«Έχω μαλώσει και δημοσίως με ανθρώπους γιατί δεν χωράει αστείο στο γιατί κάποιος έχει πάρει τα κιλά», τόνισε ο Γρηγόρης Αρναούτογλου.
Μία εκ βαθέων συνέντευξη παραχώρησε ο Γρήγορης Αρναούτογλου, ο οποίος αναφέρθηκε στο ζήτημα των κιλών, ενώ έκανε ειδική μνεία τον γιο του.
Ο παρουσιαστής ανέφερε: «Έτσι όπως είμαι πλέον δεν είμαι ένας παρουσιαστής άλλα δύο. Οι άνθρωποι που έχουν παραπάνω κιλά δεν με πειράζει να αυτοτρολάρονται. Το να τους κοροϊδεύουν με πειράζει ή το να σχολιάζουν πράγματα για αυτούς χωρίς να ξέρουν για ποιον λόγο έχουν βάλει τα κιλά».
Στη συνέχεια, ο παρουσιαστής είπε: «Συνέχεια μου λένε οι δικοί μου ότι φοβούνται για την υγεία μου. Είναι μια μεγάλη κουβέντα όλο αυτό, αν φανταστείς ότι κοιμάμαι με μηχάνημα οξυγόνου. Προσπαθώ να το συνηθίσω, γιατί κάνω άπνοιες».

Παράλληλα, τόνισε: «Θέλω να είμαι ακόμα καλά μέχρι να δω τον Αναστάση μου να μεγαλώνει, να φτάνει σε μία ηλικία που να μπορεί να σταθεί στα πόδια του και να μπορεί να κάνει και να πάει όπου θέλει. Από το να μην είμαι εγώ εδώ μέχρι να μου πει ότι φεύγει στην Αυστραλία, σε ευχαριστώ για όσα έχεις κάνει για μένα».

Πέρα από ζευγάρι είναι και συνεργάτες τόσο στο ραδιόφωνο όσο και στην τηλεόραση καθώς η σύντροφός του είναι αρχισυντάκτρια της εκπομπής «The 2night show». Ο φωτογραφικός μας φακός εντόπισε το ζευγάρι να διασκεδάζει στο νυχτερινό κέντρο «Posidonio».
«Δεν ήθελα γάμο ποτέ, με τη μαμά του Αναστάση είχαμε υπογράψει σύμφωνο συμβίωσης. Είμαι γαμοφοβικός ενώ τώρα με τη Νάνσυ ζω 12 χρόνια. Απατούσα αρκετά, με απάτησαν, δεν το παίζω κανένας άγιος.
Δεν μπορώ να ξαναβάλλω σε μια τέτοια διαδικασία τον εαυτό μου. Πέρα από τον σεβασμό στον άλλον άνθρωπο, γιατί βρήκα έναν άνθρωπο που είναι εντάξει μαζί μου, είμαστε πάρα πολύ καλά, άρα πρέπει να σεβαστώ αυτόν τον άνθρωπο», δήλωσε πρόσφατα ο παρουσιαστής.
