Η γυναικοκτονία στη Ρόδο της όμορφης Δώρας συνεχίζει να συγκλονίζει το πανελλήνιο.
Το πρωί του Σαββάτου στο «Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση» προβλήθηκε ένα απόσπασμα από εκπομπή του 2019, όταν η άτυχη Ντόρα μιλούσε τότε στην κάμερα από την Ικαρία, όπου βρισκόταν για διακοπές.
«Άγχος, ρολόι και ταλαιπωρία δεν χωρούν στην Ικαρία. Τέλειο το νερό, δροσερό, δεν καταλαβαίνεις κάποια διαφορά στη γεύση», έλεγε τότε η Ντόρα αναφερόμενη για το αθάνατο νερό της Ικαρίας.
Υπενθυμίζεται πως όλα έγιναν στις 15:30 το μεσημέρι της Τετάρτης (22/09) όταν η 31χρονη Ντόρα έβγαινε από το αυτοκίνητο της, που το είχε παρκάρει σε μικρή απόσταση από το σπίτι της στο Ροδίνι της Ρόδου. Προσπάθησε να αποβιβαστεί από το αμάξι της όταν ξαφνικά την πλησίασε ένα λευκό αυτοκίνητο στο οποίο επέβαινε ο πρώην σύντροφός της. Ο λόγος για έναν 40χρονο ιδιοκτήτη συνεργείου με τον οποίο είχαν χωρίσει το τελευταίο χρονικό διάστημα.
Ο άνδρας που δεν δέχτηκε ποτέ την απόφασή της Ντόρας για το χωρισμό, την πλησίασε και με μια κυνηγητική καραμπίνα την πυροβόλησε δύο φορές. Η 31χρονη γυναίκα έπεσε στο έδαφος νεκρή. Στη συνέχεια ο δράστης, με τον οποίο είχε σχέση για περίπου 7 με 8 μήνες μπήκε στο αυτοκίνητο το οποίο είχε νοικιάσει, ανέπτυξε ταχύτητα και έφυγε.
Λίγη ώρα μετά ο 40χρονος έφτασε στο σπίτι του. Εκεί κλειδώθηκε σε ένα δωμάτιο κι έβαλε και ο ίδιος τέλος στη ζωή του με το ίδιο όπλο.
Πίσω του άφησε ένα μήνυμα στο οποίο έγραφε ότι «χωρίς την καλή μου δεν έχει νόημα να ζω». Ο δράστης, όπως όλα δείχνουν, ήταν αποφασισμένος να σκοτώσει τη Ντόρα, αλλά και να αυτοκτονήσει στη συνέχεια.
Με ένα σημείωμα που βρήκαν οι αστυνομικοί στο σπίτι του 40χρονου, φαίνεται ότι «σφραγίστηκε» η τραγωδία που εκτυλίχθηκε στη Ρόδο, το μεσημέρι της Τετάρτης, 22.09.2021.
Ο άνδρας έβαλε τέλος στη ζωή του, αφού πρώτα σκότωσε την πρώην σύντροφό του με κυνηγετική καραμπίνα, σύμφωνα με τις έως τώρα μαρτυρίες…
Η εκπαιδευτικός άφησε την τελευταία πνοή της στο δρόμο, μετά από δύο πυροβολισμούς που δέχθηκε από τον πρώην σύντροφό της, που της είχε στήσει καρτέρι…
Οι πληροφορίες που έχουν δει μέχρι τώρα το φως της δημοσιότητας θέλουν το πρώην ζευγάρι να είχε χωρίσει πολύ πρόσφατα κι εκείνος, για λόγους που ακόμα δεν έχουν διευκρινιστεί, αποφάσισε να εκτελέσει την πρώην σύντροφό του.
Η κοπέλα βγήκε από το αυτοκίνητό της και ξεψύχησε. Στη συνέχεια εκείνος πήγε στο σπίτι του και αυτοκτόνησε με το ίδιο όπλο.
Σύμφωνα με το MEGA, oι αστυνομικοί που ερεύνησαν το σπίτι του μετά τη διπλή τραγωδία, βρήκαν ένα σημείωμα το οποίο έγραφε: «Χωρίς την καλή μου δεν έχει νόημα να ζω»…
Το σημείο της τραγωδίας – ΦΩΤO από τη Δημοκρατική
Οι έρευνες της Αστυνομίας, αναμένεται να φωτίσουν περισσότερο τις επόμενες ημέρες, την αφορμή και τα αίτια αυτής της υπόθεσης…
Την εκτέλεσε με δύο σφαίρες στην καρδιά
Ο κ. Σάββας Δεσποτάκης, κάτοικος Ρόδου μιλά για το τραγικό συμβάν: «Ακούστηκαν δύο πυροβολισμοί, νομίζαμε κάποιο λάστιχο, βγήκαμε έξω, άρχισε να μαζεύεται κόσμος… Πέρασε ένα αυτοκίνητο και πυροβόλησε μια κοπέλα που ήταν μέσα στο αυτοκίνητο. Την είδαμε νεκρή, αιμόφυρτη… Το ασθενοφόρο ήρθε μέσα σε τρία λεπτά. Γνωρίζω την κοπέλα φατσικά. Είναι εκπαιδευτικός, καθηγήτρια αγγλικών. Είναι από τη Ρόδο. Είναι το σπίτι της εκεί που έγινε το συμβάν, έμενε μόνη της. Ακούστηκε ότι είχε σχέση με έναν δύο μήνες. Ροδίτης πρέπει να είναι και ο δράστης, έχει ένα συνεργείο αυτοκινήτων».
