Blog Σελίδα 3875

Πεθαίνουν από πείνα τα παιδιά στο Σουδάν – «Κοιμόμαστε με άδειο στομάχι»

0

«Έχω ακραίο υποσιτισμό και δεν μπορούσα να βγάλω γάλα»: στην Κάλμα, η Ανσάφ Όμαρ θρηνεί εδώ κι ενάμισι μήνα τον γιο της, ηλικίας 18 μηνών, που πέθανε από πείνα — όπως δεκάδες άλλα παιδιά σε αυτόν τον καταυλισμό εκτοπισμένων στο Σουδάν.

«Τον πήγα παντού, σε νοσοκομεία, σε κλινικές, αλλά τελικά πέθανε», αφηγήθηκε στο Γαλλικό Πρακτορείο η φοβερά λεπτή Ανσάφ, 34 ετών, που βρήκε καταφύγιο αφού ξέσπασε ο πόλεμος στο Νταρφούρ, το 2003, σε αυτόν τον καταυλισμό, στην περιφέρεια της Νιάλα, στην πρωτεύουσας της επαρχίας του Νότιου Νταρφούρ.

article 2627422 1dce877300000578

Στην περιοχή αυτή, που συνορεύει με το Τσαντ, οι συνέπειες της πείνας είναι συχνά μοιραίες· όμως και σε όλο το υπόλοιπο Σουδάν, μια από τις πιο φτωχές χώρες στον πλανήτη, το πρόβλημα έχει θεριέψει: τα 15 από τα 45 εκατομμύρια κατοίκους υφίστανται το τρέχον διάστημα υποσιτισμό.

Τρία εκατομμύρια παιδιά ηλικίας μικρότερης των πέντε ετών υφίστανται πολύ σοβαρό υποσιτισμό, σύμφωνα με τον ΟΗΕ. Ανάμεσά τους, «πάνω από 100.000 παιδιά κινδυνεύουν να πεθάνουν από πείνα αν δεν τους προσφερθεί βοήθεια», προειδοποιεί η Λένι Κίνζλι, υπεύθυνη επικοινωνίας του Παγκόσμιου Επισιτιστικού Προγράμματος (ΠΕΠ) στο Σουδάν.

Δεν διατρέχουν όλα τα παιδιά στο Σουδάν κίνδυνο να πεθάνουν· όμως το ένα τρίτο από όσα είναι μικρότερα από πέντε ετών έχουν ύψος «κάτω από τον μέσο όρο σε αυτή την ηλικία», και σχεδόν τα μισά έχουν «επίπεδο καθυστέρησης της ανάπτυξης 40%», προειδοποιεί η μη κυβερνητική οργάνωση Alight. Στην Κάλμα και στα περίχωρά της, η οργάνωση βοήθειας κατέγραψε 63 θανάτους παιδιών από πείνα μόνο στα δικά της κέντρα το 2022.

afp7576017837504158042246053680078108126546 1

«Πρέπει να επιλέξεις ποιον θα βοηθήσεις»

Στους καταυλισμούς της, που φιλοξενούν 120.000 εκτοπισμένους εξαιτίας του πολέμου που εξαπέλυσε ο Όμαρ ελ Μπασίρ, ο δικτάτορας που ανατράπηκε το 2019, υπήρχε πείνα εξαρχής. Όμως το πρόβλημα γιγαντώθηκε το 2022, μετά το στρατιωτικό πραξικόπημα του Οκτωβρίου του 2021, που οδήγησε στη διακοπή της διεθνούς βοήθειας.

Την περασμένη χρονιά, καταγράφηκε «μαζική αύξηση των εισαγωγών και των αιτήσεων για υπηρεσίες χορήγησης τροφής επειγόντως» στην Κάλμα, είπε στο Γαλλικό Πρακτορείο η επιχειρησιακή διευθύντρια της Alight στο Σουδάν, η Χάιντι Ντίτριχ.

Η ΜΚΟ αναφέρει ότι υποδέχθηκε «863 νέες περιπτώσεις παιδιών», αριθμό «αυξημένα κατά 71% από το 2021». Και η αύξηση των περιπτώσεων συνοδεύτηκε από αύξηση των θανάτων, «ήταν 231% περισσότεροι το 2022» μεταξύ των παιδιών ηλικίας άνω των έξι μηνών.

5 facts about hunger in sudan

Σε ένα από τα κέντρα της, στην Κάλμα, η Χάουα Σουλεϊμάν, 38 ετών, ελπίζει να βρει κάτι για να ταΐσει το μωρό της. «Στο σπίτι μας δεν υπάρχει τίποτα, συχνά κοιμόμαστε με άδειο στομάχι», εξηγεί.

Τα οικονομικά προβλήματα στο Σουδάν δεν σταματούν να συσσωρεύονται: το εμπάργκο της εποχής του Όμαρ ελ Μπασίρ ακολούθησαν η πανδημία του νέου κορονοϊού και ο πόλεμος στην Ουκρανία, που ανέβασε κατακόρυφα τις τιμές των τροφίμων και προκάλεσαν ιδιότυπο ανταγωνισμό πληθυσμών που χρειάζονται ανθρωπιστική βοήθεια.

Στην πορεία των ετών, το ΠΕΠ αναγκάστηκε να υποδιπλασιάσει το μέγεθος των μερίδων τροφής που διανέμει στους πρόσφυγες και στους εκτοπισμένους στο Σουδάν, λόγω «των περιορισμών στον προϋπολογισμό του», λέει η κυρία Κίνζλι.

Οι οργανώσεις ανθρωπιστικής βοήθειας βρίσκονται πλέον μπροστά σε αφόρητο δίλημμα, «πρέπει να διαλέξουμε ποιον θα βοηθήσουμε» — και, κάθε φορά, αυτό «μας ραγίζει την καρδιά».

«Δεν μας αφήνουν να ησυχάσουμε ποτέ»

Εξαιτίας των περικοπών η Νουραλσάμ Ιμπραήμ, 30 ετών, με τα πέντε της παιδιά δεν μπορούν να βασίζονται μόνο στην ανθρωπιστική βοήθεια.

«Προσπαθούμε να εξασφαλίσουμε λίγα χρήματα δουλεύοντας στα χωράφια γύρω από τον καταυλισμό, αλλά τα χρήματα που βγάζουμε δεν μας φθάνουν για να φάμε ούτε μια μέρα», λέει.

Σε μια χώρα σε απόλυτο οικονομικό μαρασμό, με τον πληθωρισμό στα ύψη και την κερδοσκοπία ανεξέλεγκτη, «ακόμα και το ψωμί είναι υπερβολικά ακριβό», προσθέτει.

Όσο για την Ανσάφ Ομάρ, φοβάται ακόμα και να βγει από τον καταυλισμό στην Κάλμα, διότι στην περιοχή ξεσπούν συχνά συγκρούσεις ανάμεσα σε φυλές ή για τη γη. Σε όλη τη χώρα, το 2022 σκοτώθηκαν περίπου 1.000 άνθρωποι σε επεισόδια αυτού του χαρακτήρα, κατά υπολογισμούς του ΟΗΕ.

