Στη Μύκονο απολαμβάνει τις πρώτες καλοκαιρινές αποδράσεις της η Ιωάννα Τούνη, η οποία μοιράζεται καθημερινά στιγμιότυπα από τις διακοπές της με τους διαδικτυακούς της φίλους στα social media.
Η γνωστή influencer και επιχειρηματίας φαίνεται πως επέλεξε το νησί των ανέμων για λίγες στιγμές χαλάρωσης, ανεβάζοντας φωτογραφίες και stories με άκρως καλοκαιρινή διάθεση.
Σε ένα από τα στιγμιότυπα, ποζάρει με μαύρο μπικίνι μπροστά σε εντυπωσιακό boho καθρέφτη, γράφοντας χαρακτηριστικά: «Πρώτη bikini selfie του καλοκαιριού».
Παράλληλα, η Ιωάννα Τούνη δημοσίευσε εικόνες από το μαγευτικό τοπίο του νησιού, στέλνοντας και το δικό της μήνυμα στήριξης στους μαθητές που συμμετέχουν στις Πανελλήνιες εξετάσεις. «Καλή επιτυχία στα παιδιά που δίνουν πανελλήνιες. Μην σταματήσεις ποτέ να κυνηγάς τα όνειρά σου», έγραψε χαρακτηριστικά.
Ξεχωριστή θέση στα stories της είχε και ο μικρός Πάρης, τον οποίο βλέπουμε να απολαμβάνει παιχνίδια δίπλα στη θάλασσα, σε ένα τρυφερό οικογενειακό στιγμιότυπο που «έκλεψε» τις εντυπώσεις.
Η φωτογραφία με την παρέα της και τον σύντροφό της να κρατά στους ώμους του τον μικρό Πάρη.
Η Ιωάννα Τούνη διανύει μία από τις πιο όμορφες περιόδους στην προσωπική της ζωή δίπλα στον Δημήτρη Σπυριδωνίδη ο οποίος πρόσφατα είχε τα γενέθλιά του.
Η γνωστή influencer ευχήθηκε στον αγαπημένο της δημοσιεύοντας μια τρυφερή φωτογραφία:
«Η Άλωση είναι η στιγμή που η Κωνσταντινούπολη απέκτησε ζωή» τόνισε προκλητικά ο πρόεδρος της Τουρκίας, Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν, σε εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στον Κεράτιο Κόλπο με αφορμή την 573η επέτειο από την Άλωση της Κωνσταντινούπολης.
Κατά τη διάρκεια της ομιλίας του, ο Ερντογάν ευχήθηκε στους κατοίκους της Κωνσταντινούπολης για το Κουρμπάν Μπαϊράμ, τονίζοντας: «Σήμερα ζούμε τη χαρά του Κουρμπάν Μπαϊράμ και ταυτόχρονα τον ενθουσιασμό της 573ης επετείου της Άλωσης της Κωνσταντινούπολης».
Δείτε το βίντεο:
Ο Τούρκος πρόεδρος επισήμανε ότι υπάρχουν ακόμη εκείνοι που δεν μπορούν να αποδεχθούν την Άλωση, λέγοντας: «Όποιος μιλά για αλλαγή του καθεστώτος της Κωνσταντινούπολης, είναι από αυτούς που δεν μπόρεσαν να δεχθούν το Κοράνι που διαβάζεται στο Τοπ Καπί και το κάλεσμα του μουεζίνη στην Αγία Σοφία».
Αναφορές στην πίστη και στον Φατίχ Σουλτάν Μεχμέτ
Ο Ερντογάν ξεκίνησε την ομιλία του με ευχές για το Κουρμπάν Μπαϊράμ: «Εύχομαι ολόψυχα σε όλους σας καλό Μπαϊράμ. Συγχαίρω όλους τους πολίτες μας και τα αδέλφια μας όπου κι αν βρίσκονται στον κόσμο. Εύχομαι η γιορτή να είναι ευλογημένη για τον ισλαμικό κόσμο και για ολόκληρη την ανθρωπότητα».
Τόνισε ότι οι γιορτές ανήκουν κυρίως στα παιδιά και εξέφρασε την ευχή «όλες οι μέρες των παιδιών της Τουρκίας και του κόσμου να είναι σαν γιορτή». Παράλληλα, υπογράμμισε πως οι γιορτές είναι ημέρες ενότητας, αλληλεγγύης και συμπόνιας, επισημαίνοντας ότι ο τουρκικός λαός «χτυπά την πόρτα των φτωχών, χαϊδεύει τα κεφάλια των ορφανών και συμμερίζεται τον πόνο όσων έχουν ανάγκη».
Δείτε το βίντεο:
Ευχαρίστησε ιδιαίτερα τις ανθρωπιστικές οργανώσεις που μεταφέρουν την αρωγή και τη συμπόνια της Τουρκίας σε κάθε γωνιά του κόσμου, ενώ προσευχήθηκε για την αποδοχή των προσκυνημάτων των πιστών που βρίσκονται στους Αγίους Τόπους. Κλείνοντας, εξέφρασε την ευχή: «Ο Θεός να μη με απομακρύνει ποτέ από τον δρόμο του Σουλτάνου Φατίχ».
Δείτε το βίντεο:
«Η Άλωση είναι η ζωή της Κωνσταντινούπολης»
Αναφερόμενος ξανά στο ιστορικό γεγονός, ο Ερντογάν είπε: «Μπροστά μου βρίσκεται η Κωνσταντινούπολη. Σήμερα, καθώς ζούμε τη χαρά του Κουρμπάν Μπαϊράμ, νιώθουμε και τον ενθουσιασμό της 573ης επετείου της Άλωσης».
Τιμώντας όσους έπεσαν στα τείχη της πόλης, σημείωσε: «Σε αυτή τη σημαντική ημέρα, μνημονεύω με σεβασμό όλους όσοι πολέμησαν και θυσιάστηκαν για την Άλωση». Αναφέρθηκε επίσης με δέος στον νεαρό διοικητή που κατέκτησε την πόλη σε ηλικία μόλις 21 ετών, λέγοντας ότι τον θυμάται «με βαθύ σεβασμό και ευγνωμοσύνη».
