Blog Σελίδα 3869

Πέθανε από ανακοπή καρδιάς 23χρονος διαιτητής από τη Θεσσαλονίκη

0

Σε ηλικία 23 ετών έφυγε από τη ζωή ο διαιτητής Ιωάννης Καμπαρντίνας – Η εξόδιος ακολουθία θα τελεστεί αύριο Τρίτη 17/8 στη Θεσσαλονίκη

Σοκ επικρατεί στη Σερραϊκή διαιτησία από τον αδόκητο χαμό του εν ενεργεία διαιτητή Ιωάννη Καμπαρντίνα, σε ηλικία 23 ετών από ανακοπή καρδιάς.

Ο άτυχος νεαρός, μέλος του Συνδέσμου Διαιτητών Ποδοσφαίρου Σερρών, είχε καταγωγή από τη Θεσσαλονίκη.

Το γεγόνος έκανε γνωστό με ανακοίνωσή του ο Σύνδεσμος Διαιτητών Ποδοσφαίρου Σερρών, τονίζοντας ότι «δεν υπάρχουν λόγια που να μπορούν να εκφράσουν αυτά που νιώθουν όλοι όσοι βρέθηκαν στον ίδιο αγωνιστικό χώρο και συνεργάστηκαν με τον Γιάννη. Σύσσωμοι οι Σερραίοι διαιτητές, δια του Πρόεδρου του Σ.Δ.Π. Σερρών κ. Αμυγδαλή Γεώργιου, των μελών του Διοικητικού Συμβουλίου του Σ.Δ.Π.Σ. και της Επιτροπής Διαιτησίας, εκφράζουν τη βαθιά τους θλίψη και οδύνη προς την οικογένεια και τους οικείους του Γιάννη αλλά και την αμέριστη συμπαράσταση τους προς αυτούς. Δυστυχώς, η οικογένεια της Σερραϊκής Διαιτησίας έγινε ακόμη φτωχότερη από την απώλεια ενός ακόμη μέλους της τα τελευταία χρόνια. Ας είναι ελαφρύ το χώμα που θα τον σκεπάσει. Καλό Παράδεισο Γιάννη, ας είναι αυτή η τελευταία απώλεια που μετράει ο Σ.Δ.Π. Σερρών» αναφέρεται στην ανακοίνωση του Συνδέσμου Διαιτητών Ποδοσφαίρου Σερρών.

Η εξόδιος ακολουθία θα τελεστεί αύριο Τρίτη 17/8 στη Θεσσαλονίκη.

Πέθανε από Covid-19 ανεμβολίαστος τραυματιοφορέας του Λαϊκού Νοσοκομείου

0

Ο 52χρονος έδωσε πολυήμερη σκληρή μάχη για τη ζωή του στη ΜΕΘ του Νοσοκομείου «Ευαγγελισμός»

Την είδηση του θανάτου ενός τραυματιοφορέα του Λαϊκού Νοσοκομείου από κορωνοϊό, ανακοίνωσε η Πανελλήνια Ομοσπονδία Εργαζομένων στα Δημόσια Νοσοκομεία (ΠΟΕΔΗΝ).

Σύμφωνα με την ΠΟΕΔΗΝ πρόκειται για τον 28ο υγειονομικό που χάνει τη ζωή του από κορωνοϊό. Η ΠΟΕΔΗΝ επισημαίνει ότι ήταν 52 ετών και εργαζόταν στο Λαϊκό Νοσοκομείο. «Έχασε τη ζωή του από κορωνοϊό δίνοντας πολυήμερη σκληρή μάχη για τη ζωή του στη ΜΕΘ του Νοσοκομείου Ευαγγελισμός. Ανεμβολίαστος» τονίζεται στην ανακοίνωση.

Η ΠΟΕΔΗΝ εκφράζει τα συλλυπητήριά της στην οικογένεια και τους συναδέλφους του 52χρονου στο Λαϊκό Νοσοκομείο και καλεί εκ νέου την κυβέρνηση να χαρακτηρίσει τους θανάτους των υγειονομικών ως εργατικά ατυχήματα.

