Blog Σελίδα 10535

Έκανε το εμβόλιο για τον κορονοϊό ο Bill Gates

0

Ο Μπιλ Γκέιτς έκανε σήμερα 22 Ιανουρίου το εμβόλιο για τον κορονοϊό και ανέβασε φωτογραφία στον λογαρισμό του στο Instagram.

Συγκεκριμένα έγραψε:

Ένα από τα οφέλη της ηλικίας των 65 ετών είναι ότι δικαιούμαι να κάνω το εμβόλιο για τον COVID-19. Έκανα την πρώτη μου δόση αυτή την εβδομάδα και νιώθω υπέροχα. Ευχαριστώ όλους τους επιστήμονες, τους συμμετέχοντες σε δοκιμές, τους εθελοντές και τους εργαζόμενους στον τομέα της υγειονομικής περίθαλψης που μας έφτασαν σε αυτό το σημείο.

Η ανάρτηση στο Instagram:

Πέθανε η ηθοποιός Τιτίκα Σαριγκούλη

0

Πέθανε σε ηλικία 87 ετών η ηθοποιός, Τιτίκα Σαριγκούλη. Η κηδεία της θα γίνει στις 11 το πρωί της Δευτέρας, στο 3ο Νεκροταφείο.

Γεννήθηκε το 1934 στην Αθήνα όπου και μεγάλωσε, ενώ σε νεαρή ηλικία σπούδασε ηθοποιός, ξεκινώντας την πορεία της στο χώρο του κινηματογράφου και του θεάτρου στις αρχές της δεκαετίας του 1960. Το 1960 έκανε το κινηματογραφικό της ντεμπούτο στη ταινία «Το μυστικό του κόκκινου μανδύα». Ακολούθησαν δύο ακόμη συμμετοχές στον κινηματογράφο τα επόμενα χρόνια στις ταινίες «Φαίδρα» και «Πρώτο καρδιοχτύπι».

3363872

Την ίδια δεκαετία ξεκίνησε να ασχολείται πιο ενεργά με τη συγγραφή, γράφοντας περισσότερα από 60 βιβλία με πιο πρόσφατα τα «Κίλωνας ο Αθηναίος» και «Βασιλιάς Κωνσταντίνος ο Μέγας: Τραγωδία σε πέντε πράξεις», ενώ διετέλεσε μέλος της Ενωσης Νέων Ελλήνων Λογοτεχνών.

11082289 1558250951092637 4277429120094050330 o

Το 2015, ο ΓΓ της ΚΕ του ΚΚΕ, Δημήτρης Κουτσούμπας, απένειμε τιμητικό έπαινο στην Τιτίκα Σαριγκούλη μετά την παράσταση «Βάκχες» του Ευριπίδη που παρουσιάστηκε τον Σεπτέμβρη του 2015 στο Θέατρο της Πετρούπολης, μια παράσταση που παρουσιάστηκε και στο Φεστιβάλ της ΚΝΕ. Η Τιτίκα Σαριγκούλη έγραψε και σκηνοθέτησε θέατρο, ενώ πρωταγωνίστησε σε πολλές θεατρικές παραστάσεις με τελευταία το κλασικό έργο του Φεντερίκο Γκαρθία Λόρκα «Το σπίτι της Μπερνάρντα Αλμπα», παράσταση που παρουσιάστηκε τον περασμένο Γενάρη και στην έδρα της ΚΕ του ΚΚΕ, το 2019.

Ξεκινάει αύριο το καρναβάλι της Πάτρας… διαδικτυακά

0

«Το πλήρωμα… του χρόνου» θα είναι το φετινό θέμα του πατρινού καρναβαλιού, που θα ξεκινήσει μεθαύριο Σάββατο με την τελετή έναρξης και την παράδοση του καρναβαλικού λαβάρου στον δήμαρχο, Κώστα Πελετίδη.

Το καρναβάλι της Πάτρας θα πραγματοποιηθεί τηρώντας όλα τα μέτρα προστασίας κατά του κορωνοϊού και με την ελπίδα να είναι το τελευταίο καρναβάλι της οθόνης.

Σύμφωνα με την πρόεδρο της κοινωφελούς επιχείρησης, «Καρναβάλι Πάτρας», Ήρα Κουρή, «έχει ετοιμαστεί, σε συνεργασία με τον πολιτιστικό οργανισμό του δήμου και το ΔΗΠΕΘΕ, ένα πλούσιο πρόγραμμα δράσεων, που θα μεταδίδονται τηλεοπτικά και διαδικτυακά μεταφέροντας τον παλμό του καρναβαλιού και της πατρινής δημιουργίας σε κάθε γεωγραφική άκρη με την συνδρομή της τεχνολογίας».

Δείτε το live από εδώ:

Από την πλευρά του, ο δήμαρχος Πατρέων, Κώστας Πελετίδης, επεσήμανε ότι «στόχος μας είναι να αλλάξει η διάθεση στον κόσμο, να μεταδώσουμε νότες αισιοδοξίας και χαράς, να πούμε όχι στην απαισιοδοξία και στην καταθλιπτική ατμόσφαιρα και να δοθεί μια ανάσα σε όλους τους συμπολίτες μας που ζουν και μέσα σε ένα δύσκολο οικονομικό περιβάλλον». Παράλληλα, τόνισε ότι «ο δήμος και όλες οι υπηρεσίες του θα δώσουμε τον καλύτερό μας εαυτό, ώστε, παρά τις δυσκολίες, να κάνουμε αρκετά πράγματα και να απολαύσουμε το καρναβάλι έστω και από μακριά», ενώ απηύθυνε κάλεσμα σε όλους τους Πατρινούς «να μην σπεύσουν για να δουν από κοντά τα δρώμενα της τελετής έναρξης», κάνοντας σαφές ότι «θα τηρηθούν όλα τα πρωτόκολλα κατά της πανδημίας».

