Blog Σελίδα 10487

22 χρόνια καταγγελίες για τον σκηνοθέτη – «Μετά τα 18 τα παιδιά δεν είχαν κανένα ενδιαφέρον»

0

Νέες συγκλονιστικές καταγγελίες έρχονται στο φως για τον γνωστό σκηνοθέτη και ηθοποιό, τον άνθρωπο που βίασε τον 40χρονο Βασίλη, τον Νίκο Σ. και άλλους. Δεν ήταν μόνο νέοι ηθοποιοί θύματά του, αλλά και ανήλικα παιδιά, μαθητές ή και πρόσφυγες και μετανάστες. Η μέθοδος χειραγώγησης που ακολουθούσε και οι νέες μαρτυρίες.

Κάποια στοιχεία από τις συγκλονιστικές αυτές καταγγελίες αποκαλύπτει στο newsit.gr η Μαρία Κούρτεση δικηγόρος του 40χρονου Βασίλη, του ανθρώπου που κινήθηκε πρώτος νομικά σε βάρος του σκηνοθέτη και ηθοποιού. Περιγράφει πως ο θεατράνθρωπος αυτός έχανε το ενδιαφέρον του όταν τα θύματά του ενηλικιώνονταν, πως είχε μέθοδο για να χειραγωγεί τους ανήλικους

Η Μαρία Κούρτεση μιλά για τις εξελίξεις που δρομολογούνται άμεσα, για τις πολλές άλλες καταγγελίες που δέχεται αλλά και για τη συναισθηματική χειραγώγηση που ασκούσε o καταγγελλόμενος επί σειρά ετών στα πολλά θύματα του. Οι μαρτυρίες που έρχονται στο φως για τον γνωστό σκηνοθέτη και ηθοποιό έχουν ένα πολύ μεγάλο χρονικό εύρος. Υπάρχουν μαρτυρίες που ξεκινούν από το 1995 η πρώτη ως το 2017 η τελευταία, δηλαδή πηγαίνουν σε βάθος 22 ετών. Τα πρόσωπα είναι επίσης πολλά. Εκτός από τον Βασίλη, ακόμη δύο νεαροί άντρες σήμερα, είναι σημαντικοί μάρτυρες στην υπόθεση και αναμένεται να καταθέσουν ή και να προχωρήσουν σε μηνύσεις ενώ ακόμα τουλάχιστον 8 έχουν μιλήσει με τον Βασίλη και τη δικηγόρο για αντίστοιχες εμπειρίες με τον γνωστό σκηνοθέτη.

Τα δύο νέα πρόσωπα είναι αλλοδαποί, δηλαδή έχουν το προφίλ μετανάστη-πρόσφυγα. Ήταν ανήλικοι την εποχή της σχέσης τους με τον σκηνοθέτη. Το στοιχείο κλειδί είναι πως υπάρχει μια κοινή μέθοδος, κοινός χειρισμός, ακόμα και τα λόγια, εκ μέρους του ανθρώπου που τους κακοποίησε. Επίσης, σύμφωνα με τη δικηγόρο, ο σκηνοθέτης έχανε το ενδιαφέρον του για τα πρόσωπα μετά την ενηλικίωσή τους.

Σύμφωνα με την κα Κούρτεση είναι λογικό που δεν έχει κληθεί ακόμα o μηνυόμενος. Αυτό, όπως εξηγεί η ίδια, δεν έχει να κάνει με αδράνεια της εισαγγελικής αρχής σε αυτή την υπόθεση που είναι ογκωδέστατη, αλλά με το ότι πρέπει να συγκεντρωθούν τα απαραίτητα στοιχεία.

Όσον αφορά στα όσα κατήγγειλε ο Βασίλης, αυτά είναι παραγραφόμενα αλλά σύμφωνα με την κα Κούρτεση προκύπτουν γεγονότα μεταγενέστερα, σε χρόνους που τα αδικήματα δεν παραγράφονται, για τον ίδιο πάντα μηνυόμενο. Τα πρόσωπα τα οποία έχουν υποπέσει στην αντίληψη του εισαγγελέα θα κληθούν λίαν συντόμως προκειμένου να καταθέσουν- ως μάρτυρες, όχι ως μηνυτές.