Στην ομιλία του ο Ερντογάν τόνισε, ότι η Άλωση δεν αποτελεί απλώς μια μεγάλη στρατιωτική νίκη ή ένα σημείο καμπής στην ιστορία, αλλά μια στιγμή όπου «το σκοτάδι μετατράπηκε σε φως» για μια πόλη που χαρακτηρίστηκε ως το «κόσμημα του κόσμου». Όπως υπογράμμισε, η Άλωση της Κωνσταντινούπολης σηματοδότησε την αποκατάσταση της ασφάλειας της ζωής και της περιουσίας σε μια πόλη που προηγουμένως βρισκόταν σε αβεβαιότητα. «Η Άλωση είναι η αναγέννηση της Κωνσταντινούπολης», ανέφερε χαρακτηριστικά, επισημαίνοντας ότι το πνεύμα του φτερωτού αυτού οράματος παραμένει ζωντανό στη συλλογική συνείδηση του έθνους.
«Όπως δεν λείπει ποτέ το νερό από τη λίμνη, έτσι δεν σβήνει ποτέ από τις καρδιές μας η συνείδηση της Άλωσης», σημείωσε, προσθέτοντας πως υπάρχουν ακόμη εκείνοι που «δεν μπορούν να αποδεχθούν» το ιστορικό αυτό γεγονός. Αναφέρθηκε σε όσους, όπως είπε, «δείχνουν τη δυσφορία τους κάθε φορά που βρίσκουν ευκαιρία, είτε στο εσωτερικό είτε στο εξωτερικό».
Ο ομιλητής επικαλέστηκε τη φράση «Είθε ο Αλλάχ να μας χαρίσει πολλές ακόμη νίκες», ευχόμενος «να μας αξιώσει ο Αλλάχ να ζήσουμε και άλλες κατακτήσεις». Επέκρινε όσους, όπως είπε, χρησιμοποιούν εκφράσεις όπως «Η καταπίεση ξεκίνησε το 1453», υποστηρίζοντας ότι πίσω από τέτοιες δηλώσεις «κρύβονται τα ίδια σκοτεινά πρόσωπα με τα οποία δόθηκε τότε η μάχη».
Αναφέρθηκε επίσης σε όσους ζητούν «να αλλάξει το καθεστώς της Κωνσταντινούπολης» ή «θεωρούν ότι οι νομάδες κατέστρεψαν τον πολιτισμό της Ανατολίας», υποστηρίζοντας ότι πρόκειται για ανθρώπους που «δεν μπόρεσαν ποτέ να αποδεχθούν το κάλεσμα του Κορανίου στην Αγία Σοφία» και «φέρουν μέσα τους τα σημάδια μιας άλλης εποχής».
Κλείνοντας, ευχήθηκε «να μας οδηγήσει ο Θεός σε ακόμη περισσότερες κατακτήσεις» και «να διατηρηθεί η ενότητα και η συνοχή του Συνασπισμού της Δημοκρατίας». Τόνισε ότι «η ενότητα και η αδελφοσύνη είναι ο δρόμος για το αύριο της Τουρκίας» και κατέληξε με την ευχή: «Ο Θεός να είναι βοηθός όλων σας».
Τουλάχιστον 94 περιπτώσεις απάτης εξιχνίασε η Αστυνομία ωστόσο εκτιμάται ότι τα θύματά του είναι πολλά περισσότερα
Χειροπέδες σε έναν 27χρονο πέρασαν οι Αρχές, κατηγορούμενο για εκτεταμένη δράση απάτης με τουλάχιστον 94 εξακριβωμένες περιπτώσεις.
Δείτε το βίντεο:
Σύμφωνα με πληροφορίες, ο νεαρός φέρεται από τον Μάρτιο του 2024 να προσποιούνταν υψηλόβαθμο στέλεχος εταιριών, δημοσιεύοντας ψευδείς αγγελίες εργασίας και προσεγγίζοντας υποψήφιους εργαζομένους, από τους οποίους αποσπούσε προσωπικά στοιχεία και τραπεζικά δεδομένα με πρόσχημα μελλοντική πρόσληψη.
Οι αγγελίες
Μιλώντας στο MEGA και το «Live News», θύματα του απατεώνα αναφέρουν:
«Ο συγκεκριμένος κύριος είχε ανεβάσει μία αγγελία σε μία εφαρμογή. Μου είπε ότι το συγκεκριμένο σπίτι έχει δοθεί και μου πρότεινε να δω κάποιο άλλο σπίτι. Δώσαμε τα ραντεβού, πήγα εκεί στις 3 του Δεκέμβρη, συμφωνήσαμε σε μία τιμή. Εγώ έδωσα 1.410 ευρώ. Πάω εγώ λοιπόν, βρίσκω τον διαχειριστή της πολυκατοικίας, με ενημερώνει κατευθείαν ακαριαία ‘απάτη’».
Δείτε το βίντεο:
«Εμάς μας είπε ότι πριν έμενε ένα ζευγάρι που θα πάει στην Ελβετία, σε άλλους είπε ότι είναι ένα ζευγάρι που θα πάει στην Αγγλία. Αυτός ήταν ένα νεαρός περίπου στα 20 – 25, ψηλός, ευγενικός, ήξερε να τα λέει, είχε τον λόγο και όλη τη ροή, την ιστορία την είχε χτίσει πολύ καλά, σε ό,τι απορία και αν είχαμε ήξερε να απαντήσει».
Χρησιμοποιώντας τα στοιχεία των θυμάτων, προχωρούσε σε βραχυχρόνιες μισθώσεις διαμερισμάτων και αναρτούσε εκ νέου ψευδείς αγγελίες ενοικίασης σε χαμηλές τιμές, αποσπώντας προκαταβολές από ανυποψίαστους ενδιαφερόμενους. Παράλληλα, φέρεται να αφαιρούσε αντικείμενα από τα μισθωμένα ακίνητα.
«Βλέποντας ότι υπάρχει κατατεθειμένο μισθωτήριο στην ΑΑΔΕ, θεωρώ ότι είναι δικό του το σπίτι, δεν υπήρχε περίπτωση να δώσω προκαταβολή χωρίς να έχω κάποιο επίσημο έγγραφο, ότι έχει γίνει η μίσθωση. Εμένα μου είπε επειδή μένουν οι άνθρωποι θα μετακομίσω μετά τις 15, είχε κούτες. Αυτήν την στιγμή, εγώ όπως και πολλοί άλλοι, έχουμε βρεθεί με ένα συμβόλαιο στην Εφορία», αναφέρει θύμα.
Μέσα σε δύο ημέρες σε διαμέρισμα στο Περιστέρι εξαπάτησε 21 άτομα, αποσπώντας πάνω από 22.000 ευρώ. Συνολικά, το παράνομο όφελος εκτιμάται ότι ξεπερνά τις 85.000 ευρώ.
