Blog Σελίδα 10648

Γονατιστός υποδέχτηκε την Μελόνι ο Έντι Ράμα στα Τίρανα

0

Η πρωθυπουργός της Ιταλίας, Τζόρτζια Μελόνι, αφίχθη στα Τίρανα, όπου έτυχε θερμής υποδοχής από τον Αλβανό ομόλογό της, Έντι Ράμα.

Κατά την υποδοχή, ο Ράμα επέδειξε μια ιδιαίτερη χειρονομία ευγένειας: απομάκρυνε ο ίδιος την ομπρέλα και γονάτισε μπροστά της, προκαλώντας έκπληξη.

img 20250516 wa0001 1024x576 1

Η Μελόνι φάνηκε να νιώθει λίγο αμήχανα και, με χιούμορ, απευθύνθηκε στον Ράμα λέγοντας: «Έντι, σταμάτα… Το κάνεις αυτό για να είμαστε στο ίδιο ύψος», προσπαθώντας έτσι να ελαφρύνει την ατμόσφαιρα με ένα αστείο σχόλιο.

Δείτε το βίντεο:

Γονατιστός στην εκκλησία ο Θανάσης Ευθυμιάδης: «Προσεύχομαι να βρω δύναμη να συγχωρέσω τους Ιούδες που με πρόδωσαν»

0

Μια ιδιαίτερη ανάρτηση ενόψει της Ανάστασης έκανε στα social media ο Θανάσης Ευθυμιάδης. Ο ηθοποιός, που εδώ και χρόνια ακολουθεί έναν εναλλακτικό τρόπο ζωής και ζει με τη γυναίκα του και τις δύο κόρες του κοντά στη φύση, δημοσίευσε στον προσωπικό του λογαριασμό στο Instagram ένα στιγμιότυπο από την επίσκεψή του σε κάποιον ναό και στο μήνυμά του αναφέρθηκε σε όλους εκείνους που τον έχουν προδώσει.

Η ανάρτησή του

«Για να έρθει η Ανάσταση, προσεύχομαι να μου δοθεί η δύναμη και να συγχωρέσω:

όλους τους Ιούδες που με πρόδωσαν, όλους τους φαρισαίους που άδικα με καταδίκασαν,

όλους τους ευθυνόφοβους που “ένιψαν τας χείρας τους”,

όλους όσους με κορόιδευαν όταν κουβαλούσα τον σταυρό μου ανεβαίνοντας τον Γολγοθά,

όλους όσους πρόθυμα βοήθησαν στη σταύρωση μου,

όλους όσους χάρηκαν όταν άφησα την τελευταία μου ανάσα.

Καθημερινοί άνθρωποι, που τις περισσότερες φορές λειτουργούν ασυνείδητα και δεν καταλαβαίνουν τι επιπτώσεις έχουν οι πράξεις τους. Εξ ου και τα τελευταία λόγια του Χριστού είναι:

“Πατέρα συγχώρεσέ τους, δεν ξέρουν τι κάνουν.”

Για να έρθει η αληθινή Ανάσταση, πρέπει να βρω τη δύναμη να τους συγχωρέσω και να ζητήσω συγνώμη για τα δικά μου λάθη.

Αλλιώς για άλλη μία χρονιά θα πάω στην εκκλησία με τα καλά μου ρούχα,

θα ανάψω την λαμπάδα μου,

θα τσουγκρίσω το αυγό μου,

θα πω τα χρόνια πολλά,

θα φάω τη μαγειρίτσα μου

και τίποτα δεν θα αλλάξει στη ζωή μου.

Καλή δύναμη σε όλους. Η Ανάσταση έρχεται», έγραψε ο Θανάσης Ευθυμιάδης.

Γονατιστοί ανεβαίνουν οι προσκυνητές στην Παναγία της Τήνου

0

Η Παναγία Τήνου, ο Ιερός Ναός Ευαγγελιστρίας, είναι ένα από τα σημαντικότερα λατρευτικά κέντρα της Ορθοδοξίας παγκοσμίως και αποτελεί τον συχνότερο προσκυνηματικό προορισμό μέσα στην Ελλάδα. Το νησί της Τήνου είναι άρρηκτα δεμένο με το Ναό της Μεγαλόχαρης και για πολλούς ταυτίζονται. Όποιος ζήσει το νησί αντιλαμβάνεται ότι μια γενίκευση δεν μπορεί να αποδώσει τη σχέση του ντόπιου με το Ναό που είναι βαθιά προσωπική. Ο ίδιος ο Ναός αναφέρεται μεταξύ των τηνιακών ως “Παναγία”.

Μάλιστα, στη θέση του Ιερού Ναού Ευαγγελιστρίας προϋπήρχε βυζαντινός ναός του Αγίου Ιωάννη του Προδρόμου, ο οποίος κατά την παράδοση πυρπολήθηκε σε πειρατική επιδρομή των Σαρακηνών, ενώ στην αρχαιότητα στην ίδια θέση υπήρχε αρχαίος ναός αφιερωμένος στον Διόνυσο.

