PRESS
Εθελοντής ιατρός δίνει φάρμακα σε άρρωστη γυναίκα που ζει σε καταφύγιο στο Στεπάνακερτ του Ναγκόρνο Καραμπάχ
ASSOCIATED PRESS
Οι γυναίκες. Πάντα στο πόλεμο μένουν πίσω και ζουν μέσα στην αγωνία, το φόβο και συχνά το πένθος και τον θρήνο. Στεπάνακερτ, Ναγκόρνο Καραμπάχ
ASSOCIATED PRESS
Η ζωή στα καταφύγια του Στεπάνακερτ στο Ναγκόρνο Καραμπάχ
ARIS MESSINIS VIA GETTY IMAGES
Ανοίγοντας τάφους για τους νεκρούς του πολέμου στο Στεπάνακερτ του Ναγκόρνο Καραμπάχ
ASSOCIATED PRESS
Αζέρος στρατιώτης παρηγορεί έναν άνδρας που αναζητά αγαπημένους τους στα συντρίμμια σπιτιού που βομβαρδίστηκε.
KAREN MINASYAN VIA GETTY IMAGES
Ένα κερί και προσευχή για όσους χάθηκαν και όσους πολεμούν ακόμη. Γερεβάν, Αρμενία
Δικαστήριο στη Νέα Ζηλανδία αφαίρεσε σήμερα προσωρινά την κηδεμονία ενός βρέφους, οι γονείς του οποίου αρνούνται να υποβληθεί σε χειρουργική επέμβαση αναγκαία για να διατηρηθεί στη ζωή επειδή φοβούνται ότι μπορεί να του μεταγγιστεί αίμα ανθρώπου που έχει εμβολιαστεί κατά της covid-19.
Το Ανώτερο Δικαστήριο του Όκλαντ αποφάσισε να αναλάβει τη μερική κηδεμονία του «μωρού W», ηλικίας έξι μηνών, μέχρι να υποβληθεί στη χειρουργική επέμβαση την οποία έχει ανάγκη, καθώς πάσχει από στένωση της πνευμονικής βαλβίδας.
Το βρέφος έχει καθυστερήσει να υποβληθεί στη σωτήρια για τη ζωή του επέμβαση, επειδή οι γονείς του απαιτούσαν το αίμα που θα του μεταγγιστεί να προέρχεται από ανθρώπους που δεν έχουν λάβει εμβόλιο mRNA κατά της covid. Πλέον το μωρό βρίσκεται υπό «την ιατρική κηδεμονία του δικαστηρίου» «μέχρι να ολοκληρωθεί η επέμβαση» και η ανάρρωσή του, δηλαδή το αργότερο ως τα τέλη Ιανουαρίου.
Οι γονείς θα εξακολουθήσουν να είναι οι κηδεμόνες του βρέφους, αλλά δεν θα μπορούν να λαμβάνουν ιατρικές αποφάσεις για αυτό. Θα «ενημερώνονται για τη φύση της θεραπείας που θεωρείται κατάλληλη για ‘το μωρό W’ και για την εξέλιξη της κατάστασής του», σύμφωνα με τη δικαστική απόφαση.
Η υπόθεση έχει προκαλέσει σάλο τη χώρα και φέρνει στο φως την έκταση της παραπληροφόρησης σχετικά με τα εμβόλια της covid-19.
Ο εκπρόσωπος της υπηρεσίας Μάικ Σέπαρντ δήλωσε ότι πρόκειται για «μια δύσκολη κατάσταση για όλους όσοι εμπλέκονται». «Η απόφαση να υποβληθεί ένα τέτοιου είδους αίτημα στο δικαστήριο λαμβάνεται πάντα με γνώμονα το συμφέρον του παιδιού», πρόσθεσε. Μετά την ανακοίνωση της δικαστικής απόφασης, η ακτιβίστρια κατά των εμβολίων της covid Λιζ Γκαν ζήτησε στους ανθρώπους που είχαν πάει για να στηρίξουν την οικογένεια να ασκήσουν πίεση στη Νεοζηλανδή πρωθυπουργό Τζασίντα Άρνερν προκειμένου να αλλάξει η απόφαση.
