Blog Σελίδα 10588

Γυναικοκτονία στην Καλαμάτα: Πού θα πάνε τα παιδιά της Βασιλικής – Ποιος αναλαμβάνει την επιμέλεια

0

Γυναικοκτονία – Καλαμάτα: Στην αδελφή της Βασιλικής η επιμέλεια των παιδιών – Απαγόρευση επικοινωνίας στους γονείς του δράστη

Οι Αρχές έχουν επιτρέψει μόνο στην αδελφή της Βασιλικής να βλέπει τα παιδιά και να είναι μαζί τους στο νοσοκομείο.

Δείτε το βίντεο:


Η αδελφή της Βασιλικής, η μοναδική εν ζωή συγγενής της από την πατρική της οικογένεια αναμένεται να αναλάβει την προσωρινή επιμέλεια των δύο ανήλικων παιδιών της δολοφονημένης γυναίκας από την Καλαμάτα, μετά την απόφαση εισαγγελέα και ανακριτή για την προφυλάκιση του 41χρονου γυναικοκτόνου.

Την απόφαση για την επιμέλεια θα λάβει η αρμόδια εισαγγελέας εντός των επόμενων ημερών. Μέχρι εκείνη την στιγμή, τα δύο παιδιά της 39χρονης παραμένουν στο νοσοκομείο Καλαμάτας, προστατευόμενα και υπό την επίβλεψη ειδικών παιδοψυχολόγων.

Δείτε το βίντεο:


Οι αρχές έχουν επιτρέψει μόνο στην αδελφή της Βασιλικής να βλέπει τα παιδιά και να είναι μαζί τους στο νοσοκομείο. Σύμφωνα με όσα έχουν γίνει γνωστά, για την υπόθεση υπάρχει μεγάλη ευαισθητοποίηση στην ευρύτερη περιοχή της Καλαμάτας και τόσο ο δήμος όσο και η εκκλησία έχουν κινητοποιηθεί για την ανεύρεση σπιτιού στο οποίο θα μείνουν προσωρινά τα παιδιά μαζί με την θεία τους.

Την ίδια στιγμή, οι αρχές έχουν απαγορεύσει οποιαδήποτε επικοινωνία στους γονείς του δράστη με τα εγγόνια τους, μετά και την απολογία του 41χρονου που έριξε στην Βασιλική ολόκληρη την ευθύνη της δολοφονίας της.

Σύμφωνα με τον Alpha, οι υπεύθυνοι επιτρέπουν μόνο στην αδελφή της Βασιλικής να επισκέπτεται τα παιδιά. Παράλληλα, ο δήμος της Καλαμάτας μαζί με την εκκλησία, αναζητούν Airbnb προκειμένου να μείνουν τα παιδιά και η θεία τους. Στη συνέχεια θα φύγουν από την Καλαμάτα, και γίνονται προσπάθειες για την εύρεση εργασίας για την αδελφή της 39χρονης.

Δείτε το βίντεο:


Γυναικοκτονία στην Καλαμάτα: Μυστήριο με τα ηρεμιστικά που βρέθηκαν στο διαμέρισμα

0

Ο 41χρονος δράστης φέρεται να ισχυρίστηκε στους αστυνομικούς ότι ξύπνησε και είδε τη σύζυγό του πάνω από το κρεβάτι να τον απειλεί με μαχαίρι, υποστηρίζοντας ότι αμύνθηκε σε μια στιγμή έντασης.

Εντοπίστηκαν φάρμακα στο διαμέρισμα – Τοξικολογικές εξετάσεις στα παιδιά

Σύμφωνα με την ΕΡΤ, τα δύο ανήλικα παιδιά του ζευγαριού, ηλικίας 10 και 6 ετών, πέρασαν τη νύχτα στην Παιδιατρική Κλινική του Γενικού Νοσοκομείου Καλαμάτας, όπου βρίσκονται υπό την παρακολούθηση ειδικών και λαμβάνουν ψυχολογική υποστήριξη.

Δείτε το βίντεο:


Οι αρμόδιες κοινωνικές υπηρεσίες εξετάζουν τις επόμενες κινήσεις για τη φροντίδα τους, καθώς η μητέρα τους είναι νεκρή, ενώ οι γονείς της δεν βρίσκονται πλέον στη ζωή.

Σύμφωνα με πληροφορίες, υπάρχει μία αδελφή της 39χρονης, ενώ εξετάζονται όλα τα ενδεχόμενα σχετικά με την επιμέλεια και τη φιλοξενία των παιδιών.