Οικοδομήθηκε στην αρχική του μορφή μέσα σε τρία έτη (1823-1826) χάρη στην εθελοντική εργασία των Τηνιακών και τις χρηματικές συνεισφορές πιστών από κάθε γωνιά της Ελλάδας και αποτελεί το πρώτο αξιόλογο αρχιτεκτονικό μνημείο του απελευθερωμένου ελληνικού έθνους.

Πρόκειται για τρισυπόστατο ναό με θολωτά κλίτη και τρούλο πάνω από την Αγία Τράπεζα, που επιμελήθηκε αρχιτεκτονικά ο Σμυρνιός Ευστράτιος Καλονάρης. Τα μάρμαρα που χρησιμοποιήθηκαν από τον Πάνορμο και τη Δήλο, λάξευσαν καλλιτέχνες της Έξω Μεριάς δίνοντας τον καλύτερό τους εαυτό.

Το καμπαναριό ύψους 29μ., με τρία φανάρια (ορόφους), θυμίζει εκείνο της Αγίας Φωτεινής της Σμύρνης και αναστηλώθηκε το 1957 από τον Ιωάννη Φιλιππότη. Στους εξωτερικούς χώρους, φιλοτεχνήθηκαν ψηφιδωτά από άσπρα και μαύρα θαλασσινά βότσαλα.

Τα εκατοντάδες τάματα στο εσωτερικό του ναού κρύβουν το κάθε ένα τη δική του ιστορία.

Οι βοηθητικοί χώροι, τα μουσεία-συλλογές στον Ιερό Ναό Ευαγγελιστρίας Τήνου

Το κτιριακό συγκρότημα του Ιερού Ναού περιλαμβάνει επίσης τους παρακάτω βοηθητικούς χώρους:

Υπηρεσία Ιδρύματος: Στην ανατολική πλευρά του συγκροτήματος, στον όροφο, στεγάζονται το γραφείο συνεδριάσεων της Διοικούσας Επιτροπής του Ιδρύματος και οι σχετικές υπηρεσίες παροχής πληροφοριών, διεκπεραίωσης εκκλησιαστικών ιεροπραξιών (γάμοι, βαπτίσεις, κτλ.) και δωρεών.
Παρεκκλήσιο: Στο παρεκκλήσιο δεξιά της κεντρικής εισόδου ο προσκυνητής μπορεί να ανάψει τη λαμπάδα του, αφού για λόγους προστασίας του εσωτερικού του Ναού αλλά και διευκόλυνσης της ομαλής ροής των πιστών, δεν επιτρέπεται στον κυρίως Ναό.
Εξομολογητήρια: Στα εξομολογητήρια στη δυτική πλευρά του συγκροτήματος τελείται το μυστήριο της εξομολόγησης.
Ξενώνες Φιλοξενίας: Στην ανατολική πλευρά, οι ξενώνες μπορούν να φιλοξενήσουν τον πιστό μέχρι τρεις ημέρες. Διατίθεται σχετικό ενημερωτικό έντυπο για τον τρόπο λειτουργίας τους.
Σταθμός Πρώτων Βοηθειών: Στο βόρειο τμήμα του συγκροτήματος υπάρχει ο σταθμός παροχής πρώτων βοηθειών.
Αίθουσα Εκδηλώσεων: Στην ανατολική πλευρά υπάρχει αίθουσα στην οποία τελούνται επίσημες εκδηλώσεις του Ιδρύματος.

Τέλος, σε χώρους στον πρoαύλιο χώρο του Ιερού Ναού στεγάζονται τα παρακάτω μουσεία – συλλογές:
Έκθεση Εκκλησιαστικών Κειμηλίων και Εικόνων
Μαυσωλείο της Έλλης
Μουσείο Αντωνίου Σώχου
Μουσείο Τηνίων Καλλιτεχνών

Γονατιστή στον Ταξιάρχη με τον Θέμη Σοφό η Σταματίνα Τσιμτσιλή – Η αλήθεια για το τέταρτο παιδί

0

Η πίστη τους στον Θεό, τόσο της Σταματίνας Τσιμτσιλή όσο και του Θέμη Σοφού, είναι μεγάλη γι’ αυτό και το ζευγάρι δεν παραλείπει να επισκέπτεται αρκετά συχνά είτε τη Μονή του Αγίου Εφραίμ στη Νέα Μάκρη είτε τη Μονή του Ταξιάρχη Μανταμάδου στη Μυτιλήνη. Μάλιστα, στην τελευταία βρέθηκαν οι δυο τους μερικές μέρες πριν προκειμένου, για ακόμα μία φορά, να εκπληρώσουν το τάμα που έχουν κάνει για τον γιο τους Γιάννη Εφραίμ, αλλά και για να προσκυνήσουν με πίστη και ευλάβεια στο μοναστήρι, παίρνοντας την ευχή του πατέρα Χρήστου Τσιτμηδέλλη.

