Blog Σελίδα 10586

Γύπας κόλλησε στα οπίσθια ενός νεκρού γουρουνιού και το γεύμα του μετατράπηκε σε εφιάλτη.

0

Όλα ξεκίνησαν, όταν ένας μοναχικός γύπας εντόπισε ένα πεθαμένο γουρούνι, ξαπλωμένο στο έδαφος και σκέφτηκε, ότι ήταν η τυχερή του μέρα. Ωστόσο, η μητέρα φύση είχε άλλα σχέδια. Ρίξτε το φταίξιμο όπου θέλετε, αλλά η τυχερή μέρα του γύπα μετατράπηκε στον χειρότερο εφιάλτη του.

Ο καημένος ο γύπας κατέληξε με το κεφάλι του κολλημένο στο εσωτερικό του πρωκτού ενός πεθαμένου γουρουνιού. Προσπάθησε πολλές φορές να ξεκολλήσει το κεφάλι του από εκεί, αλλά μάταια. Ευτυχώς, μετά από μια ώρα επίπονου αγώνα, κατάφερε να βγάλει το κεφάλι του έξω.

Ευτυχώς, τώρα ο γύπας είναι ζωντανός και είναι καλά!

Δείτε το βίντεο παρακάτω:

Γυναικολόγος έπειθε ασθενείς να κάνουν σεξ μαζί του για να… θεραπεύσει τον καρκίνο

0

Μια απίστευτη είδηση, καθόλα αληθινή όμως, έρχεται από την Ιταλία.

Σύμφωνα με πληροφορίες, γυναικολόγος έλεγε σε ασθενείς του ότι μπορούσε να θεραπεύσει τον καρκίνο, με την προϋπόθεση ωστόσο αυτές να έχουν σεξουαλική επαφή μαζί του.

Η υπόθεση ήρθε στο φως όταν γυναίκα ανέφερε σε φίλη της το περιστατικό, με την ίδια να του στήνει παγίδα και τελικά να ξεσκεπάζει τον γυναικολόγο.

Μετά τη δημοσιοποίηση του περιστατικού, εμφανίστηκαν 15 γυναίκες οι οποίες παραδέχτηκαν ότι είχαν δεχτεί και αυτές την… σωτήρια πρόταση του γυναικολόγου.

Μέχρι στιγμής δεν έχει γίνει γνωστό αν ο γιατρός έχει συλληφθεί.

Γυναικολόγος 34χρονης που πέθανε στη γέννα στη Λιβαδειά: «Δεν ήταν ιατρικό λάθος»

0

Ο γυναικολόγος που ξεγέννησε την άτυχη Σοφία μίλησε αποκλειστικά στο Star και την Κατερίνα Παπακωστοπούλου, δίνοντας τις δικές του εξηγήσεις για τον θάνατο της άτυχης κοπέλας.

Συγκεκριμένα, αναφέρει ότι: Η γυναίκα γέννησε χωρίς κόπο ένα αγοράκι στις 2.30 το μεσημέρι. Κατά την έξοδο του πλακούντα η γυναίκα είχε ασυνήθιστα μεγάλη αιμορραγία.

Με αιματοκρίτη 30 οι γιατροί της χορήγησαν 3 φιάλες αίμα όμως η αιμορραγία δεν σταματούσε και οδηγήθηκε στο χειρουργείο όπου στις 3.30 το μεσημέρι έπαθε ανακοπή.

Για 2 ώρες αναισθησιολόγοι και άνθρωποι της μονάδας εντατικής της έκαναν προσπάθειες ανάνηψης όμως στις 5.15 κατέληξε. Η νεκροτομή έγινε από κρατικό ιατροδικαστή, παρουσία τεχνικού συμβούλου της οικογένειας ο οποίος σύμφωνα με το γυναικολόγο, συμφώνησε και υπέγραψε πως στην κοιλιά της γυναίκας δεν βρέθηκε  τίποτα, άρα δεν υπήρχε ιατρογενής βλάβη.

