Στα 91 της χρόνια – Με τον αδερφό της Γιώργο Κονιτόπουλο και την κόρη της Ελένη Λεγάκη, χάραξαν μια μεγάλη πορεία στο χώρο του παραδοσιακού τραγουδιού
Έφυγε από τη ζωή στα 91 της χρόνια, μία από τις μεγάλες φωνές του νησιώτικου τραγουδιού. Η Ειρήνη Κονιτοπούλου – Λεγάκη το τελευταίο διάστημα αντιμετώπιζε πολλά προβλήματα υγείας.
Γεννήθηκε στην Κεραμωτή της Νάξου στις 15 Δεκεμβρίου 1931. Ηταν κόρη του Μιχάλη Κονιτόπουλου και αδελφή του Γιώργου Κονιτόπουλου.
Το 1951 εγκαταστάθηκε στην Αθήνα. Ιδιαίτερα γνωστή έγινε με τη συνεργασία της Εθνικό Ίδρυμα Ραδιοφωνίας (ΕΙΡ) με προϊστάμενο τον Σίμωνα Καρά. Το 1955 παντρεύτηκε τον Στέλιο Λεγάκη και απέκτησαν τέσσερα παιδιά. Μαζί με τον αδελφό της Γιώργο Κονιτόπουλο και με την κόρη της Ελένη Λεγάκη, χάραξαν μια μεγάλη πορεία στο χώρο του παραδοσιακού τραγουδιού.
Από τη δεκαετία του 60 κυκλοφόρησε δεκάδες με δίσκους 45 στροφών, ενώ έδωσε και πολλές συναυλίες στην Ελλαδα και στο εξωτερικό.
Τα τελευταία χρόνια ήταν πολύ δύσκολα για εκείνη γιατί πέθαναν δύο παιδιά της.
Σε μία από τις σπάνιες συνεντεύξεις της είχε πει για τον θάνατο των παιδιών της: «Κάθε μέρα κάνω απολογισμό ζωής από τότε που έχασα το δεύτερο παιδί μου. Ξέρεις τι είναι να σε παίρνει τηλέφωνο και να σου λέει “δεν είμαι καλά, πεθαίνω” και να πεθαίνει; Αυτός για μένα είναι ένας αργός θάνατος από τότε που χάθηκε. Ωστόσο θυμάμαι πολύ έντονα τα δύσκολα χρόνια πριν και μετά τον πόλεμο. Ζήσαμε φτώχειες, ο πατέρας μου έπαιζε στη Νάξο σε πανηγύρια και του έδιναν αντί για χρήματα τρόφιμα. Ετσι έζησε η οικογένεια. Αργότερα, επειδή άκουγα εγώ το βιολί του, μάθαινα και τραγουδούσα. Οταν ήρθε και η Λενιώ στη ζωή μου, έκανε το ίδιο. Σε ηλικία 13 ετών την έπαιρνα μαζί μου και τη μάθαινα όσα πρέπει να ξέρει και πώς να συμπεριφέρεται στο κοινό. Πάτησε στα βήματά μου και είμαι περήφανη».
Η προσφορά της στο νησιώτικο τραγούδι ήταν τεράστια, καθώς έχει τραγουδήσει επιτυχίες όπως: «Αρμενάκι», «Ελα να πάμε σε ένα μέρος», στον «Αρτεμώνα», «Ας τραγουδήσω και ας χαρώ», «Αμοριανό», «Σάλα γιάλα», «Να σ’ αγαπώ ίντα ‘θελα».
Σε ηλικία 96 ετών έφυγε από τη ζωή η σπουδαία ηθοποιός Ειρήνη Παπά. Η κορυφαία Ελληνίδα ηθοποιός πέθανε σήμερα vωρίς το πρωί, ήσυχη, στο σπίτι της.
Έφυγε από την ζωή η σε ηλικία 96 ετών η μεγάλη ηθοποιός Ειρήνη Παπά. Η ηθοποιός με την σπουδαία αναγνώριση στο εξωτερικό αλλά όχι όσο έπρεπε στην χώρα μας. Πρόσφατα είχε δημοσιευθεί ότι έπασχε από Αλτσχάιμερ.
Λιτή, αρχαϊκή, δωρική μορφή, σύμβολο της ελληνικής ομορφιάς, διάσημη εκπρόσωπος του μεσογειακού πολιτισμού στο εξωτερικό, χαρισματική και δυναμική γυναίκα, η Ειρήνη Παπά έγινε διεθνώς γνωστή για τις υποκριτικές της ικανότητές και το πνεύμα της.
Στη σταδιοδρομία της, αναμετρήθηκε με σημαντικούς γυναικείους ρόλους του θεάτρου και του κινηματογράφου, ενσαρκώνοντας πλήρως τη δύναμη της αρχαίας τραγωδίας. Είχε και μια υπέροχη φωνή και είχε ερμηνεύσει συνθέσεις των επίσης κορυφαίων, Μίκη Θεοδωράκη και Βαγγέλη Παπαθανασίου.
Η Ειρήνη Λελέκου από το Χιλιομόδι που θα κατακτούσε τον κόσμο
Η Ειρήνη Παπά γεννήθηκε στις 3 Σεπτεμβρίου 1926 στο Χιλιομόδι Κορινθίας ως Ειρήνη Λελέκου.
Γεννήθηκε σε οικογένεια δασκάλων, όπως ο παππούς της, οι γονείς της και η θεία της που την επηρέασαν στη μόρφωσή της. Η μητέρα της Ελένη Λελέκου, από το γένος Πρεβεζάνου, ήταν δασκάλα, από την οποία είχε ακούσει πολλά παραμύθια και ιστορίες.
Η εφηβεία της, τη βρίσκει στην Αθήνα να παρακολουθεί μαθήματα υποκριτικής στην Εθνική Σχολή Κλασικού Θεάτρου. Στα 15 της έχει ήδη πάρει τον καλλιτεχνικό της δρόμο, αφού εργαζόταν σαν ραδιοφωνική παραγωγός, τραγουδίστρια και χορεύτρια. Σε ηλικία 18 χρόνων παντρεύεται τον συγγραφέα ‘Αλκη Παπά, και παρόλο που ο γάμος τους δεν κράτησε πολύ, η ηθοποιός διατήρησε το επίθετο με το οποίο έγινε παγκοσμίως γνωστή.