Οι φετινές δράσεις του καρναβαλιού

Μιλώντας για τις φετινές δράσεις του πατρινού καρναβαλιού, η Ήρα Κουρή, είπε ότι «θα πραγματοποιηθούν σύμφωνα με τα τηρούμενα υγειονομικά πρωτόκολλα και θα έχουν ως στόχο να προβάλλουν δημιουργικές πτυχές της μεγάλης γιορτής της Πάτρας που έχουν καλλιτεχνικό πρόσημο και συνδέουν το καρναβάλι με τις τέχνες». Επίσης, είπε ότι «οι δράσεις θα χαρακτηριστούν από ματιές στην ιστορία και στο παρελθόν, αλλά και από την προοπτική για το αύριο της κορυφαίας διοργάνωσης».

Όπως εξήγησε, «θεατρικές παραστάσεις, συναυλίες, διαγωνισμοί τραγουδιού, δράσεις του κρυμμένου θησαυρού, το πανελλήνιο φεστιβάλ σάτιρας ερασιτεχνικών θιάσων, “Μώμος ο Πατρεύς”, και πολλά άλλα θα αξιοποιηθούν με τον καλύτερο τρόπο, ώστε μέσω των τηλεοπτικών μεταδόσεων και του διαδικτύου να δώσουν την ευκαιρία σε όλους να αφουγκραστούν την ατμόσφαιρα των ημερών, προσαρμοσμένη βέβαια στις ανάγκες που επιβάλλονται, ώστε αυτό το καρναβάλι να είναι το τελευταίο καρναβάλι της οθόνης». Μάλιστα, όπως σημείωσε, «οι φετινές δράσεις έχουν σχεδιαστεί με απόλυτα προσεκτικό οικονομικό προγραμματισμό και χωρίς σπατάλες και παράλληλα θα προσπαθήσουμε να προσφέρουμε ανάσες ζωής καθ΄ όλη την καρναβαλική περίοδο».

Χωρίς παιχνίδι κρυμμένου θησαυρού το φετινό καρναβάλι

Από την πλευρά της, η διευθύντρια αρχιτεκτονικού σχεδιασμού, Ελένη Αλεξοπούλου, είπε ότι «επειδή φέτος δεν μπορεί, λόγω των μέτρων κατά του κορωνοϊού, να γίνει το παιχνίδι του κρυμμένου θησαυρού στην πλατεία Γεωργίου, αποφασίσαμε να στήσουμε εκεί ένα άρμα που έχει αναφορά στον κορωνοϊό».

Ακόμη, είπε ότι «καρναβαλικά στοιχεία θα τοποθετηθούν και στην πλατεία Τριών Συμμάχων και στον πεζόδρομο της Αγίου Νικολάου, καθώς και σε άλλα σημεία της πόλης, δίνοντας με αυτόν τον τρόπο μια νότα χαράς στους Πατρινούς, αλλά και σε όλους όσους παρακολουθήσουν από μακριά το καρναβάλι μας». Όσον αφορά στα μέτρα προστασίας από τον κορωνοϊό, ο συντονιστής των δρώμενων της τελετής έναρξης, Δημήτρης Πολίτης, είπε ότι «όλοι οι συντελεστές έχουν λάβει άδεια από τη γενική γραμματεία Πολιτικής Προστασίας για τα κινηματογραφικά γυρίσματα των εκδηλώσεων και όλοι θα υποβληθούν σε covid τεστ».

Με τελάληδες η έναρξη του φετινού καρναβαλιού

Την έναρξη του φετινού πατρινού καρναβαλιού θα προαναγγείλουν αύριο και μεθαύριο οι δυο τελάληδες, η Μαρία Αγουρίδη και ο Γιώργος Λογαράς, με το μουσικό άρμα στους δρόμους της πόλης, ενώ το πρωί του Σαββάτου θα γίνει η παράδοση του καρναβαλικού λαβάρου στον δήμαρχο Πατρέων, σύμφωνα με την απόλυτη τήρηση των υγειονομικών μέτρων και πρωτοκόλλων.

Η τελετή έναρξης θα γίνει στις 9:00 το βράδυ με όλα τα πρωτόκολλα προφύλαξης, για τους εμπλεκόμενους, λόγω κορωνοϊού, μέσα από το δημοτικό θέατρο «Απόλλων» και θα μεταδοθεί τηλεοπτικά σε ζωντανή εκπομπή από τοπικά – περιφερειακά κανάλια και σε live streaming από το site του διαδικτύου και την επίσημη σελίδα του πατρινού καρναβαλιού carnivalpatras.gr. Σύμφωνα με την κοινωφελή επιχείρηση «Καρναβάλι Πάτρας», η τελετή που θα διαρκέσει περίπου 2,5 ώρες, «θα εστιάσει στα συστατικά που αποτελούν το μακρόχρονο καρναβάλι, ρίχνοντας φως σε ορισμένα από τα σημεία, γεγονότα σταθμούς της υπεραιωνόβιας ιστορίας του θεσμού πλαισιωμένα με ορισμένα εμβληματικά, αγαπημένα και διαχρονικά καρναβαλικά τραγούδια, ενώ παράλληλα θα λάβουν χώρα θεατρικά, μουσικά και χορευτικά δρώμενα».

Τέλος, ό,τι αφορά τους συντελεστές της τελετής έναρξης, την συγγραφή του σεναρίου, της πρόζας των τελάληδων, την παρουσίαση σε μια εξωτερική σύνδεση και τη σκηνοθεσία τα έχει αναλάβει, ο Δημήτρης Πολίτης, την τηλεσκηνοθεσία, ο Παναγιώτης Φαφούτης, ενώ κεντρικός παρουσιαστής των δράσεων θα είναι ο δημοσιογράφος, Ιάσονας Τσόλης μαζί με την Κατερίνα Τσουκαλά, την Μαρία Αγουρίδη και τον Γιώργο Λογαρά.

Τόνια Σωτηροπούλου: «Ήμουν 18 κι εκείνος 54 – Μπήκε στο καμαρίνι μου και πήγε να με φιλήσει»

0

Τη δική της δυσάρεστη εμπειρία σεξουαλικής παρενόχλησης περιγράφει στην εφημερίδα “Τα Νέα” η Τόνια Σωτηροπούλου και μοιράζεται τη γνώμη της για το ελληνικό #MeToo.

