Blog Σελίδα 10502

Εμβολιάστηκε στο Ναύπλιο ο τέως βασιλιάς Κωνσταντίνος

0

Το εμβόλιο κατά του κοροναϊού έκανε το μεσημέρι της Πέμπτης 11 Φεβρουαρίου στο Νοσοκομείο Ναυπλίου και ο τέως Βασιλιάς Κωνσταντίνος, στέλνοντας το μήνυμα ότι τα εμβόλια είναι ασφαλή και θα σημάνουν το τέλος της πανδημίας.

Τον τέως Βασιλιά υποδέχθηκαν ο Διοικητής 6ης ΥΠΕ Γιάννης Καρβέλης και ο διοικητής του Νοσοκομείου Αργολίδας Θοδωρής Βασιλόπουλος.

ateos2

Ο τέως Βασιλιάς, αφού ακολούθησε τη διαδικασία που ορίζει το πρωτόκολλο, συμπληρώνοντας το σχετικό έγγραφο, εμβολιάστηκε και στη συνέχεια μετέβη σε αίθουσα αναμονής, όπου παρέμεινε για 15 λεπτά, όπως προβλέπεται, για λόγους ασφαλείας.

Να σημειωθεί ότι συνοδευόταν από την τέως βασίλισσα Άννα-Μαρία, η οποία όμως θα εμβολιαστεί την επόμενη ημέρα.

vasilias emvolio9 vasilias emvolio8 vasilias emvolio7 vasilias emvolio6 vasilias emvolio5 vasilias emvolio3 vasilias emvolio2

Πηγή: argonafplia.gr

Βάνα Mπάρμπα: Η εξομολόγηση της για την απόφαση να αναλάβει την επιμέλεια του 15χρονου Πακιστανού

0

Για την απόφαση να αναλάβει την επιμέλεια ενός 15χρονου αγοριού από το Πακιστάν μίλησε το μεσημέρι της Πέμπτης στην εκπομπή T-Live και την Τατιάνα Στεφανίδου η Βάνα Μπάρμπα. Η γνωστή ηθοποιός εξήγησε πως έγινε η γνωριμία της με αυτό το αγόρι και γιατί πήρε τελικά την απόφαση να πάει στο δικαστήριο προκειμένου, μετά τη σύλληψη του πατέρα του να μην οδηγηθεί σε κάποιο ιδρυμα.

“Τον Αμπάς τον γνωρίζουμε από όταν ήταν 2-3 ετών περίπου, είχε βγει σε ένα κανάλι ο πατέρας του. Το παιδί είχε αναπνευστικά προβλήματα γιατί του βάζανε κάρβουνα για να ζεσταθεί. Είχαμε πάει τότε με το σωματείο που έχουμε – είμαστε 3000 γυναίκες – στην Αγία Βαρβάρα να τον γνωρίσουμε. Από τότε ενώθηκαν οι ζωές μας. Τον πήγαμε στο νοσοκομείο, γνωρίσαμε τον πατέρα του, ζούσε με τον πατέρα του. Πηγαίναμε Χριστούγεννα και Πρωτοχρονιά, του πηγαίναμε δώρα, τον βγάζαμε βόλτες και πάντα υπήρχε διακριτικά δίπλα του μια πολύ γλυκιά γυναίκα από τις Φιλιππίνες που τον πρόσεχε, η Μαριμπέλ. Όταν τον γνώρισα εγώ είχε δολοφονηθεί η μητέρα του. Είχε αφήσει κάποια πράγματα στα παιδιά της” είπε αρχικά η Βάνα Μπάρμπα.

Στη συνέχεια εξήγησε πως πήρε την απόφαση να πάει στο δικαστήριο για να πάρει την επιμέλειά του,

“Κάποια μέρα πριν δυο χρόνια, με πήρε τηλέφωνο η Μαριμπελ και μου είπε ότι ο πατέρας του μπαίνει στη φυλακή… Τον πήραμε και κάναμε έναν μεγάλο δικαστικό αγώνα. Πήγαμε στο δικαστήριο με τον κύριο Λυκουρέζο και την κυρία Μπούρα. Η Μαριμπέλ τον έχει πάρα πολλά χρόνια, το παιδί δε μπορούσε να πάει στο ίδρυμα ή το Χαμόγελο του παιδιού… Πήγαμε στο δικαστήριο και ζητήσαμε να μην πάει στο ίδρυμα δεδομένου του ότι είχε δηλώσει πως αν πάει στο ίδρυμα θα μαχαιρωθεί… Εκεί είπα το εξής, ότι εμάς το παιδί μας ενδιαφέρει να έχει μια ασφαλή ζωή… έτσι ο εισαγγελέας έδωσε την επιτροπεία σε μένα, η Μαριμπέλ είναι μητέρα του πλέον… εγώ τον παίρνω Χριστούγεννα, Πάσχα, καλοκαίρια, Σαββατοκύριακα. Το καλοκαίρι ήταν μαζί μου στη Μύκονο…”

Lockdown: Στο τραπέζι η υποχρεωτική χρήση διπλής μάσκας

0

Υπέρ της χρήσης διπλής μάσκας τάσσονται καθημερινά ολοένα και περισσότεροι ειδικοί, καθώς θεωρείται ότι είναι πιο αποτελεσματική στη μετάδοση του κορωνοϊού.

Μάλιστα, η επιτροπή των ειδικών ήδη συζητάει την υποχρεωτική χρήση της διπλής μάσκας, όπως αποκάλυψε μιλώντας στο Σκάι ο καθηγητής Εσωτερικής Παθολογίας Μολυσματικών Ασθενειών, Αχιλλέας Γκίκας.