Ο κρυφός έρωτας με τον Μάρλον Μπράντο
Η ίδια είχε αποκαλύψει το 2004 στην ιταλική εφημερίδα Corriere della Sera, μετά τον θάνατο του Μάρλον Μπράντο, ότι υπήρξε μεταξύ τους μια μακρά και «μυστική αγάπη». Η ίδια είχε πει ότι είχαν συναντηθεί το 1954 στη Ρώμη. Όπως είπε τον εκτιμούσε πολύ, ήταν το «μεγάλο πάθος της ζωής της» και συναντήθηκαν για τελευταία φορά το 1999 στην Αθήνα.
Τα πρώτα βήματα στο θέατρο
Στα πρώτα της βήματα στο θεατρικό σανίδι συμμετέχει σε παραγωγές του Εθνικού Θεάτρου. Το ξεχωριστό της ταλέντο και οι εξαιρετικές της ερμηνείες σε αρχαίες τραγωδίες, όπως «Μήδεια» και «Ηλέκτρα», δεν αργούν να την κάνουν διάσημη. Η αγάπη και ο σεβασμός της ηθοποιού για το αρχαίο δράμα ήταν μεγάλη. Όταν αποφάσισε να σταματήσει να ερμηνεύει τέτοιους ρόλους, δήλωσε σε συνέντευξή της στην εφημερίδα «Αβενίρε», της Ρώμης: «Αποφάσισα ότι δε θα παίξω πια, διότι η τραγωδία συνεπάγεται μια τεράστια ευθύνη. Και ο φόβος ότι θα μπορούσα να μην ανταπεξέλθω, θα με έκανε να νιώσω πολύ άσχημα».
Στον τελευταίο της χρόνο στη σχολή, ο Αλέκος Σακελλάριος την είδε να παίζει στον Μάκβεθ. Ο ίδιος, της ζήτησε να βγει στην επιθεώρηση. Και παρόλο που ήταν εκ διαμέτρου αντίθετο με εκείνη και την κλασική παιδεία της, είπε το «ναι». Το ντεμπούτο της στο σινεμά γίνεται το 1948 στην ταινία «Χαμένοι ‘Αγγελοι» σε σκηνοθεσία Νίκου Τσιφόρου. Το 1951 έρχεται η «Νεκρή Πολιτεία», του Φρίξου Ηλιάδη, με συμπρωταγωνιστή τον Γιώργο Φούντα. Η ταινία συμμετέχει στο Φεστιβάλ Καννών και όλοι μένουν άφωνοι, αναγνωρίζουν αυτό το νέο πρόσωπο ως κάτοχο μίας μοναδικότητας.
Το 1962 συνεργάστηκε με τον Μιχάλη Κακογιάννη και πρωταγωνίστησε στην κινηματογραφική μεταφορά της «Ηλέκτρας» του Ευριπίδη μαζί με τον Γιάννη Φέρτη, την Αλέκα Κατσέλη και τον Μάνο Κατράκη. Η ταινία συνολικά κέρδισε 24 βραβεία και τιμητικές διακρίσεις, ανάμεσά τους και τα βραβεία καλύτερης κινηματογραφικής μεταφοράς και ηχητικής επένδυσης στο Φεστιβάλ των Καννών (1962).
Η Ειρήνη Παπά είχε πάρει μέρος σε περισσότερες από 80 ταινίες, με γυρίσματα σε όλο τον κόσμο (Τσινετσιτά, Χόλιγουντ, Γιουγκοσλαβία, Λίβανος, Μαρόκο, Βραζιλία, Αυστραλία, Πορτογαλία κ.α.) έχοντας στο πλευρό της συμπρωταγωνιστές , μεταξύ άλλων, τους Μάρλον Μπράντο, Ιβ Μοντάν, Γκρέγκορι Πεκ, ‘Αντονι Κουίν, Ρίτσαρντ Μπάρτον, Τζαν Μαρία Βολοντέ, Τζέιμς Κάγκνεϊ. Εκτός από τις επιτυχημένες μεταφορές των τραγωδιών, οι πιο γνωστές ταινίες της είναι η αξέχαστη υπερπαραγωγή του Χόλιγουντ «Τα κανόνια του Ναβαρόνε», όπου ενσαρκώνει τον ρόλο της αγωνίστριας Μαρίας Παπαδήμου (1961) και ο «Αλέξης Ζορμπάς», που κρατά το ρόλο της Χήρας (1964).
Η ζωντανή Καρυάτιδα
Το έντονο βλέμμα της, οι καθαρές γραμμές του προσώπου της, τα χαρακτηριστικά «Καρυάτιδας», τίτλος που την ακολούθησε σε όλη την καριέρα της, και η έντονη προσωπικότητά της, κατακτούν το διεθνές κοινό και τους Αμερικανούς παραγωγούς. Για την ταινία με πρωταγωνιστή τον ‘Αντονι Κουίν, οι δημοσιογράφοι της εποχής την «επαινούν» αλλά και την «υμνούν» για την ερμηνεία της. Η ίδια η ηθοποιός έχει δηλώσει για τους ρόλους που επέλεγε: «Ποτέ δεν θέλησα να παίξω αισθησιακούς ρόλους ή ρόλους επιθυμητών γυναικών. Αυτό που ήθελα πάντα είναι να παίζω εμένα, δηλαδή την ανεξάρτητη αγωνίστρια».
Η μια επιτυχία διαδέχεται την άλλη και η Ειρήνη Παπά βρίσκεται για πολλές δεκαετίες στο διεθνές κινηματογραφικό προσκήνιο. Η επιβεβαίωση για τη σκληρή της δουλειά και το ταλέντο της, έρχεται το 1969 με την ταινία «Ζ», του Κώστα Γαβρά η οποία κερδίζει το Όσκαρ καλύτερης ξενόγλωσσης ταινίας.
