Blog Σελίδα 3927

Πάτρα: «Υπάρχει βίντεο με επεισόδιο της Τζωρτζίνας – Να επισπευστεί η έρευνα», λέει η μητέρα στο «Φως το Τούνελ»

0

«Παρακαλώ θερμά να επισπευθεί η έρευνα», ζήτησε απευθυνόμενη στις αρμόδιες αρχές

«Θα σας πω ένα πράγμα και κρατήστε το: Οι γιατροί λένε συνέχεια ‘εμείς δεν έχουμε εικόνα’. Και εγώ σας λέω ότι υπάρχει βίντεο καταγραφής της Τζωρτζίνας, που παθαίνει σπασμούς και θα το δώσω στις αρχές, και τότε θα δουν τα πάντα, πότε χτύπησε το μηνάχημα, ο απινιδωτής, πότε ήρθαν οι γιατροί, τα πάντα», τόνισε χαρακτηριστικά η μητέρα των τριών παιδιών στην Πάτρα, μιλώντας στο «Φως στο Τούνελ» και στην Αγγελική Νικολούλη.

«Παρακαλώ θερμά να επισπευθεί η έρευνα», ζήτησε μάλιστα, απευθυνόμενη στις αρμόδιες αρχές.

Η μητέρα των κοριτσιών απάντησε στις αιτιάσεις γιατρών, ότι καθυστέρησε η ίδια να τους ειδοποιήσει και να ζητήσει βοήθεια για την 9χρονη Τζωρτζίνα, όταν έπαθε την πρώτη ανακοπή.

«Στο Καραμανδάνειο, την ώρα που έπαθε το επεισόδιο, αντέδρασα αμέσως και βγήκα στο διάδρομο. Μάλιστα, έπεσα μούρη με μούρη με μία κυρία στο διάδρομο και είδα τους γιατρούς να έρχονται γρήγορα», όπως είπε.

Και συνέχισε, απαντώντας σε σχετική ερώτηση: «Η πρώτη μου αντίδραση ήταν το κουδούνι, να χτυπήσω το κουδούνι, άνοιξα την πόρτα όμως ταυτόχρονα και χτύπησα το κουδούνι, γιατί ήταν δίπλα στην πόρτα, και είδα ότι έρχονταν οι γιατροί αμέσως».

«Κάποιος λέει ψέματα»

Η μητέρα τόνισε ότι η Τζωρτζίνα ήταν σε οξυγόνο και αναρωτήθηκε: «Άρα, πώς γίνεται να λένε ‘κάναμε ακτινογραφία και δεν βρήκαμε τίποτα’ και από την άλλη να ήταν σε οξυγόνο;». Και πρόσθεσε χαρακτηριστικά: «Ένα παιδί που είναι καλά, δεν έχει λευκά (αιμοσφαίρια) 20.000».

«Άρα, κάποιος λέει ψέματα», υπογράμμισε η 33χρονη, κάτι που ελπίζει, όπως είπε, να εξακριβώσουν οι αρχές.

«Θα έρθει μάρτυρας και θα βρουν τι έλεγα στο τηλέφωνο»

Σε ερώτηση της Αγγελικής Νικολούλη, μήπως την ώρα του καρδιακού επεισοδίου της Τζωρτζίνας, η ίδια είχε αποκοιμηθεί, λόγω κούρασης και ίσως γι’ αυτό καθυστέρησε να ζητήσει βοήθεια, η απάντησή της ήταν ξεκάθαρη:

«Ήμουν ξύπνια, μιλούσα στο τηλέφωνο, και στην ανάκριση θα έρθει μάρτυρας και θα δουν τις κλήσεις, που λέω ότι κάτι δεν πάει καλά και κλείνω το τηλέφωνο. Και εκείνη τη στιγμή, πετάχτηκε η Τζωρτζίνα και έπεσε πίσω, όπως έκανε η Μαλένα».

Επανέλαβε ότι οι γιατροί ήταν στο διάδρομο και ήρθαν αμέσως – «δεν έκαναν ούτε ένα λεπτό να έρθουν», είπε χαρακτηριστικά.

Και τόνισε: «Οι γιατροί μπορεί να λένε ό,τι θέλουν, όταν θα φτάσει η ώρα ελπίζω οι γιατροί να θυμηθούν τι έγινε και να πουν την αλήθεια».

