Blog Σελίδα 3880

ΠΓΝΠ: Για πρώτη φορά καρδιοχειρουργική επέμβαση μιτροειδούς βαλβίδας

0

Σε άριστη μετεγχειρητική κατάσταση ο ασθενής

Στο ΠΓΝΠ έλαβε χώρα χθες (5-7-2022), για πρώτη φορά, καρδιοχειρουργική επέμβαση ΕΠΙΔΙΟΡΘΩΣΗΣ ΜΙΤΡΟΕΙΔΟΥΣ ΒΑΛΒΙΔΑΣ. Η επέμβαση αυτή έχει σαν αποτέλεσμα τη διατήρηση της φυσικής βαλβίδας του ασθενούς, και όχι την αντικατάστασή της με ζωική ή μηχανική πρόσθεση. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα μεγάλα οφέλη για τον ασθενή και από αιμοδυναμικής πλευράς, αλλά και από φαρμακευτικής αγωγής – αφού δεν υπάρχει ανάγκη περαιτέρω φαρμάκων μετά την επέμβαση.

“Ο ασθενής, άνδρας 65 ετών, προσήλθε στο Νοσοκομείο συμπτωματικός, και διαγνώστηκε με σοβαρή ανεπάρκεια της Μιτροειδούς βαλβίδας, σε έδαφος σοβαρής πρόπτωσης της οπίσθιας γλωχίνας . Χειρουργήθηκε χθες με μεγάλη επιτυχία, επιβεβαιούμενη από περιεγχειρητικό διοισοφάγειο υπερηχοκαρδιογραφικό έλεγχο. Αποδιασωληνώθηκε την ίδια ημέρα, κινητοποιήθηκε και σήμερα βρίσκεται σε άριστη μετεγχειρητική κατάσταση στην Καρδιοχειρουργική ΜΕΘ” αναφέρει σε ανακοίνωσή του ο Διοικητής ΠΓΝΠ Δρ Δημήτριος Μπάκος

Πηγή: thebest.gr

Πάψε επιτέλους…Να λες δόξα σοι ο Θεός – Αφιερώστε 3 λεπτά και διαβάστε το

0

Πριν από χρόνια, όταν ήμουν εφημέριος στον ιερό Ναό του Αγίου Βασιλείου Πειραιώς, μ’ εκάλεσαν να εξομολογήσω εκτάκτως, κατόπιν δικής του επιθυμίας, ένα νέο άνδρα, 42 ετών, του οποίου το όνομα, ήτο Ξενοφών.

Όταν πήγα, ήταν σε κακή κατάσταση. Ο καρκίνος με τις ραγδαίες μεταστάσεις τον είχε προσβάλλει και στο κεφάλι. Οι μέρες του μετρημένες. Ήταν μόνος στον θάλαμο, το διπλανό κρεβάτι ήταν άδειο, κι έτσι βρεθήκαμε μόνοι μας.
Και μου είπε τα έξης, για το πώς πίστεψε, αφού υπήρξε, όπως το τόνισε, «σκληρός άθεος» και άπιστος.

«Ήλθα εδώ πριν από 35 περίπου μέρες, σ’ αυτό το δωμάτιο των δύο κλινών. Δίπλα μου ήταν ήδη κάποιος άλλος άρρωστος, μεγάλος στην ηλικία, 80 περίπου ετών. Αυτός ο άρρωστος, πάτερ μου, παρά τους φοβερούς πόνους που είχε στα κόκκαλα -εκεί τον είχε προσβάλει ο καρκίνος- συνεχώς αναφωνούσε «Δόξα Σοι, ο Θεός! Δόξα Σοι, ο Θεός!…» Στη συνέχεια έλεγε και πολλές άλλες προσευχές, που εγώ ο ανεκκλησίαστος και άθεος τις άκουγα για πρώτη φορά. Κι όμως, πολλές φορές μετά από τις προσευχές του ηρεμούσε -κι εγώ δεν ξέρω με ποιόν τρόπο- και τον έπαιρνε γλυκύτατος ύπνος. Ύστερα από δυο-τρεις ώρες ξυπνούσε από τους αφόρητους πόνους, για να ξαναρχίσει και πάλιν «το Χριστέ μου, Σ’ ευχαριστώ! Δόξα στο όνομα Σου!…Δόξα Σοι, ο Θεός!…Δόξα Σοι, ο Θεός!…»