Σύμφωνα με το γυναικολόγο η γυναίκα είχε μια σπάνια επιπλοκή που την παθαίνει 1 εως 12 γυναίκες στις 100.000 με θνησιμότητα 89%.

Στις καταγγελίες των συγγενών πως η νεαρή γυναίκα είχε θρομβοφιλία, ο γιατρός απαντά πως δεν ισχύει κάτι τέτοιο ούτε πως ήταν υπερβολικά αδύνατη κι άρα έπρεπε να γίνει καισαρική τομή. Ο γιατρός αναφέρει πως ο τοκετός εξελίχθηκε ομαλά.

[star] [newsit]

Γυναικοκτονίες: «Πώς να χτυπήσω τη γυναίκα μου χωρίς να το καταλάβει κανείς» – 163 εκατ. αναζητήσεις στη Google

0

Σοκ προκαλούν τα στοιχεία που έδωσε η ψυχολόγος Στέλλα Αργυρίου. Μέσα στην πανδημία, αναζητήθηκε 163 εκατομμύρια φορές στη google, η φράση: «Πώς να χτυπήσω τη γυναίκα μου χωρίς να το καταλάβει κανείς».

Η ψυχολόγος Στέλλα Αργυρίου μίλησε στον ΣΚΑΪ στον απόηχο της νέας γυναικοκτονίας στη χώρα, τονίζοντας πως έχουμε μια δεύτερη πανδημία, «αυτή της έμφυλης βίας, την οποία πρέπει να διαχειριστούμε με σοβαρότητα, γιατί δυστυχώς τα περιστατικά πληθαίνουν, και η μια τραγωδία δίνει τη σκυτάλη στην άλλη».

Η ίδια διευκρίνισε ότι η πανδημία έχει παίξει ρόλο στην αύξηση των βιαιοπραγιών και των δολοφονιών.

«Η βία έχει μπει μέσα στα σπίτια. Πρέπει να υπάρχει υποστηρικτικό περιβάλλον, για  να μπορέσει η μάνα, η σύζυγος, η σύντροφος να στηριχθεί για να εγκαταλείψει το δυνάστη. Δολοφονούνται και αφήνουν πίσω υποχρεώσεις αφήνουν πίσω παιδιά. Πρέπει αυτές οι γυναίκες να υποστηριχτούν από την πολιτεία» υπογράμμισε η κ. Αργυρίου.

«Δεν υπάρχει σεβασμός και υπομονή στις σχέσεις, πρέπει να βγούμε καλύτεροι από την πανδημία. Να ασχολούμαστε καθημερινά με το πώς θα γινόμαστε καλύτεροι», τόνισε.

Οι 13 γυναικοκτονίες που σόκαραν την Ελλάδα μέσα στο 2021

Μέσα σε 10 μήνες η ελληνική κοινωνία μετρά 13 γυναικοκτονίες. Δεκατρείς γυναίκες έπεσαν νεκρές από το χέρι του συζύγου ή συντρόφου. Άγρια εγκλήματα που συγκλόνισαν.

Δολοφονίες που συντάραξαν την Ελλάδα και προκάλεσαν αντιδράσεις αλλά και ανησυχία για την έκρηξη του φαινομένου.

Η 13η γυναικοκτονία στη χώρα μας ήταν αυτή που διαπράχθηκε σήμερα στην Ιεράπετρα, με θύμα μια 48χρονη και δράστη τον 54χρονο πρώην σύζυγό της.

Ως έναν άνθρωπο βίαιο και απειλητικό περιγράφει τον 54χρονο δράστη φίλη του θύματος.

Όπως αποκαλύπτει φίλη της 48χρονης γυναίκας μιλώντας στο Mega, ο δράστης την είχε απειλήσει και χτυπήσει στο παρελθόν, με αποτέλεσμα το θύμα ενδοοικογενειακής βίας να απευθυνθεί στην αστυνομία.