Οι υγειονομικές αρχές έχουν ήδη απορρίψει το αίτημα των γονιών του βρέφους να του μεταγγιστεί μόνο «αίμα ανεμβολίαστου», τονίζοντας ότι κάτι τέτοιο είναι ανώφελο και καθόλου πρακτικό. Τα νοσοκομεία δεν διαχωρίζουν το αίμα των αιμοδοτών σε εμβολιασμένους και ανεμβολίαστους.
Από την πλευρά της η οικογένεια δήλωσε ότι έχει συγκεντρώσει δεκάδες ανεμβολίαστους διατεθειμένους να προσφέρουν αίμα για το βρέφος. «Πρόκειται για μια ιδιαίτερα ασυνήθιστη κατάσταση στην οποία οι γονείς επιθυμούν μια καλύτερη θεραπεία για το παιδί τους από αυτή που προτείνει το κράτος», είχε δηλώσει τον Νοέμβριο η δικηγόρος των γονιών Σου Γκρέι.
Ένα σοβαρό περιστατικό ενδοοικογενειακής έντασης σημειώθηκε χθες στην Κοζάνη, με εμπλοκή τριών μελών της ίδιας οικογένειας, το οποίο κατέληξε σε αλληλομηνύσεις και μεταφορά όλων για ιατρική εξέταση.
Σύμφωνα με πληροφορίες, πρόκειται για υπόθεση που αφορά μια 54χρονη κόρη και τους ηλικιωμένους γονείς της, ηλικίας 84 ετών η μητέρα και 83 ετών ο πατέρας. Η ένταση, όπως αναφέρεται, φαίνεται να ξεκίνησε για λόγους που σχετίζονται με ένα τρακτέρ οικογενειακής χρήσης.
Κατά τις ίδιες πληροφορίες, υπήρξε αρχικά επεισόδιο μεταξύ μητέρας και κόρης, με τη μία πλευρά να φέρεται να χτυπά την άλλη. Στη συνέχεια, η κατάσταση κλιμακώθηκε, με την κόρη να ανταποδίδει τα χτυπήματα προς τη μητέρα της.
Παράλληλα, ο πατέρας φέρεται να παρενέβη και να απείλησε την κόρη, ενώ η ίδια υποστηρίζει ότι δέχθηκε επίθεση και από εκείνον, κατά τη διάρκεια της προσπάθειάς της να αποκτήσει πρόσβαση στο τρακτέρ.
Το περιστατικό οδήγησε στο να κατατεθούν εκατέρωθεν μηνύσεις, καθώς τόσο οι γονείς όσο και η κόρη προχώρησαν σε νομικές ενέργειες.
Και τα τρία μέλη της οικογένειας μετέβησαν στο Γραφείο Αντιμετώπισης Ενδοοικογενειακής Βίας, ενώ στη συνέχεια οδηγήθηκαν στο νοσοκομείο της Κοζάνης για ιατρική εξέταση. Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, όλοι είναι σε καλή κατάσταση υγείας, ωστόσο στην κόρη φέρονται να είναι εμφανή σημάδια τραυματισμού.
Η υπόθεση βρίσκεται πλέον σε διαδικασία διερεύνησης από τις αρμόδιες αρχές, ενώ αναμένεται η αξιολόγηση των καταγγελιών και των δύο πλευρών. Όλοι βρίσκονται στο νοσοκομείο με παρουσία της αστυνομίας ώστε να μην ξεφύγει η κατάσταση.
Οι γονείς ενός 30χρονου άνδρα έλαβαν δραστικά μέτρα στην προσπάθειά τους να τον αναγκάσουν επιτέλους να ανοίξει τα φτερά του και να εγκαταλείψει την οικογενειακή εστία: υπέβαλαν μήνυση σε βάρος του.
Σύμφωνα με τα δικαστικά έγγραφα, ο Μάικλ Ροτόντο δεν πληρώνει ενοίκιο, ούτε βοηθάει στις δουλειές του σπιτιού. Παράλληλα, αγνόησε την προσφορά των γονιών του να του δώσουν χρήματα για να εγκατασταθεί κάπου αλλού.