Κατά την έρευνα των αστυνομικών στο διαμέρισμα όπου διέμενε το ζευγάρι, εντοπίστηκαν συσκευασίες και κυψέλες αγχολυτικών/ηρεμιστικών φαρμάκων, οι οποίες έχουν συλλεχθεί και εξετάζονται στο πλαίσιο της προανάκρισης. Παράλληλα, οι αρμόδιες αρχές φέρονται να έχουν ζητήσει τη διενέργεια τοξικολογικών εξετάσεων και στα δύο παιδιά του ζευγαριού. Το αίτημα σχετίζεται με το γεγονός ότι τα παιδιά, τα οποία βρίσκονταν μέσα στο διαμέρισμα την ώρα του φονικού, κοιμούνταν βαθιά και δεν αντιλήφθηκαν τον έντονο διαπληκτισμό που προηγήθηκε της δολοφονίας.

Δείτε το βίντεο:


Εντάσεις και καβγάδες

Ιδιαίτερα έντονες στιγμές εκτυλίχθηκαν και στα κρατητήρια της Αστυνομικής Διεύθυνσης Μεσσηνίας, όπου επισκέφθηκε τον 41χρονο η μητέρα του. Κατά πληροφορίες, τον ρώτησε γιατί προχώρησε στην πράξη αυτή και στη συνέχεια αισθάνθηκε αδιαθεσία, χάνοντας τις αισθήσεις της. Χρειάστηκε η διακομιδή της στο Γενικό Νοσοκομείο Καλαμάτας για τις πρώτες βοήθειες.

Δείτε το βίντεο:


Ο 41χρονος φέρεται να ζήλευε παθολογικά τη σύζυγό του, ενώ η 39χρονη επιθυμούσε εδώ και περίπου έναν χρόνο να δώσει τέλος στον γάμο τους και να χωρίσει. Το τελευταίο διάστημα, και ιδιαίτερα τον τελευταίο μήνα, οι εντάσεις μεταξύ τους φαίνεται πως είχαν κλιμακωθεί σημαντικά. Γείτονες αναφέρουν ότι άκουγαν συχνά καβγάδες, φωνές και περιστατικά που παρέπεμπαν τόσο σε λεκτική όσο και σε σωματική βία. Ωστόσο, δεν είχε υποβληθεί κάποια επίσημη καταγγελία στην Αστυνομία για ενδοοικογενειακή βία που να αφορά το συγκεκριμένο ζευγάρι.

Δείτε το βίντεο:


Γυναικοκτονία στην Καλαμάτα: Η Βασιλική είχε προλάβει να παίξει σε βίντεο κλιπ – Έτρεμε για το πώς θα το έλεγε στον σύζυγό της

0

Η γυναίκα συμμετείχε σε ομάδες χορού από την Καλαμάτα

Συνεχείς είναι οι αποκαλύψεις για τη γυναικοκτονία με θύμα την 39χρονη Βασιλική. Η γυναίκα ζούσε υπό το καθεστώς φόβου του 41χρονου συζύγου της, ο οποίος τελικά έγινε ο δολοφόνος της.

Δείτε το βίντεο:


Την ζήλευε, την έλεγχε, την παρακολουθούσε και την κακοποιούσε. Παρόλο που προσπάθησε να πάρει διαζύγιο από τον 41χρονο, οι φόβοι της 39χρονης πρόλαβαν και έγιναν πραγματικότητα, με εκείνη να γίνεται θύμα γυναικοκτονίας μέσα στο σπίτι στην Καλαμάτα.

Οι αρχικοί ισχυρισμοί του δράστη, ο οποίος προσπάθησε να αποδώσει τα τραύματα της γυναίκας σε αυτοχειρία και να παρουσιάσει τον εαυτό του ως θύμα επίθεσης, κατέρρευσαν γρήγορα από την αστυνομική έρευνα. Τα σαράντα πέντε τραύματα από μαχαίρι στο σώμα του θύματος και η έλλειψη συμβατών αμυντικών τραυμάτων στον ίδιο ανάγκασαν τον 41χρονο να ομολογήσει την πράξη του.

Την ίδια ώρα, τα δύο ανήλικα παιδιά παραμένουν προστατευμένα στο νοσοκομείο, με την αδελφή του θύματος να έχει ήδη κινήσει τις διαδικασίες για την ανάληψη της επιμέλειάς τους.

Δείτε το βίντεο:


Όταν η Βασιλική έπαιξε σε βίντεο κλιπ με ψεύτικα στοιχεία

Η ανάγκη της 39χρονης για οικονομική ανεξαρτησία την είχε οδηγήσει στο να αναζητά οποιαδήποτε μορφή εργασίας. Στο πλαίσιο αυτό, είχε συμμετάσχει στο παρελθόν σε ένα σατιρικό βίντεο κλιπ ενός δημιουργού.

