Πέθανε η ηθοποιός Anne Hech, καθώς όπως ανακοίνωσε η οικογένειά της, αποσυνδέθηκε από τη μηχανική υποστήριξη, η οποία την κρατούσε στη ζωή.
Η 53χρονη είχε τροχαίο την περασμένη εβδομάδα, ενώ βρισκόταν υπό την επήρεια αλκοόλ και ήταν κλινικά νεκρή. Ήταν δική της απόφαση να προχωρήσει σε δωρεά οργάνων και έτσι κι έγινε.
“Η Αν είχε τεράστια καρδιά και άγγιζε όποιον συναντούσε με τη γενναιοδωρία της. Εκτός από το τεράστιο ταλέντο της θεωρούσε σκοπό της ζωής της να μοιράζει καλοσύνη και χαρά -ειδικά στην κατεύθυνση της αποδοχής αυτού που αγαπάς. Θα μείνει αξέχαστη για την θαρραλέα ειλικρίνειά της και θα μας λείψει για το φως της”, ανέφερε η οικογένειά της σε ανακοίνωση.
Το αυτοκίνητο της ηθοποιού προσέκρουσε σε ένα διώροφο σπίτι στη συνοικία Μαρ Βίστα στο Λος Άντζελες στις 5 Αυγούστου με αποτέλεσμα να προκληθούν σοβαρές καταστροφές στο κτίριο και να εκδηλωθεί φωτιά, σύμφωνα με την Πυροσβεστική Υπηρεσία του Λος Άντζελες.
Η ίδια πηγή ανάφερε ότι για την κατάσβεση της πυρκαγιάς συμμετείχαν 59 πυροσβέστες που επιχείρησαν επί 65 λεπτά.
Όπως ανακοίνωσε σήμερα η αστυνομία, από τις πρώτες αιματολογικές εξετάσεις προκύπτει η παρουσία ναρκωτικών στον οργανισμό της, αλλά χρειάζονται επιπλέον εξετάσεις για να αποκλειστούν τυχόν ουσίες που της χορηγήθηκαν στο νοσοκομείο.
Σύμφωνα με το σκανδαλοθηρικό έντυπο TMZ, το οποίο επικαλείται ανώνυμες πηγές της αστυνομίας, η Ες βρέθηκε θετική στην κοκαΐνη και την φεντανίλη –η τελευταία ουσία κάποιες φορές χρησιμοποιείται ως παυσίπονο σε νοσηλευτικά ιδρύματα.
Η αστυνομία του Λος Άντζελες δήλωσε στο πρακτορείο ειδήσεων PA ότι το τροχαίο ερευνάται ως κακούργημα– οδήγηση υπό την επήρεια ουσιών που προκάλεσε τροχαίο.
Η Ες, μητέρα δύο παιδιών, εμφανίστηκε σε ταινίες μεταξύ των οποίων: Donnie Brasco, Έξι Ημέρες-Επτά Νύχτες, Ξέρω τι Έκανες Πέρυσι το Καλοκαίρι και την επανέκδοση του Ψυχώ το 1998.
Η Χεκ είχε εμφανιστεί και σε τηλεοπτικές σειρές καθώς και στο παιχνίδι Dancing with the Stars (στις ΗΠΑ ονομάζεται Strictly Come Dancing).
Η τρίτη μάχη με τον καρκίνο, αποδείχτηκε και η τελευταία για την Nightbirde.
Η 31χρονη τραγουδίστρια, κατά κόσμον Jane Marczewski, έφυγε από τη ζωή στις 19 Φεβρουαρίου όπως αποκάλυψε η οικογένειά της, με την επάρατη νόσο να έχει εξαπλωθεί σε πνεύμονες, σπονδυλική στήλη και συκώτι.
Η Αμερικανίδα είχε γίνει ευρέως γνωστή μέσω του America’s Got Talent, όπου είχε συγκλονίσει με την ιστορία της, ενώ είχε ερμηνεύσει ένα δικό της τραγούδι, με τίτλο “It’s OK”.
Η Nightbirde είχε εξασφαλίσει την παρουσία της στα προημιτελικά του διαγωνισμού όπως τον περασμένο Αύγουστο αναγκάστηκε να αποχωρήσει, επειδή η κατάσταση της υγείας της είχε επιδεινωθεί.
Οι γιατροί της είχαν δώσει 2% πιθανότητες να ζήσει, ενώ στο παρελθόν είχε νικήσει άλλες δύο φορές τον καρκίνο…
Your voice, your story, and your message touched millions. Nightbirde will always be a member of the AGT family. Rest In Peace, Jane. pic.twitter.com/dhKdrecEIv
Έφυγε από τη ζωή η 93χρονη γυναίκα που έγινε γνωστή από την περιπέτεια που είχε η ίδια με τη σύλληψη της το 2019, όταν συνελήφθη από αστυνομικούς γιατί, όπως είχε κατηγορηθεί, πουλούσε παράνομα τερλίκια στη Θεσσαλονίκη.