Το YOU εξασφάλισε κατ’ αποκλειστικότητα φωτογραφικά στιγμιότυπα από το ταξίδι της παρουσιάστριας και του συζύγου της στο νησί. Εξάλλου δεν είναι η πρώτη φορά που εκείνη οικογενειακά επισκέπτεται τη Μυτιλήνη, αφού εκεί βάφτισε πριν από 4 χρόνια τον γιο της, όπως είχε αποκαλύψει αποκλειστικά το YOU, λέγοντας τότε χαρακτηριστικά: “Βρεθήκαμε στο μοναστήρι μόλις 20 άτομα, ήταν ένα τάμα που είχαμε απέναντι στον Θεό και δεν θέλαμε να πάρει δημοσιότητα”.

Από την Τζώρτζια Συρίχα

Οι δυο τους, παρά το γεγονός ότι έχουν συνεχόμενες επαγγελματικές υποχρεώσεις, φροντίζουν να πηγαίνουν συχνά στο νησί για το τάμα τους -ίσως είναι η μοναδική φορά που το ανέβαλαν για μερικά χρόνια λόγω covid- και με την πρώτη ευκαιρία βρέθηκαν εκεί, όπου σε κλίμα απόλυτης κατάνυξης και ευλάβειας παρέμειναν για μία μέρα. “Η πίστη είναι ένα απάνεμο λιμάνι και ένα φως στην άκρη του κάθε δρόμου”, λέει η παρουσιάστρια, ενώ ο Πατέρας Χρήστος Τσιμτηδέλλης τής έδωσε την ευχή του και είπε με τη σειρά του: “Εύχομαι ο Ταξιάρχης να είναι κοντά σε εκείνη και στην οικογένειά της, χαρίζοντας τους υγεία, χαρά και ευτυχία”.

tsimtsilo

tsimtsili stamatina

Το ενδεχόμενο ενός τέταρτου παιδιού στον γάμο της Σταματίνας

Έχει συνηθίσει να μας εκπλήσσει με τις εγκυμοσύνες της και τόσο αυτή όσο και ο άντρας της λατρεύουν τα παιδιά και τη δημιουργία μιας πολυμελούς οικογένειας. Μπορεί, λόγω επαγγελματικών υποχρεώσεων, η Σταματίνα να μην σκέφτεται προς στιγμήν το ενδεχόμενο να αποκτήσει ένα τέταρτο παιδί, η αλήθεια όμως είναι ότι εκείνη αλλά και ο Θέμης Σοφός στο πίσω μέρος του μυαλού τους βλέπουν με μεγάλη χαρά την πιθανότητα να αποκτήσουν ακόμα ένα μωρό.

Μάλιστα, η ίδια σε παλαιότερη συνέντευξή της στο YOU είχε πει χαρακτηριστικά: “Δεν λέω όχι και ότι “έκλεισα”. Εξάλλου τα κορίτσια μου τώρα μεγάλωσαν και έχουν μια πολύ διαμορφωμένη προσωπικότητα, με βοηθάνε με τον Γιάννη και νοιάζονται για τον αδελφό τους, νιώθω πολύ τυχερή που τις έχω και φυσικά όλες μαζί κακομαθαίνουμε τον μικρό”…

Γονατιστή στην Παναγία της Τήνου νόμιζα ότι έχανα τα μωρά μου όταν ήρθε μια γιαγιά και ακούμπησε την κοιλιά μου

0

Σαν σήμερα πριν από 20 χρόνια, έπρεπε να εκπληρώσω ένα τάμα που είχα κάνει. Να σημειώσω για όσους δεν με ξέρουν, πως δεν είχα ποτέ καλή σχέση με τη θρησκεία, εκκλησία και παπάδες, όταν έκανα το τάμα νομίζω το έκανα για να κάνω περισσότερο το χατήρι στη γυναίκα που ήταν πάντα δίπλα μου σε όλα τα δύσκολα, τη θεία Μαίρη.

Όλοι όσοι γνώριζαν ότι είμαι έγκυος 4 μηνών, αλλά έμοιαζα ήδη με φάλαινα ετοιμόγεννη, με απέτρεπαν από το ταξίδι, σιγά μην τους άκουγα αλλά λέμε τώρα. (Ταξίδι, καράβι, θάλασσα, εξωσωματική, κίνδυνοι κλπ).

Ο δε κολλητός μου, μετά από τα γνωστά ”γαλλικά” του που συνηθίζει να μου σούρνει όταν είδε τη γνωστή διαδρομή που παίρνουν από το ένα αυτί είσοδος από το άλλο έξοδος, αποφάσισε να με συνοδέψει μετά της συζύγου του και τον δικό μου σύζυγο.

Όταν κατέβηκα στο λιμάνι της Τήνου, είχα με απεριόριστη λαχτάρα να πάω την ίδια στιγμή στη Χάρη Της. Κατάλαβα αυτό που περιέγραφαν όσοι έχουν πάει στο νησί, και που δεν μπορούσα με τη λογική μου να δεχτώ.Γονάτισα όπως ήμουν και ξεκίνησα, χωρίς να βλέπω ή να ακούω τίποτα. οι τρεις σωματοφύλακες, σταυροκοπήθηκαν αλλά δεν νομίζω ότι ήταν για την Παναγία αλλά γιατί δεν με είχε διαβάσει παπάς ακόμα.

Σε όλη μου τη διαδρομή, είχα αυτή την γνωστή βεβαιότητα ότι αφού μου τα έδωσε, δεν ήταν τώρα η στιγμή που θα τα έπαιρνε πίσω. Ότι δεν θα συμβεί τίποτα κακό. Δεν ήταν λογική, διαίσθηση ήταν Μα κι αν συνέβαινε, θα ήξερε Εκείνη καλύτερα. Μια μοιρολατρική παραδοχή , εντελώς ξένη για μένα.

Ο κολλητός μου , όρθιος δίπλα μου μαζί με τον άντρα μου για κάποιο λόγο προχωρούσαν σκυφτοί, νομίζω ότι μετρούσαν τα ψίχουλα που είχε εκείνο το φθαρμένο χαλί που κάποιος είχε στρώσει μέχρι τη Χάρη Της. Τι κι αν βγήκαν μαγαζάτορες και τους μάλωναν ότι με άφηναν χωρίς επιγονατίδες… Κάποιες καλές κυρίες ήρθαν να μου δώσουν νερό μη τυχόν και πάθαινα κάτι, κάποια γιαγούλα με χάιδεψε στο κεφάλι, πράγματα που συνέβησαν έξω από μένα και μου τα αφηγήθηκαν μετά…

Για μένα το σημαντικό ήταν να φτάσω… να φτάσω…. να μη σταματήσω…. μοναχά να φτάσω….

Κι αν πάθαινα κάτι; Λες να βλάψει κάτι την κοιλιά μου; Μήπως έκανα μαλακία; Μήπως δεν το σκέφτηκα καλά ρε συ; Πάψε μυαλό, έλεγα… τώρα δεν μιλάς εσύ. Τώρα έχουμε συζήτηση με τον Μεγάλο επάνω. Πάει καιρός που είμαστε μαλωμένοι… Μάλλον που εγώ του ήμουν θυμωμένη. Και γιατί Του μιλάω τώρα; Ίσως γιατί δεν υπάρχει κανένας πιο μεγάλος που να μπορώ να του ζητανιέψω την βοήθειά του για ό,τι πιο πολυτιμότερο μου φέρνει η ζωή μου…

Και αν κάποιοι το λογαριάζουν ως ταπείνωση, δεν με νοιάζει. Για τα παιδιά μου θα μπορούσα να ταπεινωθώ ή να εξευτελιστώ ακόμα. Ποια παιδιά σου; Αφού δεν έχεις γεννήσει; Και ποιος σου είπε ότι δεν είμαι μάνα επειδή δεν γέννησα ακόμα ρε έξυπνε;

Μα τι περίεργο πράγμα αυτές οι ορμόνες.. Εμένα το αγύριστο κεφάλι, την ισχυρογνωμοσύνη προσωποποιημένη να με κάνει να μιλάω με τον Μεγάλο σαν να μην πέρασε μια μέρα.. Ευτυχώς που δεν κρατάει μούτρα. Κι όσο κι αν ήμουν γονατισμένη είχε τέτοιο αέρα η ψυχή μου, ήταν τόσο ψηλά, ήμουν τόσο ήρεμη μέχρι που ένα ανεπαίσθητο χτύπημα χαμηλά με έκανε και σάστισα. Πάει …. αυτό ήτανε….. Κάτι πάει στραβά! Κάτι έγινε; Γιατί κάνει έτσι η κοιλιά μου; Το χάνω; Φεύγει; Α, ρε θεία Μαίρη…..

Και πέρασαν όλα από το μυαλό μου σε μια στιγμή. Όλα τα χιλιόμετρα, οι ενέσεις, οι συναντήσεις, τα ραντεβού, οι γιατροί, ντάξει πέρασαν και κάτι ξινές που είχαν και το στραβό λόγο στο στόμα με κάθε ευκαιρία… Πέρασαν τα ξενύχτια μας, οι συζητήσεις μας, τα όνειρά μας.. Αυτός ο άνθρωπος πως με άντεξε άραγε τόσο καιρό; Πως γίνεται ένας ξένος να σε στηρίζει, να σε αγαπάει, να σε αντέχει στιγμές που ούτε εσύ δεν αντέχεις τον εαυτό σου;

…. Πάει τελείωσε…. Αυτό πρέπει να ήταν. Κοντοστάθηκα. Η Λόλα δίπλα μου έκλαιγε.. Ο κολλητός ήθελε να βρίσει αλλά ήμασταν ένα βήμα από τα σκαλοπάτια της Παναγίας. Έβλεπα που είχε σφίξει τις γροθιές του, σημάδι ότι ήταν έτοιμος για έκρηξη. Ο άντρας μου ήταν κάτασπρος. Σιωπηλός. Με κοίταζε μόνο στα μάτια, νομίζω περίμενε ένα μου πρόσταγμα για να αντιδράσει σε ό,τι θα έλεγα. Μα εγώ προσπαθούσα να δω αν έχω αίμα , γιατί το φτερούγισμα δεν σταμάταγε, γιατί Παναγίτσα δεν ξέρω αν έχει γιατρό στο νησί, κάνε να μην έχει φύγει ο γιατρός από Αθήνα, να προλάβω να πάμε μήπως όμως έτσι έσπαγαν τα νερά ρε χαζό και δεν το ξέρεις; καθότι δεν σου δίνουν ντοκτορα και οδηγίες χρήσης με το που γκαστρώνεσαι, και μια ηλιθιότητα την κουβαλάς.

Ξανά το χτύπημα χαμηλά.. Κι εγώ να σκέφτομαι, πως τα σκαλιά θα τα ανέβω ακόμα και μισοπεθαμένη… Το πρόβλημά μου ήταν να ξεγελάσω αυτούς τους χαζούς που κουβάλησα μαζί μου να μη με πάρουν σηκωτή. Να μη μας διακόψουν τη μυστική συμφωνία που ένοιωθα πως πρέπει ό,τι κι αν γίνει να την σφραγίσω.

Δεν ξέρω από που ήρθε μια γιαγιά, γονάτισε δίπλα μου κι έβαλε το χέρι της στην κοιλιά μου.
-”Με το καλό να τα δεχτείς” μου είπε. ”Τώρα τα άκουσες;”
-”Τα άκουσα;”
-”Μα ναι.. τώρα τα ένοιωσες ; Κλωτσάει βρε παιδί μου, δεν το νοιώθεις;”
-”Δεν φεύγουνε; Δεν ….πάνε; ”
-”Όχι πουλάκι μου… Δεν πάνε…. Οι κόρες σου έρχονται!!!!!”

Ξανέσκυψα το κεφάλι και συνέχισα για να ανέβω τα σκαλιά…
Θυμάμαι μόνο τη μαυρισμένη εικόνα, τα τάματα κι όταν ακούμπησα το μάγουλό μου στο μάρμαρο σαν να είχα καταφέρει το μεγαλύτερό μου άθλο. Μονάχα τότε γαλήνεψε η ψυχή μου. Εκείνη ακριβώς τη στιγμή.

Και ήρθαν… Και ποτέ δεν έμαθα πως η γιαγιά ήξερε το φύλο των μωρών. Ούτε το πόσα μωρά ήταν…

Σαν σήμερα πριν από 20 χρόνια, έζησα κάτι που το κρατούσα μόνο για μένα. Μα είναι που έχει φύγει η θεία Μαίρη, δεν μπορώ πια να την πάρω τηλέφωνο να της πω Χρόνια πολλά και σε λίγες μέρες έχει γενέθλια.

Είναι που τα ψυχάκια μου μεγάλωσαν και τσακώνονται τώρα ποια μπλούζα θα πάρει η κάθε μία τώρα που θα χωριστούν για πρώτη φορά για να σπουδάσουν… Είναι που λείπει το μικρό μου από το σπίτι κάμποσο καιρό και μου λείπει αφάνταστα. Είναι που δεν είχα μοιραστεί ποτέ αυτή την ιστορία και δεν ξέρω τι στο καλό με έπιασε απόψε, μα … αν κάποιος μπορεί να με καταλάβει είναι μονάχα εδώ μέσα.

ΥΓ. Συνεχίζω να μην πηγαίνω εκκλησία. Μα η κουβέντα μου με το Μεγάλο, δεν διεκόπη ποτέ ξανά από τότε.

Αντιγόνη Ναταλία

Γονάτισε ο Μητροπολίτης στο μνήμα του Χρήστου: Το όραμα του 31χρονου που σκοτώθηκε το βράδυ της Ανάστασης

Ο Χρήστος Σταυρόπουλος, που σκοτώθηκε το βράδυ της Ανάστασης, όταν ένα όχημα έκανε αναστροφή στα Σιχαινά και εκείνος οδηγούσε τη μηχανή του και «καρφώθηκε» πάνω του, είχε ένα όραμα με τον Άγιο Ραφαήλ.

Το περασμένο Σάββατο τελέστηκε το τρισάγιό του και ο Μητροπολίτης Πατρών Χρυσόστομος εξέφρασε την επιθυμία να παραστεί, όπως είχε κάνει και στην κηδεία του, μετά το Πάσχα 2022, ανήμερα της εορτής του Αγίου Ραφαήλ και μάλιστα, γονάτισε πάνω στο μνήμα του Χρήστου και προσευχήθηκε.

Ο  κηδεύτηκε εκείνη την ημέρα, τέσσερις ημέρες μετά τον θάνατό του, ανήμερα της εορτής του Αγίου που λάτρευε, για τον οποίον είχε αλλάξει η ζωή του, και γιατί- όπως ο ίδιος είχε περιγράψει και το επιβεβαίωναν και οι φίλοι του- είχε «προσωπική συνάντηση» μαζί του.

Η ιστορία ξεκινά το 2010, όταν ο Χρήστος ήταν μόλις 19 ετών και είχε ολοκληρώσει τη στρατιωτική του θητεία. Σύμφωνα με την αδελφή του Βασιλική, εκείνη την ημέρα έβρεχε καταρρακτωδώς και ο Χρήστος μαζί με την παρέα του βρίσκονταν σε ένα καφέ στην Βούντενη.

Το ανατριχιαστικό όραμα που είχε ο Χρήστος Σταυρόπουλος

Όπως αποκαλύπτει “κάποια στιγμή ανοίγει η πόρτα του καφέ και μπαίνει μέσα ένας άνδρας. Δεν είχε βραχεί, δεν κρατούσε ομπρέλα και αυτό έκανε εντύπωση. Πηγαίνει στον Χρήστο και τον αποκαλεί με το όνομά του, ενώ ο αδελφός μου δεν τον είχε ξαναδεί. Τον καλεί να βγει έξω. Ο Χρήστος σηκώνεται και τον ακολουθεί. Οι φίλοι του επιχείρησαν να πάνε μαζί του, αλλά εκείνος τους είπε να καθίσουν στη θέση τους. Ο άνδρας τού ζήτησε να μεταβούν στο εκκλησάκι της Αγίας Παρασκευής. Στάθηκαν κάτω από το σκέπαστρο για να μην βρέχεται ο Χρήστος, γιατί ούτως ή άλλως ο άνδρας δεν βρεχόταν. Του είπε κάποια πράγματα για το παρελθόν και το μέλλον. Ο Χρήστος επέμενε να μάθε ποιος είναι.

Ο άνδρας τού πιάνει το χέρι και ο αδελφός μου το αισθάνθηκε σαν μπαμπάκι. Ο άνδρας που ευωδίαζε του είπε ότι «κάτι του έχει τάξει και δεν το ‘χει κάνει». Ο Χρήστος τον ξαναρώτησε ποιος είναι και τότε ο άνδρας του είπε να μπει μέσα στο εκκλησάκι και να κοιτάξει την εικόνα τέρμα αριστερά. «Αυτός είμαι» του είπε. Ο Χρήστος μπήκε μέσα και είδε την εικόνα του Αγίου Ραφαήλ. Οι φίλοι του τον είχαν ακολουθήσει τελικά και είδαν τη σκηνή. Ο άνδρας άρχισε να κατηφορίζει… ενώ δεν βρεχόταν! Η παρέα ήταν συγκλονισμένη”.

Ήταν μεσάνυχτα και ο Χρήστος Σταυρόπουλος πήγε γρήγορα σπίτι του. Διηγήθηκε στην μητέρα του όλα όσα είχε βιώσει. Από εκείνη την ημέρα η ζωή του άλλαξε. Πήγαινε συχνά στο Μοναστήρι του Αγίου Ραφαήλ στη Μυτιλήνη, ενώ από όλα όσα του είπε ο άνδρας που συνάντησε, μόνο ένα δεν είχε πει στις αδελφές και τη μητέρα του. Το μόνο που είχε πει στη Βασιλική ήταν ότι «κάποιος θα φύγει. Όχι η μαμά. Θα δεις και θα καταλάβεις».

Η οικογένεια συνδυάζει εκείνο το όραμα με τον πρόωρο θάνατό του. Και ο εξομολόγος του είχε πληροφορηθεί όσα του είχαν συμβεί, ενώ και ο Μητροπολίτης ήταν ενημερωμένος και μάλιστα είχε παραστεί και στην κηδεία και στον επικήδειο υπογράμμισε ότι «το παιδί είναι μαζί με τους Αγίους. Ανέβηκε επάνω, και έψαλε το Χριστός Ανέστη μαζί με τον Άγιο Ιωάννη τον Χρυσόστομο και υποδέχθηκε πρώτος τον Χριστό στην Ανάστασή του».

Τα ίδια συγκινητικά λόγια επανέλαβε ο Μητροπολίτης και στο τρισάγιο, γνωρίζοντας τα πάντα για την ιστορία του 31χρονου που «έφυγε» τόσο νωρίς.

«Στο φέρετρο ήταν λες και χαμογελούσε. Είχε το χρώμα του, δεν του έβαλαν μακιγιάζ, μας έχει δώσει τρομερή δύναμη. Γνωρίζουμε ότι είναι κοντά στον Άγιο Ραφαήλ. Το πιστεύουμε» κατέληξε στην «Π» η Βασιλική Σταυροπούλου.

gonatise o mitropolitis sto mnima toy christoy to orama toy 31chronoy poy skotothike to vrady tis anastasis

Πηγή: pelop.gr

 

Γονάτισε με τη γαλανόλευκη στη πλάτη: 3η στον κόσμο η Αντιγόνη Ντρισμπιώτη – Ξέσπασε σε λυγμούς

0

Η Αντιγόνη Ντρισμπιώτη είναι μια γυναίκα πρότυπο. Κατάφερε να πάρει το χάλκινο μετάλλιο στο παγκόσμιο πρωτάθλημα στίβου και μας έκανε περήφανους ξανά.

Τρίτη στον κόσμο η Αντιγόνη Ντρισμπιώτη

Ειδικότερα, η Ελληνίδα πρωταθλήτρια, που τερμάτισε με την ελληνική σημαία στα χέρια, ανέβηκε στο τρίτο σκαλί του βάθρου, σε παγκόσμιο επίπεδο, έναν χρόνο μετά από τον διπλό θρίαμβο στο Ευρωπαϊκό πρωτάθλημα του Μονάχου και τέσσερις ημέρες μετά από την κούρσα της στα 20 χλμ. βάδην

Η Αντιγόνη Ντρισμιώτη, με χρόνο 2.43.22, έδωσε στην Ελλάδα το πρώτο της μετάλλιο στο παγκόσμιο πρωτάθλημα στίβου της Βουδαπέστης, έναν χρόνο πριν τους Ολυμπιακούς Αγώνες του Παρισίου, ενώ αμέσως μετά την ολοκλήρωση του αγώνα της, γονάτισε και “λύγισε” από την συγκίνηση.




Η εξαιρετική κούρσα της

Η Αντιγόνη Ντρισμπιώτη έκανε μια εξαιρετική κούρσα, όχι μόνο σε επίπεδο αγωνιστικής ετοιμότητας, αλλά και τακτικής, φτάνοντας στον μεγάλο της στόχο.

Η αθλήτρια του Μπρεντ Βάλανς, από το πρώτο χιλιόμετρο, επέλεξε να ακολουθήσει το ρυθμό και να μείνει στις επτά προπορευόμενες αθλήτριες, ενώ περίπου στα μισά, πέντε αθλήτριες έμειναν να διεκδικούν τα τρία μετάλλια.

Μετά το 22ο, οι Πέρεζ και η Γκαρσία “κλείδωσαν” την πρώτη και δεύτερη θέση αντίστοιχα, με την Ντρισμπιώτη και την Κιγιάνγκ για λίγα ακόμη χιλιόμετρα να πηγαίνουν παρέα και η Ελληνίδα αθλήτρια πέρασε ξεκάθαρα τρίτη, από το 27ο χιλιόμετρο κι έπειτα και κατέκτησε το χάλκινο μετάλλιο.

Η Ελληνίδα πρωταθλήτρια, μετά την 4η θέση πέρυσι στο Όρεγκον, κατάφερε να κατακτήσει το πρώτο της μετάλλιο σε Παγκόσμιο Πρωτάθλημα και το πρώτο μετάλλιο της χώρας στη διοργάνωση σε οποιαδήποτε απόσταση του βάδην.

21 5 2048x1372 1

Κλείνοντας, της ευχόμαστε τα καλύτερα. Είναι πολύ ταλάντούχα γυναίκα.

Γονατίζουν οι υγειονομικοί: Εξαντλημένοι κοιμούνται στα πατώματα του Ευαγγελισμού

0

Εικόνες από υγειονομικούς στον Ευαγγελισμό, που δίνουν τη μάχη με την πανδημία από την πρώτη γραμμή, να ξαποσταίνουν σε πατώματα, στρωματσάδα, δίνει στη δημοσιότητα το Πανεργατικό Αγωνιστικό Μέτωπο, καταγγέλλοντας τις συνθήκες εργασίας τους.

«Υγειονομικοί του ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟΥ στην πρώτη γραμμή ενάντια στην πανδημία ΕΞΑΝΤΛΗΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΥΠΟ ΚΑΤΑΡΡΕΥΣΗ προσπαθούν να ξεκουραστούν στο πάτωμα!

Την ίδια ώρα που η κυβέρνηση αντί να επιτάσσει “ταϊζει” με ζεστό χρήμα τους κλινικάρχες #κυβερνηση_Μητσοτακη #Ευαγγελισμος #COVID19» αναφέρει σε ανάρτησή του το ΠΑΜΕ.

Γολγοθάς η επιστροφή των εκδρομέων: 10 ώρες το ταξίδι Θεσσαλονίκη – Αθήνα, μποτιλιάρισμα χιλιομέτρων στο Μαρτίνο

0

Xαμός σε εθνική οδό και παραδρόμους – Ουρές χιλιομέτρων με μποτιλιαρισμένα αυτοκίνητα

Στην περιοχή του Μαρτίνου, έχουν σχηματιστεί ουρές περίπου 10 χιλιομέτρων καθώς το μποτιλιάρισμα ξεκινά λίγο μετά τα διόδια της Τραγάνας – Δείτε βίντεο και χάρτες

Σε Γολγοθά έχει εξελιχθεί η επιστροφή των εκδρομέων των Χριστουγέννων στην Αθηνών – Λαμίας, με τους ταξιδιώτες να χρειάζονται για τη διαδρομή από τη Θεσσαλονίκη προς την πρωτεύουσα ακόμη και 10 ώρες.

oures ethnike odos

Τα μεγαλύτερα προβλήματα, εντοπίζονται στην περιοχή του Μαρτίνου, στο 125 χλμ της ΠΑΘΕ, όπου έχουν σχηματιστεί ουρές περίπου 10 χιλιομέτρων καθώς το μποτιλιάρισμα ξεκινά λίγο μετά τα διόδια της Τραγάνας.

