Blog Σελίδα 3981

Γιώργος Λιάγκας: Απαντά στη Νάνσυ Αντωνίου για τον Σταρόβα – «Αν κάποιοι βρίσκετε το κακό παντού, πάει να πει ότι το έχετε μέσα σας»

Ο Γιώργος Λιάγκας απάντησε στη Νάνσυ Αντωνίου, μετά τα όσα είπε για την κίνηση του παρουσιαστή να αποκαλύψει την κρίση στη σχέση του Δημήτρη Σταρόβα και της Άννας Σταθάκη όσο εκείνος νοσηλεύεται στο νοσοκομείο.

Ο Γιώργος Λιάγκας θέλησε μέσα από τον «αέρα» του Πρωινού να βάλει τα πράγματα στη θέση τους, τονίζοντας πως όσα είπε στη χθεσινή εκπομπή, τα είπε για καλό!

«Θέλω να πω κάτι, διότι το είδα ότι σχολιάστηκε από κάπου και θέλω λίγο να το επισημάνω και να το διευκρινίσω. Τον Δημήτρη τον αγαπώ και τον εκτιμώ πάρα πάρα πολύ. Είναι από τους ανθρώπους που έχουμε κάνει πολύ ωραίες συνεντεύξεις, αλλά και έξω που έχουμε κάτσει, έχουμε πει πολλά πράγματα. Νομίζω ότι είναι αμοιβαίο, γιατί νομίζω ότι κι εκείνος έχει μία ωραία γνώμη για εμένα, γι’ αυτό ακριβώς μιλάμε και ανταλλάσσουμε μηνύματα.

Και είπα εχθές κάτι, που μόνος μου είπα ότι δεν πρέπει να το πω. Ότι είχαν περάσει μία μικρή κρίση, όπως όλοι οι άνθρωποι. Μου το είχε πει ο άνθρωπος και είπα πώς η αγάπη τους ενώνει, είναι δίπλα του στο πρόβλημα υγείας. Το μήνυμα που θα έπρεπε να πάρουν οι σοβαροί άνθρωποι, γιατί δεν το είπα με κουτσομπολίστικη λογική ότι πάλι τα ξαναβρήκαν, είναι ότι οι άνθρωποι αυτοί είναι δεμένοι σαν γροθιά. Δεν είναι ότι κάποια στιγμή πέρασαν μία κρίση. Τώρα αν κάποιοι, στο βάρος ενός προβλήματος υγείας ενός ανθρώπου, βρήκαν την ευκαιρία να πούνε ότι ‘ο κακός Λιάγκας έβγαλε τα άπλυτα στη φόρα μίας σχέσης’, έχουν πρόβλημα στον εγκέφαλο και να το κοιτάξουν. Το είπα γλυκά με πολλή αγάπη» είπε ο Γιώργος Λιάγκας.

«Το μήνυμα δεν ήταν ότι είχαν χωρίσει αλλά το πόσο δεμένοι είναι. Και κρίση σημαίνει ότι μπορεί να μην μιλάμε για δύο ημέρες. Χάρηκα όταν είδα πόσο κοντά του είναι η Άννα και το επεσήμανα. Μείνετε καμιά φορά στο καλό, το κακό είναι τοξικό πάντα. Αν τα μυαλά σας βρήκαν πάλι το κακό, κοιτάχτε το. Έλεος δηλαδή. Ειδικά όταν ένας άνθρωπος δίνει μία μάχη. Ακόμα και σε αυτό βρε άτομο, να βρείτε κάτι κακό. Μη βρίσκετε το κακό παντού γιατί αν το βρίσκετε παντού, πάει να πει ότι το κρύβετε και μέσα σας» πρόσθεσε ο Γιώργος Λιάγκας.

Δείτε το βίντεο:

Παναθηναϊκός: Τέλος ο Φατίχ Τερίμ – Με Κόντη στο ντέρμπι με τον Ολυμπιακό και στον τελικό του Κυπέλλου

Παρελθόν αποτελεί από την τεχνική ηγεσία του Παναθηναϊκού ο Φατίχ Τερίμ, ύστερα από τη μέτρια πορεία της ομάδας και τα συνεχόμενα αρνητικά αποτελέσματα. Με Χρήστο Κόντη οι πράσινοι κόντρα σε Ολυμπιακό και Άρη.

Ο Φατίχ Τερίμ δεν θα συνεχίσει να βρίσκεται στον πάγκο του Παναθηναϊκού, καθώς αυτή ήταν η απόφαση που πάρθηκε έπειτα από συνάντηση του Τούρκου προπονητή με τον διοικητικό ηγέτη των πρασίνων, Γιάννη Αλαφούζο. Οι δύο άνδρες συμφώνησαν πως το προτιμότερο είναι να ολοκληρωθεί τώρα η συνεργασία τους.