«Μπορεί να χρειαστεί να ανασκευάσουμε και να αναθεωρήσουμε τα μέτρα που έχουμε πάρει. Μπορεί να αναθεωρήσουμε για παράδειγμα τις μάσκες. Έχουμε αρχίσει μία συζήτηση στην επιτροπή για διπλή μάσκα υποχρεωτική. Συμφωνώ απόλυτα με αυτό. Υπάρχει μία συζήτηση αυτό τον καιρό και διεθνώς και στη χώρα. Υπάρχουν κενά. Αυτή τη στιγμή, οι μάσκες δε φοριούνται σωστά. Πρέπει να εκπαιδεύσουμε τον κόσμο να βάζει τη μάσκα σωστά», είπε χαρακτηριστικά.

Υπενθυμίζεται ότι πριν από μια εβδομάδα και ο καθηγητής Λοιμωξιολογίας και μέλος της Επιτροπής Εμπειρογνωμόνων, Σωτήρης Τσιόδρας, εμφανίστηκε στη Βουλή φορώντας διπλή μάσκα.

Τι ισχύει, όμως, για τη χρήση διπλής μάσκας; Σύμφωνα με στοιχεία ερευνών, η διπλή μάσκα φαίνεται να μειώνει κατά πολύ τη μετάδοση του ιού από άνθρωπο σε άνθρωπο.

«Διπλάσια προστασία με τη χρήση διπλής μάσκας»

Η σωστή χρήση της μάσκας και η χρήση διπλής μάσκας θα μπορούσαν να μειώσουν σημαντικά τη μετάδοση του κορωνοϊού, σύμφωνα με τα ευρήματα έρευνας του Κέντρου Ελέγχου Νοσημάτων των ΗΠΑ (CDC).

Οι ερευνητές διαπίστωσαν ότι φορώντας μόνο μία μάσκα, είτε χειρουργική είτε υφασμάτινη, μπλοκάρεται λίγο πάνω από το 40% των σταγονιδίων που προέρχονται από την αναπνοή ενός ακάλυπτου προσώπου.

Με τη χρήση διπλής μάσκας, ο αριθμός των σωματιδίων που εμποδίζονται αυξάνεται περίπου στο 80%, ενώ όταν φοράνε και οι δύο συνομιλητές μάσκα, τότε εμποδίζεται περισσότερο από το 95% των σταγονιδίων.

6024f04f80879

Υπέρ της χρήσης διπλής μάσκας τάσσονται οι ειδικοί στις ΗΠΑ

Στις ΗΠΑ η διπλή μάσκα είναι πολύ διαδεδομένη και υπέρ της χρήσης της τάσσονται πολλοί επιστήμονες. Συγκεκριμένα, συστήνουν στους πολίτες να φορούν μια υφασμάτινη μάσκα πάνω από τη χειρουργική, ώστε να ενισχύσουν την αποτελεσματικότητά τους.

Από την πλευρά του, ο διευθυντής του Εθνικού Ινστιτούτου Αλλεργίας και Λοιμωδών Νοσημάτων, Άντονι Φάουτσι, είχε δηλώσει πρόσφατα σε τηλεοπτική συνέντευξη ότι αποτελεί κοινή λογική να πιστεύουμε ότι η διπλή μάσκα μπορεί να είναι πιο αποτελεσματική.

Ωστόσο, όπως επισημαίνουν οι ειδικοί, μεγαλύτερη σημασία έχει ο τρόπος που φοράμε μια μάσκα, καθώς πρέπει να καλύπτει αποτελεσματικά το πρόσωπό μας από τη μύτη μέχρι το πηγούνι.

Πηγή: star.gr

Survivor: Γιατί «χάθηκαν» στη ζούγκλα για ώρες, Αλέξης Παππάς και Κρις Σταμούλης

0

SURVIVOR: Απίστευτη αποκάλυψη από τον Γρηγόρη Γκουνταρά για όσα έγιναν τις ώρες που έλειπαν από την καλύβα Αλέξης Παππάς και Κρις Σταμούλης.

Στο επεισόδιο του Survivor που προβλήθηκε την Τετάρτη, οι «Μπλε» κέρδισαν στον στίβο μάχης το έπαθλο επικοινωνίας, αλλά έχασαν έναν παίκτη καθώς στο Συμβούλιο του νησιού, ο Γιώργος Λιανός ανακοίνωσε πως από τη ψηφοφορία του κοινού, ο Δημήτρης Μακρόπουλος αποχωρεί από το Survivor.

O Πάνος Καλλίδης έκανε λόγο για «κομματάκι» μεταξύ του Κρις Σταμούλη και του Αλέξη Παππά. Η Άννα-Μαρία Βέλλη είπε πως όταν ξύπνησαν οι παίκτες της ομάδας, έψαχναν τους δύο άνδρες και πολλοί πίστεψαν ότι «είχαν παραβιάσει τους κανόνες του “Survivor”».

Ο Τζέιμς Καφετζής είπε πως σε περίπτωση που συμβαίνει κάτι τέτοιο, τότε «θα ψηφίζει διαρκώς τον Κρις Σταμούλη και τον Αλέξη Παππά προς αποχώρηση».

Ο Αλέξης Παππάς δήλωσε πως εκείνος και ο Κρις Σταμούλης αποφάσισαν να συνομιλήσουν ιδιαιτέρως γι’ αυτό και μπήκαν στο δάσος, αλλά χάθηκαν και βρέθηκαν περίπου ένα χιλιόμετρο μακριά από την καλύβα.