Ο σκηνοθέτης του βίντεο ανέφερε ότι η κοπέλα είχε επιλεγεί μέσω μιας τοπικής σχολής χορού και είχε ζητήσει να χρησιμοποιηθεί διαφορετικό όνομα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και στους συντελεστές, παραδεχόμενη ότι ο σύζυγός της ζήλευε υπερβολικά και έπρεπε να του κρύβει τις δραστηριότητές της, αν και αργότερα προσπάθησε να υποβαθμίσει το θέμα λέγοντας ότι είχε τη συναίνεσή του.

Δείτε το βίντεο:


Βρέθηκε ψηφιακός δίσκος με ηχητικά αρχεία στο σπίτι της 39χρονης

Σύμφωνα με τον Βασίλη Λαμπρόπουλο, η αστυνομία έχει ανακαλύψει ένα ψηφιακό δίσκο με ηχητικά αρχεία στο σπίτι της οικογένειας.

Εξετάζεται αν ο 41χρονος είχε βάλει κοριό στο σπίτι τους.

Γυναικοκτονία στην Καλαμάτα: Δραματική εξέλιξη με τα δύο παιδιά της οικογένειας – Δεν μπορεί να τα αναλάβει η θεία τους

0

Η αδελφή της 39χρονης δήλωσε ότι δεν μπορεί να ανταποκριθεί οικονομικά – Τι προβλέπεται να γίνει με τα δύο κορίτσια ηλικίας 6 και 10 ετών

Συγκλονίζουν οι μαρτυρίες φίλων και γειτόνων της 39χρονης Βασιλικής, που μίλησαν στην εκπομπή Live News του MEGA και περιέγραψαν το δράμα των δύο παιδιών της, ένα δράμα που όπως φαίνεται, είχε ξεκινήσει πολύ πριν από τη δολοφονία της μητέρας τους και συνεχίζεται και μετά.

Δείτε το βίντεο:

Οι κινήσεις και τα λόγια της 10χρονης κόρης στο σχολείο είχαν κατά καιρούς προκαλέσει ανησυχία. Το ίδιο και οι ερωτήσεις που απηύθυνε στις φίλες της μητέρας της, αφήνοντας να διαφανεί πως κάτι δεν πήγαινε καλά στο σπίτι.

Τόσο η 10χρονη όσο και η 6χρονη αδερφή της φαίνεται πως είχαν βιώσει σκηνές βίας μέσα στο οικογενειακό περιβάλλον. Οι φωνές τις ξυπνούσαν τα βράδια και προσπαθούσαν να καταλάβουν τι είχε συμβεί.

Δείτε το βίντεο:


Φόβος, αγωνία και ανασφάλεια έγιναν σταδιακά η καθημερινότητά τους. Τα δύο κορίτσια ήταν μάρτυρες σε σκηνές κακοποίησης, που δύσκολα θα σβήσουν από τη μνήμη τους. Σύμφωνα με κατοίκους της περιοχής, ο πατέρας είχε φτάσει στο σημείο να χτυπά τη σύζυγό του ακόμη και με ζώνη.

Ο πατέρας του καθ’ ομολογίαν δράστη δήλωσε στην εκπομπή του MEGA, ότι δεν είχε αντιληφθεί τίποτα για την κακοποίηση της νύφης του, ούτε για την ψυχολογική πίεση που βίωναν οι εγγονές του.

Τα δύο κορίτσια παραμένουν στο νοσοκομείο Καλαμάτας, όπου λαμβάνουν φροντίδα και ψυχιατρική βοήθεια. Οι Αρχές αναμένουν τα αποτελέσματα των τοξικολογικών εξετάσεων, για να διαπιστωθεί αν τη νύχτα του εγκλήματος τους είχαν χορηγηθεί ηρεμιστικά, ώστε να μην ξυπνήσουν.

Δείτε το βίντεο:


Η επόμενη μέρα για τα δύο παιδιά

Μία ακόμη τραγική για τ αδύο κορίτσια εξέλιξη ωστόσο είναι, ότι η αδερφή της δολοφονημένης Βασιλικής, που είχε αιτηθεί την επιμέλεια των παιδιών, φέρεται να δήλωσε, ότι δεν έχει την οικονομική δυνατότητα να ανταποκριθεί στις ευθύνες. Έτσι, εξετάζεται το ενδεχόμενο, η επιμέλεια να ανατεθεί στη γιαγιά τους, με δικαστικό συμπαραστάτη.

Προς το παρόν, τα παιδιά παραμένουν υπό την παρακολούθηση των γιατρών, ενώ «έχει απαγορευτεί να τα βλέπουν οι συγγενείς του δολοφόνου», σύμφωνα με τον πρόεδρο της ΠΟΕΔΗΝ, Μιχάλη Γιαννάκο.

