Οβουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ, Παύλος Πολάκης έκανε μία άκρως αιχμηρή ανάρτηση για τον Μένιο Φουρθιώτη και τη σύλληψή του, χαρακτηρίζοντας τον παρουσιαστή «σίχαμα».
Στην ανάρτησή του στο Facebook o Παύλος Πολάκης αναφέρει αρχικά: «Συνελήφθη το σίχαμα Φουρθιώτης (η τηλεοπτική ΚΛΩ ΚΛΩ που μας έκανε και μηνύσεις) και κατηγορείται για σύσταση εγκληματικής οργάνωσης και συμβόλαιο θανάτου εναντίον του Βαξεβάνη».
Στη συνέχεια ο πρώην υπουργός Υγείας προσθέτει: «Τα λέω από τώρα: οι ατζέντες και τα κομπιούτερ του Φουρθιώτη κρύβουν πολλά μυστικά που ακουμπάνε το σκληρό πυρήνα του κράτους και των αρμών του.
Πρώτον μην χαθούν και δεύτερο να αποκαλυφθούν για να φανεί η σαπίλα του συστήματος εξουσίας. Τα παρακολουθούμε όλα από κοντά. Να το ξέρετε».
Με ανάρτησή του στο Facebook o αναπληρωτής υπουργός Υγείας Παύλος Πολάκης σχολίασε τη συμμετοχή του κόσμου στο συλλαλητήριο της Αθήνας.
«Για τον Μικη δεν θα πω κουβέντα……ο καθένας ειναι οι πράξεις του σε κάθε περίοδο της ζωής του….» έγραψε ο κ. Πολάκης και πρόσθεσε:
«Θα πω όμως: Η λαοθάλασσα που περίμεναν οι “διοργανωτές” δεν ήρθε!!!!! Γιατί ο κόσμος κατάλαβε …..και δε θέλει ο πατριωτισμός του να γίνει το εφαλτήριο κάποιων για να ξαναγυρίσουν στο φαγοπότι…».
Ο Παύλος Πολάκης σε ομιλία του σε εκδήλωση του ΣΥΡΙΖΑ στον Βόλο αναφέρθηκε στην πανδημία αλλά και στον Πρωθυπουργό, Κυριάκο Μητσοτάκη.
“Στη φάση της πανδημίας και με τέτοια έξαρση δεν θα ζητήσει η αξιωματική αντιπολίτευση εκλογές. Ο κ. Μητσοτάκης λέει ότι έχει διαφορά 10 μονάδες. Αφού είναι άνετος γιατί δεν κάνει; Εμείς το γάντι το σηκώνουμε γιατί ξέρουμε ότι εκπροσωπούμε το 70% – 80% της κοινωνίας. Κάναμε λάθη και τα πληρώσαμε, αλλά είμαστε από αυτούς που και μαθαίνουν και τολμούν” δήλωσε ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ.
Ο κ. Πολάκης ανέφερε ότι στο δρόμο προς το συνέδριο, ο ΣΥΡΙΖΑ θα εκπέμψει ένα ξεκάθαρο πρόγραμμα.
“Μια τράπεζα στα χέρια του δημοσίου. Θέλουμε ένα ισχυρό κοινωνικό κράτος με ένα σύστημα υγείας που θα το πάρουμε πάλι τραυματισμένο. Σκεφτείτε να αντιμετωπίζαμε την πανδημία με την κατάσταση που μας παρέδωσαν ο Άδωνις και ο Βορίδης. Χρειαζόμαστε άλλου τύπου δημόσια παιδεία χωρίς τα deal της κ. Κεραμέως που άφησε χιλιάδες παιδιά εκτός σχολών και τα στέλνει στους σχολάρχες” τόνισε.
“Χρειαζόμαστε σε βάθος παραγωγική ανασυγκρότηση της χώρας, με στήριξη της μικρομεσαίας επιχείρησης με ένα καινούργιο και δίκαιο φορολογικό σύστημα που θα ανακουφίζει τα ανώτερα μεσαία στρώματα που μας εκδικήθηκαν και διαφορετική λειτουργία κράτους γιατί το στεγνό επιτελικό κράτος της διαπλοκής που στήνει ο Μητσοτάκης δεν εγγυάται παραγωγική ανασυγκρότηση, αλλά τον πλουτισμό ορισμένων. Επίσης, χρειαζόμαστε βαθιές τομές στη δικαιοσύνη. Αυτή η χώρα χρεοκόπησε γιατί η δικαιοσύνη της δεν λειτούργησε σωστά” πρόσθεσε..