Την ίδια ώρα, η κοινωνία της Ρόδου είναι σοκαρισμένη με τη διπλή τραγωδία. Κανείς δε μπορεί να πιστέψει ότι μέσα σε μία στιγμή, χάθηκαν δύο νέοι άνθρωποι.
Με το πιστόλι στο χέρι ο 54χρονος δράστης βγήκε από την κουζίνα έχοντας σκοτώσει τη γυναίκα του, λέγοντας: “Έτσι καθαρίζουν τις δουλειές στη Μάνη”.
“Στη Μάνη έτσι καθαρίζουμε τις δουλειές μας“. Αυτό φέρεται να έχει πει ο 54χρονος δράστης της νέας γυναικοκτονίας στη Λάρισα, στο χωριό Σωτηρίτσα στην Αγιά, μετά τη δολοφονία που διέπραξε.
Σύμφωνα με πληροφορίες του TheTOC, πελάτης της ταβέρνας – καφενείου που ηταν μπροστά στο έγκλημα, ανέφερε ότι ο συζυγοκτόνος εμφανίστηκε στο μαγαζί και τον ρώτησε: “πού είναι η…”, δηλαδή η γυναίκα του. Όταν ο πελάτης απάντησε “πίσω στην κουζίνα”, πήγε στον χώρο που βρισκόταν η 43χρονη σύζυγός του και σε λίγο ακούστηκαν πυροβολισμοί.
“Στη Μάνη έτσι καθαρίζουμε τις δουλειές μας”
Βγήκε αφού είχε τελέσει το φονικό και απευθυνόμενος στον ίδιο πελάτη είπε, “πάρτε την αστυνομία και ειδοποιήστε ότι σκότωσα τη γυναίκα μου”. Ο άνθρωπος τον ρώτησε “γιατί το έκανες ρε” κι εκείνος ατάραχος απάντησε:
“Στη Μάνη έτσι καθαρίζουμε τις δουλειές μας”.
Την πυροβόλησε στο θώρακα και στο κεφάλι
“Βολές σε καίρια σημεία στο θώρακα, αλλά και μια βολή στο κεφάλι από περίστροφο, δέχθηκε η 43χρονη γυναίκα που δολοφονήθηκε στη Σωτηρίτσα του νόμου Λάρισας“, δήλωσε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ η ιατροδικαστής Ρουμπίνη Λεοντάρη από το σημείο του εγκλήματος όπου βρίσκεται.
Όπως τόνισε η κ. Λεοντάρη, η βολή στο κεφάλι της 43χρονης έχει τεράστιο ενδιαφέρον και εξετάζεται το ενδεχόμενο να πρόκειται για “χαριστική βολή”. Υπενθυμίζεται ότι το άγριο έγκλημα σημειώθηκε σημερα το πρωί μέσα σε κατάστημα στην περιοχή της Σωτηρίτσας στα παράλια του νομού Λάρισας.
Σύμφωνα με τις μέχρι τώρα πληροφορίες, τη 43χρονη γυναίκα την σκότωσε ο σύζυγός της πυροβολώντας την με τουλάχιστον 8 σφαίρες.
Ήταν σε διάσταση είχαν ξεκινήσει οι διαδικασίες διαζυγίου
Το ανδρόγυνο είχε τρία παιδιά, δύο αγόρια ηλικίας 24 και 12 ετών και μία κόρη ηλικίας 19 χρόνων.
Ζούσαν στην Αθήνα αλλά την τελευταία εβδομάδα πήγαν στη Λάρισα, λόγω ασθένειας του αδελφού της γυναίκας, προκειμένου να βοηθήσουν στο μαγαζί που διατηρούσε.
Όπως είπε στο TheToc ο πρόεδρος της Σωτηρίτσας, υπήρξε σοβαρή διένεξη την προηγούμενη ημέρα και η 43χρονη του ζήτησε να φύγει.
“Αφού είμαστε να χωρίσουμε, φύγε από δω από το πατρικό μου”, φέρεται να του έχει πει, ενώ του έστειλε και εξώδικο μέσω δικηγόρου για διαζύγιο.