«Δεν μας αφήνουν να ησυχάσουμε ποτέ όταν βγαίνουμε από τον καταυλισμό να ψάξουμε δουλειά. Γυναίκες βιάζονται, άνδρες σκοτώνονται»…

Κι όλα αυτά για να προσπαθήσει να βγάλει κανείς λιγότερο από ένα δολάριο μεροκάματο στα χωράφια.

Πεθαίνοντας μόνοι στην Κυψέλη. Οχι, δεν αντέχεται αυτή η τραγωδία

0

Πέθαναν μόνοι, κανείς δεν τους αναζήτησε για μία εβδομάδα. Δυο γεροντάκια ανάμεσα σε εκατομμύρια Αθηναίους

Πριν καιρό ένας γνωστός μου διηγήθηκε μια ιστορία. Συγκλονιστική, ανθρώπινη, και συνάμα τραγική. Μου είπε λοιπόν:

«Χρόνια πριν, φοιτητής στην Αθήνα, νοίκιαζα ένα φοιτητικό σπίτι. Ιδιοκτήτρια μια ηλικιωμένη κυρία, χήρα, χωρίς παιδιά και με ελάχιστους συγγενείς στην Πελοπόννησο, που σπάνια έβλεπε.

γράφει ο Βασίλης Σ. Κανέλλης – in.gr

Η καλή αυτή κυρία δεν ήθελε να βάζω το ενοίκιο στην τράπεζα για έναν και μόνο λόγο:

Ηθελε κάθε μήνα να πηγαίνω στο σπίτι της στην Κυψέλη να της δίνω τα χρήματα του ενοικίου και να μου φτιάχνει έναν καφέ. Εκείνη η μία ώρα που πήγαινα και της μιλούσα ήταν γι’ αυτήν η καλύτερη ώρα του μήνα.

Γιατί ήταν και η μόνη που έβλεπε κάποιον άνθρωπο. Τα κινητικά της προβλήματα δεν της επέτρεπαν να βγαίνει για ψώνια, της τα έφερναν στην πόρτα κι έφευγαν.

Λοιπόν, εγώ ήμουν η παρέα της για μία ώρα τον μήνα. Ακόμη κι όταν της καιγόταν μια λάμπα, με περίμενε για την αλλάξω, εγώ ο άγνωστος φοιτητάκος. Αργότερα έμαθα ότι η καλή γιαγιά έφυγε από την Αθήνα, πήγε στους δικούς της και πέθανε, τουλάχιστον όχι μόνη στο ανήλιαγο διαμέρισμα της Κυψέλης».

Θυμήθηκα αυτή την ιστορία με αφορμή το τραγικό γεγονός και πάλι στην Κυψέλη. Τι σύμπτωση, ίδια συνοικία.

Ένα ζευγάρι ηλικιωμένων, 92 ετών ο άνδρας, 90 η γυναίκα, βρέθηκαν νεκροί, από φυσικά αίτια, μέσα στο σπίτι τους.

Είχαν πεθάνει πριν από 7-8 ημέρες και μόνο η μυρωδιά των σωμάτων που άρχισαν να λιώνουν, πρόδωσε αυτή την τραγική ιστορία.

Οι πρώτες πληροφορίες λένε ότι πέθανε ο σύζυγος και η γυναίκα, που δεν μπορούσε να αυτεξυπηρετηθεί, κατέληξε κι αυτή αβοήθητη, αφυδατωμένη, μόνη μέσα στην Αθήνα των 4 εκατομμυρίων πολιτών.

Τι τραγικό αυτό το καλοκαίρι. Δολοφονίες, γυναικοκτονίες, αυτοχειρίες απελπισίας και τώρα αυτό;

Δύο αβοήθητοι ηλικιωμένοι, που δεν τους αναζήτησε κανείς εδώ και μία εβδομάδα;

Δεν είχαν συγγενείς; Ηταν σε διακοπές;

Δεν είχαν κάποιον να προστρέξει, να τους δει, να μάθει αν είναι καλά κι αν χρειάζονται βοήθεια;

Γείτονες δεν υπήρχαν ή φίλοι της συνοικίας να αναρωτηθούν: «Που είναι αυτά τα κακόμοιρα γεροντάκια; Γιατί δε βγήκαν για ψωμί στο φούρνο, για φρούτα στο μανάβικο, για ένα «καλημέρα» στον ψιλικατζή της γειτονιάς;

Ολοι αγνοούσαν την ύπαρξή τους, όλοι ξέχασαν ότι κάποτε ήταν νέοι, «πνίγονταν» από τους χυμούς της νιότης;

Ηταν κάποτε παιδιά που σίγουρα έπαιζαν στις αλάνες του χωριού τους.

Ηταν κάποτε νέοι που ερωτεύτηκαν, αγαπήθηκαν, εργάστηκαν σκληρά, άφησαν το χνάρι τους στον κόσμο αυτό.

Ηταν συνάνθρωποί μας, ίσως τους είχαμε συναντήσει στο δρόμο, στη γειτονιά, στο λεωφορείο.

Μπορεί να ήταν συντοπίτες μας, ίσως και μακρινοί συγγενείς μας.

Φαίνεται, όμως, πως ήταν και ξεχασμένοι. Είχαν ο ένας τον άλλον στο τέλος της ζωής τους, αλλά δεν έφτασε για να αποφύγουν τον τραγικό θάνατο.

Τον κανονικό θάνατο, δηλαδή τη φυγή από τον κόσμο, αλλά και τον άλλον. Το θάνατο της μοναξιάς σε ένα διαμέρισμα της απρόσωπης Αθήνας.

Μια παλιότερη έρευνα αναφέρει ότι σχεδόν μισό εκατομμύριο ηλικιωμένοι ζουν μόνοι τους στη χώρα μας. Σίγουρα εκατοντάδες χιλιάδες είναι ζευγάρια ηλικιωμένων που δεν έχουν κανέναν να τους στηρίξει.

Ξεχασμένοι σε διαμερίσματα, σε οίκους ευγηρίας, ακόμη και σε ιδρύματα της Εκκλησίας που πηγαίνουν για ένα πιάτο φαΐ, για ένα κρεβάτι ή για μια κουβέντα με κάποιον.

Δεν αντέχεται αυτή η είδηση. Δεν χωνεύεται, περισσότερο ίσως και από τις υπόλοιπες.

Γιατί είναι οι παππούδες μας, οι γονείς μας και οι θείοι μας. Γιατί είδαν το θάνατο κατάματα και ήταν μόνοι τους. Κανείς δεν τους χάιδεψε το χέρι στο τέλος της ζωής τους.

Κανείς δεν έχυσε ένα δάκρυ, βλέποντας τους απόκληρους της ζωής να φεύγουν για το μεγάλο ταξίδι.

Μακάρι να μην έζησαν όπως πέθαναν. Απαρατήρητοι δηλαδή.

Μακάρι να είχαν μια γεμάτη ζωή. Γεμάτη με έρωτες, αγάπες, γλέντια, χορούς και πανηγύρια.

