Σάββατο, 20 Ιουλίου 2024
ΕλλάδαΘúελλα αντıδράσεων με την κίνnσn της Τατιάνα Στεφανίδου στην 23χρονη μητέρα από...

Θúελλα αντıδράσεων με την κίνnσn της Τατιάνα Στεφανίδου στην 23χρονη μητέρα από την Αχαΐα

Σήκωσε τη ζακέτα της 23χρονης για να δείξει στο κοινό την κοιλιά της!

Οργισμένες αντιδράσεις έχει προκαλέσει στο ελληνικό Twitter ο τρόπος με τον οποίο η Τατιάνα Στεφανίδου παρουσίασε σήμερα τη μητέρα των δύο βρεφών στην Πάτρα που έσβησαν κάτω από αδιευκρίνιστες συνθήκες, την ώρα που βρίσκονται σε εξέλιξη οι έρευνες των αρχών.

Η παρουσιάστρια ζήτησε από την 23χρονη μητέρα που βρέθηκε για δεύτερη φορά στο πλατό της εκπομπής της, απαιτώντας να μάθει από τους γιατρούς τις αιτίες που προκάλεσαν τον θάνατο των δύο μωρών της μέσα σε 15 μήνες, να σηκωθεί όρθια. Στη συνέχεια, η Τατιάνα Στεφανίδου την έβαλε να σταθεί κοντά της μπροστά στην κάμερα και άρχισε να κάνει σχόλια για το σώμα της νεαρής μητέρας, δείχνοντας μάλιστα την κοιλιά της:

«Θέλω να σηκωθείς να κάτσεις δίπλα μου. Θέλω να κάτσει αυτό εδώ το πλάσμα. Προσέξτε τώρα για να καταλάβουμε για τι πράγμα μιλάμε. Αυτό το πλάσμα που όταν ήρθε εδώ στο κανάλι εγώ θεώρησα ότι είναι ένα παιδάκι» είπε η παρουσιάστρια και συνέχισε: «Αυτό το πλάσμα, το πώς έμεινε έγκυος, δεν θέλω να το συζητήσουμε, είναι μία άλλη συζήτηση. Πώς έμεινε έγκυος και πως προσπαθούσε η Ειρήνη να επιβιώσει σε ένα δύσκολο περιβάλλον. Μένει έγκυος. Σε αυτό το σωματάκι. Πού αν σηκώσει την κοιλίτσα δεν υπάρχει, υπάρχει μία κοιλίτσα τόση δα» είπε η παρουσιάστρια και σήκωσε τη ζακέτα της 23χρονης.




Χωρίς ενδοιασμό, η παρουσιάστρια συνέχισε να κάνει σχόλια για το σώμα της μητέρας και έπειτα άρχισε να τη ρωτάει πόσα ποτήρια αλκοόλ έπινε, βγάζοντας συμπεράσματα ως… εμβρυολόγος για τι μπορεί να προκάλεσε αυτό στο μωρό. «Σε ένα σώμα 1,50 με ένα μωρό που δεν ήξερε καν ότι κυοφορούσε για λόγους που δεν θα αναλύσουμε, με πέντε ποτήρια βότκα κάθε βράδυ και μένει νηστικό, δεν τρώει κάτι αυτό το πλάσμα, τσιμπάει όλη μέρα ένα κουλουράκι. Τι επίδραση μπορεί να έχει αυτό σε ένα έμβρυο» δήλωσε στον αέρα της εκπομπής, εξοργίζοντας το κοινό.

Τα πιο σημαντικά