«Οι άνθρωποι αυτοί είναι φοβισμένοι. Είναι φοβερό αυτό το πράγμα με τον φόβο» λέει χαρακτηριστικά η κα Κούρτεση και συμπληρώνει: «Τον Βασίλη πάντως τον ικανοποιεί ότι έχει μπει το νερό στο αυλάκι. Όλοι ευελπιστούμε για το καλύτερο αλλά μέχρι στιγμής όλα τα θύματα τα ικανοποιεί ότι υπάρχει διερεύνηση των περιστατικών, ότι δεν μένουν πια στο σκοτάδι. Το τεράστιο πρόβλημα όμως σε αυτά είναι η παραγραφή. Πρέπει να ασκηθεί άμεσα ποινική δίωξη, ειδικά για τη μια περίπτωση, μέχρι τέλη Φεβρουαρίου μάλιστα!».

Οι υποθέσεις που «καταλήγουν» στο ίδιο πρόσωπο

«Αυτή η ιστορία, ανοίγει, ανοίγει, ανοίγει… Το κρίσιμο θέμα είναι να συγκεντρωθούν στοιχεία και μάρτυρες, παιδιά, πρόσωπα. Μου έχουν έρθει άλλα δύο παιδιά. Τηλεφωνικά όμως έχω μιλήσει με πλείστα όσα. Τα παιδιά είναι παραπάνω, έρχονται πρώτα σε επαφή με τον Βασίλη. 8 στα 10 περιστατικά που έχω δεχτεί εγώ εδώ  τηλεφωνικά, ήταν ανήλικα τότε. Αυτό που έχω καταλάβει είναι ότι μέχρι τα 18 ασχολούνταν ο καταγγελλόμενος με αυτά τα παιδιά, μετά μάλλον δεν είχαν ενδιαφέρον για αυτόν».

Τα παιδιά που ήρθαν σε εμένα, μετά τον Βασίλη είναι παιδιά αλλοδαπά και συνδέονται με αυτά που λένε οι γείτονες για το σπίτι του Μεταξουργείου».

H κα Κούρτεση τονίζει πως για θεσμικούς και δεοντολογικούς λόγους δεν θέλει να πει το όνομα του θύτη διότι αυτό απαγορεύεται. Όπως όμως σημειώνει: «Το όνομα του το έχω γράψει φαρδύ πλατύ στη  μήνυση. Μιλάμε πάντως για πολλά χρόνια δράσης –από το 1995 έως το 2017».

«Η συμπεριφορά ήταν ολόιδια… κασέτα»

Σύμφωνα με την κα Κούρτεση το πιο συγκλονιστικό σε όλες τις υποθέσεις που φτάνουν στα χέρια της, είναι η επαλήθευση των γεγονότων. Όπως περιγράφει η ίδια: «Είναι όλα το ίδιο βαριά περιστατικά και ιδίας μεθόδευσης. Ίδιου συναισθηματικού χειρισμού. Ήταν “κασέτα” η μέθοδος. Στη μια περίπτωση από τις δύο συνέβαινε και εκεί επί σειρά. ετών. Ήταν 4 χρόνια- από τα 16 του ως τα 19 περίπου. Δεν είναι τυχαίο αυτό το στοιχείο.

Αυτό που βλέπω εγώ εδώ, σε όλες τις περιπτώσεις που φτάνουν σε εμένα, είναι παιδιά που λένε: “Α και εσένα αυτό σου έλεγε;”, “A και εσένα αυτό το δώρο σου έδινε;”, “Α και εσένα για αυτό σου είπε;”. Για αυτό έχουν σημασία εδώ και οι πολλές καταγγελίες. Είναι συγκλονιστική η επαλήθευση των περιστατικών. Με ένα τρόπο τα κρατούσε αυτά τα παιδιά δέσμια.

Ο θύτης που θα ασχοληθεί με αυτό τον τρόπο με έναν ανήλικo, έχει έναν τρόπο, ένα χειρισμό. Δεν θα πλησιάσει ο καθένας ένα παιδί για να του πει με πειστικό τρόπο: “σε αγαπώ, σε λατρεύω, έλα να κάνουμε σεξ από τον πρωκτό σου… και πήγαινε σε ένα δωμάτιο και κάνε πράγματα και με άλλους τρεις να σας βλέπω. Σε όλες τις περιπτώσεις αυτές υπάρχει σχέση, σεξουαλική πράξη.