Παρά τα πέντε ειδοποιητήρια έξωσης που του έχουν στείλει, η Κριστίνα και ο Μαρκ Ροτόντο δηλώνουν απελπισμένοι καθώς ο Μάικλ εξακολουθεί να αρνείται να μετακομίσει. Ο γιος τους υπστηρίζει ότι δεν ειδοποιήθηκε εγκαίρως για την έξωση.
Σύμφωνα με το BBC, το ζεύγος Ροτόντο υπέβαλε τη μήνυση στο δικαστήριο της κομητείας Ονοντάγκαν, κοντά στο Σίρακιουζ της Νέας Υόρκης, στις 7 Μαΐου αφού επί μήνες προσπαθούσε ανεπιτυχώς να πείσει τον Μάικλ, με το καλό και με το άγριο, να εγκαταλείψει τη “φωλιά” τους. Ο δικηγόρος τους, ο Άντονι Αντοράντε είπε στον ιστότοπο Syracuse.com ότι οι γονείς δεν ξέρουν πλέον πώς να τον αναγκάσουν να φύγει από το σπίτι τους.
«Αποφασίσαμε ότι πρέπει να φύγεις αμέσως από αυτό το σπίτι» έγραφε το πρώτο γράμμα που του έστειλαν, στις 2 Φεβρουαρίου. Όταν εκείνος αγνόησε την επιστολή, του έστειλαν, με τη βοήθεια του δικηγόρου, ένα κανονικό ειδοποιητήριο έξωσης, στις 13 Φεβρουαρίου, υπογεγραμμένο από τη μητέρα του. Απειλούσαν μάλιστα ότι θα κινήσουν «τη νόμιμη διαδικασία» αν δεν μετακόμιζε μέχρι τις 15 Μαρτίου.
Στη συνέχεια, του πρόσφεραν χρήματα, 1.100 δολάρια, αλλά και μερικά αιχμηρά σχόλια για τη συμπεριφορά του. “Υπάρχουν δουλειές διαθέσιμες ακόμη και για εκείνους που έχουν φτωχή εργασιακή εμπειρία όπως εσύ. Βρες μια δουλειά. Πρέπει να δουλέψεις!”, τον προέτρεψαν.
Στις 30 Μαρτίου, κατέστη προφανές σε όλους ότι ο γιος δεν είχε κανέναν σκοπό να φύγει. Έτσι τον Απρίλιο προσέφυγαν στη δικαιοσύνη για να τον διώξουν νόμιμα.
Σύμφωνα με το τοπικό τηλεοπτικό δίκτυο WABC News, ο Μάικλ χαρακτηρίζει “εκδικητική” τη μήνυση και ζήτησε από το δικαστήριο να απορρίψει το αίτημα των γονιών του. Η υπόθεση θα εκδικαστεί εντός των επόμενων ημερών – λίγες εβδομάδες πριν από τα 31α γενέθλια του Μάικλ.
Οι γονείς στην Πενσυλβάνια των ΗΠΑ σύντομα θα κληθούν να πληρώσουν βαριά πρόστιμα, αν αποδειχτεί ότι τα παιδιά τους εκφοβίζουν άλλα παιδιά. Ο νέος νόμος ορίζει ότι οι γονείς θα πληρώνουν πρόστιμο ύψους 500 δολαρίων, αν τα παιδιά τους πιαστούν να κάνουν bullying επανειλημμένα μέσα στο ίδιο σχολικό έτος.