Ο δράστης απάντησε, σύμφωνα πάντα με τον πρόεδρο του χωριού, “οκ θα δούμε” και της είπε πως θα πάει πρώτα στη Λάρισα “να πληρώσω μία δόση δανείου και να βρω τον δικηγόρο”.
Πράγματι ο 54χρονος αποχώρησε, υποτίθεται για Λάρισα, αλλά λίγη ώρα μετά επέστρεψε και πήγε στο κατάστημα.
Τη σκότωσε στις 10.30 το πρωί
Η δολοφονία που σημειώθηκε στις περίπου 10.30 το πρωί της Τρίτης, έγινε μέσα σε κατάστημα εστίασης (ταβέρνα) και το θύμα είναι ηλικίας 43 ετών.
Ο δράστης ο οποίος είναι ο σύζυγος του θύματος συνελήφθη, ενώ φέρεται να τη ζήλευε παθολογικά.
Σύμφωνα με το Onlarissa.gr, το θύμα δέχτηκε οκτώ σφαίρες.
Ο φόνος φέρεται να έχει γίνει μπροστά στα μάτια δύο εργαζόμενων.
Γυναικοκτονία στην Θεσσαλονίκη: Σκότωσε την σύζυγό του με μαχαίρι και τραυμάτισε τον γιο τους που πήγε να τον αποτρέψει
Συνελήφθη ο 46χρονος, Αλβανικής καταγωγής, δράστης για τη δολοφονία της 60χρονης γυναίκας του και τον τραυματισμό του 29χρονου γιου τους
Οικογενειακό έγκλημα στο ΑγγελοχώριΘεσσαλονίκης το πρωί της Κυριακής, με έναν 46χρονο να σκοτώνει την 60χρονη γυναίκα του και να τραυματίζει τον γιο τους, που μπήκε μπροστά να την προστατεύσει.
Κατά πληροφορίες, το περιστατικό σημειώθηκε στο σπίτι της οικογένειας, όταν το ζευγάρι – ο 46χρονος αλβανικής καταγωγής και η 60χρονη σύζυγός του – άρχισε να διαπληκτίζεται.
Ο καυγάς φούντωσε και τότε ο 46χρονος πήρε ένα μαχαίρι και τραυμάτισε θανάσιμα τη γυναίκα, ενώ χτύπησε και τον 29χρονο γιο τους που μπήκε στη μέση, επιχειρώντας να τους χωρίσει.
Ο δράστης συνελήφθη από αστυνομικούς του Τμήματος Θερμαϊκού που έσπευσαν στο σημείο μετά από σχετική ειδοποίηση.
Στον Εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Ζακύνθου αναμένεται σήμερα ο 50χρονος Αλβανός, ο οποίος μαχαίρωσε μέχρι θανάτου τη σύζυγό του, το βράδυ της περασμένης Κυριακής στο Τσιλιβί Ζακύνθου.
Στα δικαστήρια έχουν συγκεντρωθεί γυναίκες της περιοχής, οι οποίες ανήρτησαν πανό με τα μηνύματα “γυναικοκτονία“, “ισόβια” και “αλλαγή του νόμου“.
ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η 41ΧΡΟΝΗ ΠΟΥ ΔΟΛΟΦΟΝΗΣΕ Ο ΣΥΖΥΓΟΣ ΤΗΣ
Η άτυχη γυναίκα αρχικά ξυλοκοπήθηκε από τον σύζυγό της, ο οποίος στη συνέχεια την μαχαίρωσε. Σύμφωνα με τις πληροφορίες, η γυναίκα έκανε δύο δουλειές για να καταφέρει να μεγαλώσει τα παιδιά της, ενώ είχε υποβάλλει μήνυση εναντίον του για ενδοοικογενειακή βία όχι μία, αλλά δύο φορές. Η πρώτη ήταν στις 18 Ιουνίου. τότε αφέθηκε ελεύθερος με εισαγγελική εντολή να μην την πλησιάζει στα 100 μέτρα. Ωστόσο μετά από λίγο καιρό του επέτρεψε να επιστρέψει σπίτι. Την Κυριακή έκανε νέα μήνυση εναντίον του για τον ίδιο λόγο. Μισή ώρα μετά, τη δολοφόνησε. Την βρήκαν να χαροπαλεύει μέσα σε λίμνη αίματος σε μπαλκόνι του ισόγειου σπιτιού, με πολλούς μώλωπες και λίγο μετά ξεψύχησε.
ΤΗΝ ΧΤΥΠΟΥΣΕ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ
Ο 50χρονος κακοποιούσε συστηματικά τη 40χρονη σύζυγό του, ακόμη και μπροστά στα μάτια των τριών παιδιών τους, ενώ το θύμα είχε μηνύσει το δράστη για ανελέητο ξυλοδαρμό για δεύτερη φορά λίγες ώρες πριν τη δολοφονήσει.