Τα δύο παιδιά της 39χρονης, που πλέον γνωρίζουν για τον θάνατο της μητέρας τους, καλούνται να αντιμετωπίσουν ένα μέλλον γεμάτο συγκίνηση και βαθύ προβληματισμό για το πώς θα συνεχίσουν τη ζωή τους.

Γυναικοκτονία στην Καβάλα: Θρήνος στην κηδεία της 43χρονης φαρμακοποιού

Ανήμερα της Γιορτής της Μητέρας, οι δυο γιοι της Άιντας, 6 και 10 ετών, τη συνόδευσαν στην τελευταία της κατοικία. Ατέλειωτος ο θρήνος στην κηδεία της 43χρονης φαρμακοποιού, η οποία δολοφονήθηκε από τον σύζυγό της, προκαλώντας σοκ στην Καβάλα.

Συγγενείς και φίλοι είπαν το τελευταίο “αντίο” στην Άιντα, την ώρα που ο συζυγοκτόνος συνεχίζει να νοσηλεύεται μετά τον αυτοτραυματισμό του και αναμένεται να απολογηθεί την ερχόμενη Τρίτη (10.05.2022).

kideiakavala10

Ακούστε όσα είπε ο δικηγόρος της οικογένειας του θύματος, Μανώλης Βονικάκης.

Το δωμάτιο που χρησιμοποιούσε για να κοιμάται στις εφημερίες της η 43χρονη, ήταν ο χώρος του φαρμακείου που δολοφονήθηκε από τον σύζυγό της, το βράδυ της Πέμπτης (05.05.2022) στις Πηγές Καβάλας.

Ο 55χρονος τη στραγγάλισε, αλλά – όπως φέρεται να υποστήριξε στους αστυνομικούς- δεν είχε σκοπό να τη σκοτώσει, αλλά να τη μεταπείσει και να μην πάρουν διαζύγιο.

Αδιανόητη και προσβλητική ανάρτηση του γυναικοκτόνου μέσα από το νοσοκομείο

Ο γυναικοκτόνος στην Καβάλα έχει στη διάθεσή του κινητό και, μάλιστα, προχωρά και σε αναρτήσεις στο Facebook.
Κινητό διαθέτει ο γυναικοκτόνος της 43χρονης Αΐντα στην Καβάλα και, μάλιστα, προχώρησε σε ανάρτηση στον λογαριασμό του στο Facebook.

Θυμίζουμε ότι ο 55χρονος νοσηλεύεται επειδή μετά που σκότωσε την άτυχη φαρμακοποιό τραυμάτισε τον εαυτό του αφού, όπως υποστηρίζει ο ίδιος, επιχείρησε να βάλει τέλος στη ζωή του.

Η ανάρτησή του είναι αδιανόητη, όσο και προσβλητική, καθώς είναι από τη μέρα του γάμου του με την Αΐντα, όπου την κρατάει στα χέρια, ενώ η ίδια φοράει το νυφικό.

«Φεύγεις για πάντα εκεί ψηλά. Με σύννεφα στολισμένη. Ντυμένη νύφη στους Θεούς», έγραψε ο γυναικοκτόνος στο Facebook, στη λεζάντα της φωτογραφίας.

Όπως είναι φυσικό η συγκεκριμένη ανάρτηση έχει προκαλέσει την αντίδραση των συγγενών και των φίλων της Αΐντα.

Δείτε τη φωτογραφία:

photo1652028076

Σύμφωνα με το ρεπορτάζ του Alpha, ο ίδιος είναι καλά στην υγεία του, αν και παραμένει φρουρούμενος στο νοσοκομείο.

Με βάση το ίδιο ρεπορτάζ η Αστυνομία έχει στα χέρια της το βίντεο από τις κάμερες του φαρμακείου. Μάλιστα, φαίνεται ο 55χρονος να στραγγαλίζει την φαρμακοποιό και στη συνέχεια να σκέφτεται ποια ακριβώς θα είναι η επόμενη κίνησή του. Μετά από ώρα ξεκινάει να τραυματίζει τον εαυτό του και έπειτα από πολλές ώρες ειδοποιεί τις Αρχές για το ότι σκότωσε τη σύζυγό του.

ΡΕΠΟΡΤΑΖ: ΑΓΓΕΛΟΣ ΛΑΜΠΙΔΗΣ – newsit.gr

Γυναικοκτονία στην Καβάλα: «Καυγάδιζαν συνέχεια. Την ζήλευε, δεν την άφηνε σε ησυχία»

Ο 55χρονος έκανε συνεχώς σκηνές και δημιουργούσε στη  φαρμακοποιό  προβλήματα, τονίζει στο protothema.gr φίλη του θύματος – Ήθελε να χωρίσει για να ηρεμήσει , αλλά αυτός την διεκδικούσε συνέχεια μέχρι που η κατάσταση ξέφυγε…

Λύγισε βάζοντας τα κλάματα και με τρεμάμενη φωνή μίλησε στο protothema.gr η γιατρός στο επάγγελμα και φίλη της 43χρονης μητέρας, η οποία βρέθηκε στραγγαλισμένη από τους αστυνομικούς σε ένα ράντζο που υπήρχε στο φαρμακείο, στις πηγές του Δήμου Νέστου, στην Καβάλα.