«Το bullying συχνά δεν καταγγέλεται, άρα μένει ατιμώρητο», δήλωσε ο Εκπρόσωπος Τύπου της Αστυνομίας της Πενσυλβάνια. «Όταν δεν καταγγέλεται, μπορεί να κλιμακωθεί από απλό πείραγμα και να γίνει κανονική επίθεση και – σε χειρότερες περιπτώσεις – να φτάσουμε μέχρι και στην αυτοκτονία του θύματος». Το 2015 ο αριθμός των αυτοκτονιών μεταξύ των εφήβων κοριτσιών ήταν ο υψηλότερος των τελευταίων 40 ετών, σύμφωνα με το Κέντρο Ελέγχου και Πρόληψης Αυτοκτονιών. Τα ποσοστά δεν αυξήθηκαν μόνο για τα κορίτσια, αλλά και για τα αγόρια επίσης. Τα ποσοστά αυτοκτονίας στα έφηβα κορίτσια διπλασιάστηκαν και στα αγόρια αυξήθηκαν κατά 30% τουλάχιστον. Η Πολιτεία της Πενσυλβάνια αισθάνθηκε υποχρεωμένη απ’ ότι φαίνεται να αντιμετωπίσει το πρόβλημα αυτό γι’ αυτό και έστειλε κλιμάκια σε όλα τα σχολεία της περιοχής για να καταγράψει περιστατικά bullying.
«Αν είναι οι γονείς που ευθύνονται για την κακή συμπεριφορά των παιδιών τους, τότε πρέπει να κάνουμε κάτι γι’ αυτό. Ειδικά μετά την εμφάνιση του διαδικτυακού bullying το πρόβλημα είναι ακόμα πιο έντονο, οπότε δεν έχουμε την πολυτέλεια να καθόμαστε άπραγοι. Κανένας μαθητής δεν πρέπει να πηγαίνει σχολείο νιώθωντας φόβο ή ντροπή».
Το νέο νομοσχέδιο δίνει την ευκαιρία στους μαθητές και τους γονείς τους να διορθώσουν την κατάσταση προτού εκδοθεί το πρόστιμο. Το σχολείο οφείλει να ενημερώνει το γονέα ότι το παιδί του εκφοβίζει άλλα παιδιά κάθε φορά, που συμβαίνει. Μετά το πρώτο περιστατικό, το διδακτικό προσωπικό ρωτάει τους γονείς πώς το χειρίστηκαν. Μετά το δεύτερο, μαμά και μπαμπάς πρέπει να παρακολουθήσουν μια ειδικά για γονείς σχεδιασμένη συνεδρία για να λυθεί το πρόβλημα. Εάν ο μαθητής πιαστεί και τρίτη φορά μέσα στο ίδιο σχολικό έτος να κάνει το ίδιο, τότε οι γονείς θα λάβουν κλήση ύψους 500 δολαρίων.
Καθώς τα σχολεία σε ολόκληρη τη χώρα αγωνίζονται για να αντιμετωπίσουν το ζήτημα, η κυβέρνηση μιλά πλέον ανοιχτά μοιράζοντας πρόστιμα. Το Συμβούλιο του Plover Village στο Ουισκόνσιν ενέκρινε πρόσφατα ένα διάταγμα κατά της εκφοβιστικής συμπεριφοράς που τιμωρεί τους γονείς των παιδιών, που επανειλημμένα κάνουν bullying με πρόστιμο 124 δολαρίων.
Στην Πενσυλβάνια, οι γονείς δεν λαμβάνουν την κλήση «με την πρώτη». Αντ’ αυτού, λαμβάνουν γραπτή, αλλά και τηλεφωνική ειδοποίηση δύο φορές, προτού τους κοπεί πρόστιμο. «Δεν είναι ευθύνη του σχολείου να αναθρέψει σωστά τα παιδιά. Δουλειά του είναι να τα διδάσκει. Ούτε δουλειά της αστυνομίας είναι. Είναι δουλειά των γονιών», δήλωσε ο Dan Ault, αρχηγός της αστυνομίας του Plover.
Πολλοί πιστεύουν ότι το μέτρο με τα πρόστιμα δεν θα φέρει καμία αλλαγή. Βάσει νομοθεσίας θα έπρεπε να υπάρχει ένα σύστημα, που θα επιτρέπει την ανώνυμη καταγγελία του εκφοβισμού και να παρέχει τα δεδομένα σε πραγματικό χρόνο.