Μακάρι όλα αυτά, μόνο και μόνο για να άξιζε η ζωή τους περισσότερο από τον μοναχικό θάνατό τους.

pxfuel.com 38 scaled 1024x683 1

Να μην ξεχνάτε τους δικούς σας. Να μην τους εγκαταλείπετε. Να τους σκέφτεστε, να τους μιλάτε, να τους στηρίζετε, να τους δίνετε αγάπη, συντροφιά.

Οσο μεγάλοι κι αν είναι, όσο παραιτημένοι από τη ζωή, όσο χαμένοι στις αναμνήσεις μιας ένδοξης νιότης.

Όμως, δεν είναι μόνον οι συγγενείς που πρέπει να μην ξεχνούν. Η Πολιτεία που είναι;

Διαβάζουμε μια πρόσφατη ανακοίνωση που λέει ότι η Ελλάδα είναι μία από τις ελάχιστες ευρωπαϊκές χώρες όπου η Γηριατρική δεν είναι αναγνωρισμένος κλάδος της ιατρικής και οι Έλληνες ένας από τους τελευταίους λαούς του ανεπτυγμένου κόσμου που δεν επωφελούνται από τις υπηρεσίες που απορρέουν από την ανάπτυξη της Γηριατρικής και την ενσωμάτωσή της στο Σύστημα Υγείας.

Γιατί; Γιατί να είμαστε τελευταίοι σε μια ακόμη θλιβερή στατιστική; Ισως στη θλιβερότερη, σ’ αυτήν που δεν σέβεται τον απόμαχο της ζωής;

Μήπως γιατί μας τυφλώνει η αλαζονεία της νιότης; Μα κι εμείς εκεί δεν θα καταλήξουμε; Θέλουμε την ίδια τύχη;

Σε ένα δυστοπικό κείμενό του ο μεγάλος Αλέξανδρος Παπαδιαμάντης είχε γράψει:

«Xειμών βαρύς, οικία καταρρέουσα, καρδία ρημασμένη. Mοναξία, ανία, κόσμος βαρύς, κακός, ανάλγητος. Yγεία κατεστραμμένη. Σώμα βασανισμένον, φθαρμένον, σωθικά λυωμένα. Δεν ημπορούσε πλέον να ζήση, να αισθανθή, να χαρή».

Λέτε και το τραγικό ζευγάρι της Κυψέλης να παραιτήθηκε από τη ζωή γιατί δεν άντεχε άλλο τη μοναξιά;

Πεθαίνει στον Σασμό και μπαίνει στο Survivor – 10.000 ευρώ την εβδομάδα του δίνει ο Ατζούν

0

Survivor spoiler: Κόλπο γκρόσο από τον Ατζούν, ο οποίος κοιτάει πως θα απογειώσει τα νούμερα τηλεθέασης του Survivor 5 και έχει προσεγγίσει ένα τεράστιο όνομα και μάλιστα από τον χώρο του… ανταγωνισμού.

Συγκεκριμένα ο Ατζούν φαίνεται να έχει ρίξει τα δίχτυα του στον… Σασμό, το πρόγραμμα που βρίσκεται ακριβώς απέναντι από το Survivor και θέλει να φέρει στον Άγιο Δομίνικο τον Κώστα Νικούλι! Ο νεαρός ταλαντούχος ηθοποιός είναι από τους πρωταγωνιστές στον Σασμό, όμως ο ρόλος του στην πετυχημένη σειρά του Alpha έχει ολοκληρωθεί. Τις επόμενες μέρες αναμένεται να προβληθεί η σκηνή στην οποία δολοφονείται και έτσι έρχεται το τέλος του από τον Σασμό.

Στη ρήτρα που έχει υπογράψει ο Κώστας Νικούλι υπάρχει ο όρος να μην πάρει μέρος σε άλλη τηλεοπτική σειρά μέχρι τον Σεπτέμβριο του 2022. Σ’ άλλη σειρά όμως και όχι σε ριάλιτι! Έτσι το γεγονός πως θα μείνει «άνεργος» για 6 μήνες τον κάνει έναν πολύ δελεαστικό στόχο για τον Τούρκο παραγωγό.

Η απίστευτη πρόταση του Τούρκου και η αντίδραση του ηθοποιού

Ο Ατζούν έχει σημειώσει στη πρώτη θέση της λίστας του το όνομα του Κώστα Νικούλι και μάλιστα οι πρώτες επαφές έχουν ήδη γίνει! Ασφαλείς πληροφορίες του Athensmagazine.gr αναφέρουν πως ο Τούρκος παραγωγός προσφέρει στον ηθοποιό το απίστευτο ποσό των 10.000 ευρώ την εβδομάδα. Δηλαδή περίπου 40.000 ευρώ τον μήνα! ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ ποσό που σίγουρα κάνει τον νεαρό καλλιτέχνη να βλέπει με πολύ καλή προοπτική την θετική απάντηση!

Αρχικά ο Κώστας Νικούλι ήταν αρνητικός, αφού πιστεύει πως η καριέρα του είναι ήδη στο «πικ» της και δεν χρειάζεται κανένα Survivor και κανένα ριάλιτι για να «αναβαθμιστεί», ωστόσο μόλις άκουσε την τελική πρόταση του Ατζούν έχασε τη γη κάτω από τα πόδια του. Διάφορες διαρροές κάνουν λόγο για θετική έκβαση στο θρίλερ, ωστόσο οι πληροφορίες μας αναφέρουν πως το deal είναι ακόμα μακριά. Πάντως η αλήθεια είναι πως θα θέλαμε να δούμε τον νεαρό ηθοποιό στις παραλίες του Αγίου Δομίνικου.

Πηγή: athensmagazine.gr

Πεθαίνει η Μαντόνα; Αγωνία για την υγεία της. Πιεζόταν για να «συμβαδίζει» με πολύ νεότερους χορευτές

0

Η πρόσφατη ασθένεια της Μαντόνα έχει κάνει τους φαν της να αναρωτιούνται σχετικά με την κατάσταση της υγείας της.

Σύμφωνα με δημοσίευμα της Page Six, η Μαντόνα πιεζόταν για να συμβαδίσει με τους πολύ νεότερους χορευτές.

«Είναι εκείνη που πιέζει συνεχώς τον εαυτό της, αλλά πρέπει να συνειδητοποιήσει ότι, ενώ είναι τόσο καλή όσο και οι άνθρωποι με τους οποίους δουλεύει, πολλοί από αυτούς είναι ένα κλάσμα της ηλικίας της και χωρίς το ιστορικό των τραυματισμών της», δήλωσε ένας από τους φίλους της 64χρονης σταρ στο Page Six.

«Φυσικά, υπάρχουν και άλλα συγκροτήματα μεγαλύτερα από εκείνη που εξακολουθούν να βρίσκονται στο δρόμο, αλλά δεν χορεύουν και δεν ερμηνεύουν όπως εκείνη».

Το Page Six είχε αναφέρει προηγουμένως ότι η Μαντόνα έκανε 12ωρες πρόβες στο Nassau Coliseum στο Uniondale της Νέας Υόρκης, στο πλαίσιο της προετοιμασίας της περιοδείας «Celebration Tour».

Αλλά τώρα η περιοδεία έχει αναβληθεί, αφού η τραγουδίστρια εισήχθη το Σαββατοκύριακο στην εντατική, καθώς έπασχε από βακτηριακή λοίμωξη.