Ωστόσο, ο ηθοποιός είπε στους συμπαίκτες του ότι αναζητούσε φρούτα με τον Κρις Σταμούλη, αλλά η Ελευθερία Ελευθερίου επεσήμανε πως «δεν μπορεί να πιστέψει πλέον τον Αλέξη Παππά».

Ο Κρις Σταμούλης, από την πλευρά του, το χαρακτήρισε ως «ωραία περιπέτεια» και τόνισε πως «ξέχασε πρόσκαιρα το ότι ήταν υποψήφιος προς αποχώρηση».

Αν και από το Συμβούλιο του Νησιού απουσίαζαν η Έλενα «Μαριπόζα» Κρεμλίδου και η Σοφία Μαργαρίτη για λόγους υγείας, ο Γιώργος Λιανός ανέφερε πως η παραγωγή ανησύχησε από την πολύωρη εξαφάνιση του Κρις Σταμούλη και του Αλέξη Παππά, ανακοινώνοντας πως οι «Μπλε» θα έχουν λιγότερες προμήθειες την επόμενη εβδομάδα, κατά 10% τόσο για τον Αλέξη Παππά όσο και για τον Κρις Σταμούλη.

Η παραγωγή τους επέβαλε αυτή την ποινή, όπως χαρακτηριστικά είδαμε στο χθεσινό επεισόδιο του Survivor, ωστόσο σήμερα στον αέρα του Ευτυχείτε ο Γρηγόρης Γκουντάρας έκανε μια απίθανη αποκάλυψη για αυτή την πολύωρη “απουσία”.

Όπως αποκάλυψε ο Γκουντάρας, ο Αλέξης Παππάς και ο Chris Σταμούλης έφυγαν και πήγαν σε ένα ξενοδοχείο, προκειμένου να βρουν να φάνε, ενώ στην επιστροφή τσακώθηκαν άγρια με έναν σεκιούριτι της παραγωγής.

«Αυτοί έφυγαν για να πάνε σε ένα ξενοδοχείο για να φάνε. Το ξενοδοχείο είναι περίπου 25 με 30 χιλιόμετρα μακριά. Μετά έγινε κι ένα επεισόδιο με έναν σεκιουριτά. Αυτό που μου είπαν εμένα είναι ότι πλακώθηκαν με έναν σεκιουριτά που τους είδε στην επιστροφή. Αν ισχύει κάτι τέτοιο, η τιμωρία που δέχτηκαν είναι μικρή. Να σας πω ότι έγινε πολύ μεγάλη φασαρία στους μπλε, αυτά που είδαμε ήταν… οδοντόκρεμα. Υπήρχαν πολύ μεγάλες εντάσεις, γιατί έφυγαν, πώς έφυγαν, τι έκαναν, γιατί το έκαναν κλπ…», είπε ο Γρηγόρης Γκουντάρας.

Ναύπακτος: Τον σκότωσε γιατί νόμιζε ότι είχε σχέση με την κοπέλα που ήταν ερωτευμένος

0

Τον 35χρονο επιχειρηματία βρήκε σε μια λίμνη αίματος ένας πελάτης ο οποίος έτυχε να πάει στο μαγαζί και να ψωνίσει κάτι για το σπίτι του

Ένας ψυχικά αρρωστημένος άνδρας ηλικίας 32ετών, σκότωσε τον 35χρονο επιχειρηματία Σπύρο Καρέλη μέσα στο μαγαζί του επειδή νόμιζε ότι είχε σχέση με την κοπέλα που ο δράστης ήταν ερωτευμένος.

Όλα ξεκίνησαν την Παρασκευή το βράδυ όταν ο 32χρονος δράστης Α.Ρ πήγε στο κατάστημα επίπλων που διατηρούσε ο 35χρονος επιχειρηματίας στην πόλη της Ναυπάκτου και του επιτέθηκε με μαχαίρι. Ο 35χρονος Σπύρος Καρέλης δεν πρόλαβε να αντιδράσει έγκαιρα αφού ο 32χρονος δράστης του επιτέθηκε απροειδοποίητα, μαχαιρώνοντας το σώμα, τα χέρια, το κεφάλι και τον λαιμό του.

Ο 32χρονος δράστης αφού κατάφερε τα θανατηφόρα πλήγματα στον 35χρονο άντρα έφυγε τρέχοντας από το κατάστημα επίπλων και εξαφανίστηκε. Τον 35χρονο επιχειρηματία βρήκε σε μια λίμνη αίματος ένας πελάτης ο οποίος έτυχε να πάει στο μαγαζί και να ψωνίσει κάτι για το σπίτι του.

Ο άτυχος επιχειρηματίας:

nafpaktos thyma 1

nafpaktos thyma 12

nafpaktos thyma 13

nafpaktos thyma 14

Όταν είδε τον 35χρονο γνωστό επιχειρηματία στο πάτωμα μέσα στα αίματα αμέσως ειδοποίησε την Αστυνομία και το ΕΚΑΒ. Αξίζει να σημειωθεί πως ο 35χρονος άντρας παρότι είχε δεχτεί σοβαρά μαχαιρώματα είχε επιζήσει της επίθεσης και το ΕΚΑΒ τον μετέφερε στο Κέντρο Υγείας Ναυπάκτου και στην συνέχεια στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο Ρίου.