Γείτονας της οικογένειας, είπε στην κάμερα της ΕΡΤ ότι η άτυχη γυναίκα δεχόταν καθημερινή βία και σκληρή κακοποίηση.
Η ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ Η 8ΧΡΟΝΗ ΚΑΙ Ο 14ΧΡΟΝΟΣ ΕΙΔΑΝ ΤΗΝ ΤΡΑΓΩΔΙΑ
Το θύμα είχε καταγγείλει στο αστυνομικό τμήμα τον δράστη για ενδοοικογενειακή βία, δύο ώρες πριν το μοιραίο έγκλημα. Μετά την επιστροφή της στο σπίτι κι ενώ οι Αρχές αναζητούσαν τον σύζυγό της, εκείνος την επισκέφθηκε στο σπίτι και όταν εκείνη δεν του άνοιξε, έσπασε την πόρτα.
Τότε άρχισε να την ξυλοκοπεί κι εκείνη, στην προσπάθειά της να ξεφύγει, έτρεξε στα σκαλοπάτια της γειτόνισσας, αλλά ο δράστης την πρόλαβε και τη χτυπούσε με μανία, ενώ της πέταξε και μία γλάστρα πριν τη μαχαιρώσει.
Στη συνέχεια ο 50χρονος εξαφανίστηκε, ενώ στο σημείο έφθασε η αστυνομία και ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ που παρέλαβε την άτυχη 40χρονη.
Ανατριχιαστική λεπτομέρεια αποτελεί το γεγονός ότι την ώρα της διακομιδής τα ανήλικα παιδιά του θύματος επέστρεψαν στο σπίτι. Μια γειτόνισσα πρόλαβε να σταματήσει το 8χρονο κοριτσάκι αλλά το 14χρονο αγόρι της οικογένειας είδε τη μητέρα του σε αυτήν την κατάσταση.
Λίγη ώρα αργότερα και παρά τη μάχη των γιατρών να κρατήσουν στη ζωή την άτυχη γυναίκα, η 40χρονη υπέκυψε στα τραύματά της.
«ΕΚΑΝΕ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΗΜΟΥΝ ΕΔΩ ΝΑ ΤΗΝ ΣΩΣΩ»: ΡΑΓΙΖΕΙ ΚΑΡΔΙΕΣ Ο 19ΧΡΟΝΟΣ ΓΙΟΣ – ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΤΑ ΑΝΗΛΙΚΑ ΑΔΕΡΦΙΑ ΤΟΥ
Μιλώντας στον Alpha, ο 20χρονος γιος της άτυχης γυναίκας αποκάλυψε πως η μητέρα του φοβόταν πολύ και πως η επιθετική συμπεριφορά του πατέρα του συνεχιζόταν για πολλά χρόνια.
“ΕΚΑΝΕ ΔΥΟ ΔΟΥΛΕΙΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΒΓΑΛΕΙ ΠΕΡΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΔΕΝ ΗΜΟΥΝ ΕΔΩ. ΤΑ ΕΚΑΝΕ ΟΛΑ ΓΙΑ ΕΜΑΣ. ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΣ. ΗΤΑΝ Η ΤΕΛΕΙΑ ΜΑΝΑ”
«Το φταίξιμο είναι και δικό μας, γιατί δεν είχαμε πάρει τα απαραίτητα μέτρα, ήταν πολύ μεγάλο λάθος μας αυτό. Τα συζητούσαμε γενικά με τη μάνα μου. Έκανε δυο δουλειές για να τα βγάλει πέρα και εγώ δεν ήμουν εδώ. Τα έκανε όλα για εμάς. Μόνο για τα παιδιά της. Ήταν η τέλεια μάνα. Λυπάμαι τα αδέλφια μου, πρέπει να βρούμε μια λύση και να συνεχίσουμε», δήλωσε χαρακτηριστικά ο γιος του ζευγαριού.
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΑΝΑΛΑΒΕΙ ΤΗΝ 8ΧΡΟΝΗ ΚΑΙ ΤΟΝ 14ΧΡΟΝΟ ΜΕΤΑ ΤΗ ΣΥΛΛΗΨΗ ΤΟΥ ΣΥΖΥΓΟΚΤΟΝΟΥ
Μετά από παρέμβαση του Εισαγγελέα Ζακύνθου, αναμένεται «Το Χαμόγελο του Παιδιού», να αναλάβει τα δύο ανήλικα παιδιά της άτυχης γυναίκας.
Πρόκειται για ένα κορίτσι 8 ετών και ένα αγόρι 14 ετών ενώ το τρίτο το παιδί είναι ενήλικο, 20 ετών μένει μόνιμα στην Καλαμάτα.