«Αλλά ενώ αυτού του είδους η ασθένεια θα μπορούσε να επηρεάσει οποιονδήποτε οποιασδήποτε ηλικίας – και σίγουρα δεν το προκάλεσε η ίδια – είναι επίσης μια υπενθύμιση ότι είναι τόσο ανθρώπινη και τόσο εύθραυστη όσο και οι υπόλοιποι από εμάς», δήλωσε ο φίλος.

Οι πηγές ισχυρίστηκαν ότι μέρος της ανησυχίας είναι ότι η Μαντόνα «ήταν πάντα τελειομανής».

Πηγές από το περιβάλλον της τραγουδίστριας λένε ότι επέμενε σε όλο και μεγαλύτερες πρόβες, ακόμη και ενάντια στην κρίση των πιο κοντινών της ανθρώπων.

hqdefault

«Ξέρει πόσο πολύ οι θαυμαστές της περίμεναν με ανυπομονησία αυτή την περιοδεία -είναι sold out σε όλο τον κόσμο- και ήθελε να τους δώσει τον καλύτερό της εαυτό», δήλωσε ο φίλος της ποπ σταρ.

«Βλέποντας πόσο καλά είχαν πουληθεί τα εισιτήρια την είχε παρακινήσει πραγματικά, γιατί αυτό έδειχνε πόσο πολύ ο κόσμος ήθελε να τη δει. Πραγματικά έδειξε το δρόμο για συναυλίες που ήταν τόσο αισθητικά διασκεδαστικές όσο και μουσικά και δεν θέλει να απογοητεύσει τους θαυμαστές της. Αλλά ίσως πρέπει να μάθει ότι ενώ έχει απίστευτη αντοχή, απαιτεί πάρα πολλά από τον εαυτό της», πρόσθεσε στη συνέχεια.

Υπάρχουν επίσης ανησυχίες ότι πιέζεται πολύ έντονα για να διατηρήσει τη νεότητά της. Πέρυσι, ένας φίλος χορευτής είπε στην Post ότι: «Δουλεύει σκληρά για να παραμείνει νεότερη επειδή της αρέσει να αισθάνεται νεότερη. Κάνει παρέα με νεότερους ανθρώπους επειδή βρίσκει τους ανθρώπους της ηλικίας της αποπνικτικούς και βαρετούς».

Η Μαντόνα αναρρώνει τώρα στο σπίτι της στο Μανχάταν, όπου έχουν εντοπιστεί οι γιοι της, Ντέιβιντ Μπάντα και Ρόκο Ρίτσι, να πηγαινοέρχονται. Η μεγαλύτερη κόρη Λούρδες Λεόν φέρεται να ήταν στο πλευρό της τραγουδίστριας καθ’ όλη τη διάρκεια της δοκιμασίας της υγείας της.

Η περιοδεία Celebration Tour επρόκειτο να ξεκινήσει στις 15 Ιουλίου στο Βανκούβερ, αλλά έχει αναβληθεί.




Μια πηγή προσκείμενη στην παραγωγή δήλωσε ότι το πρόγραμμα των προβών είχε σκοπό να προσομοιώσει το είδος των ωρών που θα δούλευε η Μαντόνα κατά τη διάρκεια της περιοδείας.

«Προχωρούσαν σκληρά γιατί ήθελαν να δουν αν θα μπορούσε να αντέξει να εμφανίζεται τις περισσότερες νύχτες – τώρα θα πρέπει να επανεξετάσουν όλο το πρόγραμμα», είπε ο φίλος, προσθέτοντας ότι θα πρέπει να ενσωματωθούν περισσότερες «ημέρες ξεκούρασης» μεταξύ των στάσεων της περιοδείας.

Τα προβλήματα στο γόνατο και το ισχίο που είχε η Μαντόνα την υποχρέωσαν να ακυρώσει 14 από τις ημερομηνίες της περιοδείας «The Madame X Tour» το 2019 και το 2020. Τραυμάτισε επίσης τον κόκκυγα της κατά τη διάρκεια μιας εμφάνισης, αφού μια καρέκλα τραβήχτηκε από κάτω της στη σκηνή.

Πεθαίνει από καρκίνο αλλά δεν τον ενδιαφέρει. Περνά τις μέρες του προσπαθώντας να σώσει τη κόρη του

0

Ο Τομ Ατγουότερ πεθαίνει εξαιτίας ενός όγκου στον εγκέφαλο, αλλά δεν ανησυχεί τόσο για αυτό. Αντ “αυτού, περνάει τις μέρες του προσπαθώντας να σώσει την ζωή της ηλικίας 5 ετών κόρης του, από τον δικό της καρκίνο.

Ο Τομ κάνει τα πάντα για να συγκεντρώσει το ποσό των 820,200 δολαρίων, ένα ποσό που απαιτείται για τη θεραπεία της κόρης του, έστω και αν ο ίδιος δεν θα είναι παρόν για να την δει να καλυτερεύει.

Πεθαίνει από καρκίνο αλλά δεν τον ενδιαφέρει. Περνά τις μέρες του προσπαθώντας να σώσει τη κόρη του

Η προθεσμία του για να τα καταφέρει είναι μικρή, μια και οι τελευταίες αξονικές τομογραφίες δείχνουν ότι ο όγκος στον εγκέφαλο του μεγαλώνει.

Λέει: «Τις τελευταίες τους μέρες οι άνθρωποι κάνουν λίστες με τις επιθυμίες που θέλουν να πραγματοποιήσουν πριν φύγουν για πάντα. Για μένα στην κορυφή της λίστας μου είναι να καταφέρω να συγκεντρώσω χρήματα για να μπορέσει η Κέλυ να έχει όλη την ιατρική βοήθεια που θα χρειαστεί.»

Πεθαίνει από καρκίνο αλλά δεν τον ενδιαφέρει. Περνά τις μέρες του προσπαθώντας να σώσει τη κόρη του

«Κάποιοι μου λένε να σταματήσω την προσπάθεια και να επικεντρωθώ στο να απολαύσω τις μέρες που μου απομένουν. Αλλά πώς μπορώ να το κάνω αυτό γνωρίζοντας ότι η ζωή της κόρης μου κινδυνεύει;»

«Η συγκέντρωση χρημάτων είναι μια πολύ σκληρή δουλειά, ειδικά τις ημέρες που αισθάνομαι αδύναμος να σηκωθώ από το κρεβάτι. Αλλά παίρνω δύναμη από την σκέψη ότι η Κέλυ μπορεί να έχει μια ευκαιρία για ζωή. Έτσι, αν πεθάνω αύριο, ξέρω ότι θα πεθάνω έχοντας κάνει το καλύτερό για την κόρη μου.»

Πεθαίνει από καρκίνο αλλά δεν τον ενδιαφέρει. Περνά τις μέρες του προσπαθώντας να σώσει τη κόρη του

Η Κέλυ είναι μόλις 5 ετών, αλλά έχει ήδη κερδίσει δύο φορές την μάχη με την ασθένεια. Είναι όμως εξαιρετικά πιθανό να υποτροπιάσει και για αυτό ο Τομ προσπαθεί με όσες δυνάμεις του απομένουν να της αφήσει τα εφόδια να νικήσει τον καρκίνο για πάντα. Ταυτόχρονα της έχει αφήσει μια συγκινητική επιστολή που θα την διαβάσει όταν μεγαλώσει.