Εγώ μούγκριζα από τους πόνους, κι αυτός ο συνασθενής μου, με τους αφόρητους πόνους, δοξολογούσε τον Θεό. Εγώ βλαστημούσα τον Χριστό και την Παναγία, κι αυτός μακάριζε τον Θεό, Τον ευχαριστούσε για τον καρκίνο που τού έδωσε και τους πόνους που είχε. Τότε εγώ αγανακτούσα όχι μόνο από τους πόνους τους φρικτούς που είχα, άλλα και γιατί έβλεπα αυτόν, τον συνασθενή μου, να δοξολογεί συνεχώς τον Θεό. Αυτός έπαιρνε σχεδόν κάθε μέρα «την Θεία Μεταλαβιά» κι εγώ ο άθλιος ξερνούσα από αηδία. – Σκάσε, επί τέλους! σκάσε επί τέλους να λες συνεχώς «Δόξα Σοι, ο Θεός»! Δεν βλέπεις πως Αυτός ο Θεός, που εσύ Τον δοξολογείς, Αυτός μας βασανίζει τόσο σκληρά; Θεός είναι αυτός; Δεν υπάρχει. Όχι! δεν υπάρχει… Και αυτός με γλυκύτητα απαντούσε: «Υπάρχει, παιδί μου, υπάρχει και είναι στοργικός Πατέρας, διότι με την αρρώστια και τους πόνους μας

καθαρίζει από τις πολλές μας αμαρτίες. Όπως αν ασχολιόσουν με καμιά σκληρή δουλειά, όπου τα ρούχα σου και το σώμα σου θα βρωμούσαν κυριολεκτικώς, θα χρειαζόσουν μία σκληρή βούρτσα για να καθαριστής καλά, κι εσύ και το σώμα σου και τα ρούχα σου, κατά τον ίδιο τρόπο και ο Θεός χρησιμοποιεί την αρρώστια σαν ευεργετικό καθαρισμό της ψυχής, για να την προετοιμάσει για τη Βασιλεία των ουρανών». Οι απαντήσεις του μ’ εκνεύριζαν ακόμη περισσότερο και βλαστημούσα θεούς και δαίμονες. Δυστυχώς οι αντιδράσεις μου ήσαν αρνητικές, με το να φωνάζω: «-Δεν υπάρχει Θεός… Δεν πιστεύω σε τίποτα… Ούτε στον Θεό ούτε σ’ αυτά τα «κολοκύθια» που μού λες περί Βασιλείας του Θεού σου…» Θυμάμαι τις τελευταίες του λέξεις:

-Περίμενε και θα δεις με τα μάτια σου πώς χωρίζεται η ψυχή απ’ το σώμα ενός Χριστιανού που πιστεύει. Είμαι αμαρτωλός, αλλά το έλεός Του θα με σώσει. Περίμενε, θα δεις και θα πιστέψεις! Και η μέρα αυτή έφθασε. Από το νοσοκομείο θέλησαν να βάλουν ένα «παραβάν», όπως ήταν καθήκον τους, αλλά εγώ διαμαρτυρήθηκα. Τούς είπα «όχι, γιατί θέλω να δω πώς αυτός ο γέρος θα πεθάνει!!!». Τον έβλεπα λοιπόν να δοξολογεί συνεχώς τον Θεό. Πότε έλεγε κάποια «Χαίρε» για την Παναγία, που αργότερα έμαθα ότι λέγονται «Χαιρετισμοί». Κατόπιν σιγοέψαλλε το «Θεοτόκε Παρθένε», το «Από των πολλών μου αμαρτιών…», το «Άξιον εστί», κάνοντας συγχρόνως και πολλές φορές το σημείο του σταυρού.

Σήκωσε κάποια στιγμή τα χέρια του και είπε: «Καλώς τον Άγγελό μου! Σ΄ ευχαριστώ, που ήλθες με τόση λαμπρά συνοδεία να παραλάβεις την ψυχή μου. Σ’ ευχαριστώ!… Σ’ ευχαριστώ!…» Ανασηκώθηκε λίγο, ξανασήκωσε τα χέρια του ψηλά, έκαμε το σημείο του σταυρού, σταύρωσε τα χεράκια του στο στήθος του και εκοιμήθη! Ξαφνικά το δωμάτιο πλημμύρισε από φως, λες και μπήκαν μέσα δέκα ήλιοι και περισσότεροι, τόσο πολύ φωτίστηκε το δωμάτιο! Ναι, εγώ ο άπιστος, ο άθεος, ο υλιστής, ο «ξιπασμένος», ομολογώ ότι όχι μόνον έλαμψε το δωμάτιο άλλα και μια ωραιότατη μυρωδιά απλώθηκε σ’ αυτό, ακόμη και σε ολόκληρο τον διάδρομο, και μάλιστα όσοι ήσαν ξυπνητοί και μπορούσαν, έτρεχαν εδώ κι εκεί, για να διαπιστώσουν από που ήρχετο η παράξενη αυτή μυρωδιά. Έτσι, πάτερ μου, πίστεψα, γι’ αυτό και φώναξα για Εξομολόγο ύστερα από τρεις ημέρες. Την άλλη μέρα όμως, τα ‘βαλα με τους δικούς μου, την μάνα μου και τον πατέρα μου, ύστερα με τα δύο μεγαλύτερα αδέλφια μου, με τη γυναίκα μου, με τους συγγενείς και τους φίλους, και τους φώναζα και τους έλεγα:

– Γιατί δεν μου μιλήσατε ποτέ για τον Θεό, την Παναγία και τους Αγίους; Γιατί δεν με οδηγήσατε ποτέ στην Εκκλησία; Γιατί δεν μου είπατε ότι υπάρχει Θεός και υπάρχει και θάνατος και κάποτε αυτή η ψυχή θα χωρισθεί από το σώμα για να δώσει τον λόγο της; Γιατί με σπρώξατε με την συμπεριφορά σας στην αθεΐα και στον μαρξισμό; Εσείς με μάθατε να βλαστημώ, να κλέβω, να απατώ, να θυμώνω, να πεισμώνω, να λέω χιλιάδες ψέματα, να αδικώ, να πορνεύω… Εσείς με μάθατε να είμαι πονηρός, καχύποπτος, ζηλιάρης, λαίμαργος, φιλάργυρος και κακός. Γιατί δεν μου διδάξατε την αρετή; Γιατί δεν μου διδάξατε την αγάπη; Γιατί δεν μου μιλήσατε ποτέ για τον Χριστό; Γιατί;… Από αυτή τη στιγμή μέχρι που να πεθάνω, θα μου μιλάτε μόνο για τον Θεό, τον Χριστό, την Παναγία, τους Αγγέλους, τους Αγίους. Για τίποτε άλλο.

Ήρχοντο οι δικοί μου, οι συγγενείς, φίλοι, γνωστοί, και τους ρωτούσα τον καθένα χωριστά ή όλους μαζί: «-Έχετε να μου πείτε κάτι σημαντικό για τον Θεό; διότι Αυτόν θα συναντήσω! Λέγετε….. Εάν δεν ξέρετε, να μάθετε. Οι μέρες περνάνε κι εγώ θα φύγω. Και σ’ ένα – δυο επισκέπτες: «- Αν δεν ξέρεις ή αν δεν πιστεύεις, να φύγεις!…» Τώρα πιστεύω με όλη μου την καρδιά, και θέλω να εξομολογηθώ όλες τις αμαρτίες μου από μικρό παιδί…» Ήτο σταθερός και αμείλικτος με το παλαιό εαυτό του ο Ξενοφών. Και το έλεος του Θεού ήταν μεγάλο, πολύ μεγάλο! Εξομολογήθηκε με ειλικρίνεια, κοινώνησε δυο-τρεις φορές και υστέρα από πάλη μερικών ημερών με τον καρκίνο, έφυγε εν πλήρη μετάνοια, με ζέουσα την πίστη, ειρηνικά, οσιακά, δοξολογώντας κι’ αυτός τον Θεό.

Του Πρωτ. Στέφανου Αναγνωστοπούλου.

Παχύφυτα σε σχήμα τριαντάφυλλων μοιάζουν σαν να έχουν βγει από παραμύθι

0

Τα παχύφυτα, είναι ένα εξαιρετικό είδος που κοσμεί όλο και περισσότερα σημεία του σπιτιού. Υπάρχουν διάφορα είδη και η ομορφιά τους είναι εξαιρετική. Αν σας αρέσουν τα παχύφυτα και τα τριαντάφυλλα, οι παρακάτω εικόνες θα προκαλέσουν τον θαυμασμό σας.

Τα συγκεκριμένα φυτά, ονομάζονται «Greenovia Dodrentalis» και έχουν στρογγυλεμένα φύλλα που μοιάζουν με πέταλα. Το αποτέλεσμα είναι να θυμίζουν πραγματικά τριαντάφυλλα.

Βρίσκονται κυρίως στα Κανάρια Νησιά, αλλά σίγουρα μοιάζουν να βγήκαν από παραμύθι λόγω του μοναδικού τους σχήματος.