IMG_1610
IMG_1611
IMG_1609
IMG_1608
IMG_1606

Οι γιατροί του νοσοκομείου έκριναν πολύ σοβαρή την κατάσταση του 35χρονου επιχειρηματία και άμεσα έπιασαν δουλειά προκειμένου να τον βοηθήσουν για να καταφέρει να ζήσει, όμως ο άτυχος άνδρας την Τετάρτη άφησε την τελευταία του πνοή.

Μάλιστα σύμφωνα με ιατρικές πληροφορίες, το θύμα δέχτηκε μαχαιριά στον κρόταφο του κεφαλιού του βάθους 13εκατοστών κάτι που σημαίνει πως εάν ζούσε ο 35χρονος θα ήταν με κατεστραμμένο εγκέφαλο.

Η Αστυνομία έφθασε γρήγορα στα ίχνη του παρανοϊκού δολοφόνου με την βοήθεια των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης αφού ο 32χρονος δράστης καθημερινά έβριζε και χυδαιολογούσε στο πρόσωπο του άτυχου επιχειρηματία. Τραγική φιγούρα είναι η κοπέλα η οποία δεν είχε καμία επαφή με τον 32χρονο δολοφόνο αλλά ούτε και με τον άτυχο 35χρονο άντρα, ο οποίος, φήμες θέλουν να είχε παλαιότερα δεσμό με την αδερφή της.

Τα δύο κορίτσια βρίσκονται σε κατάσταση σοκ αφού δεν μπορούν να πιστέψουν ότι ο 32χρονος Α.Ρ δολοφόνησε χωρίς λόγο τον 35χρονο επιχειρηματία. Συντετριμμένη είναι και η μητέρα του άτυχου παλικαριού καθώς ήταν μοναχοπαίδι της ενώ πριν από μερικά χρόνια είχε χάσει τον άντρα της σε τροχαίο δυστύχημα.

Ο 32χρονος Α.Ρ έχει συλληφθεί από αστυνομικούς του Αστυνομικού Τμήματος Ναυπακτίας και σε βάρος έχει σχηματίσθηκε δικογραφία για ανθρωποκτονία με πρόθεση και παράβαση του νόμου για τα όπλα.

Ολοταχώς για lockdown οδηγείται η Θεσσαλονίκη από Δευτέρα 15 Φεβρουαρίου

0

Στα ίδια, αλλά υψηλά, επίπεδα συγκέντρωσης παρέμεινε το ιικό φορτίο του κορωνοϊού στα λύματα της Θεσσαλονίκης, με βάση τις δύο τελευταίες μετρήσεις, στην έρευνα που διεξάγει διεπιστημονική ομάδα του ΑΠΘ σε συνεργασία με την ΕΥΑΘ.

Μετά τον διπλασιασμό του ιικού φορτίου, που υπολογίστηκε στα δείγματα που ελήφθησαν από την εγκατάσταση επεξεργασίας λυμάτων Θεσσαλονίκης (ΕΕΛΘ) στις 5 και 7 Φεβρουαρίου, οι επόμενες αναλύσεις από δειγματοληψίες της 8ης και 9ης Φεβρουαρίου έδειξαν μία τάση σταθεροποίησης στα αυξημένα αυτά επίπεδα.

«Αυτό που κρατάμε ως θετικό στοιχείο είναι πως μέχρι στιγμής δεν παρατηρείται μία εκρηκτική αύξηση, αντίστοιχης δυναμικής της πορείας που καταγράφηκε το φθινόπωρο. Οι πιο πρόσφατες μετρήσεις της ομάδας μας θα έλεγα ότι απλά επιβεβαίωσαν ότι έχουμε ανέβει ένα επίπεδο συναγερμού. Παρακολουθούμε μέρα με τη μέρα πώς εξελίσσεται η κατάσταση, αλλά τη δεδομένη στιγμή δεν είμαστε σε μία εκθετική διασπορά του ιού στην κοινότητα», δήλωσε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο πρύτανης του ΑΠΘ και επιστημονικά υπεύθυνος του ερευνητικού έργου, καθ. Νίκος Παπαϊωάννου.

Ερωτηθείς εάν η τάση σταθεροποίησης φαίνεται να έχει δυναμική να παγιωθεί, απάντησε: «Είμαστε σαφώς σε αυξητική πορεία. Διαχειρίσιμη μεν ακόμη, αλλά όταν διαπιστώνουμε διπλασιασμό του ιικού φορτίου μέσα σε μία εβδομάδα, δεν πρόκειται για μία διακύμανση ή μια αναστρέψιμη άνοδο, είναι μία ξεκάθαρη έντονα αυξητική τάση, που θα συνεχιστεί και που ευνοείται από τα μεταλλαγμένα στελέχη του ιού, τα οποία όλο και περισσότερο μεταδίδονται στην κοινότητα, όσο και από τις καιρικές συνθήκες και αντικοινωνικές συμπεριφορές».

Στο διάγραμμα που παρουσιάζει το ΑΠΕ-ΜΠΕ φαίνεται, σε σχέση με τα τέλη του περασμένου Οκτώβρη και την πορεία της πανδημίας στην πόλη τον Νοέμβρη, ότι το ιικό φορτίο στα λύματα απέχει ακόμη από το κόκκινο επίπεδο, ενώ και η καμπύλη της ανόδου είναι πιο ομαλή. Αντίστοιχα φαίνεται πως στις μετρήσεις από τις 23 έως τις 28 Οκτωβρίου καταγραφόταν μία σαφής ανοδική τάση, που στη συνέχεια όμως έγινε εκρηκτική.