Παράλληλα, σημείωσε πως αφού τοποθετήθηκε βηματοδότης στο παιδί και επέστρεψε σπίτι του, τα προβλήματα επανήλθαν όταν έκανε μια μαγνητική για την παρακολούθηση της κατάστασης της υγείας της:

«Μπήκε στο νοσοκομείο να κάνει μια μαγνητική και όταν ήρθε στο σπίτι, τότε άρχισαν τα επεισόδια των σπασμών και της πτώσης του οξυγόνου» ανέφερε, τονίζοντας πως «μέχρι τότε, το παιδί δεν είχε τίποτα».

«Παρακαλώ θερμά να επισπευθεί η όλη διαδικασία, για να δούμε τι ακριβώς έγινε με τα παιδιά», κατέληξε η μητέρα των τριών παιδιών.

Πάτρα: «Το παιδί μου είναι ΑΘΩΟ!» ουρλιάζει η μητέρα της Ρούλας Πισπιρίγκου

0

«Όχι καθόλου δεν το περίμενα δεν το έβαζα στο μυαλό μου», είπε η μητέρα της Ρούλας Πισπιρίγκου που οδηγήθηκε σήμερα το πρωί στις φυλακές Κορυδαλλού η οποία ούσα κατηγορούμενη για τον θάνατο της κόρης της, της 9χρονης Τζωρτζίνας, προφυλακίστηκε χθες μετά την απολογία της.

Ερωτηθείσα για την κεταμίνη που βρέθηκε στις τοξικολογικές εξετάσεις της Τζωρτζίνας η κυρία Ελένη εξέφρασε την πεποίθησή της ότι η κόρη της Ρούλα δεν έχει καμία σχέση και είπε: «Η Ρούλα όταν το πρώτο άκουσε πήγε να ψάξει την ουσία. Είναι κάποιο ιατρικό λάθος η χορήγηση της ουσίας που σκότωσε την Τζωρτζίνα».

Παράλληλα υποστήριξε ότι «υπάρχει σίγουρα σε παιδιατρικό νοσοκομείο αυτή η ουσία, Φυλάσσετε πολύ καλά πρέπει να έχεις κλειδί…».

Να σημειωθεί πως χθες ο διοικητής του νοσοκομείου Παίδων «Αγλαΐα Κυριακού» Μανώλης Παπασάββας αποσαφήνισε ότι ουδέποτε χορηγήθηκε κεταμίνη στην 9χρονη Τζωρτζίνα κατά το διάστημα της νοσηλείας της.

Η μητέρα της Ρούλας Πισπιρίγκου υποστήριξε ότι η κόρη της «μπορούσε να κάνει κακό στον εαυτό της αλλά ποτέ στα παιδιά. Τα αγαπούσε, ήταν πρότυπο μητέρας. Της Μαλένας της είχε μεγάλη αδυναμία. Όταν ήρθε η Ίριδα ήταν Θείο δώρο για τη Ρούλα. Η Τζωρτζίνα ήταν όλος της εαυτός».

Δείτε το βίντεο:

Ερωτηθείσα για τη στάση που κρατούν οι γονείς του εν διαστάσει συζύγου της κόρη της, Μάνου Δασκαλάκη, αρκέστηκε να πει ότι: «Πιστεύω ότι είναι γραμμή του δικηγόρου τους να μη μιλάνε. Δεν μπορώ να απαντήσω γιατί έχουν αυτή τη στάση. Τη στάση του κ. Δασκαλάκη δεν μπορώ να τη κρίνω εγώ».

«Της έλεγε στο τηλέφωνο ότι τα κάνω όλα ψέμματα και πίσω σου θα είμαι εγώ. Τον αγαπάει παθολογικά. Το παιδί μου είναι στις φυλακές ο κύριος Δασκαλάκης είναι εξω», πρόσθεσε ακόμη.

H μητέρα της Ρούλας Πισπιρίγκου, Ελένη, σημείωσε ότι όταν έγινε γνωστή η είδηση ότι η κόρη της συνελήφθη και μαζεύτηκε κόσμος έξω από το σπίτι της στην Πάτρα ο πατέρας του Μάνου Δασκαλάκη ήταν εκεί και είπε: «Ο πατέρας του Μάνου είπε όταν εγκλωβιστήκαμε στο σπίτι ότι ‘’εγώ στηρίζω τη Ρούλα και θα είμαι εδώ’’, μετά δεν ξέρω τι έγινε».