Δείτε παρακάτω μερικά παχύφυτα που θυμίζουν τριαντάφυλλα και θα τραβήξουν την προσοχή σας.

c4ca4238a0b923820dcc509a6f75849b 353

Weibo

c81e728d9d4c2f636f067f89cc14862c 180

plantcetera

eccbc87e4b5ce2fe28308fd9f2a7baf3 169

hrykskmt

a87ff679a2f3e71d9181a67b7542122c 162

itsasuccylife

e4da3b7fbbce2345d7772b0674a318d5 147

Zusung

1679091c5a880faf6fb5e6087eb1b2dc 139

prickytown

8f14e45fceea167a5a36dedd4bea2543 126

nomu.05

c9f0f895fb98ab9159f51fd0297e236d 117

bp

45c48cce2e2d7fbdea1afc51c7c6ad26 98

Zusung

d3d9446802a44259755d38e6d163e820 92

k.andgray

6512bd43d9caa6e02c990b0a82652dca 63

lakefaerie

c20ad4d76fe97759aa27a0c99bff6710 51

Zusung

c51ce410c124a10e0db5e4b97fc2af39 43

blaquedahliadesigns

aab3238922bcc25a6f606eb525ffdc56 43

succulentaddiction

9bf31c7ff062936a96d3c8bd1f8f2ff3 36

16clumsy

c74d97b01eae257e44aa9d5bade97baf 31

Lourdes

70efdf2ec9b086079795c442636b55fb 29

ochoboo

6f4922f45568161a8cdf4ad2299f6d23 23

zebrawingstudio

1f0e3dad99908345f7439f8ffabdffc4 23

shanelleparrotta

98f13708210194c475687be6106a3b84 22

gaeindy

3c59dc048e8850243be8079a5c74d079 23

tamanhatijz

b6d767d2f8ed5d21a44b0e5886680cb9 23

chuchuchu0405

37693cfc748049e45d87b8c7d8b9aacd 19

catkin.c

1ff1de774005f8da13f42943881c655f 17

youhadmeataloe

8e296a067a37563370ded05f5a3bf3ec 18

succulents.ny

4e732ced3463d06de0ca9a15b6153677 16

thedaintygarden

[Popsugar]

Πάχυνε, έγινε αγνώριστη, άλλαξε καριέρα: Έτσι είναι σήμερα η «Λίζα» από το «Λατρεμένοι μου Γείτονες» – Τα λeφτά που έβγαλε, η εξαφάνιση και η εικόνα της σήμερα

0

Η Σμαράγδα Καλημούκου είναι η τηλεοπτική “Λίζα” που αγαπήσαμε το 2007 στη σειρά “Λατρεμένοι μου γείτονες” του MEGA.

Η Σμαράγδα Καλημούκου γεννήθηκε στις 22 Σεπτεμβρίου του 1990 και ασχολείται με το χορό από μικρή ηλικία, ενώ στο ριάλιτι “So you think you can dance” έφτασε πολύ κοντά στον τελικό. Την επόμενη χρονιά, της έγινε πρόταση από το Mega και συμμετείχε ως πρωταγωνίστρια στην τηλεοπτική σειρά “Λατρεμένοι μου γείτονες” στο πλευρό του Δημήτρη Βλάχου.

Δείτε πως είναι σήμερα, είναι μια πολύ εντυπωσιακή πανέμορφη γυναικάρα:

1 282

d00145d2 e74f 4122 9aae 938b269f9e9c

stigmiotypo othonis 2025 11 18 21.39.23

111

1 59

1 283

11 3

Το 2017, ένα θλιβερό συμβάν της άλλαξε τη ζωή …

Η Σμαράγδα Καλημούκου έχασε τη μητέρα της, το μεγαλύτερο στήριγμα της ζωής της. Αυτό το συμβάν, σύμφωνα με δηλώσεις της ίδιας, τη στιγμάτισε.

Η απώλεια της μητέρας της, την οδήγησε στο να πάρει βάρος. Αυτό, όμως, δεν την κατέβαλλε ποτέ. Συνέχισε να εργάζεται ως δασκάλα χορού που είναι κάτι που λατρεύει, αλλά εκμεταλλεύτηκε αυτή την αλλαγή στο σώμα και τη ζωή της, κάνοντας ένα νέο επαγγελματικό βήμα από το 2018.

Εδώ και τέσσερα περίπου χρόνια, εργάζεται ως plus size model με μεγάλη επιτυχία, ενώ έχει σταθερή συνεργασία με την εταιρεία XXLove, όπου προβάρει και φωτογραφίζεται με τα ρούχα τους αποκλειστικά για μεγάλα μεγέθη.

Μάλιστα, σε συνέντευξή της σε διαδικτυακή εκπομπή, αποκάλυψε πως όταν πρωταγωνιστούσε στη σειρά του MEGA, Πληρωνόταν 300 ευρώ το επεισόδιο, άρα με δεδομένο ότι γυρίστηκσαν 53 επεισόδια, πήρε από το κανάλι περίπου 16.000 ευρώ!

 Δείτε το βίντεο:

Παχοuλός, με μαύρα μακριά μαλλιά και κοúκλα γuναίκα σúντροφο: Έτσι ήταν ο Τάιλερ πριν εpωτευτεί παράφορα τον Κασσελάκη

0

Ο Tyler και ο Στέφανος Κασσελάκης είναι ένα αγαπημένο ζευγάρι.

