Ο Banksy στον λογαριασμό του στο Instagram αποκάλυψε ότι μια τοιχογραφία στο Midwood του Μπρούκλιν, που είχε τραβήξει την προσοχή την προηγούμενη εβδομάδα, είναι δικό του έργο.
Η τοιχογραφία είναι χαρακτηριστικό σχόλιο του Banksy για τον καπιταλισμό. Συνοδεύεται και από μία μικρότερων διαστάσεων παρέμβασή του. Το ζευγάρι βρίσκεται στο σημείο όπου η Coney Island Avenue συναντά την Avenue I.
Στη μεγαλύτερη, μια φιγούρα που μοιάζει με εργολάβο – πλήρης, με κράνος εργοταξίου και τσάντα – κραδαίνει ένα «μαστίγιο», που μοιάζει με δείκτη ανάπτυξης σε κάποιο infographic, πίσω από μια ομάδα από παιδιά, μια γυναίκα, έναν ηλικιωμένο κι ένα σκυλί, που έχουν τραπεί σε φυγή.
Το σχόλιο για το τι σημαίνει «ανάπλαση υποβαθμισμένης περιοχής» και τι κρύβεται πίσω από αυτό είναι σαφές.
Λιγότερο σαφές είναι το σχόλιο της δεύτερης παρέμβασης του Banksy, στην οποία απεικονίζεται μια φώκια (τσίρκου, μάλλον), που ισορροπεί στη μύτη της μια μπάλα (η μπάλα σχηματίζεται από τον άδειο κύκλο που έχει αφήσει ένα στρογγυλό σήμα που έχει αφαιρεθεί από τον τοίχο).
Στο σημείο εκείνο λειτουργούσε βενζινάδικο. Η μεγάλη τοιχογραφία είναι στον εξωτερικό τοίχο του γειτονικού βρεφονηπιακού σταθμού. Η φώκια είναι σε τοίχο του βενζινάδικου. Ο πρατηριούχος του βενζινάδικου της Sunoco που είναι απέναντι είπε, όταν ρωτήθηκε, ότι τα έργα υπάρχουν εδώ και κάποιες μέρες, ίσως από τις 10 Μαρτίου.
Αν και το μήνυμα της δεύτερης παρέμβασης είναι δύσκολο να αποκρυπτογραφηθεί, μήπως η πρώτη είναι αναφορά στο «Trump Village», που είναι στη γειτονική Coney Island