«Δυστυχώς ως γυναίκα κι εγώ έχω υποστεί σεξουαλική παρενόχληση. Στον χώρο της δουλειάς, στον δρόμο, στην καθημερινότητά μου. Την πρώτη φορά που μου έτυχε, η αρχική μου σκέψη ήταν μήπως έκανα εγώ κάποιο λάθος και έδωσα λάθος δικαίωμα. Δυστυχώς, αυτή είναι πάντα η σκέψη και είναι λάθος. Δεν χρειάζεται να δοθεί δικαίωμα όταν κάποιος έχει ήδη αποφασίσει πως μπορεί να σε μεταχειριστεί με συγκεκριμένο τρόπο και πως εσύ δεν θα κάνεις τίποτα γι’ αυτό» γράφει η γνωστή ηθοποιός.

Η ίδια μάλιστα είχε αποκαλύψει τι συνέβη στο ξεκίνημα της καριέρας της, κατά τη διάρκεια γυρισμάτων, στην πρώτη τηλεοπτική της απόπειρα. «Είχα μια μέρα γύρισμα και εκεί ήταν ένας ηθοποιός που παίζαμε σε κάποιες σκηνές μαζί. Εγώ ήμουν τότε 18 κι εκείνος 54. Όταν τέλειωσε το γύρισμα πήγα στο καμαρίνι μου, αλλάζω, πάω να πάρω την τσάντα μου και μπαίνει μέσα και πάει να με φιλήσει. Το πρώτο πράγμα που σκέφτηκα ήταν τι σιχαμένο και τρομακτικό είναι αυτό που κάνει, που απλά μπήκε στον χώρο μου και ήρθε πάνω μου» είχε δηλώσει χαρακτηριστικά η Τόνια Σωτηροπούλου στην εκπομπή της ΕΡΤ2 «Συν γυναιξί».

Όταν η ηθοποιός αντέδρασε και αρνήθηκε να υποκύψει, ο άνδρας που της επιτέθηκε συνέχισε να την πιέζει. Της είπε με νόημα πως οι περισσότερες κοπέλες στην ηλικία της, αν θέλουν να κάνουν καριέρα στην υποκριτική, περνούν πρώτα από το κρεβάτι σκηνοθετών, γνωστών ηθοποιών και παραγωγών ώστε να τύχουν της απαραίτητης στήριξης στον χώρο.

Όπως σημειώνει στα “Νέα” η Τόνια Σωτηροπούλου: «Το πρόβλημα του σεξισμού και της σεξουαλικής παρενόχλησης ξεκινά από τη βαθιά ριζωμένη πεποίθηση που έχει μια μερίδα αντρών, ότι οι γυναίκες είναι υποδεέστερα όντα άρα κάτι από εμάς τους ανήκει άκριτα. Είναι τραγικό και άκρως απογοητευτικό ότι το 2021 πασχίζουμε για δικαιώματα ισότητας και σεβασμού που θα έπρεπε να είναι δεδομένα από όλους!».

Παραμένουν κλειστά φροντιστήρια, κέντρα ξένων γλωσσών και Πανεπιστήμια

0

Κλειστά θα παραμείνουν Πανεπιστήμια, Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας, Ινστιτούτα Επαγγελματικής Κατάρτισης, φροντιστήρια, κέντρα ξένων γλωσσών, Κέντρα Δια Βίου Μάθησης. Αυτό έγινε γνωστό κατά την συνέντευξη τύπου όπου έγινε γνωστό ότι ανοίγουν Γυμνάσια και Λύκεια.

Αυτό ανακοίνωσε η υπουργός Παιδείας Νίκη Κεραμέως. Συγκεκριμένα τόνισε πως, άλλες εκπαιδευτικές δομές (όπως Πανεπιστήμια, Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας, Ινστιτούτα Επαγγελματικής Κατάρτισης, φροντιστήρια, κέντρα ξένων γλωσσών, Κέντρα Δια Βίου Μάθησης) παραμένουν για την ώρα σε εξ αποστάσεως λειτουργία.

Όπως ανέφερε η Νίκη Κεραμέως, «Όπως έχουμε αναφέρει και στο παρελθόν, η διαδικασία είναι δυναμική, τα δεδομένα της πανδημίας εξετάζονται διαρκώς και προσαρμόζονται αναλόγως και οι αποφάσεις μας για τα επόμενα βήματα. Μία επιπλέον επισήμανση: ανταποκρινόμενοι στις ανάγκες που έχουν προκύψει στη φοιτητική κοινότητα, φοιτητές που επιθυμούν να μετακινηθούν για να αποδεσμεύσουν κάποιο μισθωμένο ακίνητο, θα μπορούν να το κάνουν στο πλαίσιο μετακίνησης συνολικής διάρκειας έως 3 ημερών με απαραίτητο δικαιολογητικό τη λήξη του σχετικού μισθωτηρίου».

Χαρδαλιάς: «Παρατείνεται το lockdown και οι απαγορεύσεις για κυνήγι και ψάρεμα»

0

Παρατείνεται το lockdown σε όλη τη χώρα όπως ανακοίνωσε ο υφυπουργός Πολιτικής Προστασίας Νίκος Χαρδαλιάς. Οι εξαιρέσεις για το κυνήγι. Τι θα συμβεί με τα καταστήματα ΟΠΑΠ. Αλλαγές και στα ταξί.

Παρατείνεται για μια ακόμη εβδομάδα το lockdown ενώ δεν επιτρέπεται και πάλι η μετακίνηση από νομό σε νομό ανακοίνωσε ο υφυπουργός Πολιτικής Προστασίας Νίκος Χαρδαλιάς.

Αυτό σημαίνει πως τα μηνύματα για τις μετακινήσεις θα συνεχιστούν όπως και η απαγόρευση κυκλοφορίας από τις 21.00 μέχρι και τις 05.00 το πρωί.