Δείτε το βίντεο:
Πώς τον έπιασε η αστυνομία
Η δράση του έληξε όταν αστυνομικοί προσποιήθηκαν του υποψήφιους ενοικιαστές και πήγαν σε σπίτι στου Ζωγράφου που τους περίμενε για την επίδειξη του διαμερίσματος, όπου και συνελήφθη.
«Του δώσαμε τα λεφτά των εγγυήσεων και εξαφανίστηκε. Πριν από δύο βδομάδες ενημερωθήκαμε, μας πήρε τηλέφωνο η Αστυνομία, ότι έχει συλληφθεί και είναι στον ανακριτή. Σαν ενημέρωση μας το είπε. Από άλλα άτομα τώρα που μιλάμε, έχουμε και μια ομαδική, μας είπαν ότι του ζήτησε και την απόδειξη της πληρωμής στην τράπεζα. Σ’ εμάς δεν είπε κάτι τέτοιο βέβαια».
Δείτε το βίντεο:
Η Αστυνομία πιστεύει πως τα θύματά του είναι περισσότερα και αναμένει επιπλέον καταγγελίες.
Ωστόσο, όπως φαίνεται, υπάρχουν και άλλοι οι οποίοι χρησιμοποιούν την ίδια μέθοδο προκειμένου να εξαπατήσουν πολίτες και να λάβουν παράνομο όφελος:
«Εμείς έχουμε ένα ακίνητο στο κέντρο της Αθήνας που το νοικιάζουμε σαν βραχυχρόνια μίσθωση. Μας κάνανε μία κράτηση διήμερη οκ, σε όνομα μίας εταιρίας και μάλιστα ζητάγανε και τιμολόγιο. Δεν πέρασαν πολλές ώρες. Το απόγευμα με παίρνει ένα παλικάρι τηλέφωνο λέει ‘είμαι υποψήφιος ενοικιαστής. Είναι ένας τύπος ο οποίος πήγαμε στο συγκεκριμένο σπίτι, μας το δείχνει ότι και καλά το νοικιάζει μέσα από την πλατφόρμα που βάζουν για ενοίκια σπίτια’. Το είχε ανεβάσει το διαμέρισμά μας προς ενοικίαση. Είχε πάρει τις φωτογραφίες από τις πλατφόρμες και το έβαζε ότι το νοικιάζουμε».
15χρονη παρασύρθηκε από κύμα 3,5 μέτρων ενώ έβγαζε φωτό -Έχασε τη ζωή της μαζί με τη μητέρα της και έναν 67χρονο που έσπευσαν να τη σώσουν
Mια ανείπωτη τραγωδία εκτυλίχθηκε σε παραλία της Αγγλίας, όταν μια 15χρονη κοπέλα παρασύρθηκε από ισχυρό κύμα ενώ έβγαζε φωτογραφίες δίπλα στη θάλασσα. Στην προσπάθειά τους να τη σώσουν, έχασαν τη ζωή τους τόσο η μητέρα της όσο και ένας 67χρονος άνδρας που έσπευσε να βοηθήσει.
Το δυστύχημα σημειώθηκε στο Γουίδερνσι του Ανατολικού Γιορκσάιρ. Η 15χρονη Γκρέις Κίλινγκ βρισκόταν μαζί με φίλη της κοντά στην ακτή, τραβώντας βίντεο και σέλφι, όταν ένα δυνατό κύμα τη χτύπησε ξαφνικά και την παρέσυρε στη θάλασσα.
«Μέσα σε δευτερόλεπτα είχε εξαφανιστεί»
Η φίλη της περιέγραψε ότι οι δύο έφηβες διασκέδαζαν και γελούσαν, χωρίς να αντιλαμβάνονται τον κίνδυνο.
«Είπαμε να το κάνουμε άλλη μία φορά. Γύρισα για μια στιγμή και η Γκρέις είχε εξαφανιστεί», ανέφερε, εξηγώντας ότι αρχικά πίστεψε πως επρόκειτο για αστείο. Όταν όμως είδε την 15χρονη μέσα στο νερό να καλεί σε βοήθεια, κατάλαβε πως η κατάσταση ήταν δραματική.
Βούτηξαν για να τη σώσουν
Η μητέρα της ανήλικης, Σάρα Κίλινγκ, έτρεξε αμέσως στη θάλασσα για να βοηθήσει το παιδί της. Λίγα λεπτά αργότερα, στο νερό μπήκε και ο 67χρονος Μαρκ Ράτκλιφ, κάτοικος της περιοχής, προσπαθώντας επίσης να συμμετάσχει στη διάσωση.
Ωστόσο, τα ισχυρά κύματα αποδείχθηκαν αδυσώπητα και παρέσυραν και τους δύο.
Σύμφωνα με τις Αρχές, αρκετοί ακόμη πολίτες επιχείρησαν να βοηθήσουν. Ένας άνδρας τραυματίστηκε σοβαρά, ενώ ένας δεύτερος παρασύρθηκε επίσης από τα κύματα, αλλά τελικά διασώθηκε.
O 67χρονος άντρας
Τα σώματα εντοπίστηκαν ημέρες αργότερα
Οι σοροί της μητέρας και του 67χρονου εντοπίστηκαν λίγες ώρες μετά το περιστατικό. Η σορός της 15χρονης βρέθηκε δεκατρείς ημέρες αργότερα, κοντά σε βραχώδη περιοχή, αρκετά χιλιόμετρα μακριά από το σημείο όπου χάθηκαν τα ίχνη της.
Η υπόθεση συγκλόνισε ολόκληρη τη Βρετανία και άνοιξε ξανά τη συζήτηση για τους κινδύνους που μπορεί να κρύβει η θάλασσα ακόμη και σε στιγμές που μοιάζουν απόλυτα ασφαλείς.
Ο πατέρας της 15χρονης, μιλώντας στο δικαστήριο, δήλωσε πως η ζωή του «δεν θα είναι ποτέ ξανά η ίδια», ενώ η σύζυγος του 67χρονου χαρακτήρισε τον άνδρα της «ήρωα», τονίζοντας ότι θυσιάστηκε προσπαθώντας να σώσει ένα παιδί.
Πέθανε σε ηλικία 70 ετών ο υφυπουργός Περιβάλλοντος Νίκος Ταγαράς, μετά από μάχη με τον καρκίνο.
Σύμφωνα με πληροφορίες, ο Νίκος Ταγαράς «έσβησε» στο Ιατρικό όπου νοσηλευόταν τις τελευταίες ημέρες, δίνοντας άνιση μάχη με την αρρώστια.
Την θλιβερή είδηση ανακοίνωσε ο γιος του Χρήστος.