Διαβάστε την στη συνέχεια:

«Αγαπημένη μου Κέλυ,

Λυπάμαι τόσο πολύ που δεν μπόρεσα να σε δω να μεγαλώνεις. Λυπάμαι που δεν ήμουν δίπλα σου όποτε με χρειάστηκες. Σε παρακαλώ μην κατηγορήσεις για αυτό τους ανθρώπους ή τον κόσμο. Η ζωή είναι τύχη και η δική μου απλά εξαντλήθηκε.

Μακάρι να ήξερα τα λόγια για να σε κάνω να αισθανθείς καλύτερα. Μακάρι να μην είχα καρκίνο. Μακάρι εσύ να μην αναγκαζόσουν να με βλέπεις να πονάω τόσο συχνά. Θα ήθελα τόσα πράγματα να ήταν διαφορετικά, αλλά δυστυχώς αυτό δεν γίνεται.

Οι περισσότεροι μπαμπάδες έχουν ολόκληρες δεκαετίες για να συνομιλήσουν και να συμβουλέψουν τις κόρες τους στο τραπέζι της κουζίνας, την ώρα που ζεσταίνουν τα χέρια τους με μια κούπα καφέ. Εμείς δεν την είχαμε αυτή τη στιγμή.

Δεν θα είμαι εκεί για να σε πάω την πρώτη σου μέρα στο σχολείο ούτε για να σε πάω σπίτι μετά το πρώτο σου ραντεβού. Δεν θα είμαι δίπλα σου για να χαρώ μαζί σου στην αποφοίτηση σου ούτε για να σε παρηγορήσω όταν κάποιος ραγίσει την καρδούλα σου.

Αλλά όσο είμαι ακόμη εδώ, σκέφτηκα να προσπαθήσω να σου αφήσω μερικές συμβουλές ζωής με αυτό το γράμμα. Ελπίζω ότι θα σε βοηθήσει. Ελπίζω ακόμη ότι ο καρκίνος δεν θα επιστρέψει ποτέ και η ζωή σου θα είναι μεγάλη, γεμάτη και ευτυχισμένη.

Σχολείο: Όλοι θα σου που ότι είναι ζωτικής σημασίας να εργαστείς σκληρά στο σχολείο. Ας ελπίσουμε ότι θα κάνεις πάντα ότι καλύτερο μπορείς. Εγώ τα πήγα καλά στο σχολείο αλλά έκανα το ίδιο και στην προσωπική μου ζωή; Πραγματικά όχι. Το σχολείο είναι σημαντικό αλλά να βεβαιωθείς ότι αφήνεις χώρο στη ζωή σου και για την διασκέδαση.

Αγόρια: Τώρα που είσαι μικρή δεν κάνεις διακρίσεις μεταξύ κοριτσιών και αγοριών και τους θεωρείς όλους φίλους σου. Αυτό είναι χαρακτηριστικό του γλυκού χαρακτήρα σου. Αλλά Κέλυ αυτό θα αλλάξει όσο μεγαλώνεις. Μπορεί να νιώθεις ότι τα αγόρια είναι ενοχλητικά στο Δημοτικό αλλά αυτό κατά πάσα πιθανότητα θα αλλάξει όταν πας στο Γυμνάσιο.

Πεθαίνει από καρκίνο αλλά δεν τον ενδιαφέρει. Περνά τις μέρες του προσπαθώντας να σώσει τη κόρη του

Θα κάνεις σχέσεις με κάποια αγόρια όταν μεγαλώσεις (ελπίζω αυτό να γίνει όταν μεγαλώσεις πάρα πολύ!) Δυστυχώς δεν θα είμαι εκεί για να τους «ανακρίνω» και να καταλάβω τις προθέσεις τους. Διάβασε λοιπόν μερικές συμβουλές από τον γέρο σου. Είναι πολύ δύσκολο να περιγράψεις πώς αισθάνεσαι όταν είσαι ερωτευμένος. Θυμάσαι εμένα και την μαμά σου τις ώρες που γελούσαμε αγκαλιασμένοι στον καναπέ όλο αγάπες και λουλούδια; Κάπως έτσι μοιάζει η πραγματική αγάπη. Διασκέδασε μέχρι να την ανακαλύψεις και εσύ.

Πάντα να επιλέγεις αγόρια με ευγενικές αξίες, ήθη και σεβασμό. Φαντάσου ότι καθόμαστε όλοι μαζί στο τραπέζι, το αγόρι σου, εσύ, εγώ και η μαμά, και πίνουμε τσάι. Αν νομίζεις ότι σου αρέσει αυτή η εικόνα, ότι ο φίλος σου ταιριάζει στο τραπέζι μας, τότε έχεις κάνει καλή επιλογή. Έχεις διαλέξει έναν αξιοπρεπή νεαρό άνδρα.

Δυστυχώς, κάποια μέρα η καρδιά σου θα σπάσει. Πονάει σαν κόλαση και θα αισθανθείς ότι ήρθε το τέλος του κόσμου. Αλλά θα το ξεπεράσεις. Ακόμα κι αν ένα ειδύλλιο δεν μοιάζει να προχωράει, προσπάθησε να είσαι ευγενική. Πρέπει να θυμάσαι ότι και τα αγόρια έχουν συναισθήματα. Τέλος, αν έχεις ένα αγόρι φίλο που είναι πάντα εκεί για σένα όσο οι σχέσεις σου έρχονται και τελειώνουν, μην τον θεωρήσεις δεδομένο. Μην τον παραβλέψεις. Θα μπορούσε πραγματικά να νοιάζεται για σένα.

Γάμος: Πολύ συχνά ονειρεύομαι την ημέρα του γάμου σου και φαντάζομαι τον εαυτό μου να γεμίζω με δάκρυα καθώς σε συνοδεύω στην εκκλησία για να σε παραδώσω στον αγαπημένο σου. Δεν θα είμαι σε θέση να το κάνω αυτό Κέλυ και σου ζητώ συγγνώμη γλυκιά μου. Αλλά να θυμάσαι ότι θα είμαι κάπου εκεί εκείνη την ημέρα, περήφανος και χαρούμενος που έχεις βρει κάποιον να σε αγαπά και να σε νοιάζεται όσο εγώ.

Μαμά: Εσύ και η μαμά σου θα πρέπει να υποστηρίζεστε κατά καιρούς, ειδικά όταν γίνεις έφηβη. Να θυμάσαι ότι σε λατρεύει και ότι θέλει το καλύτερο για σένα. Να δίνεις στη μαμά μια σφιχτή αγκαλιά κάθε φορά που αισθάνεσαι λυπημένη και να στηρίζετε η μια την άλλη όποτε αντιμετωπίζετε κάποιο πρόβλημα. Όταν γίνεις έφηβη μπορεί να νομίζεις ότι οι οι φίλοι σου έχουν δίκιο και η μαμά άδικο. Αλλά η μαμά σου πρέπει να πάρει κάποιες δύσκολες αποφάσεις επειδή νοιάζεται για σένα περισσότερο από όλους τους φίλους σου. Να την αντιμετωπίζεις πάντα με αγάπη και κατανόηση.