Ο μόνος τρόπος για να τερματιστεί επιτέλους αυτή η μάστιγα είναι να συνεργαστούν σωστά γονείς-μαθητές-κράτος. Μόνο έτσι θα σωθούμε.
Τα σημερινά παιδιά δεν πάνε καλά. Μπορεί να είναι υγιέστερα, αλλά είναι υπερκινητικά, έχουν προβλήματα στο σχολείο και δυσκολεύονται να αυτονομηθούν. Τι φταίει;
Ο υπερβολικός φιλελευθερισμός στο σπίτι, απαντά ο πιο γνωστός παιδίατρος
Δύο γεγονότα, καθ΄ όλα ευπρόσδεκτα, άλλαξαν κατά τη δεκαετία του ΄70 τον ρόλο των παιδιών στις δυτικές κοινωνίες. Το ένα ήταν η επικράτηση της αντισύλληψης: το παιδί, προϊόν πλέον απόφασης και όχι τύχης, τοποθετήθηκε στην κορυφή του οικογενειακού οικοδομήματος. Το άλλο ήταν η μετάβαση από την κοινωνία των στερήσεων στην κοινωνία της αφθονίας.
Πριν από τη δεκαετία του ΄70, το κυρίαρχο μήνυμα της ανατροφής ήταν: «Δεν μπορείς να τα έχεις όλα».
Σήμερα, τα παιδιά μαθαίνουν όχι μόνο πως μπορούν, αλλά πως δικαιούνται κιόλας να τα έχουν όλα.
Η αίσθηση της ματαίωσης, ουσιώδης για την ανάπτυξή τους, έχει εξαφανιστεί. Τα παιδιά των μεσαίων τάξεων είναι πιο «κακομαθημένα» από εκείνα των πλουσίων
Αυτά λέει στο περιοδικό Le Ρoint ο παιδίατρος Αλντό Ναουρί, που προκαλούσε πάντα θόρυβο με τα βιβλία του, είτε επέκρινε το δικαίωμα του μωρού να τρέφεται όποτε θέλει είτε καταδίκαζε την παντοδυναμία των μητέρων.
Με το τελευταίο του βιβλίο με τον τίτλο «Εκπαιδεύοντας τα παιδιά μας» (εκδ. Οdile Jacob), ζητά από τους γονείς να ξεχάσουν την ψυχανάλυση και την ψυχοκινητική αγωγή των παιδιών τους και να αναλάβουν ξανά τον ρόλο τους στο σπίτι.
Το θεμέλιο της εξουσίας τους τονίζει- δεν είναι η οργή ούτε βέβαια το ξύλο, αλλά η ιεραρχία και η επίγνωση αυτής της ιεραρχίας.
Το παιδί αξίζει τον σεβασμό των γονιών του, αλλά δεν είναι ίσο μ΄ αυτούς
Και το μεγαλύτερο κακό που μπορούν να του κάνουν είναι να φοβούνται μήπως το «τραυματίσουν».
Κάπως έτσι φτάσαμε να βλέπουμε οκτάχρονα παιδιά με μπιμπερό ή με πιπίλα…
Ο Ναουρί τα έχει- ξανά!- κυρίως με τις μητέρες. Μπροστά στην τεράστια μητρική και επαγγελματική πίεση που δέχονται, λέει, βρήκαν έναν απλό τρόπο να θεραπεύσουν τον ναρκισσισμό τους: τέθηκαν στην υπηρεσία των παιδιών τους.
Η εργαζόμενη μητέρα νομίζει πως επειδή λείπει αρκετές ώρες από το σπίτι πρέπει το βράδυ να «επανορθώσει», ενώ θα έπρεπε να γνωρίζει ότι πέντε λεπτά μετά την επιστροφή της το μωρό αισθάνεται σαν να μην είχε φύγει ποτέ από κοντά του.
Ο πατέρας, από την πλευρά του, επενδύει πλέον πολύ περισσότερο χρόνο στα παιδιά του από παλιά, αλλά η θέση του δεν αναγνωρίζεται ούτε από τη μητέρα ούτε από την κοινωνία.