H ψυχολογική κατάσταση αυτών των παιδιών είναι εξαιρετικά δύσκολη. Συναισθηματικά όλα αυτά τα παιδιά μεταξύ τους νιώθουν σαν οικογένεια και ας μην γνωρίζονται μεταξύ τους. Τα παιδιά αυτά είναι ευάλωτες προσωπικότητες, το συναντώ αυτό το στοιχείο σε όλες τις περιπτώσεις που έχουν υποστεί βία. Δεν ξεπερνιέται ο βιασμός. Δεν έχω ξανασυναντήσει τέτοια υπόθεση όσο καιρό ασχολούμαι με αυτά το βαρύ ποινικό έγκλημα. Μακάρι να έρθουν παιδιά να μιλήσουν και να πάνε στον εισαγγελέα. Έτσι μόνο θα σπάσουμε το σπυρί. Κατά την άποψη μου οι σκόρπιες καταγγελίες αποδυναμώνουν το όλο κίνημα. Σέβομαι το φόβο αλλά η δικαιοσύνη είναι ο μόνος τρόπος και θεσμικά και από πλευράς προστασίας».

Πηγή: newsit.gr

Νικόλας Αγγελής: Ο παιδοβιαστής και η μητέρα του που γνώριζε…

0

Νέες αποκαλύψεις για τον τρόπο που δρούσε ο γνωστός σκηνοθέτης – ηθοποιός

Ο ηθοποιός Νικόλας Αγγελής με ανάρτησή του στα social media φωτογραφίζει το πρόσωπο των ημερών, τον πασίγνωστο σκηνοθέτη – ηθοποιός προβαίνοντας σε ακόμα πιο ανατριχιαστικές λεπτομέρειες για τον τρόπο που δρούσε κάτω από τη… μύτη της μητέρας του. Γράφει λοιπόν στην ανάρτησή του ο ηθοποιός Νικόλας Αγγελής:

«Ένας παιδοβιαστής και βασανιστής βρίσκεται εκεί έξω ελεύθερος ενώ εδω και βδομάδες εμάς έχει στρίψει το έντερο μας με τις καταγγελίες που έρχονται στο φως για αυτή τη μύξα που έχει για πρόσωπο.
Χτες άκουσα τον Βασίλη στην εκπομπή της Μελέτη να περιγράφει πως τον αποπλάνησε στα 15 του ο σκηνοθέτης / ηθοποιός / δάσκαλος σε ιδιωτικά εκπαιδευτήρια , πώς τον πήγε σπίτι του , πώς τον βίασε , πώς προσπαθούσε να τον μυήσει σε ομαδικά όργια με άλλα ανήλικα παιδιά , μαθητές του παιδοβιαστή στα σχολεία που δίδασκε. Πώς τον πήγαινε στο γήπεδο και του έλεγε ” δες είμαστε τώρα σαν πατέρας και γιος που ήρθαν να δουν μπάλα ” , πώς του διέλυσε το μικρό , παιδικό του κεφάλι φυτεύοντας μέσα στο ανήλικο παιδί όλη την αρρώστια που κουβάλαγε.
Έμαθα χτες ότι ο παιδοβιαστής έμενε στην ίδια πολυκατοικία με τη μαμά του η οποία ήξερε ότι ο γιός της έφερνε στο σπίτι του ανήλικα παιδιά και απ’ ότι φαίνεται ήταν το μείζων πρόβλημα της οικογένειας μιας και ο βιαστής δασκάλευε τον Βασίλη τι να πει σε περίπτωση που θα έπεφτε πάνω στη γριά . Έκανε το ανήλικο παιδί συνένοχο.
Αυτός ο βουτυρομπεμπές που φοβόταν τη μαμά του πέρναγε μεταλλικές μπάρες στον κώλο παιδιών που βίαζε ενώ ένα ολόκληρο σύστημα τον κάλυπτε και τον καλύπτει. Απ’ την οικογένεια του και τους διευθυντές στα ιδιωτικά εκπαιδευτήρια που δίδασκε μέχρι την σημερινή κυβέρνηση αλλά και την κυβέρνηση του 2012 που τον κάλυψε όταν βρέθηκε το όνομα του σε καταγγελίες για παιδεραστικό κύκλωμα.
Σιχαίνομαι πραγματικά και έχω τρομερή οργή .
Οργή για το κράτος συνένοχο/συνεργό , οργή για τους φίλους αυτού του μούλου που τολμάνε να βγαίνουν στα σόσιαλ και να παίρνουν ίσες αποστάσεις μεταξύ θυμάτων και θυτών , οργή για τον ίδιο που έχει το θράσος να απειλεί με μηνύσεις και να κάνει απειλητικά τηλεφωνήματα στα θύματα. Και ξέρετε κάτι; Το κράτος και η σημερινή κυβέρνηση έχει δώσει χώρο και υποστηρίζει αυτό του το θράσος. Όταν εδώ και βδομάδες έχουν έρθει στο φως φρικιαστικές καταγγελίες που τον φωτογραφίζουν και το κράτος δεν έχει κάνει ΤΙΠΟΤΑ είναι σαν να λέει στα θύματα δεν έχετε φωνή και δεν μπορείτε να πετύχετε τίποτα .
Όμως σας έχω νέα βρωμιάρηδες , τα θύματα είναι αδέλφια μας , κόρες μας , γιοι μας και παιδιά μας , η φωνή τους είναι φωνή μας και ήρθε η ώρα να χάσετε τον ύπνο σας απ’ τα ουρλιαχτά μας».