Μάλιστα ερωτηθείς για τις δημοσκοπήσεις, τόνισε ότι αυτές γίνονται στους δρόμους, στα καφενεία κι όχι με απευθείας αναθέσεις 270.000 ευρώ. “Αφού είναι τόσο άνετοι, γιατί δεν κάνουν εκλογές σε ένα μήνα;” διερωτήθηκε.
O Παύλος Ορκόπουλος περνάει πολύ δύσκολες στιγμές.
Ο αγαπημένος ηθοποιός βιώνει μια πολύ δύσκολη απώλεια καθώς έφυγε από τη ζωή η αδερφή του Νίκη.
Σύμφωνα με το korinthosnews η οικογένεια του ηθοποιού δεν μπορεί να πιστέψει το νέο χτύπημα της μοίρας καθώς τον περασμένο Μάρτιο πέθανε ο αδερφός του Γιάννης.
Τον Παύλο Ορκόπουλο τον απολαμβάνουμε φέτος μέσα από την πετυχημένη σειρά του ΑΝΤ1 «Παγιδευμένοι»
Ο ηθοποιός μπορεί να βιώνει την επιτυχία όμως το τελευταίο διάστημα δεν είναι εύκολο για τον ίδιο, μετά το θάνατο του αδερφού του, μετά από μάχη που έδωσε με τον κοροναϊό και τώρα «αποχαιρέτησε» και την αδερφή του.
Καλεσμένος στην εκπομπή «Super Κατερίνα» βρέθηκε ο Παύλος Ορκόπουλος τη Παρασκευή 13 Φεβρουαρίου.
Ο γνωστός ηθοποιός, μεταξύ άλλων, μίλησε για τη σύζυγό του, Νίκη Χαντζίδου, αλλά και για τα δύο παιδιά τους που έχουν επιλέξει την ίδια επαγγελματική πορεία.
Δείτε το βίντεο:
«Είμαστε μαζί. Και είμαστε μαζί και παίξαμε πάρα πολύ μαζί. Από τη σχολή ήμασταν μαζί. Δεν έκανε πολύ τηλεόραση. Στο «Παρά Πέντε» έπαιξε και είχε κάνει την αδελφή της Ελευθερίας, η οποία ανακαλύπτει ότι ο άντρας της συμμετείχε στη δολοφονία της αδελφής της. Της ζήτησε ο Καπουτζίδης να παίξει. Δεν έκανε πολύ τηλεόραση διότι με τα παιδιά που είχαμε στο σπίτι, δεν γινόταν, οπότε αφιερώθηκε μόνο στο θέατρο», είπε αρχικά ο Παύλος Ορκόπουλος.
Και συνέχισε: «Τα οικονομικά ήταν το καθημερινό πρόβλημα. Το θέμα είναι πώς τ’ αντιμετωπίζεις. Πρέπει να στηρίζει ο ένας τον άλλον, συναισθηματικά καταρχήν, για να έχεις δύναμη να προχωρήσεις στη ζωή».
«Μεγαλώνουν τα παιδιά. Η κόρη μου τώρα μεγαλώνει τα παιδιά της. Και ο γιος μου ασχολήθηκε με τη σκηνοθεσία. Κάνει μια άλλη δουλειά και όποτε θέλει κάνει κάτι μικρού μήκους, ταινίες και λοιπά. Έχουν τον τρόπο τους και προτιμώ να μιλούν τα παιδιά μου γι’ αυτά. Έχουμε μια πάρα πολύ καλή σχέση και τώρα μεγαλώνουμε τα εγγόνια μας», συμπλήρωσε κλείνοντας ο Παύλος Ορκόπουλος.
Δείτε το βίντεο:
Παύλος Ορκόπουλος: «Οι τρικυμίες που ήρθαν στον γάμο μας που κρατάει 50 χρόνια δεν ήταν ικανές να μας ταρακουνήσουν»
Για την οικογένεια, τα εγγόνια, αλλά και το μυστικό μιας σχέσης ζωής που μετρά περισσότερα από 50 χρόνια μίλησε ο Παύλος Ορκόπουλος.
Για την οικογένεια, τα εγγόνια, αλλά και το μυστικό μιας σχέσης ζωής που μετρά περισσότερα από 50 χρόνια μίλησε ο Παύλος Ορκόπουλος.