Ολοταχώς για lockdown οδηγείται η Θεσσαλονίκη από την επόμενη βδομάδα. Αν και οι τελικές εισηγήσεις των λοιμοξιολόγων αναμένεται να κατατεθούν στη καθιερωμένη συνεδρίαση της Επιτροπής την Παρασκευή, εντούτοις η παρουσία Κικίλια από το πρωί της Πέμπτης στην πόλη έχει σημάνει συναγερμό. Στην Θεσσαλονίκη έχει χτυπήσει καμπανάκι μετά και το διπλασιασμό του ιικού φορτίου στα λύματα της πόλης, προβληματίζοντας τους ειδικούς.

Οι μετρήσεις των λυμάτων είναι αυτές πάνω στις οποίες όπως φαίνεται θα στηριχθούν οι ειδικοί για να επιβάλλουν νέα περιοριστικά μέτρα στην πόλη μετά το Σαββατοκύριακο τα οποία θα έχουν προληπτικό χαρακτήρα. Τον προβληματισμό της κυβέρνησης για την επιδημιολογική κατάσταση της Θεσσαλονίκης μετέφερε και ο Βασίλης Κικίλιας στη συνάντηση με τον Κωνσταντίνο Ζέρβα, χωρίς να τεθεί ζήτημα νέων μέτρων μέχρι στιγμής.

Την ίδια ώρα αύξηση αλλά όχι ανησυχητική παρατηρείται στις κλίνες ΜΕΘ των νοσοκομείων της πόλης τις τελευταίες μέρες. «Η πανδημία είναι σαν μια φωτιά σε ένα χωράφι με ξηρά χορτάρια. Όσο πιο έγκαιρα και πιο σωστά επέμβουμε τόσο μικρότερη θα είναι η ζημιά. Είμαι αισιόδοξος ότι τα πράγματα θα πάνε καλύτερα εφόσον ο καθένας από εμάς προσέχει και εφόσον όλοι είμαστε ταγμένοι σε αυτή την προσπάθεια ούτως ώστε να μην αφήσουμε την κατάσταση να ξεφύγει» δήλωσε μετά τη συνάντηση με τον υπουργό Υγείας ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης.

Εξαδάκτυλος: Χρειάζονται ταχύτερες αποφάσεις

«Το σίγουρο είναι ότι η Θεσσαλονίκη θα είναι διαφορετική από τη Δευτέρα. Θα έχει άλλη κατάσταση απ’ αυτήν που έχει σήμερα» είπε ο Θανάσης Εξαδάκτυλος στην «Ωρα Ελλάδος» και πρόσθεσε: «Θέλω να διαβεβαιώσω ότι το έγκαιρο της αποφάσεως (σ.σ.: για την Αττική), μας κάνει να βλέπουμε μικρότερο κόστος και υγειονομικό και οικονομικό. Εκτιμώ ότι ο χρόνος που θα χρειαστεί τώρα, είναι μικρότερος απ’ αυτόν που θα χρειαζόταν αν αργούσαμε πάλι μια δυο βδομάδες» είπε ο κ. Εξαδάκτυλος στην «Ωρα Ελλάδος». «Οι μεταλλάξεις δημιουργούν νέο περιβάλλον. Είναι δεδομένο ότι θα επικρατήσουν οι μεταλλάξεις. Χρειάζεται ταχύτερες αποφάσεις και πρόληψη» επεσήμανε ο πρόεδρος του Πανελληνίου Ιατρικού Συλλόγου.

Έχουμε ανέβει επίπεδο συναγερμού στη Θεσσαλονίκη

Μετά τον διπλασιασμό του ιικού φορτίου, που υπολογίστηκε στα δείγματα που ελήφθησαν από την εγκατάσταση επεξεργασίας λυμάτων Θεσσαλονίκης (ΕΕΛΘ) στις 5 και 7 Φεβρουαρίου, οι επόμενες αναλύσεις από δειγματοληψίες της 8ης και 9ης Φεβρουαρίου έδειξαν μία τάση σταθεροποίησης στα αυξημένα αυτά επίπεδα.
«Αυτό που κρατάμε ως θετικό στοιχείο είναι πως μέχρι στιγμής δεν παρατηρείται μία εκρηκτική αύξηση, αντίστοιχης δυναμικής της πορείας που καταγράφηκε το φθινόπωρο. Οι πιο πρόσφατες μετρήσεις της ομάδας μας θα έλεγα ότι απλά επιβεβαίωσαν ότι έχουμε ανέβει ένα επίπεδο συναγερμού. Παρακολουθούμε μέρα με τη μέρα πώς εξελίσσεται η κατάσταση, αλλά τη δεδομένη στιγμή δεν είμαστε σε μία εκθετική διασπορά του ιού στην κοινότητα» δήλωσε ο πρύτανης του ΑΠΘ και επιστημονικά υπεύθυνος του ερευνητικού έργου, καθηγητής Νίκος Παπαϊωάννου.

Πρύτανης: Ξεκάθαρα έντονα αυξητική η τάση στα λύματα

Ερωτηθείς εάν η τάση σταθεροποίησης φαίνεται να έχει δυναμική να παγιωθεί, απάντησε: «Είμαστε σαφώς σε αυξητική πορεία. Διαχειρίσιμη μεν ακόμη, αλλά όταν διαπιστώνουμε διπλασιασμό του ιικού φορτίου μέσα σε μία εβδομάδα, δεν πρόκειται για μία διακύμανση ή μια αναστρέψιμη άνοδο, είναι μία ξεκάθαρη έντονα αυξητική τάση, που θα συνεχιστεί και που ευνοείται από τα μεταλλαγμένα στελέχη του ιού, τα οποία όλο και περισσότερο μεταδίδονται στην κοινότητα, όσο και από τις καιρικές συνθήκες και αντικοινωνικές συμπεριφορές».