Τα συνεχόμενα αρνητικά αποτελέσματα οδήγησαν στην απόφαση της απομάκρυνσης του πολύπειρου τεχνικού, έπειτα από μόλις λίγους μήνες παρουσίας του στον πάγκο του τριφυλλιού.

Τελευταίο ανεπιτυχές αποτέλεσμα, ήταν η βαριά ήττα με 4-1 από τον ΠΑΟΚ την Τούμπα και ο Γιάννης Αλαφούζος προχώρησε σε δραστική αλλαγή πριν από το τελευταίο παιχνίδι των playoffs με αντίπαλο τον Ολυμπιακό, αλλά και από τον τελικό του Κυπέλλου Ελλάδας Betsson.

Τα ηνία στον Χρήστο Κόντη

Όσον αφορά στον διάδοχο, ο Χρήστος Κόντης θα έχει τον ρόλο του υπηρεσιακού και θα κληθεί να οδηγήσει τους πρασίνους στο κρίσιμο ματς με τους ερυθρολεύκους και στον τελικό με τον Άρη.

Ο 49χρονος τεχνικός κάθισε το προηγούμενο διάστημα στον πάγκο του Βόλου, συμβάλλοντας τα μέγιστα προκειμένου η ομάδα της Μαγνησίας να παραμείνει στην κατηγορία μέσα από τη διαδικασία των playouts.

Ο Κόντης γνωρίζει πολύ καλά τα πράσινα αποδυτήρια, αφού υπήρξε για 2,5 χρόνια ο άμεσος συνεργάτης του Ιβάν Γιοβάνοβιτς, μέχρι τη φυγή του Σέρβου προπονητή τον περασμένο Δεκέμβριο. Ο Κόντης είχε πάντα πολύ καλή επαφή και σχέση με τους παίκτες κι έχει μπροστά του μία τρομερά δύσκολη αποστολή, αλλά και μία πολύ μεγάλη πρόκληση…

Στο παρελθόν ο Κόντης έχει καθίσει για 5 παιχνίδια στον πάγκο του Ολυμπιακού, ως υπηρεσιακός προπονητής τη σεζόν 2017/18, ενώ υπήρξε πρώτος προπονητής της Χάτα των ΗΑΕ από τον Μάιο του 2019 έως τον Νοέμβριο του 2020.

Σύμφωνα με πληροφορίες, ο πιθανότερος άμεσος συνεργάτης του θα είναι ο άλλοτε “πράσινος”, Αλέξανδρος Τζιόλης που είχε και στον Βόλο.

Αχιλλέας – Ανδρέας: Ο γιος του Παύλου και της Μαρί Σαντάλ σε επίσημη εμφάνιση με τη σύντροφό του Ιζαμπέλ Μασενέ

Full in love φαίνεται πως είναι ο Αχιλλέας-Ανδρέας, το τρίτο παιδί του Παύλου και της Μαρί-Σαντάλ που γεννήθηκε το 2000 στην Νέα Υόρκη.

Ο Αχιλλέας-Ανδρέας είναι φοιτητής στο Πανεπιστήμιο της Νέας Υόρκης, αλλά τα πρώτα παιδικά και εφηβικά χρόνια έζησε στο Λονδίνο με την οικογένειά του.

Σύμφωνα με την εφημερίδα «Βild», ο 23χρονος φέρεται να διατηρεί δεσμό με την Ιζαμπέλ Μασενέ μοντέλο, DJ και κόρη της Natalie Massenet, ιδρύτριας της πολυτελούς μάρκας μόδας Net-a-Porter.

Αν και κανένας από τους δύο δεν είχε επιβεβαιώσει τη σχέση τους στα ΜΜΕ, οι αναρτήσεις τους στα social media χρονολογούνται από το 2021. Μάλιστα, ο Αχιλλέας – Ανδρέας πριν από μερικούς μήνες είχε δημοσιεύει ένα story στον λογαριασμό του στο Instagram, με την αγαπημένη του και είχε γράψει: «Δύο χρόνια χαράς και γέλιου».

izabel large

Η «χρυσή» κληρονόμος Ιζαμπέλ Μασενέ και ο Αχιλλέας-Ανδρέας πόζαραν μαζί στο κόκκινο χαλί και ήταν ιδιαίτερα ευδιάθετοι.

achilleas 2 large

Η Ιζαμπέλ Μασενέ, με την ιδιαίτερη ομορφιά και το απαράμιλλο στυλ, ασχολείται με τη μουσική ως DJ αλλά και με το modelling, ενώ η καταγωγή της είναι από Αμερική και Βρετανία.

isabelle 2 large

Μάλιστα, η καλλονή έχει ενεργό συμβόλαιο στην IMG Models, το ίδιο πρακτορείο που εκπροσωπεί τις Gigi και Bella Hadid, Karlie Kloss και Gisele Bündchen.