Οικογένεια: Τίποτα δεν είναι πιο σημαντικό από την οικογένεια και τις αξίες που μας δίνει. Τίποτα.

Φίλοι: Να φέρεσαι στους άλλους ανθρώπους όπως σου φέρονται και εκείνοι. Να φέρεσαι με καλό τρόπο σε όποιον σε βοηθάει. Ο τραμπουκισμός είναι φρικτό πράγμα – μην γίνεις ποτέ ένας από αυτούς.

Χριστούγεννα & γενέθλια:  Στα πρώτα σας Χριστούγεννα χωρίς εμένα, θα ήθελα πολύ, αν μπορείτε εσύ και η μαμά να ανάψετε ένα κερί και να σκεφτείτε για λίγα λεπτά. Θα ήταν πολύ ωραία, εάν οι δύο σας χορεύατε τον χορό της μαϊμούς μαζί. Το πως χοροπηδούσαμε και κουνούσαμε τα σώματα μας σαν τρελοί μας έκανε πάντα να γελάμε. Αυτό είναι κάτι που θα με έκανε να χαμογελάω από ψηλά. Θα ήθελα αν μπορείτε να επισκεφτείτε τα Χριστούγεννα τους γονείς μου . Θα πρέπει να είναι και εκείνοι πάρα πολύ πληγωμένοι.

Έχω δώσει στην μαμά δώρα για όλα τα γενέθλια σου. Μακάρι να μπορούσα να είμαι εκεί για να σε δω να τα ανοίγεις. Ας ελπίσουμε ότι θα σου αρέσουν όλα, γιατί είναι δύσκολο να φανταστώ πως θα είσαι στα 10, στα 15, και στα 20 σου. Αναρωτιέμαι αν θα σου αρέσουν ακόμα οι One Direction. Αναρωτιέμαι εάν θα εξακολουθούν να σε κάνουν να χορεύεις γύρω από το σαλόνι.

Καριέρα: Ήσουν δύο , όταν μου είπες ότι όταν μεγαλώσεις θα ήθελες να γίνεις μια «πριγκίπισσα αστροναύτης» ώστε να μπορείς να φοράς ωραία φορέματα και να ανακαλύψεις νέους πλανήτες. Ίσως τώρα να συνειδητοποιείς ότι αυτό δεν είναι δυνατό να γίνει. Παρόλα αυτά τόσα πολλά πράγματα είναι δυνατό να γίνουν για σένα, αγάπη μου. Κάνε ό, τι σε κάνει ευτυχισμένη και ότι πραγματικά σου αρέσει. Αν το κάνεις αυτό, η ζωή ξαφνικά θα γίνει πολύ ευκολότερη για σένα.

Μπορεί να χρειαστεί να αλλάξεις διάφορα επαγγέλματα και σταδιοδρομίες για να βρεις αυτό που πραγματικά σου αρέσει, αλλά ας είναι έτσι . Μια ζωή την έχουμε, και πρέπει να βρούμε τι πραγματικά μας εκφράζει.

Καλοί τρόποι συμπεριφοράς:  Να θυμάσαι πάντα να λες ευχαριστώ και παρακαλώ . Ο λόγος που η μαμά και εγώ επιμένουμε να συμπεριφέρεσαι με ευγένεια είναι επειδή θα σε βοηθήσει σε όλη τη διάρκεια της ζωής σου. Πάντα να είσαι ευγενική, ειδικά με τους ηλικιωμένους. Ποτέ να μην μιλάς άσχημα. Μην ξεχνάς να γράφεις ευχαριστήριες επιστολές για τα δώρα που λαμβάνεις, είναι πάντα ωραίο να ενεργεί κανείς με χάρη και ευγνωμοσύνη. (Και παρακαλώ να θυμάσαι ότι τα αστεία σχετικά με τα κακά είναι μόνο αστεία όταν είσαι πέντε, άτακτο μου κοριτσάκι!)

Μάθε να οδηγείς: Οι περισσότεροι μπαμπάδες διδάσκουν στις κόρες τους να οδηγούν και στην προσπάθεια συνήθως είναι ανεπιτυχείς. Βεβαιώσου ότι θα μάθεις να οδηγείς όσο πιο σύντομα γίνεται και ένας νέος κόσμος θα ανοιχτεί μπροστά σου. Επίσης, βεβαιώσου ότι δεν θα σε μάθει η μαμά να οδηγείς (αστειεύομαι, αγάπη μου).

Ταξίδεψε όσο περισσότερο μπορείς στο εξωτερικό: Είναι κλισέ το να να πω ότι τα ταξίδια διευρύνουν το μυαλό, αλλά είναι αλήθεια. Δες όσο περισσότερα μέρη του του κόσμου μπορείς. Αλλά μην ταξιδέψεις ποτέ πάνω σε μια μοτοσικλέτα (είναι πολύ επικίνδυνο).

Να είσαι ευτυχισμένη. Ποτέ να μην γελάς με το 50% του εαυτού σου. Πάντοτε να γελάς με το 100%. Το γέλιο σου συνεπαίρνει όλο σου το σώμα και είναι ιδιαίτερα μεταδοτικό. Ελπίζω ότι δεν θα το χάσεις ποτέ αυτό. Δεν έχει κανένα νόημα να ζητήσω να μην στεναχωρηθείς όταν εγώ θα φύγω. Ξέρω ότι έτσι θα γίνει πριγκίπισσα. Εύχομαι να μπορούσα να έρθω εκείνη τη στιγμή κοντά σου, να τυλίξω τα χέρια μου γύρω σου και να σε σφίξω στην αγκαλιά μου μέχρι να σε κάνω να χαμογελάσεις.

Θυμάσαι το αρκουδάκι που σου αγόρασα από ένα κατάστημα με φιλανθρωπικό σκοπό; Μου είχες πει ότι θα το κρατήσεις ασφαλές και ότι θα το αγκαλιάζεις όποτε νιώθεις ότι σου λείπω. Αυτό ήταν μια θαυμάσια ιδέα. Μπορείς να αισθάνεσαι λυπημένη και να χρησιμοποιείς την λύπη ως κινητήρια δύναμη στην ζωή σου ή μπορείς απλά να είσαι λυπημένη. Ξέρεις, φαντάζομαι ποιο ελπίζω ότι θα διαλέξεις.

Σε παρακαλώ να προσφέρεις ότι μπορείς σε φιλανθρωπίες. Οι Φιλανθρωπικές οργανώσεις μας βοήθησαν, και εσένα αλλά και εμένα. Δεν θα ξεχάσω ποτέ τις θυσίες που έκαναν κάποιοι άγνωστοι άνθρωποι για σε βοηθήσουν να ξεπεράσεις τον καρκίνο. Ηλικιωμένοι άνθρωποι έστειλαν κάρτες με προσευχές και χρήματα από το υστέρημα τους. Όλα για σένα. Είναι σημαντικό να επιστρέψεις την καλή πράξη. Αν κάνεις καλές πράξεις, εξυψώνεται τη ψυχή σου. Ποτέ μην ξεχνάς ότι υπάρχουν άνθρωποι σε χειρότερη κατάσταση από ό, τι είσαι εσύ.