Πηγή: protothema.gr

Πέθανε άντρας που τον «κατάπιε» ο μαγνητικός τομογράφος

0

ΗΠΑ: Πέθανε ο 61χρονος που τον «κατάπιε» ο μαγνητικός τομογράφος – Φορούσε αλυσίδα εννέα κιλών, δήλωσε η γυναίκα του

Η Αντριέν Τζόουνς-Μακάλιστερ δήλωσε ότι φώναξε τον σύζυγό της για να την βοηθήσει να σηκωθεί από το μηχάνημα και τον μηχάνημα τον τράβηξε – «Μου έγνεψε για αντίο και χάθηκε»

Πέθανε ο 61χρονος άνδρας, τον οποίο «κατάπιε» μαγνητικός τομογράφος σε ιατρικό κέντρο στο Λονγκ Άιλαντ των ΗΠΑ, ενώ φορούσε μια βαριά μεταλλική αλυσίδα.

resize

Το απρόσμενο συμβάν εκτυλίχθηκε το απόγευμα της περασμένης Τετάρτης, όταν ο άνδρας εισήλθε στην αίθουσα απεικονιστικών εξετάσεων της κλινικής Nassau Open MRI, έχοντας περασμένη στον λαιμό του μια βαριά μεταλλική αλυσίδα. Την ώρα εκείνη ο μαγνητικός τομογράφος ήταν ενεργοποιημένος, με αποτέλεσμα η ισχυρή μαγνητική δύναμη του μηχανήματος να τον τραβήξει βίαια προς τα μέσα.

Τα μηχανήματα μαγνητικής τομογραφίας χρησιμοποιούν ένα ισχυρό μαγνητικό πεδίο για να παράγουν λεπτομερείς εικόνες. Συνήθως ζητείται από τους ασθενείς να αφαιρέσουν μεταλλικά αντικείμενα και να αλλάξουν τα ρούχα τους πριν υποβληθούν σε μαγνητική τομογραφία ή πλησιάσουν το μηχάνημα.

Η σύζυγός του, Αντριέν Τζόουνς-Μακάλιστερ, δήλωσε ότι ο σύζυγός της, ο 61χρονος Κιθ, φορούσε στο λαιμό του μια μεταλλική αλυσίδα βάρους 9 κιλών, που χρησιμοποιείται για προπόνηση και απώλεια βάρους.

Σύμφωνα με όσα είπε η ίδια, φώναξε τον άντρα της να την βοηθήσει να σηκωθεί από το τραπέζι. «Φώναξα το όνομα του Κιθ για να με βοηθήσει», είπε σε συνέντευξή της στο News 12 Long Island. «Είδα τη μηχανή να τον αρπάζει και να τον τραβάει μέσα», είπε η ίδια με δάκρυα να τρέχουν στο πρόσωπό της. «Μου έγνεψε για αντίο και μετά πέθανε, χάθηκε, έπεσε αναίσθητος στα χέρια μου».

Δήλωσε επίσης ότι η επίσκεψη στις 16 Ιουλίου δεν ήταν η πρώτη φορά που η ίδια και ο σύζυγός της πήγαν στο κέντρο μαγνητικής τομογραφίας. Επίσης, δεν ήταν η πρώτη φορά που η υπάλληλος έβλεπε το βάρος που χρησιμοποιούσε ο σύζυγός της για προπόνηση, είπε.

Ισχυρίστηκε ότι μια υπάλληλος και ο σύζυγός της είχαν προηγουμένως συζητήσει για αυτό: «Ω, αυτή είναι μεγάλη αλυσίδα», φέρεται να του είπαν. Η κ. ΜακΆλιστερ είπε ότι ο τεχνικός προσπάθησε να τραβήξει τον σύζυγό της μακριά από το μηχάνημα. «Του φώναζα ”Καλέστε το 911. Κάντε κάτι. Σβήστε αυτό το καταραμένο μηχάνημα”».