Στο διάγραμμα φαίνεται, σε σχέση με τα τέλη του περασμένου Οκτώβρη και την πορεία της πανδημίας στην πόλη τον Νοέμβρη, ότι το ιικό φορτίο στα λύματα απέχει ακόμη από το κόκκινο επίπεδο, ενώ και η καμπύλη της ανόδου είναι πιο ομαλή. Αντίστοιχα φαίνεται πως στις μετρήσεις από τις 23 έως τις 28 Οκτωβρίου καταγραφόταν μία σαφής ανοδική τάση, που στη συνέχεια όμως έγινε εκρηκτική. «Πιστεύω ότι κανείς μας δεν θέλει να βιώσει ξανά τον εφιαλτικό Νοέμβρη. Είμαστε εδώ και μήνες σε καθεστώς μέτρων πρόληψης της διασποράς. Όσο τα τηρούμε μένουμε ασφαλείς», πρόσθεσε ο πρύτανης του ΑΠΘ.

Ζέρβας: Το πρόβλημα δημιουργήθηκε τέλη Ιανουαρίου

Τα πράγματα δείχνουν να είναι καλύτερα απ’ ό,τι στην Αττική και σαφέστατα καλύτερα από τον Οκτώβριο και Νοέμβριο το κακό όμως παραμονεύει και δεν θέλει και πολύ, δήλωσε νωρίτερα ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης Κωνσταντίνος Ζέρβας από την πλευρά του μιλώντας το πρωί της Πέμπτης στο ράδιο Θεσσαλονίκη. «Τρεις τέσσερις μέρες να εκτεθούμε μπορεί να επιστρέψουμε πάλι στις άσχημες εικόνες στα νοσοκομεία ακόμα και στα κοιμητήρια, Αυτό πρέπει να το αποφύγουμε πάση θυσία» πρόσθεσε.

Μιλώντας για τα σχολεία τόνισε πως έχουμε 2 εκατ. μετακινήσεις το πρωί και άλλες δυο εκατ. το μεσημέρι όταν είναι ανοιχτά όλα τα σχολεία. «Σύμφωνα με στοιχεία που έχω μπροστά μου από τον ΕΟΔΥ, από 0 έως 12 ετών παιδιά ήταν από 8,5 έως 11% δηλαδή συν πλην το 10% των ημερήσιων κρουσμάτων. Ένα στα οκτώ κρούσματα που είχαμε πρόσφατα είναι κάτω των 17 ετών. Αυτός ο πληθυσμός είναι κατά κανόνα ασυμπτωματικός και πιο επικίνδυνος. Το πρόβλημα στην χώρα δημιουργήθηκε κάπου τέλη Ιανουαρίου όταν συμπληρώθηκαν οι δύο εβδομάδες από το άνοιγμα των σχολείων».

Στα 10 εκατ.η ζημιά από την προηγούμενη χρονιά

Ο δήμαρχος υπογράμμισε πως «εφόσον έχουμε την πολυτέλεια να επιλέγουμε θα πρέπει να επιλέξουμε. Μην ξεχνάμε ότι τα σχολεία λειτουργούν και με τηλεκπαίδευση. Υποκατάστατο μεν αλλά κάτι υπάρχει. Για την κίνηση στην αγορά δεν υπάρχει. Η ζημία είναι 3 δισ. το μήνα με το λιανεμπόριο ανοιχτό η ζημιά είναι στο 1,5 δισ.». «Αντίστοιχες ζημίες έχει και ο δήμος Θεσσαλονίκης. Είχε γύρο στα 10 εκατ. ζημία την προηγούμενη χρονιά. Προφανώς η οικονομία επηρεάζει τους πάντες προφανώς προέχει η υγεία και θα πρέπει να κάνουμε το παν αλλά, εφόσον έχουμε την πολυτέλεια θα πρέπει να επιλέξουμε. Να κάνουμε σωστές επιλογές».

Για τον κλάδο της υγείας και ενόψει της σημερινής επίσκεψης του υπουργού Υγείας Βασίλη Κικίλια στη Θεσσαλονίκη ο δήμαρχος τόνισε πως «αυτή τη στιγμή είναι να μπορέσουμε να έχουμε ξεκούραστους γιατρούς νοσηλευτές την καλύτερη κατάσταση στα νοσοκομεία και να είναι εμβολιασμένοι. Να μπούμε σε αυτή την κατάσταση έχοντας μια ασφάλεια. Άρα έχουμε άλλο ένα συν αυτή την περίοδο πάμε με ένα σύστημα υγείας σε καλύτερη κατάσταση και με τις ευπαθείς ομάδες πιο προστατευμένες».

Ο δήμαρχος σημείωσε πως πλέον γνωρίζουμε πολύ καλά τι πρέπει να κάνει ο καθένας από εμάς αλλά και η κοινωνία λέγοντας πως ο «χάρτη υπάρχει είναι σαφέστατος». «Υπάρχουν ειδικοί και συγκεκριμένα νούμερα. Υπάρχει μια καθημερινή ακτινογραφία. Καθημερινά γίνονται 50 χιλιάδες τεστ. Άρα ξέρουμε πόσο συμβάλει ο κάθε κλάδος της ζωής στην κινητικότητα. Έχουμε πει πόσο συμβάλει το εμπόριο, τα σχολεία. Πρέπει να τα σταθμίσουμε όλα αυτά».