Παράλληλα ο κ.Χαρδαλιάς τόνισε πως παρατείνεται η απαγόρευση για το κυνήγι και το ψάρεμα για τουλάχιστον μια εβδομάδα. Εξαίρεση όσον αφορά το κυνήγι θα αποτελέσουν οι περιφερειακές ενότητες Ροδόπης, Έβρου και Ξάνθης όπου θα επιτρέπεται το κυνήγι αγριόχοιρου εντός της κάθε περιφέρειας. Τα άτομα που επιτρέπονται στο κυνήγι είναι μέχρι 4 και μέχρι 2 στο αυτοκίνητο. Σε περίπτωση παράβασης εκτός από τα χρηματικά πρόστιμα θα αναστέλλονται και οι άδειες.

Όσον αφορά τα καταστήματα ΟΠΑΠ ανοίγουν την 1η Φεβρουαρίου αλλά όχι τα ΟΠΑΠ play με την προϋπόθεση ότι κάτι τέτοιο θα επιτραπεί από τα επιδημιολογικά δεδομένα. Στα ταξί θα επιτρέπονται 2 άτομα

Σε Ανθήλη, Παλαίκαστρο, Κάλυμνο και Αργολίδα από Δευτέρα 25 Ιανουαρίου αίρονται τα πρόσθετα περιοριστικά μέτρα.

Συγκεκριμένα όπως τόνισε ο κ.Χαρδαλιάς σε συνέχεια, της σημερινής σύσκεψης της Επιτροπής, αποφασίστηκαν τα εξής:

– Τα υφιστάμενα μέτρα παρατείνονται για ακόμα μία εβδομάδα. Δηλαδή και για την επόμενη εβδομάδα δεν επιτρέπεται η μετακίνηση από νομό σε νομό, εξακολουθούν να ισχύουν τα SMS και οι έντυπες δηλώσεις και δεν επιτρέπεται η κυκλοφορία από τις 9 το βράδυ μέχρι τις 5 το πρωί, με τις εξαιρέσεις που έχουν προβλεφθεί. Επίσης, η χρήση μάσκας παραμένει υποχρεωτική σε εσωτερικούς και εξωτερικούς χώρους.

– Παράταση της απαγόρευσης του κυνηγιού και του ψαρέματος. Από την παράταση της απαγόρευσης εξαιρούνται οι Περιφερειακές Ενότητες Ροδόπης, Έβρου και Ξάνθης όπου στο πλαίσιο της πρόληψης της μετάδοσης της αφρικανικής πανώλης των χοίρων στη χώρα μας θα επιτραπεί το κυνήγι αγριόχοιρου μόνο σε αυτές τις τρεις περιφερειακές ενότητες. Στην περίπτωση αυτή το κυνήγι θα επιτρέπεται εντός της περιφερειακής ενότητας και μόνο και έως τέσσερα άτομα – δύο σε κάθε αυτοκίνητο. Σε περίπτωση παραβίασης των σχετικών όρων θα επιβάλλεται εκτός των προβλεπόμενων κυρώσεων και ανάκληση της σχετικής άδειας κυνηγιού και απαγόρευση λήψης νέας άδειας για μία τριετία.

Το θέμα του κυνηγιού και του ψαρέματος θα συζητηθεί και την επόμενη Παρασκευή ενώ θα ανοίξει και η συζήτηση για το θέμα των αθλητικών δραστηριοτήτων.

Παράλληλα ο κ. Χαρδαλιάς ανακοίνωσε ότι αλλάζει ο αριθμός των επιβαινόντων στα ταξί. Συγκεκριμένα επιτρέπονται 2 επιβαίνοντες πλέον πλην του οδηγού.

Ταυτόχρονα, δίνεται η δυνατότητα σε φοιτητές που έχουν νοικιασμένα σπίτια στον τόπο σπουδών τους να πάνε εντός 72 ωρών να αδειάσουν, ξενοικιάσουν τις φοιτητικές τους κατοικίες εφόσον το επιθυμούν, με απαραίτητο αποδεικτικό τη λήξη του μισθωτηρίου από το TAXISNET).

Επιτρέπεται, επίσης, σε ήδη ελλιμενιζόμενα σε ελληνικά λιμάνια κρουαζιερόπλοια να μετακινηθούν σε ναυπηγεία αποκλειστικά της ηπειρωτικής Ελλάδας για εργασίες επισκευών και συντήρησης.

Επίσης, αποφασίστηκε η επαναλειτουργία με φυσική παρουσία των μαθητών των Γυμνασίων και των Λυκείων από τη Δευτέρα 1 Φεβρουαρίου. Να σημειωθεί ότι στις επιβαρυμένες περιοχές στις οποίες ισχύουν επιπλέον περιοριστικά μέτρα, τα Λύκεια θα συνεχίσουν να λειτουργούν με το σύστημα της τηλε-εκπαίδευσης, ενώ τα Γυμνάσια θα λειτουργούν δια ζώσης.

Επίσης, από την Δευτέρα 1η Φεβρουαρίου ανοίγουν και τα καταστήματα ΟΠΑΠ (όχι όμως τα ΟΠΑΠ Play) υπό την προϋπόθεση πάντα ότι αυτό θα επιτραπεί από τα επιδημιολογικά δεδομένα.

Προπονητής 11χρονης που καταγγέλλεται για βιασμό: «Την αγαπάω ρε γαμώτο, ήθελα να την παντρευτώ»

0

Είναι η ωμή ομολογία του εγκλήματος της σeξουαλικής κακοποίησης της 11χρονης αθλήτριας της ιστιοπλοΐας από τον ίδιο τον θύτη. Ο τότε προπονητής της ανήλικης, μιλά αποκλειστικά στο livenews.

Στο δικό του μυαλό, οι δυο τους είχαν σχέση και μάλιστα, μέχρι και σήμερα, ζούσε με την ελπίδα ότι θα την παντρευτεί.

«Δεν μπορώ να δεχτώ τη λέξη «βιασμός», γιατί βιασμός εγώ πιστεύω ότι είναι κάτι που γίνεται παρά τη θέληση του άλλου. Όταν υπάρχει κάτι αμοιβαίο, δεν νομίζω ότι υπάρχει βιασμός. Απεναντίας, τα συναισθήματα που είχα και είχαν εκδηλωθεί και είχαμε συμφωνήσει ότι όταν θα μεγάλωνε λίγο ακόμα θα παντρευτούμε.