«Ήταν αρκετά χρόνια σε διάσταση. Αυτός έμενε στο σπίτι, δεν έφευγε. Η Νεκταρία δούλευε 2 δουλειές για να μπορεί να συντηρεί το σπίτι, τα 4 παιδιά τους και αυτόν. Δεν τη βοηθούσε καθόλου».

Οι εντάσεις μεταξύ τους ήταν συχνές, όπως υποστηρίζει η φίλη του θύματος: «Την είχε απειλήσει, την είχε χτυπήσει αρκετές φορές. Τύχαινε πολλές φορές να πάω στο σπίτι και ο κύριος αυτός ήταν εκεί, κοιμόταν, και μας έλεγε “μιλάτε σιγά να μην τον ενοχλήσουμε”. Τον φοβόταν. Τον φοβόντουσαν και τα 2 τα παιδιά τα μικρά».

Γυναικοκτονίες στην Ελλάδα: Γιαγιάδες γίνονται ξανά μανάδες για να μεγαλώσουν τα ορφανά εγγόνια τους – Κραυγή αγωνίας

0

Κάθε χρόνο ο αριθμός των γυναικοκτονιών στη χώρα αυξάνεται. Σε αρκετές περιπτώσεις μένουν πίσω παιδιά, ορφανά από μητέρα, τα οποία μεγαλώνουν με την οικογένεια του θύματος.

Όπως αναφέρει το ρεπορτάζ του κεντρικού δελτίου ειδήσεων του ΑΝΤ1, στις 18 Μαρτίου του 2020 η Πολυξένη πέφτει νεκρή από το όπλο του πρώην συζύγου της, αστυνομικού στο επάγγελμα, έξω από το σουπερμάρκετ, όπου εργαζόταν, στην Κηφισιά. Την ίδια στιγμή, πυροβολεί και σκοτώνει και τη Σοφία, τη συνάδελφο της γυναίκας του η οποία έτυχε να κάνει κι εκείνη το διάλειμμα από τη δουλειά.

khfisia katw khfisia eglhma purobolismh drasths astynomia soupermarket arthrou 2

Η Πολυξένη άφησε πίσω της 2 παιδάκια, 10 και 8 ετών, σήμερα, που μεγαλώνουν στην επαρχία μαζί με την γιαγιά τους.

Η μητέρα της Πολυξένης, Αγγελική, μίλησε στον ΑΝΤ1, περιγράφοντας πως, “βιώνω πένθος μου για το χαμό του κοριτσιού μου, μετά την ψυχολογία των παιδιών, η οποία αυτή προέχει και αυτή με ενδιαφέρει γιατί τα παιδιά είναι σε άσχημη ψυχολογική κατάσταση, κι εδώ είναι επαρχία. Τρέχω σε ψυχολόγους γιατί δεν μπορώ να γιατρέψω τον ψυχικό κόσμο των παιδιών. Χωρίς κάποια στήριξη, καμία στήριξη δεν έχω“.

Η Σοφία, η συνάδελφος που δεν έφταιγε σε τίποτα, άφησε πίσω της ένα αγοράκι, 7 ετών σήμερα που όπως μας λέει η γιαγιά, βλέπει σε βίντεο τη μαμά του και χαμογελά γιατί αναγνωρίζει τη φωνή της.

Η μητέρα της Σοφίας, Ρόζα Φωτιάδου, δήλωσε από την πλευρά της: “Το δικό μας σταυρό που κουβαλάμε εμείς; Μέχρι να κλείσουμε τα μάτια μας; Ποιος ήρθε να δει; Ποιος ήρθε να ρωτήσει; Εμείς δεν είχαμε κουράγιο τα πόδια μας να μαζέψουμε, να τρέξουμε, να ζητήσουμε βοήθεια. Πού να απευθυνθούμε. Δεν υπάρχει τίποτα για μας, τις οικογένειες των θυμάτων. Γι ‘αυτό εμείς ζητάμε και ο όρος γυναικοκτονία να καταγραφεί στο ποινικό δίκαιο και ο όρος οικογενειοκτονία, γιατί μας έχει στείλει όλους”.