Η περιπέτεια της 93χρονης Σουσάνας Ηλιάδου είχε ξεσηκώσει τεράστιο κύμα αντιδράσεων και συμπαράστασης στο πρόσωπο της. Η Σουσάνα Ηλιάδου είχε βρεθεί ενώπιον του Τριμελούς Πλημμελειοδικείου Θεσσαλονίκης για να δικαστεί για άσκηση εμπορίου χωρίς άδεια και αθωώθηκε. Η γυναίκα ισχυρίστηκε πως γενικότερα χάριζε τα τερλίκια που έφτιαχνε, όμως κάποια της είχαν μείνει και είχε σκεφτεί να τα πουλήσει.
Η ίδια λίγη ώρα μετά την αθώωση της είχε μιλήσει στο newsit.gr ανακουφισμένη και είχε αναφέρει: «Σας ευχαριστώ πολύ όλους για την στήριξη και την απέραντη αγάπη που πήρα. Αθωώθηκα επιτέλους αλλά ακόμα δεν μπορώ να το πιστέψω. Τελείωσε όλο αυτό ευτυχώς και δικαιώθηκα μετά απο τόσο καιρό. Μπορώ πλέον να είμαι πιο ήρεμη και ήσυχη. Δεν έχω πειράξει ποτέ άνθρωπο. Δεν είμαι κλέφτης».
Το πρωί Δευτέρας 26-12, της δεύτερης μέρας των Χριστουγέννων, η 93χρονη γυναίκα, που είχε αρκετά προβλήματα υγείας, άφησε την τελευταία της πνοή.
Η κόρη της Ιουλιέτα Ηλιάδου μιλάει συγκινημένη στο newsit.gr: «Η μητέρα μου αισθάνθηκε αδιαθεσία το πρωί της Δευτέρας, την μετέφερα γρήγορα στο ΑΧΕΠΑ και εκεί κατάλαβα ότι δεν είναι εύκολα τα πράγματα. Ό,τι και αν έκαναν οι γιατροί δεν κατάφεραν να την κρατήσουν στη ζωή. Η μανούλα μου είχε περάσει δύσκολα στη ζωή της. Δεν άντεξε. Στις 11:00 το πρωί έφυγε. Ήταν πολύ καλός άνθρωπος και είχε στενοχωρηθεί πολύ με αυτά που είχαν γίνει με τα δικαστήρια».
Η κηδεία της 93χρονης γυναίκας θα πραγματοποιηθεί σήμερα στον Άγιο Παύλο Χαλκιδικής.
Οι γονείς της μικρής Γιασμήν, Ρόμπερτ και Κάθλιν Λάμπσεϊ, φέρνουν στην μνήμη τους ξανά τις διακοπές τους που μετατράπηκαν στον χειρότερό τους εφιάλτη… Τη στιγμή που η έξι ετών κόρη τους, πνίγηκε από μια ρώγα σταφυλιού.
«Η μικρή μας καθόταν στο τραπέζι και έπαιζε με τις κάρτες της. Γύρισε προς το μέρος μου και την είδα να πνίγεται. Μόλις που της είχα δώσει το πιάτο με τα σταφύλια και πνιγόταν από μια ρώγα σταφυλιού!», εξήγησε η μητέρα της σε συνέντευξη που έδωσε στο Ιtv.
Τόσο η μητέρα της μικρής όσο και ο πατέρας της ειδοποίησαν αμέσως το ασθενοφόρο, καθώς κανένας από τους δυο δεν γνώριζε πρώτες βοήθειες σε κατάσταση πνιγμού. Παρόλο που προσπάθησαν να τη σώσουν τελικά το κορίτσι κατέληξε και δεν τα κατάφερε. Υπαίτιους για το θάνατο της όμως θεωρούν ωστόσο και τους γιατρούς που επέβαιναν στο ασθενοφόρο.
Όπως ισχυρίζονται, το ασθενοφόρο ήρθε στο σημείο που η μικρή τους Γιασμήν χρειαζόταν βοήθεια, μετά από μισή ώρα. Από την πλευρά τους, οι γιατροί απαντούν ότι έκαναν ακριβώς 16 λεπτά να φτάσουν στο σημείο, αλλά ήταν ήδη αργά για την μικρή, καθώς ο πνιγμός ήταν ακαριαίος!