Δεν είναι αρκετή μια πατρική άδεια δεκαπέντε ημερών
Πρέπει να γίνει αποδεκτός ο διαλεκτικός του ρόλος στην εκπαίδευση: να ενθαρρύνει τη θηλυκότητα της μητέρας και να «σπάσει» την αποκλειστική της σχέση με το παιδί.
Ο 70χρονος παιδίατρος δεν έχει καμιά αμφιβολία: η κυριότερη ένδειξη καλής ανατροφής ενός παιδιού είναι η ηρεμία του.
Όλα έχουν την σειρά τους και η απόκτηση ενός παιδιού δεν αποτελεί εξαίρεση. Ο Μάικ Ζουλιανέλ έχει ένα μπλογκ με τον τίτλο “Dad and Buried” και άρχισε να δημοσιεύει φωτογραφίες ανθρώπων πριν και μετά αποκτήσουν παιδιά, θέλοντας να αποδείξει πως τα παιδιά “καταστρέφουν” τις ζωές των ανθρώπων.
Ο Μάικ έχει έναν 7χρονο γιο και μια 2χρονη κόρη και μοιράζεται τις ιστορίες του με τα παιδιά του εδώ και καιρό. Όταν ανέβασε 2 φωτογραφίες πριν και μετά την πατρότητα, ακολούθησαν και άλλοι χρήστες το παράδειγμά τους. “Προφανώς, κανείς δεν κατηγορεί τα παιδιά του για τις αλλαγές στο πρόσωπο και την ζωή του”, ανέφερε ο Μάικ.
Σύμφωνα με τον Ζουλιανέλ, το μήνυμα που θέλει να στείλει είναι να είμαστε ειλικρινείς με τις παγίδες της γονεϊκότητας. “Τα παιδιά είναι το καλύτερο και το χειρότερο πράγμα που μπορεί να μας συμβεί και αν δεν γελάσουμε με το χάος που προκαλούν, θα πρέπει να αρχίσουμε εμείς να κλαίμε”, ανέφερε ο Μάικ.
Ζευγάρι 30χρονων Ισραηλινών πρόλαβαν να κρύψουν τα δίδυμα δέκα μηνών μωρά τους, πριν δολοφονηθούν από τους τρομοκράτες της Χαμάς.
Τη συγκινητική ιστορία αποκάλυψε ο πρεσβευτής του Ισραήλ στην Κολομβία, Γκάλι Ντράγκαν, σύμφωνα με τον οποίο, ο Ιτάι και η Χαντάρ Μπερδισέφσκι βρίσκονταν στο σπίτι τους, όταν έγινε η επίθεση της Χαμάς και είχαν δευτερόλεπτα στη διάθεσή τους για να πάρουν μια απόφαση για τα δίδυμα παιδιά τους, τα οποία τελικά έκρυψαν σε ένα ασφαλές καταφύγιο.
Oι τρομοκράτες της Χαμάς ευτυχώς δεν κατάφεραν να βρουν τα δύο μωρά, τα οποία εντόπισαν ζωντανά ισραηλινοί στρατιώτες, δώδεκα ώρες μετά τη δολοφονία των γονέων τους.
Όπως υπογράμμισε ο Ισραηλινός διπλωμάτης «έκαναν ό,τι μπορούσαν για να σώσουν τα παιδιά τους. Τα έκρυψαν σε ένα καταφύγιο, πριν οι τρομοκράτες να μπουν στο σπίτι τους. Ο Ιτάι και η Χαντάρ δολοφονήθηκαν βάναυσα, αφού πολέμησαν γενναία απέναντι στους τρομοκράτες. Δύο τρομοκρατημένοι γονείς έκαναν ό,τι μπορούσαν για να σώσουν τα παιδιά τους, που τώρα ορφάνεψαν. Ας είναι ευλογημένη η μνήμη αυτών των ηρώων».
Η ανάρτηση για το ζευγάρι 30χρονων Ισραηλινών
Itay y Hadar Berdichevsky, de 30 años.
Escondieron a sus hijos gemelos de 10 meses en el refugio mientras terroristas se infiltraban en su casa.