Η τελευταία ανάρτηση της Ιζαμπέλ Μασενέ στο πλευρό του Αχιλλέα-Ανδρέα

Δημήτρης Σταρόβας: Σε «πολύ σταθερή κατάσταση» στη νευρολογική κλινική μετά το εγκεφαλικό – «Θα αποκατασταθεί πλήρως η ομιλία του»

Σε «πολύ καλή και σταθερή κατάσταση» είναι ο Δημήτρης Σταρόβας όσον αφορά την κατάσταση της υγείας του, μετά το εγκεφαλικό που υπέστη.

Μιλώντας στον ΑΝΤ1 το πρωί της Παρασκευής (17.05.24) ο πρόεδρος της ΠΟΕΔΗΝ Μιχάλης Γιαννάκος αναφέρθηκε στις εξελίξεις γύρω από την πορεία της υγείας του Δημήτρη Σταρόβα, επισημαίνοντας ότι δεν χρειάστηκε να νοσηλευτεί σε ΜΕΘ.

«Έχει ένα ελαφρύ ισχαιμικό επεισόδιο, είναι στη νευρολογική κλινική, ποτέ δεν μπήκε σε ΜΕΘ, δεν χρειάστηκε», είπε ο Μιχάλης Γιαννάκος για τον Δημήτρη Σταρόβα.



Και συνέχισε: «Είναι σε πολύ σταθερή κατάσταση, σιτίζεται κανονικά, είναι απύρετος, έχει ένα μικρό πρόβλημα στην ομιλία του, οι γιατροί όμως δεν ανησυχούν, θα γυρίσει υγιής στους θαυμαστές του».

Τέλος, ο κ. Γιαννάκος διευκρίνισε ότι το πρόβλημα με την ομιλία του, «σταδιακά θα αποκατασταθεί πλήρως».

Βρέθηκε το δεξί χέρι του Αγίου Ιωάννη του Ρώσου

Στις 27 Μαΐου ενώνεται με το ιερό σκήνωμά του, που βρίσκεται στην ομώνυμη μονή στο Προκόπι της Ευβοίας

Την έλευση του δεξιού χεριού του Οσίου Ιωάννη του Ρώσου στο Προκόπι Ευβοίας, όπου θα επανενωθεί με το σκήνωμα, ανακοίνωσε συγκινημένος ο Μητροπολίτης Χαλκίδας, Χρυσόστομος.

rossos

Όπως αναφέρει η Απογευματινή, ο Σεβασμιότατος, στο τέλος της ομιλίας του στην επετειακή εκδήλωση για τα 100 χρόνια από την έλευση του ιερού σκηνώματος του Οσίου Ιωάννου του Ρώσου από την Καππαδοκία στην Εύβοια, επεφύλασσε τη χαρμόσυνη είδηση στους πιστούς, κάποιοι από τους οποίους δάκρυσαν.

Όπως είπε ο κ. Χρυσόστομος, στις 27 Μαΐου, ανήμερα της γιορτής του θαυματουργού οσίου, θα φτάσει στο Προκόπι ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος με το δεξί χέρι του οσίου, το οποίο θα τοποθετηθεί στη λάρνακα όπου βρίσκεται το σκήνωμά του.

skinoma osiou ioannou rosssou

Ο ίδιος αποκάλυψε ότι η χείρα είχε αποσπαστεί από το ιερό λείψανο και μεταφέρθηκε αρχικά στο Άγιον Όρος και κατόπιν βρέθηκε στην κατοχή δύο αδερφιών.

Όπως είπε, μετά την επικοινωνία που είχε μαζί τους, συμφώνησαν με το δεξί χέρι του Οσίου Ιωάννη του Ρώσου να μεταφερθεί στον Ιερό Ναό στο Προκόπι Ευβοίας: «Το συγκλονιστικό είναι ότι φέτος, στην πανήγυρη του οσίου στο Νέο Προκόπιο, θα έχουμε το χέρι πίσω στο προσκύνημα», είπε φορτισμένος ο μητροπολίτης.

Συναγερμός με τον παρβοϊό: Συρροή κρουσμάτων σε παιδιά – Τι λέει ο ΕΟΔΥ

Ο ΕΟΔΥ ενημερώθηκε από νοσηλευτικά ιδρύματα της Θεσσαλονίκης σχετικά με τη συρροή των περιστατικών, όπου ένα εξ’ αυτών ήταν το κοριτσάκι που νόσησε και κατέληξε στις αρχές Απριλίου

Συρροή περιστατικών με αυξημένη τροπονίνη σε παιδιά του παιδικού σταθμού – νηπιαγωγείου στη Θεσσαλονίκη όπου φοιτούσε και το άτυχο 3,5 ετών κορίτσι που κατέληξε με οξεία μυοκαρδίτιδα έπειτα από λοίμωξη με παρβοϊό (ParvovirusB19) διαπιστώθηκε από τις Αρχές.