Όπως είπε ο κ. Γιαννόπουλος, τα παιδιά -με εισαγγελική εντολή- έχουν πάει στην Αλβανία για την κηδεία της μητέρας τους. «Πρέπει να αποχαιρετήσουν τη μητέρα τους. Πρέπει να πενθήσουν».
TO OΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΕΧΕΙ ΤΟΝ ΠΡΩΤΟ ΛΟΓΟ
Σύμφωνα με τον ίδιο η Εισαγγελία Ανηλίκων θα αποφασίσει για το μέλλον των ανήλικων παιδιών, με το οικογενειακό περιβάλλον να έχει τον πρώτο λόγο.
Μιλώντας για ανάλογα περιστατικά που τα παιδιά βρέθηκαν μπροστά στον τόπο του εγκλήματος ο κ. Γιαννόπουλος ανέφερε ότι ποτέ δεν ξεπέρασαν αυτό που βίωσαν.
«Αν δεν ήταν το Χαμόγελο του Παιδιού» θα ήταν στην παραβατικότητα 100%» είπε ο κ. Γιαννόπουλος αναφέροντας ότι συγκεκριμένο παιδί που βίωσε αυτό το τραύμα, χρόνια μετά, έχει ένταση και θυμό.
Ο κ. Γιαννόπουλος παρουσίασε και μια άλλη διάσταση σε αυτές τις περιπτώσεις όπου ο ένας γονιός δολοφονείται και ο άλλος περνάει χρόνια πίσω από τα κάγκελα της φυλακής.
Τι συμβαίνει δηλαδή όταν αποφυλακίζεται ο συζυγοκτόνος και επιχειρεί να προσεγγίσει τα παιδιά του, τα μένουν σε κάποιο ίδρυμα ή σε συγγενείς.
«Σκεφτείτε τα διλήμματα που μπαίνουν στην ψυχή του παιδιού», τόνισε. Το ευχάριστο, μέσα σε αυτή την τραγωδία, είναι ότι χάρη στο ενδιαφέρον και τη φροντίδα ειδικών τα παιδιά που φιλοξενούνται από το «Χαμόγελο του Παιδιού» προχωράνε τη ζωή τους και σπουδάζουν.
Τα τραγικά πρόσωπα της γυναικοκτονίας της 41χρονης Ελεονόρας στη Ζάκυνθο που έχασε τη ζωή της από τα χέρια του συζύγου της είναι τα 3 της παιδιά. Ο 19χρονος Μανώλης συγκλονισμένος από την τραγωδία που έπληξε την οικογένειά του προσπαθεί από την πρώτη στιγμή να σταθεί στα πόδια του για να στηρίξει και να αναλάβει τις ευθύνες του στην ανατροφή των δύο ανήλικων αδερφών του.
ΤΑ 3 ΑΔΕΡΦΙΑ ΜΙΑ ΓΡΟΘΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΤΕΞΟΥΝ ΤΟ ΧΤΥΠΗΜΑ ΤΗΣ ΜΟΙΡΑΣ
Η 8χρονη και ο 14χρονος, τα μικρότερα παιδιά της οικογένειας, προσωρινά έχουν ανατεθεί στο Χαμόγελο του Παιδιού που έχει αναλάβει την επιμέλεια τους μέχρι ο 19χρονος Μανώλης που μένει στην Καλαμάτα να μπορέσει να αναλάβει την ανατροφή τους. Τα 2 ανήλικα παιδιά προσπαθούν να συνειδητοποιήσουν πώς από την μια στιγμή στην άλλη δολοφονήθηκε εν ψυχρώ η μαμά τους.
ΕΚΚΛΗΣΗ ΤΟΥ 19ΧΡΟΝΟΥ ΜΑΝΩΛΗ: “ΒΟΗΘΗΣΤΕ ΜΕ ΝΑ ΜΕΓΑΛΩΣΩ ΤΑ ΑΔΕΡΦΙΑ ΜΟΥ”
Με ανάρτηση του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ο 19χρονος Μανώλης Μπεκιράϊ κάνει έκκληση για οικονομική στήριξη, για τα αδέλφια του προκειμένου να αντιμετωπίσουν τις ανάγκες τους αναφέρει το imerazante.gr.
Συγκεκριμένα η ανάρτηση του αναφέρει τα εξής: “Θα παρακαλούσα λόγω ανάγκης που έχω και έχουν τα αδέρφια μου που έφυγε η μάνα μου από τη ζωή όποιος μπορεί και θέλει να μας στηρίξει να μαζευτούν κάποια χρήματα για τις ανάγκες των μικρών αδελφών μου“.
Ο λογαριασμός: GR4601407720772002340048659
Ευχαριστώ πάρα πολύ για την στήριξη”.