Itay y Hadar fueron asesinados brutalmente tras luchar con valentía contra los terroristas.
Πολλοί άνθρωποι ανυπομονούν για τις εξωτερικές αυτοσχέδιες κατασκευές.
Είναι γεγονός πως πολλοί θέλουν να κάνουν διασκεδαστικές τις αυλές και τους κήπους τους για τα παιδιά ή τα ανίψια τους, συμπεριλαμβάνοντας και διάφορα παιχνίδια. Αυτός είναι ο λόγος που όταν δείτε τις παρακάτω εικόνες με μικρές πίστες αγώνων σε αυλές, θα θέλετε να κάνετε κάτι παρόμοιο.
Απλά σκάβοντας σε ένα σημείο της αυλής, τοποθετώντας μικρά κομμάτια από καουτσούκ, αλλάζοντας το σημείο και τοποθετώντας διάφορα διακοσμητικά στοιχεία, μπορείτε να φτιάξετε τη δική σας πίστα αγώνων.
Αν και υπάρχουν πολλά ακόμη που μπορείτε να κάνετε σε εξωτερικούς χώρους, αυτές οι πίστες θα σας εντυπωσιάσουν αρκετά.
Δείτε παρακάτω μερικές από αυτές για να πάρετε ιδέες.
Το καλοκαίρι απέχει ελάχιστους μήνες και πολλοί άνθρωποι έχουν ξεκινήσει να σκέφτονται τις δραστηριότητές τους εκτός σπιτιού με τα άλλα μέλη της οικογένειας.
Υπάρχουν πολλές ενδιαφέρουσες σελίδες με έργα DIY (Φτιάξε το μόνος σου), όπως και αυτή που θα δείτε παρακάτω για τη δημιουργία απίστευτων μικρών πιστών αγώνων.
Αυτές οι αξιολάτρευτες πίστες αυτοκινήτων θα δώσουν πολλούς λόγους στα παιδιά σας για να παίξουν εκτός σπιτιού, κάτι το οποίο ωφελεί τη σωματική και ψυχική τους υγεία.
Είναι ιδανικές για οικογένειες που έχουν αυλή οποιουδήποτε μεγέθους.
Η διαδικασία κατασκευής είναι επίσης εύκολη. Σύμφωνα με τη σελίδα «Goods Home Design» το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να σκάψετε ένα σημείο, να τοποθετήσετε τα κομμάτια και να το διαμορφώσετε.
Το καλύτερο μέρος αυτής της εργασίας είναι οι χρήσιμες και όμορφες μικρές λεπτομέρειες στο τέλος.
Μερικές πίστες, έχουν πολύχρωμα μικρά αμαξάκια σε πολλά μεγέθη, οδικές σημάνσεις, ακόμη και κώνους κυκλοφορίας.
Κάποια σχέδια έχουν ένα τέλειο μικρό σκάμμα, ώστε τα παιδιά να παίζουν και με αυτό χρησιμοποιώντας τα παιχνίδια τους.
Μια φτωχή οικογένεια στην Ινδία ονειρεύεται να δει τα δυο παιδιά της, που είναι ενωμένα, να έχουν ξεχωριστές ζωές, μετά τις ελπίδες που της έδωσαν οι γιατροί για μια επέμβαση που μπορεί να τους αλλάξει τη ζωή.
Η 25χρονη Πουσπαντζάλι Κανχάρ από το Καντχαμάλ στην Ορίσα της ανατολικής Ινδίας, συγκλονίστηκε όταν γέννησε δυο αγόρια με ενωμένα τα κεφάλια τους, σε ένα τοπικό νοσοκομείο στις 9 Μαρτίου 2015.
Η μητέρα δεν είχε ιδέα ότι υπήρχαν επιπλοκές στην εγκυμοσύνη της, μέχρι που είδε τους δυο γιους της να έχουν ενωμένα τα κεφάλια τους.