Συγκεκριμένα, στις 10 Απριλίου, ο ΕΟΔΥ ενημερώθηκε από νοσηλευτικά ιδρύματα της Θεσσαλονίκης σχετικά με τη συρροή των περιστατικών, όπου ένα εξ’ αυτών ήταν το κοριτσάκι που νόσησε και κατέληξε στις αρχές Απριλίου.

Ο ΕΟΔΥ άμεσα συνέστησε τη διακοπή λειτουργίας της σχολικής μονάδας για δύο εβδομάδες, ενημέρωσε για τον τρόπο μετάδοσης ιογενών λοιμώξεων (παρβοϊός, εντεροϊοί, αδενοϊοί), συνέστησε την καθαριότητα και απολύμανση της σχολικής μονάδας και προέβη στην επιδημιολογική διερεύνηση των περιστατικών για τους υπεύθυνους λοιμογόνους παράγοντες.

Η επιδημιολογική διερεύνηση των περιστατικών βρίσκεται σε εξέλιξη και ειδικότερα διερευνάται ο ρόλος της συλλοίμωξης Parvovirus B 19 και άλλων ιών στη μυοκαρδίτιδα που παρουσίασαν τα παιδιά.

Σε επίσημο έγγραφο του ΕΟΔΥ, το οποίο κοινοποιήθηκε στους Ιατρικούς Συλλόγους όλης της χώρας με ημερομηνία 1 Μαΐου αναφέρεται ότι:

Με τα δεδομένα έως 26/4/2024, έντεκα παιδιά ηλικίας 3 έως 5 ετών παρουσίασαν αυξημένη τροπονίνη. Από αυτά:

– Ένα εκδήλωσε κλινική εικόνα οξείας μυοκαρδίτιδας και κατέληξε.

– Ένα παρουσίασε κλινική εικόνα μυοπερικαρδίτιδας και συνεχίζει να νοσηλεύεται.

– Δύο ασυμπτωματικά παιδιά παρουσίασαν μικρή συλλογή περικαρδιακού υγρού με φυσιολογική συσταλτικότητα.

– Τα υπόλοιπα παιδιά ήταν ασυμπτωματικά με φυσιολογική καρδιακή λειτουργία.

Η εργαστηριακή διερεύνηση περιελάμβανε ορολογικό έλεγχο με IgM και IgG αντισώματα έναντι Parvovirus B 19 και επιπλέον εργαστηριακό έλεγχο δειγμάτων αναπνευστικού με filmarray και κοπράνων με μοριακές μεθόδους, σε μαθητές και προσωπικό του παιδικού σταθμού. Από τον εργαστηριακό έλεγχο διαπιστώθηκε ότι η πλειοψηφία των παιδιών είχε ένδειξη πρόσφατης λοίμωξης με Parvovirus, γεγονός το οποίο συνάδει με το επιδημιολογικό ιστορικό, όπου αναφέρεται νόσηση από Parvovirus B 19 (κλινική διάγνωση) σε πολλά από τα παιδιά του σταθμού.

Ταυτόχρονα, από την ανάλυση κλινικών δειγμάτων (filmarray ανώτερου αναπνευστικού και έλεγχο κοπράνων) φαίνεται ότι ο συχνότερος λοιμογόνος παράγοντας που απομονώθηκε ήταν ο Rhinovirus/Enterovirus, ακολουθούμενος από τον Adenovirus. Να σημειωθεί ότι τα περισσότερα από τα παιδιά με λοίμωξη από Parvovirus B 19 είχαν ταυτόχρονη συλλοίμωξη με Rhinovirus/Enterovirus.

Τι συστήνει ο ΕΟΔΥ

Ο ΕΟΔΥ τονίζει ότι είναι επιβεβλημένη η εγρήγορση των επαγγελματιών υγείας ιδιαίτερα των μαιευτήρων – γυναικολόγων, νεογνολόγων, παιδιάτρων, αιματολόγων, γενικών γιατρών και παθολόγων, η αυξημένη κλινική υποψία και η έγκαιρη εργαστηριακή επιβεβαίωση των ύποπτων κρουσμάτων, ειδικά σε περιπτώσεις συρροών, για την προστασία των επίνοσων ατόμων υψηλού κινδύνου, όπως έγκυρες και μικρά παιδιά.

