Σε αποκαλύψεις για την προσωπική του ζωή προχώρησε ο Λευτέρης Πανταζής, δηλώνοντας πως είναι σε σχέση με μία γυναίκα που είναι κοντά στην ηλικία των 30 ετών.
Η σύντροφος, που έχουν 50 χρόνια διαφορά ηλικίας του τραγουδιστή ζει στο εξωτερικό και όπως είπε ο Λευτέρης Πανταζής, η σχέση τους μοιράζεται ανάμεσα στην Ελλάδα και στη χώρα όπου μένει η γυναίκα.
Την Τρίτη 7 Μαΐου, ο 70χρονος τραγουδιστής βρέθηκε στην εκπομπή «Happy Day» και αναφερόμενος στο πώς διατηρεί τη νεανική του όψη και διάθεση, εξήγησε πως ο έρωτας παίζει καθοριστικό ρόλο. Τότε λοιπόν μίλησε για τη σύντροφό του, τονίζοντας πως στη σχέση τους, ο Λευτέρης Πανταζής λειτουργεί ως δάσκαλος.
Συγκεκριμένα, δήλωσε για την προσωπική του ζωή: «Είμαι λίγο ερωτευμένος. Δεν είναι του χώρου, έχουμε και μια διαφορά ηλικίας. Είναι κοντά στα 30. Μου δίνει τη δροσιά της, μου δίνει την εμπειρία. Μαθαίνει και θα βγει στην κοινωνία καλύτερη. Εμείς είμαστε δάσκαλοι, ένα είδος καθηγητή. Έχω σχέσεις με τις πρώην μου, είμαι πάντα κοντά τους. Τις βοηθάω. Δεν πολύ κυκλοφορώ με τη σύντροφό μου. Μένει στο εξωτερικό και έρχεται στην Ελλάδα καμία φορά. Η κόρη μου δεν θέλει να είμαι μόνος μου, θέλει να έχω παρέα. Πιο μικρή μου έλεγε που είσαι, της λέω στον καναπέ, μου λέει δεν θέλω να είσαι μόνος σου».
Στη συνέχεια της συνέντευξης, ο τραγουδιστής παραδέχτηκε, πως διαθέτει την ενέργεια που απαιτεί ένα παιδί και εξέφρασε την επιθυμία του να γίνει ξανά πατέρας. «Δεν με έχουν πάρει τα χρόνια. Θέλω να κάνω παιδί. Όλες οι γυναίκες που είχα ήθελαν παιδιά. Είμαι ανοιχτός άνθρωπος. Δεν είμαι κλειστός, είμαι ανοιχτός. Μου αρέσει η ζωή και τι κάνω; Προσπαθώ να την αγαπώ και να μου έρχεται και εκείνη καλά. Για αυτό όταν μοιράζομαι πάντα, είμαι πολύ προστατευτικός. Αυτό το θέλει κάθε γυναίκα», πρόσθεσε.
Για τον προσωπικό αριθμό που θα αναγράφεται στις νέες ταυτότητες αναφέρθηκε ο υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Δημήτρης Παπαστεργίου μιλώντας στο ΕΡΤNews.
Όπως είπε υπάρχει μεγάλη πιθανότητα μέσα στην ημέρα να δημοσιευθεί το σχετικό ΦΕΚ ενώ υπενθύμισε πως την προηγούμενη εβδομάδα υπογράφτηκε το Προεδρικό Διάταγμα.
«Δεσμευόμαστε ότι δε θα ταλαιπωρήσουμε ξανά για τέτοια ζητήματα τους πολίτες, ακόμα και αν αλλάξουν ταυτότητα σε όλες τις υπηρεσίες και σε όσους αντλούν στοιχεία από τα επίσημα μητρώα του κράτους, θα υπάρχουν τα στοιχεία, τα σωστά στοιχεία. Άρα ο προσωπικός αριθμός έρχεται να διορθώσει τα κακώς κείμενα και να βοηθήσει την καθημερινότητα των πολιτών», δήλωσε συγκεκριμένα στην εκπομπή «Συνδέσεις».
«Οφείλουμε να εξηγήσουμε το αυτονόητο ότι αν η χώρα ξεκινούσε από την αρχή έναν αριθμό θα είχαμε, δεν θα είχαμε τέσσερις και πέντε αριθμούς. Την ώρα αυτή, έστω κι έτσι, ερχόμαστε να διορθώσουμε μία ψηφιακή ανορθογραφία που υπάρχει», εξήγησε ο ίδιος.
Τι θα περιλαμβάνει ο προσωπικός αριθμός;
Η κάθε νέα ταυτότητα θα έχει έναν Προσωπικό Αριθμό, δηλαδή το στοιχείο για την επαλήθευση φυσικών προσώπων που συναλλάσσονται με τους φορείς του δημοσίου τομέα και θα χορηγείται υποχρεωτικά σε όποιον έχει Αριθμό Φορολογικού Μητρώου (ΑΦΜ) ή Αριθμό Μητρώου Κοινωνικής Ασφάλισης (ΑΜΚΑ). Πριν από την έκδοση νέας ταυτότητας οι πολίτες θα πρέπει να αποκτούν τον Προσωπικό Αριθμό μέσω της νέας ψηφιακής πλατφόρμας myinfo στο gov.gr.
Ο Προσωπικός Αριθμός του πολίτη θα είναι ο ΑΦΜ συν επιπλέον τρία στοιχεία, ένα γράμμα και δύο αριθμοί, που θα τα επιλέγει ο ίδιος ο πολίτης στην ειδική πλατφόρμα στο gov.gr.
Τι ισχύει με τις νέες ταυτότητες που έχουν εκδοθεί έως σήμερα
Σε ό,τι αφορά τις νέες ταυτότητες που έχουν ήδη στα χέρια τους οι Έλληνες πολίτες, ο υπουργός σε παλαιότερη συνέντευξή του είχε εξηγήσει πως παραμένουν σε ισχύ έως την ημερομηνία λήξης τους και ο προσωπικός αριθμός θα προστεθεί σε δεύτερη φάση.
Μέχρι τότε θα ισχύουν όλες κανονικά.
Προσωπικός Αριθμός Πολίτη: Πώς θα εκδοθεί, τι θα γίνει με τις ταυτότητες – Σε 10 ημέρες διαθέσιμη η πλατφόρμα, λέει ο Παπαστεργίου
Ανοίγει σε λίγες ημέρες η πλατφόρμα για τον Προσωπικό Αριθμό Πολίτη, τι είπε ο υπ. Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Δημήτρης Παπαστεργίου
Διευκρινίσεις για την εφαρμογή του Προσωπικού Αριθμού Πολίτη και το πώς αυτός θα λειτουργήσει παρείχε ο υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Δημήτρης Παπαστεργίου, μετά και τη δημοσίευση του σχετικού ΦΕΚ.
«Βρισκόμαστε πια στις τελευταίες συνεννοήσεις, οι πλατφόρμες που χρειάζονται είναι έτοιμες και μένει μέσα στον Μάιο να βγούμε στον αέρα», ανέφερε αρχικά ο κ. Παπαστεργίου. «Όσοι έχετε βγάλει καινούργια ταυτότητα, δεν χρειάζεται να ξαναπάτε να βγάλετε. Η ταυτότητά σας ισχύει κανονικά μέχρι και την επίσημη ημερομηνία λήξης».
«Την ημέρα που θα ξεκινήσουμε, που είναι θέμα μιας εβδομάδας με 10 ημερών, θα βγει στον αέρα η πλατφόρμα myinfo.gov.gr. Εκεί θα μπορέσουμε να δούμε ποια είναι η εικόνα μας, ποια είναι τα στοιχεία μας στα 4 διαφορετικά επίσημα μητρώα του κράτους. Είναι πολύ πιθανό σε κάποιο από αυτά κάποιο στοιχείο μας να είναι λάθος, αν για παράδειγμα γράφουμε δυο μικρά ονόματα. Υπάρχουν στοιχεία που μπορούμε να διορθώσουμε εμείς, ενώ άλλα όπως το επίθετο που γράφεται λάθος όχι. Θα πρέπει για μια και μόνη φορά να επισκεφτούμε μια υπεύθυνη Αρχή, τον δήμο μας εν προκειμένω. Αυτές ακριβώς τις ορθογραφικές ανακολουθίες πάει να διορθώσει ο προσωπικός αριθμός. Διορθώνουμε μια φορά τα στοιχεία μας και μετά δεν πρόκειται ποτέ το ελληνικό Δημόσιο να μας μπερδέψει ή να βρει την παλιά μας ταυτότητα ή να τρέξουμε τελευταία στιγμή για να βγάλουμε ας πούμε διαβατήριο. Αφού διορθώσουμε τα στοιχεία μας, πάμε στο επόμενο βήμα της πλατφόρμας αυτής που είναι πλέον η έκδοση προσωπικού αριθμού».
«Με τον αριθμό αυτό τελειώνουμε με τα πάντα. Σκοπός πλέον είναι το ελληνικό Δημόσιο να αλλάξει νοοτροπία. Δεν θα γίνει την πρώτη μέρα, δεν τρέφω αυταπάτες. Θέλει λίγο χρόνο αυτή η μετάβαση. Υπηρεσιακά θα μείνουν και οι άλλοι αριθμοί, όπως ο ΑΜΚΑ, αλλά δεν μας αφορά καθόλου. Είναι αριθμοί που θα βρίσκονται στα έγκατα των μητρώων του ασφαλιστικού, του φορολογικού κλπ», διευκρίνισε ο υπουργός, μιλώντας στον ΣΚΑΙ.
Χατζηδάκης: Μέχρι το τέλος του 2023, επέστρεψαν 400.000 από τους 600.000 Έλληνες της γενιάς του brain drain
«ΗΕλλάδα δεν είναι πια μονόδρομος φυγής, αλλά επιλογή επιστροφής. Σήμερα δεν μιλάμε πλέον για μια μαζική έξοδο, όπως τη δεκαετία της κρίσης. Το 2023, για πρώτη φορά από το 2008, το ισοζύγιο μετανάστευσης έγινε θετικό: 47.200 Έλληνες γύρισαν, 32.800 έφυγαν. Και αυτά τα στοιχεία δεν μπορούν να τα αμφισβητήσουν ούτε οι πιο σφοδροί επικριτές μας».
Τα δεδομένα αυτά παρουσίασε ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης Κωστής Χατζηδάκης, μιλώντας στο Ετήσιο Συνέδριο του Brain ReGain που πραγματοποιήθηκε στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών. Συνολικά, σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία της Eurostat που παρέθεσε ο κ. Χατζηδάκης μέχρι το τέλος του 2023, 400.000 από τις 600.000 Έλληνες της γενιάς του brain drain έχουν επιστρέψει.
Ο κ. Χατζηδάκης υπογράμμισε ότι η κυβέρνηση από την πρώτη μέρα έθεσε ως στόχο την αναστροφή του brain drain. Κι αυτό διότι, όπως εξήγησε, «το αντιλαμβανόμαστε ως εθνική υποχρέωση. Απέναντι στους γονείς που βλέπουν τα παιδιά τους μακριά. Απέναντι στους χιλιάδες ταλαντούχους νέους που έφυγαν όχι από επιλογή, αλλά από ανάγκη. Αλλά και απέναντι στη χώρα, γιατί χωρίς το κατάλληλο ανθρώπινο κεφάλαιο κινδυνεύουμε να εγκλωβιστούμε σε μια οικονομία χαμηλών προσδοκιών».
Στο πλαίσιο αυτό, συνέχισε, υλοποιήθηκαν πρωτοβουλίες όπως:
– Τα ισχυρά φορολογικά κίνητρα (50% μειωμένος φόρος εισοδήματος για 7 χρόνια) για την επιστροφή της γενιάς του brain drain. «Χάρηκα, διαβάζοντας στην έρευνά σας ότι το 49% όσων επέστρεψαν δήλωσαν ότι οι πρωτοβουλίες αυτές έπαιξαν καθοριστικό ρόλο. Αυτή είναι η μεγαλύτερη επιβράβευση: τα μέτρα να πιάνουν τόπο», τόνισε ο κ. Χατζηδάκης.
– Το ReBrain Greece και οι Ημέρες Καριέρας της ΔΥΠΑ. «Πραγματοποιήσαμε εκδηλώσεις σε Λονδίνο, Άμστερνταμ, Ντίσελντορφ, συνδέοντας ελληνικές επιχειρήσεις με Έλληνες του εξωτερικού. Η συμμετοχή ήταν εντυπωσιακή. Και αποδεικνύει κάτι σημαντικό: ότι τα παιδιά μας θέλουν να γυρίσουν, αν τους δώσουμε τις προϋποθέσεις», ανέφερε.
– Σημαντικές θεσμικές παρεμβάσεις, όπως η πρόσφατη πρωτοβουλία του Κυριάκου Μητσοτάκη για την αυτόματη αναγνώριση της ιατρικής ειδικότητας από τις ΗΠΑ. «Στέλνουμε έτσι ένα έμπρακτο μήνυμα στους Έλληνες επιστήμονες του εξωτερικού ότι η Ελλάδα τούς περιμένει», επισήμανε ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης.
Χατζηδάκης: Θα επέστρεφε κανείς αν η χώρα παρέμενε στο ίδιο σημείο που ήταν το 2015;
Έθεσε ωστόσο και το ερώτημα: Θα επέστρεφε κανείς αν η χώρα παρέμενε στο ίδιο σημείο που ήταν το 2015; Αν η οικονομία δεν αναπτυσσόταν με υπερδιπλάσιους ρυθμούς σε σχέση με τον ευρωπαϊκό μέσο όρο; Αν η ανεργία δεν ακολουθούσε σταθερά καθοδική πορεία; Αν δεν αυξάνονταν οι μισθοί; Αν δεν γίνονταν νέες, μεγάλες επενδύσεις που δημιουργούν καλές δουλειές; Η απάντηση, είπε, «είναι ξεκάθαρη: όχι! Η Ελλάδα σήμερα είναι πιο φιλική στις επενδύσεις, πιο ανταγωνιστική για τις επιχειρήσεις, πιο δίκαια για τους εργαζόμενους».
Ο κ. Χατζηδάκης υπογράμμισε ότι δεν λύθηκαν όλα τα προβλήματα, αλλά υπάρχει ακόμα αρκετή δουλειά να γίνει. Μεταξύ άλλων:
– Για την πραγματική σύγκλιση προς τις πιο προηγμένες χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
– Για την ανάπτυξη κλάδων που απασχολούν εξειδικευμένους επιστήμονες, με ανταγωνιστικές αμοιβές και σύγχρονο εργασιακό περιβάλλον, με πρωτοβουλίες όπως η startup visa και τα μη κρατικά πανεπιστήμια.
– Για αποτελεσματικότερες κοινωνικές υπηρεσίες, καλύτερα σχολεία, σύγχρονα νοσοκομεία.
– Για την αντιμετώπιση της γραφειοκρατίας της ταλαιπωρίας των πολιτών από το Δημόσιο. Που σε πολλές περιπτώσεις αγγίζει τα όρια της τρέλας. «Είναι μάλιστα στα νέα μου καθήκοντα να έρχονται νομοσχέδια ανά τακτά χρονικά διαστήματα που θα δίνουν λύσεις σε τέτοιου είδους ζητήματα», τόνισε ο κ. Χατζηδάκης.
«Καμία χώρα -τόνισε- δεν ευημερεί μέσα σε συνθήκες πολιτικής αστάθειας. Καμία μεταρρύθμιση δεν πετυχαίνει αν την αλλάζεις κάθε δύο χρόνια. Καμία σοβαρή επιχείρηση δεν επενδύει σε μια χώρα αν δεν ξέρει ποιος κυβερνά – και αν κυβερνά τελικά.
Θα ήταν άδικο για τις θυσίες ενός ολόκληρου λαού -είτε έμεινε εδώ είτε αναγκάστηκε να φύγει- να ζήσουμε τον μύθο του Σισύφου. Αυτή τη φορά όμως όχι ως μύθο, αλλά ως πραγματικότητα. Έχουμε χρέος να κρατήσουμε την Ελλάδα σε ένα δρόμο Ευρώπης και κοινής λογικής.
Και θεωρώ ότι η μεγάλη πλειονότητα των Ελλήνων πολιτών αντιλαμβάνεται απολύτως αυτό το μήνυμα», υπογράμμισε κλείνοντας ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης.
Του Σωτήρη Τσιόδρα, καθηγητή Παθολογίας – Λοιμώξεων ΕΚΠΑ
Το Ευρωπαϊκό Κέντρο Πρόληψης και Ελέγχου Νοσημάτων (ECDC) δημοσίευσε πρόσφατα μια συστηματική ταχεία ανασκόπηση με τίτλο «Μειώνει ο εμβολιασμός για την COVID-19 τον κίνδυνο και τη διάρκεια του long-COVID συνδρόμου;» (Μάρτιος 2025), η οποία εξετάζει ένα κρίσιμο ερώτημα που αφορά στην διασύνδεση μεταξύ μιας στρατηγικής εμβολιασμού και μακροπρόθεσμων επιπτώσεων στη ατομική και την δημόσια υγεία.
Η ανασκόπηση προσφέρει ισχυρά τεκμήρια ότι ο πλήρης εμβολιασμός κατά της COVID-19 μειώνει τον κίνδυνο ανάπτυξης του μετα-COVID συνδρόμου (γνωστού και ως «long COVID») κατά περίπου 27% στον γενικό ενήλικο πληθυσμό. Η προστατευτική αυτή επίδραση διαπιστώθηκε σε έξι υψηλής ποιότητας μελέτες, παρά τη μεθοδολογική ετερογένεια και τις διαφορές στα κυκλοφορούντα στελέχη του ιού. Τα ευρήματα αυτά εναρμονίζονται με προηγούμενες συστηματικές ανασκοπήσεις (π.χ. Notarte et al., 2022, J Infect Public Health), επιβεβαιώνοντας τα πρόσθετα οφέλη του εμβολιασμού πέρα από την αποτροπή της οξείας νόσου.
Ωστόσο, η αναφορά αναδεικνύει κάποια κενά στην υπάρχουσα βιβλιογραφία, ιδίως όσον αφορά τη διάρκεια των συμπτωμάτων, τους πληθυσμούς παιδιών και εφήβων και τα ανοσοκατεσταλμένα άτομα. Επιπλέον, υπογραμμίζονται οι μεθοδολογικές προκλήσεις στην έρευνα για το long-COVID όπως: α) οι διαφορές στον ορισμό κρούσματος, β) η περιορισμένη παρακολούθηση και γ) η έλλειψη ανάλυσης για πιθανούς συγχυτικούς παράγοντες σε πολλές μελέτες. Αυτές δυσχεραίνουν την αξιολόγηση των ευρημάτων, ιδιαίτερα σε ευάλωτες ομάδες όπως οι ομάδες με σημαντικές συννοσηρότητες.
Από την οπτική της δημόσιας υγείας, τα ευρήματα ενισχύουν τη θέση ότι ο εμβολιασμός κατά της COVID-19 λειτουργεί διττά – προλαμβάνοντας όχι μόνο τη σοβαρή οξεία νόσο αλλά και τις επακόλουθες επιπτώσεις όπως το long-COVID σύνδρομο. Σύμφωνα με πολλές επιστημονικές μελέτες, η επίπτωση του συνδρόμου μειώνεται σταδιακά αλλά εξακολουθεί να επηρεάζει ένα σημαντικό ποσοστό των νοσούντων (τουλάχιστον 6% ενώ σε κάποιες μελέτες ξεπερνά και το 20%) και επιβαρύνει το σύστημα υγείας και την οικονομία. Η ενσωμάτωση αυτών των δεδομένων σε προγνωστικά μοντέλα εμβολιαστικής στρατηγικής μπορεί να βελτιώσει τη στοχευμένη πρόληψη, ιδίως σε ενήλικες υψηλού κινδύνου.
Πέραν των ανωτέρω, απαιτείται περαιτέρω επένδυση σε μακροχρόνιες, υψηλής ποιότητας μελέτες, που να ακολουθούν σταθερούς ορισμούς κρούσματος για το σύνδρομο long Covid, όπως αυτός που πρόσφατα προτάθηκε από την Εθνική Ακαδημία Επιστημών (National Academy of Sciences) των ΗΠΑ. Υπάρχουν αρκετές ερευνητικές προκλήσεις σε αυτόν τον τομέα όπως οι παρακάτω αναφερόμενες:
α) δεν υπάρχει ενιαίο, τυποποιημένο και ποσοτικά προσδιορισμένο τεστ (μέσω της μέτρησης συγκεκριμένων βιοδεικτών) για την επιβεβαίωση της διάγνωσης του μετά-COVID συνδρόμου,
β) είναι άγνωστοι εν πολλοίς, οι υποκείμενοι μηχανισμοί, ενώ οι παράγοντες κινδύνου που σχετίζονται με την ανάπτυξη και την εξέλιξη του long COVID δεν έχουν πλήρως διερευνηθεί ιδιαίτερα για τα νεότερα στελέχη του ιού SARS-CoV-2 (αναφέρονται, ενδεικτικά, σε παλαιότερα στελέχη, η βαρύτητα της αρχικής λοίμωξης π.χ. νοσηλεία ή διασωλήνωση, ο μη εμβολιασμός, το γυναικείο φύλο, η μεγάλη ηλικία, η παχυσαρκία, το κάπνισμα, και η ύπαρξη χρόνιων παθήσεων ή ανοσοκαταστολής),
γ) υπάρχει έλλειψη σε στρατηγικές έγκαιρης πρόβλεψης και πρόληψης, και
δ) υπάρχει έλλειψη σε στρατηγικές κλινικής διαχείρισης που απαιτούνται για την ανακούφιση των συμπτωμάτων και βελτίωση της συνολικής πρόγνωσης.
Η παρούσα μελέτη έρχεται μέσω των δεδομένων που ανέλυσε να αναδείξει πως ο εμβολιασμός αποτελεί ουσιαστικό μέτρο πρόληψης του Long COVID. Προοπτικές μελέτες πρέπει να επιβεβαιώσουν αυτά τα οφέλη εξετάζοντας νεότερα στελέχη του ιού και χρησιμοποιώντας ακριβέστερους ορισμούς του συνδρόμου. Τα παρόντα ευρήματα μπορούν να αξιοποιηθούν για την ενίσχυση της εμπιστοσύνης του κοινού στον εμβολιασμό και για τον σχεδιασμό μελλοντικών παρεμβάσεων.
Άγιος Θεράπων: Ιερομάρτυρας της χριστιανικής εκκλησίας, η μνήμη του οποίου τιμάται στις 14 Μαΐου.
Υπηρετώ στο Πολεμικό Ναυτικό από το έτος 1992. Το έτος 1998 και ενώ ήμουν στο Αντιτορπιλικό «Νέαρχος», ξάφνου ένα πρωινό της 24ης Ιουλίου, καθώς ξύπνησα να αναλάβω υπηρεσία, δεν μπορούσα να κρατήσω όρθιο το κεφάλι μου, αλλά ούτε και να μιλήσω. Η γλώσσα μου έβγαινε συνέχεια έξω από το στόμα! Δεν μπορούσα να κρατήσω το στόμα μου στη σωστή του θέση!
Ο γιατρός του πλοίου υπέθεσε πως ήταν μία μορφή βαριάς ψύξης και μου χορήγησε κάποια αντιψυκτική αλοιφή. Το θυμάμαι σαν τώρα. Θέλαμε δύο ημέρες να επιστρέψουμε στο Ναύσταθμο της Σαλαμίνας και βλέποντας το πρόβλημά μου να εξακολουθεί να επιμένει, ίσως για πρώτη φορά στην ζωή μου ένιωσα «τον κόσμο να χάνεται κάτω από τα πόδια μου».
Μόλις καταπλεύσαμε στο Ναύσταθμο, άρχισε ο προσωπικός μου Γολγοθάς. Κατευθείαν έτρεξα στο Ναυτικό Νοσοκομείο Αθηνών, στο Νευρολογικό. Ο εκεί νευρολόγος είχε μείνει άφωνος. Οι θεραπείες που μου έδινε ήταν αμέτρητες και χωρίς αποτέλεσμα. Ίσως, το μοναδικό αποτέλεσμα ήταν να πηγαινοέρχομαι από το πλοίο μου στο Ν.Ν.Α. και να νοσηλεύομαι σε αυτό για αρκετά μεγάλα χρονικά διαστήματα.
Η κατάστασή μου είχε γίνει ανυπόφορη! Ψυχολογικά ήμουν χάλια. Ενώ πριν για τους φίλους μου ήμουν η ψυχή της παρέας, τώρα είχα μετατραπεί σε όνειδος και άτομο για να κοροϊδέψει και να γελάσει κανείς μαζί του. Περπατούσα στους δρόμους της Αθήνας και σαν μαγνήτης τραβούσα τα βλέμματα όλων των αγνώστων. Άλλωστε, αυτό πού είχα δεν μπορούσε να κρυφτεί.
Τελικά ο γιατρός του Ναυτικού Νοσοκομείου έβγαλε την διάγνωση της ασθένειας που είχα, μετά από τρία χρόνια! Αφού με κάλεσε στο γραφείο του, μου είπε ότι πάσχω από «δυστονία τραχηλικών μυών» κι άρχισε τους πειραματισμούς του επάνω μου. Ειλικρινά σας γράφω πάτερ μου, έχω πάρει χάπια ναρκωτικά και ψυχωτικά πού αν ήμουν έμπορος ναρκωτικών, θα είχα τροφοδοτήσει ολόκληρη την Πλατεία Ομονοίας!
Το προσωπικό μου, όμως, αυτό δράμα το βίωνε και η οικογένειά μου. Ειδικά η μητέρα μου, που υπέφερε μαζί με μένα και έπασχε ίσως περισσότερο, αφού εκείνη την περίοδο είχαμε μάθει πως ο πατέρας μου είχε καρκίνο στο έντερο. Τελικά νικήθηκε από την επάρατη νόσο και πέθανε τον Αύγουστο του 2001.
Εγώ συνέχιζα να μπαινοβγαίνω στο Νοσοκομείο, μάταια όμως. Άρχισα να γίνομαι αντικείμενο χλευασμού από τον ίδιο μου το γιατρό… Οι συνεχείς νοσηλείες στο Ν.Ν.Α. και η ταλαιπωρία με οδήγησαν στην απομόνωση και μάλιστα περνούσε από το μυαλό μου και η σκέψη της αυτοκτονίας. Η πίστη μου όμως στο Θεό δεν με εγκατέλειπε. Η σχέση μου με την Εκκλησία ήταν αρκετά καλή. Μικρός πήγαινα στο Ιερό και βοηθούσα τον ιερέα.
Αργότερα στάθηκα στο ψαλτήρι κι όποτε ήθελε ψάλτη ο παπάς του χωριού, ερχόταν στο σπίτι και ξεκινούσαμε μαζί για την εκκλησία του Ευαγγελισμού της Θεοτόκου, πού είναι η Μητρόπολη των Ερυθρών. Ήθελα να ακολουθήσω την Ιεροσύνη και φοίτησα μάλιστα ένα έτος στη Ριζάρειο Εκκλησιαστική Σχολή. Μετά έδωσα εξετάσεις για το Ναυτικό, αλλά ποτέ δεν ξέχασα την Εκκλησία. Σχεδόν όλους τους Αγίους τους γνώριζα. Τον Άγιο Θεράποντα, όμως, δεν τον είχα ακούσει ποτέ.
Και εδώ αρχίζει η επέμβαση του «παππούλη μου», του Αγίου Θεράποντα. Οργισμένος για ό,τι μου έχει συμβεί, πήγα μία μέρα στην εικόνα της Ευαγγελίστριας και θυμάμαι Της είπα επί λέξει:
«Σε ψάλλω τόσα χρόνια, χωρίς να ζητήσω δραχμή και χωρίς να υπολογίζω αν είμαι κουρασμένος ή όχι, κι αυτό είναι το δώρο που μου δίνεις; Ξέρω ότι με ακούς. Κάνε ό,τι είναι να κάνεις και πάρε αυτή την αρρώστια από πάνω μου επιτέλους, γιατί, – σου το λέω – θα αυτοκτονήσω»!! Κι έφυγα από το Ναό.
Το απόγευμα της Κυριακής πήρα το λεωφορείο της γραμμής για την Αθήνα, για να πάω στο σπίτι που είχα νοικιάσει στην Πλατεία Βικτωρίας. Το ίδιο βράδυ επιδεινώθηκε η κατάστασή μου κι η γλώσσα έκανε οίδημα και βγήκε στο ύψος του σαγονιού!
Το στόμα στράβωσε και άλλο, λες και είχα πάθει εγκεφαλικό. το δε κεφάλι έτρεμε. Νοσηλεύτηκα έκτακτα με ασθενοφόρο, για πολλοστή φορά στο Ν.Ν.Α. και είχα πλέον αποφασίσει να πηδήξω από κάποιο μπαλκόνι του Νοσοκομείου και να δώσω ένα τέλος στην όλη υπόθεση.
Το ίδιο βράδυ κι ενώ κοιμόμουν, άκουγα ένα όνομα που μου συστηνόταν, αλλά δεν μπορούσα να το προσδιορίσω ακριβώς. Σεραπίων, Θεραπειών, Θεράπων… κάπως έτσι! Την επομένη ημέρα κλείνω ραντεβού με τον Νευροχειρουργό του «Ερρίκος Ντυνάν» κ. Αθανάσιο Λεβέντη.
Αφού με εξέτασε με παρέπεμψε στον κ. Δαμιανό Σακκά, διευθυντή – νευροχειρουργό του Νοσοκομείου «Ευαγγελισμός». Είναι εκείνος που κάνει επεμβάσεις στον εγκέφαλο, τοποθετώντας ένα μικροτσίπ και πολλοί ανάπηροι συνάνθρωποί μας στέκονται στα πόδια τους.
Μόλις με εξέτασε, μου είπε ότι μόνος τρόπος για να θεραπευτώ σε ποσοστό 60% ήταν να ήμουν ο πρώτος ασθενής εδώ στην Ελλάδα πού θα μου γινόταν η εμφύτευση αυτή στο κεφάλι. Τρελάθηκα… Έχασα πραγματικά τον κόσμο! Σαν κάποιος να μου τράβηξε όλη τη Γη και έπεφτα στο κενό της Κολάσεως. Έφυγα από το ιατρείο του έχοντας πεισθεί ότι ήμουν πλέον καταδικασμένος και ότι δεν υπήρχε πλέον σωτηρία για μένα.
Γύρω στις αρχές του Μαΐου είδα ένα όνειρο: Κόσμος πολύς μαζεμένος στη σειρά περίμεναν κάτι έξω από μία πόρτα, πού έμοιαζε με σπηλιά. Εγώ δεν ήξερα τι ήθελα εκεί και πως βρέθηκα. Απλά, κοιτούσα. Άνθρωποι διαφόρων ηλικιών κάτι περίμεναν. Ξάφνου ένας γεράκος, πού βρισκόταν δίπλα μου, σκόνταψε πάνω στο πεζούλι και πήγε να πέσει. με μία απότομη κίνηση που έκανα, τον έπιασα, έκοψα την φόρα και τον βοήθησα να ακουμπήσει στο πεζούλι.
Ένας ιερωμένος με αρχιερατικά άμφια, αδύνατος στην όψη και με άσπρη πυκνή μακριά γενειάδα και άσπρα μαλλιά, πυκνά και μακριά με πλησίασε και μου είπε: «Άσε παιδί μου, θα τον αναλάβω εγώ τον παππού». Κι έσκυψε και τον σήκωσε. Θυμάμαι ήταν ψηλός και με χαρακτηριστικό ήρεμο βλέμμα.
Με ξαναπλησιάζει κρατώντας κάτι (σαν ψωμί – σαν πέτρα, στρογγυλό πάντως ήταν) με τα δύο του τα χέρια και αφού το χώρισε στα δύο, το ένα κομμάτι μου το έδωσε στο χέρι, και το άλλο με μία απότομη κίνηση, μου το έβαλε στο στόμα.
Μετά, έβαλε το αριστερό του χέρι πάνω στο κεφάλι μου και το δεξί του χέρι κάτω από το σαγόνι μου και απότομα μου σήκωσε το κεφάλι. Μου είπε: «Παιδί μου, είμαι ο Άγιος Θεράπων και με στέλνει σε εσένα η Παναγία, για να σε βοηθήσω. Από εδώ και στο εξής θα σε αναλάβω εγώ.
Ό,τι θέλεις, σε εμένα θα έρχεσαι να το λες. Γιορτάζω στις 14 Μαΐου»!! Το πρωί που ξύπνησα, το πρόβλημα είχε μειωθεί κατά 70 %! Γεμάτος χαρά τηλεφωνώ στη μητέρα μου και της είπα αυτό που μου συνέβη με τη χάρη του Αγίου.
Μετά, αφού το πρόβλημα είχε μειωθεί, πήγα στον κ. Σακκά πού με σύστησε σε ένα γιατρό στο Γενικό Κρατικό Αθηνών, τον κ. Τάγαρη, ο οποίος μου κάνει μία απλή συντήρηση ανά τρίμηνο. Χάρη στον Άγιο Θεράποντα μπορώ και μιλάω, μπορώ να κινούμαι πάλι στον κόσμο και το κυριότερο, επέστρεψα στην ζωή!
Ό Άγιος όμως συνέχιζε και έκανε την «δική του θεραπεία» σε εμένα. Μόλις άρχισα να επισκέπτομαι τον κ. Τάγαρη στο Γενικό Κρατικό Αθηνών, η παρουσία του Αγίου γινόταν όλο και περισσότερο έντονη στη ζωή μου. Επί μία εβδομάδα ερχόταν στο δωμάτιό μου κι αισθανόμουν τα χεράκια του να πιάνουν το κεφάλι μου και να το κινούν δεξιά – αριστερά, όπως οι φυσιοθεραπευτές.
Μάλιστα, ξύπναγα και μέσα στο σκοτάδι του δωματίου τον ρώταγα: «Εσύ είσαι, Άγιε Θεράποντα»; Κι απαντούσε: «Ναι, παιδί μου». Και του ξανάλεγα: «Μισό λεπτό να σηκωθώ, για να κάνεις τη δουλειά σου καλύτερα».
Και ξανακαθόμουν στο κρεβάτι και επί μία ώρα για μία εβδομάδα, από τις 04:00 έως τις 05:00 τα ξημερώματα, μου χάριζε την υγεία ο παππούλης μου! Μετά, μόλις ανακάλυψα την εικόνα του, διαπίστωσα πως ήταν ολόιδιος με εκείνον πού είχα δει! Ο Άγιος Θεράποντας είναι ο παππούλης μου, το φιλαράκι μου, ο προστάτης μου, είναι τα πάντα για εμένα και προπάντων ο γιατρός μου!
Μάλιστα, όταν με ρωτούν κάποιοι συνάδελφοι και φίλοι πως θεραπεύτηκα, δεν το κρύβω και το φωνάζω: Πήγα σε πολλούς γιατρούς, αλλά ένας Ιατρός που δεν τον ήξερα, ήρθε και με βρήκε και με έκανε τελείως καλά, ο Άγιος Θεράπων.
Ό,τι άλλο να γράφω για την ευεργεσία του Παντοδύναμου Τριαδικού Θεού και τη δύναμη της μεσιτείας της Θεοτόκου και των Αγίων, ειδικότερα του Αγίου Ιερομάρτυρα Θεράποντα του Θαυματουργού, νομίζω είναι περιττό….
Βαθύς, αδιάκοπος ύπνος είναι απαραίτητος όχι μόνο για τη γενική υγεία αλλά και για τη διατήρηση ενός υγιούς βάρους.
Αυτό που πολλοί δεν γνωρίζουν είναι ότι ένα απλό, φυσικό συστατικό — η κανέλα — μπορεί να βοηθήσει στη βελτίωση της ποιότητας του ύπνου, ενώ ταυτόχρονα ενισχύει ήπια τον μεταβολισμό, υποστηρίζοντας την ικανότητα του οργανισμού να καίει το περιττό λίπος.
Γιατί η κανέλα βοηθά σε καλύτερο ύπνο
Η κανέλα είναι πλούσια σε ενώσεις που βοηθούν στη ρύθμιση των επιπέδων σακχάρου στο αίμα. Σταθερά επίπεδα σακχάρου το βράδυ αποτρέπουν ξαφνικές εξάρσεις ενέργειας που μπορούν να διαταράξουν τους κύκλους ύπνου. Επιπλέον, το ζεστό και άνετο άρωμά της έχει χαλαρωτική δράση, μειώνοντας το άγχος και δημιουργώντας τις ιδανικές συνθήκες για έναν πιο βαθύ και αναζωογονητικό ύπνο.
Πώς η κανέλα συμβάλλει στην καύση λίπους
Πέρα από τη βελτίωση του ύπνου, η κανέλα έχει θερμογενετικές ιδιότητες — αυξάνει ήπια την παραγωγή θερμότητας στο σώμα και ανεβάζει ελαφρώς τη δαπάνη ενέργειας. Αυτό ενθαρρύνει τον οργανισμό να χρησιμοποιήσει το αποθηκευμένο λίπος ως πηγή ενέργειας. Παράλληλα, με τη σταθεροποίηση του σακχάρου, η κανέλα μειώνει την πείνα τις νυχτερινές ώρες και τις λιγούρες αργά το βράδυ, κάνοντας ευκολότερη την αποφυγή περιττών θερμίδων.
Η κανέλα έχει ελαφρώς “θερμογενετικές” ιδιότητες, αλλά δεν είναι “λιποδιαλυτικό μαγικό συστατικό”. Η επίδρασή της στον μεταβολισμό είναι πολύ μικρή και από μόνη της δεν οδηγεί σε απώλεια βάρους. Μπορεί όμως να βοηθήσει έμμεσα, μειώνοντας τις λιγούρες ή τη νυχτερινή πείνα.
Εύκολοι τρόποι να προσθέσετε την κανέλα στη βραδινή σας ρουτίνα
Χαλαρωτικό γάλα με κανέλα: Ζεστάνετε ένα φλιτζάνι γάλα — ζωικό ή φυτικό — και ανακατέψτε μισό κουταλάκι του γλυκού κανέλα σε σκόνη.
Χωνευτικό ρόφημα με βότανα: Βάλτε ένα ξυλάκι κανέλας και μια φέτα λεμονιού σε ζεστό νερό για ένα καταπραϋντικό ρόφημα μετά το δείπνο.
Ελαφρύ επιδόρπιο με άρωμα: Πασπαλίστε γιαούρτι, ψητά μήλα ή άλλα μαγειρεμένα φρούτα με κανέλα για φυσική γλυκύτητα χωρίς πρόσθετη ζάχαρη.
Η ενσωμάτωση της κανέλας στη βραδινή διατροφή μπορεί να αποτελέσει μια μικρή αλλά ισχυρή συνήθεια. Σας βοηθά να χαλαρώσετε, προάγει την καλύτερη ποιότητα ύπνου και στηρίζει τον μεταβολισμό σας με φυσικό τρόπο. Για πιο μόνιμα αποτελέσματα, συνδυάστε αυτό το τελετουργικό με ισορροπημένη διατροφή, τακτική σωματική δραστηριότητα και υγιεινές επιλογές τρόπου ζωής.
Τι πρέπει να προσέχουμε
Η συνηθισμένη κανέλα περιέχει κουμαρίνη, που σε μεγάλες ποσότητες μπορεί να επηρεάσει το συκώτι. Γι’ αυτό καλό είναι νακαταναλώνεται με μέτρο.
Ρόφημα κανέλας για ήρεμο ύπνο και καύση λίπους
Υλικά:
1 φλιτζάνι γάλα (ζωικό ή φυτικό, π.χ. αμυγδάλου ή βρώμης)
½ κουταλάκι του γλυκού κανέλα σε σκόνη ή 1 ξυλάκι κανέλας
1 κουταλάκι του γλυκού μέλι (προαιρετικά)
1 πρέζα μοσχοκάρυδο ή τζίντζερ (προαιρετικά, για ενίσχυση του μεταβολισμού)
Εκτέλεση:
Ζεστάνετε το γάλα σε χαμηλή φωτιά μέχρι να γίνει χλιαρό-ζεστό, όχι να βράσει.
Προσθέστε την κανέλα (αν είναι ξυλάκι, αφήστε το 5 λεπτά να βγάλει άρωμα).
Ανακατέψτε καλά και προσθέστε το μέλι στο τέλος, αφού κατεβάσετε το γάλα από τη φωτιά, για να μη χάσει τις ιδιότητές του.
Πασπαλίστε με μια πρέζα μοσχοκάρυδο ή τζίντζερ αν θέλετε πιο “δυνατή” γεύση και ενίσχυση θερμογένεσης.
Πώς να το καταναλώσετε:
Πιείτε το 20–30 λεπτά πριν τον ύπνο.
Βοηθά στη χαλάρωση, στη ρύθμιση του σακχάρου και μειώνει τις λιγούρες αργά το βράδυ.
Τελικές σκέψεις
Το άρωμα της κανέλας θεωρείται ευχάριστο και ζεστό, κάτι που μπορεί να έχει χαλαρωτικό αποτέλεσμα στον εγκέφαλο.
Υπάρχουν μελέτες που δείχνουν ότι η κανέλα μπορεί να βοηθήσει στη ρύθμιση των επιπέδων γλυκόζης στο αίμα, ειδικά σε άτομα με προδιαβήτη ή διαβήτη τύπου 2. Αυτό έμμεσα μπορεί να μειώσει τις απότομες διακυμάνσεις ενέργειας, άρα και τις διαταραχές στον ύπνο.
Η κανέλα, μπορεί όμως να βοηθήσει σε καλύτερο ύπνο έμμεσα (μέσω σταθεροποίησης σακχάρου και χαλάρωσης) και να στηρίξει μια πιο ισορροπημένη διατροφή, μειώνοντας τις λιγούρες. Για πραγματικά αποτελέσματα στον ύπνο και το βάρος, χρειάζεται πάντα συνδυασμός με υγιεινή διατροφή, άσκηση και σωστές συνήθειες.
Ο πόνος στις αρθρώσεις είναι ένα συνηθισμένο πρόβλημα που επηρεάζει περίπου το 50% των ατόμων άνω των 40 ετών — και μέχρι την ηλικία των 70 ετών, επηρεάζει έως και το 90%.
Αυτού του είδους ο πόνος είναι το αποτέλεσμα της αντίδρασης των νευρικών απολήξεων στις αρθρώσεις σε ερεθιστικούς παράγοντες όπως οι τοξίνες, τα υποπροϊόντα αυτοάνοσων διεργασιών, οι κρύσταλλοι αλάτων και άλλες φλεγμονώδεις ενώσεις.
Πολλοί άνθρωποι στρέφονται στα φαρμακεία και αγοράζουν φάρμακα που μπορεί να κάνουν περισσότερο κακό παρά καλό στον οργανισμό.
Σήμερα, θέλουμε να μοιραστούμε μαζί σας μια φυσική θεραπεία που μπορεί να βοηθήσει στην ανακούφιση από τον πόνο στα χέρια και τις αρθρώσεις.
Τι μπορείτε να κάνετε για να καταπολεμήσετε τον πόνο στα χέρια και τις αρθρώσεις;
Συστατικά:
2 κουταλιές της σούπας κουρκουμά σε σκόνη
1 κουταλιά της σούπας λάδι καρύδας
1 κουταλάκι του γλυκού μέλι
5 κουταλιές της σούπας καθαρό νερό
Παρασκευή:
Ανακατέψτε όλα τα υλικά μαζί μέχρι να έχετε ένα λείο, ομοιόμορφο μείγμα.
Τρόπος χρήσης:
• Εφαρμόστε το μείγμα απευθείας στην πάσχουσα περιοχή.
• Κάντε απαλό μασάζ στο δέρμα με κυκλικές κινήσεις.
• Αφήστε το για 10 λεπτά και στη συνέχεια ξεπλύνετε με χλιαρό νερό.
Γιατί λειτουργεί:
Ο κουρκουμάς είναι ένα ισχυρό φυσικό αντισηπτικό και αντιβιοτικό που σκοτώνει επιβλαβείς μικροοργανισμούς. Χρησιμοποιείται ευρέως σε πολλές ασιατικές χώρες για τη θεραπεία φλεγμονών.
Ο κουρκουμάς βοηθά επίσης το σώμα να παράγει κορτιζόνη—μια ορμόνη που μειώνει φυσικά τον πόνο στις αρθρώσεις.
Επιπλέον, είναι ένα ισχυρό αντιοξειδωτικό που βοηθά στην εξάλειψη των επιβλαβών ελεύθερων ριζών και ενισχύει το ανοσοποιητικό σύστημα.
Για να αξιοποιήσετε στο έπακρο αυτή τη θεραπεία, συνδυάστε την με μια ισορροπημένη διατροφή και φροντίστε να πίνετε άφθονο νερό.
Χρησιμοποιείτε συχνά κουρκουμά στην καθημερινότητά σας;
Μετά την μήνυση, ήρθε και η αγωγή: 500.000 ευρώ ζητάει η Εθνική Πινακοθήκη από τον βουλευτή Νίκο Παπαδόπουλο που βανδάλισε έργα της
Μετά την επιστροφή των αποκαταστημένων έργων του Χριστόφορου Κατσαδιώτη στην έκθεση «Η Σαγήνη του Αλλόκοτου» η Εθνική Πινακοθήκη πραγματοποίησε ημερίδα με θέμα «Η ελευθερία της Τέχνης – Δεδομένα και Προκλήσεις».
Οι ομιλητές εστίασαν στην ελευθερία της έκφρασης όπως αυτή ορίζεται από τη Νομολογία χρέος της οποίας είναι να υπερασπιστεί τη Δημοκρατία από πράξεις βανδαλισμού, όπως αυτή στην οποία προέβη ο βουλευτής του κόμματος της «Νίκης».
Υπενθυμίζεται πως ο Νίκος Παπαδόπουλος, στις 10 Μαρτίου μπήκε με συνεργάτη του στον χώρο της έκθεσης «Η Σαγήνη του Αλλόκοτου» και κατέβασαν στα έργα του Χριστόφορου Κατσαδιώτη.
Προ ημερών, με απόφαση του προέδρου του Δημήτρη Νατσιού, τέθηκε εκτός της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του κόμματος.
Αυτό όμως είναι μάλλον το μικρότερο πρόβλημα που θα κληθεί να αντιμετωπίσει ο βουλευτής αφού σύμφωνα με πληροφορίες του «Ε5» o νομικός σύμβουλος της Εθνικής Πινακοθήκης, Γιώργος Οικονομόπουλος, μετά τη μήνυση η Πινακοθήκη θα καταθέσει αγωγή ύψους 500.000 ευρώ κατά του Νίκου Παπαδόπουλου.
Συγκεκριμένα ο Γιώργος Οικονομόπουλος επισήμανε:
«Το αδίκημα που διέπραξε ο κύριος Παπαδόπουλος στρέφεται κατά νομικού προσώπου του δημοσίου δικαίου και διώκεται αυτεπαγγέλτως. Όταν ο εισαγγελέας πάρει στα χέρια του τη δικογραφία είναι υποχρεωμένος να κινήσει την ποινική δίωξη. Επειδή υπάρχει βουλευτική ασυλία η δικογραφία θα παραπεμφθεί πρώτα στη Βουλή όπου θα αποφασίσει για την άσκηση της ποινικής δίωξης. Αυτή είναι μέχρι στιγμής η διαδικασία που έχει ακολουθηθεί. Θεωρούμε βέβαιο πως θα ασκηθεί δίωξη γιατί οι πράξεις του δεν άπτονται των καθηκόντων του ως πολιτικού. Δεν είμαστε απλά αισιόδοξοι, είμαστε βέβαιοι ότι θα παραπεμφθεί σε δίκη».
Συνεχίζοντας, ο νομικός σύμβουλος της ΕΠΑΜΣ ανέφερε το ύψος της αγωγής που θα κατατεθεί εναντίον του Νίκου Παπαδόπουλου: «Να αναφέρω πως εντός των ημερών καταθέτουμε αγωγή ύψους 500.000 ευρώ. Το ποσό αφορά αποζημίωση για την ηθική βλάβη, τις υλικές ζημιές της Πινακοθήκης, καθώς και για την καταστροφή που υπέστησαν τα έργα. Τονίζω πως η Βουλή είναι υποχρεωμένη να αποφασίσει για την άρση της ασυλίας του και να παραπεμφθεί για την τέλεση των αδικημάτων του σύμφωνα με τον κοινό ποινικό νόμο».
Στη σημερινή ημερίδα μίλησαν –μεταξύ άλλων – ο Ομότιμος Καθηγητής Φιλοσοφίας του Δικαίου της Νομικής Σχολής του ΕΚΠΑ Κωνσταντίνος Παπαγεωργίου, ο Καθηγητής Ιστορίας και Θεωρίας της Δυτικής Τέχνης του Τμήματος Αρχιτεκτόνων και Μηχανικών του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης Γιάννης Κολοκοτρώνης αλλά και ο Πατήρ Βασίλειος Θερμός, ψυχίατρος και πρώην καθηγητής της Ανωτάτης Εκκλησιαστικής Ακαδημίας Αθηνών.
Ο νομικός σύμβουλος εξέφρασε τη βεβαιότητα πως η Βουλή θα παραπέμψει τον Νίκο Παπαδόπουλο κρίνοντας πως οι πράξεις του σε καμία περίπτωση δεν συνδέονται με την άσκηση των καθηκόντων του.
Σύμφωνα με δικαστικούς κύκλους, το αδίκημα που διέπραξε ο κύριος Παπαδόπουλος στρέφεται κατά νομικού προσώπου του δημοσίου δικαίου και διώκεται αυτεπαγγέλτως. Όταν ο εισαγγελέας πάρει στα χέρια του τη δικογραφία είναι υποχρεωμένος να κινήσει την ποινική δίωξη. Επειδή υπάρχει βουλευτική ασυλία η δικογραφία θα παραπεμφθεί πρώτα στη Βουλή όπου θα αποφασίσει για την άσκηση της ποινικής δίωξης. Αυτή είναι μέχρι στιγμής η διαδικασία που έχει ακολουθηθεί.
Αμφιλοχία: Ο 67χρονος ομολόγησε πριν από 15 μέρες ότι κακοποιούσε τον πατέρα του και δεν συνελήφθη
Ο εισαγγελέας γύρισε πίσω τη δικογραφία στους αστυνομικούς προκειμένου να διενεργηθεί έρευνα για την υπόθεση με τραγική κατάληξη τη δολοφονία του ηλικιωμένου στο Χαλκιόπουλο Αμφιλοχίας
Ο 67χρονος πατροκτόνος από το Χαλκιόπουλο Αιτωλοακαρνανίας:
O 67χρονος πρώην αστυνομικός που ομολόγησε τη δολοφονία του 95χρονου πατέρα του.
Νέα τροπή, που δημιουργεί πολλά ερωτήματα, παίρνει η υπόθεση της άγριας δολοφονίας του 95χρονου από τον 67χρονο τον γιο του, απότακτο αστυνομικό, στο Χαλκιόπουλο Αμφιλοχίας τα ξημερώματα της Τετάρτης (7.5.25).
Σύμφωνα με απόλυτα έγκυρες πληροφορίες πριν μερικές εβδομάδες η νύφη του άτυχου ηλικιωμένου κατήγγειλε στις κοινωνικές υπηρεσίες του δήμου ότι βλέπει τον πεθερό της χτυπημένο και ζήτησε βοήθεια.
Από την έρευνα που διενεργήθηκε προέκυψε ότι κατά καιρούς ο 67χρονος απότακτος αστυνομικός -είχε κατηγορηθεί για βιασμούς- χτυπούσε άγρια τον ηλικιωμένο πατέρα του. Κάτι που και ο ίδιος ομολόγησε και να παραδέχθηκε στον εισαγγελέα γιατι όπως υποστήριξε τον νευρίαζε με τη συμπεριφορά του, καθώς έπασχε από γεροντική άνοια.
Το σπίτι όπου έμενε ο 67χρονος με τον 95χρονο πατέρα του στο Χαλκιόπουλο Αμφιλοχίας
Γύρισε τη δικογραφία πίσω
Και εδώ τα πράγματα παίρνουν μία περίεργη τροπή με κατάληξη την άγρια δολοφονία του ηλικιωμένου.
Πριν από 15 μέρες -όπως λένε πηγές της αστυνομίας- ο εισαγγελέας επέστρεψε το φάκελο στην αστυνομία, προκειμένου να διενεργηθεί έρευνα για την υπόθεση.
Όμως πριν ολοκληρωθεί η διαδικασία ο ηλικιωμένος δολοφονήθηκε άγρια από το γιο του κάτω από αδιευκρίνιστες μέχρι στιγμής συνθήκες.
Περιπολικό έξω από το σπίτι όπου ο 67χρονος πρώην αστυνομικός ομολόγησε ότι σκότωσε τον 95χρονο πατέρα του
Όπως λένε καλά πληροφορημένες πηγές της αστυνομίας, η κίνηση αυτή της εισαγγελίας προκαλεί ερωτήματα καθώς από τη στιγμή που υπήρχαν πληροφορίες αλλά και η ομολογία του 67χρονου ότι κακοποιούσε τον ηλικιωμένο πατέρα του έπρεπε να του ασκηθούν διώξεις για οικογενειακή βία και να συλληφθεί.
Παράλληλα, να απομακρυνθεί -εδώ και 15 μέρες από το σπίτι- ο 95χρονος, προκειμένου να σταματήσει να βιώνει αυτό το μαρτύριο απο τα χέρια του ίδιου του παιδιού του. Όμως αυτό δεν έγινε ποτέ με τραγικές συνέπειες.
Αμφιλοχία: Ο 67χρονος είχε χτυπήσει τον 95χρονο πατέρα του το Πάσχα καταγγέλλει συγγενής της οικογένειας – «Είχε μώλωπες στο πρόσωπο»
Ο δράστης που ήταν πρώην αστυνομικός, είχε αποταχθεί από την ΕΛΑΣ πριν κάποια χρόνια, καθώς το όνομά του είχε εμπλακεί σε υπόθεση βιασμού
«Είχε μώλωπες στο πρόσωπο τις ημέρες του Πάσχα, ήταν χτυπημένος» λέει στο newsit.gr η νύφη του 95χρονου, θύμα δολοφονίας από τον 67χρονο γιο του στην Αμφιλοχία.
Σοκαρισμένη είναι η τοπική κοινωνία στην Αμφιλοχία με τη δολοφονία του 96χρονου από τον ίδιο του το γιο. Μάλιστα, όπως αναφέρουν οι πληροφορίες, ο δράστης που ήταν πρώην αστυνομικός, είχε αποταχθεί από την ΕΛΑΣ πριν κάποια χρόνια, καθώς το όνομά του είχε εμπλακεί σε υπόθεση βιασμού.
Όπως υποστηρίζει στο newsit.gr η νύφη του θύματος, όταν επισκέφτηκε τον πεθερό της και τον αντίκρισε έτσι, κάλεσε κατευθείαν τη βοήθεια που παρέχει φροντίδα στους ηλικιωμένους, ώστε να καταγράψουν την κατάσταση του και να κινηθεί η διαδικασία, που απαιτείται σε αυτές τις περιπτώσεις.
«Εγώ είδα τον πεθερό μου χτυπημένο στο πρόσωπο, είχε μώλωπες λίγες μέρες πριν και κάλεσα τη βοήθεια στο σπίτι, ώστε να καταγράψουν ακριβώς τι συνέβη. Απλά δεν προλάβαμε το κακό, γιατί όλα κινούνται με αργούς ρυθμούς σε αυτή την κοινωνία. Από τη Μεγάλη Εβδομάδα το χαρτί έχει πάει στον εισαγγελέα και δεν έκαναν τίποτα» αναφέρει χαρακτηριστικά η νύφη του 95χρονου που δολοφονήθηκε από τον γιο του.
Όπως περιγράφει η ίδια, ο 95χρονος ήταν ένας γλυκός και υπέροχος άνθρωπος, που πάντα χαμογελούσε, αγαπούσε πολύ την οικογένειά του και όσον αφορά την υγεία του, η άνοια που είχε, δεν ήταν προχωρημένη, ώστε να φτάσει ο γιος του σε σημείο, να μην αντέχει άλλο, ώστε να χάσει τον έλεγχο.
«Όταν τα άτομα από τη βοήθεια στο σπίτι είδαν τον πεθερό μου, ρώτησαν τον κουνιάδο μου, γιατί είναι χτυπημένος κι εκείνος ομολόγησε πως του το έκανε ο ίδιος», ισχυρίζεται η ίδια στο newsit.gr.
Η νύφη του 95χρονου, καθώς και η υπόλοιπη οικογένεια βρίσκονται σε σοκ, μην μπορώντας να δεχτούν πως ο 67χρονος ήταν αυτός που στέρησε τη ζωή στον ίδιο του τον πατέρα.
«Είναι τόσο δυσάρεστο αυτό που έγινε και το σίγουρο είναι πως δεν του άξιζε ένα τέτοιο τέλος, γιατί ποτέ δεν πείραξε κανέναν. Ο άντρας μου είναι χάλια, από τη στιγμή που το έμαθε, γύρισε σήμερα το πρωί από τη δουλειά και γύρω στις 7 το μάθαμε αλλά δεν μπορούμε να το πιστέψουμε», καταλήγει.
Μέσα από τη ραδιοφωνική εκπομπή του στον ΣΚΑΪ 100,3, ο δημοσιογράφος Άρης Πορτοσάλτε αναφέρθηκε στην απόφαση της διοίκησης του σταθμού να περιοριστούν οι εμφανίσεις του στην τηλεοπτική εκπομπή «Σήμερα» με παρουσιαστές τον Δημήτρη Οικονόμου και Άκη Παυλόπουλο.
«Καλημέρα σας. Ευχαριστώ πάρα πολύ για τα μηνύματα που εξακολουθείτε να μου στέλνετε με τις παρατηρήσεις ως προςτην απουσία μου τα πρωινά από την τηλεόραση.
Σας είπα ότι κατόπιν απόφασης της διοικήσεως θα είμαι Δευτέρα και Πέμπτη. Αυτό αποφάσισε η διοίκηση κι εγώ είμαι πάντα της διοικήσεως, όπως γνωρίζετε», είπε ο Άρης Πορτοσάλτε.
«Άλλωστε από κάποια ηλικία και μετά, τα αντάρτικα δεν έχουν καμία σημασία, είναι μια ανοησία», σημείωσε ακόμη.