Ο 61χρονος υπέστη μια σειρά καρδιακών προσβολών μετά την απελευθέρωσή του από τη μηχανή μαγνητικής τομογραφίας και λίγες ώρες αργότερα διαπιστώθηκε ο θάνατός του.

stigmiotypo othonis 2025 10 06 12.18.17

Οι μηχανές χρησιμοποιούν ισχυρά μαγνητικά πεδία και ραδιοκύματα για να δημιουργήσουν λεπτομερείς εικόνες του εσωτερικού του σώματος. Το Εθνικό Ινστιτούτο Βιοϊατρικής Απεικόνισης και Βιομηχανικής λέει ότι οι δυνάμεις που ασκούνται είναι «αρκετά ισχυρές για να πετάξουν μια αναπηρική καρέκλα στην άλλη άκρη του δωματίου».

Σύμφωνα με την Αμερικανική Υπηρεσία Τροφίμων και Φαρμάκων, οι μηχανές μαγνητικής τομογραφίας έχουν μαγνητικά πεδία που προσελκύουν μαγνητικά αντικείμενα όλων των μεγεθών – κλειδιά, κινητά τηλέφωνα και ακόμη και φιάλες οξυγόνου – τα οποία «μπορεί να προκαλέσουν ζημιά στον σαρωτή ή τραυματισμό στον ασθενή ή στους επαγγελματίες υγείας.

Το 2001, ένα εξάχρονο αγόρι πέθανε από κάταγμα κρανίου σε ένα ιατρικό κέντρο της Νέας Υόρκης ενώ υποβαλλόταν σε εξέταση MRI, όταν η ισχυρή μαγνητική δύναμη της μηχανής εκτόξευσε μια φιάλη οξυγόνου στην άλλη άκρη του δωματίου.

Πέθανε Ανθυπασπιστής του Πυροβολικού σε ηλικία 47 ετών

0

Θρήνος στις Ένοπλες Δυνάμεις, καθώς την Πέμπτη (8/1) πέθανε ξαφνικά 47χρονος Ανθυπασπιστής του Πυροβολικού στη Θεσσαλονίκη.

Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, ο άτυχος στρατιωτικός «έφυγε» στον ύπνο του, χωρίς να έχει προηγηθεί κάτι που να προμηνύει το τραγικό γεγονός.

stigmiotypo othonis 2026 01 09 17.53.13

Το πρωί, όταν η σύζυγός του φέρεται να προσπάθησε να τον ξυπνήσει, εκείνος δεν ανταποκρινόταν, με αποτέλεσμα να σημάνει συναγερμός, όπως αναφέρει το kranosgr.

Ειδοποιήθηκε άμεσα το ΕΚΑΒ και ο 47χρονος μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο, όπου δυστυχώς οι γιατροί διαπίστωσαν τον θάνατό του.

Τα ακριβή αίτια του θανάτου του 47χρονου αναμένεται να αποσαφηνιστούν από τις αρμόδιες υγειονομικές αρχές.

091021 stratiwths

Θερμά συλλυπητήρια στην οικογένεια, στους οικείους και στους συναδέλφους του εκλιπόντος.

Πέθανε ανήμερα Πρωτοχρονιάς ο επιχειρηματίας Αλκιβιάδης Χήτος

0

Σε ηλικία 89 ετών έφυγε από τη ζωή ανήμερα της Πρωτοχρονιάς ο ένας εκ των ιδρυτών της ΧΗΤΟΣ ΑΒΕΕΑλκιβιάδης Χήτος.

«Οραματιστής, χαρισματικός και πρωτοπόρος, ανέλαβε τα ηνία της ΧΗΤΟΣ ΑΒΕΕ μαζί με τον αδελφό του Κωνσταντίνο το 1984»

Πέθανε σήμερα Πέμπτη 1η Ιανουαρίου 2026 ο επιχειρηματίας Αλκιβιάδης Χήτος ένας εκ των ιδρυτών της εταιρείας ΧΗΤΟΣ ΑΒΕΕ.