Ειδικότερα, συνίσταται οι παιδίατροι να λαμβάνουν υπόψη την πιθανότητα εμφάνισης μυοκαρδίτιδας δυο εβδομάδες μετά τη λοίμωξη από ParvovirusB19.

Διαβάστε ολόκληρη την ανακοίνωση του ΕΟΔΥ εδώ.

Δείτε το ρεπορτάζ του MEGA:




Πως θα λειτουργεί η εξαήμερη εργασία από την 1η Ιουλίου – Τι αλλάζει

Τι σημαίνει για τους εργαζόμενους σε σχέση με το σημερινό καθεστώς – Συνδυασμός με την εφαρμογή της ψηφιακής κάρτας εργασίας σε βιομηχανία και λιανικό εμπόριο

Στο καθεστώς της εξαήμερης εργασίας εισέρχονται χιλιάδες εργαζόμενοι από την 1η Ιουλίου 2024.

Το πληροφοριακό σύστημα ΕΡΓΑΝΗ θα ορίζει την εφαρμογή για την εξαήμερη εργασία για Δημόσιο, ΔΕΚΟ, τράπεζες και ιδιωτικό τομέα, την εξαήμερη εργασία για τις επιχειρήσεις, τους οργανισμούς και τις εκμεταλλεύσεις συνεχούς λειτουργίας που εφαρμόζουν σύστημα πενθήμερης εβδομαδιαίας εργασίας.

Οι εργαζόμενοι θα αμείβονται επιπλέον για την έκτη ημέρα με το 40% του ημερομισθίου και το 115% αν είναι αργία. Η εφαρμογή της εξαήμερης εργασίας από την 1η Ιουλίου θα συνδυαστεί με την ψηφιακή κάρτα σε βιομηχανία και λιανικό εμπόριο. Ηδη στο σύστημα ΕΡΓΑΝΗ ΙΙ γίνονται δοκιμές.

Το άρθρο 25 του 5053/2023 ορίζει την έναρξη της εξαήμερης εργασίας για όσους εργάζονται με πενθήμερο. Ετσι, πλέον καθίσταται επιτρεπτή η απασχόληση κατά την έκτη ημέρα της εβδομάδας υπό τους παρακάτω όρους και προϋποθέσεις:

• Πρώτον, ορίζεται υποχρεωτική προδήλωσή της στο πληροφοριακό σύστημα ΕΡΓΑΝΗ ΙΙ σε κάθε περίπτωση. Δηλαδή, δήλωση και απόδειξη ενώπιον της Επιθεώρησης Εργασίας του αιφνίδιου και εξαιρετικού φόρτου εργασίας για τις επιχειρήσεις μη συνεχούς λειτουργίας.

• Δεύτερον, δεν υπάρχει δυνατότητα υπέρβασης των 8 ωρών ημερησίως, με απαγόρευση υπερεργασίας και υπερωρίας.

• Τρίτον, το ημερομίσθιο για την έκτη ημέρα απασχόλησης θα είναι προσαυξημένο κατά 40%.

Διαφορά

Η κύρια διαφορά με το σημερινό καθεστώς είναι πως πλέον οι επιχειρήσεις θα έχουν τη δυνατότητα σύμβασης εξαήμερης απασχόλησης και όχι «σύμβασης πενθήμερης απασχόλησης με προσθήκη της έκτης ημέρας». Μέχρι σήμερα η εξαήμερη απασχόληση προβλέπεται κυρίως σε κλαδικές συμβάσεις, όπως στον κλάδο του επισιτισμού και του τουρισμού.

Μάλιστα σε αυτές τις περιπτώσεις προβλέπεται ότι εάν οι μισθωτοί στον επισιτισμό εργαστούν σε ημέρες ανάπαυσής τους, λαμβάνουν πρόσθετη αμοιβή και συγκεκριμένα αποζημίωση ίση με ένα ημερομίσθιο για κάθε ημέρα ανάπαυσης που εργάστηκαν, η οποία θα καταβάλλεται προσαυξημένη κατά 75% εφόσον η απασχόληση σε ημέρα ανάπαυσης λάβει χώρα καθ’ ημέραν Κυριακή ή σε ημέρα θεσμοθετημένης από την εργατική νομοθεσία αργίας.

Σύμφωνα με τη 14.02.1984 ΕΓΣΣΕ, η εβδομαδιαία διάρκεια της εργασίας είναι 40 ώρες (συμβατικό εβδομαδιαίο ωράριο), ενώ παράλληλα με την ΕΓΣΣΕ καθιερώθηκε το πενθήμερο σύστημα εργασίας, κατά το οποίο ο χρόνος εργασίας της έκτης ημέρας κατανέμεται σε πέντε ημέρες (5 x 8 = 40 ώρες ανά εβδομάδα), χωρίς όμως να καταργηθεί το σύστημα εξαήμερης εργασίας.