Ντεμπούτο στο Μπρόντγουει
Το θεατρικό της ντεμπούτο στη σκηνή του Μπρόντγουει, πραγματοποιείται το 1967 με το έργο «Εκείνο το καλοκαίρι, εκείνο το φθινόπωρο» στο πλευρό του Γιον Βόιντ (του πατέρα της Αντζελίνα Τζόλι) ενώ αργότερα τη συναντάμε να ερμηνεύει την Ελένη στις «Τρωάδες» (1972) και την Κλυταιμνήστρα στην «Ιφιγένεια» (1977)σε σκηνοθεσία του Μιχάλη Κακογιάννη. Στις «Τρωάδες», που γυρίστηκε στα αγγλικά με ξένους ηθοποιούς, η Παπά γνώρισε τη συμπρωταγωνίστριά της Κάθριν Χέμπορν, που ενσάρκωσε την Εκάβη, με την οποία ανέπτυξαν δυνατή φιλία. Μάλιστα η Χέμπορν δήλωνε δημόσια ότι η Παπά είναι μια από τις καλύτερες ηθοποιούς του σινεμά.
Το 1972 εμφανίζεται στο πλευρό τού, αργότερα βραβευμένου με όσκαρ Έλληνα συνθέτη Βαγγέλη Παπαθανασίου. Την πείθει να δοκιμάσει το ταλέντο της στο τραγούδι. Η Ειρήνη Παπά ηχογραφεί μαζί του το «666», τελευταίο άλμπουμ του μουσικού συγκροτήματος «Aphrodite’s Child», με αναφορές στην «Αποκάλυψη του Ιωάννη» και στιχουργική συμβολή του σκηνοθέτη Κώστα Φέρρη. Ακολουθούν άλλες δύο συνεργασίες της με τον Βαγγέλη Παπαθανασίου: οι «Ωδές» με ελληνικά δημοτικά τραγούδια διασκευασμένα από τον Vangelis και οι «Ραψωδίες» με ύμνους της Μεγάλης Εβδομάδας.
Οι δεσμοί της Ειρήνης Παπά με το ιταλικό κοινό χρονολογούνται από τη δεκαετία του ’60, όταν η Ελληνίδα ηθοποιός πρωταγωνιστούσε σε διεθνείς παραγωγές με έντονο ελληνικό χρώμα. Το 1968 ήρθε ο ρόλος της Πηνελόπης στην «Οδύσσεια» του Φράνκο Ρόσι για λογαριασμό της ιταλικής τηλεόρασης. Η παρουσία της σε μία εξαιρετικά δημοφιλή σειρά την καθιέρωσε ως σύμβολο της ελληνικής ομορφιάς. Οι δεσμοί ενισχύθηκαν με συμμετοχές της Ειρήνης Παπά σε θεατρικές και τηλεοπτικές παραγωγές στην Ιταλία.
Η προσφορά της Ειρήνης Παπά στην τέχνη έχει αναγνωριστεί πολλές φορές τόσο εντός όσο και εκτός Ελλάδας, μέσα από τις αμέτρητες διακρίσεις που έχει λάβει κατά καιρούς. Εκτός από το Όσκαρ που κέρδισε το 1969 για την ερμηνεία της στην ταινία «Ζ» του Κώστα Ζαβρά, έχει λάβει πολλά σημαντικά βραβεία. Το 1995 τιμήθηκε με το Παράσημο του Ταξιάρχη του Τάγματος του Φοίνικος από τον Πρόεδρο της Ελληνικής Δημοκρατίας Κωστή Στεφανόπουλο. Το 2000 της απονεμήθηκε ο τίτλος της «Γυναίκας της Ευρώπης» για την προσφορά της στην προώθηση της ευρωπαϊκής πολιτισμικής ταυτότητας.
Το 2008 βραβεύτηκε με το «Διεθνές Βραβείο για τον Πολιτισμό» από την οργάνωση Premio Roma στο αρχαίο θέατρο της «Όστια Αντίκα», λίγα χιλιόμετρα έξω από την ιταλική πρωτεύουσα. Πρόκειται για μία εξαιρετικά τιμητική διάκριση, καθώς το συγκεκριμένο βραβείο έχει απονεμηθεί κατά το παρελθόν σε ποντίφικες και στον δήμαρχο της Ρώμης Βάλτερ Βελτρόνι, ανάμεσα σε άλλους. Όταν ανέβηκε στη σκηνή για να παραλάβει το βραβείο της είχε δηλώσει με εμφανή συγκίνηση: «Δεν ξέρω αν πρέπει να γελάσω ή να κλάψω, μπορώ μόνο να πω ότι η Αθήνα θα είναι πάντα η μητέρα μου, αλλά η Ρώμη, παράλληλα, είναι δεύτερη μητέρα μου, από ξεκάθαρη επιλογή μου».
Το 2009 η Ελληνίδα ηθοποιός τιμήθηκε με το «Χρυσό Λέοντα» της 40ης Μπιεννάλε Θεάτρου Βενετίας, ύστερα από πρόταση του διευθυντή της διοργάνωσης, του γνωστού σκηνοθέτη, Μαουρίτσιο Σκαπάρρο. Εκείνη ευχαριστώντας για το βραβείο, τόνισε, ότι «προτιμά να της παρέχονται τα αναγκαία οικονομικά μέσα για να μπορεί να συνεχίσει να δημιουργεί στο χώρο του θεάτρου». Αναφερόμενη στην αρχαία τραγωδία, υπογράμμισε: «Τα έργα αυτά με συγκινούσαν από τα δώδεκά μου χρόνια. Εξακολουθώ να πιστεύω ότι είναι επίκαιρα όσο ποτέ, καθρέφτης της κοινωνίας μας και των όποιων αντιφάσεών της».
Την ίδια χρονιά, η Ειρήνη Παπά ήταν ανάμεσα στους 260 καλλιτέχνες από όλο τον κόσμο, που προσκάλεσε ο Πάπας Βενέδικτος στην Καπέλα Σιξτίνα του Βατικανού, για να τους ζητήσει «να μεταδώσουν με την τέχνη τους το μήνυμα του Θεού».