Ποιος θα το πίστευε όμως ότι ο σημερινός κούκλος σύντροφος του προέδρου του Κινήματος Δημοκρατίας είχε μια τελείως διαφορετική εικόνα πριν μερικά χρόνια.

stigmiotypo othonis 2025 10 19 03.11.19

Ο σύντροφος του προέδρου του προέδρου του Κινήματος Δημοκρατίας  μπορεί σήμερα να είναι ένας καλογυμνασμένος τύπος, αλλά σε νεαρή ηλικία ήταν πολύ διαφορετικός καθώς είχε λίγα κιλά παραπάνω.

Δείτε τις φωτογραφίες, απ’οταν ο Tyler ήταν 20 χρονών:

85

86

87

88

Τάιλερ Μακμπέθ: 21.000 ευρώ το μήνα το ενοίκιο για το γυμναστήριό του στο Σύνταγμα – H συνδρομή το μήνα

Ο Τάιλερ Μακμπέθ θα καταβάλει 756.000 ευρώ μόνο για τα ενοίκια, ενώ σε βάθος εξαετίας υπερβαίνει το 1,5 εκατομμύριο. Η μηνιαία συνδρομή θα ξεκινά από 200 ευρώ.

Το καινούριο του γυμναστήριο στην πλατεία Συντάγματος  αναμένεται να ανοίξει εντός Μαρτίου ο σύζυγος του Στέφανου Κασσελάκη, Τάιλερ Μακμπέθ.

tayler 1200x675 1

Σύμφωνα με την εκπομπή “Το Πρωινό” του ΑΝΤ1, έχουν πέσει ήδη οι υπογραφές στο μισθωτήριο, με το ενοίκιο που καλείται να πληρώσει ο Τάιλερ Μακμπέθ για το γυμναστήριο στο Σύνταγμα, να ανέρχεται στις 21.000 μηνιαίως, για τα πρώτα τρία χρόνια, με έξι έτη συμβόλαιο, και στη συνέχεια να ανεβαίνει στα 25.000 ευρώ για την επόμενη τριετία.

Αυτό σημαίνει ότι για τα πρώτα τρία χρόνια ο Τάιλερ Μακμπέθ θα χρειαστεί να καταβάλει 756.000 ευρώ μόνο για τα ενοίκια, ενώ σε βάθος εξαετίας το ποσό εκτοξεύεται πάνω από 1,5 εκατομμύριο ευρώ (1.656.000€).

kasselakis tyler 0

Συζητήσεις με δύο υπερπολυτελή ξενοδοχεία για in-house συνεργασία

Εκτός από το γυμναστήριο στο κέντρο της Αθήνας, οι ίδιες πληροφορίες αναφέρουν ότι ο Τάιλερ Μακμπέθ βρίσκεται ήδη σε συζητήσεις και με δύο υπερπολυτελή ξενοδοχεία για in-house συνεργασία. Να υπάρχει δηλαδή υποκατάστημα του γυμναστηρίου μέσα στα ξενοδοχεία.

Όσον αφορά στο πόσο θα πρέπει να πληρώνει κανείς για να μπορεί να γυμνάζεται στο γυμναστήριο του συζύγου του Στέφανου Κασσελάκη, όπως ειπώθηκε στον ANT1, η μίνιμουμ μηνιαία συνδρομή θα ξεκινά από 200 ευρώ.

Δείτε το βίντεο:


Παχuσαρκiα: Το βαθυκόκκινο βοτάνι που βάζει φρένο στα λıποκύτταρα

0

Το λουλούδι που δίνει στο αφέψημά του έντονο βυσσινί χρώμα και ιδιαίτερη γεύση

Aποτελεί και μια φυσική εναλλακτική επιλογή που ενδεχομένως να αντικαταστήσει τα τρέχοντα φάρμακα διαχείρισης βάρους, αποτρέποντας τη γιγάντωση του φαινομένου της παχυσαρκίας

Oι αντιοξειδωτικές δράσεις του ιβίσκου θα μπορούσαν να θέσουν υπό έλεγχο το βάρος και να συμβάλλουν στην καταπολέμηση της παχυσαρκίας, σύμφωνα με νεότερη μελέτη.

hibiscus uses pfas petals tea

Δύο ήταν οι ενώσεις του φυτού Hibiscus Sabdariffa που απασχόλησαν τους ερευνητές και τέθηκαν υπό το μικροσκόπιο για τη διερεύνηση της αποτελεσματικότητάς τους στην αναστολή του σχηματισμού λιποκυττάρων: οι αντιοξειδωτικές ενώσεις (φαινολικά εκχυλίσματα) και το οργανικό οξύ (υδροξυκιτρικό οξύ).