«ΗΡΘΕ ΣΠΙΤΙ ΜΕΘΥΣΜΕΝΟΣ. ΟΙ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΙ ΤΗΝ ΑΦΗΣΑΝ ΑΒΟΗΘΗΤΗ. ΚΑΙ Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΜΟΥ ΤΗΝ ΣΚΟΤΩΣΕ»
Τα ερωτήματα όμως για τη στάση των Αρχών, στις οποίες η 41χρονη είχε προσφύγει δύο φορές για να καταγγείλει την κακοποίησή της, παραμένουν. «Ήρθε σπίτι μεθυσμένος, Εγώ έλειπα. Χτύπησε τη μάνα μου πολύ. Η μάνα μου πήγε στην Αστυνομία και του έκανε πάλι μήνυση. Και οι αστυνομικοί την άφησαν και έφυγε. Ούτε καν περιπολικό δεν διέθεσαν να την φέρει σπίτι. Να ελέγξουν, να δουν τι συμβαίνει. Την άφησαν αβοήθητη. Και ο πατέρας μου την βρήκε να κάθεται στα σκαλιά του σπιτιού και την σκότωσε» δήλωσε στις κάμερες ο 19χρονος Μανώλης.
ΤΗΝ ΧΤΥΠΟΥΣΕ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ
Ο 50χρονος κακοποιούσε συστηματικά τη 40χρονη σύζυγό του, ακόμη και μπροστά στα μάτια των τριών παιδιών τους, ενώ το θύμα είχε μηνύσει το δράστη για ανελέητο ξυλοδαρμό για δεύτερη φορά λίγες ώρες πριν τη δολοφονήσει.
Γείτονας της οικογένειας, είπε στην κάμερα της ΕΡΤ ότι η άτυχη γυναίκα δεχόταν καθημερινή βία και σκληρή κακοποίηση.
Η ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ Η 8ΧΡΟΝΗ ΚΑΙ Ο 14ΧΡΟΝΟΣ ΕΙΔΑΝ ΤΗΝ ΤΡΑΓΩΔΙΑ
Το θύμα είχε καταγγείλει στο αστυνομικό τμήμα τον δράστη για ενδοοικογενειακή βία, δύο ώρες πριν το μοιραίο έγκλημα. Μετά την επιστροφή της στο σπίτι κι ενώ οι Αρχές αναζητούσαν τον σύζυγό της, εκείνος την επισκέφθηκε στο σπίτι και όταν εκείνη δεν του άνοιξε, έσπασε την πόρτα.
Τότε άρχισε να την ξυλοκοπεί κι εκείνη, στην προσπάθειά της να ξεφύγει, έτρεξε στα σκαλοπάτια της γειτόνισσας, αλλά ο δράστης την πρόλαβε και τη χτυπούσε με μανία, ενώ της πέταξε και μία γλάστρα πριν τη μαχαιρώσει.
Στη συνέχεια ο 50χρονος εξαφανίστηκε, ενώ στο σημείο έφθασε η αστυνομία και ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ που παρέλαβε την άτυχη 40χρονη.
Ανατριχιαστική λεπτομέρεια αποτελεί το γεγονός ότι την ώρα της διακομιδής τα ανήλικα παιδιά του θύματος επέστρεψαν στο σπίτι. Μια γειτόνισσα πρόλαβε να σταματήσει το 8χρονο κοριτσάκι αλλά το 14χρονο αγόρι της οικογένειας είδε τη μητέρα του σε αυτήν την κατάσταση.
Λίγη ώρα αργότερα και παρά τη μάχη των γιατρών να κρατήσουν στη ζωή την άτυχη γυναίκα, η 41χρονη υπέκυψε στα τραύματά της.
ΣΤΗΝ ΑΝΑΚΡΙΤΡΙΑ Ο ΚΑΘ’ ΟΜΟΛΟΓΙΑΝ ΣΥΖΥΓΟΚΤΟΝΟΣ – “ΖΗΤΩ ΣΥΓΓΝΩΜΗ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ”
Στις 10.25 το πρωί έφτασε στο δικαστικό μέγαρο, με χειροπέδες και συνοδεία αστυνομικών, ο 50χρονος Αλβανός, καθ’ ομολογίαν δολοφόνος της 41χρονης συζύγου του. Ο δράστης είχε ζητήσει και πήρε προθεσμία την περασμένη Τρίτη από την εισαγγελέα Ζακύνθου για να απολογηθεί σήμερα Παρασκευή. Εναντίον του ασκήθηκε ποινική δίωξη για απόπειρα ανθρωποκτονίας και για ανθρωποκτονία από πρόθεση. Κατά την είσοδο του, το μόνο που ψέλλισε ήταν μια συγγνώμη στα παιδιά του.
Άπαντες έχει συγκλονίσει το στυγερό έγκλημα στη Ζάκυνθο με την 41χρονη που κακοποιήθηκε και μαχαιρώθηκε μέχρι θανάτου από τον σύζυγό της.