Στο «Σχολείον της Αθήνας- Ειρήνη Παπά» (που στεγάζεται σήμερα η Δραματική Σχολή του Εθνικού Θεάτρου) στην οδό Πειραιώς, εκεί που η σπουδαία ηθοποιός ονειρεύτηκε από τη δεκαετία του ’80 να ιδρύσει ένα σχολείο θεάτρου, γιόρτασαν τον Σεπτέμβριο του 2018 τα γενέθλια της, το Ιταλικό Μορφωτικό Ινστιτούτο μαζί με το Εθνικό Θέατρο της Ελλάδας και το Ίδρυμα Κακογιάννη σε μια ελληνοϊταλική γιορτή με προβολή της ταινίας «Οδύσσεια» (1968) του Φράνκο Ρόσι- μια παραγωγή της Rai, με την ίδια στο ρόλο της Πηνελόπης.
Η πρώην δισεκατομμυριούχος ήταν διάσημη για τις ακραίες πλαστικές επεμβάσεις προσώπου με την ελπίδα να θυμίζει γάτα
Η Τζόσλιν Γουαϊλντενστάιν πέθανε σε ηλικία 84 ετών. Η διάσημη γυναίκα, η οποία ήταν γνωστή για τις πολυάριθμες αισθητικές επεμβάσεις προσώπου της με την ελπίδα να θυμίζει γάτα, πέθανε την Τρίτη στο Παρίσι.
Το παρατσούκλι της ήταν «The Cat Woman» λόγω των έντονων γατίσιων ματιών της και των χαρακτηριστικών λιονταριού.
Η Jocelyn Wildenstein πέθανε ενώ βρισκόταν στη Γαλλία, δήλωσε στο Γαλλικό Πρακτορείο την Τετάρτη ο σύντροφός της. «Ο Lloyd Klein με λύπη ανακοινώνει τον θάνατο της Jocelyn Wildensetein στο Παρίσι», κοινοποιήθηκε. Σύμφωνα με το Paris Match, ο θάνατός της οφείλεται σε πνευμονική εμβολή.
Τελευταία φορά εθεάθη υγιής με τον συντροφό της, στις 18 Δεκεμβρίου στο Παρίσι. Η σταρ χαμογελούσε στους θαυμαστές της, ενώ φορούσε παλτό, κολάν και μπότες και μαύρα γυαλιά ηλίου, και τα ξανθά μαλλιά της έπεφταν με απαλούς κυματισμούς στους ώμους της. Είχε πάνω από 1 εκατομμύριο followers στο Instagram και αποκαλούσε τον εαυτό της «έμπορο τέχνης».
Γεννημένη στην Ελβετία, είχε ταπεινή καταγωγή, ενώ τη δεκαετία του 1970 παντρεύτηκε έναν Γάλλο- Αμερικανό δισεκατομμυριούχο. Όμως, οι δυο τους έγιναν πρωτοσέλιδα λίγο περισσότερο από δύο δεκαετίες αργότερα με το ακατάστατο διαζύγιό τους.
Η Jocelyn έγινε μία από τους πλουσιότερες γυναίκες στον πλανήτη μετά τη συμφωνία του διαζυγίου της, που την άφησε με περισσότερα από 2 δισεκατομμύρια δολάρια. Παρόλα αυτά, κατάφερε να τα χάσει όλα μετά από χρόνια, ξοδεύοντας σε αμέτρητες αισθητικές επεμβάσεις.
Παντρεύτηκε τον αείμνηστο έμπορο έργων τέχνης και δισεκατομμυριούχο Alec N. Wildenstein, ο οποίος ήταν γιος του Γάλλου εμπόρου έργων τέχνης και κτηνοτρόφου αλόγων Daniel Wildenstein. Η οικογένειά τους προήδρευσε της Wildenstein & Co., μιας σημαντικής αντιπροσωπείας τέχνης με έδρα το Παρίσι.
Μιλώντας στους Times του Λονδίνου, η Jocelyn περιέγραψε πώς γοητεύτηκε από την Αφρική και την πανίδα της, όταν βρήκε ένα κουτί με εικονογραφημένα βιβλία για την ήπειρο όταν ήταν παιδί. Αργότερα, ανέπτυξε ενδιαφέρον για το κυνήγι και την άγρια ζωή, γεγονός που την οδήγησε στο ράντσο Ol Jogi της οικογένειας Wildenstein, που βρίσκεται στην Κένυα.
Η Jocelyn θυμήθηκε πώς ο Alec σκότωσε ένα λιοντάρι και στη συνέχεια έφαγαν μέρος του ζώου ως ένα είδος τροπαίου και έτριψαν το αίμα του στο λαιμό τους. «Πρέπει να φας ένα μέρος της καρδιάς του θηράματός σου», είπε. «Είναι θρύλος. Ίσως για να πάρεις τη δύναμη του λιονταριού».
Μέχρι τη δεκαετία του ’90, η Jocelyn ήταν εντελώς αγνώριστη, αφού το πρόσωπό της μεταμορφώθηκε από τις πολλές αισθητικές επεμβάσεις. Την άφησαν με λοξά γατίσια μάτια, προεξέχον πηγούνι και υπερβολικά ορατά κόκαλα στα μάγουλα, τα οποία κάποιοι έχουν συγκρίνει με το πρόσωπο ενός λιονταριού. Παρά την εμφανή αλλαγή στην εμφάνισή της, η Wildenstein κάποτε ισχυρίστηκε ότι δεν είχε κάνει ποτέ πλαστική επέμβαση.
Μετά από χρόνια υπερβολικών δαπανών και φαινομενικά ατελείωτων αισθητικών επεμβάσεων, ο Alec υπέβαλε αίτηση διαζυγίου το 1999, αν και η Jocelyn είπε ότι ήταν η πρώτη που αποφάσισε να τερματίσει το γάμο λόγω των απιστιών του συζύγου της.
Παρόλο που υπέβαλε αίτηση διαζυγίου στην Ελβετία, όπου η Jocelyn ήταν λιγότερο πιθανό να επιτύχει σημαντικό διακανονισμό διαζυγίου, κατέληξε να εισπράξει 2,5 δισεκατομμύρια δολάρια. Επιπλέον, επρόκειτο να πα’ιρνει 100 εκατομμύρια δολάρια ετησίως για 13 χρόνια από τον πρώην σύζυγό της. Ωστόσο, η οικογένεια του πρώην συζύγου της διέκοψε τις πληρωμές το 2015.