Τα λιποκύτταρα θεωρούνται ζωτικής σημασίας για τη ρύθμιση των επιπέδων ενέργειας και του σακχάρου του σώματος. Ωστόσο, όταν η πρόσληψη ενέργειας υπερβαίνει τις καθημερινές  δαπάνες, μπορεί να προκαλέσει την αύξηση του μεγέθους και του αριθμού των λιποκυττάρων, συμβάλλοντας στην παχυσαρκία.

v0g6uzl2wh261

Τα ανθρώπινα βλαστικά κύτταρα, που εξετάστηκαν, υποβλήθηκαν ξεχωριστά σε επεξεργασία με φαινολικά εκχυλίσματα και υδροξυκιτρικό οξύ πριν μετατραπούν σε λιποκύτταρα. Όπως ανέδειξε η μελέτη, αν και τα κύτταρα που υποβλήθηκαν σε θεραπεία με υδροξυκιτρικό οξύ δεν παρουσίασαν καμία αλλαγή στην περιεκτικότητα των λιποκυττάρων σε λίπος, τα κύτταρα που υποβλήθηκαν σε θεραπεία με φαινολικά εκχυλίσματα είχαν 95% λιγότερο λίπος σε σύγκριση με τα κύτταρα ελέγχου.

«Τα φαινολικά εκχυλίσματα του ιβίσκου θα μπορούσαν να βοηθήσουν στη δημιουργία ενός προϊόντος υγιεινής διατροφής που είναι αποτελεσματικό στην παρεμπόδιση του σχηματισμού των λιποκυττάρων, αλλά και στην παράκαμψη των κακών παρενεργειών ορισμένων φαρμάκων» επισημαίνει ο καθηγητής δρ. Benu Adhikari, από το Κέντρο Έρευνας και Καινοτομίας Τροφίμων του Πανεπιστημίου RMIT.

calm herbal sleep tea 16

Οι πολύτιμες ενώσεις 

Οι πολυφαινόλες βρίσκονται σε διάφορες πηγές τροφίμων όπως τα λαχανικά και τα φρούτα. Όταν καταναλώνονται, τα αντιοξειδωτικά απομακρύνουν την οξείδωση που σχηματίζεται στο σώμα μας, γεγονός που μπορεί να βοηθήσει στην επιβράδυνση της γήρανσης και στην πρόληψη ασθενειών.

Από την έρευνα, προέκυψε το συμπέρασμα ότι οι πολυφαινόλες του ιβίσκου παρουσίασαν παρόμοιες ιδιότητες αναστολής των πεπτικών ενζύμων με ορισμένα φάρμακα για τη διαχείριση της παχυσαρκίας.

Πιο συγκεκριμένα, οι πολυφαινόλες αναστέλλουν το πεπτικό ένζυμο που ονομάζεται λιπάση. Αυτό το ένζυμο βοηθά στη διάσπαση του λίπους σε μικρότερα μέρη, έτσι ώστε να απορροφηθούν από τον οργανισμό μέσω του εντέρου. Τα περιττά λίπη μετατρέπονται σε λιποκύτταρα.

Με την αναστολή του ενζύμου της λιπάσης, το λίπος δεν μπορεί να απορροφηθεί και έτσι περνάει από το παχύ έντερο ως απόβλητο.

«Επειδή αυτές οι πολυφαινολικές ενώσεις είναι φυτικής προέλευσης, είναι πιθανό να εκδηλωθούν λιγότερες ή και καθόλου παρενέργειες», δήλωσε η δρ. Manisha Singh επικεφαλής της έρευνας και υποψήφια διδάκτορας του Πανεπιστημίου RMIT.

Η ερευνητική ομάδα σχεδιάζει στο μέλλον να εμπλουτίσει προϊόντα υγιεινής διατροφής με τα φαινολικά εκχυλίσματα. Όπως αναφέρουν, λόγω του σφαιροειδούς τους σχήματος, θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν για την παρασκευή ενός δροσιστικού ποτού.

Παφίλης: «Το ΚΚΕ σε περίπτωση πολέμου θα πολεμήσει και εναντίον του Ελληνικού Στρατού και του εισβολέα»

0

Ο Θανάσης Παφίλης, βουλευτής και κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος του ΚΚΕ είχε πει σε ομιλία του τα ακόλουθα:

«Το Κόμμα μας, επίσης, λέει ότι ο λαός δεν πρέπει να έχει καμιά εμπιστοσύνη στις αστικές κυβερνήσεις κατά τη διάρκεια του πολέμου. Το κόμμα μας θα ηγηθεί στην αυτοτελή οργάνωση της λαϊκής εργατικής πάλης με όλες τις μορφές ώστε να οδηγήσει στην ολοκληρωτική ήττα της αστικής τάξης εγχώριας και ξένης ως εισβολέας. Ο αγώνας αυτός να συνδεθεί με την πάλη για την κατάκτηση της εξουσίας είτε η Ελλάδα είναι επιτιθέμενη είτε έχει δεχθεί εισβολή».