55562 ert 0

ΟΙ ΓΙΑΓΙΑΔΕΣ ΑΥΤΕΣ ΕΓΙΝΑΝ ΜΑΝΑΔΕΣ ΓΙΑ ΔΕΥΤΕΡΗ ΦΟΡΑ ΜΕ ΟΛΗ ΤΗ ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΗΣ ΛΕΞΗΣ

Η Ερατώ σήμερα θα ήταν 27 ετών και θα μεγάλωνε το κοριτσάκι της στη Μυτιλήνη, αν δεν την είχε δολοφονήσει στα 24 της ο σύντροφος της και πατέρας του παιδιού της. Αντ’ αυτού το ρόλο αυτό σηκώνει με θάρρος η μητέρα της, η κυρία Ελένη.

“Το πρώτο που θα πρέπει να αλλάξει είναι η πολιτεία να μάθει για αυτά τα παιδιά. Είμαστε σίγουροι ότι ούτε καν την ύπαρξή τους ξέρει. Δεν έχει ενδιαφερθεί κανένας κρατικός φορέας για το πώς είμαστε εμείς που μας έχει αφήσει το κράτος να μεγαλώσουμε το παιδί του παιδιού μας. Το μεγαλώνουμε καλά;”, λέει η μητέρα της Ερατούς, Ελένη Κρεμαστιώτη.

Τα παιδιά αυτά χρειάζονται την προστασία του Κράτους.

 Η ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΤΗΣ ΝΔ ΑΝΝΑ ΕΥΘΥΜΙΟΥ ΚΑΤΕΘΕΣΕ ΕΡΩΤΗΣΗ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ ΖΗΤΩΝΤΑΣ:

-Δωρεάν ψυχολογική υποστήριξη καθώς παροχή κοινωνικού λειτουργού, όπου αυτή κριθεί αναγκαία.
-Δυνατότητα επαγγελματικής αποκατάστασης όσων έχουν αναλάβει την επιμέλεια των ορφανών παιδιών
Παροχή μιας μορφής οικονομικής ενίσχυσης

“Είναι μέτρα με μικρό δημοσιονομικό κόστος αλλά με τεράστιο κοινωνικό αποτύπωμα”, σημειώνει η Άννα Ευθυμίου.

Επιπλέον ζητούν τα δικαστικά έξοδα να μην επιβαρύνουν τις οικογένειας των θυμάτων αλλά να καλύπτονται εξ ολοκλήρου από τον θύτη.

Δείτε το βίντεο:

Πηγή: infokids.gr, ant1news.gr

Γυναικοκτονία: Η απόφαση του Εισαγγελέα για τους 2 γιους που έμαθαν στο σχολείο ότι δεν έχουν πια γονείς

0

Με προφορική εντολή Εισαγγελέα, την κηδεμονία των δύο αγοριών ηλικίας 12 και 14 ετών ανέλαβαν προσωρινά οι γονείς της 42χρονης την οποία σκότωσε με καραμπίνα ο άντρας της και μετά αυτοκτόνησε.

Σύμφωνα με την ΕΡΤ, στη συνέχεια και αφού προηγηθούν τα πορίσματα κοινωνιολόγων, το Δικαστήριο θα αποφανθεί ποιος θα πάρει την οριστική επιμέλειά τους

Ήδη τα δύο αγόρια της οικογένειας βρίσκονται στους γονείς της μητέρας τους, ενώ παρακολουθούνται από ειδικούς.