Να θυμάσαι το σύνθημα της ζωής σου: «Πάντα συνεχίσουμε να προσπαθούμε.» Έχω αποτύχει πολλές φορές στη ζωή μου, αλλά ποτέ δεν εγκατέλειψα την προσπάθεια Κέλυ. Δεν τα παράτησα ποτέ.

Να πιστεύεις στον εαυτό σου. Στη ζωή, πολλοί θα σου πουν ότι δεν μπορείς να τα καταφέρεις. Μπορείς! Οι μεγάλες προκλήσεις ενέχουν κινδύνους, για αυτό προσπάθησε να κάνεις έξυπνες επιλογές.

Ξέρω ότι θα με κάνεις υπερήφανο. Ξέρω ότι θα κάνεις κάτι μεγάλο στη μνήμη μου. Ξέρω ότι μπορείς να το κάνεις. Γι “αυτό ας ξεκινήσεις σήμερα.

Και τέλος … Σε ευχαριστώ για την ύπαρξη σου, Κέλυ. Σας ευχαριστώ γιατί μου είπες το μεγαλύτερο κομπλιμέντο όλων των εποχών όταν με αποκάλεσες «Μπαμπά».

Το να σε έχω κόρη μου ήταν η μεγαλύτερη τιμή της ζωής μου. Σε ευχαριστώ γιατί μου δίδαξες πως να αγαπώ και να είμαι ευτυχισμένος περισσότερο από οποιοδήποτε άλλο πρόσωπο.

Να απολαύσεις τη ζωή σου. Μην βιαστείς να την ζήσεις.

Σας αγαπώ πολύ, και εσένα και τη μαμά σου.

Ο μπαμπάς xxxxxxxxxx»

via

Πέθαvε ο Δημήτρης Παυλίδης, ανθυπασπιστής στο 304 ΠΕΒ

0

Θρήνος στο Κιλκίς. Έχασε τη μάχη για την ζωή του ο Δημήτρης Παυλίδης

Το θλιβερό άγγελμα της «αναχώρησης» του Δημήτρη Παυλίδη για το «δίχως γυρισμό ταξίδι» συγκλόνισε την κοινωνία του Κιλκίς, η οποία πληροφορήθηκε το πρωί της Πέμπτης 8.5.25 τον αιφνίδιο θάνατο του σε ηλικία 46 ετών.

ab55a4dd2f2e072824eb17aaa96c4e1a l

Ανείπωτη τραγωδία στο Κιλκίς. Ο Δημήτρης Παυλίδης, ένας νέος άνθρωπος οικογενειάρχης, έχασε τη μάχη για τη ζωή το βράδυ της Τετάρτης 7 Μαΐου, νικημένος από τον καρκίνο.

Η θλιβερή είδηση συγκλονίζει το Κιλκίς. Ο Δημήτρης γεννημένος το 1979, γιός του Βασίλη και της Μίνας, στα 46 χρόνια του ιδιαίτερα αγαπητός στην πόλη μας, είχε προσβληθεί από την ασθένεια και έδινε μάχη για τη ζωή του τα τελευταία δυο χρόνια.

20250508 130759

Γεννήθηκε και ολοκλήρωσε τις εγκύκλιες σπουδές του στο Κιλκίς και στη συνέχεια σπούδασε Οικονομική και Περιφερειακή Ανάπτυξη στο Πάντειο Πανεπιστήμιο. Ασχολήθηκε ιδιαίτερα με την αυτοδιοίκηση και το τραγικό: είχε πετύχει σχετικά πρόσφατα σε διαγωνισμό του ΑΣΕΠ και ανέμενε το διορισμό του στο Δημόσιο.

Είχε δημιουργήσει μια αγαπημένη οικογένεια με τη Σοφία και απόκτησαν την κορούλα τους Νεφέλη.

Η κηδεία του θα γίνει σήμερα Πέμπτη 8 Μαΐου στις 16.00, στον Ι.Ν. Κοιμήσεως Θεοτόκου στο Κιλκίς.

Πέθαvε ξαφνικά στον ύπνο του: Νεκρος ο 48χρονος Παύλος Μιχαηλίδης, σπαρακτικές σκηvές στο σπίτι του επιχειρηματία

0

Ένας 48χρονος επιχειρηματίας “έφυγε” ξαφνικά από τη ζωή, στην Αλεξανδρούπολη, σκορπώντας θλίψη στην τοπική κοινωνία.

Ειδικότερα, σύμφωνα με το radiomax.gr, ο ιδιοκτήτης της εταιρείας αναψυκτικών «ΕΣΠΕΡΙΑ», Παύλος Μιχαηλίδης, “έχασε” αιφνιδίως τη ζωή του,στον ύπνο του, χθες, Σάββατο, το απόγευμα.

Τον επιχειρηματία βρήκε νεκρό η σύζυγός του και αμέσως ειδοποιήθηκε το ΕΚΑΒ και διακομίσθηκε στο Νοσοκομείο Αλεξανδρούπολης, όπου διαπιστώθηκε ο θάνατος του.

Παρά τις προσπάθειες των διασωστών, αλλά και των γιατρών στη συνέχεια να τον επαναφέρουν στη ζωή, απέβησαν άκαρπες.

Περισσότερο φως στα ακριβή αίτια του θανάτου του θα δώσει η νεκροτομή.

Ο πατέρας του είχε πεθάνει πριν από τρία χρόνια, το 2020 κι έτσι ο ίδιος ανέβαλε την εταιρεία αναψυκτικών.

Η «Εσπέρια» ιδρύθηκε πριν από 70 χρόνια στην Αλεξανδρούπολη και είχε σημαντικό μερίδιο αγοράς, τόσο στον Έβρο, όσο και σε άλλες περιοχές ανά την Ελλάδα.

Ο Παύλος Μιχαηλίδης άφησε πίσω τη σύζυγο και τα δύο παιδιά τους.

Ο 48χρονος επιχειρηματίας βύθισε στο πένθος την Αλεξανδρούπολη με τον θάνατό του

Την τραγική είδηση έκανε γνωστή, μέσω ανάρτησης στο facebook, ο ξάδερφος του 48χρονου, γράφοντας:

«Η οικογένεια Μιχαηλίδη πενθεί. Πενθεί τον πρόωρο χαμό του Βενιαμίν των Μιχαηλιδέων… του Παύλου Μιχαηλίδη του Ιωάννη. Πρωτοξάδερφου και κουμπάρου μας. Άδικο και σκληρό.. ο Θεός να τον αναπαύσει και στην οικογένεια να μας δίνει δύναμη να το αντιμετωπίσουμε…».