Ούτε λόγο ούτε πολύ, αν επιτεθούν στην πατρίδα μας οι Τούρκοι το ΚΚΕ θα κάνει διμέτωπο αγώνα και εναντίον του Ελληνικού Στρατού και των Τούρκων με στόχο να καταλάβει την εξουσία. Στ΄ αλήθεια, αν δεν υπήρχε το βίντεο δύσκολα θα μπορούσε να πιστέψει κάποιος ότι υπάρχει Έλληνας πολιτικός που να έχει κάνει τέτοιες αχαρακτήριστες δηλώσεις.

Δείτε το βίντεο:

Παφίλης: «Αν σας πάμε μια εβδομάδα να δουλέψετε 78 ώρες μέσα στη ΛΑΡΚΟ οι μισοί θα πεθάνετε»

0

Μια εβδομάδα εργασίας στη ΛΑΡΚΟ, μια εβδομάδα στην οξυγονοκόλληση στα καράβια και μια στα καλουπώματα στην οικοδομή, προέτρεψε τους βουλευτές της κυβερνητικής πλειοψηφίας ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος του ΚΚΕ Θανάσης Παφίλης, κατά τη συζήτηση του εργασιακού νομοσχεδίου στη Βουλή.

«Τι σημαίνει «διευθέτηση του χρόνου εργασίας»; Σημαίνει κατάργηση του σταθερού χρόνου εργασίας, δηλαδή κατάργηση και του σταθερού ημερήσιου χρόνου ανάπαυσης. Αυτό δεν σημαίνει η ευελιξία που λέτε; Ότι «ξεχάστε το σταθερό ωράριο, ξεχάστε αυτά που ξέρατε, τώρα στον ζυγό από το πρωί μέχρι το βράδυ». Τι άλλο λέει αυτό το «τέρας»; Μέχρι δεκατρείς ώρες δουλειά, μέχρι εβδομήντα οκτώ ώρες την εβδομάδα, δώδεκα συνεχείς μέρες χωρίς ανάπαυση. Αυτό είναι πρόοδος;», είπε ο Θανάσης Παφίλης απευθυνόμενος στα έδρανα της κυβερνητικής πλειοψηφίας που θα ψηφίσει τις νέες ρυθμίσεις για την εργασία και πρόσθεσε: «Δεν ντρέπεστε; Τι ξεφτίλα είναι αυτή; Εβδομήντα οκτώ ώρες; Να πάτε να δουλέψετε εσείς. Θα σας πάρουμε μία φορά και θα σας βάλουμε μέσα στη ΛΑΡΚΟ να δουλέψετε μια βδομάδα εβδομήντα οκτώ ώρες. Οι μισοί θα πεθάνετε μόνο και μόνο από αυτά που θα αναπνέετε και από αυτά που θα βλέπετε. Να πάτε να δουλέψετε στα καράβια, εκεί που οξυγονοκολλούν στο τρίτο αμπάρι, να ανεβείτε να καλουπώσετε στον έβδομο όροφο και να δουλεύετε εβδομήντα οκτώ ώρες την εβδομάδα για να δούμε τι καλά που θα περάσετε! Αυτή είναι η πρόοδος του καπιταλισμού της Νέας Δημοκρατίας και άλλων που υποστηρίζουν το σύστημα».

Ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος του ΚΚΕ τόνισε πως 101 χρόνια από τη θεσμοθέτηση του οκτάωρου στην Ελλάδα, υπάρχει τεράστια ανάπτυξη της επιστήμης και της παραγωγικότητας της εργασίας. Το οκτάωρο είναι όντως παρωχημένο, «7ωρο, πενθήμερο, 35ωρο είναι το καινούργιο», ανέφερε, όμως, αντί για αυτό καθιερώνεται η 12ωρη εργασία. Όπως εξήγησε, «αυτοί που λυμαίνονται τον πλούτο που παράγουν οι εργαζόμενοι, είναι αυτοί που εμποδίζουν την ικανοποίηση αυτού του αιτήματος. Αυτό δεν είναι πρόοδος, είναι επιστροφή στο 1900 αλλά να θυμάστε πως το 1900 έφερε το 1917», είπε ο Θανάσης Παφίλης.

Παύση επαγγέλματος στην γιατρό Εύη Κιαγιά που δήλωνε πως δεν υπάρχει πανδημία

0

Ομόφωνα ένοχη έκρινε την γιατρό Εύη Κιαγιά το Ανώτατο Πειθαρχικό Συμβούλιο Ιατρών, επιβάλλοντας την πειθαρχική ποινή της προσωρινής παύσης άσκησης του ιατρικού επαγγέλματος για τρία (3) έτη.