Το πλήρες συμβατικό ωράριο εργασίας των 40 ωρών και η δυνατότητα κατανομής των ωρών εργασίας σε πέντε ή σε έξι ημέρες της εβδομάδας καταγράφηκαν και επιβεβαιώθηκαν και με το άρθρο 55 του Ν. 4808/2021.

Νεκρό 4 μηνών βρέφος στο Διδυμότειχο – «Το βρήκα με αφρούς στο στόμα» λέει η μητέρα

Η μητέρα του αγοριού ισχυρίζεται ότι το είχε ταΐσει τελευταία φορά στις 23:00 και σήμερα το πρωί το βρήκε νεκρό με αφρούς στο στόμα

Νεκρό μεταφέρθηκε σήμερα Παρασκευή 17 Μαΐου ένα 4 μηνών βρέφος στο νοσοκομείο Διδυμοτείχου από τους γονείς του.

Σύμφωνα με την ΕΡΤ, η μητέρα του αγοριού ισχυρίζεται ότι το είχε ταΐσει τελευταία φορά στις 23:00 και σήμερα το πρωί το βρήκε νεκρό με αφρούς στο στόμα.

Κατά τις πληροφορίες της δημόσιας τηλεόρασης η οικογένεια ανήκει στη μουσουλμανική μειονότητα της περιοχής.

Η αστυνομία ειδοποιήθηκε εγκαίρως και διεξάγει την έρευνα. Σύμφωνα με πληροφορίες το βρέφος θα μεταφερθεί στην Αλεξανδρούπολη για νεκροψία – νεκροτομή ώστε να διερευνηθούν τα αίτια του θανάτου.

Στο νοσοκομείο Διδυμοτείχου έχει μαζευτεί πλήθος συγγενών της οικογένειας προς συμπαράστασή της.

Η πρώην σύντροφός μου, μου έλεγε ότι δεν μπορεί να κάνει παιδιά και όταν έμεινε έγκυος, εξαφανίστηκε

0

Την ιστορία μου δεν τολμώ να τη μοιραστώ με κανέναν δικό μου…

Είμαι 28 χρονών και τα είχα για 2 χρόνια με μία κοπέλα που αγαπούσα πάρα πολύ και ας μην μπορούσε να κάνει παιδιά.

Μου είχε πει από την αρχή το πρόβλημά της και μου είχε δείξει και μάλιστα εξετάσεις που πιστοποιούσαν ότι όντως δεν μπορούσε να κάνει παιδιά αλλά ποτέ δεν με ένοιαξε. Την αγαπούσα πολύ και το μόνο που ήθελα είναι να είμαι μαζί της.

Όσο καιρό τα είχαμε κάθε φορά που κάναμε σεξ τελείωνα μέσα της γιατί ήξερα πώς παιδιά δεν μπορεί να κάνει άρα δεν υπήρχε κάποιος φόβος. Εξάλλου είχαμε αποκλειστική σχέση. Δεν υπήρχε κίνδυνος μετάδοσης κάποιας ασθένειας. Μέχρι εδώ όλα καλά.

Πάνω που κλείσαμε δύο χρόνια μαζί και νόμιζα ότι είμαστε μία χαρά, με χώρισε και έφυγε από το σπίτι χωρίς να έχει προηγηθεί κάτι και χωρίς να έχουμε κάποιο πρόβλημα τόσο σοβαρό ώστε να χωρίσουμε. Για πολύ καιρό προσπαθούσα να επικοινωνήσω μαζί της. Την έπαιρνα τηλέφωνο, της έστελνα μηνύματα, την έστηνα κάτω από το σπίτι της αλλά τίποτα. Ούτε να με δει ήθελε, ούτε να μου μιλήσει. Εξαφανιζόλ.

Τα είχα βάλει με μένα και με κατηγορούσα ότι εγώ έκανα κάτι και έφυγε αλλά δεν έβρισκα κάτι.

6 μήνες μετά (πριν από ένα μήνα περίπου) που είχα βγει μία βόλτα να ξεσκάσω γιατί η κλεισούρα δεν αντέχεται με τίποτα, την πέτυχα εντελώς τυχαία και μάλιστα με φουσκωμένη την κοιλιά. Έμεινα. Αυτή δεν μπορούσε να κάνει παιδιά, πώς ξαφνικά ήταν έγκυος και μάλιστα σε σχετικά προχωρημένη εγκυμοσύνη; Έπαθα μεγάλο σοκ γιατί εκείνη τη στιγμή συνειδητοποίησα ότι τόσο καιρό μου έλεγε ψέματα και πως σε λίγο καιρό θα γινόμουν πατέρας χωρίς να έχω ιδέα. Ήταν τέτοια η ταραχή μου που κοκάλωσα και δεν μπορούσα ούτε ένα βήμα να κάνω να πάω προς το μέρος της να της μιλήσω. Έμεινα να την κοιτάζω χωρίς να ξέρω τι μου συμβαίνει.