Η άτυχη γυναίκα αρχικά ξυλοκοπήθηκε από τον συζυγό της, ο οποίος στη συνέχεια την μαχαίρωσε. Πρόκειται για μια μητέρα τριών παιδιών με την κηδεία της να γίνεται την προσεχή Παρασκευή στην Αλβανία.
Η 41χρονη έκανε δύο δουλειές για να καταφέρει να μεγαλώσει τα παιδιά της, ενώ είχε υποβάλλει μήνυση εναντίον του για ενδοοικογενειακή βία όχι μία, αλλά δύο φορές.
Η πρώτη ήταν στις 18 Ιουνίου. Τότε αφέθηκε ελεύθερος με εισαγγελική εντολή να μην την πλησιάζει στα 100 μέτρα.
Ωστόσο μετά από λίγο καιρό του επέτρεψε να επιστρέψει σπίτι. Την Κυριακή έκανε νέα μήνυση εναντίον του για τον ίδιο λόγο. Μισή ώρα μετά, τη δολοφόνησε.
Πληροφορίες αναφέρουν πως οι γείτονες άκουσαν φωνές και ειδοποίησαν την αστυνομία.
Εντόπισαν τη 41χρονη να χαροπαλεύει μέσα σε λίμνη αίματος σε μπαλκόνι του ισόγειου σπιτιού, με πολλούς μώλωπες και λίγο μετά ξεψύχησε.
Στην κάμερα του ANT1 μίλησε ο γιος της άτυχης 41χρονης που δολοφονήθηκε από τον σύζυγό της στην Ζάκυνθο.
«Περίμενα ώρα να βγει τελικά μετά από 4 ώρες βγήκε αλλά ήμουν θολωμένος δεν ήξερα του να του πω. Δεν με αφήσαν οι αστυνομικοί να τον πλησιάσω. Ήμουν θολωμένος με αυτό που έγινε με αυτόν τον άσχημο τρόπο.
Προσπαθώ να το ξεχάσω και να φανώ δυνατός», ανέφερε αρχικά ο 19χρονος ο οποίος βρέθηκε έξω από τις δικαστικές αίθουσες για να ζητήσει εξηγήσεις από τον πατέρα του.
Ενώ συνεχίζοντας, δήλωσε πως «ερχόταν μεθυσμένος, χάλαγε τα λεφτά του εκεί που τα χάλαγε και ξεσπούσε στην μάνα μου. Αντιδρούσα πολύ άσχημα, αλλά προσπαθούσα να είμαι ήρεμος για την μάνα μου. Κάποιες φορές αντιδρούσα λεκτικά, αλλά κάποιες φορές είχε τύχει να παλέψω μαζί του για να τον απωθήσω… Η μικρή μου αδερφή έκλεινε τα αυτιά της».
Σύμφωνα με πληροφορίες η γυναίκα ήταν 78 ετών, ενώ ο άντρας που έχει οδηγηθεί στην αστυνομική διεύθυνση της Ζακύνθου είναι 81.
Κάλεσε την αστυνομία ο σύζυγός της, λέγοντας ότι η γυναίκα είναι νεκρή – Πριν τρεις μήνες, ο άντρας είχε συλληφθεί για ενδοοικογενειακή βία, ωστόσο η σύζυγός του δεν ήθελε την ποινική του δίωξη
Ένα θρίλερ βρίσκεται σε εξέλιξη εδώ και λίγη ώρα στο νησί της Ζακύνθου καθώς μια γυναίκα εντοπίστηκε νεκρή με τραύμα στο λαιμό, ενώ οι αστυνομικές αρχές εικάζουν ότι πρόκειται για ακόμη μια γυναικοκτονία.
Σύμφωνα με πληροφορίες η γυναίκα ήταν 78 ετών, ενώ ο άντρας που έχει οδηγηθεί στην αστυνομική διεύθυνση της Ζακύνθου είναι 81.
Όλα αποκαλύφθηκαν νωρίς το μεσημέρι της Τρίτης όταν ο σύζυγος πήρε τηλέφωνο λέγοντας πως η γυναίκα του πέθανε.
Ωστόσο, όταν έφτασαν στο σημείο οι αστυνομικοί εντόπισαν νεκρή τη γυναίκα με σημάδια στο λαιμό και το πρόσωπο και άμεσα οι υποψίες έπεσαν στον σύζυγό της.
Πληροφορίες του newsit.gr αναφέρουν πως ο σύζυγος είχε κατηγορηθεί στο παρελθόν για ενδοοικογενειακή βία.
Γυναικοκτονία στη Δράμα: Ημίγυμνη στο κρεβάτι βρέθηκε η 45χρονη – Ψυχολόγοι στο πλευρό των παιδιών της
Ο 50χρονος είχε ζητήσει βοήθεια από ειδικό για να αντιμετωπίσει τον χωρισμό του με το θύμα.