Ο Βασιλακόπουλος εξηγεί τι είναι το σύνδρομο Guillain Barré που παρουσίασε η νοσηλεύτρια στην Κέρκυρα

0

Για τη νοσηλεύτρια που παρουσίασε παράλυση μετά τη δεύτερη δόση του εμβολίου για τον κορωνοϊό μίλησε ο καθηγητής Θεόδωρος Βασιλακόπουλος.

Σύμφωνα με τον πρόεδρο της ΠΟΕΔΗΝ, νοσηλεύτρια από την Κέρκυρα παρέλυσε μετά τη χορήγηση της δεύτερης δόσης του εμβολίου κατά του κορωνοϊού.

Σύμφωνα με ρεπορτάζ δημοσιογράφου από την Κέρκυρα, που επικαλείται νοσοκομειακές πηγές και θεράποντες ιατρούς της 42χρονης νοσηλεύτριας, η γυναίκα νοσηλεύεται εδώ και μία εβδομάδα.

Σύμφωνα με τους γιατρούς παρουσίασε το σύνδρομο Guillain Barré. Μάλιστα, από θεράποντα ιατρό φαίνεται ότι έχει γίνει και δήλωση παρενέργειας στον ΕΟΦ με επιστημονικά και κλινικά δεδομένα. Η κατάστασή της είναι σταθερή και δεν φαίνεται να έχει εκρηκτική εξέλιξη, ενώ η παράλυση εντοπίζεται στα κάτω άκρα.

Όπως εξήγησε στον ΑΝΤ1 ο καθηγητής Βασιλακόπουλος, πρόκειται για σύνδρομο που μπορεί να εμφανιστεί μετά από εμβολιασμό και όχι τον συγκεκριμένο εμβολιασμό, αλλά κυρίως για σύνδρομο που εμφανίζεται μετά από ιώσεις.

«Οποτεδήποτε υπάρχει ανάπτυξη κάποιας νόσου πρέπει να δούμε κατά πόσο συνδέεται με τον εμβολιασμό ή με ένα γεγονός που θα συνέβαινε ούτως ή άλλως. Μέχρι τώρα, αν κατανοώ από αυτά που είπατε, η επιπλοκή θα μπορούσε να ονομάζεται ένα σύνδρομο Guillain Barré, το οποίο έχει παρατηρηθεί μερικές φορές, σπάνια μετά από εμβολιασμούς, πολύ συχνότερα μετά από φυσική λοίμωξη».

Ο κ. Βασιλακόπουλος παρουσίασε στοιχεία από έρευνα στην οποία συμμετέχει και ο ίδιος, σύμφωνα με τα οποίο, ο κίνδυνος να πάθει κανείς Guillain Barre, αν νοσήσει από φυσική λοίμωξη με κορωνοϊό, είναι 8 -9 περισσότερος από τον κίνδυνο να πάθει το σύνδρομο υπό φυσιολογικές συνθήκες.

«Το σύνδρομο εμφανίζεται συνήθως μετά από ιώσεις, παρά μετά από εμβολιασμούς για ιώσεις», ξεκαθάρισε ο κ. Βασιλακόπουλος. «Δεν είναι τόσο εύκολο να συνδέσουμε αιτιολογικά το εμβόλιο με το σύνδρομο και να τρομοκρατήσουμε τον κόσμο», είπε ο καθηγητής και συμπλήρωσε πως «για να το μάθουμε αυτό, θα πρέπει αυτή η επιπλοκή να εμφανιστεί σε πάρα πολλούς ανθρώπους που έχουν κάνει το εμβόλιο».

Σύμφωνα με τον κ. Βασιλακόπουλο, το συγκεκριμένο σύνδρομο σε μεγάλο ποσοστό των περιπτώσεων και με την κατάλληλη θεραπεία είναι πλήρως αντιστρεπτό. «Αν οφείλεται στο εμβόλιο το σύνδρομο, συνήθως θεραπεύεται πλήρως», εξέφρασε τη βεβαιότητα ο καθηγητής και έκανε έκκληση να μη συνδέονται πράγματα που θα γινόντουσαν ούτως ή άλλως με το εμβόλιο, φέρνοντας ως χαρακτηριστικό παράδειγμα το θάνατο κάποιου 85χρονου λίγο καιρό μετά τον εμβολιασμό του, ως ένα προδιαγεγραμμένο γεγονός.

Πηγή: iefimerida

Ο Πέτρος Φιλιππίδης εγκαταλείπει την Αθήνα και μετακομίζει σε χωριό

0

Δημοσιεύματα των τελευταίων ημερών αναφέρουν πως ο Πέτρος Φιλιππίδης ετοιμάζεται να εγκαταλείψει το σπίτι του στην Αθήνα και να μετακομίσει στην περιφέρεια. Συγκεκριμένα, λέγεται πως ο ηθοποιός σκοπεύει να ζήσει μόνιμα από εδώ και πέρα σε σπίτι που διαθέτει σε χωριό των Ιωαννίνων.

Όπως ανέφερε στην εκπομπή Ευτυχείτε ο Γιάννης Πουλόπουλος, ο Πέτρος Φιλιππίδης επιθυμεί να μετακομίσει, σε μια προσπάθεια να ηρεμήσει από το βαρύ κλίμα των τελευταίων ημερών. Ο ηθοποιός μετά από την περιπέτεια υγείας του, απομακρύνθηκε από τη σειρά Χαιρέτα μου τον Πλάτανο.

Έτσι, φαίνεται πως η εξοχική του κατοικία θα είναι πλέον το μόνιμο σπίτι του.