Ούτε η ίδια δεν ήθελε να πιστέψει ότι οι απειλές του 55χρονου έγιναν πραγματικότητα.

Ο σύζυγος της αγαπημένης της φίλης έφτασε στο σημείο να στραγγαλίσει τη γυναίκα του και να στερήσει για πάντα από τα παιδιά του τη μάνα τους.

«Καυγάδιζαν συνέχεια. Την ζήλευε, δεν την άφηνε σε ησυχία. Συνεχώς της δημιουργούσε προβλήματα και της έκανε σκηνές ζηλοτυπίας μπροστά μου, ακόμα και μπροστά στα παιδιά.

» Τον τελευταίο καιρό η φίλη μου δεν ήταν καλά. Ίσως αυτός να το σχεδίαζε καιρό και η Αΐντα να είχε υποψιαστεί κάτι… Ήταν προβληματισμένη και απογοητευμένη από τη συμπεριφορά του.

Συγκλονίζει μάλιστα η ανάρτηση της υπαλλήλου της φαρμακοποιού η οποία γράφει στο Facebook: «Γιατι; Σε μια στιγμή να τελειώνουν όλα… Γιατί τόσος πόνος; Τα παιδάκια σου ακριβώς ίδια ηλικία με τα δικά μου.

» Ποιός να τα εξηγήσει το γιατί; Δεν υπάρχει. Μόνο πόνος. Τόσος πόνος. Καλό παράδεισο Αίντα!!! Δεν πιστεύω αυτό που γράφω. Το φαρμακείο στις Πηγές βάφτηκε κόκκινο …Τα παιδιά σου είναι και δικά μου παιδιά. Είναι τα παιδιά όλων μας που δεν έπρεπε να ορφανεψουν . ΤΌΣΟ ΆΔΙΚΑ. Καλό ταξίδι αγαπημένη …».

Το χρονικό

Ο 55χρονος άνδρας κάλεσε την Πέμπτη στις 00:30 τον αξιωματικό υπηρεσίας του τοπικού τμήματος και του είπε «έκανα κακό στη γυναίκα μου». Οι αστυνομικοί τον βρήκαν στο φαρμακείο, με την άτυχη γυναίκα να είναι νεκρή σε ένα ράντζο που υπήρχε στο φαρμακείο. Ο θάνατός της χαρακτηρίζεται ασφυκτικός.

Ενδειξη ότι επιχείρησε να κάνει κακό στον εαυτό του ήταν το γεγονός ότι οι άνδρες των αρχών τον βρήκαν με αίματα και στους καρπούς του.

Ο δράστης νοσηλεύεται φρουρούμενος στο Γενικό Νοσοκομείο Καβάλας.

Γυναικοκτονία στην Ζάκυνθο: «Φταίμε κι εμείς» – Συγκλονίζει ο γιος της 41χρονης

0

Σοκ έχει προκαλέσει η άγρια γυναικοκτονία στη Ζάκυνθο, με μία 41χρονη να χάνει τη ζωή της από τον 49χρονο σύζυγό της που την μαχαίρωσε. Μιλώντας στο STAR ο 20χρονος γιος της 41χρονη, αποκάλυψε πως η άτυχη γυναίκα φοβόταν πολύ και πως η επιθετική συμπεριφορά του συζύγου συνεχιζόταν για πολλά χρόνια.

«Το φταίξιμο είναι και δικό μας, γιατί δεν είχαμε πάρει τα απαραίτητα μέτρα, ήταν πολύ μεγάλο λάθος μας αυτό. Τα συζητούσαμε γενικά με τη μάνα μου. Έκανε δυο δουλειές για να τα βγάλει πέρα και εγώ δεν ήμουν εδώ. Τα έκανε όλα για εμάς. Μόνο για τα παιδιά της. Ήταν η τέλεια μάνα. Λυπάμαι τα αδέλφια μου, πρέπει να βρούμε μια λύση και να συνεχίσουμε» είπε ο γιος του ζευγαριού. Ο γυναικοκτόνος, ωστόσο, προκάλεσε με τα όσα φέρεται να είπε στους αστυνομικούς, καθώς υποστήριξε πως έχασε τον έλεγχο διότι είχε μάθει πως η 41χρονη τον απατάει.