Κλείνοντας είπε για την Ρούλα Πισπιρίγκου: «Είναι αθώα αλλά μέσα της νοιώθει προδομένη. Μου έλεγε μαμά πάρε με από εδώ».

Πάτρα: «Την γυναίκα που γέννησε αυτά τα 3 αγγελούδια ούτε την λυπάμαι ούτε την μισό. Απλά αρνούμαι να στοχοποιώ»

0

Πάτρα: Την γυναικα που γεννησε αυτα τα 3 αγγελουδια ουτε την λυπαμαι ουτε την μισω. Απλά αρνούμαι να στοχοποιώ

Το παρακάτω έγραψε δημόσια αναγνώστρια-μέλος της σελίδας Φως σε παλιές αστυνομικές υποθέσεις 

*ΕΙΤΕ ΕΙΝΑΙ ΠΑΙΔΟΚΤΟΝΙΑ, ΕΙΤΕ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ, ΑΛΛΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΟΥΣΙΑ……Η ΒΙΑ ΣΤΗΝ ΒΙΑ ΠΡΟΞΕΝΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΗ ΒΙΑ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ…..*

ΛΟΙΠΟΝ ΓΙΑ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΝΟΥΜΕ ΜΕ ΟΛΗ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΜΑΖΙΚΗ ΥΣΤΕΡΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΟΘΕΣΗ ΤΗΣ ΠΑΤΡΑΣ. ΠΡΩΤΟΝ ΚΑΙ ΚΥΡΙΟ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΠΟΦΑΝΘΕΙ Η ΠΡΟΑΝΑΚΡΙΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΤΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ ΑΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ Ή ΠΑΘΟΛΟΓΙΚΑ ΑΙΤΙΑ ΓΕΝΕΤΙΚΗΣ ΑΙΤΙΟΛΟΓΙΑΣ. ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΑΠΟΦΑΝΘΕΙ ΟΙ ΑΡΧΕΣ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΜΙΛΑΤΕ ΓΙΑ ΔΟΛΟΦΟΝΙΑ. ΑΥΤΟ ΕΓΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΤΟ ΘΕΩΡΩ ΜΑΖΙΚΗ ΥΣΤΕΡΙΑ. ΟΤΑΝ ΚΑΙ ΑΝ ΤΑ ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΩΝ ΑΡΧΩΝ ΑΠΟΦΑΝΘΟΥΝ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΔΟΛΟΦΟΝΙΑ ΤΟΤΕ ΑΣ ΜΙΛΑΤΕ ΚΑΙ ΛΙΘΟΒΟΛΕΙΤΕ ΟΣΟ ΘΕΛΕΤΕ. ΤΩΡΑ ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΛΟΓΙΚΗ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΟΛΟ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΚΑΝΕΤΕ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ ΣΑΣ ΤΙΣ ΧΟΛΕΡΙΚΕΣ, ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΜΟΝΟ Η ΨΥΧΙΑΤΡΙΚΗ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΞΗΓΗΣΕΙ.

Και η αποψη μου για την εντελως αντικοινωνικη μεχρι και τα ορια της επικινδυνοτητας συμπεριφορα πολλων τοξικων σχολιαστων, δεν εχει να κανει σε καμια περιπτωση με το αν εχω την προθεση να υπαρασπιστω την αθωότητα των γονιων των 3 αδικοχαμενων κοριτσιων. Και αυτο γιατι εδω δεν εχουμε να κρινουμε για την ενοχή ή την αθωοτητα κΑποιου διοτι πολυ απλα δεν εχουμε ακομη την αποφαση των αρμοδιων Αρχων αν υπαρχει εγκλημα. Την γυναικα που γεννησε αυτα τα 3 αγγελουδια ουτε την λυπαμαι ουτε την μισω, διοτι δεν την γνωριζω προσωπικα και δεν πιστευω ποτέ σε φήμες και υστεροφημίες τριτων και ΜΜΕ. Πολυ απλα, αρνουμαι εγω προσωπικα να στοχοποιω ή να υπερασπιζομαι καποιους που δεν ειναι καν υποπτοι ουτε και κατηγορουμενοι απο τις επισημες δικαστικες Αρχες.

ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ ΛΟΙΠΟΝ ΟΙ ΛΙΘΟΒΟΛΟΥΝΤΕΣ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΑΝΗΘΙΚΟ ΚΑΙ ΠΟΙΝΙΚΑ ΚΟΛΑΣΙΜΟ ΝΑ ΣΤΗΝΕΤΕ ΛΑΪΚΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΟΒΑΙΝΕΤΕ ΣΕ ΔΗΜΟΣΙΟΥΣ ΛΕΚΤΙΚΟΥΣ ΛΙΘΟΒΟΛΙΣΜΟΥΣ ΣΤΑ ΣΟΣΙΑΛ ΜΙΝΤΙΑ. ΛΕΣ ΚΑΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΤΟ ΙΡΑΝ ΚΙ ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΗΜΑΡΤΟΝ ΔΗΛΑΔΗ!!!

ΤΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΤΕ? ΥΠΟΔΕΙΚΝΎΕΙ Η ΠΡΩΤΟΓΟΝΗ ΚΑΙ ΒΑΡΒΑΡΗ ΑΥΤΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΣΑΣ ΣΟΒΑΡΗ ΔΙΑΤΑΡΑΧΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑΣ. ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΚΙ ΑΣ ΜΗΝ ΣΑΣ ΑΡΕΣΕΙ. ΚΟΙΤΑΧΤΕΙΤΕ ΣΤΟΝ ΚΑΘΡΕΦΤΗ!!!…..

Δεν εχω παρει θεση ολο αυτο τον καιρο ειτε υπερ ειτε κατα σε αυτη την υποθεση. Αλλα εχω μια ξεκαθαρη θεση και για προηγουμενες υποθεσεις και για αυτη σχετικα με την ψυχοπαθογενεια των κοινωνικων σχολιαστων. Το βλεπεις και στοντροπο που αντιδρουν οταν τους ασκεις κριτικη για τον χολερικο τροπο που εκφραζονται. Σε κατηγορουν αμεσως και σου επιτιθενται απροκαλυπτα και με αυθαδεια οτι δηθεν εισαι με τους “δολοφονους”. Οχι, δεν ειμαι με κανεναν δολοφονο, αλλα ουτε και με τους βιαιους ανθρωπους που ασκουν μπουλινγκ γιατι κι αυτοι ειναι πολυ ευκολο να εξελιχθουν σε εγκληματιες με την πρωτη ασημαντη αφορμη. Αυτα!…
ΘΕΟΔΩΡΑ ΚΑΤΩΠΟΔΗ

Πηγή: singleparent.gr

Πάτρα: «Τα 7 καλύτερα χρόνια της ζωής μου» – Τα μηνύματα λατρείας του Μάνου και της Ρούλας λίγο μετά τον θάνατο της Μαλένας

0

Με κομμένη την ανάσα εξακολουθεί να παρακολουθεί το πανελλήνιο το θρίλερ με την υπόθεση θανάτου των τριών παιδιών στην Πάτρα, την ώρα που έρχονται και λεπτομέρειες στο φως για τη ζωή και τη σχέση των γονέων, Μάνου Δασκαλάκη και Ρούλας Πισπιρίγκου.

Τις τελευταίες ώρες, τον γύρο του διαδικτύου κάνουν τα μηνύματα που αντάλλασαν οι γονείς των τριών παιδιών στα social media και μάλιστα λίγους μήνες μετά τον χαμό του πρώτου τους παιδιού, της Μαλένας.

Ο πατέρας των παιδιών Μάνος Δασκαλάκης εκφράζει την απεριόριστη αγάπη του στο πρόσωπο της Ρούλας Πισπιρίγκου και εκείνη με τη σειρά της ανταποδίδει.

“Τα εφτά καλύτερα χρόνια της ζωής μου… Μου χάρισες δύο υπέροχα παιδιά, τα είχαμε όλα… Μέσα στα εφτά αυτά χρόνια περάσαμε πολλά. Ευτυχία, λύπη, χαρές θυμό, νεύρα, στεναχώρια και ότι άλλο μπορούσε να μας συμβεί… Θέλω να σου πω ένα μεγάλο ευχαριστώ για όλα αυτά τα χρόνια που με αντ’εχεις”, γράφει μεταξύ άλλων στην ανάρτησή του ο Μάνος Δασκαλάκης.