Λίγα χιλιόμετρα μετά τα διόδια, τα οχήματα που κινούνται στον άξονα ΠΑΘΕ προς Αθήνα υποχρεώνονται να περιοριστούν σε μία λωρίδα κυκλοφορίας. Στη συνέχεια, μέσω ρυθμίσεων της Τροχαίας, οδηγούνται στον παράδρομο που κατευθύνεται προς το Κάστρο και την εθνική οδό για να συνεχίσουν προς Αθήνα.

sequence 01.00 00 13 24.still003

Βίντεο από την Αθηνών – Λαμίας:

Δείτε βίντεο από το απόγευμα της Κυριακής με τις ουρές χιλιομέτρων μετά τα διόδια της Τραγάνας:

@lamiareport.gr

Ατελείωτες ουρές χιλιομέτρων στην εθνική οδό Λαμίας – Αθηνών

♬ πρωτότυπος ήχος – LamiaReport.gr

Η κίνηση στις παρακάμψεις γίνεται σημειωτόν, ενώ, σε κάποιες περιπτώσεις υπάρχει μποτιλιάρισμα με αποτέλεσμα να υπάρχει ταλαιπωρία των οδηγών και ο χρόνος διέλευσης να αυξάνεται σημαντικά.

Δείτε χάρτες από τις περιοχές όπου εντοπίζονται προβλήματα λίγο πριν τις 23.30:

kinisi6

kinisi7

Ποια μπλόκα διαχωρίζουν τη θέση τους και επιμένουν στο «όχι» στον διάλογο

Την ίδια ώρα, σε απόφαση για τη συνέχιση των κινητοποιήσεων χωρίς άμεση συνάντηση με την κυβέρνηση κατέληξε η Γενική Συνέλευση στο μπλόκο της διασταύρωσης Προσοτσάνης – Κοκκινογείων. Αγρότες από το σημείο τονίζουν ότι παραμένουν στην ενιαία γραμμή που αναδείχθηκε από τις γενικές συνελεύσεις της Νίκαιας και των Σερρών.

Επιπλέον, την ίδια στάση κρατά και το μπλόκο του τελωνείου Ευζώνων, από το οποίο αγρότες τονίζουν πως «είμαστε εδώ, δεν πάμε σε καμία συνάντηση», επισημαίνοντας ότι οι αποφάσεις λαμβάνονται σε πανελλαδικό επίπεδο «και όχι απομονωμένα».

Δείτε και φωτογραφίες του LamiaReport από τις ουρές χιλιομέτρων στη Λαμίας – Αθηνών

Οι εικόνες που θα δείτε στο βίντεο του LamiaReport είναι από την εθνική οδό Λαμίας – Αθηνών, στο ύψος της γέφυρας του Μαρτίνου, όπου η ουρά των αυτοκινήτων φτάνει πλέον μέχρι τα διόδια της Τραγάνας.

sequence 01.00 00 00 09.still001 sequence 01.00 00 06 19.still002 sequence 01.00 00 13 24.still003 1 sequence 01.00 00 27 13.still004 sequence 01.00 00 30 09.still005 sequence 01.00 00 33 01.still006 sequence 01.00 00 36 24.still007 sequence 01.00 00 54 21.still008 sequence 03.00 00 01 21.still001 sequence 03.00 00 14 24.still002 sequence 03.00 00 26 14.still003 sequence 03.00 00 32 00.still004 sequence 03.00 00 32 00.still005 sequence 03.00 00 36 07.still006 sequence 03.00 00 51 23.still007 sequence 03.00 01 35 06.still008 sequence 03.00 02 01 19.still009 sequence 03.00 02 28 09.still010 sequence 03.00 02 55 23.still011 sequence 03.00 03 13 06.still012 sequence 03.00 04 18 19.still013

Γολγοθάς δίχως τέλος για τον Γιώργο Δασκαλάκη: «Σε λιγάκι τα ποδαράκια μου θα είναι ίδια με το μπαστούνι μου»

0

Ο γνωστός τραγουδιστής Γιώργος Δασκαλάκης συνεχίζει να μάχεται με τον καρκίνο και όλα δείχνουν πως έχει μεγάλη θέληση να βγει νικητής.

Ο ίδιος, πόσταρε μια φωτογραφία στη σελίδα του στο Facebook, στην οποία τον είδαμε να ποζάρει πάνω σε μια ζυγαριά, έχοντας μαζί του και το μπαστούνι του και συγκλονίζει με τα όσα γράφει.

«Καλό μεσημέρι Αγάπες μου και καλή εβδομάδα να έχουμε με το καλύτερο φωτογράφο…. Μαμά ΚΩΝΣΤΑΝΤΊΝΑ!!!

Παλιά δεν ανέβαινα σε ζυγαριά γιατί έδειχνε όλο και προς τα πάνω… τώρα αποφεύγω γιατί δείχνει όλο και προς τα κάτω…

daskalakis

Σε λιγάκι τα ποδαράκια μου θα είναι ίδια με το μπαστούνι μου (χαχα)… Να γελάσουμε και λίγο…
Συνεχίζουμε να παλεύουμε το Θηρίο… δεν θα μας κερδίσει… Όσες παρενέργειες και ας μου έφερε… Στις οποίες ακόμα δεν αναφέρομαι…
Εύχομαι Υγεία σε όλο τον Κόσμο και η Παναγία μαζί μας!!!
ΑΜΗΝ », έγραψε χαρακτηριστικά στη λεζάντα της ανάρτησής του στο Facebook ο Γιώργος Δασκαλάκης.

Δείτε τη φωτογραφία που μοιράστηκε μαζί μας εδώ:

1687276050343 948955912 daskalakis