«Τον τελευταίο καιρό είχα μάθει πως με απατούσε. Γι’ αυτό το λόγο ήμουν βίαιος απέναντι της. Το βράδυ μετά το περιστατικό έκατσα στο βουνό στη Μπόχαλη. Δεν είχα καταλάβει ότι τη σκότωσα. Μετανιώνω, αλλά δυστυχώς δεν μπορούσα να κάνω κάτι άλλο. Με απατούσε κι έχασα τον έλεγχο», είπε ο 49χρονος.

Δείτε τις δηλώσεις του στο βίντεο:

Προκλητικός ο 51χρονος δράστης

Την ίδια ώρα, προκλητικός εμφανίστηκε στους αστυνομικούς ο 51χρονος γυναικοκτόνος. Ο δράστης αμέσως μετά τη δολοφονία της συζύγου του έφυγε από το σπίτι και η αστυνομία εξαπέλυσε ανθρωποκυνηγητό για να τον βρει. Τελικά, εντοπίστηκε στην περιοχή του Μαραθιά, στο Κερί. Μάλιστα, φέρεται να είπε στους αστυνομικούς που τον συνέλαβαν «τη σκότωσα γιατί με απατούσε».

Οι αστυνομικοί που κλήθηκαν στο σημείο μετά από τηλεφώνημα γειτόνων για ενδοοικογενειακό επεισόδιο, βρήκαν την γυναίκα αιμόφυρτη και σοβαρά τραυματισμένη. Άμεσα κάλεσαν ασθενοφόρο αλλά η άτυχη γυναίκα, κατέληξε λίγα λεπτά αφού έφτασε στο νοσοκομείο. Έφερε μώλωπες και εκδορές, καθώς και τραύματα στο λαιμό και τον θώρακα από το μαχαίρι.

Γυναικοκτονία στην Ζάκυνθο: «Είχαμε ειδοποιήσει πολλές φορές την αστυνομία» – Δυο φορές είχε υποβάλλει μήνυση για ενδοοικογενειακή βία η άτυχη γυναίκα

0

Η άτυχη γυναίκα το βράδυ πριν την σκοτωσει ο δολοφόνος είχε υποβάλλει την δεύτερη μήνυση εναντίον του για ενδοοικογενειακή βία.

Οι γείτονες είχαν ενημερώσει αρκετές φορές την αστυνομία, όπως επισημαίνει στο newsit.gr άνθρωπος που μένει στην περιοχή, γιατί άκουγαν συχνά καβγάδες και φοβόντουσαν “μήπως γίνει το μοιραίο”.

zakinthos1

Ο ίδιος άνθρωπος μας λέει ότι “το ζευγάρι έμενε αρκετά χρόνια εδώ στο χωριό, η γυναίκα δούλευε καμαριέρα σε ένα ξενοδοχείο της περιοχής και δράστης δούλευε περιστασιακά. Δυστυχώς, υπήρχαν προβλήματα, τσακωνόντουσαν και την χτυπούσε. Ήταν μια πολύ καλή κυρία, είχαν και τρία παιδάκια που έμειναν ορφανά, κρίμα. Οι γείτονές τους απ’ όσο ξέρω είχαν ενημερώσει αρκετές φορές την αστυνομία γιατί τους τελευταίους δύο μήνες τσακωνόντουσαν συνέχεια, αλλά τον έπιασαν μια φορά, τον είχαν κρατήσει τρεις μέρες μέσα και τον άφησαν ελεύθερο και έγινε το μοιραίο.

Με κυνισμό απάντησε ο δράστης της νέας γυναικοκτονίας στη Ζάκυνθο, όταν οι αστυνομικοί τον συνέλαβαν στην οικοδομή όπου είχε πάει για να εργαστεί σα να μην συνέβη τίποτα, λίγες ώρες αφότου είχε σκοτώσει την εν διαστάσει συζυγό του, μέσα στο σπίτι τους.

zakinthos 2

«Τη σκότωσα γιατί με απατούσε» φέρεται να είπε ο 49χρονος Αλβανός που αφού ξυλοκόπησε άγρια την 41χρονη γυναίκα, στη συνέχεια την μαχαίρωσε στο στήθος και στον λαιμό, με αποτέλεσμα να αφήσει την τελευταία της πνοή.

Γυναικοκτονία στην Αμφιλοχία: «Έχει όπλο θα με σκοτώσει» είπε η 37χρονη στην Αστυνομία – «Την είχε χτυπήσει και την Τρίτη»


Σοκ έχει προκαλέσει στην Αμφιλοχία η νέα γυναικοκτονία με θύμα μια 37χρονη μητέρα που δολοφονήθηκε από τον εν διαστάσει σύζυγό της, ο οποίος μετά αυτοκτόνησε.