7175fc7af7754c3f83d247fa187df5f4

Η απάντηση της Ρούλας Πισπιρίγκου:

7f82bac0e5884b89a549270bd04d9765

 

Πάτρα: «Σαφείς ενδείξεις» έχει η ΕΛΑΣ για τον θάνατο της Τζωρτζίνας – Κανένα πρόβλημα στην καρδιά της

0

Με τον θάνατο της Τζωρτζίνας ασχολούνται τη δεδομένη χρονική στιγμή οι αστυνομικοί που ερευνούν την πολύκροτη υπόθεση της Πάτρας.

Τα στελέχη του Τμήματος Ανθρωποκτονιών, βρίσκονται εδώ και λίγες μέρες στην αχαϊκή πρωτεύουσα και έχουν ξεκινήσει τις καταθέσεις, ώστε να διαλευκανθούν οι συνθήκες θανάτου της 9χρονης, που έφυγε από τη ζωή πιο πρόσφατα.

Εκτιμάται ότι η λύση στο μυστήριο της Τζωρτζίνας, θα φωτίσει τι έχει συμβεί και στα άλλα δύο παιδιά. Για τον λόγο αυτό δεν έχει δοθεί απάντηση στο τι έγινε με την ιατροδικαστική έρευνα για το θάνατο της Ίριδας, του 7 μηνών βρέφους που βρέθηκε νεκρό στην κούνια του.

Μέχρι στιγμής έχουν εξεταστεί από τους αστυνομικούς που έχουν αναλάβει την υπόθεση οι γιατροί από το Παίδων “Π. & Α. Κυριακού”, όπου άφησε την τελευταία της πνοή η Τζωρτζίνα, ενώ έχουν εξεταστεί και οι γιατροί που έκαναν τους γενετικούς ελέγχους και έβαλαν το απινιδωτή και τον βηματοδότη στο Ωνάσειο.

Στην Πάτρα οι αστυνομικοί θα υποβάλουν συγκεκριμένες ερωτήσεις στους γιατρούς του Καραμανδάνειου, με τις πληροφορίες του Mega να αναφέρουν ότι υπάρχει ξεκάθαρη κατεύθυνση στις έρευνες της ΕΛ.ΑΣ., καθώς έχουν προκύψει σαφείς ενδείξεις από τη μέχρι τώρα εξέταση των στοιχείων.

Οι πρώτες ενδείξεις από τις ιστολογικές εξετάσεις σε ζωτικά όργανα -κυρίως την καρδιά- της Τζωρτζίνας δείχνουν ότι το παιδί δεν είχε πρόβλημα στην καρδιά που να εξηγεί ανακοπές ή οτιδήποτε άλλο. Κάτι που είχαν πει και οι γιατροί στην Πάτρα, καθώς δεν θα άντεχε το ΚΑΡΠΑ των 50 λεπτών που έκαναν εκεί για να το κρατήσουν στη ζωή.

Τα στοιχεία για μη αιτιολογημένη έλλειψη οξυγόνου – Τι δείχνουν οι ιατροδικαστικές εκθέσεις

Νέα δεδομένα για τα αίτια θανάτου των τριών κοριτσιών της οικογένειας Δασκαλάκη στην Πάτρα φέρεται να προκύπτουν και από την αναψηλάφηση των ιατρικών φακέλων από τις διωκτικές και κυρίως τις ιατροδικαστικές αρχές.

Σύμφωνα με το ρεπορτάζ της εφημερίδας “Καθημερινή“, στις δύο από τις τρεις περιπτώσεις υπάρχουν ενδείξεις ότι ο θάνατος δεν οφείλεται σε προϋπάρχουσες παθήσεις, αλλά προκλήθηκε από μη αιτιολογημένη, προς το παρόν τουλάχιστον, έλλειψη οξυγόνου.

Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, ο πρώτος θάνατος, της 3,5 ετών Μαλένας, το καλοκαίρι του 2019, αποδόθηκε σε ηπατική ανεπάρκεια. Η ιατροδικαστής Χριστίνα Τσάκωνα και ο παθολογοανατόμος που διενήργησαν τη νεκροψία εντόπισαν “κενοτοπιώδη εκφύλιση” των ηπατικών κυττάρων.