Παρά το γεγονός ότι απέκτησε περισσότερο πλούτο από ό,τι θα μπορούσαν ποτέ να φανταστούν οι περισσότεροι άνθρωποι, η Wildenstein κατάφερε να σπαταλήσει όλα τα χρήματα σε εξωφρενικές αγορές σε ρούχα, κοσμήματα, έργα τέχνης, ενώ χρεωνόταν δεκάδες χιλιάδες δολάρια σε ετήσιους λογαριασμούς τηλεφώνου.
Μετά το διαζύγιό της, η Wildenstein άρχισε να βγαίνει με τον σχεδιαστή μόδας Lloyd Klein, το 2003. Οι δυο τους αργότερα αρραβωνιάστηκαν, αλλά είχαν μια δύσκολη σχέση όλα αυτά τα χρόνια.
Το 2016, η Wildenstein συνελήφθη επειδή έκοψε το πρόσωπο του Klein με ψαλίδι, κατά τη διάρκεια ενός καβγά στο διαμέρισμά της στον Πύργο Τραμπ. Στη συνέχεια, ο Klein συνελήφθη λίγες μέρες αργότερα για ληστεία και επίθεση, αφού φέρεται να προσπάθησε να πάρει μερικά από τα υπάρχοντά του από το διαμέρισμα του Wildenstein.
Αλλά το ζευγάρι αργότερα επανενώθηκε, και συνέχισε να είναι μαζί μέχρι σήμερα, αν και περνούσε τον περισσότερο χρόνο του στο Μαϊάμι.
Νεκρή βρέθηκε, συμφωνα με πληροφοριες του aftodioikisi.gr, στο σπίτι της στα Εξάρχεια, η περσόνα της περιοχής, που ήταν γνωστή ως “Βούλα των Εξαρχείων”.
Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες ο θάνατος της είχε επέλθει πριν δέκα ημέρες, με αποτέλεσμα η σορός της να βρίσκεται σε προχωρημένη σήψη.
Απίστευτο περιστατικό σημειώθηκε στο νοσοκομείο της Λάρνακας καθώς μία γυναίκα επειδή δεν είχε πιστοποιητικό την άφησαν να πεθάνει στο δρόμο.
Θλίψη σκόρπισε ο θάνατος της 43χρονης Μαρίας Αξιού, μητέρας έξι παιδιών που απεβίωσε κατά την αναμονή της στις πρώτες βοήθειες του νοσοκομείου Λάρνακας στην Κύπρο, όπου μετέβη μετά από αδιαθεσία, με τον σύζυγο της να ξεσπά για την καθυστέρηση που παρατηρήθηκε και για το γεγονός ότι οι υπεύθυνοι επέμεναν να προσκομίσει το πιστοποιητικό εμβολιασμού της προτού εισέλθει στο νοσοκομείο.
Σε δηλώσεις του στο δημοσιογράφο ο κ. Παναγιώτης Αξιού, ανέφερε πως «ήταν όλα ζήτημα δεκαπέντε λεπτών, αλλά φάνηκε αιώνας», προσθέτοντας πως αυτός και γιος του είχαν μεταφέρει τη σύζυγο του στο νοσοκομείο, καθώς ένιωθε πόνους στο στήθος.
Πέθανε επειδή δεν είχε πιστοποιητικό εμβολιασμού
Όπως ανέφερε, «ζητούσα απεγνωσμένα να τη δουν άμεσα οι γιατροί, αλλά θα έπρεπε να περιμένει στη σειρά και να επιδείξει τα απαραίτητα έγγραφα. Ήταν ήδη αργά», προσθέτοντας πως η σύζυγος του είχε χαμηλή πίεση.
«Το απόγευμα, γύρω στις έξι παραπονέθηκε για πόνους στην καρδιά. Όταν ελέγξαμε την πίεσή της ήταν χαμηλή. Ήταν 20. Αμέσως, την μετέφερε στο νοσοκομείο».
Ο κ. Παναγιώτης, συγχυσμένος κατά την μεταφορά της 43χρονης στο νοσοκομείο, δεν έφερε μαζί του τα απαραίτητα έγγραφα για τον κορωνοϊό (σ.σ πιστοποιητικό), με τον ίδιο να αναφέρει στους υπεύθυνους πως ήταν και οι δύο εμβολιασμένοι και θα τα προσκομίσει στη συνέχεια. «Τους είπα πρέπει να την αφήσετε να μπει για να την δουν οι γιατροί, θα σας τα φέρω μετά.
Στη συνέχεια μας ζητήθηκε να περιμένουμε στη σειρά. Είχα μπροστά μου τέσσερα ακόμη άτομα που περίμεναν, δεν μπορούσα να τους περάσω. Είχα ζητήσει, να μπει η γυναίκα μου, μέχρι να την γράψω. Μου είπαν να μην φωνάζω».
Μέσα σε λίγα λεπτά, η 43χρονη έχασε τις αισθήσεις της και σωριάστηκε στο έδαφος. «Είδα ότι δεν ήταν καλά, είχα καταλάβει ότι κάτι σοβαρό της συνέβαινε. Όταν έπεσε κάτω, έχασε το χρώμα της. Προσπάθησα να της παράσχω μόνος μου τις πρώτες βοήθειες. Ήρθαν οι γιατροί και την έβαλαν μέσα, εμένα με έδιωξαν. Όλα έγιναν μέσα σε δεκαπέντε λεπτά. Ήταν ήδη αργά».
Η γιος της οικογένειας, Ζαχαρίας, είπε πως η αντίδραση του πατέρα του ήταν άμεση. «Όταν ο πατέρας πήγε την μητέρα μου στο νοσοκομείο του ζήτησαν πιστοποιητικό. Στη συνέχεια του ζήτησαν να την γράψουν και μετά να την δουν οι γιατροί. Η μητέρα μου, ενώ περίμενα να γραφτεί, ένιωσε ξανά πόνο στο στήθος, προσπάθησε να μιλήσει στον πατέρα μου έπεσε κάτω. Τους παρακαλούσε να την βάλουν νωρίτερα μέσα ο πατέρας μου».
Καμία καταγγελία ενώπιον των Αρχών
Την ίδια ώρα, η Αστυνομία αναφέρει πως δεν έχει ενώπιον της οποιαδήποτε καταγγελία σχετικά με τον θάνατο της άτυχης μητέρας.
Όπως ανέφερε στο ΚΥΠΕ ο Χρήστος Ανδρέου εκπρόσωπος Τύπου του Αρχηγείου Αστυνομίας «η Αστυνομία δεν έχει ενώπιον της καμία καταγγελία για το περιστατικό και διερευνούμε υπόθεση αφύσικου θανάτου».
Πρόσθεσε πως «απ’ ό,τι φαίνεται η γυναίκα μετέβη στο Τμήμα Ατυχημάτων και Επειγόντων Περιστατικών του Γενικού Νοσοκομείου Λάρνακας λίγο πριν τις 7 το βράδυ της Παρασκευής 25 Μαρτίου. Η γυναίκα φαίνεται να αντιμετώπιζε κάποια παθολογικά προβλήματα, όχι όμως κορωνοϊό και έχασε τις αισθήσεις της αμέσως μόλις έκανε εγγραφή, προκειμένου να εισαχθεί στο ΤΑΕΠ για να εξεταστεί από γιατρό».
Απαντώντας σε σχετική ερώτηση ο κ. Ανδρέου είπε ότι «την Κυριακή 27 Μαρτίου διενεργήθηκε από τον ιατροδικαστή Ορθόδοξο Ορθοδόξου στο Γενικό Νοσοκομείο Λάρνακας, η νενομισμένη νεκροτομή επί της σορού της γυναίκας. Η νεκροτομή δεν κατέδειξε τα ακριβή αίτια θανάτου, ωστόσο λήφθηκαν δείγματα για να αποσταλούν για ιστοπαθολογικές και άλλες εξετάσεις».
Ένας άνδρας πέθανε από καρδιακή προσβολή στον κήπο του σπιτιού του στη Νότια Καρολίνα των ΗΠΑ, την ώρα που… έθαβε μια γυναίκα την οποία είχε στραγγαλίσει.
Σύμφωνα με τον σερίφη και τον ιατροδικαστή της κομητείας Έτζφιλντ, ο Τζόζεφ Μακίνον, 60 ετών, βρέθηκε νεκρός στον κήπο του το πρωί του Σαββάτου. Το πτώμα δεν έφερε κανένα τραύμα και ο θάνατος αποδόθηκε σε παθολογικά αίτια.
Ερευνώντας τον θάνατο του Μακίνον οι αστυνομικοί ανακάλυψαν στο σπίτι ένα άλλο πτώμα, αυτό της Πατρίτσια Ντεντ, 65 ετών, μέσα σε έναν φρεσκοσκαμμένο τάφο.
Από τη νεκροψία-νεκροτομή που έγινε την Δευτέρα διαπιστώθηκε ότι ο Μακίνον πέθανε από καρδιακή προσβολή ενώ η Ντεντ δολοφονήθηκε.
Σύμφωνα με τις αρχές, ο Μακίνον επιτέθηκε στη Ντεντ μέσα στο σπίτι, την έδεσε και την έβαλε μέσα σε σακούλες σκουπιδιών. Στη συνέχεια έσκαψε τον τάφο και την έθαψε μέσα. Ενώ κάλυπτε τον τάφο με χώμα, υπέστη καρδιακή προσβολή.
Το κίνητρο της δολοφονίας της γυναίκας παραμένει προς το παρόν άγνωστο.
Δύσκολες στιγμές περνά η Άννα Χατζησοφιά, η οποία μοιράστηκε με συγκινητικά λόγια στα social media την απώλεια του αγαπημένου της αδελφού.
Μέσα από τον λογαριασμό της στο Instagram, η σεναριογράφος δημοσίευσε μια παλιά φωτογραφία με τον αδελφό της, γράφοντας: «Χθες κηδέψαμε τον αδελφό μου. Γιάννης ήταν το βαφτιστικό του αλλά όλοι τον γνώριζαν ως Πήτερ… Ήταν το πιο καλό παιδί από όλους μας στην οικογένεια». Στην ανάρτηση αναφέρθηκε με τρυφερότητα στις συνήθειές του, στα νεανικά του χρόνια ως ραδιοπειρατής, αλλά και στην εποχή που διατηρούσε την πρώτη pub στον Τύρναβο, το Eternity.
Η Χατζησοφιά περιέγραψε τον αδελφό της ως έναν άνθρωπο που, παρά τις δυσκολίες, έμεινε πιστός στον χαρακτήρα του: ροκάς και αριστερός. Παντρεύτηκε, έκανε οικογένεια, στήριξε τη μητέρα τους, ενώ είχε και ένα ιδιαίτερο ταλέντο στο να φτιάχνει το παραδοσιακό πασχαλινό κοκορέτσι. «Πέθανε ένα βράδυ ήσυχα ενώ έβλεπε τηλεόραση. Πέρασε στην αιωνιότητα. Τώρα θα σερβίρει Jack Daniel’s έως την Eternity», κατέληξε με συγκίνηση.
Η ανάρτησή της αποτελεί ένα σπαρακτικό αλλά και φωτεινό αντίο, που αναδεικνύει τη βαθιά αγάπη και τον σεβασμό της προς τον αδελφό της, κρατώντας ζωντανή τη μνήμη του μέσα από τις αναμνήσεις και τις ιστορίες που τη σημάδεψαν.
Ένας νέος άνδρας, ηλικίας μόλις 25 ετών, βρέθηκε νεκρός, προκαλώντας «συναγερμό» στις αρχές στην Κρήτη. Πρόκειται για τον αθλητή Δημήτρη Σωτηρίου.