«Έχουμε αποκτήσει μία σχέση που δεν μετριέται μόνο στον χρόνο, αλλά στην ουσία της», ανέφερε αρχικά για τον ρόλο του παππού, τονίζοντας πως η σχέση με τα εγγόνια του έχει χτιστεί από τα πρώτα τους χρόνια και βασίζεται στην ποιότητα και τη διάρκεια.
Για τον μακροχρόνιο γάμο του με τη σύζυγό του, την επίσης ηθοποιό Νίκη Χατζίδου, ο Παύλος Ορκόπουλος είπε: «Η δουλειά μας έχει να κάνει με σχέσεις και χαρακτήρες. Οφείλεις να παραδειγματίζεσαι και να έρχεσαι στην πλευρά του άλλου. Αυτό είναι το μυστικό».
Δείτε το βίντεο:
Ως προς τις δυσκολίες που πέρασαν όλα αυτά τα χρόνια, εξήγησε πως δεν τις άφησαν να κλονίσουν τη σχέση τους: «Τις θεωρήσαμε δεδομένες και όχι ικανές να ταρακουνήσουν αυτό που έχουμε. Η σχέση εμπλουτίζεται και αποδεικνύεται στην πράξη».
Καταλήγοντας, ερωτηθείς για τη στάση ζωής που τον χαρακτηρίζει, εξήγησε πως προσπαθεί να είναι θετικός και εποικοδομητικός στις σχέσεις του: «Αυτό που θέλω να εισπράττει ο κόσμος από μένα είναι η αλήθεια», είπε.
Ο Παύλος Ντε Γκρες ανέβηκε στην πίστα για να χορέψει ζεϊμπέκικο και έκλεψε την παράσταση στα μπουζούκια
Ο Παύλος Ντε Γκρες βρέθηκε στα μπουζούκια και τα κινητά τηλέφωνα στο νυχτερινό κέντρο που εμφανίζεται ο Αντώνης Ρέμος με την Δέσποινα Βανδή πήραν «φωτιά».
Ο μεγαλύτερος γιος του εκλιπόντος βασιλιά Κωνσταντίνου ανέβηκε στην πίστα και χόρεψε το «ζεϊμπέκικο της Ευδοκίας» που είναι ένα από τα αγαπημένα του. Τα λουλούδια όπως φαίνεται στο βίντεο που ανέβηκε στα social media, έπεφταν «βροχή».
Ο Παύλος Ντε Γκρες ξέρει να χορεύει ζεϊμπέκικο και το έχει κάνει κατ’ επανάληψη στο παρελθόν. Αυτή όμως ήταν μια από τις σπάνιες φορές που εθεάθη να χορεύει στα μπουζούκια. Λίγες μέρες πριν ο Νικόλαος και η Χρυσή Βαρδινογιάννη παντρευτούν στην Πλάκα, ο 57χρονος πραγματοποίησε νυχτερινή έξοδο. Επέλεξε τον Αντώνη Ρέμο και δεν δίστασε να ανέβει στην πίστα.
Στο βίντεο βλέπουμε τον 57χρονο «αρχηγό» της τέως βασιλικής οικογένειας να χορεύει με τα λουλούδια να πέφτουν ασταμάτητα στα πόδια του. Ο Αντώνης Ρέμος του χτυπάει παλαμάκια και η ορχήστρα συνεχίζει να παίζει το «ζεϊμπέκικο της Ευδοκίας», όσο ο Παύλος Ντε Γκρες κάνει τις στροφές του.
Την ώρα εκείνη δεν βρισκόταν κανείς άλλος πάνω στην πίστα. Τα λουλούδια που είχαν πέσει νωρίτερα, είχαν αρχίσει να παίρνουν ύψος. Ο Αντώνης Ρέμος είχε αφήσει το μικρόφωνο, ώστε και τα δύο του χέρια να είναι ελεύθερα.
Στο τέλος ο Παύλος Ντε Γκρες στέλνει φιλιά στον δημοφιλή τραγουδιστή και τον αγκαλιάζει. Ο κόσμος ξεσπάει σε χειροκροτήματα και ο 57χρονος δείχνει να το απολαμβάνει. Όπως είχε πει προ ημερών, είναι ευτυχισμένος με τις χαρές του αδερφού του.
Μια σειρά από πληροφορίες ήθελαν τον 57χρονο κουμπάρο στον γάμο του Νικόλαου με την Χρυσή Βαρδινογιάννη. Ο ίδιος πάντως δεν το επιβεβαίωσε. «Δεν μου έχουν ζητήσει κάτι τέτοιο» είπε προ ημερών μπροστά στην κάμερα. Σε κάθε περίπτωση ο Παύλος Ντε Γκρες και η σύζυγός του Μαρί Σαντάλ, θα συνοδέψουν τον Νικόλαο στην εκκλησία, σε μια από τις πιο ξεχωριστές μέρες για όλη την οικογένεια.
«Θέλω να βρίσκομαι εδώ και να βλέπω τα πράγματα να πηγαίνουν καλά» είπε προ ημερών ο μεγαλύτερος γιος του εκλιπόντος βασιλιά Κωνσταντίνου και συνέχισε: «Δεν νομίζω ότι έχει άγχος ο Νικόλαος, είναι ευτυχισμένος».
«Το πώς θέλει να με αποκαλεί κάποιος είναι δικό του θέμα»
Τη δική του απάντηση για τον σάλο που προκάλεσε η προσφώνηση «πρίγκιπας» που του απέδωσε ο δήμαρχος Ανατολικής Μάνης Πέτρος Ανδρεάκος, επισκεπτόμενος την Αρεόπολη για τους εορτασμούς για την έναρξη της επανάστασης του 1821 έδωσε ο Παύλος Ντε Γκρες.
«Είναι ξεκάθαρο ότι το όνομά μου είναι Παύλος Ντε Γκρες», τόνισε, μιλώντας στον ΑΝΤ1, διευκρινίζοντας ότι είναι δικαίωμα του καθενός πώς θα τον αποκαλεί, αν και ο ίδιος δηλώνει απλός πολίτης.
«Δεν θέλω να πω κάτι παραπάνω, το πώς θέλει να με αποκαλεί κάποιος είναι δικό του θέμα, το όνομά μου είναι ξεκάθαρο, είμαι ένας απλός πολίτης» ανέφερε χαρακτηριστικά και πρόσθεσε: «Είμαστε σε μία νέα φάση, ό,τι έγινε, έγινε και θα περάσει… ελπίζω να μην δημιουργηθούν θέματα και να συνεχίσουμε κανονικά τη ζωή μας».
Να σημειωθεί ότι ο κ. Ανδρεάκος, εις βάρος του οποίου έχουν κινηθεί διαδικασίες, όχι μόνο τον αποκάλεσε «πρίγκιπα» αλλά αιτιολόγησε την προσφώνηση λέγοντας: «Αγαπητοί συμπατριώτες πιστεύοντας ότι εδώ μέσα βρισκόμαστε μόνο Έλληνες, έχει δικαίωμα ο καθένας μας να πιστεύει ό,τι θέλει. Όμως εγώ προσωπικά πιστεύω ότι οι τίτλοι δεν πεθαίνουν. Και οι τίτλοι ακολουθούν τον άνθρωπο σε όλη τους τη ζωή. Έτσι, λοιπόν υποδέχομαι τον πρίγκιπα Παύλο».
Παύλος Ντε Γκρες: Ο γιος του τέως βασιλιά Κωνσταντίνου και η σύγχρονη εικόνα της δυναστείας
Ο Παύλος Ντε Γκρες, γνωστός ευρύτερα ως Παύλος Γλύξμπουργκ, αποτελεί μία από τις πιο γνωστές αλλά και συζητημένες προσωπικότητες της σύγχρονης ελληνικής ιστορίας. Γεννήθηκε στην Αθήνα στις 20 Μαΐου 1967, λίγα μόλις χρόνια πριν η χώρα περάσει σε μία από τις πιο ταραχώδεις πολιτικές περιόδους της. Είναι ο πρωτότοκος γιος του τέως βασιλιά Κωνσταντίνου Β’ και της βασίλισσας Άννας-Μαρίας της Δανίας, ανήκοντας έτσι στις βασιλικές δυναστείες τόσο της Ελλάδας όσο και της Δανίας.
Παιδικά χρόνια και εξορία
Η παιδική ηλικία του Παύλου σημαδεύτηκε από τις πολιτικές εξελίξεις στην Ελλάδα. Μετά το αποτυχημένο βασιλικό αντικίνημα του 1967 και την εγκαθίδρυση της δικτατορίας, η οικογένεια εξαναγκάστηκε να εγκαταλείψει τη χώρα και να εγκατασταθεί στο εξωτερικό. Αρχικά έζησαν στη Ρώμη και στη συνέχεια στο Λονδίνο, όπου ο Παύλος μεγάλωσε σε περιβάλλον ξενιτιάς αλλά και υψηλής κοινωνικής θέσης.
Παρά την απόσταση, η οικογένεια φρόντισε να διατηρεί επαφές με την Ελλάδα, ενώ ο ίδιος ο Παύλος μεγάλωσε μαθαίνοντας τη γλώσσα και την ιστορία της χώρας των προγόνων του.
Εκπαίδευση και στρατιωτική πορεία
Ο Παύλος φοίτησε σε διεθνή σχολεία και στη συνέχεια ακολούθησε στρατιωτική εκπαίδευση στη Βασιλική Στρατιωτική Ακαδημία του Sandhurst στη Βρετανία, όπου αποφοίτησε με τιμές. Αργότερα σπούδασε διεθνείς σχέσεις και οικονομικά στις Ηνωμένες Πολιτείες, ενώ πραγματοποίησε μεταπτυχιακές σπουδές που εστίαζαν στη γεωπολιτική και τη διεθνή ασφάλεια.
Η εκπαίδευσή του χαρακτηρίζεται από πειθαρχία, οργανωτικότητα και ευρύτητα σκέψης, στοιχεία που διακρίνουν το δημόσιο προφίλ του.
Ο γάμος με τη Μαρί-Σαντάλ και η οικογένεια
Το 1995 ο Παύλος παντρεύτηκε τη Μαρί-Σαντάλ Μίλλερ, κόρη του Αμερικανού επιχειρηματία Ρόμπερτ Μίλλερ, ενός από τους πλουσιότερους ανθρώπους της εποχής του. Ο γάμος τους τελέστηκε στο Λονδίνο και αποτέλεσε κοσμικό γεγονός διεθνούς εμβέλειας, με προσκεκλημένους δεκάδες βασιλιάδες, πρίγκιπες και αρχηγούς κρατών.
Το ζευγάρι απέκτησε πέντε παιδιά: τον Κωνσταντίνο-Αλέξιο, τη Μαρία-Ολυμπία, τον Αχίλλειο-Ανδρέα, τον Οδυσσέα-Κίμωνα και τον Αριστείδη-Σταύρο. Η οικογένεια ζει μόνιμα στο Λονδίνο, όπου δραστηριοποιείται κοινωνικά και επιχειρηματικά, διατηρώντας όμως ισχυρούς δεσμούς με την Ελλάδα και τη Δανία.
Επαγγελματική και κοινωνική δραστηριότητα
Ο Παύλος Ντε Γκρες ασχολείται ενεργά με τις επενδύσεις και τα χρηματοοικονομικά, ενώ έχει συμμετάσχει σε διεθνή φόρα που αφορούν την παγκόσμια οικονομία και τη φιλανθρωπία. Παράλληλα, συμμετέχει σε φιλανθρωπικές οργανώσεις που εστιάζουν στη νεολαία, την εκπαίδευση και την υγεία, συχνά εκπροσωπώντας την οικογένειά του σε εκδηλώσεις υψηλού κύρους.
Αν και αποφεύγει τις πολιτικές δηλώσεις, έχει εκφράσει δημόσια τον σεβασμό του προς τη δημοκρατία και το Σύνταγμα της Ελλάδας, δηλώνοντας πως δεν έχει καμία πολιτική φιλοδοξία, αλλά ενδιαφέρεται να υπηρετεί την κοινωνία με άλλους τρόπους.
Ο ρόλος του μετά τον θάνατο του Κωνσταντίνου
Μετά τον θάνατο του τέως βασιλιά Κωνσταντίνου Β’ τον Ιανουάριο του 2023, ο Παύλος ανέλαβε έναν συμβολικό ρόλο ως επικεφαλής της οικογένειας Γλύξμπουργκ. Πολλοί υποστηρικτές της μοναρχίας τον αποκαλούν «Βασιλιά Παύλο Β’», ωστόσο ο ίδιος έχει τονίσει ότι δεν επιδιώκει τέτοιον τίτλο και ότι αναγνωρίζει πλήρως το πολίτευμα της Ελληνικής Δημοκρατίας.