Καθώς το κορίτσι, λίγο πριν από τον αιφνίδιο θάνατό του, είχε αντιμετωπίσει μια σπάνια μορφή λευχαιμίας και είχε υποβληθεί σε χημειοθεραπείες, που πάντως είχαν οδηγήσει στην ίασή του, οι αλλοιώσεις στο ήπαρ και ο θάνατός του αποδόθηκαν από τον ιατροδικαστή σε παρενέργειες της θεραπείας του καρκίνου. Στο πλαίσιο επανεξέτασης της υπόθεσης, ιατροδικαστικές πηγές επισημαίνουν ότι η “κενοτοπιώδης εκφύλιση των ηπατικών κυττάρων” μπορεί να προκληθεί από ανωμαλία στον μεταβολισμό, χρήση τοξικής ουσίας ή ασφυξία.

Νέα δεδομένα για τον θάνατο της Ιριδας

Νέα δεδομένα φέρεται να έχουν προκύψει, σύμφωνα με την “Καθημερινή”, και όσον αφορά στην αιτία θανάτου τής μόλις 6 μηνών Ιριδας, τον Μάρτιο του 2021.

Στην έκθεσή της, η ιατροδικαστής Αγγελική Τσιόλα, που είχε διενεργήσει τη νεκροψία – νεκροτομή, είχε αποδώσει τον θάνατο του βρέφους σε πνευμονικό οίδημα και σε μια σπάνια πάθηση που ονομάζεται αγενεσία φλεβοκόμβου, με τον φλεβόκομβο να περιγράφεται ως η ομάδα κυττάρων που λειτουργεί ως φυσικός βηματοδότης. Η ίδια πάντως είχε προχωρήσει σε ιστολογική εξέταση των εγκεφαλικών κυττάρων του βρέφους διαπιστώνοντας αλλοιώσεις συμβατές με υποξυγοναιμία, ήτοι έλλειψη οξυγόνου.

Ιατροδικαστικές πηγές αναφέρουν ακόμα ότι στην 3,5 ετών Μαλένα διαπιστώθηκε μακροσκοπικά μετά τον θάνατό της τραύμα στη μύτη και στην 6 μηνών Ιριδα τραύμα στον στοματικό βλεννογόνο. Ευρήματα που ενισχύουν την εκδοχή του ασφυκτικού θανάτου των κοριτσιών.

Πάτρα: «Πρέπει να γραφτούν στο βιβλίο Γκίνες αυτοί οι γονείς» – Νέες «βόμβες» Κατερινόπουλου

0

Νέες «βόμβες» εξαπέλυσε ο ταξίαρχος εν αποστρατεία της ΕΛ.ΑΣ και επίτιμος πρόεδρος των αξιωματικών της αστυνομίας

Συνεχίζονται με πυρετώδεις ρυθμούς οι έρευνες αλλά και οι νέες αποκαλύψεις που έρχονται συνεχώς στο φως και δίνουν άλλη διάσταση στο θρίλερ με τον θάνατο των τριών κοριτσιών από την Πάτρα.

Στα στοιχεία που προβληματίζουν τις αρχές αναφέρθηκε ο ταξίαρχος εν αποστρατεία της ΕΛ.ΑΣ και επίτιμος πρόεδρος των αξιωματικών της αστυνομίας, Θανάσης Κατερινόπουλος.

«Από τη στιγμή που γίνεται αυτή η έρευνα πρέπει να φτάσει στο τέλος, όποιο και αν είναι το αιτιολογικό των θανάτων. Το ποτάμι δεν γυρίζει πίσω. Θα πρέπει η ελληνική κοινωνία να πληροφορηθεί αν είναι εγκληματική ενέργεια ή αν είναι αιφνίδιοι θάνατοι» είπε χαρακτηριστικά.

«Έχω πει κατ’ επανάληψη ότι είναι πολλές οι συμπτώσεις για να μιλάμε για αιφνίδιους θανάτους. Πρέπει να γραφτούν στο βιβλίο Γκίνες αυτοί οι γονείς» τόνισε χαρακτηριστικά.

Δείτε όλα όσα είπε:

Πάτρα: «Πίστευε ότι χώρισε και έχανε τα παιδιά από μάγια» – Τι λέει η χαρτορίχτρα της Ρούλας Πισπιρίγκου

0

Άμεση ήταν η απάντηση από την μητέρα των παιδιών

Πριν από μερικές ώρες, άνθρωπος από το στενό περιβάλλον της μητέρας των τριών νεκρών παιδιών στην Πάτρα, μαρτυρούσε ότι η Ρούλα Πισπιρίγκου είχε πάθος με τον άντρα της τον Μάνο. «Μάγια, καφετζούδες, να της πουν που γυρίζει ο Μάνος, με ποια είναι. Ήταν άρρωστη με τον Μάνο και θεωρώ ότι είναι ακόμα» έλεγε.