Κάναμε γιορτές μαζί και στο σπίτι μου με τους γονείς μου και στο σπίτι της. Ήμουν ερωτευμένος και είχα αποκλείσει τη ζωή μου από κάποια άλλη γυναίκα, οποιαδήποτε, γιατί δεν βρήκα κάτι καλύτερο από αυτήν. Εγώ αυτό που περίμενα από αυτήν ήταν κάποια στιγμή να μου στείλει ένα μήνυμα με τη θέλησή της, γιατί όντως θα ήθελα αυτήν την κοπέλα. Αν τουλάχιστον με απορρίψει από γάμο να το ξέρω, για να μπορώ να προχωρήσω τη ζωή μου.»

Στην ομολογία του στο live news, επικαλείται στοιχεία που για ευνόητους λόγους, έχουν απαλειφθεί.

«Την αγαπάω και με αγάπησε και την ερωτευόμουν ακόμα περισσότερο κάθε φορά και δεν μπορούσα να δω καμία άλλη γυναίκα, είχα σχέση και την χώρισα. Βιασμός δεν μπορεί να γίνει… Μία φορά θα γίνει, δύο; Πόσες θα γίνει; Δεν είναι βιασμός αυτό το πράγμα. Το ήθελε. Το ήθελε και περισσότερο από εμένα δηλαδή, το ήθελε και έχω τραγικά στοιχεία ας πούμε να αποκαλύψω.

Δηλαδή μια κοπέλα δεν μπορεί να παντρευτεί μικρή; Και σε πληροφορώ ότι από μία φτωχή οικογένεια υπάρχει μια τεράστια ωριμότητα. Τα παιδιά που προέρχονται από μία πολύ φτωχή οικογένεια είναι τα πιο ώριμα.»

Ο 38χρονος σήμερα, άνδρας, παραδέχεται την σeξουαλική του επαφή με την ανήλικη, την οποία όμως, δεν θεωρεί λάθος, γιατί όπως λέει, σκόπευε, όταν μεγαλώσει, να κάνει μαζί της οικογένεια.

«Εμένα μου έπεσε ένα κεραμίδι στο κεφάλι γιατί περίμενα ένα κορίτσι να με αναζητήσει για να λήξουμε τη σχέση μας σε ένα γάμο και τελικά καταλαβαίνω ότι έχω καταγγελία πού; Για βιασμό. Εγώ δεν επέβαλα κάτι ποτέ. Απεναντίας. Με ήθελαν.»

-Μιλάμε όμως για ένα παιδί που ήταν 11-12 χρόνων…

«Δεν υπήρξε σeξουαλική επαφή σε 11 ετών, και δεν υπήρξε για τον έναν απλούστατο λόγο ότι μου είχε στείλει μια φορά ένα μήνυμα κρυφά από το κινητό του πατέρα της και την άλλη μέρα πήγα και τους το έδειξα να το διαχειριστούνε όμορφα.

Σίγουρα πλατωνικό ήτανε, όπως ερωτεύεται μία κοπέλα τον δάσκαλο ή ένα αγόρι τη δασκάλα. Αλλά όσο μεγάλωνε κι εμένα μου άρεσε που προερχόταν από μία φτωχή οικογένεια, γιατί ήτανε πάρα πολύ τίμια και δεν με ένοιαζε, γιατί έλεγα ότι εγώ όλα αυτά θα τα ξεπληρώσω, θα στα δώσω πίσω. Είχα και έχω συναισθήματα.»

-Η σχέση σε ποια ηλικία σταμάτησε να είναι πλατωνική;

«Αυτό δεν το θυμάμαι, πάντως δεν ήταν 11 χρονών, αυτό είναι… Δεν μπορώ να το δεχτώ αυτό το πράγμα.»

-Ήταν 12;

«Ήτανε μεγαλύτερη, δεν μπορώ να το δεχτώ αυτό. Σίγουρα εγώ έβλεπα ένα κορίτσι που έχει τρελές βάσεις να κάνει οικογένεια ωραία και δεν έβλεπα μεγάλη διαφορά ηλικίας τα 16 χρόνια. Κάποτε παντρευόντουσαν έτσι μόνο. Δεν το έβλεπα κακό. Είχα επενδύσει πάνω σε αυτό το παιδί ότι μεγαλώνοντας όντως θα την παντρευτώ.»

Σύμφωνα με τα λεγόμενά του, όταν η σχέση του έγινε γνωστή, ενημερώθηκε ο όμιλος και ο νεαρός τότε προπονητής, απολύθηκε. Τότε ήταν που βρήκε τον πατέρα της, ο οποίος του ξεκαθάρισε ότι θα ακολουθηθεί η δικαστική οδός.

Με τον όμιλο πως διεκόπη η συνεργασία;

«Με πήρανε τηλέφωνο και μου είπαν «δεν ξανά έρχεσαι».»

-Μετά συναντήθηκες με τον πατέρα της;

«Πήγα και τον βρήκα, ναι. Τώρα του λέω τι είναι αυτό το πράγμα; Θα τα πούμε μου λέει στον εισαγγελέα. Ο πατέρας της αθλήτριας έβλεπε ότι ήμασταν φουλ ερωτευμένοι, δεν ξεκόλλαγε τα μάτια της από πάνω μου, το καταλάβαινε, αλλά οκ ρε παιδί μου. Τον έκανα παρέα, με έκανε παρέα, πηγαίναμε μαζί όπου φαντάζεσαι, ο κολλητός μου ήτανε. Εγώ ήθελα να πάω να τους τα πω έτσι όπως είναι, στον πατέρα να του μιλήσω και να του πω «ναι, ξέρεις κάτι; Είμαι με την κόρη σου και τη θέλω». Για γάμο την ήθελα, για γάμο ξεκινήσαμε. Λέω «εσύ με αγαπάς; Θες να παντρευτούμε;», «Ναι, θέλω». «Εντάξει, μην υπολογίζεις».