«Καλό ταξίδι στο ΦΩΣ Πατέρα μου.. Ήσουν και θα είσαι ο παντοτινός σούπερ ήρωας μου. Τώρα θα ξεκουραστείς…… Σε αγαπώ πολύ…»
Ποιος ήταν ο Νίκος Ταγαράς
Ο Νίκος Ταγαράς εξελέγη βουλευτής Κορινθίας στις εκλογές της 6ης Μαΐου 2012 και επανεξελέγη στις εκλογές της 17ης Ιουνίου 2012. Εκλέχτηκε ξανά στην ίδια περιφέρεια, στις εκλογές της 7ης Ιουλίου 2019.
Τον Ιούλιο του 2019 εξελέγη πρόεδρος της Ειδικής Μόνιμης Επιτροπής Έρευνας και Τεχνολογίας της Βουλής και αντιπρόεδρος της Διαρκούς Επιτροπής Παραγωγής και Εμπορίου της Βουλής και είναι μέλος της Διαρκούς Επιτροπής Δημόσιας Διοίκησης, Δημόσιας Τάξης και Δικαιοσύνης της Βουλής.
Επίσης ήταν πρόεδρος της Κοινοβουλευτικής Ομάδας Φιλίας Ελλάδας Ελβετίας και μέλος στις Κοινοβουλευτικές Ομάδες Φιλίας Ελλάδας Πορτογαλίας, Ελλάδας- Λουξεμβούργου και Ελλάδας-Κροατίας.
Διετέλεσε ακόμη αναπληρωτής υπουργός Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής το 2014.
Στη Βουλή των Ελλήνων διετέλεσε πρόεδρος της Ειδικής Μόνιμης Επιτροπής Οδικής Ασφάλειας.
Νωρίτερα, την οκταετία 2003-2010 διετέλεσε νομάρχης Κορινθίας. Υπηρέτησε το χώρο της Τοπικής Αυτοδιοίκησης επί οκτώ χρόνια ως πρόεδρος της Κοινότητας Χιλιομοδίου (1987- 1994) και 4 χρόνια ως δήμαρχος Τενέας (1999-2002).
Ταυτόχρονα υπήρξε για 4 χρόνια πρόεδρος της Τοπικής Ένωσης Δήμων και Κοινοτήτων (Τ.Ε.Δ.Κ.) Νομού Κορινθίας (1999-2002).
Διετέλεσε πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Αναπτυξιακής Εταιρίας Πελοπόννησος Α.Ε. και αντιπρόεδρος του Περιφερειακού Ταμείου της Περιφέρειας Πελοποννήσου.
Στη Βουλή των Ελλήνων διετέλεσε πρόεδρος της Ειδικής Μόνιμης Επιτροπής Οδικής Ασφάλειας.
Νωρίτερα, την οκταετία 2003-2010 διετέλεσε νομάρχης Κορινθίας. Υπηρέτησε το χώρο της Τοπικής Αυτοδιοίκησης επί οκτώ χρόνια ως πρόεδρος της Κοινότητας Χιλιομοδίου (1987- 1994) και 4 χρόνια ως δήμαρχος Τενέας (1999-2002).
Ταυτόχρονα υπήρξε για 4 χρόνια πρόεδρος της Τοπικής Ένωσης Δήμων και Κοινοτήτων (Τ.Ε.Δ.Κ.) Νομού Κορινθίας (1999-2002).
Διετέλεσε πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Αναπτυξιακής Εταιρίας Πελοπόννησος Α.Ε. και αντιπρόεδρος του Περιφερειακού Ταμείου της Περιφέρειας Πελοποννήσου.
Γεννημένος το 1956 στο Χιλιομόδι Κορινθίας, ήταν πατέρας δύο παιδιών, ενώ το επάγγελμά του είναι πολιτικός μηχανικός, απόφοιτος του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου.
Κατά τη διάρκεια της φοίτησής του τιμήθηκε επανειλημμένα με υποτροφία από το Ίδρυμα Κρατικών Υποτροφιών.
Μετά την ολοκλήρωση των σπουδών του, κατετάγη στην Πολεμική Αεροπορία για την στρατιωτική του θητεία και απολύθηκε το 1981 με το βαθμό του έφεδρου Ανθυποσμηναγού. Κατά τη διάρκεια της θητείας του ορίσθηκε επιβλέπων μηχανικός σε πολλά έργα σε μονάδες της Πολεμικής Αεροπορίας.
Συμπληρώνονται εννέα χρόνια από τον θάνατο του πρώην πρωθυπουργού Κωνσταντίνου Μητσοτάκη
Εννέα χρόνια συμπληρώνονται σήμερα, 29 Μαΐου, από τον θάνατο του πρώην πρωθυπουργού Κωνσταντίνου Μητσοτάκη, με τον Κυριάκο Μητσοτάκη να προχωρά σε μια σύντομη αλλά ιδιαίτερα φορτισμένη συναισθηματικά αναφορά στον πατέρα του.
Ο πρωθυπουργός, λίγο μετά τη συμμετοχή του σε πάνελ του συνεδρίου του Economist, ρωτήθηκε από δημοσιογράφους για την επέτειο θανάτου του Κωνσταντίνου Μητσοτάκη.
«Τον θυμόμαστε συνέχεια και μας λείπει κάθε μέρα», απάντησε ο Κυριάκος Μητσοτάκης στην κάμερα του Politica.
Η σημερινή ημέρα παραμένει ιδιαίτερα σημαντική για την οικογένεια Μητσοτάκη, αλλά και για στελέχη και υποστηρικτές της Νέας Δημοκρατίας που συνδέθηκαν πολιτικά και προσωπικά με τον πρώην πρωθυπουργό.
Ο Κωνσταντίνος Μητσοτάκης υπήρξε μία από τις πιο εμβληματικές προσωπικότητες της μεταπολιτευτικής πολιτικής σκηνής, υπηρετώντας ως πρωθυπουργός της χώρας από το 1990 έως το 1993.
Ένα βίντεο που ανέβασε στα social media προκάλεσε πλήθος σχολίων
Στα αρνητικά σχόλια που δέχεται κατά καιρούς στα social media αναφορικά με την εμφάνισή της και τις φήμες περί πλαστικών επεμβάσεων απάντησε η Ρένα Μόρφη, εξηγώντας πως δεν θα δώσει εξηγήσεις για το εάν έχει παρέμβει στο πρόσωπό της.