Η ΠΡΩΗΝ ΣΥΖΥΓΟΣ ΤΟΥ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΥ ΔΕΝ ΖΗΤΟΥΣΕ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΗΘΕΛΕ ΕΠΑΝΑΣΥΝΔΕΣΗ ΜΑΖΙ ΤΟΥ

Νέα στοιχεία έρχονται στο φως για τον αστυνομικό που δολοφόνησε με καραμπίνα την πρώην σύζυγό του και στη συνέχεια αυτοκτόνησε. Σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες, το ζευγάρι πήρε συναινετικό διαζύγιο το 2023 και από τότε ο αστυνομικός έβλεπε τα παιδιά.

Η πρώην σύζυγός του, μάλιστα, μετά το διαζύγιό τους δεν απαίτησε διατροφή, καθώς ήταν οικονομικά ευκατάστατη. Έμενε με τα παιδιά της σε διαμέρισμα του 6ου ορόφου στην Καλαμαριά ενώ ο αστυνομικός έμενε με τους γονείς του.




Ο αστυνομικός, σύμφωνα πάντα με όσους τον ήξεραν, ζητούσε επανασύνδεση με την πρώην σύζυγό του, όμως εκείνη του είχε ξεκαθαρίσει ότι δεν θα γύριζε πίσω. Σύμφωνα με πηγές της Ελληνικής Αστυνομίας, το ζευγάρι δεν είχε απασχολήσει καμία αστυνομική υπηρεσία για ενδοοικογενειακό πρόβλημα, ούτε υπήρχε κάποια καταγγελία από την πλευρά της γυναίκας για απειλές ή βίαιη συμπεριφορά.

Το 2023, το ζευγάρι χώρισε με συναινετικό διαζύγιο, με το οποίο ρυθμίστηκαν οι μέρες και ώρες που θα βλέπει τα παιδιά. Η καραμπίνα (κυνηγετικό όπλο) με την οποία τελέστηκαν το έγκλημα και η αυτοκτονία βρισκόταν νομίμως στην κατοχή του αστυνομικού.




Η ΤΡΑΓΙΚΗ ΕΙΡΩΝΕΙΑ ΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ

Τα παιδιά του ζευγαριού την ώρα του φονικού, περίπου στις 08.15, βρίσκονταν στο σχολείο και δεν γνώριζαν ότι οι γονείς τους ήταν νεκροί. Ειδικοί ψυχολόγοι της Ελληνικής Αστυνομίας μετέβησαν από την πρώτη στιγμή στο σχολείο που φοιτούν τα δύο ανήλικα παιδιά για να αναλάβουν τη στήριξή τους.

Σύμφωνα με έγκυρες πληροφορίες του Αθηναϊκού Πρακτορείου Ειδήσεων, από την ιατροδικαστική εξέταση προκύπτει ότι η πρώτη βολή, από την οποία η γυναίκα επέζησε, πέτυχε τον αριστερό της ώμο, ενώ η δεύτερη, που αποδείχθηκε θανατηφόρα, τη βρήκε στο στέρνο της. Ο δράστης και αυτόχειρας έστρεψε ακολούθως την καραμπίνα στο κεφάλι του και αυτοπυροβολήθηκε. Από τα ιατροδικαστικά ευρήματα στις δύο σορούς δεν φαίνεται να προκύπτει προηγούμενη πάλη μεταξύ τους. Τη νεκροτομή διενήργησε η ιατροδικαστής του ΑΠΘ Λήδα – Καλλιόπη Κοβάτση.

Γυναικοκτονία στον Πειραιά: Η ανάρτηση του 25χρονου αφού σκότωσε την 19χρονη

0

Αποτροπιασμό προκαλεί ακόμη μία γυναικοκτονία που έρχεται να προστεθεί στη “μαύρη” λίστα της χώρας μας.

Ο 25χρονος λίγες ώρες αφού πυροβόλησε και σκότωσε με δύο σφαίρες στο κεφάλι την 19χρονη σύντροφό του έκανε μία ανάρτηση στα social media που αναφέρεται σε… αδυναμίες.