Οκ, θα ήταν λίγο πιο σκληρό, πάντα ένας πατέρας είναι λίγο πιο σκληρό να το ακούσει αυτό για την κόρη του, αλλά δεν είχα πονηρό σκοπό και πρόστυχο. Θα μεγαλώσει λίγο ακόμα, θα τη σπουδάσω, θα τη φροντίσω, την αγαπάω ρε γαμώτο. Δηλαδή είναι ντροπή να αγαπάς έναν άνθρωπο; Θα μεγαλώσει, σιγά πια, 16 χρόνια διαφορά, οκ ρε παιδί μου, έχουνε γίνει και πολύ μεγαλύτερα και υπάρχουνε οικογένειες έτσι.»

-Ο πατέρας της όμως δεν γνώριζε είπαμε…

«Ο πατέρας τον κυνήγαγα στο τέλος και μου άλλαζε θέματα, γιατί καταλάβαινε τι ήθελα να του πω. Και το έβλεπα, στους μορφασμούς, στο στραβοκατάπημα, αυτά. Και δεν μου έλεγε από την αρχή «ξέκοψε».»

Ο τότε προπονητής ιστιοπλοΐας, συνεχίζει την περιγραφή μιλώντας αποκλειστικά στο livenews, ισχυριζόμενος ότι τα συναισθήματα ήταν αμοιβαία, ότι δεν περίμενε ποτέ μια τέτοια καταγγελία σε βάρος του και μέχρι και σήμερα παραμένει εργένης, ελπίζοντας ότι οι δρόμοι τους θα ξανασυναντηθούν.

«Περίμενα να μεγαλώσει, μετά τα 18 την παρακολουθούσα και έλεγα «Άντε ρε γαμώτο, θα με πάρει ποτέ τηλέφωνο;». Δεν ήθελα να την ενοχλήσω. Ξέρεις σε αυτά τα πράγματα θέλεις να σε αναζητήσει ο άλλος. Είχε, υπήρξανε αγγελιοφόροι που ξέρανε πού είμαι. Την περίμενα να μεγαλώσει, να με διαλέξει μόνη της. Την αγαπάω, πώς να στο εξηγήσω; Δεν το έκανα και τώρα το έχω μετανιώσει. Πώς μπορώ τώρα εγώ να πω ότι τον βίαζα αυτόν τον άνθρωπο; Είχα δεσμό και την χώρισα για αυτήν την κοπέλα, για αυτήν την κοπέλα. Δεν μπορούσα να κοιτάξω άλλη. Αλλά δεν ήταν το σeξουαλικό, για όνομα του Θεού. Έβλεπα άλλα πράγματα. Ήθελα να μπω στην οικογένειά της, να τους στηρίξω, να τους βοηθήσω.

Είχα πολύ αληθινά συναισθήματα, ειλικρινή. Ποιος βιασμός; Άμα ρωτήσετε τα παιδάκια εκεί μέσα που ήταν στην ηλικία της, θα σας το πούνε όλοι. Ήθελα να την παντρευτώ, πού είναι το κακό; Μου έλεγε η μάνα μου «Γιατί δεν αφήνεις έναν άνθρωπο να σε πλησιάσει;». Τι να της πω τώρα; Ότι είμαι ακόμα εκεί; Ναι, ακόμα εκεί είμαι.»

Η 20χρονη, σήμερα, αθλήτρια, αναμένεται σύντομα να κληθεί στον εισαγγελέα, προκειμένου να καταθέσει την δική της εκδοχή για τον εφιάλτη που άρχισε όταν ήταν 11 ετών.

Πένυ Μπαλτατζή: «Με παρενοχλούσε παντρεμένος, ενώ ήταν αγκαλιά με το παιδί του»

0

Μια συγκλονιστική εξομολόγηση έκανε η γνωστή τραγουδίστρια, Πένυ Μπαλτατζή για την σεξουαλική παρενόχληση που υπέστη στο παρελθόν από εργοδότη της.

Καλεσμένη στην πρωινή εκπομπή του Open βρέθηκε το πρωί της Παρασκευής 22/1 η Πένυ Μπαλτατζή. Η γνωστή καλλιτέχνιδα μίλησε, μεταξύ άλλων, για την σεξουαλική παρενόχληση που δέχθηκε σε νεαρότερη ηλικία από εργοδότη της, ενώ μάλιστα ο ίδιος κρατούσε πολλές φορές στην αγκαλιά το 9χρονο παιδί του.

 

“Μου έχει πει εργοδότης σε μαγαζί ότι θα μου δώσει χρήματα στο μαγαζί που τραγουδούσα, όταν δεν ήμουν καθόλου γνωστή, για να προσθέσω στήθος, λέγοντάς μου πως θα με βάλει πρώτο όνομα στο Caramela. Δεν ήταν φυσικά ο εργοδότης του Caramela, αλλά ένας άνθρωπος σε ένα συνοικιακό μαγαζί”, είπε χαρακτηριστικά.

Ενώ συνέχισε: “Έφυγα κάποια στιγμή εξαγριωμένη. Περίμενα να πάρω το μεροκάματο μου, δεν είπα τίποτα, κρατιόμουν τρεις μέρες για να μην δείξω ότι έχω ενοχληθεί. Γιατί έκανε και άλλα πράγματα. Μου έκλεινε από την κοσνόλα τη φωνή και άλλα πολλά επειδή, εγώ δεν δεχόμουν τις προτάσεις του. Παντρεμένος, μάλιστα, με παιδί και πολλές φορές, αγκαλιά με το 9χρονο παιδί του, έλεγε πράγματα”, τόνισε.