Δείτε το βίντεο:
Η τραγουδίστρια έκανε πρόσφατα μία χιουμοριστική ανάρτηση στο TikTok γράφοντας χαρακτηριστικά: «Διαγωνισμός. Βρες πόσα μπότοξ έχω κάνει». Σε δηλώσεις της στην κάμερα του «Happy Day» που προβλήθηκε την Παρασκευή 29 Μαΐου, ανέφερε ότι τα σχόλια που δέχεται συχνά είναι αντικρουόμενα, γεγονός που την οδήγησε να απαντήσει στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Όπως είπε για το βίντεο που ανάρτησε, αλλά και για όσους εστιάζουν στο εάν έχει κάνει επεμβάσεις: «Τέλειο δεν ξέρω αν ήταν, ήταν κάπως μια απάντηση σε πολλά σχόλια που κάπως βγήκε σαν μικρή αντίδραση. Ήταν πολύ αντιφατικά σχόλια. Δηλαδή υπήρχε το “τι υπερβολική που είναι στις εκφράσεις της;”, αλλά υπήρχε και το άλλο, το “πώς έχει γίνει έτσι από τις πλαστικές;”. Οπότε αυτό ήταν λίγο μια χιουμοριστική απάντηση στο ότι θα είμαστε όπως θέλουμε. Άμα θέλω μπορώ να έχω κάνει, να μην έχω κάνει, δεν σε αφορά, και δεν έχει καμία σημασία».
Στο βίντεο που ανάρτησε η Ρένα Μόρφη στις 19 Μαΐου εμφανίζεται να ξεβάφεται, ενώ σημείωσε στη λεζάντα της ανάρτησής της: «διαγωνισμός, βρείτε πόσα μπότοξ έχω κάνει».
Στο όμορφο νησί των Οινουσσών, λίγο έξω από την πόλη και πάνω από τον όρμο Τσελεπί, είναι κτισμένη η Ιερά Μονή του Ευαγγελισμού της Θεοτόκου. Η ιστορία της ίδρυσης αυτής της Ιεράς Μονής είναι μυθιστορηματική, όπως μυθιστορηματική ήταν και η ζωή της ιδρύτριας, κτήτορος και πρώτης Ηγουμένης, μέχρι της κοιμήσεώς της, Μαρίας Μυρτιδιώτισσας Μοναχής Προσκυνήτριας.
Ποια όμως ήταν η Γερόντισσα αυτή; Γεννήθηκε μέσα στα πλούτη και τις ανέσεις, ως κόρη της εφοπλιστικής οικογένειας του Δημητρίου Λαιμού.
Η Μοναχή Μαρία Μυρτιδιώτισσα, (1912-2005) κτήτωρ και πρώτη Ηγουμένη της Μονής
Το κοσμικό όνομά της ήταν Κατίγκω Λαιμού. Παρ’όλον που ζούσε μέσα στον πλούτο και την ευμάρεια, η ψυχή της, από μικρή, καθοδηγούνταν από τον λόγο του Θεού στο Άγιο θέλημά του. Στο πατρικό της σπίτι είχε εικονοστάσι σε ειδικό δωμάτιο, στο οποίον επί ώρες προσευχόταν. Η μικρή Κατίγκω, όσο κι αν της φώναζε η μητέρα της να συντομεύει για να κοιμηθεί, παρέμενε ώρες μπροστά στο εικονοστάσι της. Στα 16 χρόνια της, είδε στον ύπνο της ότι ενώ προσκυνούσε τον Επιτάφιο στον Ναό του Αγίου Νικολάου της πόλης των Οινουσσών, είδε τον Χριστό Ζώντα. Του ζήτησε να της κάνει τη χάρη να πραγματοποιεί ό,τι η ίδια Του ζητεί και Εκείνος έγνεψε με στοργή καταφατικά. Μετά από αυτό η πίστη της έγινε φλόγα για τον Θεό.
Στην συνέχεια, αφού τελείωσε το σχολείο, υπακούοντας στο γονεϊκό θέλημα, παντρεύτηκε τον επίσης εφοπλιστή Πανάγο Πατέρα (του Διαμαντή), μετέπειτα μοναχό Ξενοφώντα, μια ψυχή άκακη με χάρισμα ελεημοσύνης. Έκαναν οικογένεια, τρία παιδιά, την Καλλιόπη, τον Διαμαντή και την Ειρήνη, και ζούσαν μια ζωή Χριστιανική τηρώντας τα τυπικά, ακόμα και έξω από το σπίτι σε όποιο μέρος του κόσμου κι αν βρισκόταν στα πλαίσια των επαγγελματικών τους υποχρεώσεων.
Η ζωή τους στη βίλλα τους στο Ψυχικό ευωδίαζε αγάπη και προσφορά και πόρρω απείχε από ό,τι το μυαλό μας θα φανταζόταν για την ζωή τόσο πλουσίων και προβεβλημένων ανθρώπων!
Ο εκκλησιασμός και η αργία της Κυριακής τηρούνταν απαρεγκλίτως. Το μαγείρεμα και οι άλλες οικιακές φροντίδες τελείωναν το Σάββατο για όλους, αφεντικά και υπηρετικό προσωπικό. Τετάρτες και Παρασκευές ήταν ημέρες νηστείας. Συχνά έκαναν λειτουργίες και ολονυχτίες και στα σαλόνια τους φιλοξενούνταν όχι μόνο επώνυμοι αλλά και απλοί ταπεινοί αδελφοί, σεβαστοί γέροντες και γερόντισσες που την εποχή εκείνη ήταν φοιτήτριες αλλά και επιστήμονες. Εκδήλωναν την αγάπη τους και με γεύματα προς οικογένειες πολυτέκνων. Πλούσια τράπεζα παρέθεταν μετά τις λειτουργίες και τις ολονυκτίες όπου όλοι οι παριστάμενοι, χωρίς κοινωνικές διακρίσεις, μπορούσαν να παρακαθίσουν. Χαρακτηριστικά αναφέρουμε ότι συχνά οι παρακαθήμενοι εύρισκαν στην πετσέτα διπλωμένο φάκελο με σημαντικό ποσό, που αποτελούσε σημαντική βοήθεια για τις καθημερινές ανάγκες τους. Λέγεται δε, ότι κάθε πρωί σε ειδικό συρτάρι του μαγειρείου έβαζαν οι οικοδεσπότες αρκετά χρήματα, ώστε η υπεύθυνη υπηρεσία να δίνει σε όποιον ερχόταν και ζητούσε ελεημοσύνη. Αν το βράδυ έμεναν στο συρτάρι χρήματα, οι οικοδεσπότες μάλωναν την υπεύθυνη ώστε να μην τσιγκουνεύεται και να δίνει περισσότερα όταν ζητούσαν!
Τέτοια ήταν η στάση τους απέναντι στους έχοντες ανάγκη!
Μετά από το δείπνο, η αρχόντισσα Κατίγκω, κατέβαινε στην κουζίνα και καλούσε όλες τις κοπέλες στο εκκλησάκι της βίλλας για να προσευχηθούν. Εκεί, όλες μαζί σαν μια οικογένεια προσεύχονταν και έκαναν το απόδειπνο, παρακλήσεις και κανόνες.
Η ζωή όμως, δυστυχώς, δεν είναι διαρκώς ρόδινη. Η ασθένεια του συζύγου της Κατίγκως, του Πανάγου Διαμ. Πατέρα ήρθε ως κεραυνός εν αιθρία. Ένας σπάνιος και δύσκολος καρκίνος, τεράστια δοκιμασία, που δεν άφηνε πολλά περιθώρια αισιοδοξίας. Η οικογένεια κατέφυγε στους καλύτερους γιατρούς αλλά συγχρόνως στράφηκε με περισσότερο ζήλο και πίστη προς τον Κύριο.
Τότε, η μικρή κόρη της οικογένειας, η Ειρήνη ζήτησε θερμά από το Θεό να πάρει την ασθένεια του πατέρα της για να συνέλθει εκείνος, που ήταν ο στυλοβάτης της οικογένειας. Άδηλες οι βουλές του Κυρίου! H μικρή κόρη προσβλήθηκε από την ίδια ασθένεια του πατέρα της, ο οποίος συνήλθε και έζησε για πολλά χρόνια ακόμη. Οι γιατροί δεν μπορούσαν να εξηγήσουν αυτό το φαινόμενο. Η αρρώστια αυτή δεν ήταν κολλητική. Πώς πέρασε από τον πατέρα στην κόρη;
Την περίοδο των ασθενειών αυτών η βίλλα του Ψυχικού μετατράπηκε σε μοναστήρι σχεδόν. Οι καλύτεροι πνευματικοί της εποχής, ιερείς, ιεροκήρυκες, πνευματικοί άνθρωποι, προβεβλημένοι αλλά και ταπεινοί, συγκεντρωνόταν προς στήριξη και πνευματική ανάταση της οικογένειας.
Η μικρή Ειρήνη, με καρτερία υπέμεινε τις πολλές ταλαιπωρίες που συνόδευαν το πλήθος των ιατρικών θεραπειών στις καλύτερες κλινικές της Ευρώπης. Η ασθένεια όμως νίκησε το σώμα της. Λίγο καιρό πριν την κατάληξή της είχε δεχθεί την μοναχική κουρά και ως μοναχή πλέον, με την ονομασία Ειρήνη Μυρτιδιώτισσα, αναχώρησε στους ουρανούς για να αναπαυθεί στις αγκάλες του Κυρίου της, το 1960 σε ηλικία 21 ετών.
Όσο η Ειρήνη ήταν άρρωστη, η οικογένεια είχε κάνει μαζί με την ίδια ένα τάμα. Να χτίσουν ένα Μοναστήρι. Με τον θάνατο της Ειρήνης, φαίνεται ότι έφθασε η ώρα αυτή. Πού θα το έφτιαχναν όμως; Τους απασχολούσε το ζήτημα αυτό, και σκέπτονταν διάφορες τοποθεσίες, ώσπου ο Γέροντας Ιερώνυμος της Αιγίνης, τον οποίον συχνά επισκέπτονταν, τους συμβούλεψε, ίσως, το αυτονόητο. «…καλόν πράγμα σας εφώτισεν ο Θεός…. έχει ο τόπος σας Μοναστήρι; Όχι; Ε τότε …. στον τόπο σας, λοιπόν. Στις Οινούσσες». Έτσι και έγινε! Το 1963 μπήκε ο θεμέλιος λίθος της Μονής, σε αρχιτεκτονικά σχέδια του Αρχιτέκτονα Γ.Κούτση, εκ Ζακύνθου. Η μονή αφιερώθηκε στον Ευαγγελισμό της Θεοτόκου, (όπως ήταν και το εκκλησάκι της βίλλας του Ψυχικού).
Εν τω μεταξύ ασθένησε εκ νέου ο Πανάγος Διαμ. Πατέρας και αισθάνθηκε ότι η ώρα της αναχώρησής του κοντά στον Κύριο δεν ήταν μακριά. Εκάρη Μοναχός με το όνομα Ξενοφών. Έζησε ακόμη τρία σχεδόν χρόνια, ως Μοναχός Ξενοφών και άφησε την τελευταία του πνοή τελικά το Δεκέμβριο του 1966. Πριν το τέλος του, επισκέφθηκαν με την Κατίγκω τον Γέροντα Ιερώνυμο της Αιγίνης για να πάρουν την ευχή του. Εκείνος όρισε να γίνει και εκείνη μοναχή και πριν τις 40 ημέρες της χηρείας της να «βγάλει τα ρούχα της χηρείας και να ενδυθεί τα ρούχα της Μοναχής». Της είπε ακόμα ότι «θα περάσεις πολλές θλίψεις αλλά ό,τι θέλει ο Θεός».
Στις 20 Οκτωβρίου του 1967 η Κατίγκω ενεδύθη το μοναχικό ράσο, με το όνομα Μαρία Μυρτιδιώτισσα, Μοναχή Προσκυνήτρια και συγχρόνως ανέλαβε την ηγουμενία της Ιεράς Μονής στις Οινούσσες.
Μετά την κοίμηση του πατέρα Ξενοφώντα, ακολούθησε εντελώς ξαφνικά ο θάνατος της μεγάλης κόρης της Καλλιόπης σε ηλικία 47 ετών και αργότερα του τρίτου παιδιού της Κατίγκως, του Διαμαντή, στην ίδια πάλι ηλικία των 47 ετών.
«Τις έγνω νουν Κυρίου;». «Καλή αντάμωση στους ουρανούς». Με αυτά τα λόγια η Μητέρα κατευόδωνε τα παιδιά της. Πόσο τραγική μοίρα να θάψει η μάνα τα παιδιά της και να μείνει τελευταία από την οικογένειά της! Τι σφυροκόπημα των πειρασμών! Κι όμως: «Δόξα τω Θεώ» ήταν η απάντηση στο άγγελμα των θανάτων των παιδιών της και ακόμα «Ο Θεός ούτε λαθεύει, ούτε αδικεί».
Χαρακτηριστικό της ακλόνητης πίστης της Κατίγκως είναι το παρακάτω περιστατικό: Κάποτε σε μια δίκη ο συνήγορός της για να δημιουργήσει τις κατάλληλες εντυπώσεις στο δικαστήριο για την πελάτισσά του είπε απευθυνόμενος στους δικαστάς: «Η γυναίκα αυτή κε Πρόεδρε είχε την ατυχία να χάσει την κόρη της σε νεαρή ηλικία…». Στο σημείο αυτό η Κατίγκω αγνοώντας τους κανόνες του δικαστηρίου σηκώθηκε και απάντησε στον συνήγορό της; «Όχι κε δικηγόρε. Δεν είχα καμιά ατυχία. Ό,τι δίνει ή επιτρέπει ο Θεός δεν είναι ατυχία αλλά δώρο δικό Του». Τόσο ακλόνητη πίστη είχε, και πάνω σε αυτό το θέμα καμιά υποχώρηση δεν δεχόταν.
Η Ιερά Μονή από ψηλά
«Πώς αντέξατε τόσο μεγάλο πόνο, τις απώλειες, του συζύγου σας και των τριών τέκνων σας;» την ρώτησε κάποιος από την Ομηρική Ακαδημία Λουξεμβούργου, για να απαντήσει η ίδια : «Ο Θεός δεν είναι άδικος και ξέρει τι κάνει. Άσε τα παιδάκια μου κοντά στο Θεό. Είναι καλύτερα από ότι θα ήταν αν τα είχα εγώ. Εγώ τα μάλωνα κι όλας!»
Στη διάρκεια της Ηγουμενίας της υπήρξε δίκαιη, ευσεβής, άφοβη, αυστηρή, φιλεύσπλαχνη, στοργική, αρχοντική, ελεήμων, απολύτως δοσμένη στην Μοναχική της αποστολή. Με ένα γλυκό χαμόγελο στην μορφή της, έκφραση της Θείας χάριτος αλλά και της ανθρώπινης καλοσύνης της και με αστείρευτη αγάπη στην καρδιά της, αγαπούσε τον Χριστό και γι’αυτό όλον τον κόσμο. Έκανε πλήθος δωρεές σε νοσοκομεία ή άλλα ιδρύματα, τηρούσε το τυπικό, και ήταν η Μητέρα της αδελφότητας της Μονής, στην οποίαν είχαν προσχωρήσει και πολλές κοπέλες από το προσωπικό της βίλλας.
Όλα τα μέλη την οικογένειά της τα μετέφερε και τα ενταφίασε σε ειδικό χώρο στην Μονή, όπως τους είχε υποδείξει ο γέροντας Ιερώνυμος. Η Ειρήνη Μυρτιδιώτισσα μοναχή, μεταφέρθηκε στην Μονή μετά την εκταφή της από την Αττική γη. Με έκπληξη είδαν κατά την εκταφή, ότι το σκήνωμα της κοπέλας ήταν σχεδόν ακέραιο και ευωδίαζε. Μόνο στο πρόσωπο είχε λίγο αλλοιωθεί. Σήμερα αναπαύεται στον ειδικό χώρο της Μονής σε ειδική γυάλινη λάρνακα. Εκεί αναπαύονται ο Μοναχός Ξενοφών, (κατά κόσμον Πανάγος Πατέρας), τα δυο άλλα παιδιά της Μαρίας Μυρτιδιώτισσας, οι γονείς της και η ίδια, από την 9η Ιουνίου του 2005, οπότε και ανεχώρησε με τρόπο ήρεμο και μετά από σύντομη ασθένεια, στην αγαπημένη της Ουράνια Πολιτεία.
Σήμερα η Μοναχή Μαρία Μυρτιδιώτισσα, (κατά κόσμον Κατίγκω Λαιμού- Πατέρα) αναπαύεται στον ειδικό χώρο της Μονής της, κοντά στην κόρη της Ειρήνη, της οποίας στο σκήνωμα φυλάσσεται σχεδόν αναλλοίωτο, σε λάρνακα με γυάλινο σκέπασμα, κοντά στον Σύζυγό της Μοναχό Ξενοφώντα, (κατά κόσμον Πανάγο Διαμ. Πατέρα), κοντά τα άλλα δυο παιδιά της, Καλλιόπη και Διαμαντή και τους γονείς της.
Με λίγα λόγια θα αναφερθούμε στο Μοναστήρι, το οποίον εγκαινιάσθηκε το 1965. Όπως είπαμε στη αρχή του άρθρου, το μοναστήρι είναι χτισμένο πάνω από τον προσήνεμο και πανέμορφο όρμο Τσελεπί. Σύμφωνα με το κεφάλαιο 20, (στίχος 15) των Πράξεων των Αποστόλων, και κατά την ερμηνεία του Φώτη Κόντογλου, στον όρμο αυτόν κατέφυγε μάλλον ο Απόστολος Παύλος εξ αιτίας θαλασσοταραχής, πριν αναχωρήσει για τη Σάμο. Η αγιογράφηση του Ναού έγινε από τον Κ.Γεωργακόπουλο, σε σχέδια του Φ. Κόντογλου, που υπήρξε φίλος της οικογένειας.
Σήμερα, στο όμορφο αυτό πνευματικό καταφύγιο, μόλις τρία χιλιόμετρα από το λιμάνι των Οινουσσών και πολύ κοντά στο νησί της Χίου, ζουν και συνεχίζουν το έργο της Μητέρας πολλές μοναχές, υπό την τωρινή Ηγουμένη τους, και αποτελεί ευλογία για τον ταξιδιώτη να το επισκεφθεί και να το προσκυνήσει.
Η Φαίη Σκορδά ξέρει καλά πώς να μαγνητίζει τα βλέμματα και να δημιουργεί συζητήσεις με κάθε της στυλιστική επιλογή.
Αυτή τη φορά, η αγαπημένη παρουσιάστρια «πάγωσε» τον χρόνο στο κέντρο της Πάτρας σε εγκένεια καταστήματος του Access Fashion, κάνοντας μια εμφάνιση που «μυρίζει» glamorous καλοκαίρι. Επιλέγοντας ένα look που συνδυάζει την απόλυτη τάση της σεζόν με τις κλασικές αναλογίες της, η Φαίη Σκορδά απέδειξε για ακόμα μια φορά γιατί θεωρείται το απόλυτο style icon της εγχώριας showbiz.
Οι διαδικτυακοί της φίλοι έμειναν άναυδοι με το νέο highlight που μοιράστηκε, καθώς η παρουσιάστρια περπάτησε με άνεση και στυλ σε έναν από τους πιο κεντρικούς δρόμους της πόλης, έχοντας ως φόντο την εμβληματική αρχιτεκτονική της Πάτρας.