«Αδυναμίες…. Δεν είχες καμία. Είχα μια… Αγαπούσα» έγραψε ο καθ’  ομολογίαν δολοφόνος.

quot adynamies den eiches kamia eicha mia quot sokarei i anartisi toy 25chronoy ligo meta ti dolofonia tis 19chronis

Τον τύφλωσαν… τα ναρκωτικά και η ζήλεια

Ο 25χρονος που εργάζεται ως μπάρμαν στην Τρούμπα και η 19χρονη που εργαζόταν σε νυχτερινό μαγαζί στην Καλλιθέα, επέστρεψαν σπίτι τους κι άρχισαν να τσακώνονται.

Ο δράστης που ομολόγησε ότι ζήλευε παθολογικά τη γυναίκα του, σε ένα ξέσπασμα θυμού και υπό την επήρεια ναρκωτικών πυροβόλησε την 19χρονη ομοεθνή του 2 φορές στο κεφάλι.

Έπειτα, πήγε στην αστυνομία, στο Α.Τ. Δημοτικού Θεάτρου, για να παραδοθεί, λέγοντας ότι σκότωσε τη 19χρονη στο διαμέρισμα, αφού πρώτα είχε κρύψει το όπλο στην κατάψυξη.

1100 fba52fda bf24 4e3a 8abf ffaeb9173608

Γυναικοκτονία στον Πειραιά: Αποκαλύφθηκε ο λόγος που την δολοφόνησε – Έβαλε τέλος στη ζωή της με σκληρό τρόπο

0

Ζήλευε παθολογικά την άτυχη κοπέλα – Την πυροβόλησε δύο φορές στο κεφάλι – Ο νεαρός άνδρας ήταν υπό την επήρεια ναρκωτικών

Η παράφορη ζήλεια, οι εμμονές και η κοκαΐνη έκαναν τον 23χρονο μπάρμαν να δολοφονήσει την 19χρονη σύντροφό του μέσα στο σπίτι τους και στη συνέχεια να τηλεφωνήσει στην Αστυνομία και να παραδοθεί. Το σκηνικό του θανάτου στήθηκε άγρια χαράματα στο διαμέρισμα που έμενε το ζευγάρι στα Καμίνια.

Όπως αναφέρει το protothema.gr, αυτός, που δούλευε σε ένα μπαρ στην Τρούμπα, μόλις είχε επιστρέψει από τη δουλειά του. Το ίδιο και η 19χρονη που εργάζοταν σε νυκτερινό κατάστημα στην Καλλιθέα.

Για άλλη μια φορά, άρχισαν να τσακώνονται και αιτία όπως είπε ο ίδιος ο Αλβανός στους αστυνομικούς, ήταν ότι ζήλευε την κοπέλα.

Σε ένα ξέσπασμα θυμού και υπό την επήρεια ναρκωτικών και συγκεκριμένα κοκαΐνης, έβγαλε το πιστόλι που είχε πάρει πριν ένα χρόνο από κάποιους Ρουμάνους (σύμφωνα με όσα είπε) και πυροβόλησε την 19χρονη ομοεθνή του δύο φορές στο κεφάλι. Μόλις κατάλαβε τι είχε κάνει, τηλεφώνησε στην Αστυνομία. Οι αστυνομικοί που έφθασαν στο σημείο βρήκαν τη γυναίκα νεκρή και τον δράστη να τους περιμένει. Του πέρασαν χειροπέδες και τον οδήγησαν στο αστυνομικό τμήμα της περιοχής.

Δείτε επίσης:

Αυτή είναι η 19χρονη Χρύσα που σκότωσε με δύο σφαίρες στο κεφάλι ο 25χρονος Aλβανός

Αuτός είναι ο 23χρόνος που δολοφόνησε την 19χρονη σύντροφο του στον Πειραιά

Γυναικοκτονία στον Βόλο: Έκκληση στον 40χρονο να παραδοθεί κάνει ο θείος του – «Να μην ντροπιάσει τα παιδιά του»

0

Σε κατάσταση συναγερμού βρίσκονται οι αρχές στον Βόλο, μετά τη στυγερή δολοφονία μητέρας μπροστά στα μάτια των παιδιών της.