Παγώνη για εμβολιασμό: «Πρέπει να αυξήσουμε ταχύτητα. Να ανοίξουν όλα τα εμβολιαστικά κέντρα»

0

Κρίσιμη αναμένεται η σημερινή συνεδρίαση της Επιτροπής των ειδικών του υπουργείου Υγείας, για να αποφασίσει πότε θα ανοίξουν τα Γυμνάσια και Λύκεια. Ήδη, από την περασμένη Δευτέρα έχει ανοίξει το λιανεμπόριο αλλά το αποτύπωμα της ενέργειας αυτής στο μέγεθος της εξάπλωσης της πανδημίας θα φανεί τις επόμενες μέρες. Το άνοιγμα των σχολείων αποτελεί εδώ και αρκετό καιρό θέμα έντονης συζήτησης, με τους επιστήμονες να είναι διχασμένοι. Για ορισμένους είναι επιτακτική ανάγκη.

«Τα σχολεία πρέπει να ανοίξουν»

Μιλώντας στο MEGA η Ματίνα Παγώνη, πρόεδρος νοσοκομειακών γιατρών, τόνισε ότι τα σχολεία δεν μπορούν να παραμείνουν άλλο κλειστά και ιδιαίτερα η Γ’ λυκείου, ενόψει και των Πανελλαδικών εξετάσεων. Επικρατέστερη ημερομηνία είναι η 1η Φεβρουαρίου, ωστόσο το άνοιγμα θα πρέπει να γίνει προσεκτικά και με αυστηρά μέτρα. «Τα σχολεία δεν μπορούν να παραμείνουν άλλο κλειστά. Θα πρέπει να υπάρχει ιδιαίτερη προσοχή, κάνοντας τα τεστ και τα παιδιά και οι καθηγητές σε τακτά διαστήματα».

Αναγκαία η τήρηση των μέτρων

Το άνοιγμα σχολείων και καταστημάτων ενδέχεται να αυξήσει τα κρούσματα κορωνοϊού, κάτι που θα φανεί τις επόμενες ημέρες. Οι πολίτες θα πρέπει να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί και να τηρούν όλα τα υγειονομικά μέτρα, όπως οι αποστάσεις και η αποφυγή του συνωστισμού. Ειδικά στα ΜΜΜ η προσοχή θα πρέπει να είναι ιδιαίτερη και να αποφεύγεται ο συνωστισμός. «Αν τηρήσουμε τα μέτρα, η κατάσταση θα είναι ελεγχόμενη και μπορούμε σταδιακά να προχωρήσουμε στα επόμενα βήματα».

«Δεν θα αντέξει το σύστημα υγείας»

Τα επιδημιολογικά δεδομένα αξιολογούνται συνεχώς προκειμένου η έξοδος από την καραντίνα να γίνεται με τρόπο συγκροτημένο και ασφαλή. Οι ειδικοί φοβούνται ένα τρίτο κύμα πανδημίας, το οποίο θα πλήξει ανεπανόρθωτα το ήδη γονατισμένο σύστημα υγείας. «Φοβόμαστε τρίτο κύμα κορονοϊού για να μην πιεστεί το σύστημα υγείας γιατί δεν θα αντέξει».

«Να τρέξει ο εμβολιασμός»

Τόσο το υγειονομικό σύστημα όσο και το προσωπικό που το επανδρώνει, βρίσκονται στα όριά τους, με τον εμβολιασμό που έχουν αναλάβει εξ ολοκλήρου τα νοσοκομεία να δυσκολεύει την κατάσταση. Η κ. Παγώνη τόνισε ότι θα πρέπει να ανοίξουν όλα τα εμβολιαστικά κέντρα προκειμένου και ο εμβολιασμός να κινηθεί ταχύτερα αλλά και να φύγει ένα βάρος από τους υγειονομικούς.

«Πρέπει να αυξήσουμε ταχύτητα. Να ανοίξουν όλα τα εμβολιαστικά κέντρα και να ενισχυθούν με προσωπικό για να τρέξουμε τον εμβολιασμό». Σημειώνεται ότι σήμερα ανοίγει στις 18:00 η πλατφόρμα των ραντεβού εμβολιασμού για την ηλικιακή ομάδα 80 έως 84 ετών.

Δείτε το βίντεο του MEGA:

Πέτρος Κωστόπουλος: «Εμένα δεν με λυπήθηκε κανένας»

0

Ένα πρόσωπο που συζητήθηκε όσο λίγα τις τελευταίες μέρες ήταν ο Πέτρος Κωστόπουλος και το βράδυ της Πέμπτης, βρέθηκε στο πλατό του The 2night Show και απάντησε σε όλες τις ερωτήσεις του Γρηγόρη Αρναούτογλου!

O δημοσιογράφος κάνει τον απολογισμό της τελευταίας δεκαετίας, σπάει τη σιωπή του και μιλάει για όλα. Η απόλυτη οικονομική καταστροφή, η μάχη με την κατάθλιψη, ο «πόλεμος» που δέχθηκε, οι φίλοι που χάθηκαν, η οικογένεια, ο έρωτας αλλά και το περίφημο ταξίδι στο Ντουμπάϊ.

Η κατάθλιψη και οι “πυροβολισμοί”: Μάλλον πείστηκαν ότι δεν είμαι εγκληματίας ούτε κλέφτης, ούτε κατέστρεψα την Ελλάδα και ούτε έφερα τον κορονοϊό σε πακέτο. Έκανα το κουνέλι γιατί τους εξής λόγους την  κατάθλιψη και ο δεύτερος γιατί πίστευα ότι θα βαρεθούν να λένε. Μετά  το Ντουμπάι: Έγινε “πυροβολικό” σοβαρό ήρθαν τα τανκς αλλά έπεσαν σε νάρκη. Η κατάθλιψη ξέρεις τι σου κάνει. Να μην μπορείς να ανέβεις τις σκάλες, δεν μπορείς να δουλέψεις, να σκεφτείς και είσαι ένα φοβισμένος άνθρωπος.

Για το ότι χρωστάει και πάει ταξίδια: Δε χρωστάω. Στη δική μου την περίπτωση το παραμυθάκι  ξεκίνησε το 2012 από πολιτικούς κύκλους, ήταν ο λεγόμενος αντισυστημικός πόλεμος.