Η Γιασμήν τελικά μεταφέρθηκε με ελικόπτερο ,όταν ο Robert και η Kathleen Lapsley έφτασαν εκει του ειπαν οτι η κόρη τους είχε ακόμα σφυγμό. Αλλα η ελπίδα τους μετατράπηκε σε απόγνωση όταν οι γιατροί είπαν οτι δεν είχε καμιά πιθανότητα επιβίωσης.
Τρείς μήνες μετά δυσκολεύονται πολύ να συνεχίσουν την ζωή τους. Οταν ανοίγεις τα μάτια σου λένε κάθε πρωι βλεπεις οτι ο εφιάλτης είναι απλώς εκεί και πρέπει δυστυχώς να ζήσουμε με αυτό την υπόλοιπο της ζωή μας.
Ο Κύριος και η Κυρία Lapsley έχουν επικρίνει την υπηρεσία ασθενοφόρων της Ουαλίας ,παραδέχεται ότι υπάρχει ένα σύννεφο πάνω από τη υπηρεσία η οποία δεν έχει επιτύχει τον στόχο της να φτάσει τουλάχιστον στο 65% της κλήσεως προτεραιότητας με 8 λεπτά.
Δείτε ένα βίντεο με τις πρώτες βοήθειες σε περίπτωση πνιγμού από φαγητό:
Αύρα Γρηγορίου: Αυτή είναι η δημοσιογράφος που αυτοπυρπολήθηκε έξω από την Αίγλη Ζαππείου επειδή δεν είχε να φάει
«Ήταν απλά μια καλή δημοσιογράφος που την έλεγαν Αύρα»
Θλίψη και σοκ έχει προκαλέσει η είδηση του θανάτου μίας 67χρονης γυναίκας, της δημοσιογράφου Αύρας Γρηγορίου που αυτοπυρπολήθηκε την Τετάρτη 30 Ιουλίου, έξω από την Αίγλη Ζαππείου. Παρά την άμεση επέμβαση των Ευζώνων, οι οποίοι κατάφεραν να τη σώσουν από τα χειρότερα τη στιγμή του περιστατικού, η άτυχη γυναίκα υπέκυψε στα σοβαρά εγκαύματα.
Το «αντίο» της ΕΣΗΕΑ
Με μία ανακοίνωση, η ΕΣΗΕΑ αποχαιρέτησε την 68χρονη δημοσιγράφο που είχε εργαστεί σε μεγάλα δημοσιογραφικά μαγαζιά, μεταξύ των οποίων και η ΕΡΤ.
«Το Διοικητικό Συμβούλιο της ΕΣΗΕΑ ανακοινώνει με θλίψη την απώλεια της συναδέλφου Βασιλικής Αύρας Γρηγορίου, η οποία έφυγε σήμερα από τη ζωή, σε ηλικία 68 ετών.
Η Αύρα Γρηγορίου γεννήθηκε στην Αθήνα το 1957. Αποφοίτησε από το τμήμα Πολιτικών Επιστημών και Δημοσίου Δικαίου της Νομικής Σχολής Αθηνών το 1985. Παράλληλα, είχε ήδη ξεκινήσει την ενασχόλησή της με τη δημοσιογραφία, ως μαθητευόμενη στον «Οικονομικό Ταχυδρόμο». Εργάστηκε στο περιοδικό «Γυναίκα» από το 1976 έως το 1980 και στην τηλεοπτική εκπομπή του αείμνηστου Φρέντυ Γερμανού «Σάββατο βράδυ-Κυριακή πρωί» από το 1978.
Το 1981, προσλήφθηκε στην εφημερίδα «Έθνος» όπου εργάστηκε στο ελεύθερο και στο ρεπορτάζ του Υπουργείου Υγείας. Στη συνέχεια, απασχολήθηκε στις εφημερίδες «Γνώμη», «Ειδήσεις», «Ελεύθερος Τύπος», «Ελευθεροτυπία» στο καθημερινό και κυριακάτικο φύλλο της, όπου ανέλαβε τη στήλη «Ανάσες». Επίσης, εργάστηκε για πολλά χρόνια στην ΕΡΤ, ξεκινώντας από το Τμήμα Ειδήσεων του Πρώτου Προγράμματος της ΕΡΑ.
Η Αύρα Γρηγορίου κόσμησε το δημοσιογραφικό επάγγελμα με το ήθος και την επαγγελματική της αρτιότητα και αποτέλεσε παράδειγμα προς μίμηση για τους συναδέλφους της, οι οποίοι την περιέβαλαν με εκτίμηση και σεβασμό. Στην πορεία της ζωής της επέλεξε να διαβεί δύσβατα μονοπάτια με γνώμονα τις αρχές και τα πιστεύω της, τα οποία συχνά προπορεύονταν της εποχής της. Έφυγε ξαφνικά από κοντά μας, αφήνοντας δυσαναπλήρωτο κενό.