Συγγενείς και φίλοι αποχαιρετούν τον 48χρονο Παύλο:

” Έφυγε ” για την γειτονιά των Αγγέλων ο Παυλος Μιχαηλίδης του Ιωάννη, Ιδιοκτήτης της “ΕΣΠΕΡΙΑ”

Δεν υπάρχουν λόγια… Η οδύνη μας ειναι πολυ μεγάλη. Τα ειλικρινή και τα θερμότερα συλλυπητήρια μας στα αγαπημένα του πρόσωπα…

Καλó ταξίδι ΦΙΛΕ Παύλο!

Ένα από τα πιο αγαπητά μέλη της παρέας μας ο Παύλος Μιχαηλίδης έφυγε πολύ νωρίς από κοντά μας. Είμαστε συντετριμμένοι όλοι και η θλίψη μας μεγάλη…..

Τα θερμά μας συλλυπητήρια στην οικογένεια του….

Καλό ταξίδι Παυλάρα, θα μας λείψεις πολύ…..

Πέθαvε ξαφνικά στη σχολική εκδρομή: Νεκρή 15χρονη μαθήτρια, ξεψύχησε ενώ διασκέδαζε σε νυκτερινό κέντρο

Τραγωδία σημειώθηκε τα ξημερώματα του Σαββάτου σε νυχτερινό μαγαζί των Τρικάλων, καθώς κατέληξε μία μαθήτρια που βρισκόταν στην πόλη για σχολική εκδρομή.

Σύμφωνα με το trikalanews.gr, η μαθήτρια, 15 ετών, από σχολείο του Βύρωνα, διασκέδαζε με τους συμμαθητές της σε νυχτερινό μαγαζί. Κάποια στιγμή, περίπου στη 1 τα ξημερώματα, δεν αισθάνθηκε καλά και έχασε τις αισθήσεις της.

Η 15χρονη διακομίσθηκε στο Γενικό Νοσοκομείο Τρικάλων όπου οι γιατροί έκαναν υπεράνθρωπες προσπάθειες να την επαναφέρουν, ενώ συνέδεσαν μέχρι και εξωτερικό βηματοδότη, χωρίς ωστόσο αποτέλεσμα.

Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι τα παιδιά συνόδευε στην εκδρομή γιατρός, ενώ η 15χρονη, φέρεται να αντιμετώπιζε κάποιο πρόβλημα υγείας.

Οι γονείς της κοπέλας ειδοποιήθηκαν και έσπευσαν μέσα στη νύχτα όπου ενημερώθηκαν από ψυχολόγους του Νοσοκομείου για την τραγική κατάληξη του παιδιού τους.

Κεραμέως: Η τραγική απώλεια μαθήτριας μάς γεμίζει θλίψη και οδύνη

«Η τραγική απώλεια μαθήτριας στα Τρίκαλα μας γεμίζει θλίψη και οδύνη. Επικοινώνησα με τους γονείς της, με τον διευθυντή του σχολείου και τη συνοδό της εκδρομής. Ειλικρινή συλλυπητήρια στην οικογένεια και τους φίλους της. Δεν υπάρχουν λόγια παρηγοριάς όταν χάνεται ένας νέος άνθρωπος» αναφέρει σε ανάρτησή της η Νίκη Κεραμέως για τη 15χρονη μαθήτρια που έχασε τη ζωή της.

Πώς «έσβησε» η 15χρονη – Κάναμε τα πάντα για να τη σώσουμε, λέει ο διοικητής του νοσοκομείου

Οι γονείς, οι καθηγητές και οι συμμαθητές της 15χρονης μαθήτριας από το 5ο Λύκειο Βύρωνα είναι σοκαρισμένοι.

Ο διοικητής του νοσοκομείου Τρικάλων μίλησε στο protothema.gr. «01.17 τα ξημερώματα προσήλθε με ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ στα επείγοντα περιστατικά ένα 15χρονο κοριτσάκι. Ξεκινήσαμε να της κάνουμε ΚΑΡΠΑ και στη συνέχεια τη διασωληνώσαμε . Παρουσίασε κοιλιακή μαρμαρυγή, της βάλαμε βηματοδότη αλλά δυστυχώς δεν είχαμε το επιθυμητό αποτέλεσμα. Μετά από δύο ώρες το κοριτσάκι κατέληξε. Οι γονείς της κοπέλας είχαν ήδη ειδοποιηθεί και είχαν φτάσει στο νοσοκομείο. Ο ψυχολόγος μας ήταν από την πρώτη στιγμή στο πλευρό τους, και οι άνθρωποι δεν μπορούσαν να πιστέψουν πως από τη μια στιγμή στην άλλη , έχασαν το παιδί τους» είπε ο διοικητής του νοσοκομείου Τρικάλων.

Σύμφωνα με το trikalanews.gr η μαθήτρια, 15 ετών, από σχολείο του Βύρωνα διασκέδαζε με τους συμμαθητές της σε νυχτερινό μαγαζί. Κάποια στιγμή, περίπου στη 1 τα ξημερώματα, δεν αισθάνθηκε καλά και έχασε τις αισθήσεις της. Η 15χρονη διακομίσθηκε στο Γενικό νοσοκομείο Τρικάλων όπου οι γιατροί έκαναν υπεράνθρωπες προσπάθειες να την επαναφέρουν, ενώ συνέδεσαν μέχρι και εξωτερικό βηματοδότη, χωρίς ωστόσο αποτέλεσμα.

Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι τα παιδιά συνόδευε στην εκδρομή γιατρός, ενώ η 15χρονη, φέρεται να αντιμετώπιζε κάποιο πρόβλημα υγείας.

 

Πέθαvε ξαφνικά μέσα στο σπίτι: Νεκρή 29χρονη φοιτήτρια, σπαρακτικές σκηvές στο Ρέθυμνο, σε σοκ ο σύντροφός της

0

Ένα τραγικό περιστατικό σημειώθηκε στο Ρέθυμνο, όπου 29χρονη φοιτήτρια εντοπίστηκε νεκρή από τον σύντροφό της μέσα στο σπίτι.

Σύμφωνα με πληροφορίες, η άτυχη 29χρονη με καταγωγή από το Αγρίνιο σπούδαζε παιδαγωγικά στο Πανεπιστήμιο Ρεθύμνου. Πληροφορίες του daynight.gr αναφέρουν ότι η αδελφή της, η οποία ζει στα Χανιά, ενημέρωσε τον σύντροφο της 29χρονης και του ζήτησε να μεταβεί στο σπίτι της προκειμένου να δει τι συμβαίνει, καθώς δεν μπορούσε να επικοινωνήσει μαζί της.

Ρέθυμνο: 29χρονη εντοπίστηκε νεκρή από τον σύντροφό της

Ο σύντροφος αναγκάστηκε να σπάσει την πόρτα του σπιτιού, προκειμένου να μπει μέσα, όπου και αντίκρυσε νεκρή την σύντροφό του.

Στο σημείο έσπευσε άμεσα ιατροδικαστής και η πρώτη εκτίμησή του είναι ότι ο θάνατος της 29χρονης οφείλεται σε παθολογικά αίτια. Αναμένεται να διενεργηθεί νεκροψία προκειμένου να ρίξει «φως» στα αιτία θανάτου. Συντετριμμένοι οι γονείς της 29χρονης έσπευσαν στο Ρέθυμνο.