Είμαι ο μοναδικός εκδότης που φαλίρισα. Εγώ δεν πλήρωσα ένα μήνα. Το διαστρεβλώνουν και λένε χρωστάει. Εμένα μου χρωστάνε 8 εκατομμύρια φέσι οι διαφημιστικές και δε με λυπήθηκε κανένας. Στοχοποιήθηκα. Μου λεηλάτησαν την εταιρεία και δεδουλευμένα είχα μέσα ένα μήνα.

Η συκοφαντία: Είμαι ένα  από τα θύματα του “πολέμου”. Ενός πολέμου που έγινε 7 χρόνια. Είπαν ότι έφερα την κρίση στην Ελλάδα. Εγώ έχασα το σύμπαν. Τη ζωή μου ολόκληρη. Η συκοφαντία έπαιξε πάνω μου ένα εξοντωτικό ρόλο. Ούτε δουλειά δεν μπορούσα να βρω. Μου σκότωσαν τη ζωή.

Τα λάθη που έκανε: Λάθη έκανα δυο πολύ χοντρά. Σε ένα επιχειρηματία θα έλεγα. Να μην προσλάβεις πολύ κόσμο. Στο “λαρτζ” το γενικό έφθασα να έχω 500 υπαλλήλους. Όταν άρχισε η κρίση μείνανε οι 350. Ήμουν ηλίθιος. Δεύτερο λάθος. Είχα μαζέψει λεφτά για τα παιδιά μου. Ακούμπησα τα προσωπικά μου χρήματα για να σώσω το μαγαζί.

Για το ΠΑΣΟΚ και τον Ανδρέα Παπανδρέου: Ήμουν μέσα στο Πολυτεχνείο, την ώρα της εισβολής του τανκ. Ήμουν αυτός που μαζί με άλλους δέκα βγήκαμε έξω για να φέρουμε φάρμακα. Σπάγαμε και φαρμακεία. Γνώρισα τον Αντρέα Παπανδρέου. Πριν δεν ήμουν ΠΑΣΟΚ. Συγκινήθηκα με την προσωπικότητα του Ανδρέα. Δεν έπλενα τα χέρια μου μετά από χειραψία με τον Αντρέα. Οι εκδότες των lifestyle περιοδικών δεν πήραμε κρατική διαφήμιση. Το ΠΑΣΟΚ δεν με ευνόησε και είμαι περήφανος γι΄αυτό.

Ο Γρηγόρης Αρναούτογλου διευκρίνισε ότι δεν πρόκειται να ρωτήσει κάτι για την πρώην σύζυγό του και ο Πέτρος σχολίασε: “Δεν μπορεί να έρχεσαι με το μικρόφωνο και να ρωτάς για κάποιον που έχει κάνει άλλη οικογένεια”.

Οι μαύρες σκέψεις όταν έχασε τα πάντα: Όταν χάσεις τη δουλειά, την περιουσία σου και την οικογένεια και τους φίλους στου η μοναξιά είναι αβάστακτη. Η ψυχίατρός μου, μου είπε ότι αν σκεφτώ την αυτοκτονία θα καταφέρω να κάνω τα παιδιά μου δυστυχισμένα.

Οι φίλοι που εξαφανίστηκαν: Είχα ζάμπλουτους φίλους που εξαφανίστηκαν. Δεν έπαιρναν μετά ούτε τηλέφωνο. Κάποια στιγμή δεν με έπαιρνε κανένας τηλέφωνο.

Η δουλειά ως DJ: Τα τελευταία χρόνια έβγαζα το ψωμί μου παίζοντας μουσική ως DJ. Έπαιζα μουσική από 17 χρονών μου αρέσει ξεφεύγω.

Για το περιβόητο ταξίδι στο Ντουμπάι: Τα σύνορα είναι ανοιχτά. Το μέτρο στην Ελλάδα είναι για να μην μεταφέρεις τον κορονοϊό σε άλλη περιοχή στην Ελλάδα. Το ελληνικό κράτος δεν το αφορά αν εγώ πάω στο Ντουμπάι. Έκανα 8 τεστ κορονοϊού μέχρι να επιστρέψω στην Ελλάδα και μπήκα και 7 μέρες καραντίνα. Εγώ πήγα για δουλειά στο Ντουμπάι.

Για τα παιδιά του: Τα παιδιά μου κάνουν παρέα με συγκεκριμένες οικογένειες. Η κόρη μου τελείωσε το Μπέρκλει σε τρία χρόνια αντί για 4 γιατί δεν υπήρχαν λεφτά για παραπάνω. Η κόρη μου άκουσε τον καθηγητή της να λέει για μένα τα καλύτερα και γύρισε ευτυχισμένη. Με το γιο μου κάνουμε γυμναστική, τρώμε και βλέπουμε ταινίες. Όπως κάθε γιος νομίζει ότι είμαι υπερήρωας. Η κακία δεν ακουμπάει τα παιδιά μας.

Έμαθα ότι ήμουν ανεπιθύμητος στου γονείς μου. Η μάνα μου δεν ήθελε να κάνει άλλο παιδί. Μας κατηγορούσαν ότι ήμασταν αριστεροί και η μητέρα μου δεν με άφηνε να γράφω με το αριστερό. Νόμιζε ότι θα γεννήσει κορίτσι. Γεννιέμαι εγώ. Η μάνα μου λέει όχι πάρτε το από δω και λιποθυμάει. Μετά η σχέση μου με τους γονείς μου ήταν υπέροχη. Ήθελαν να πάω στο εξωτερικό να σπουδάσω.

Για την Κατερίνα Λιόλιου: Δεν έχω ερωτική σχέση με την Κατερίνα Λιόλιου. Είμαστε φίλοι. Σαν άντρας ποτέ δε θα μίλαγα για μια γυναίκα. Είναι ωραίο κορίτσι και καλό παιδί. Ακόμα όμως και να είχα. Πόσο ρατσιστικό όμως είναι να γίνονται σχόλια για την ηλικία μου επειδή είμαι 61 και να λένε ότι πρέπει να στείλει το 4 για να δει τον ηλικιωμένο.

Θα έκανε δεύτερο γάμο; Δεν θα ξαναπαντρευόμουν και δεν θα ήθελα να κάνω άλλο παιδί.