Σύμφωνα με πληροφορίες η 36χρονη λίγο πριν την σκοτώσει ο 43χρονος πήρε τηλέφωνο την αστυνομία και είπε: «είμαι η Αρετή, έχει όπλο και θα με σκοτώσει»

Η νέα γυναικοκτονία έγινε στην Αμφιλοχία τα ξημερώματα του Σαββάτου (13/07/2024) όταν ο 42χρονος πήγε στο σπίτι της 37χρονης εν διαστάσει συζύγου του στο οποίο βρισκόταν και η 13χρονη κόρη τους. Το ζευγάρι έχει και ένα ακόμα παιδί ενώ ο 42χρονος έμενε στο πατρικό του σπίτι.

Η γυναίκα δεν ήταν στο σπίτι. Τον 42χρονο που κρατούσε καραμπίνα στα χέρια του είδε ο κουμπάρος του που διαμένει στον πάνω όροφο και προσπάθησε να τον σταματήσει. Εκείνη την ώρα, η 37χρονη επέστρεψε στο σπίτι της με αυτοκίνητο.

Ο 42χρονος, περιμένοντας την άφιξή της, πήδηξε από το μπαλκόνι του πρώτου ορόφου στο καπό του αυτοκινήτου, πυροβόλησε τη γυναίκα από το παρμπρίζ. Στη συνέχεια την πυροβόλησε ξανά από το πλάι, τραυματίζοντάς την θανάσιμα. Πήγε πίσω από το αμάξι και αυτοκτόνησε.

Ο δράστης φέρεται να κρατούσε όμηρο τη 13χρονη κόρη του ώστε να υποχρεώσει την άτυχη γυναίκα να γυρίσει στο σπίτι.
Οι απειλές που εξαπέλυε ήταν συνεχείς. Φέρεται μάλιστα να είπε στη γυναίκα: «Αν δεν έρθεις, αν δεν γυρίσεις στο σπίτι, θα σκοτώσω το παιδί».

amfilohia zevgari

Του είχε υποβάλει μήνυση, οδηγήθηκε στο αυτόφωρο και αθωώθηκε

Σύμφωνα με πληροφορίες, η 37χρονη την Πέμπτη, είχε υποβάλει μήνυση στον 42χρονο για ενδοοικογενειακή βία και απειλή, ωστόσο δεν είχε καταστεί δυνατή η σύλληψή του. Η γυναίκα είχε δηλώσει ότι δεν επιθυμούσε panic button και διαμονή σε ειδικό χώρο φιλοξενίας.

Στις 12 Μαΐου ο δράστης είχε συλληφθεί μετά τη μήνυση που του υπέβαλε η 37χρονη για ενδοοικογενειακή βία, εξύβριση, απειλή και σωματικές βλάβες, οδηγήθηκε στο αυτόφωρο όπου αθωώθηκε.

Η 37χρονη είχε τηλεφωνήσει στην Αστυνομία

Σε ανακοίνωσή της η ΕΛΑΣ αναφέρει ότι πριν φθάσει στο σημείο δεν είχε δεχθεί κάποιο τηλεφώνημα από τη γειτονιά.

Όμως είχε ειδοποιηθεί από την 37χρονη, η οποία επιστρέφοντας σπίτι της, κάλεσε την Αστυνομία και είπε πως «είμαι η Αρετή, έχει όπλο και θα με σκοτώσει» και έκλεισε το τηλέφωνο πριν την σκοτώσει.

Η ανακοίνωση της ΕΛΑΣ:

Σχετικά με δημοσιεύματα που αναπαράγονται στον ηλεκτρονικό Τύπο και αναφέρονται στη μη ανταπόκριση αστυνομικών σε τηλεφωνικές κλήσεις του θύματος και συγγενικών της προσώπων, πριν από τον θανάσιμο τραυματισμό της, διευκρινίζονται τα εξής:

Το θύμα κάλεσε στο οικείο Αστυνομικό Τμήμα αναφέροντας κίνδυνο της ζωής της από τον εν διαστάσει σύζυγό της, ενώ διέκοψε την κλήση χωρίς να δώσει στοιχεία επικοινωνίας και διαμονής, παρά μόνο το ονοματεπώνυμό της.

Αστυνομικοί αναζήτησαν στα ψηφιακά αρχεία ταυτοτήτων και σε αρχεία δικογραφιών περαιτέρω στοιχεία για την καλούσα, εντοπίζοντας το τηλέφωνο επικοινωνίας και τη διεύθυνση κατοικίας της.

Άμεσα, πλήρωμα περιπολικού κινήθηκε προς την κατοικία της, ενώ ταυτόχρονα πραγματοποιούσε επανειλημμένες κλήσεις, προκειμένου να λάβουν περαιτέρω πληροφορίες και οδηγίες, ωστόσο ουδείς ανταποκρίθηκε.