Ο νεαρός αθλητής πραγματοποίησε προπόνηση λίγο νωρίτερα, χωρίς να αντιμετωπίσει κάποιο άλλο πρόβλημα. Συμπαίκτες του αναφέρθηκαν ότι δεν είχε παραπονεθεί ποτέ για κάποια ενόχληση και ότι ολοκλήρωσε το πρόγραμμα προπόνησής του χωρίς δυσκολία. Ωστόσο, λίγες ώρες αργότερα ο 25χρονος αμυντικός του Ηρακλή Νεροκούρου, αισθάνθηκε αδιαθεσία και κατέρρευσε στο διαμέρισμά του, όπου και εντοπίστηκε νεκρός.
Σύμφωνα με πληροφορίες του cretapost, το τραγικό περιστατικό συνέβη τα ξημερώματα όταν ο 25χρονος εντοπίστηκε νεκρός μέσα στο σπίτι του, σε μια γειτονιά των Χανίων, από οικεία του πρόσωπα.
Αμέσως ειδοποιήθηκε το ΕΚΑΒ, το οποίο έσπευσε στο σημείο, αλλά οι διασώστες δεν μπόρεσαν να προσφέρουν καμία βοήθεια, καθώς ο νεαρός άνδρας είχε ήδη αφήσει την τελευταία του πνοή. Ο 25χρονος, με καταγωγή από τη Φθιώτιδα, ζούσε τα τελευταία χρόνια στα Χανιά και, σύμφωνα με τις πληροφορίες, δεν αντιμετώπιζε κάποιο πρόβλημα υγείας. Τα αίτια του θανάτου του αναμένεται να εξακριβωθούν μετά τη διενέργεια νεκροψίας-νεκροτομής.
Επιπλέον, σημειώθηκε ένας δεύτερος αιφνίδιος θάνατος στα Χανιά λίγες ώρες νωρίτερα, συγκεκριμένα το μεσημέρι. Ένας 54χρονος εντοπίστηκε νεκρός στον ακάλυπτο χώρο της πολυκατοικίας όπου διέμενε. Η σορός του μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο της περιοχής και, σύμφωνα με πηγές, ο άνδρας αντιμετώπιζε προβλήματα υγείας.
Η ανακοίνωση της ποδοσφαιρικής ομάδας:
Η τραγική ανακοίνωση του θανάτου του Δημήτρη Σωτηρίου έχει προκαλέσει βαθιά θλίψη στην τοπική ποδοσφαιρική κοινότητα και ιδιαίτερα στην οικογένεια του Ηρακλή Νεροκούρου. Μέσω ανακοίνωσής της, η ποδοσφαιρική οικογένεια του συλλυπείται τον αγαπημένο τους ποδοσφαιριστή και αποχαιρετά με βαθιά θλίψη τον αγαπημένο Δημήτρη.
«Είναι κάποιες στιγμές που ένα γεγονός σε σοκάρει τόσο βαθιά που δεν υπάρχουν οι κατάλληλες λέξεις για να εκφραστείς. Χτες βράδυ χάσαμε απρόσμενα ένα δικό μας παιδί, ένα σπάνιο πλάσμα που από την πρώτη στιγμή που ήρθε στην ομάδα μας, υπέδειξε πως πρέπει να είναι ένας αθλητής μέσα και έξω από το γήπεδο. Λυπούμαστε βαθύτατα για τον απρόσμενο χαμό του και εκφράζουμε δημόσια τα συλλυπητήρια μας στην οικογένεια του. Καλό σου ταξίδι Δημήτρη».
Ένας νεαρός αθλητής που από τα παιδικά του χρόνια ξεκίνησε να αγωνίζεται στις Μικτές Ομάδες της Φθιώτιδας και στις κατηγορίες Κ17 και Κ19 του Λεβαδειακού, ανέβηκε στη σκάλα της ποδοσφαιρικής καριέρας του. Η στροφή του ήρθε μετά τη μετακίνησή του στην Αταλάντη, όπου σε ηλικία μόλις 20 ετών κατάφερε να κατακτήσει το νταμπλ και την άνοδο στη Γ’ Εθνική, αποδεικνύοντας τις ποδοσφαιρικές του ικανότητες.
Το τελευταίο διάστημα βρισκόταν στην Κρήτη για να εκπληρώσει τη στρατιωτική του θητεία και μόλις πρόσφατα πήρε το δελτίο του για να συνεχίσει να ασχολείται με την αγαπημένη του δραστηριότητα, το ποδόσφαιρο. Η ξαφνική του απώλεια συγκλόνισε τον αθλητικό κόσμο, καθώς οι λεπτομέρειες της πρόωρης του αποχώρησης θα διερευνηθούν από τις αρχές του ΑΤ Χανίων, που έχουν διατάξει τη διενέργεια νεκροψίας – νεκροτομής.
Η Ρυθμιστική Αρχή Αποβλήτων, Ενέργειας και Υδάτων ανακοίνωσε με βαθιά θλίψη και οδύνη τον αιφνίδιο θάνατο του στελέχους της, Ειδικού Επιστήμονα Δημήτρη Παπαδημητρίου.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση, «ο εκλιπών είχε διατελέσει προϊστάμενος του Γραφείου Αντιπροέδρου της ΡΑΑΕΥ, στον Θεματικό Κλάδο Υδάτων».
Ο Δημήτρης Παπαδημητρίου ήταν ένας από τους παλαιότερους Ειδικούς Επιστήμονες της Αρχής, ξεκινώντας την εργασία του το 2002. Με αυταπάρνηση προσέφερε τις υπηρεσίες του, συμβάλλοντας καθοριστικά στη διαχείριση κρίσιμων ζητημάτων που αφορούν την ενέργεια, τα ύδατα και την οικονομική και διοικητική οργάνωση της ΡΑΑΕΥ.
Ήταν ένας άνθρωπος ευπροσήγορος, εξαιρετικά οργανωτικός, δραστήριος και επιμελής, συναδελφικός, που εργαζόταν άοκνα για το δημόσιο συμφέρον και προσέφερε βοήθεια και στήριξη σε όσους τη χρειάστηκαν.