Οι αξονικές επιβεβαίωσαν ότι το κάθε αγόρι είχε τον δικό του εγκέφαλο και ήταν ενωμένες μόνο οι άκρες των κεφαλιών τους. Μετά από 2 χρόνια απελπισμένων προσπαθειών να βρουν έναν γιατρό που να μπορούν να πληρώσουν για να βοηθήσει τα παιδιά τους, το ζευγάρι απέτυχε και αναγκάστηκε να γυρίσει σπίτι του.
Μια φτωχή οικογένεια στην Ινδία ονειρεύεται να δει τα δυο παιδιά της, που είναι ενωμένα, να έχουν ξεχωριστές ζωές, μετά τις ελπίδες που της έδωσαν οι γιατροί για μια επέμβαση που μπορεί να τους αλλάξει τη ζωή.
Η 25χρονη Πουσπαντζάλι Κανχάρ από το Καντχαμάλ στην Ορίσα της ανατολικής Ινδίας, συγκλονίστηκε όταν γέννησε δυο αγόρια με ενωμένα τα κεφάλια τους, σε ένα τοπικό νοσοκομείο στις 9 Μαρτίου 2015.
Η μητέρα δεν είχε ιδέα ότι υπήρχαν επιπλοκές στην εγκυμοσύνη της, μέχρι που είδε τους δυο γιους της να έχουν ενωμένα τα κεφάλια τους.
Ευτυχώς, τώρα αποφάσισε να βοηθήσει η πόλη της Ορίσα και η οικογένεια θα συναντηθεί με γιατρούς στο Νέο Δελχί, για λυθεί το πρόβλημα.
“Έχουν υπάρξει παρόμοιες πετυχημένες επεμβάσεις στο παρελθόν. Αν τα αγόρια είχαν ενωμένους εγκεφάλους, η κατάσταση θα ήταν ακόμα πιο δύσκολη. Αυτή η περίπτωση χρειάζεται περαιτέρω αξιολόγηση και μετά θα μπορούμε να πούμε με σιγουριά αν είναι εγχειρήσιμη ή όχι”, δήλωσε ένας γιατρός.
Ο 30χρονος Μπουάν Κανχάρ κουβαλάει τα δίδυμα αγόρια του, Χάνι (δεξιά) και Σινχ (αριστερά) στο σπίτι τους.
Οι αξονικές επιβεβαίωσαν ότι το κάθε αγόρι είχε τον δικό του εγκέφαλο και ήταν ενωμένες μόνο οι άκρες των κεφαλιών τους.
Η πόλη της Ορίσα επιβεβαίωσε ότι θα βοηθήσει την οικογένεια να συναντηθεί με γιατρούς στο Νέο Δελχί, για επιπλέον διαγνώσεις.
Η οικογένεια περίμενε υπομονετικά τη βοήθεια του κράτους και τώρα ανυπομονεί να συναντηθεί με τους γιατρούς.
Η 25χρονη μητέρα ταΐζει τους γιους της, με τη βοήθεια του άντρα της.
Ο Μπουάν εργάζεται ως αγρότης και βγάζει 20 δολάρια το μήνα. Προσπάθησε να βρει ιατρική βοήθεια για τα παιδιά του μετά τη γέννησή τους, αλλά αδυνατούσε να πληρώσει τα ιατρικά έξοδα.
Το ζευγάρι έχει δυο ακόμα γιους και το όνειρό του είναι να δει τους 4 γιους του να παίζουν όλοι μαζί!
Τώρα το ζευγάρι είναι μαζί με τα παιδιά του μέχρι να αξιολογήσουν οι γιατροί την κατάστασή τους και να αποφασίσουν αν η περίπτωσή τους είναι εγχειρήσιμη ή όχι.
Οι γιατροί τους έχουν προειδοποιήσει ότι ο διαχωρισμός μπορεί να προκαλέσει επιπλοκές στο ένα ή και τα δύο αγόρια.
Τα δυο ενωμένα δίδυμα παίζουν μαζί με τα ξαδέλφια τους στο σπίτι τους.
Τα δύο ενωμένα δίδυμα παίζουν μαζί με τη μητέρα τους, περιτριγυρισμένοι από την οικογένειά τους.