Η Εύη Κιαγιά έγινε γνωστή κατά την περίοδο της πανδημίας μέσα από συνεντεύξεις της σε διάφορα ΜΜΕ, αλλά και από την έντονη παρουσία της στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης όπου δήλωνε με βεβαιότητα ότι δεν υπάρχει πανδημία, δεν υπάρχουν νεκροί, δεν υπάρχει εμβόλιο. Συγκεκριμένα είχε δηλώσει: «Εμβόλιο θα έρθει μόνο όταν είναι εμβόλιο γλυκόζης ή εμβόλιο ό,τι να’ ναι, ή εμβόλιο απλά που θα μας βάζει μέσα μας το λεγόμενο τσιπάκι».

Τα Ellinika Hoaxes ασχολήθηκαν με την κα Κιαγιά τον Δεκέμβριο του 2020.

Ας σημειωθεί ότι, σύμφωνα με την ίδια, παρακολουθούσε ασθενείς στο Ηράκλειο Κρήτης.
Η Εύη Κιαγιά, διασπείροντας ψεύδη και ανυπόστατες θεωρίες, παραπλάνησε αποδεδειγμένα τους πολίτες και έθεσε σε κίνδυνο τη δημόσια υγεία.

Παυριανός: Η γνωριμία με τον Παΐσιο στο Άγιο Όρος: «Με βοήθησε να κόψω τα ναρκωτικά. Με ξεκλείδωσε»

0

Ο Γιώργος Παυριανός παραχώρησε μια τηλεοπτική συνέντευξη εφ’ όλης της ύλης και υπήρξε άκρως αποκαλυπτικός σχετικά με την απεξάρτησή του από τα ναρκωτικά, μιας και η αποτοξίνωσή του έγινε στο Άγιο Όρος.

Ο διάσημος στιχουργός μίλησε για όλους και για όλα και μίλησε και για προσωπικά του θέματα!

Ο Γιώργος Παυριανός βρέθηκε καλεσμένος το απόγευμα της Τρίτης (22-11) στην εκπομπή Στούντιο 4 και παραχώρησε στην Νάνσυ Ζαμπετογλου και τον Θανάση Αναγνωστόπουλο μια συνέντευξη εφ’ όλης της ύλης, κάνοντας λόγο για την καθημερινότητά του αρχικά και πώς αντιμετωπίζει τα πράγματα, ενώ στη συνέχεια αποκάλυψε ότι η γνωριμία του με τον Άγιο Παϊσιο τον βοήθησε να απεξαρτηθεί από τα ναρκωτικά.

Ο Γιώργος Παυριανός είπε χαρακτηριστικά: “Ζω από περιέργεια, δηλαδή για το τι θα γίνει την επόμενη φορά, την επόμενη μέρα. Αυτό σου επιτρέπει να μην έχεις άγχος για το μέλλον, για το τι θα γίνει αύριο. Ζεις την κάθε μέρα σαν να είναι ξεχωριστή. Έτσι βιώνεις και πράγματα που με τίποτα δεν περίμενες ότι θα συμβούν ποτέ. Περίμενα δηλαδή εγώ ότι θα συνεργαστώ με τον Θανάση και θα κάνουμε μαζί αυτήν την παράσταση; Ξέρετε πόσο με αναζωογόνησε αυτό το πράγμα; Εγώ τώρα είμαι συνταξιούχος και το ότι συναναστρέφομαι με νέα παιδιά, μόνο ζωή μου δίνει.

Δεν έχω μετανιώσει για πράγματα που έχω κάνει. Για μικρό διάστημα ζούσα στο όριο. Αυτό που με έσωσε ήταν ότι στα ξεκινήματά μου, ήμουν ένα αρκετά θρησκευόμενο παιδί και αυτό με βοήθησε πολύ, γιατί κινούμουν σε πολύ επικίνδυνα μονοπάτια. Τα ναρκωτικά τα έκοψα όταν πήγα στο Άγιο Όρος. Εκεί γνώρισα τον Άγιο Παΐσιο. Μου είπε μια ατάκα που μου ταρακούνησε το μυαλό. Του είπα: “Θέλω να βρω την δύναμη να κόψω τα ναρκωτικά” και εκείνος με κοίταξε και μου απάντησε: “Κόψ’ τα και μετά θα βρεις την δύναμη”. Ήταν αυτό που χρειαζόμουν για να ξεκλειδώσω. Στην ουσία έκανα αποτοξίνωση στο Άγιο Όρος. Δεν θα ξεχάσω ποτέ αυτό που μου είπε…”