Σήμερα Τρίτη η χαρτορίχτρα που επισκεπτόταν η Ρούλα Πισπιρίγκου, λύνει την σιωπή της και αποκαλύπτει ότι όντως η μητέρα των τριών παιδιών την επισκεπτόταν και  πίστευε πως της έχουν κάνει μάγια.

Μάγια από άνθρωπο του οικογενειακού της περιβάλλον

«Ισχυριζόταν τα δικά της ότι είναι μαγεία και ότι έχανε τα παιδιά της από μάγια. Πίστευε ότι τα έκανε συγγενικό της πρόσωπο» είπε η χαρτορίχτρα μιλώντας στον ΑΝΤ1.

Διαβάστε επίσης: Πάτρα: Ο θάνατος της Μαλένας και τα μηνύματα που αντάλλασσαν οι γονείς της λίγους μήνες μετά

«Είχε χωρίσει με τον Μάνο και το πρόβλημα ήταν το πώς θα τα ξαναβρεί μαζί του. Εγώ της είπα μπορεί να φταίει η συμπεριφορά της λίγο και να το κοιτάξει καλύτερα. Ήταν χειριστική τον πίεζε».

Άμεση η διάψευση από την Ρούλα Πισπιρίγκου

Λίγες στιγμές αργότερα ο παρουσιαστής του ΑΝΤ1, Γιώργος Λιάγκας ενημέρωσε ότι η Ρούλα Πισπιρίγκου είδε όσα δήλωσε η χαρτορίχτρα και επικοινώνησε με την εκπομπή. Θέλησε να κάνει μία ξεκάθαρη δήλωση και να διαψεύσει ότι επισκέφθηκε ποτέ χαρτορίχτρα.

Δείτε το σχετικό απόσπασμα:

Πάτρα: «Πήγαμε να βοηθήσουμε και μας έβαλαν φυλακή», λέει ο 21χρονος που είχε προφυλακιστεί για εμπρησμό

0

Ο 21χρονος Λουκιάνος με τον 25χρονο Ίωνα αποφυλακίστηκαν σήμερα, Πέμπτη (18/09), μετά από περίπου 30 μέρες ο καθένας

Ο 21χρονος Λουκιάνος αποφυλακίστηκε σήμερα, Πέμπτη (18/09), μαζί με τον 25χρονο Ίωνα, οι οποίοι κατηγορήθηκαν για εμπρησμό στην μεγάλη φωτιά στη περιοχή του Γηροκομείου στην Πάτρα.

Δείτε το βίντεο:


Ο ίδιος μιλώντας στις κάμερες έξω από την φυλακή σημείωσε:

«Νιώθω μία τεράστια ψυχολογική κούραση μετά από όλο αυτό. Ήταν αδιανόητο αυτό που περάσαμε.

Δεν μπορώ να καταλάβω… Πήγαμε να βοηθήσουμε και βρεθήκαμε στη φυλακή».

«Θέλω να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ στον κόσμο που μας στήριξε και μάς έδωσε κουράγιο μέσα στη φυλακή», συμπλήρωσε ο νεαρός.


«Ήταν πολύ δύσκολα. Είναι πολύ διαφορετικό να βρεθείς στη φυλακή ενώ είσαι αθώος, αλλά μου έδωσε πολύ κουράγιο η οικογένειά μου, οι φίλοι μου και όλος ο κόσμος που μας στήριξε.

Δεν φοβόμουν καμία στιγμή, ήμουν αθώος και θα πολεμήσω μέχρι την τελευταία στιγμή», σημείωσε για την περιπέτεια που άδικα έζησε.

«Μέσα στη φυλακή υπήρχε αλληλεγγύη, μοιραζόμασταν τα φαγητά, αλλά οι κοριοί με έχουν φάει εντελώς.

Κατσαρίδες, κοριοί είναι γεμάτο στη φυλακή, δεν είναι ανθρώπινες οι συνθήκες», είπε ο 21χρονος Λουκιανός για τις συνθήκες που αντιμετώπισε στην φυλακή.


Τέλος για το αν θα επιστρέψει στον εθελοντισμό απάντησε ότι:

«Ναι, θα επιστρέψω στον εθελοντισμό, παρ΄όλα αυτά, για μια αδικία δεν θα το αφήσω να περάσει έτσι.