Είναι δυνατόν; Γιατί να το κάνει αυτό; Έτσι κοροϊδεύεις έναν άνθρωπο και παίζεις με τα αισθήματά του; Γιατί; Για να κάνεις ένα παιδί; Πες το μου από την αρχή ότι αυτό θες και αυτός είναι ο σκοπός της ζωής σου να τελειώνουμε. Στην τελική υπάρχουν και οι τράπεζες σπέρματος. Γιατί να χρησιμοποιείς έναν άνθρωπο με αυτό τον τρόπο; Δηλαδή εγώ τώρα από το πουθενά στα 28 μου θα γίνω πατέρας και υποτίθεται πως δεν το ξέρω, έλα όμως που το ξέρω και δεν θα το αφήσω έτσι. Αυτή τη φορά θα επιμείνω. Θα περιμένω κάτω από το σπίτι της όσες ώρες κι αν περάσουν μέχρι να εμφανιστεί κι αν δεν παραδεχτεί την αλήθεια, αν δεν ζητήσει συγγνώμη, αν δεν μου δώσει εξηγήσεις και αν δεν δεχτεί να συζητήσουμε να δούμε τι θα γίνει θα την πάω δικαστικά. Αυτό που μου συμβαίνει μόνο σε ένα φίλο μου τόλμησα να το πω και με έβρισε λέγοντάς μου ότι πιάστηκα τελείως μ….ας και ότι με κάτι τέτοια δεν παίζουμε και οφείλουμε να είμαστε πιο προσεκτικοί, τώρα όμως το κακό έγινε και εγώ το παιδί μου δεν σκοπεύω να το αφήσω στα χέρια της. Τι να κάνω;

Λευτέρης

Ποια τρόφιμα συνδέονται με αυξημένο κίνδυνο για πρόωρο θάνατο, σύμφωνα με το Χάρβαρντ

0

Μια μελέτη 30 ετών από το Χάρβαρντ συνδέει την κατανάλωση υπερπεξεργασμένων τροφίμων (UPF) με ελαφρώς αυξημένο κίνδυνο πρόωρου θανάτου.

Τα UPF περιλαμβάνουν έτοιμα κρέατα, ζαχαρούχα ποτά, επιδόρπια με βάση τα γαλακτοκομικά και επεξεργασμένα πρωινά. Τα υπερεπεξεργασμένα τρόφιμα αποτελούν πλέον ένα σημαντικό μέρος της διατροφής του μέσου ατόμου.

Οι ειδικοί προτείνουν να περιορίσετε τα UPF και να εστιάσετε σε μη επεξεργασμένα ή ελάχιστα επεξεργασμένα τρόφιμα για καλύτερη υγεία.

Τα τελευταία χρόνια, ολοένα και περισσότερα επιστημονικά στοιχεία αναδεικνύουν τη σχέση ανάμεσα στη διατροφή και τον κίνδυνο διάφορων παθήσεων που μπορούν να οδηγήσουν σε πρόωρο θάνατο. Και ενώ τα τρόφιμα που αυξάνουν αυτές τις πιθανότητες είναι λίγο έως πολύ γνωστά, μια 30ετής μελέτη από το Χάρβαρντ έρχεται να κρούσει ακόμη περισσότερο τον κώδωνα του κινδύνου.

Πιο αναλυτικά, μια μελέτη που υλοποιείται από το Πανεπιστήμιο του Χάρβαρντ εδώ και πάνω από 30 χρόνια παρακολουθώντας 114.000 συμμετέχοντες και δημοσιεύθηκε πρόσφατα στο BMJ, έχει επισημάνει τους κινδύνους που συνδέονται με την κατανάλωση ορισμένων πολύ συγκεκριμένων τροφίμων -γνωστών ως UPF.

Ως UPF ορίζονται τα υπερπεξεργασμένα τρόφιμα, η υψηλότερη κατανάλωση των οποίων συνδέεται με ελαφρώς υψηλότερο κίνδυνο θανάτου. Ειδικότερα, τα έτοιμα προς κατανάλωση κρέατα, πουλερικά και προϊόντα με βάση τα θαλασσινά, τα ζαχαρούχα ποτά, τα επιδόρπια με βάση τα γαλακτοκομικά και τα εξαιρετικά επεξεργασμένα τρόφιμα πρωινού έδειξαν τους πιο ισχυρούς συσχετισμούς.