Δείτε το βίντεο:
Ημίγυμνη, ξαπλωμένη στο κρεβάτι και μέσα σε λίμνη αίματος, εντοπίστηκε τη Δευτέρα (15.06.2026) η 45χρονη Αντιγόνη, μετά τα θανατηφόρα χτυπήματα που δέχθηκε από τον σύζυγό της, με μαχαίρι, στη Δράμα. Οι έρευνες των αρχών παραμένουν σε εξέλιξη ώστε να εξακριβωθούν οι συνθήκες κάτω από τις οποίες έγινε η νέα γυναικοκτονία που συντάραξε την Ελλάδα.
Η Κωνσταντία Δημογλίδου, μιλώντας στο MEGA αποκάλυψε πως αστυνομικοί και συνάδελφοι της 45χρονης, την εντόπισαν χωρίς τις αισθήσεις της σε κρεβάτι στο υπόγειο του σπιτιού της στη Δράμα. Εκεί άλλωστε ήταν τα δωμάτια της οικογένειας. Τη στιγμή της γυναικοκτονίας μάλιστα, ο 16χρονος γιος τους βρισκόταν μέσα στο σπίτι φορώντας ακουστικά… Δεν άκουσε τις φωνές της μητέρας του ούτε τις εκκλήσεις της για βοήθεια.
Δείτε το βίντεο:
Λίγη ώρα μετά, είδε την μητέρα του αιμόφυρτη και κάλεσε τις αρχές ζητώντας να σπεύσει στο σημείο ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ. Έφτασε στο νοσοκομείο της Δράμας χωρίς σφυγμό, αναπνοή και μαχαιρωμένη τουλάχιστον 8 φορές σε ζωτικά σημεία.
Σύμφωνα και πάλι με την εκπρόσωπο Τύπου της ΕΛΑΣ, το ζευγάρι δεν είχε απασχολήσει ποτέ την αστυνομία ή την υπηρεσία τους. Αν και υπάρχουν πληροφορίες πως καυγάδιζαν συχνά, μέχρι στιγμής, κανείς δεν το έχει καταγγείλει επίσημα στην ΕΛΑΣ.
Και οι δύο φέρεται πως ήταν υπόδειγμα εργαζομένων και δεν είχαν δώσει ποτέ και κανένα δικαίωμα για προσωπικά προβλήματα.
Στο υπόγειο αυτού του σπιτιού έγινε η άγρια γυναικοκτονία
Αν και οι αρχικές πληροφορίες ανέφεραν πως ο 50χρονος δράστης είχε περάσει από ψυχιατρικά τεστ μετά από καταγγελία για σοβαρά ψυχολογικά προβλήματα, σύμφωνα και πάλι με την Κωνστανία Δημογλίδου, ο αστυνομικός και δράστης της γυναικοκτονίας είχε ζητήσει βοήθεια μόνο από ιδιώτη ειδικό. Και αυτό γιατί μπορούσε να διαχειριστεί τον χωρισμό του με την 45χρονη.
Ωστόσο, αναμένεται να ξεκινήσει νέα έρευνα ώστε να διαπιστωθεί αν ο 50χρονος έπαιρνε κάποια φαρμακευτική αγωγή που θα μπορούσε να τον επηρεάσει αρνητικά είτε στην δουλειά είτε στην καθημερινότητά του.
Η προσοχή των συγγενών τους και των αρχών στρέφονται τώρα στα δύο παιδιά της οικογένειας, που μέσα σε λίγες ώρες έχασαν και τους δυο γονείς τους καθώς ο 50χρονος αφού σκότωσε την σύζυγό του στη συνέχεια αυτοκτόνησε. Ο αστυνομικός βρέθηκε με σφαίρα στο κεφάλι, μέσα στο αυτοκίνητό του. Φέρεται πως αφαίρεσε τη ζωή του με το υπηρεσιακό του όπλο.
Το αυτοκίνητο του δράστη:
Σχετικά με τα παιδιά της οικογένειας, τον 16χρονο και την φοιτήτρια 2ου έτους που σπουδάζει στη Θεσσαλονίκη, ψυχολόγοι της ΕΛΑΣ προσπαθούν να τους σταθούν ώστε να μπορέσουν να συνειδητοποιήσουν την νέα σκληρή πραγματικότητα.
Μέσα στις επόμενες ώρες αναμένεται να ξεκινήσουν και οι προβλεπόμενες διαδικασίες για την επιμέλεια του 16χρονου, που μέχρι στιγμής, παραμένει άγνωστο το ποιος θα την αναλάβει. Πληροφορίες αναφέρουν πως και τα 2 παιδιά έχουν δίπλα τους ένα υποστηρικτικό περιβάλλον, τόσο από συγγενείς της μητέρας τους όσο και του πατέρα τους.