875 9af07f79 2aca 40de b2c9 2c445ab2697f

Όπως σημειώνεται σε σχετική ανακοίνωση της εταιρείας ΧΗΤΟΣ ΑΒΕΕ, ο επιχειρηματίας Άλκης Χήτος γεννήθηκε στις 28 Νοεμβρίου 1937, στο Ασπροχώρι Ιωαννινων.

«Οραματιστής, χαρισματικός και πρωτοπόρος, ανέλαβε τα ηνία της ΧΗΤΟΣ ΑΒΕΕ μαζί με τον αδελφό του Κωνσταντίνο το 1984, συνεχίζοντας την επιτυχημένη οικογενειακή παράδοση εμφιάλωσης και εμπορίας ποτών, την οποία είχε ξεκινήσει ο πατέρας τους, Ιωάννης Χήτος, το 1955.

zagori

Με απαράμιλλη ακεραιότητα, αφοσίωση και ανεξάντλητη δύναμη, αποτέλεσε πηγή έμπνευσης για όλους όσοι είχαν την τύχη να συνεργαστούν μαζί του. Η παρουσία του καθόρισε τον τρόπο που η εταιρεία λειτουργεί σήμερα, διαμορφώνοντας μια κουλτούρα που τιμά τόσο τις ανθρώπινες αξίες όσο και την επιχειρηματική αριστεία.

Η κληρονομιά του Άλκη Χήτου δεν περιορίζεται στην ανάπτυξη της εταιρείας, εκφράζεται καθημερινά στις σχέσεις, στη δέσμευση για ποιότητα, στην κοινωνική ευθύνη και στην αίσθηση της κοινότητας που καλλιέργησε σε εργαζόμενους, συνεργάτες και πελάτες.

chitos avee perivleptos

Το όραμά του, το ήθος και η ηγετική του παρουσία θα συνεχίσουν να αποτελούν πυξίδα για την εταιρεία και καθοδηγητικό παράδειγμα για τις επόμενες γενιές» τονίζεται στην ίδια ανακοίνωση.

Η εξόδιος ακολουθία θα τελεστεί στον Ιερό Ναό Ζωοδόχου Πηγής Περιβλέπτου, αύριο Παρασκευή 2 Ιανουαρίου 2026, στις 12.00.

Τα αναψυκτικά «Ερμής», η «Ηi – J» και το «Ζαγόρι»

Η ιστορία της Χήτος ΑΒΕΕ ξεκινάει στα μέσα της δεκαετίας του ’50, με την ίδρυση εργοστασίου εμφιάλωσης αεριούχων ποτών, στην πόλη των Ιωαννίνων. Ιδρυτής του εργοστασίου, ο Ιωάννης Χήτος, με καταγωγή από εκεί, ο οποίος με συνοδοιπόρους τους γιους του, Κωνσταντίνο και Αλκιβιάδη, ξεκίνησε την παραγωγή των αναψυκτικών «Ερμής».

Ο Ιωάννης Χήτος κράτησε τα ηνία της εταιρείας για περίπου 25 χρόνια. Στη δεκαετία του 1980, αναλαμβάνουν τη διοίκηση της εταιρείας, ο Κωνσταντίνος και ο Αλκιβιάδης Χήτος, μετονομάζοντάς την σε «Hi – J».

Το 1988 ήταν μία χρονιά ορόσημο για την εταιρεία και την πορεία της στο μέλλον, αφού το επιχειρηματικό πλάνο των αδελφών Κωνσταντίνου και Αλκιβιάδη υλοποιείται με μεγάλη επιτυχία.

Σε μια εποχή που η κατανάλωση του εμφιαλωμένου νερού είναι ακόμη αρκετά χαμηλή στην Ελλάδα, η εταιρεία, με κύριο όχημα την τεχνογνωσία και την εμπειρία 30 και πλέον χρόνων, δημιουργεί το δικό της brand εμφιαλωμένου νερού, το Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΖΑΓΟΡΙ.

Κι ενώ τα εμφιαλωμένα νερά κερδίζουν έδαφος στην καθημερινότητα των καταναλωτών και η ζήτηση αυξάνεται, το 2002, η εταιρεία καθετοποιεί τις παραγωγικές της διαδικασίες και δημιουργεί την τρίτη εργοστασιακή μονάδα παραγωγής υλικών συσκευασίας (προπλασμάτων pet – preforms και πωμάτων) στη ΒΙ.ΠΕ. Ιωαννίνων.

green beverage

Το 2012, η εταιρεία προβάλλει ως η πλέον αναγνωρίσιμη και ανταγωνιστική εταιρεία στον κλάδο των εμφιαλωμένων φυσικών μεταλλικών νερών, με τη μεγαλύτερη γκάμα συσκευασιών και υπηρεσιών, απασχολώντας άμεσα και έμμεσα περισσότερα από 1.200 άτομα συνολικά.

Σήμερα, η Χήτος ΑΒΕΕ διαθέτει εγκαταστάσεις σε όλη την Ελλάδα και μεταξύ άλλων εστιάζει ακόμη περισσότερο στην ενδυνάμωση του εξαγωγικού της προσανατολισμού.

Πέθανε αμέσως μετά τον τοκετό – Θρήνος για την λεχώνα

0

Καταγγελία για ιατρική αμέλεια διερευνά το ΤΑΕ Λευκωσίας, μετά από αναφορές συγγενών 40χρονης, που έχασε την ζωή της, λίγες ώρες αφότου έφερε στην ζωή το μωρό της.

Η μητέρα παρουσίασε επιπλοκές στην υγεία της, μετά από την γέννηση του μωρού και μεταφέρθηκε άμεσα σε άλλο ιδιωτικό νοσηλευτήριο, όπου και απεβίωσε.

Να σημειωθεί ό,τι σύμφωνα με τον ΑΝΤ1 Κύπρου, το μωρό είναι καλά στην υγεία του.

Σύμφωνα με την Αστυνομία, η καταγγελία έγινε από συγγενικά πρόσωπα της λεχώνας, που πέθανε λίγο μετά τον τοκετό, την Πέμπτη 16/02.

Πλέον, αναμένονται τα αποτελέσματα της νεκροτομής, για να προκύψουν τα ακριβή αίτια του θανάτου της γυναίκας.

Οι έρευνες των Αρχών βρίσκονται σε εξέλιξη.

Πέθανε ακαριαία: Νεκρός 23χρονος τουρίστας που χτυπήθηκε από κεραυνό ενώ έκανε σερφ

0

Από κεραυνό έχασε τη ζωή του σήμερα στη Ρόδο, ένας 23χρονος Βρετανός τουρίστας, που βρίσκονταν στη θαλάσσια περιοχή της Αγίας Αγάθης.

Σύμφωνα με την realvoice995.gr «πριν από λίγα λεπτά ανασύρθηκε νεκρός από τη θάλασσα 23χρονος τουρίστας που έκανε serf με σανίδα και τον χτύπησε κεραυνός, με αποτέλεσμα να βρει ακαριαίο θάνατο».

Όπως αναφέρουν οι ίδιες πληροφορίες, συγγενείς του αλλά και άλλα άτομα που βρίσκονταν στην εν λόγω παραλία του φώναζαν να βγει από τη θάλασσα, λόγω της ξαφνικής κακοκαιρίας με κεραυνούς, όμως ο άτυχος νεαρός δεν εισάκουσε τις ειδοποιήσεις τους με αποτέλεσμα να βρει τραγικό θάνατο.

Το θλιβερό περιστατικό σημειώθηκε λίγο πριν τις 14:00 το μεσημέρι. Αμέσως ειδοποιήθηκε το ΕΚΑΒ που έσπευσε στο σημείο και με τη βοήθεια άλλων λουομένων ο 23χρονος νεαρός μεταφέρθηκε στη στεριά όπου οι διασώστες έδωσαν μάχη για να τον κρατήσουν στη ζωή.

Στην συνέχεια ο 23χρονος μεταφέρθηκε στο Κέντρο Υγείας Αρχαγγέλου, όπου γιατροί και νοσηλευτικό προσωπικό συνέχισαν τη μάχη των διασωστών του ΕΚΑΒ για να τον επαναφέρουν στη ζωή, αλλά ήταν πλέον αργά.

Για το περιστατικό ενημερώθηκε το Κεντρικό Λιμεναρχείο της Ρόδου, αξιωματικοί του οποίου θα διενεργήσουν σχετική έρευνα για το τραγικό περιστατικό.




Πέθανε αιφνιδίως στο Ελευθέριος Βενιζέλος – Τον βρήκαν κάτω από ένα αεροπλάνο μετά από ώρες

0

Νέος αιφνίδιος θανατος ενος νέου ανθρώπου. Αυτή την φορά στο αεροδρόμιο Ελευθέριος Βενιζέλος οπου ένας εργαζόμενος άφησε την τελευταία του πνοή κάτω από το αεροπλάνο όπου εργαζόταν απο ανακοπή καρδιάς. Ο άτυχος εργαζόμενος ήταν μόνος του και σύμφωνα με το Εργατικό Κέντρο έμεινε αβοήθητος και κανείς δεν γνωρίζει πόση ώρα είχε πεθάνει πριν τον εντοπίσουν.

Το Εργατικό Κέντρο Λαυρίου – Ανατολικής Αττικής εξέδωσε ανακοίνωση στην οποία αναφέρεται πως «ο θάνατος του συναδέλφου μας στο αεροδρόμιο Αθηνών, δεν ήταν η κακιά στιγμή αλλά η μοιραία κατάληξη της εντατικοποίησης και των ανύπαρκτων μέτρων προστασίας της ζωής των εργαζομένων».

Παράλληλα το Διοικητικό Συμβούλιο του Εργατικού Κέντρου «εκφράζει τα βαθιά και ειλικρινή συλλυπητήριά του στους οικείους του συναδέλφου που άφησε την τελευταία του πνοή την Τετάρτη το απόγευμα εν ώρα εργασίας στο Αεροδρόμιο Αθηνών». Οπως αναφέρει η ανακοίνωση ο άνδρας «άφησε την τελευταία του πνοή από ανακοπή κατά τη διάρκεια της εργασίας του κάτω από αεροσκάφος όπου εργαζόταν μόνος του και είναι ερωτηματικό το πόση ώρα είχε πάθει το συμβάν μένοντας αβοήθητος». Συνεχίζει η ανακοίνωση:

«Οι ευθύνες και της εταιρείας επίγειας εξυπηρέτησης που εργαζόταν ο συνάδελφος αλλά και του αεροδρομίου Αθηνών είναι τεράστιες μιας και ο συνάδελφος που έχασε την ζωή του ασκούσε τα καθήκοντά του μόνος του, σε πόστο που και παραπάνω άτομα χρειάζονταν, αλλά και η επικινδυνότητα της εργασίας του ήταν πάρα πολύ υψηλή.

Το Εργατικό Κέντρο Λαυρίου Ανατολικής Αττικής επανειλημμένα έχει κάνει παρεμβάσεις για τα ελλιπή μέτρα προστασίας των εργαζόμενων στο αεροδρόμιο Αθηνών και έχει συναντηθεί στο παρελθόν και με τον υπεύθυνο ασφαλείας του αεροδρομίου καταθέτοντας τις ανησυχίες του για την υγεία και την ασφάλεια των εργαζομένων, καθώς και μια σειρά προτάσεις προς αυτήν την κατεύθυνση, ενώ δεν πάνε μόνο λίγες μέρες που με πρωτοβουλία του ΕΚ Λαυρίου-Αν. Αττικής πραγματοποιήθηκε σύσκεψη σωματείων στο χώρο του αεροδρομίου όπου κυριάρχησε η ανησυχία των εργαζομένων για την εντατικοποίηση της εργασίας, η μη επάνδρωση των πόστων και ο φόβος για πιθανά ατυχήματα από αυτήν την κατάσταση.

Μάλιστα μέσα από την συγκεκριμένη σύσκεψη έχει αποφασιστεί να γίνει κύκλος συναντήσεων των Διοικητικών Συμβουλίων των σωματείων του αεροδρομίου με αντιπροσωπεία του Δ.Σ του Εργατικού Κέντρου η οποία βρίσκεται σε εξέλιξη, καθώς και να γίνει κινητοποίηση προς τα τέλη του μήνα στο χώρο του αεροδρομίου Αθήνας. Η εντατικοποίηση της εργασίας, τα κομμένα ρεπό, οι κόντρα βάρδιες, η ελλιπής στελέχωση των πόστων, τα ανύπαρκτα μέτρα προστασίας είναι η καθημερινότητα για τους εργαζόμενους του Αεροδρομίου Αθηνών. Είναι η καθημερινότητά τους, με τις ευλογίες και τις νομοθετικές ρυθμίσεις όλων των κυβερνήσεων μέχρι σήμερα, φυσικά με κορυφή όλων το έκτρωμα Χατζηδάκη.

Από το θάνατο του συναδέλφου αποδεικνύεται επίσης η πλήρης απουσία ενός σύγχρονου δικτύου Πρωτοβάθμιας Φροντίδας της υγείας των εργαζομένων στην περιοχή και στο ίδιο το αεροδρόμιο, καθώς και η απουσία σύγχρονου δικτύου γιατρών και τεχνικών ασφαλείας σε βιομηχανικές ζώνες και μεγάλους εργασιακούς χώρους. Το σημειώνουμε αυτό γιατί ο συνάδελφος που απεβίωσε, πριν λίγες ημέρες είχε μολυνθεί από κορονοϊό, γύρισε όμως στην εργασία του χωρίς τον απαραίτητο έλεγχο που θα έπρεπε να του παρείχε κράτος και εργοδοσία μετά από μια τέτοια επιβαρυντική ασθένεια και που δυνητικά μπορεί να είναι και ένας από τους λόγους που του στέρησε την ζωή μιας και οι επιπλοκές που αφήνει η ασθένεια είναι γνωστές. Επίσης την ίδια ώρα του συμβάντος όπως πληροφορηθήκαμε υπήρξε και άλλο σοβαρό συμβάν με επιβάτη χωρίς να μπορεί το ΕΚΑΒ να ανταποκριθεί λόγω της σοβαρότητας του συμβάντος του εργαζόμενου.

Το Εργατικό Κέντρο Λαυρίου Ανατολικής Αττικής καλεί όλα τα Σωματεία και τους εργαζόμενους του Αεροδρομίου να μην αποδέχονται άλλο η υγεία και η ζωή τους να γίνεται έρμαιο των κερδών των αεροπορικών εταιριών. Να μπουν μπροστά, να συμπορευτούν με το Εργατικό Κέντρο-Λαυρίου Ανατολικής Αττικής και το πλαίσιο πάλης για την προστασία της υγείας και της ζωής των εργαζομένων.

Ο αγώνας για σύγχρονους όρους στην ζωή και στην εργασία μας θα είναι και η καλύτερη κατάθεση στην μνήμη του συναδέλφου που έφυγε στην μάχη για το μεροκάματο με όλα τα προβλήματα που μας απασχολούν στην ζωή και στην δουλειά μας. Καλούμε, τέλος, όλες τις αρμόδιες αρχές να κάνουν τις απαραίτητες ενέργειες για να διαλευκανθούν οι αιτίες και οι λόγοι που ευθύνονται για τον θάνατο του συναδέλφου μας στον χώρο εργασίας

Πέθανε αιφνίδια η 31χρονη Βάλια Γρίβα

0

Η νεαρή γυναίκα, κόρη του πρώην δημάρχου Αιτωλικού Αντώνη Γρίβα είχε έρθει για το τριήμερο της 25ης Μαρτίου στο Αιτωλικό και τα ξημερώματα ένιωσε αδιαθεσία.