Μέσα σε λίγα λεπτά, οι αστυνομικοί έφτασαν στο σημείο, όπου εντόπισαν το θύμα και το σύζυγό της θανάσιμα τραυματισμένους.

Παράλληλα, από τα αρχεία κλήσεων της Διεύθυνσης Αστυνομίας, δεν προκύπτει κλήση από το συγγενικό και φιλικό περιβάλλον του θύματος προς το οικείο Αστυνομικό Τμήμα ή την Άμεση Δράση, για αναφορά του περιστατικού.

Οποιαδήποτε κλήση πραγματοποιήθηκε αφορά σε χρόνο μεταγενέστερο των θανάσιμων τραυματισμών και ενώ αστυνομικοί είχαν ήδη προστρέξει στο σημείο.

«Την είχε χτυπήσει και την Τρίτη» λέει η μητέρα της

«Πάει την Τρίτη το παιδί μου στην αστυνομία να υποβάλει μήνυση και αυτός εξαφανίστηκε. Πήγε στο σπίτι της γυναίκας γιατί έπινε (…)




Την χτύπησε, ήταν πρησμένο το μάτι της. Εξαφανίστηκε ο κύριος και δεν μπορούν να τον βρουν» είπε η μητέρα της άτυχης 37χρονης γυναίκας στο ΕΡΤNews.

Γυναικοκτονία στην Αλεξανδρούπολη: Ιδού η άτυχη 29χρονη που ξυλοκοπήθηκε μέχρι θανάτου από τον σύζυγό της

0

Η άτυχη Τζεβριέ, θύμα της 16ης γυναικοκτονίας το 2021

Θλίψη και οργή στο πανελλήνιο έχει προκαλέσει η νέα γυναικοκτονία στην Αλεξανδρούπολη με θύμα μία 29χρονη γυναίκα, μητέρα τριών παιδιών.

Το θύμα, η 29χρονη Τζεβριέ Εδινερλίξυλοκοπήθηκε μέχρι θανάτου από τον σύζυγό της, ενώ κατέληξε χθες βράδυ στο Πανεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο Αλεξανδρούπολης, όπου νοσηλευόταν από τις 5 Δεκεμβρίου.

Σύμφωνα με τα στοιχεία που παραχώρησε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ η διοίκηση του νοσηλευτικού ιδρύματος, η 29χρονη, μητέρα τριών παιδιών, Ελληνίδα μουσουλμάνα από την Αλεξανδρούπολη, μεταφέρθηκε την Κυριακή από τον σύζυγό της στο Τμήμα Επειγόντων Περιστατικών όπου διαπιστώθηκε ότι έφερε ρήξη ήπατος και σπλήνας.

Λόγω της σοβαρότητας των τραυμάτων η νεαρή γυναίκα η οποία είχε προσβληθεί και από κορωνοϊό, υπεβλήθη συνολικά σε τέσσερα χειρουργεία και νοσηλεύτηκε στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας Covid, όπου και κατέληξε το βράδυ της Πέμπτης λίγο μετά τις 20.30.

Σημειώνεται ότι, λίγο νωρίτερα ο σύζυγος της, Καδήρ Ιννάν Ραμαδάνογλου, βρέθηκε από την αστυνομία και συνελήφθη.

Σύμφωνα με την τοπική ιστοσελίδα e-evros.gr, ο σύζυγος της άτυχης νεαρής γυναίκας, που είχε απασχολήσει και κατά το παρελθόν τις Αρχές, καθώς ήταν χρήστης ουσιών, εντοπίστηκε λίγα μέτρα μακριά από το σπίτι του το μεσημέρι της Παρασκευής και οδηγήθηκε στο Αστυνομικό Τμήμα της Αλεξανδρούπολης.

Σύμφωνα με πληροφορίες του ALPHA, που δημοσιοποιεί και την φωτογραφία, το όνομα της γυναίκας είναι Τζεβριέ Εδινερλί.

Αλεξανδρούπολη: Η άτυχη Τζεβριέ, θύμα της 16ης γυναικοκτονίας το 2021

2

Ο πατέρας της 29χρονης γυναίκας μιλώντας στο e-evros, αναφέρει: «Από την ημέρα που είχε μπει στο νοσοκομείο η κόρη μου, έχω τρελαθεί, δεν μπορώ να σταθώ στα πόδια μου, κλαίω όλη μέρα, μπαίνω μέσα στο σπίτι, βλέπω τη φωτογραφία της και τρελαίνομαι».

Μάλιστα, όπως αποκαλύπτει εδώ και 4 χρόνια δεν έχει δει τα εγγόνια του, ενώ δεν ξέρει καν πού βρίσκονται.

Πηγή κεντρικής φωτογραφίας άρθρου: Alpha