Ποια τα εξαιρετικά επεξεργασμένα τρόφιμα και κατά πόσο αυξάνουν τον κίνδυνο πρόωρου θανάτου

Τα εξαιρετικά επεξεργασμένα τρόφιμα είναι εκείνα τα τρόφιμα που περιέχουν πρόσθετα και συστατικά που δεν βρίσκονται συνήθως στις κουζίνες των σπιτιών, όπως τεχνητά γλυκαντικά, χρώματα και συντηρητικά. Αυτές οι τροφές που είναι πλούσιες σε κορεσμένα λιπαρά στερούνται θρεπτικών συστατικών και φυτικών ινών.

Η έρευνα αποκάλυψε ανησυχητικά ευρήματα: τα άτομα που κατανάλωναν τακτικά υπερεπεξεργασμένα κρέατα αντιμετώπιζαν 13% μεγαλύτερη πιθανότητα πρόωρου θανάτου κατά την περίοδο της μελέτης.

Επιπλέον, όσοι από τους συμμετέχοντες ακολουθούσαν δίαιτες πλούσιες σε ζαχαρούχα και τεχνητά ζαχαρούχα ποτά παρουσίασαν 9% αύξηση στον κίνδυνο πρόωρου θανάτου. Συνολικά, οι δίαιτες πλούσιες σε εξαιρετικά επεξεργασμένα τρόφιμα συσχετίστηκαν με 4% υψηλότερες πιθανότητες θνησιμότητας.

Κατά τη διάρκεια μιας μέσης περιόδου παρακολούθησης 34 ετών, οι ερευνητές εντόπισαν 48.193 θανάτους, συμπεριλαμβανομένων 13.557 θανάτων λόγω καρκίνου, 11.416 θανάτων λόγω καρδιακών παθήσεων, 3.926 θανάτων λόγω αναπνευστικών παθήσεων και 6.343 θανάτων λόγω νευροεκφυλιστικών ασθενειών.

Η κατανάλωση υπερβολικά επεξεργασμένων τροφίμων μπορεί να είναι επιβλαβής για την υγεία, ειδικά όσον αφορά ορισμένα είδη. Τα έτοιμα προς κατανάλωση κρέατα, τα ζαχαρούχα ποτά, τα επιδόρπια και τα πρωινά συνδέονται με υψηλότερο κίνδυνο θανάτου. Επομένως, είναι καλύτερο να περιορίσετε αυτά τα είδη στη διατροφή σας.

Επικεντρωθείτε σε καθόλου ή ελάχιστα επεξεργασμένα τρόφιμα

Οι ερευνητές κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι «τα ευρήματα παρέχουν υποστήριξη για τον περιορισμό της κατανάλωσης ορισμένων τύπων υπερεπεξεργασμένων τροφίμων για μακροπρόθεσμη υγεία. Μελλοντικές μελέτες δικαιολογούνται για τη βελτίωση της ταξινόμησης των υπερεπεξεργασμένων τροφίμων και την επιβεβαίωση των ευρημάτων μας σε άλλους πληθυσμούς».

Προηγούμενες μελέτες έχουν επίσης συνδέσει τα υπερεπεξεργασμένα τρόφιμα με μια σειρά θεμάτων υγείας, όπως καρκίνο, προβλήματα ψυχικής υγείας, διαβήτη τύπου 2 και πρόωρο θάνατο.

Στις δυτικές χώρες, τα υπερεπεξεργασμένα τρόφιμα αποτελούν πλέον ένα σημαντικό μέρος της διατροφής του μέσου ατόμου, που περιλαμβάνει έως και το μισό της ημερήσιας πρόσληψης τροφής. Μεταξύ των νεότερων ατόμων και των ατόμων με χαμηλότερα εισοδήματα, το ποσοστό αυτό μπορεί να φτάσει το 80%.

Για να καταπολεμηθούν αυτές οι ανησυχητικές τάσεις, οι ειδικοί προτείνουν να επικεντρωθείτε σε μη επεξεργασμένα και ελάχιστα επεξεργασμένα τρόφιμα, τα οποία περιλαμβάνουν φρούτα, λαχανικά, ξηρούς καρπούς, σπόρους και μη επεξεργασμένα ζωικά προϊόντα όπως αυγά, ψάρια και κρέας.

Αυτά τα τρόφιμα παρέχουν βασικά θρεπτικά συστατικά χωρίς τα επιβλαβή πρόσθετα που βρίσκονται σε εξαιρετικά επεξεργασμένες επιλογές.

Τέλος, η μελέτη υπογραμμίζει τη σημασία των πρωτοβουλιών δημόσιας υγείας που στοχεύουν στη μείωση της εξάρτησης από εξαιρετικά επεξεργασμένα τρόφιμα για καλύτερη συνολική υγεία και μακροζωία.