Το Διοικητικό Συμβούλιο της ΕΣΗΕΑ συλλυπείται βαθύτατα τον γιο της Ορέστη, την οικογένεια και τους οικείους της και αποχαιρετά την εκλεκτή συνάδελφο. Τα στοιχεία της κηδείας της Αύρας Γρηγορίου θα γνωστοποιηθούν με νεότερη ανακοίνωση».
Τα καλά λόγια ενός παλιού συναδέλφου για τη δημοσιογράφο
Σύμφωνα με τον Γιάννη Παντελάκη, η Αύρα Γρηγορίου ήταν κάποτε κι αυτή δημοσιογράφος και «είχε απολυθεί από μεγάλο δημοσιογραφικό συγκρότημα που είχε κλείσει με άδοξο τρόπο αφήνοντας μεγάλες πολύ βαθιές πληγές σε εκατοντάδες ανθρώπους. Λίγο μετά τις 10 το πρωί της περασμένης Τετάρτης, έξω από την Αίγλη του Ζάππειου ακούστηκε μια μικρή φασαρία, περαστικοί αντίκρισαν μια ψηλή γυναίκα να καίγεται, είχε αυτοπυρποληθεί.
Αναλυτικά η ανάρτηση:
Λίγο μετά τις 10 το πρωί της περασμένης Τετάρτης, έξω από την Αίγλη του Ζάππειου ακούστηκε μια μικρή φασαρία, περαστικοί αντίκρυσαν μια ψηλή γυναίκα να καίγεται, είχε αυτοπυρποληθεί. Έτρεξαν αστυνομικοί της προεδρικής φρουράς που βρίσκονταν στο σημείο με ένα πυροσβεστήρα στα χέρια, έριξαν στο φλεγόμενο σώμα, η φωτιά έσβησε, η γυναίκα διακομίστηκε σε νοσοκομείο με σοβαρά εγκαύματα, μερικές ώρες αργότερα υπέκυψε στα σοβαρά τραύματα της. Μάρτυρες που βρέθηκαν τυχαία στο σημείο την είχαν ακούσει πριν προσπαθήσει να βάλει τέλος στη ζωή της να λέει ῾῾δεν είχα ούτε να φάω’’.
Πολλά χρόνια πριν σε ένα μεγάλο δημοσιογραφικό συγκρότημα, τα βράδια που η φασαρία ήταν μεγάλη από τις φωνές και την ένταση της δουλειάς για να προλάβουν τις τελευταίες
ειδήσεις πριν τυπωθούν τα φύλλα, ένα γλυκό κορίτσι με ξανθά μαλλιά, ευθυτενές παράστημα και με μεγάλα γυαλιά που φώτιζαν περισσότερο το όμορφο πρόσωπο της έμπαινε στα γραφεία
και έμοιαζε σαν μια όαση εκείνες τις στιγμές. Χαμογελαστό, έλεγε λίγες λέξεις συνήθως αλλά ήταν αρκετές για να μοιράσει δευτερόλεπτα γαλήνης. Όλοι του έδειχναν σεβασμό, για τη δουλειά του, για αυτό που ήταν. Είχε μια ξεχωριστή αύρα, η Αύρα. Έτσι την έλεγαν, ποιος ξέρει γιατί, δεν την ρώτησα ποτέ.
Πριν λιγότερα χρόνια, συνάντησα εκείνο το γλυκό κορίτσι, γυναίκα πια, τυχαία στο κέντρο της πόλης. Είχα να την δω χρόνια, απο τότε που το μεγάλο δημοσιογραφικό συγκρότημα έκλεισε με έναν εντελώς άδοξο τρόπο αφήνοντας μεγάλες πολύ βαθιές πληγές σε εκατοντάδες ανθρώπους. Σε κάποιους περισσότερες. Δεν είχε χάσει ούτε την παροιμιώδη ηρεμία της, ούτε το γλυκό χαμόγελό της που το συμπλήρωναν μερικές ωραίες ρυτίδες, οι γυναίκες όταν αποκτούν ρυτίδες μου μοιάζουν πιο γλυκιές. Είπαμε μερικές λέξεις για τις ζωές μας, για τα παλιά και χαθήκαμε πάλι. Μετά, όταν οι κουβέντες με φίλους έφερναν
το όνομά της, στο μυαλό έρχονταν οι εικόνες από το γλυκό ήρεμο πρόσωπο της Αύρας που δουλεύαμε μαζί.
Την επομένη του περιστατικού της αυτοπυρπόλησης στο Ζάππειο, ο πρόεδρος της Δημοκρατίας επισκέφτηκε τους ανθρώπους της προεδρικής φρουράς για να τους συγχαρεί γιατί εκείνο το πρωί της Τετάρτης προσπάθησαν και έσωσαν την γυναίκα που αυτοπυρπολήθηκε. Ούτε ο ίδιος,
ούτε όσοι βρέθηκαν στο περιστατικό δεν έμαθαν ποτέ το όνομα της, ήταν απλά μια γυναίκα 67 ετών που προσπάθησε να βάλει τέλος στη ζωή της φωνάζοντας πριν πως ‘’δεν είχε ούτε να φάει». Ακόμα και αν το γνώριζαν όμως αυτό το όνομα δεν θα τους έλεγε τίποτα, δεν ήταν από αυτά των προβεβλημένων δημοσιογράφων, αυτών που κάνουν μεγάλη φασαρία, απο αυτούς που σέβονται οι πολιτικοί και θέλουν να έχουν καλές σχέσεις μαζί τους. Ήταν απλά μια καλή δημοσιογράφος που την έλεγαν Αύρα…
Υπέκυψε στα τραύματά της η 67χρονη γυναίκα, η οποία αυτοπυρπολήθηκε το πρωί της Τετάρτης (30/7) έξω από την Αίγλη Ζαππείου.
Το περιστατικό είχε σημειωθεί μετά τις 10:00 το πρωί, και η 67χρονη, η οποία φέρεται πως αντιμετώπιζε ψυχολογικά και οικονομικά προβλήματα, είχε διακομισθεί στο νοσοκομείο με εγκαύματα.
Οι Εύζωνες της Προεδρικής Φρουράς έσβησαν την φωτιά με πυροσβεστήρα.
Σύμφωνα με τον δημοσιογράφο Γιάννη Παντελάκη, η 67χρονη ήταν δημοσιογράφος στην Ελευθεροτυπία, όπως έγραψε στον προσωπικό του λογαριασμό στο Facebook.
«Λίγο μετά τις 10 το πρωί της περασμένης Τετάρτης, έξω από την Αίγλη του Ζάππειου ακούστηκε μια μικρή φασαρία, περαστικοί αντίκρυσαν μια ψηλή γυναίκα να καίγεται, είχε αυτοπυρποληθεί. Έτρεξαν αστυνομικοί της προεδρικής φρουράς που βρίσκονταν στο σημείο με ένα πυροσβεστήρα στα χέρια, έριξαν στο φλεγόμενο σώμα, η φωτιά έσβησε, η γυναίκα διακομίστηκε σε νοσοκομείο με σοβαρά εγκαύματα, μερικές ώρες αργότερα υπέκυψε στα σοβαρά τραύματα της. Μάρτυρες που βρέθηκαν τυχαία στο σημείο την είχαν ακούσει πριν προσπαθήσει να βάλει τέλος στη ζωή της να λέει ῾῾δεν είχα ούτε να φάω’’.
Πολλά χρόνια πριν σε ένα μεγάλο δημοσιογραφικό συγκρότημα, τα βράδια που η φασαρία ήταν μεγάλη από τις φωνές και την ένταση της δουλειάς για να προλάβουν τις τελευταίες ειδήσεις πριν τυπωθούν τα φύλλα, ένα γλυκό κορίτσι με ξανθά μαλλιά, ευθυτενές παράστημα και με μεγάλα γυαλιά που φώτιζαν περισσότερο το όμορφο πρόσωπο της έμπαινε στα γραφεία και έμοιαζε σαν μια όαση εκείνες τις στιγμές. Χαμογελαστό, έλεγε λίγες λέξεις συνήθως αλλά ήταν αρκετές για να μοιράσει δευτερόλεπτα γαλήνης. Όλοι του έδειχναν σεβασμό, για τη δουλειά του, για αυτό που ήταν. Είχε μια ξεχωριστή αύρα, η Αύρα. Έτσι την έλεγαν, ποιος ξέρει γιατί, δεν την ρώτησα ποτέ.
Πριν λιγότερα χρόνια, συνάντησα εκείνο το γλυκό κορίτσι, γυναίκα πια, τυχαία στο κέντρο της πόλης. Είχα να την δω χρόνια, απο τότε που το μεγάλο δημοσιογραφικό συγκρότημα έκλεισε με έναν εντελώς άδοξο τρόπο αφήνοντας μεγάλες πολύ βαθιές πληγές σε εκατοντάδες ανθρώπους. Σε κάποιους περισσότερες. Δεν είχε χάσει ούτε την παροιμιώδη ηρεμία της, ούτε το γλυκό χαμόγελό της που το συμπλήρωναν μερικές ωραίες ρυτίδες, οι γυναίκες όταν αποκτούν ρυτίδες μου μοιάζουν πιο γλυκιές. Είπαμε μερικές λέξεις για τις ζωές μας, για τα παλιά και χαθήκαμε πάλι. Μετά, όταν οι κουβέντες με φίλους έφερναν το όνομά της, στο μυαλό έρχονταν οι εικόνες από το γλυκό ήρεμο πρόσωπο της Αύρας που δουλεύαμε μαζί.
Την επομένη του περιστατικού της αυτοπυρπόλησης στο Ζάππειο, ο πρόεδρος της Δημοκρατίας επισκέφτηκε τους ανθρώπους της προεδρικής φρουράς για να τους συγχαρεί γιατί εκείνο το πρωί της Τετάρτης προσπάθησαν και έσωσαν την γυναίκα που αυτοπυρπολήθηκε. Ούτε ο ίδιος, ούτε όσοι βρέθηκαν στο περιστατικό δεν έμαθαν ποτέ το όνομα της, ήταν απλά μια γυναίκα 67 ετών που προσπάθησε να βάλει τέλος στη ζωή της φωνάζοντας πριν πως ‘’δεν είχε ούτε να φάει». Ακόμα και αν το γνώριζαν όμως αυτό το όνομα δεν θα τους έλεγε τίποτα, δεν ήταν από αυτά των προβεβλημένων δημοσιογράφων, αυτών που κάνουν μεγάλη φασαρία, απο αυτούς που σέβονται οι πολιτικοί και θέλουν να έχουν καλές σχέσεις μαζί τους. Ήταν απλά μια καλή δημοσιογράφος που την έλεγαν Αύρα…».
Έφυγε από τη ζωή, έχοντας ταλαιπωρηθεί το τελευταίο χρονικό διάστημα από καρκίνo – Έσβησε λίγες εβδομάδες αφότου διαγνώστηκε με μια σοβαρή μορφή καρκίνου
Έφυγε σήμερα (8/5) από τη ζωή η ηθοποιός Ιφιγένεια Αστεριάδη. Συμμετείχε σε πολλές παραστάσεις, όπως « Ο τυχαίος θάνατος ενός αναρχικού», «Το ημέρωμα της στρίγγλας», «Συρανό», «Λυσιστράτη», ενώ έχει παίξει και στον κινηματρογράφο.
Το τελευταίο χρονικό διάστημα ταλαιπωρήθηκε από την επάρατο νόσο
Η Ιφιγένεια Αστεριάδη δίπλα στον Πάνο Βλάχο και μαζί με τον υπόλοιπο θίασο της επιτυχημένης παράστασης «Ο Τυχαίος Θάνατος ενός Αναρχικού»
Έφυγε από τη ζωή η αξιόλογη ηθοποιός Ιφιγένεια Αστεριάδη. Την είδηση έκανε γνωστή ο σκηνοθέτης Γιάννης Κακλέας που είχε συνεργαστεί μαζί της σε πολλές παραστάσεις του. Η τελευταία εμφάνισή της ήταν στην παράσταση «Ο τυχαίος θάνατος ενός αναρχικού» που ανέβηκε για τρεις σεζόν (2021-2024) στο θέατρο «Γκλόρια» σε σκηνοθεσία του Γιάννη Κακλέα. Μερικές από τις παραστάσεις που συμμετείχε ήταν οι: Λυσιστράτη, Συρανό, Το ημέρωμα της στρίγγλας, Ματωμένος Γάμος,
Η μεγάλη μέρα μέσα στη νύχτα, Η μικρή μας πόλη, Σφαίρες πάνω από το Μπρόντγουει κ.α. Στην τηλεόραση συμμετείχε ως γκεστ στις σειρές: Ανατομία ενός εγκλήματος, Μια ζωή για την Έλσα, Εγκλήματα, Επαγγελματίες, Πλάκας μέλαθρον και Τμήμα Ηθών.
Κάρυστος: Πέθανε η 53χρονη μετά από άγριο ξυλοδαρμό από τον σύζυγό της
Η 53χρονη Γεωργία από την Κάρυστο υπέκυψε στα τραύματά της μετά από μήνες νοσηλείας στον «Ευαγγελισμό», έπειτα από άγριο ξυλοδαρμό από τον σύζυγό της, ο οποίος κρίθηκε προφυλακιστέος.
Τραγικό τέλος είχε η υπόθεση κακοποίησης στην Κάρυστο, καθώς η 53χρονη Γεωργία άφησε την τελευταία της πνοή έπειτα από μήνες νοσηλείας στη ΜΕΘ του «Ευαγγελισμού», όπου πάλευε για τη ζωή της μετά τον άγριο ξυλοδαρμό που υπέστη από τον σύζυγό της.
Η γυναίκα ζούσε κάτω από απάνθρωπες συνθήκες σε ένα παράπηγμα χωρίς ρεύμα και νερό, ενώ –σύμφωνα με συγγενείς της– βίωνε συνεχή βία και φόβο.
Τη χτυπούσε με λοστούς και ξύλα
Συγγενείς της αποκάλυψαν πως η Γεωργία δεχόταν βίαιες επιθέσεις από τον 65χρονο, ο οποίος τη χτυπούσε με ό,τι έβρισκε μπροστά του. «Την έβριζε, την εκμεταλλευόταν, τη χτυπούσε με λοστούς, ξύλα, καδρόνια… η γυναίκα ζούσε με τρόμο», δήλωσε η ανιψιά της.
Με το σίδερο με χτυπάει όπου με πάρει
Άλλος συγγενής κατέθεσε πως η 53χρονη του είχε εκμυστηρευτεί: «Με το σίδερο με χτυπάει παντού και όπου με πάρει, δεν έχει στο κεφάλι… όπου με πάρει το σίδερο».
Προφυλακιστέος ο 65χρονος
Ο σύζυγος της γυναίκας, που αρνείται τις κατηγορίες, κρίθηκε προφυλακιστέος μετά την απολογία του στον ανακριτή Χαλκίδας και θα οδηγηθεί στις φυλακές Κορυδαλλού.
Η κόρη του ζευγαριού υποστηρίζει πως η μητέρα της τραυματίστηκε ύστερα από πτώση, λόγω κινητικών προβλημάτων.
Η τοπική κοινωνία της Καρύστου παραμένει συγκλονισμένη από την κακοποίηση και τον θάνατο της γυναίκας, που για χρόνια ζούσε μέσα στον φόβο και τη σιωπή.
«Δεν φοβήθηκα τον θάνατο», έγραψε ο δράστης στα social media και μετά σκότωσε τη 40χρονη και αυτοκτόνησε
Ως κτητικό, ζηλιάρη και έναν άνθρωπο που δημιουργούσε συχνά προβλήματα και καυγάδες, περιγράφουν τον πυγμάχο που «μπουκαρε» χθες το βράδυ κρατώντας μια κοντόκανη καραμπίνα, στο τσιπουραδικο που διατηρεί η πρώην σύντροφος του στη Θεσσαλονίκη και αφού την πυροβόλησε στην κοιλιακή χώρα, έστρεψε το όπλο επάνω του, βάζοντας τέλος στη ζωή του.
Γείτονες, φίλοι και όσοι γνώριζαν καλά την 40χρονη Βίκυ, η οποία μεταφέρθηκε σε σοβαρή κατάσταση στο Νοσοκομείο Παπαγεωργίου και τις πρώτες πρωινές ώρες κατέληξε, κάνουν λόγο για μια ήσυχη γυναίκα, η οποία το τελευταίο διάστημα προσπαθούσε να απομακρύνει τόσο από το μαγαζί της όσο και από την ζωή της, τον 41χρονο πυγμάχο, Λεοντή Βορριά, με τον οποία διατηρούσε παλαιότερα σχέση. «Μόλις ακούσαμε πυροβολισμούς και φωνές αμέσως καταλάβαμε ότι κάτι έγινε με την Βίκυ και αυτόν», ανέφεραν άνθρωποι της γειτονιάς στην οδό Παπάφη, μιλώντας στο protothema.gr.
Ο 41χρονος δράστης που σκότωσε την πρώην σύντροφό του, λίγο πριν στρέψει το όπλο επάνω του, κατάφερε να τραυματίσει και την κόρη της, η οποία μαζί με την αδελφή της είδαν τη δολοφονική επίθεση που δέχθηκε η μητέρα τους.
Μάλιστα, ο Λεοντης Βορριάς, μια ώρα περίπου πριν φτάσει κρατώντας το όπλο στα χέρια στο καφενείο – ουζερί “Η Βίκυ”, επί της οδού Παπαφη 41, είχε κάνει μια σοκαριστική ανάρτηση στον προσωπικό του λογαριασμό στο Facebook, λέγοντας ότι δεν φοβάται τον θάνατο. «Όλο και πιο κοντά στον τελευταίο αγώνα το μόνο που δεν φοβήθηκα ποτέ μου είναι ο θάνατος δεν ξέρω εσείς τι κάνετε», ήταν το τελευταίο του σχόλιο, λίγο πριν εισβάλει με το όπλο στο κατάστημα και σκοτώσει την 40χρονη μητέρα τριών παιδιών.
«Είχαν χωρίσει πρόσφατα και την απειλούσε συχνά και μάλιστα είχε αναφέρει ότι θα την σκοτώσει. Υπήρχαν συχνά επεισόδια στο καφέ μεταξύ τους, για αυτό καταλάβαμε αμέσως μόλις ακούσαμε πυροβολισμούς, ότι κάτι έγινε με την Βίκυ», λέει στο protothema.gr, άνθρωπός που γνώριζε καλά την ιδιοκτήτρια.