Το look που άναψε φωτιές ήταν ένας εκρηκτικός συνδυασμός. Η Φαίη Σκορδά επέλεξε ένα αέρινο, μεταξωτό πουκάμισο σε μπρονζέ-χρυσή απόχρωση, το οποίο συνδύασε με ένα sparkly bralette, δίνοντας μια fresh και σέξι νότα.
Η απόλυτη πρωταγωνίστρια της εμφάνισης ήταν η εντυπωσιακή μίνι φούστα, γεμάτη από πούλιες σε γεωμετρικά σχήματα και metallic αποχρώσεις του χρυσού και του ροδακινί. Αυτή η επιλογή αποθέωσε και με το παραπάνω το metallic trend, ενώ τα ψηλοτάκουνα, strappy πέδιλα που ανέδειξαν τις αναλογίες της και τα θεϊκά της πόδια.
Το αποτέλεσμα ήταν μια εμφάνιση που «τα σπάει» και αποδεικνύει ότι η Φαίη Σκορδά ξέρει πώς να «κλέβει την παράσταση». Το μόνο που μένει πλέον είναι να δούμε πώς θα αντιγράψουν αυτό το look οι fashionistas, αφού το σίγουρο είναι ότι αυτή η εκρηκτική εμφάνιση θα γίνει το επόμενο viral talk-of-the-town!
Μία είδηση που έγινε γνωστή το απόγευμα της Παρασκευής 29 Μαΐου και προκάλεσε ανησυχία στο κοινό του Αντώνη Ρέμου είναι η ανακοίνωση του γιατρού του τραγουδιστή ότι ο ίδιος χρειάστηκε να νοσηλευτεί προκειμένου να υποβληθεί σε μία χειρουργική επέμβαση.
Δείτε την ανάρτηση:
Όπως είναι λογικό αυτή η είδηση ξάφνιασε τους θαυμαστές του, καθώς ο ίδιος δεν είχε αναφερθεί σε κάποιο πρόβλημα υγείας που μπορεί να αντιμετωπίζει. Μάλιστα, η τελευταία του δημόσια εμφάνιση πραγματοποιήθηκε μόλις εχθές, Πέμπτη, όπου ο ίδιος παρευρέθηκε στην κηδεία της Γωγώς Μαστροκώστα μαζί με την σύζυγό του, Υβόννη Μπόσνιακ.
O γιατρός του Αντώνης Ρέμου μέσα από μία ανάρτησή του στον προσωπικό του λογαριασμό στο Facebook πόζαρε μαζί με τον τραγουδιστή, ενώ ενημέρωσε ότι όλα κύλησαν άψογα και ότι το χειρουργείο στέφτηκε με επιτυχία. Συγκεκριμένα, έγραψε χαρακτηριστικά στη λεζάντα: «Σε ευχαριστώ θερμά για την εμπιστοσύνη σου . Χαίρομαι ιδιαίτερα που όλα πήγαν κατ’ ευχήν και που η πορεία σου εξελίχτηκε εξαιρετικά. Εύχομαι πλέον να τα λέμε μόνο όταν τραγουδάς. Ένα μεγάλο ευχαριστώ στην εξαιρετική ομάδα μας που βοήθησε ώστε όλα να κυλήσουν άψογα: τον κ. Γιώργο Αγιομαμίτη @agiogeo, την αναισθησιολόγο μας κα Πηνελόπη Κούκη, και τον παθολόγο μας κ. Γρηγόρη Γαλάνη @dr.galanisgrigoris. Ιδιαίτερη μνεία στο προσωπικό της Γενικής Κλινικής ΡΕΑ, για τον επαγγελματισμό, τη φροντίδα και την αγάπη με την οποία αντιμετωπίζει κάθε περιστατικό μας. Η καλή έκβαση είναι πάντα αποτέλεσμα εμπιστοσύνης, συνεργασίας και σωστής ομάδας».
Όπως φαίνεται, πρόκειται για ένα προγραμματισμένο χειρουργείο ρουτίνας, με την έκβαση να είναι θετική, ενώ ο τραγουδιστής θα περάσει το Σαββατοκύριακο αναρρώνοντας.
Η απόφασή του
Αξίζει να σημειώσουμε ότι ο τραγουδιστής φέτος έχει λάβει μία αρκετά δύσκολη και σημαντική απόφαση, καθώς όπως αποκάλυψε πριν από λίγο καιρό μέσα από τον προσωπικό του λογαριασμό στο Instagram φέτος θα απέχει από τις χειμερινές εμφανίσεις. Όπως ο ίδιος εξήγησε, η κίνηση αυτή προέρχεται από την ανάγκη για ξεκούραση μετά από μια απαιτητική περίοδο συνεχών live εμφανίσεων και επαγγελματικών υποχρεώσεων. Το διάλειμμα αυτό, σύμφωνα με τον καλλιτέχνη, είναι απαραίτητο για να μπορέσει να επιστρέψει με ανανεωμένη ενέργεια. Όπως ανακοίνωσε, το μεγάλο ραντεβού έχει ήδη κλειδώσει για τις 12 Σεπτεμβρίου στη Θεσσαλονίκη.
«Φιλαράκια μου, καλησπέρα. Μόλις ολοκληρώσαμε τις εμφανίσεις μας στο NOX. Θέλω να σας πω ένα μεγάλο ευχαριστώ για όλα αυτά τα υπέροχα βράδια που κάναμε παρέα, που ζήσαμε παρέα φέτος και όλα αυτά τα χρόνια, τα τελευταία 5 χρόνια. Το NOX που είναι ένας χώρος που τον δημιουργήσαμε μαζί, παρέα.Ο Ηλίας Μαροσούλης, ο Άγγελος Κοταρίδης, εγώ, και όλοι εσείς που ζήσαμε όλα αυτά τα υπέροχα βράδια, μαζί με τους αγαπημένους μου συνεργάτες και συναδέλφους που τραγουδήσαμε παρέα. Κλείνει για μένα ένας κύκλος φέτος, γιατί τον χειμώνα που μας έρχεται, νιώθω την ανάγκη να ξεκουραστώ λιγάκι. Το ραντεβού μας όμως το μεγάλο, θα είναι στη Θεσσαλονίκη στις 12 Σεπτεμβρίου. Τα υπόλοιπα θα τα πούμε από κοντά. Σας ευχαριστώ πάρα πολύ», λέει ο Αντώνης Ρέμος στο βίντεο που ανέβασε.