Έρχεται σύστημα επιβράβευσης των δημοσίων υπαλλήλων

0

Να επιβραβεύονται οι παραγωγικοί δημόσιοι υπάλληλοι, μέσα από ένα σύστημα που θα καλλιεργήσει την κουλτούρα αξιοκρατίας στη Δημόσια Διοίκηση, σχεδιάζει το Υπουργείο Εσωτερικών, σύμφωνα με όσα δήλωσε ο υπουργός Μάκης Βορίδης, μιλώντας στο Open.

Συγκεκριμένα, στόχος του προγράμματος θα είναι «να εμπεδωθεί μια κουλτούρα αξιοκρατίας στη Δημόσια Διοίκηση και όχι εξισωτισμού, η οποία αυτή τη στιγμή είναι η κρατούσα» είπε χαρακτηριστικά ο κ. Βορίδης.

Σύμφωνα με το σχετικό ρεπορτάζ του ΑΠΕ-ΜΠΕ, μάλιστα, πηγές του Υπουργείου Εσωτερικών αναφέρουν ότι θα δίνεται μπόνους παραγωγικότητας σε υπαλλήλους που υπερβάλλουν εαυτόν, ιδιαίτερα σε υπηρεσίες με αυξημένο φόρτο εργασίας, προκειμένου αυτές να γίνουν «ελκυστικότερες» και να μην τις εγκαταλείπουν οι υπάλληλοι μέσω μετατάξεων και αποσπάσεων.

Μιλώντας για το επικείμενο νομοσχέδιο για το Σύστημα Εσωτερικού Ελέγχου στους φορείς Γενικής Κυβέρνησης, ο Υπουργός Εσωτερικών σημείωσε ότι στόχος του είναι να εξαλείψει τον συστημικό κίνδυνο που έχει διαπιστωθεί ότι οδηγεί σε φαινόμενα διαφθοράς, εισάγοντας δικλείδες ασφαλείας οι οποίες θα δυσχεραίνουν την όποια παρέκκλιση από τη νομιμότητα.

Ρόλος του Εσωτερικού Ελεγκτή που θα μπει στις δημόσιες υπηρεσίες θα είναι να παρεμβαίνει μόνο στις περιπτώσεις που απαιτείται, και σε κάθε περίπτωση για να αποτρέπει και να προστατεύει τον υπάλληλο.

Με πληροφορίες από το ΑΠΕ-ΜΠΕ

Εξαφάνιση ράπερ στη Θεσσαλονίκη: Τι λέει στο o τελευταίος άνθρωπος που τον είδε πριν φύγει

0

Ο τελευταίος άνθρωπος που είδε τον ράπερ Λαμανίφ μίλησε σήμερα στο T-live με την Τατιάνα Στεφανίδου. Ο φίλος του, στου οποίου ο 24χρονος το σπίτι γύρισε το βίντεο που δήλωνε την πρόθεση να αυτοκτονήσει και στη συνέχεια εξαφανίστηκε, προχώρησε σε μια δραματική εξομολόγηση.

Εξαφάνιση ράπερ στη Θεσσαλονίκη: Το νέο βίντεο που τράβηξε οδηγός στην Τσιμισκή και βάζει σε σκέψεις

«Τα βίντεο που ανέβηκαν στο διαδίκτυο τον επηρέασαν πάρα πολύ αρνητικά. Βίντεο ερωτικού περιεχομένου.

Τον Λάμπρο τον γνωρίζω πριν ξεκινήσει την όλη φάση με τη μουσική. Όσο ασχολιόταν με τη μουσική ήταν όντως χαρούμενος. Όταν έγινε όλο αυτό με τα βιντεάκια, πρώτη φορά τον είδα σε τέτοια κατάσταση. Ήταν εξαγριωμένος και πάρα πολύ στενοχωρημένος. Έλεγε συνέχεια ότι θέλει να φύγει στους γονείς του στη Γερμανία. Δεν ήταν καλά, δεν ήξερε τι να κάνει, ήταν στα χαμένα…

Εκείνο το βράδυ που ανέβηκε το βίντεο, ήμασταν μαζί. Το απόγευμα ήμουν σπίτι του. Φαινόταν ψιλοψύχραιμος, προσπαθούσε να παραμείνει τουλάχιστον. Όταν εγώ έφυγα από το σπίτι του, με πήρε τηλέφωνο και μου είπε ότι δε μπορεί να το διαχειριστεί και αν μπορώ να τον φιλοξενήσω να έρθει να ξεχαστεί. Ήρθε εδώ, πρώτη φορά, τον είδα σε αυτήν την κατάσταση. Προσπάθησα να τον ηρεμήσω. Ήταν σαν να φώναζε. Δεν ήξερα πώς να το διαχειριστώ, δεν ήξερα τι να κάνουμε, είχα αγχωθεί.

Μπήκα να κάνω ένα μπάνιο για να ηρεμήσω, προκειμένου να δούμε πώς μπορούμε να το αντιμετωπίσουμε. Αφού βγήκα από το μπάνιο και ήρθε η μητέρα μου και μου είπε πως κάποιος βρόντηξε την πόρτα. Αρχίζω και τον παίρνω τηλέφωνο να δω που είναι, χτυπούσε κανονικά, μετά σταμάτησε να χτυπάει.

Μετά από λίγο, με παίρνουν και μου λένε ότι ανέβασε ένα βίντεο και βλέπω ότι το έχει γυρίσει την ώρα που εγώ ήμουν στο μπάνιο».