Η παρουσία του στην κηδεία του πατέρα του στην Αθήνα, αλλά και στις μεταγενέστερες επισκέψεις του στην Ελλάδα, έδειξαν τη διάθεση συμφιλίωσης και τη συναισθηματική του σύνδεση με τη χώρα, προκαλώντας συγκίνηση αλλά και ποικίλες αντιδράσεις.
Δημόσια εικόνα και στάση ζωής
Ο Παύλος παρουσιάζει προς τα έξω μία σύγχρονη, κοσμοπολίτικη εικόνα, συνδυάζοντας την παράδοση της δυναστείας με τις αξίες της σύγχρονης κοινωνίας. Είναι γνωστός για τη σεμνότητα και την ευγένειά του, καθώς και για την προσπάθειά του να παραμένει μακριά από ακραίες πολιτικές τοποθετήσεις.
Τα τελευταία χρόνια, ιδιαίτερα μέσω των κοινωνικών δικτύων, επιδιώκει να προβάλλει μια εικόνα οικογενειάρχη, ενεργού πολίτη και ανθρώπου του διαλόγου. Συχνά επισκέπτεται την Ελλάδα για ιδιωτικούς ή φιλανθρωπικούς λόγους, ενώ έχει εκφράσει πολλές φορές τη συγκίνησή του για την αγάπη που δείχνουν οι Έλληνες πολίτες προς την οικογένειά του.
Ο Παύλος Ντε Γκρες συμβολίζει για πολλούς Έλληνες την ένωση δύο εποχών: εκείνης της παλαιάς μοναρχικής Ελλάδας και της σύγχρονης δημοκρατικής κοινωνίας. Ενώ δεν διεκδικεί πολιτικό ρόλο, συνεχίζει να αποτελεί μορφή ιστορικής και συμβολικής σημασίας, ένας άνθρωπος που γεννήθηκε διάδοχος θρόνου αλλά επέλεξε να πορευτεί ως πολίτης του κόσμου.
Η ζωή του συνδυάζει τη δυναστική κληρονομιά, την πολιτιστική ευαισθησία και το διακριτικό ήθος ενός ανθρώπου που επιδιώκει να αφήσει θετικό αποτύπωμα πέρα από τίτλους και αξιώματα.
Μία solo εμφάνιση έκανε ο Παύλος Ντε Γκρες στο κέντρο της Αθήνας, εβδομάδες μετά τον γάμο του αδερφού του Νικόλαου Ντε Γκρες με τη Χρυσή Βαρδινογιάννη.
Ο φωτογραφικός φακός του yupiii ήταν εκεί και τον απαθανάτισε κατά τη διάρκεια της βόλτας του στον πολυσύχναστο δρόμο της Αθήνας.
Ο Παύλος Ντε Γκρες φαίνεται να διασχίζει τη Βουκουρεστίου, casual ντυμένος όσο απολαμβάνει την έξοδό του συνοδεία του σωματοφυλακά του. Θυμίζουμε ότι η Αθήνα αποτελεί πλέον βάση για τον ίδιο, για τη Marie Chantal και για τα πέντε τους παιδιά καθώς έχουν αποκτήσει ένα διαμέρισμα στην Ηρώδου Αττικού.
Κάποιοι δεν μπορούν να κατανοήσουν πως οι βασιλικοί τίτλοι ανήκουν, εδώ και χρόνια, στο χρονοντούλαπο της ελληνικής ιστορίας
Μετά το «πριγκιπικό» καλωσόρισμα του Παύλου Ντε Γκρες από το δήμαρχο της Μάνης, ήρθαν και οι ευχαριστίες από τον Μητροπολίτη Μάνης Χρυσόστομο ο οποίος τον προσφώνησε ως «Υψηλότατον».
Δείτε το βίντεο που προσφωνεί τον Παύλο ντε Γκρες Υψηλότατον:
Περασμένα μεγαλεία τα οποία ο ελληνικός λαός, με τα δημοψηφίσματα τη δεκαετία του 1970, απέρριψε από την πολιτική και κοινωνική ζωή του τόπου μας, ήρθαν να θυμίσουν κάποιοι στον πρωτότοκο γιο της τέως βασιλικής οικογένειας. Ο Παύλος Ντε Γκρες βρέθηκε τα προηγούμενα 24ώρα στους εορτασμούς για την έναρξη της επανάστασης του 1821 στην Αρεόπολη της Μάνης. Εκεί, όμως ορισμένοι βάλθηκαν με προκλητικό τρόπο να επαναφέρουν συμβολισμούς και τίτλους μοναρχίας, τους οποίους ο ελληνικός λαός έχει αποκλείσει με τον πιο δημοκρατικό τρόπο από τη ζωή του τόπου μας.