Ο 40χρονος δράστης, σύζυγος και πατέρας, παραμένει ασύλληπτος παρά τις συντονισμένες προσπάθειες της αστυνομίας για τον εντοπισμό του. Σύμφωνα με πληροφορίες, μετά την τέλεση του εγκλήματος εξαφανίστηκε, ενώ αυτή τη στιγμή βρίσκεται σε εξέλιξη ένα εκτεταμένο ανθρωποκυνηγητό, με τις αστυνομικές δυνάμεις να προσπαθούν να φτάσουν στα ίχνη του.

Ανησυχία για την ψυχική του κατάσταση

Κατά τη διάρκεια των ερευνών, οι αστυνομικές αρχές λαμβάνουν σοβαρά υπόψη την επιβαρυμένη ψυχιατρική κατάσταση του φερόμενου ως δράστη. Υπενθυμίζεται ότι, μόλις τον περασμένο Ιούνιο, ο 40χρονος είχε επιχειρήσει να βάλει τέλος στη ζωή του και είχε νοσηλευτεί σε ψυχιατρική κλινική. Το στοιχείο αυτό οδηγεί τους ερευνητές να εξετάζουν το ενδεχόμενο ο δράστης να έχει διαπράξει αυτοχειρία μετά το έγκλημα.

Έκκληση για παράδοση

Η τοπική κοινωνία παρακολουθεί συγκλονισμένη τις εξελίξεις, ενώ η οικογένεια κάνει λόγο για ανάγκη απόδοσης ευθυνών και αναζήτησης απαντήσεων.

Σε δηλώσεις του στο Mega, συγγενής του 40χρονου απηύθυνε έκκληση στον ίδιο να εμφανιστεί στις αρχές και να αναλάβει τις ευθύνες του.

«Να παραδοθεί. Εμείς το μάθαμε από την τηλεόραση. Δεν ξέρουμε τίποτα. Εφόσον το έκανε, το έκανε με συνείδηση, όχι ασυνείδητα. Αν με βλέπει, του λέω να παραδοθεί. Να εξηγήσει για ποιον λόγο το έκανε. Να μην ντροπιάσει τα παιδιά του» τόνισε ο θείος του.

Δείτε το βίντεο:

Ανθρωποκυνηγητό για τον 40χρονο με το βαρύ ποινικό παρελθόν που δολοφόνησε την 36χρονη σύζυγό του στον Βόλο

Ο 40χρονος με το βαρύ ποινικό παρελθόν, που δολοφόνησε την 36χρονη σύζυγό του χθες στον Βόλο αναζητείται ακόμα από τις Αρχές καθώς τράπηκε σε φυγή αμέσως μετά αφότου μαχαίρωσε πολλές φορές τη μητέρα των τεσσάρων παιδιών του. Τη Δευτέρα 25 Αυγούστου αναμένεται να γίνει η νεκροψία-νεκροτομή της 36χρονης από την Ιατροδικαστική της Θεσσαλονίκης στην οποία έχει ήδη μεταφερθεί η σορός της.

Χθες Παρασκευή η μεγάλη κόρη του ζευγαριού (18 ετών) τηλεφώνησε στο κέντρο της Άμεσης Δράσης και ειδοποίησε πως η μητέρα της βρίσκεται αιμόφυρτη στην είσοδο της πολυκατοικίας και πως υπαίτιος ήταν ο πατέρας της, ο οποίος την χτύπησε. Η άτυχη 36χρονη γυναίκα κατέληξε μέσα στο ασθενοφόρο κατά τη διακομιδή της στο Γενικό Νοσοκομείο Βόλου.