Θα μείνω δυνατός για να βοηθήσουμε τον κόσμο όσο γίνεται»

Πάτρα: «Πήγαινα σε ψυχολόγο αλλά τη δύναμη την έπαιρνα από την Τζωρτζίνα» λέει η μητέρα

0

Στη συνομιλία που είχε με την Αγγελική Νικολούλη, η μητέρα των τριών αδικοχαμένων κοριτσιών μίλησε για τον κόσμο που έχει στραφεί εναντίον της το τελευταίο διάστημα κατηγορώντας την και για το αν αναζήτησε βοήθεια από ειδικούς.

«Στην πρώτη απώλεια πήγαινα σε ψυχολόγο ανά τακτά χρονικά διαστήματα, χωρίς φάρμακα, αλλά υπήρχε η Τζωρτζίνα πίσω, η οποία ήταν τεράστια δύναμη. Έχω θρηνήσει μέσα στο σπίτι αρκετά, αλλά όχι όσο θα ήθελα. Το έχω ακόμα μέσα μου. Ευτυχώς είχα και τη βοήθεια από την πεθερά μου, τη μαμά, την αδελφή και το σύζυγό μου. Δεν έχω μπει καθόλου στο δωμάτιο των κοριτσιών. Όταν χάθηκαν οι αδελφές της, η Τζωρτζίνα δεν το σχολίαζε καθόλου, παρά μόνο πήγαινε στις φίλες της και έλεγε:

»“Πρέπει να φύγω να πάω στη μαμά μου γιατί θα κλαίει και δε θέλω.” Ερχόταν με τον πατέρα της και μου έλεγε “κοίτα ο μπαμπάς κι εγώ. Είμαστε δυνατοί”.

»Η κόρη μου, μου έλεγε να βγάλω τα μαύρα από τον ίδιο χρόνο κιόλας», ανέφερε χαρακτηριστικά, ενώ πρόσθεσε:

«Ό,τι και να πω στον κόσμο, πάλι ενάντιά μου θα στραφούν. Βγήκα και πάλι με κατακρίνανε. Δεν έκλαψε, δεν έκανε… δεν, δεν, δεν… Αυτό που τονίζω είναι ότι καλή είναι η γνώμη και σεβαστή όλων των ανθρώπων, αλλά όχι στην υπερβολή. Αυτό το πράγμα έχει καταντήσει εμμονή».

Σε σχετική ερώτηση της δημοσιογράφου για το εάν η ίδια έχει αναζητήσει τη βοήθεια κάποιου πνευματικού ή ειδικού, απάντησε:

«Έχω πνευματικό και έχω μιλήσει και σε ψυχίατρο, αλλά είχε κάποια δικά της θέματα και έχει ακυρώσει τα ραντεβού και δεν έχω προλάβει να πάω».

Δείτε το βίντεο:

Πάτρα: «Πέρσι το Πάσχα η Ρούλα έκανε τρικούβερτο γλέντι ενώ η Τζωρτζίνα ήταν στο νοσοκομείο»

0

Πέρσι το Πάσχα η Ρούλα Πισπιρίγκου είχε την Τζωρτζίνα στο Καραμανδάνειο νοσοκομείο καθώς το κορίτσι έκανε τα πρώτα επεισόδια με σπασμούς και έπαθε ανακοπή, τρεις εβδομάδες μετά το θάνατο της Ίριδας.

Την ώρα που όμως το 9χρονο κορίτσι έδινε τη μάχη του για τη ζωή, η Ρούλα Πισπιρίγκου σύμφωνα με μαρτυρίες φαίνεται να γιόρταζε το Πάσχα σαν να μην συμβαίνει τίποτα.

«Πέρσι το Πάσχα η Ρούλα έκανε τρικούβερτο γλέντι ενώ το παιδάκι ήταν στο νοσοκομείο», αναφέρει μάρτυρας μιλώντας στο STAR.

«Εκεί που χόρευε και ήταν πάνω στην τρελή χαρά, την πήρανε τηλέφωνο να επιστρέψει στο νοσοκομείο και είπε «φτου σου ρε γαμ@@το, μου τη χάλασανε», πρόσθεσε η μάρτυρας προσθέτοντας πως δεν στεναχωρήθηκε για την κόρη της αλλά για το γλέντι που τη κόψανε.

Δείτε το βίντεο: