Τον ΕυστάθιοΑυγουστάκη τον γνωρίσαμε μέσα από τον Master Chef 4 και το κοινό τον αγάπησε όχι μόνο για τις μαγειρικές του ικανότητες, αλλά κυρίως για το μεγαλείο της ψυχής του και την καλοσύνη της καρδιάς του καθώς βρέθηκε στην Αφρική κάνοντας φιλανθρωπικό έργο και μαγειρεύοντας για παιδιά που το είχαν ανάγκη.
Η πίστη του Ευστάθιου Αυγουστάκη δοκιμάστηκε όταν έχασε τον τη μητέρα και τον ανιψιό του, σε τροχαίο δυστύχημα στη Λυγαριά.
Η μητέρα και ο ανιψιός του, ξεψύχησαν μετά το δυστύχημα. Ήταν 59 ετών η Μαρία Καραμανιά και μόλις 21 μηνών εγγονάκι της, που δυστυχώς, λίγες μέρες μετά κατέληξε στο νοσοκομείο.
O μάγειρας που έγινε γνωστός από το Master Chef και για την καλοσύνη στη ψυχή του και το φιλανθρωπικό και εθελοντικό του έργο όταν βρέθηκε στην Αφρική μαγειρεύοντας για παιδιά που το είχαν ανάγκη, χειροτονήθηκε μοναχός στα Τρίκαλα.
Στη φωτογραφία του που κάνει το γύρο του διαδικτύου αναφέρεται μεταξύ άλλων πως ο Αυγουστάκης πλέον κατά κόσμο Ευστάθιος, έλαβε το μοναχικό όνομα «Ευμένιος».
Πέντε μήνες μετά από το μοιραίο τροχαίο ο Ευμένιος αναζήτησε πνευματικό καταφύγιο σε μοναστήρι στα Τρίκαλα.
Ακολούθησε η περίοδος κατά την οποία ζούσε ως δόκιμος στη μονή και το βράδυ της Δευτέρας (10/6) όπως αναφέρεται σε ανάρτησή του ότι, κατά τον Εσπερινό της Παναγίας Ελευθερώτριας στον Ιερό Ναό Αγίων Κωνσταντίνου και Ελένης Τρικάλων χειροτονήθηκε μοναχός από τα χέρια του Μητροπολίτου Τρίκκης Χρυσοστόμου, λαμβάνοντας το Μοναχικό σχήμα και το όνομα Ευμένιος.
Το πρωί, στον ίδιο Ιερό Ναό, ο μοναχός Ευμένιος έλαβε τον πρώτο βαθμό ιεροσύνης καθώς ο κ. Χρυσόστομος τον χειροτόνησε διάκονο, με τους πιστούς να αναφωνούν το “Άξιος”.
Πλέον αλλάζει ζωή και απαρνείται τα εγκόσμια. Όπως κατέγραψε το trikalavoice.gr το βράδυ της Δευτέρας, κατά τον Εσπερινό της Παναγίας Ελευθερώτριας στον Ιερό Ναό Αγίων Κωνσταντίνου και Ελένης Τρικάλων εκάρη μοναχός από τα χέρια του Μητροπολίτου Τρίκκης Χρυσοστόμου, λαμβάνοντας το Μοναχικό σχήμα και το όνομα “Ευμένιος”.
Το πρωί της Τρίτης, στον ίδιο πανηγυρίζοντα Ιερό Ναό ο μοναχός Ευμένιος εισήλθε στη χαρά του Κυρίου του λαμβάνοντας τον πρώτο βαθμό ιεροσύνης καθώς ο κ. Χρυσόστομος τον χειροτόνησε διάκονο, με τους πιστούς να αναφωνούν το “Άξιος”.
Αν μπορούσες να φοράς μόνο ένα χρώμα για το υπόλοιπο της ζωής σου – Τι θα έλεγε αυτό για σένα;
Φαντάσου να ξυπνήσεις αύριο γνωρίζοντας ότι κάθε μπλούζα, μπουφάν, φόρεμα ή παλτό που θα φορέσεις από εδώ και πέρα πρέπει να είναι στο ίδιο χρώμα. Χωρίς εξαιρέσεις. Στην αρχή, η ιδέα φαίνεται περιοριστική — ίσως και ανησυχητική. Αλλά αν το σκεφτείς λίγο περισσότερο είναι ενδιαφέρον.
Το χρώμα που θα διάλεγες δεν είναι τυχαίο. Αντανακλά το πώς βλέπεις τον κόσμο, πώς προστατεύεις τον εαυτό σου συναισθηματικά και πώς θέλεις να σε βιώνουν οι άλλοι.
Χωρίς μοτίβα, λογότυπα ή τάσεις για να κρυφτείς πίσω τους, το χρώμα γίνεται καθρέφτης.
Να τι μπορεί να αποκαλύπτει η επιλογή σου.
Μπλε: Ο ήρεμος στοχαστής
Αν το μπλε είναι το χρώμα που θα διάλεγες για πάντα, εκτιμάς τη σταθερότητα, την εμπιστοσύνη και τη συναισθηματική ισορροπία. Το μπλε συνδέεται με την ηρεμία και την αξιοπιστία, και όσοι το επιλέγουν είναι συχνά σκεπτικοί, πιστοί και εσωστρεφείς.
Οι άνθρωποι τείνουν να νιώθουν ασφάλεια κοντά σου. Δεν χρειάζεται να είσαι θορυβώδης για να ξεχωρίσεις — η παρουσία σου είναι σταθερή και καθησυχαστική. Η αρμονία έχει για σένα μεγαλύτερη αξία από το χάος, και το βάθος μεγαλύτερη σημασία από την προσοχή.
Μαύρο: Ο ελεγχόμενος ατομιστής
Η επιλογή του μαύρου δείχνει αυτοπεποίθηση, ανεξαρτησία και ισχυρή αίσθηση ταυτότητας. Το μαύρο δεν κυνηγά την προσοχή — την επιβάλλει αθόρυβα.
Μπορεί να είχες βαθιά αίσθηση της ιδιωτικότητας και να μην θέλεις να δείχνεσαι, είσαι επιλεκτικός και με έντονη αυτογνωσία. Εκτιμάς τα όρια, τη δύναμη και την κομψότητα, και δεν νιώθεις την ανάγκη να εξηγείς τον εαυτό σου ή να ζητάς επιβεβαίωση. Για σένα, η απλότητα είναι δύναμη.
Λευκό: Ο ιδεαλιστής
Αν το λευκό είναι η επιλογή σου, πιθανότατα επιζητάς καθαρότητα, ειλικρίνεια και νέα ξεκινήματα. Το λευκό συμβολίζει την ανοιχτότητα και τη διαφάνεια, και όσοι το προτιμούν συχνά εκτιμούν την ακεραιότητα και τη δικαιοσύνη.
Μπορεί να έχεις υψηλά στάνταρ για τον εαυτό σου και για τη ζωή, αλλά κάτω από αυτό κρύβεται μια ειλικρινής επιθυμία για ειρήνη, αλήθεια και απλότητα. Προτιμάς τα καθαρά ξεκινήματα από τους μπερδεμένους δρόμους.
Γκρι: Ο ρεαλιστής
Το γκρι ανήκει σε όσους ζουν άνετα ανάμεσα στα άκρα. Αν αυτό είναι το χρώμα σου, πιθανότατα είσαι πρακτικός, προσαρμοστικός και συναισθηματικά σταθερός.
Βλέπεις αποχρώσεις εκεί που άλλοι βλέπουν μόνο άσπρο ή μαύρο. Η λογική συχνά καθοδηγεί τις αποφάσεις σου και τείνεις να παραμένεις ψύχραιμος υπό πίεση. Δεν βιάζεσαι — γιατί καταλαβαίνεις ότι η ισορροπία είναι δύναμη.
Κόκκινο: Το τολμηρό πνεύμα
Το κόκκινο σηματοδοτεί πάθος, ένταση και συναισθηματικό βάθος. Η επιλογή του δείχνει ότι ζεις έντονα και νιώθεις βαθιά.
Δεν φοβάσαι να ξεχωρίσεις, ακόμα κι αν αυτό φέρει κριτική. Ανθίζεις μέσα από την κίνηση, τις δυνατές σχέσεις και τις ουσιαστικές εμπειρίες. Για σένα, η ζωή δεν είναι να παίζεις εκ του ασφαλούς — είναι να νιώθεις ζωντανός.
Μπεζ: Η ήρεμη δύναμη
Αν το μπεζ είναι το χρώμα σου για πάντα, εκτιμάς τη ζεστασιά, την άνεση και την αυθεντικότητα. Το μπεζ δεν φωνάζει — αλλά αντέχει.
Πιθανότατα είσαι γειωμένος, συμπονετικός και σίγουρος για το ποιος είσαι. Οι τάσεις δεν σε καθορίζουν, ούτε η εξωτερική επιβεβαίωση. Βρίσκεις αυτοπεποίθηση στην απλότητα και δύναμη στη συναισθηματική ασφάλεια.
Περισσότερο από ένα απλό χρώμα
Αυτή η ερώτηση δεν αφορά πραγματικά τα ρούχα. Αφορά την ταυτότητα.
Όταν όλα τα άλλα αφαιρούνται — μάρκες, στυλ, επιλογές — το χρώμα αποκαλύπτει πώς κινούμαστε μέσα στον κόσμο. Δείχνει τι αναζητούμε: ηρεμία, έλεγχο, καθαρότητα, ισορροπία, πάθος ή γαλήνη.
Αν, λοιπόν, έπρεπε να διαλέξεις μόνο ένα χρώμα για να φοράς για το υπόλοιπο της ζωής σου…
Ποιο θα διάλεγες — και τι λέει αυτό για τη ζωή που θέλεις να ζήσεις;
Πένθος στην παγκόσμια ενόργανη γυμναστική: Νεκρός σε τροχαίο ο Γάλλος πρωταθλητής Γκαέλ Ντα Σίλβα σε ηλικία 41 ετών
Ο Ντα Σίλβα ήταν ένα από τα βασικά στελέχη της γαλλικής εθνικής ομάδας κατά την «χρυσή» της περίοδο στις αρχές της δεκαετίας του 2012.
Θρήνο στον κόσμο της ενόργανης γυμναστικής προκαλεί ο ξαφνικός θάνατος σε αυτοκινητικό δυστύχημα του Γκαέλ Ντα Σίλβα, σε ηλικία 41 ετών.
Ο Ντα Σίλβα ήταν ένα από τα βασικά στελέχη της γαλλικής εθνικής ομάδας κατά τη «χρυσή» της περίοδο στις αρχές της δεκαετίας του 2012 Είχε κερδίσει χάλκινο μετάλλιο στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα του 2012, ενώ συμμετείχε επίσης στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Λονδίνου το 2012, όπου η γαλλική ομάδα τερμάτισε όγδοη.
Σε ατομικό επίπεδο, ο Ντα Σίλβα τερμάτισε δέκατος στους προκριματικούς του ασκήσεων εδάφους, χάνοντας οριακά την πρόκριση στον τελικό.
Εκπροσώπησε επίσης τη γαλλική ομάδα στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα του 2010 στο Ρότερνταμ, όπου οδήγησε τη Γαλλία στην πέμπτη θέση.
Ο Ντα Σίλβα αφήνει πίσω του τη σύζυγό του και τρία παιδιά ηλικίας 12, 9 και 6 ετών.
Μετά την απόσυρσή του από την ενεργό δράση, ο Ντα Σίλβα είχε παραμείνει κοντά στο άθλημα, προσφέροντας τις γνώσεις του σε νεότερους αθλητές.
Οι κορυφαίες στιγμές της καριέρας του:
Το Ευρωπαϊκό Μετάλλιο (2012): Η κατάκτηση του χάλκινου μεταλλίου στο ομαδικό στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα του Μονπελιέ το 2012 ήταν η δικαίωση μιας ολόκληρης γενιάς Γάλλων γυμναστών, μπροστά μάλιστα στο κοινό τους.
Η Ολυμπιακή Παρουσία (Λονδίνο 2012): Η συμμετοχή του στους Ολυμπιακούς Αγώνες ήταν το αποκορύφωμα της καριέρας του. Αν και έχασε οριακά τον τελικό στο έδαφος (το αγαπημένο του αγώνισμα, όπου ξεχώριζε για την εκρηκτικότητα και το στυλ του), η παρουσία του στον τελικό του ομαδικού με τη Γαλλία (8η θέση) έμεινε στην ιστορία.
Η 5η θέση στον Κόσμο (Ρότερνταμ 2010): Στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα, η γαλλική ομάδα είχε πραγματοποιήσει μια εντυπωσιακή εμφάνιση, πλασαριζόμενη στην ελίτ του πλανήτη.
Σε κλίμα ανείπωτης συγκίνησης πραγματοποιήθηκε σήμερα (27/5) η ταφή της Γωγώς Μαστροκώστα στο Ευηνοχώρι Μεσολογγίου, τον τόπο από όπου ξεκίνησαν όλα για εκείνη.
Εκεί όπου έκανε τα πρώτα της βήματα, έζησε τα παιδικά της χρόνια και ονειρεύτηκε για πρώτη φορά μια διαφορετική ζωή, πριν ανοίξει τα φτερά της και καταφέρει να γίνει ένα από τα πιο αγαπητά πρόσωπα της ελληνικής showbiz. Η επιστροφή της στον τόπο καταγωγής της, αυτή τη φορά για το τελευταίο «αντίο», λύγισε τους πάντες.
Οι κάτοικοι της περιοχής υποδέχθηκαν τη σορό της με απόλυτο σεβασμό και βαθιά συγκίνηση, θέλοντας να τιμήσουν τη γυναίκα που όλα αυτά τα χρόνια έδωσε δημόσια τη δική της μεγάλη μάχη με αξιοπρέπεια, θάρρος και δύναμη ψυχής. Από νωρίς το απόγευμα, άνθρωποι κάθε ηλικίας είχαν σταθεί σιωπηλοί στις άκρες του δρόμου που οδηγούσε προς το ξωκλήσι όπου έγινε η ταφή, με πολλούς να μην μπορούν να συγκρατήσουν τα δάκρυά τους.
Δείτε το βίντεο:
Το πιο σπαρακτικό σημείο της ημέρας ήταν ο αβάσταχτος πόνος της μητέρας της Γωγώς Μαστροκώστα. Ο λυγμός της «έσπαγε» τη σιωπή και συγκλόνιζε όσους βρίσκονταν εκεί, ενώ οι λέξεις που είχε πει νωρίτερα στην κηδεία της κόρης της, «καλώς το αστέρι μου, καλώς το λουλούδι μου», έμοιαζαν να αιωρούνται ξανά στην ατμόσφαιρα μαζί με τον ήχο της πένθιμης καμπάνας που χτυπούσε ασταμάτητα. Για αρκετή ώρα, το μόνο που ακουγόταν στο μικρό χωριό ήταν τα κλάματα, οι αναστεναγμοί και το βαρύ πένθος μιας οικογένειας που αποχαιρετούσε έναν δικό της άνθρωπο τόσο πρόωρα.
Η συγκινητική κίνηση του Τραϊανού Δέλλα μετά την ταφή της Γωγώς Μαστροκώστα
Συντετριμμένος ήταν και ο σύζυγός της, Τραϊανός Δέλλας, ο άνθρωπος που στάθηκε στο πλευρό της μέχρι το τελευταίο λεπτό, δίνοντας μαζί της τη σκληρότερη μάχη της ζωής τους. Μετά την ολοκλήρωση της ταφής και αφού ο κόσμος άρχισε σιγά σιγά να αποχωρεί, ο παλαίμαχος ποδοσφαιριστής παρέμεινε μόνος πάνω από τον τάφο της αγαπημένης του για αρκετή ώρα, αδυνατώντας να αποχωριστεί τη γυναίκα με την οποία μοιράστηκε τη ζωή του, τις δυσκολίες, την οικογένεια και έναν μεγάλο έρωτα που, όπως φάνηκε και από τα λόγια του στην κηδεία, δεν έσβησε ούτε στιγμή.
Ο συγκλονιστικός επικήδειος του Τραϊανού Δέλλα στην κηδεία της Γωγώς Μαστροκώστα
Ο Τραϊανός Δέλλας αποχαιρέτησε τη γυναίκα της ζωής του με έναν επικήδειο που καθήλωσε όσους βρίσκονταν στην εκκλησία.
«Άγγελε μου, αγάπη μου. Έτσι με φώναζες, έτσι με αποκαλούσες παντού. Ο φύλακας, άγγελός μου, μου έλεγες. Στα πεντηκοστά μου γενέθλια όταν ήμουν μόνος μου στο δωμάτιο του νοσοκομείου, όταν σε πήρανε για την εντατική λύθηκαν όλα ξαφνικά μέσα στο μυαλό μου. Εσύ ήσουν άγγελος και όχι εγώ. Εσύ ήρθες στη ζωή μου να μου μάθεις πράγματα. Έλεγα ότι είχα επιμονή και υπομονή, αλλά πόσο μικρός ήμουν μπροστά σου.
Με τη δικιά σου υπομονή σε όλα αυτά που έχεις περάσει. Η ομορφιά και η λάμψη σου μόνο σε άγγελο παραπέμπουν και αυτό είναι μια απόδειξη ότι εσύ ήσουν άγγελος και όχι εγώ. Μου ‘ριχνες στάχτη στα μάτια όλα αυτά τα χρόνια για να μην μπορέσω να σε καταλάβω. Αλλά αυτή ξεπλύθηκε από τα δάκρυά μου, τις στιγμές που ήμουν μόνος στο δωμάτιο του νοσοκομείου. Για να μπορέσω να δω καθαρά την πραγματική σου μορφή και τα μαθήματα που μου έδινες.
Εγώ τις περισσότερες φορές σε φώναζα μωρό μου, γιατί από την ημέρα που σε γνώρισα το μόνο που ήθελα ήταν να σε προσέχω, να σε φροντίζω και να σε προστατεύω όπως κάνουν στα μωρά. Και η ανάγκη μου αυτή έγινε ακόμα μεγαλύτερη, όταν έφερες στον κόσμο το δικό μας μωρό, τη Βικτώρια. Κι έτσι είχα δύο μωρά να προσέχω. Το καθένα ήθελε τη δική του φροντίδα, αλλά και όλα τα αποθέματα αγάπης που είχα για σας, ευτυχώς αναπληρώνονταν.
Όλα αυτά τα χρόνια ζούσα μια ζωή όπως τη φανταζόμουν παρά τις δυσκολίες που συναντήσαμε στον δρόμο μας. Στα πολύ δύσκολα δεν σε εγκατέλειψα ποτέ, ούτε μια στιγμή. Πάντα ήσουν μέσα στο μυαλό μου και προτεραιότητά μου. Όλες οι όμορφες στιγμές θα γίνουν αναμνήσεις, αλλά και οι πολύ δύσκολες, μαθήματα. Μαθήματα θάρρους, αξιοπρέπειας, δύναμης ψυχής, καλοσύνης, στωικότητας, υπομονής και άλλων πολλών αρετών που είχες μέσα σου.
Τα “σ΄ αγαπώ” που σου έχω πει είναι πολύ λίγα για αυτό που αισθανόμουν για σένα. Το ευχαριστώ είναι πολύ μικρό για αυτό που μου έδωσες. Η ευγνωμοσύνη στον Θεό που μου χάρισε έναν από τους αγγέλους του για συντροφιά είναι μεγάλη, άσχετα αν δεν κράτησε περισσότερο.
Αγάπη μου, άγγελέ μου, κάθε φορά που έπρεπε να αντιμετωπίσουμε ένα πρόβλημα υγείας σου, σου έλεγα να μη φοβάσαι γιατί είμαι δίπλα σου. Σου έλεγα “θα πάρουμε μια βαθιά ανάσα, θα βουτήξουμε and θα ξαναβγούμε στην επιφάνεια”. Και βγήκανε όλες τις φορές. Απλά αυτή τη φορά κολυμπούσαμε στον ωκεανό. Αλλά και πάλι σ’ το ‘πα “μη φοβάσαι, εγώ είμαι δίπλα σου, εσύ μόνο κολύμπα”. Όμως τα κύματα που μας χτυπούσαν ήταν κάθε φορά και πιο δυνατά. Και στο τελευταίο, σε έχασα από δίπλα μου.
Ξεκουράσου αγάπη μου, γιατί κουράστηκες πάρα πολύ και πέτα ψηλά, μακριά από κάθε ασθένεια. Μακριά από κάθε πόνο. Μακριά από κάθε μικρότητα αυτού του κόσμου. Αλλά αποκεί, να ξέρεις, η αγάπη όλων μας θα σε φτάνει. Και ένα κομμάτι θέλω να πω που αφιερώναμε ο ένας στον άλλον. Αν ήξερα πού πήγαινα να μπλέξω και σε τι παιχνίδι άδικο να παίξω, αν ήξερα τι με περίμενε, να ήσουν σίγουρη ότι πάλι σε εσένα θα ερχόμουν. Πάλι και ξανά θα σε ερωτευόμουν, από την ίδια τη σκανδάλη δεν θα φοβόμουν, πως για μια φορά και πάλι θα ξανασκοτωνόμουνα. Ένα μεγάλο ευχαριστώ που είστε όλοι εδώ.
Η Γωγώ ήταν μια μαχήτρια, δεν λύγισε ποτέ. Και στάθηκα τόσο μικρός μπροστά της, σε αυτά που έχει μάθει στην κόρη μας. Αφήνει πίσω μια καταπληκτική ψυχή. Και πιστεύω ότι η Βικτώρια θα συνεχίσει το έργο που έκανε η Γωγώ. Γιατί το έργο της Γωγώς μπορεί να μην φαινότανε, μπορεί να μην το λέγαμε, αλλά ήταν τεράστιο για πάρα, πάρα πολλές γυναίκες. Δεν θα πω καλό ταξίδι, μωρό μου, γιατί δεν θα φύγεις ποτέ από μέσα μου».
Το νέο κόμμα του Αλέξης Τσίπρας εμφανίζεται απευθείας στη δεύτερη θέση με ποσοστό 14,1%
Σαρωτικές ανακατατάξεις στο πολιτικό σκηνικό καταγράφει η νέα δημοσκόπηση της RealPolls για το Protagon, η πρώτη που πραγματοποιήθηκε μετά την ίδρυση της «Ελπίδας για τη Δημοκρατία» της Μαρίας Καρυστιανού αλλά και την ανακοίνωση του νέου κόμματος του Αλέξη Τσίπρα.
Η έρευνα αποτυπώνει ένα εντελώς νέο πολιτικό τοπίο, με τη μάχη για τη δεύτερη θέση να εξελίσσεται στο βασικό πεδίο σύγκρουσης, ενώ η πρωτιά της Νέας Δημοκρατίας παραμένει σταθερή και αδιαμφισβήτητη.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της πρόθεσης ψήφου, η Νέα Δημοκρατία ανεβαίνει στο 27,5%, σημειώνοντας άνοδο σχεδόν τριών μονάδων σε σχέση με την προηγούμενη μέτρηση του Απριλίου.
Η συσπείρωση της γαλάζιας βάσης φαίνεται να ενισχύθηκε σημαντικά, καθώς η εμφάνιση νέων πολιτικών σχηματισμών ενεργοποίησε ψηφοφόρους που μέχρι πρότινος κινούνταν στη ζώνη των αναποφάσιστων.
Δείτε το βίντεο:
Παράλληλα, η δεξαμενή των αναποφάσιστων περιορίστηκε αισθητά, από το 18% στο 9%, στοιχείο που εξηγεί σε μεγάλο βαθμό τη νέα πολιτική εικόνα.
Το νέο κόμμα του Αλέξης Τσίπρας εμφανίζεται απευθείας στη δεύτερη θέση με ποσοστό 14,1% στην πρόθεση ψήφου, ενώ η «Ελπίδα για τη Δημοκρατία» της Μαρία Καρυστιανού καταγράφει 11,4%.
Τα δύο νέα πολιτικά σχήματα συγκεντρώνουν συνολικά 25,5%, ποσοστό που πλησιάζει εκείνο της ΝΔ και αποτυπώνει τη μεγάλη μετακίνηση ψηφοφόρων προς νέες πολιτικές επιλογές.
Κατάρρευση για Πλεύση Ελευθερίας και ΣΥΡΙΖΑ
Μεγάλες απώλειες παρουσιάζει η Πλεύση Ελευθερίας, η οποία πέφτει από το 6,1% στο 3,7%, καθώς σημαντικό μέρος των ψηφοφόρων της φαίνεται να μετακινείται προς τα νέα κόμματα.
Ακόμη πιο δραματική είναι η εικόνα για τον ΣΥΡΙΖΑ, που καταγράφει ποσοστό μόλις 1,2%, ενώ το ΜέΡΑ25 περιορίζεται στο 1,5%.
Η έρευνα δείχνει ότι η επιστροφή Τσίπρα απορροφά σχεδόν πλήρως τον χώρο της παραδοσιακής αριστερής αντιπολίτευσης.
Πίεση και στο ΠΑΣΟΚ
Σημαντική υποχώρηση σημειώνει και το ΠΑΣΟΚ – Κίνημα Αλλαγής, που από το 10,4% πέφτει στο 8,6%.
Η δημοσκόπηση καταγράφει έντονη ανησυχία για διαρροές ψηφοφόρων προς το νέο κόμμα Τσίπρα, ενώ αρκετοί κεντρώοι ψηφοφόροι φαίνεται να κινούνται και προς τη ΝΔ λόγω της αυξημένης πολιτικής πόλωσης.
Τι δείχνει η πρόβλεψη εκλογικού αποτελέσματος
Στην εκτίμηση εκλογικού αποτελέσματος, η ΝΔ καταγράφει 29,1%, παραμένοντας καθαρά πρώτη δύναμη.
Δείτε το βίντεο:
Ακολουθούν:
Το κόμμα Τσίπρα με 16,1%
Η «Ελπίδα για τη Δημοκρατία» με 13,1%
Το ΠΑΣΟΚ με 9,4%
Το ΚΚΕ με 7,4%
Η Ελληνική Λύση με 5,6%
Η Πλεύση Ελευθερίας με 4,5%
Η Φωνή Λογικής με 4,1%
Πώς βλέπουν οι πολίτες τον Τσίπρα
Παρά τη δυναμική του νέου κόμματος, η επιστροφή του Αλέξη Τσίπρα δεν αντιμετωπίζεται από την πλειοψηφία ως αναγκαία εξέλιξη.
Το 61,6% των ερωτηθέντων εκφράζει αρνητική άποψη για την επιστροφή του, ενώ μόλις το 34% θεωρεί ότι μπορεί να συσπειρώσει αποτελεσματικά τον χώρο της κεντροαριστεράς.
Ακόμη πιο χαρακτηριστικό είναι ότι το 81,9% δεν πιστεύει πως μπορεί να φτάσει το νέο κόμμα στην πρώτη θέση.
Μετά την ολοκλήρωση της παρουσίασης του νέου πολιτικού σχηματισμού του Αλέξη Τσίπρα ο γνωστός ηθοποιός Μάριος Αθανασίου μοιράστηκε τις εντυπώσεις του.
Μετά την ολοκλήρωση της επίσημης παρουσίασης του νέου πολιτικού σχηματισμού του Αλέξη Τσίπρα με το όνομα “ΕΛ.Α.Σ” (Ελληνική Αριστερή Συμπαράταξη) στο Θησείο, ο γνωστός ηθοποιός Μάριος Αθανασίου μοιράστηκε τις εντυπώσεις του για τη δημιουργία του νέου φορέα.
“Ξεκινά η αντεπίθεση”
Μιλώντας στο Orange Press Agency για το ξεκίνημα αυτής της προσπάθειας, εξέφρασε την ικανοποίησή του για την ανταπόκριση των πολιτών, εκτιμώντας ότι η αντίστροφη μέτρηση για τις επόμενες κάλπες έχει ήδη αρχίσει.
“Θετικά (το βλέπω), εντάξει είναι κάτι που περιμέναμε. Μαζεύτηκε τόσος κόσμος για να περιμένει αυτό” δήλωσε αρχικά ο Μάριος Αθανασίου, αποτιμώντας το κλίμα της συγκέντρωσης.
“Νομίζω πέρα από το όνομα και το τι ανταπόκριση έχει, που φάνηκε, νομίζω ότι επίσημα σήμερα ξεκινάει η αντεπίθεση, ξεκινάει η προεκλογική περίοδος. Έχουμε ένα χρόνο μπροστά μας να μπορέσουμε να συστρατευτούμε όλοι μαζί, να αλλάξουμε λίγο την κατάσταση στην ελληνική κοινωνία. Αυτό φαντάζομαι” πρόσθεσε, δίνοντας το στίγμα της επόμενης μέρας.
Δείτε το βίντεο:
Αναφερόμενος στη στρατηγική, τις ιδεολογικές καταβολές αλλά και τον τρόπο με τον οποίο αναμένεται να κινηθεί το κόμμα το επόμενο διάστημα, ο ηθοποιός σημείωσε τη σύνδεση με την πρότερη πολιτική εμπειρία, τονίζοντας όμως ότι οι απαντήσεις προς τους πολίτες πρέπει να είναι συγκεκριμένες.
“Ξέρουμε τις αρχές, ξέρουμε τον τρόπο που θα κινηθεί το κόμμα γιατί γνωρίζουμε και πώς είχε λειτουργήσει και με το ΣΥΡΙΖΑ. Νομίζω όμως ότι τα βήματα θα φανούν στη συνέχεια σιγά-σιγά και θα μπορούμε με πιο πολλή σιγουριά να μιλήσουμε γι’ αυτό. Αυτό που μας νοιάζει περισσότερο είναι να μπορέσουμε να προτείνουμε καθαρές λύσεις –και το λέω προτείνουμε, ως πολίτης μιλάω έτσι– να προτείνουμε καθαρές λύσεις στον κόσμο, να καταλάβει τι συμβαίνει αυτά τα επτά χρόνια ακριβώς” υπογράμμισε ο κ. Αθανασίου.
Ένα “μαγικό” σκηνικό με φόντο την Ακρόπολη
Κλείνοντας τη δήλωσή του, ο Μάριος Αθανασίου στάθηκε στην αισθητική και την οργάνωση της εκδήλωσης στο Θησείο, τονίζοντας ότι του άρεσε η σύνθεση του κοινού που βρέθηκε εκεί για να ακούσει τον Αλέξη Τσίπρα. “Δεν είναι τελείως αντικειμενική η κρίση μου. Εμένα μου άρεσε πάρα πολύ η επιλογή του χώρου εδώ, ο τρόπος που στήθηκε όλη αυτή η εκδήλωση” παραδέχτηκε με ειλικρίνεια.
“Μου αρέσει λίγο και το μη οργανωμένο κοινό, έχω μια τέτοια αγάπη σε αυτό. Δηλαδή χάρηκα που δεν ήταν τα κλασικά που έχουμε συνηθίσει να βλέπουμε σε ομιλίες προέδρων και με φόντο την Ακρόπολη ήταν μαγικό. Τουλάχιστον για εμάς που ήμασταν εδώ ήταν πάρα πολύ ωραίο” κατέληξε.
Το τελευταίο αντίο στη Γωγώ Μαστροκώστα είπαν σήμερα, Τετάρτη 27 Μαΐου, συγγενείς, φίλοι και αγαπημένα της πρόσωπα στον Ιερό Ναό Αγίας Τριάδας στο Ελληνικό.
Ανάμεσα σε εκείνους που βρέθηκαν εκεί για να την αποχαιρετήσουν ήταν και ο πρώην σύντροφός της, Κώστας Σόμμερ.
Ο επιχειρηματίας έδωσε διακριτικά το «παρών» στην κηδεία, συνοδευόμενος από τη σύζυγό του, Βαλεντίνη Παπαδάκη, θέλοντας να τιμήσει τη μνήμη της Γωγώς Μαστροκώστα σε μία από τις πιο δύσκολες στιγμές για την οικογένειά της.
Η Γωγώ Μαστροκώστα και ο Κώστας Σόμμερ υπήρξαν ζευγάρι στις αρχές των 00s και είχαν απασχολήσει αρκετά τα media της εποχής με τη σχέση τους. Παρότι ακολούθησαν διαφορετικούς δρόμους στην προσωπική τους ζωή, φαίνεται πως η εκτίμηση και ο σεβασμός παρέμειναν όλα αυτά τα χρόνια.
Η παρουσία του στην εξόδιο ακολουθία ήταν μία ήρεμη αλλά ιδιαίτερα συγκινητική κίνηση, που δεν πέρασε απαρατήρητη.
Η Ελένη Ράντου αποχαιρέτησε τη Γωγώ Μαστροκώστα με ένα συγκινητικό μήνυμα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, λίγες μόλις ώρες μετά την κηδεία της που πραγματοποιήθηκε σήμερα, Τετάρτη 27 Μαΐου στο Ελληνικό.
Η γνωστή ηθοποιός δημοσίευσε στον προσωπικό της λογαριασμό στο Facebook λίγα λόγια αφιερωμένα στη Γωγώ Μαστροκώστα, θέλοντας να την αποχαιρετήσει, τονίζοντας παράλληλα πως έφυγε πλήρης από την αγάπη που έλαβε από τα αγαπημένα της πρόσωπα.
«Τελικά όταν φεύγει κανείς και έχει πάρει τόση αγάπη, τότε φεύγει πλήρης. Νομίζω δεν δίνει η ηλικία την πληρότητα στη ζωή αλλά η βαθιά αγάπη που έχει προλάβει να απολαύσεις. Καλό ταξίδι στη Γωγώ. Έφυγε τελικά πλήρης», έγραψε η Ελένη Ράντου στην ανάρτησή της.
Δείτε το βίντεο:
Η Γωγώ Μαστροκώστα, που τα τελευταία χρόνια έδωσε μια μεγάλη και γενναία μάχη για τη ζωή της, έχοντας δίπλα της φύλακα-άγγελο τον Τραϊανό Δέλλα, έφυγε από τη ζωή σε ηλικία 56 ετών.
Γωγώ Μαστροκώστα: Σύσσωμη η τοπική κοινωνία του Ευηνοχωρίου Αιτωλοακαρνανίας στην ταφή της
Πλήθος κόσμου συνόδευσε με συγκίνηση την Γωγώ Μαστροκώστα στην τελευταία της κατοικία.
Σε κλίμα οδύνης αποχαιρέτησαν οικογένεια και φίλοι την Γωγώ Μαστροκώστα.
Η ταφή του πρώην μοντέλου, που άφησε την τελευταία της πνοή σε ηλικία 56 ετών, πραγματοποιήθηκε στο Ευηνοχώρι Αιτωλοακαρνανίας, τόπο κατωγωγής της. Άλλωστε, η επιθυμία της ήταν να ταφεί δίπλα στον αγαπημένο της πατέρα.
Σύσσωμη η τοπική κοινωνία έδωσε το παρών στο κοιμητήριο του Ευηνοχωρίου Αιτωλοακαρνανίας θέλοντας να τιμήσει τη μνήμη της Γωγώς Μαστροκώστα και να σταθεί στο πλευρό της οικογένειάς της σε αυτή τη δύσκολη στιγμή.
Έφυγε ξαφνικά από τη ζωή ο πρόεδρος του Εθνικού Οργανισμού Διερεύνησης Αεροπορικών και Σιδηροδρομικών Ατυχημάτων (ΕΟΔΑΣΑΑΜ), αντιπτέραρχος ε.α. Γεώργιος Δριτσάκος.
Ο Γεώργιος Δριτσάκος είχε διατελέσει διοικητής της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας (ΥΠΑ), ενώ την 1η Απριλίου 2024 τοποθετήθηκε από το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών στη θέση του προέδρου του ΕΟΔΑΣΑΑΜ.
Ο αντιπτέραρχος ε.α. Γεώργιος Δριτσάκος, πρόεδρος του ΕΟΔΑΣΑΑΜ και πρώην διοικητής της ΥΠΑ, πέθανε σε ηλικία 66 ετών
Εισήλθε στην Πολεμική Αεροπορία το 1978 με την 54η σειρά της Σχολής Ικάρων και αποχώρησε από το σώμα το 2015 με τον βαθμό του αντιπτεράρχου.
«Ο Γεώργιος Ι. Δριτσάκος αποτέλεσε πηγή έμπνευσης και καθοδήγησης για όλους μας, υπηρετώντας τον Οργανισμό με υποδειγματική αφοσίωση, ακεραιότητα και όραμα από τον Απρίλιο του 2024 έως σήμερα.
Η απώλειά του αφήνει ένα δυσαναπλήρωτο κενό σε όλους εμάς που είχαμε την τιμή να συνεργαστούμε μαζί του», τονίζεται σε σχετική ανακοίνωση της διοίκησης του ΕΟΔΑΣΑΑΜ.
Η εξόδιος ακολουθία έχει προγραμματιστεί για την Παρασκευή, 29 Μαΐου 2026, στις 11:30 π.μ., στον Ιερό Ναό Αγίου Ιωάννη Θεολόγου, στο Μπουρνάζι.
Η ανακοίνωση:
«Ο ΕΟΔΑΣΣΑΜ με μεγάλη θλίψη ανακοινώνει την απώλεια του Προέδρου του Διοικητικού του Συμβουλίου, Αντιπτεράρχου (Ι) ε.α. Γεωργίου Ι. Δριτσάκου, του οποίου η εξόδιος ακολουθία θα λάβει χώρα την Παρασκευή, 29 Μαΐου 2026 και ώρα 11:30 π.μ. στον Ιερό Ναό Αγ. Ιωάννη Θεολόγου (Ν. Σεπολίων), Μπουρνάζι Περιστερίου.
Ο Γεώργιος Ι. Δριτσάκος αποτέλεσε πηγή έμπνευσης και καθοδήγησης για όλους μας, υπηρετώντας τον Οργανισμό με υποδειγματική αφοσίωση, ακεραιότητα και όραμα από τον Απρίλιο του 2024 έως σήμερα. Η απώλειά του αφήνει ένα δυσαναπλήρωτο κενό σε όλους εμάς που είχαμε την τιμή να συνεργαστούμε μαζί του.
Η Αναπληρώτρια Πρόεδρος, τα Μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου και οι εργαζόμενοι του Οργανισμού εκφράζουν τα ειλικρινή τους συλλυπητήρια στην οικογένεια και τους οικείους του».
Μια νέα τραγωδία στο Αγρίνιο αφού σε ηλικία 22 ετών ο Αθανάσιος Αυδής του Δημήτριου άφησε την τελευταία του πνοή μετά από γενναία «μάχη» που έδινε.
Ο εκλιπών ήταν μοναχοπαίδι και έδινε μάχη τα τελευταία χρόνια με σοβαρή ασθένεια.
Η απώλεια του προκάλεσε βαθύ πόνο στην οικογένειά του, τους φίλους και όσους τον γνώριζαν.
Η Εξόδιος Ακολουθία θα τελεστεί την Πέμπτη, 28 Μαΐου 2026 και ώρα 5:00 μ.μ. στον Ιερό Ναό Αγίων Κωνσταντίνου & Ελένης Αγρινίου.
Να σημειωθεί πως η σορός θα βρίσκεται στην Εκκλησία μισή ώρα νωρίτερα, από τις 16:30 και θα τη συνοδεύσουν για το τελευταίο «αντίο» οι γονείς, οι θείοι, τα ξαδέλφια, λοιποί συγγενείς, φίλοι και γνωστοί.
Η ταφή θα γίνει στο Κοιμητήριο του Αγίου Γεωργίου Αγρινίου και μετά το πέρας θα προσφέρει καφέ στο κυλικείο του Κοιμητηρίου.