Βαρύ είναι το πένθος στην περιοχή του Αιτωλικού για τον αιφνίδιο θάνατο της 31χρονης Bάλιας Γρίβα.

valia griva 1 758x569 3

Η άτυχη γυναίκα άφησε την τελευταία της πνοή τα ξημερώματα σήμερα στο Νοσοκομείο Μεσολογγίου όπου διακομίσθηκε εσπευσμένα έχοντας νοιώσει αδιαθεσία.

valia griva 2

Η αδικοχαμένη νεαρή ήταν δικηγόρος στην Αθήνα και είχε έρθει με τον μνηστήρα της στο Αιτωλικό για να περάσει το τριήμερο στο πατρικό της με τους οικείους της.

Αμέσως διακομίστηκε στο νοσοκομείο Μεσολογγίου όπου κατέληξε πάρα τις προσπάθειες των γιατρών.

valia griva 4

Η νεαρή γυναίκα, κόρη του πρώην δημάρχου Αιτωλικού Αντώνη Γρίβα

Για τα αίτια του τραγικού συμβάντος θα διενεργηθεί νεκροψία-νεκροτομή στην ιατροδικαστική υπηρεσία της Πάτρας.

Πηγή: Εφημερίδα Γνώμη Πατρών

Πέθανε αγαπημένος τραγουδιστής μετά από σκληρή μάχη με τον καρκίνο: Άφησε πίσω τρία παιδιά – Το ένα από αυτά έχασε τη μαμά του λίγους μήνες πριν

0

Πέθανε ο βραβευμένος με Grammy τραγουδιστής, D’ Angelo – Έχασε τη μάχη με τον καρκίνο

Θρήνος σκορπίστηκε την Τρίτη 14 Οκτωβρίου στη showbiz, καθώς έγινε γνωστό πως το πρωί της ίδιας ημέρας άφησε την τελευταία του πνοή ο τραγουδιστής και στιχουργός του “Brown Sugar”, D’ Angelo, στα 51 του. Πηγές από το οικογενειακό του περιβάλλον και τον πρώην μάνατζέρ του, Kedar Massenberg, επιβεβαίωσαν το γεγονός, αποκαλύπτοντας πως βρισκόταν στη Νέα Υόρκη.

Οι πληροφορίες για τον θάνατο του D’ Angelo

Σύμφωνα με πληροφορίες του TMZ ο επιτυχημένος καλλιτέχνης έχασε τη ζωή του εξαιτίας της σκληρής μάχης που έδινε το τελευταίο διάστημα με τον καρκίνο στο πάγκρεας. Άφησε πίσω του μία οικογένεια συντετριμμένη, δύο γιους και μία κόρη. Αξίζει να σημειωθεί πως η μητέρα του πρώτου του γιου ήταν η τραγουδίστρια Angie Stone, η οποία λίγους μήνες πριν έχασε επίσης τη ζωή της σε αυτοκινητιστικό δυστύχημα.

g3o9pouweaaqrtj

Λίγα λόγια για το καλλιτεχνικό έργο του

Ο D’ Angelo είχε κερδίσει συνολικά 4 βραβεία Grammy, μεταξύ των οποίων το Καλύτερο Άλμπουμ R&B για το “Voodoo” το 2001 και το “Black Messiah” το 2016. Τιμήθηκε, μάλιστα, με το βραβείο Καλύτερου Τραγουδιού R&B το 2016 για το “Really Love” και με το βραβείο Καλύτερης Ανδρικής Ερμηνείας R&B για το “Untitled (How Does It Feel)”.

Την περασμένη χρονιά, ο Raphael Saadiq είχε δηλώσει στο podcast “Rolling Stone Music Now” πως ο D’Angelo ετοίμαζε ένα νέο άλμπουμ: «Είναι ενθουσιασμένος… δουλεύει πάνω σε έξι κομμάτια αυτή τη στιγμή και φαίνεται πολύ ενθουσιασμένος», είχε πει χαρακτηριστικά.