Η απώλειά του δημιουργεί δυσαναπλήρωτο κενό στην Αρχή και αυτές τις ώρες της οδύνης και του πόνου, ο Δημήτρης θα είναι πάντα στη σκέψη μας με το λαμπερό χαμόγελό του και την καλοσύνη του.
Η ΡΑΑΕΥ εκφράζει τα ειλικρινή συλλυπητήρια της στους οικείους του».
Σύντομο βιογραφικό σημείωμα του εκλιπόντος
Ο Δημήτρης Παπαδημητρίου γεννήθηκε το 1967 στην Αθήνα και είχε καταγωγή από την Πυρσόγιαννη Ηπείρου.
Σπούδασε Χημικός Μηχανικός στο Ελβετικό Ομοσπονδιακό Πολυτεχνείο της Λωζάνης, έκανε Μεταπτυχιακό στα Ενεργειακά Συστήματα και κατείχε Πιστοποιητικό εξειδικευμένης επιμόρφωσης στη «Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων».
Εργάστηκε αρχικά στον ιδιωτικό τομέα ως Χημικός Μηχανικός και από το 2002 στη Ρυθμιστική Αρχή Ενέργειας (ΡΑΕ, νυν ΡΑΑΕΥ) ως Ειδικός Επιστήμονας.
Υπήρξε, μεταξύ άλλων, στέλεχος του Γραφείου Προέδρου της ΡΑΑΕΥ, συντονιστής θεμάτων των Διευθύνσεων Οικονομικών Υπηρεσιών και Ανθρώπινου Δυναμικού, στέλεχος της ομάδας ΑΠΕ, καθώς και επικεφαλής της Μονάδας Διοικητικής Υποστήριξης της Αρχής.
Το τελευταίο διάστημα είχε αναλάβει καθήκοντα Προϊστάμενου στο Γραφείο του Αντιπροέδρου της ΡΑΑΕΥ του Θεματικού Κλάδου Υδάτων.
Ενδιάμεσα και συγκεκριμένα την περίοδο 2017-2020 είχε διατελέσει Γενικός Διευθυντής στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών.
Την περίοδο 2015-2017 υπήρξε, διαδοχικά, συνεργάτης του Υπουργού Πολιτισμού και Αθλητισμού και του Αναπληρωτή Υπουργού Οικονομίας και Ανάπτυξης.
Πέθανε ο Κλαρκ Ολοφσόν, ο εγκληματίας που συνδέθηκε με το «Σύνδρομο της Στοκχόλμης»
Το πιο γνωστό του έγκλημα είναι το λεγόμενο «δράμα του Νόρμαλμστοργκ», η ληστεία τράπεζας που έδωσε το όνομά της στο πασίγνωστο ψυχολογικό φαινόμενο
Ο ΚλαρκΟλοφσόν, ένας από τους διασημότερους εγκληματίες στην ιστορία της Σουηδίας και βασικός πρωταγωνιστής της υπόθεσης που γέννησε τον όρο «Σύνδρομο της Στοκχόλμης», πέθανε σε ηλικία 78 ετών σε νοσοκομείο της Σκανδιναβικής χώρας, όπως επιβεβαίωσε την Πέμπτη η οικογένειά του σε σουηδικά ΜΜΕ.
Ο Ολοφσόν πέρασε το μισό της ζωής του στη φυλακή, για εγκλήματα όπως απόπειρα δολοφονίας, ληστείες, κακοποίηση και υποθέσεις ναρκωτικών. Ωστόσο, το πιο γνωστό του έγκλημα είναι το λεγόμενο «δράμα του Νόρμαλμστοργκ», η ληστεία τράπεζας που έδωσε το όνομά της στο πασίγνωστο ψυχολογικό φαινόμενο.
Στις 23 Αυγούστου 1973, ο Jan Erik “Janne” Olsson εισέβαλε ένοπλος και με εκρηκτικά στη σουηδική τράπεζα Kreditbank, στην κεντρική πλατεία Norrmalmstorg της Στοκχόλμης.
«Πέστε κάτω, αρχίζει το πάρτι», είπε στα αγγλικά, πριν πυροβολήσει την οροφή και πάρει τρεις γυναίκες υπαλλήλους ως ομήρους.
Ανάμεσα στα αιτήματά του προς την αστυνομία ήταν 3 εκατομμύρια κορώνες, ένα αυτοκίνητο και ελεύθερη έξοδος από τη Σουηδία. Ζήτησε επίσης να φέρουν στην τράπεζα τον Κλαρκ Ολοφσόν, με τον οποίο είχε γνωριστεί στη φυλακή και που τότε ήταν ένας από τους πιο διαβόητους εγκληματίες της χώρας.
Η αστυνομία ενέδωσε εν μέρει στα αιτήματα, και ο Ολοφσόν μεταφέρθηκε στην τράπεζα, όπου ενώθηκε με τον Olsson και τους ομήρους σε μια αίθουσα θησαυροφυλακίου.
Έξι ημέρες μαζί – δεσμοί με τους δράστες
Οι όμηροι και οι ληστές έμειναν εκεί έξι ημέρες, κατά τις οποίες δημιουργήθηκαν συναισθηματικοί δεσμοί. Έπαιζαν χαρτιά και συνομιλούσαν, ενώ οι όμηροι δήλωσαν εμπιστοσύνη στους απαγωγείς τους, πρότειναν ακόμα και να διαφύγουν μαζί με το αυτοκίνητο – πρόταση που απορρίφθηκε από τις αρχές.
Όταν η αστυνομία απελευθέρωσε τελικά τους ομήρους χωρίς τραυματισμούς, εκείνοι αρνήθηκαν να φύγουν πριν από τους δράστες, φοβούμενοι ότι θα τιμωρηθούν, και τους αποχαιρέτησαν με αγκαλιές.
Το «δράμα του Νόρμαλμστοργκ» ενέπνευσε βιβλία, ταινίες και πριν τρία χρόνια, το Netflix παρουσίασε σειρά βασισμένη στη ζωή του Ολοφσόν, ο οποίος είχε εκτίσει ποινές σε διάφορες χώρες και είχε απαρνηθεί για ένα διάστημα τη σουηδική υπηκοότητα, πριν την ανακτήσει.