Μάρτυρες από τη γειτονιά του ζευγαριού ανέφεραν πως από το πρωί το αντρόγυνο είχε έναν έντονο καβγά. Σύμφωνα με πληροφορίες, κάποια στιγμή η 36χρονη προσπάθησε να φύγει από το σπίτι, αλλά ο 40χρονος την ακολούθησε και της κάρφωσε στον λαιμό και στα πλευρά ένα αιχμηρό αντικείμενο από σετ ψησίματος και της κατάφερε πολλαπλές μαχαιριές.

Το ζευγάρι είχε πολλούς καβγάδες το τελευταίο διάστημα, ενώ ο 40χρονος δράστης φέρεται να αντιμετωπίζει σοβαρά ψυχιατρικά προβλήματα και μόλις τον περασμένο Ιούνιο είχε μεταφερθεί με εισαγγελική εντολή σε κλινική για ψυχιατρική εξέταση, όπου παρέμεινε για νοσηλεία μετά από απόπειρα αυτοκτονίας.

Το ποινικό του μητρώο είναι επίσης βεβαρημένο. Τον Νοέμβριο του 2024 είχε συλληφθεί για διοικητική απέλαση, ενώ το 2019 είχε βρεθεί δύο φορές στα χέρια της αστυνομίας για κατοχή ναρκωτικών ουσιών. Νωρίτερα, το 2018, είχε καταδικαστεί σε φυλάκιση ενός έτους για ψευδή ανωμοτί κατάθεση, ενώ το 2020 εξέτισε ποινή φυλάκισης τεσσεράμισι ετών για συμμετοχή σε εγκληματική οργάνωση και διακίνηση ναρκωτικών. Η εγκληματική του δραστηριότητα εντοπίζεται ήδη από το 2013, όταν είχε συλληφθεί για πλαστογραφία και παράνομη είσοδο στη χώρα, με το δικαστήριο να τον κρίνει ανεπιθύμητο αλλοδαπό.

Η φρικιαστική δολοφονία μπροστά στα μάτια των ανήλικων παιδιών έχει συγκλονίσει την κοινωνία του Βόλου, ενώ οι αρχές συνεχίζουν τις έρευνες για τον εντοπισμό του.

Γυναικοκτονία στον Βόλο: Άνδρας δολοφόνησε την σύζυγό του και τράπηκε σε φυγή

0

Άγριο έγκλημα στον Βόλο: Άνδρας δολοφόνησε τη σύζυγό του και τράπηκε σε φυγή

O δράστης βγήκε τρέχοντας από το διαμέρισμα – Ανθρωποκυνηγητό για την εύρεσή του από τις Αρχές

Σκληρό έγκλημα στον Βόλο με έναν άνδρα να δολοφονεί τη σύζυγό του και έπειτα να τρέπεται σε φυγή.

Το έγκλημα εκτυλίχθηκε στην οδό Κωνσταντά, στο ύψος μεταξύ των οδών Γάτσου και Γλάδστωνος, όταν άνδρας, υπήκοος Αλβανίας, φέρεται να σκότωσε τη σύζυγό του μέσα στο σπίτι τους και αμέσως μετά να εγκατέλειψε τον τόπο του εγκλήματος.

Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες από το thenewspaper, ο δράστης βγήκε τρέχοντας από το διαμέρισμα και διέφυγε ανεβαίνοντας την οδό Γλάδστωνος, με την Αστυνομία να έχει εξαπολύσει ανθρωποκυνηγητό για τον εντοπισμό και τη σύλληψή του. Η περιοχή έχει αποκλειστεί από ισχυρές αστυνομικές δυνάμεις, ενώ στο σημείο βρίσκονται ασθενοφόρο και ιατροδικαστής.

Οι έρευνες είναι σε πλήρη εξέλιξη, ενώ οι Αρχές εξετάζουν τα αίτια που οδήγησαν στη νέα γυναικοκτονία.

Δείτε φωτογραφίες:

bolos 1 bolos 2 bolos 3 bolos 4