Μάλιστα, αρκετοί ήταν αυτοί που ανέφεραν ότι το θύμα είχε κάνει ασφαλιστικά μέτρα, προκειμένου να απαλλαγεί από τον 41χρονο.
Ο αθλητής του ΜΜΑ, αφού πυροβόλησε την Βίκυ στην κοιλιακή χώρα, στη συνέχεια έστρεψε το όπλο προς το κεφάλι του και τράβηξε τη σκανδάλη, βάζοντας τέλος στη ζωή του. Από τον πυροβολισμό τραυματίστηκε ελαφρά στην πλάτη η κόρη της πρώην συντρόφου του αθλητή, η οποία μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο.
Μάλιστα, την ώρα της τραγωδίας, πολύς ήταν ο κόσμος που πήγαινε προς το κατάστημα που διατηρούσε το θύμα προκειμένου να δει τον ποδοσφαιρικό αγώνα που θα ξεκινούσε σε λίγα λεπτά.
«Άκουσα πυροβολισμούς και μια γυναίκα να φωνάζει “την πυροβόλησε” και αμέσως κατάλαβα ότι κάτι κακό έγινε. Πάγωσα και σταμάτησα να περπατάω ενώ ελάχιστα λεπτά αργότερα είδα την αστυνομία να φτάνει έξω από το μαγαζί», ανέφερε στο protothema.gr θαμώνας του καταστήματος, ο οποίος την ώρα του συμβάντος βρισκόταν λίγα μέτρα μακριά.
Η Βικη Μ. λίγες ώρες νωρίτερα είχε δημοσιεύσει στον λογαριασμό της στο Facebook, μια φωτογραφία η οποία έγραφε με νόημα: Μάθε πως: Να περνάς καλά χωρίς ποτό, να μιλάς χωρίς το κινητό, να ονειρεύεσαι χωρίς ναρκωτικά, να χαμογελάς χωρίς να βγάζεις selfie, να αγαπάς ανιδιοτελώς”, χωρίς φυσικά να μπορεί να φανταστεί τα όσα θα γινόντουσαν λίγο αργότερα.
Ποιος ήταν ο Λεοντής Βορριάς
Ο 41χρονος αθλητής, είχε απασχολήσει πριν μερικά χρόνια τα ΜΜΕ και αρχικά είχε τραβήξει τα φώτα της δημοσιότητας όταν συνέδραμε εθελοντικά στην κατάσβεση των πυρκαγιών που μαίνονταν στην Ανατολική Αττική το 2018 και όταν τοποθέτησε τον Σταυρό στη Απελή της Μυτιλήνης τον Οκτώβριο της ίδιας χρονιάς.
Ο δράστης ήταν πυγμάχος με καταγωγή από τη Χίο, πρωταθλητής Πολεμικών Τεχνών Υποταγής (ΜΜΑ) και, όπως φαίνεται από φωτογραφίες του, είχε στενές σχέσεις με το ναζιστικό μόρφωμα “Χρυσή Αυγή“. Μάλιστα, σε πολλές φωτογραφίες του εμφανίζεται μαζί με ηγετικά στελέχη της εγκληματικής οργάνωσης και κατά τη διάρκεια διαδηλώσεων για το Μακεδονικό. Ο ίδιος, έκανε συχνά αναρτήσεις στα κοινωνικά δίκτυα κατά των εμβολίων για τον κορωνοϊό.
Θρήνος για την νεαρή μητέρα που κατέληξε πριν σφίξει στην αγκαλιά της το μωρό της
Την τελευταία της πνοή άφησε η 38χρονη κόρη του πρώην βουλευτή του ΠΑΣΟΚ Στάθη Κουτμερίδη, Παρθένα Κουτμερίδου.
Η άτυχη γυναίκα έδινε μάχη με τον κορωνοϊό διασωληνωμένη, ενώ βρισκόταν στον 7ο μήνα της εγκυμοσύνης της. Η νεαρή δικηγόρος η οποία είχε αναβάλει τον εμβολιασμό της μέχρι την γέννα, νοσηλευόταν σε κρίσιμη κατάσταση τις τελευταίες ημέρες στην κλινική Άγιος Λουκάς, στη Θεσσαλονίκη.
Η 38χρονη υπεβλήθη σε καισαρική τομή και οι γιατροί κατάφεραν να σώσουν το παιδί της, ωστόσο η κατάσταση της υγείας της ενέπνεε ανησυχία. Μάλιστα, ο συζυγός της είχε κάνει δημόσια έκκληση για αίμα.
Τελικά η Παρθένα Κουτμερίδου κατέληξε σήμερα το πρωί, σκορπίζοντας θλίψη στην οικογένειά της, ενώ δεν πρόλαβε να κρατήσει στην αγκαλιά της το μωρό της.