Η αρχή έγινε με το δήμαρχο της Ανατολικής Μάνης, Πέτρο Ανδρεάκο ο οποίος κατά τη διάρκεια του χαιρετισμού του, σε εκδήλωση για την επανάσταση του 1821, η οποία πραγματοποιήθηκε στο κλειστό γυμναστήριο της Αρεόπολης, μόλις αντίκρυσε τον Παύλο Ντε Γκρες ανέφερε: «Αγαπητοί συμπατριώτες πιστεύοντας ότι εδώ μέσα βρισκόμαστε μόνο Έλληνες, έχει δικαίωμα ο καθένας μας να πιστεύει ό,τι θέλει. Όμως εγώ προσωπικά πιστεύω ότι οι τίτλοι δεν πεθαίνουν. Και οι τίτλοι ακολουθούν τον άνθρωπο σε όλη τους τη ζωή. Έτσι, λοιπόν υποδέχομαι τον πρίγκιπα Παύλο».
Αίσθηση, όμως, προκάλεσε και ο χαιρετισμός του Μητροπολίτη Μάνης, Χρυσόστομου ο οποίος ευχαριστώντας τους επίσημους για την παρουσία τους στους εορτασμούς, προσφώνησε τον Παύλο Ντε Γκρες με τίτλο που παραπέμπει σε μέλη βασιλικών οικογενειών. «Ευχαριστούμε για την τιμητική παρουσία τον υφυπουργό Εθνικής Αμύνης, τον γνωστό κι αγαπητό μας κύριο Αθανάσιο Δαβάκη, ευχαριστούμε την εκπρόσωπο της βουλής των Ελλήνων την κυρία Γρηγοράκου, το περιφερειάρχη κ. Πτώχο, όλους τους άρχοντες κι όλες τις δικαστικές αρχές και ευχαριστούμε και τον υψηλότατον Παύλο», είπε ο Μητροπολίτης Χρυσόστομος.
Μάλιστα ο ιεράρχης μετά την προσφώνηση έστρεψε για ώρα το βλέμμα του, προς τον Παύλο Ντε Γκρες κι αφού τον κοίταξε για λίγα δευτερόλεπτα στη συνέχεια ευχαρίστησε τον αρχηγό ΓΕΕΘΑ, Δημήτρη Χούπη.
Στο Άγιον Όρος για τριήμερο προσκύνημα αναμένεται να μεταβεί ο Παύλος Ντε Γκρες στα τέλη Μαρτίου.
Συγκεκριμένα, ο γιος του βασιλιά Κωνσταντίνου θα πραγματοποιήσει επίσκεψη στο Άγιον Όρος από τις 26 έως τις 29 Μαρτίου, σύμφωνα με το ekklisiaonline.gr.
Θα επισκεφθεί ιστορικές Μονές της Αθωνικής Πολιτείας
Το οδοιπορικό του Παύλου Ντε Γκρες περιλαμβάνει επισκέψεις σε ορισμένες από τις πιο ιστορικές Μονές της Αθωνικής Πολιτείας.
Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι αρχικά θα επισκεφθεί την Ιερά Μονή Μεγίστης Λαύρας, την Ιερά Μονή Καρακάλου καθώς και άλλες Μονές.
Την επίσκεψη αναμένεται να επισφραγίσει η παρουσία του Πολιτικού Διοικητή του Αγίου Όρους, Στρατηγού Αλκιβιάδη Στεφανή.
Ο κ. Στεφανής, όπως είναι γνωστό διατηρεί στενή φιλία τόσο με τον Παύλο όσο και με την οικογένεια του τέως βασιλιά γενικότερα.
Η επίσκεψη αυτή εντάσσεται στο πλαίσιο των συχνών επαφών που διατηρεί ο Παύλος Ντε Γκρες με την Ελλάδα και τους θεσμικούς της φορείς, συνδυάζοντας το προσκυνηματικό ενδιαφέρον με τις διαχρονικές κοινωνικές σχέσεις που διατηρεί ο ίδιος.