Κουφοντίνας: Επίθεση στην κυβέρνηση από τον ΣΥΡΙΖΑ και το ΚΚΕ για την αντιμετώπιση του καταδικασμένου για συμμετοχή στη 17Νοέμβρη

0

Την έντονη αντίδρασή τους στην αντιμετώπιση του καταδικασμένου για συμμετοχή στη 17Νοέμβρη, Δημήτρη Κουφοντίνα, εκφράζουν με κοινή τους ανακοίνωση ο Τομεάρχης Προστασίας του Πολίτη της Κ.Ο του ΣΥΡΙΖΑ, Χρήστος Σπίρτζης και ο Τομεάρχης Δικαιοσύνης της Κ.Ο του ΣΥΡΙΖΑ, Θεόφιλος Ξανθόπουλος.

Όπως τονίζουν, “η δημοκρατία όταν είναι ισχυρή, όταν είναι εδραιωμένη στην κοινωνία και στις ψυχές όσων την υπηρετούν, όταν είναι πραγματική δημοκρατία, είναι μεγαλόψυχη, δίκαιη και ανθρώπινη. Δυστυχώς, η κυβέρνηση Μητσοτάκη αποδεικνύει και σε θεσμικό και σε διαχειριστικό επίπεδο, ακριβώς το αντίθετο”.

Προσθέτουν δε ότι η “Η μεταφορά της Γενικής Γραμματείας Αντεγκληματικής Πολιτικής, δηλαδή του σωφρονιστικού συστήματος, από το Υπουργείο Δικαιοσύνης στο Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη και ο αναχρονιστικός και αντιεπιστημονικός νόμος 4760/20, σύμφωνα με τα σχόλια του Συνηγόρου του Πολίτη, των δικηγορικών συλλόγων και της Ελληνικής Ένωσης για τα Δικαιώματα του ανθρώπου και όλων των κομμάτων της αντιπολίτευσης δείχνουν τη φοβικότητα της κυβέρνησης στη δημοκρατία, το πολίτευμα που έχει ως κύριο χαρακτηριστικό του την προάσπιση των ατομικών δικαιωμάτων και ελευθεριών για όλους.

Εκφράζουμε το σεβασμό μας στην ανθρώπινη ζωή, στην υγεία κάθε ανθρώπου, στα δικαιώματα κάθε ανθρώπου. Εκφράζουμε τη διαφωνία αλλά και τη θλίψη μας στον αντιδημοκρατικό κατήφορο που έχει βάλει τη χώρα μας η κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας. Δηλώνουμε την διαχρονική θέση μας για καταδίκη της βίας και της τρομοκρατίας, από όπου κι αν προέρχεται. Υπενθυμίζουμε στην κυβέρνηση Μητσοτάκη ότι οι αποφάσεις εγκληματικών και παραβατικών δράσεων εκδίδονται για όλους τους ανθρώπους από την Ελληνική Δικαιοσύνη.

Η ευαισθησία μας στην ανθρώπινη ζωή και η δημοκρατική μας αντίληψη δεν μας επιτρέπουν να κλείνουμε τα μάτια στην πιθανότητα της απώλειας ζωής ή της βαριάς βλάβης της υγείας κάθε κρατουμένου και επομένως και του Δημήτρη Κουφοντίνα. Ζητάμε από την κυβέρνηση να εφαρμόσει και να σεβαστεί τους νόμους της χώρας. Ζητάμε από την κυβέρνηση να αποδείξει ότι η ελληνική δημοκρατία είναι πραγματική. Η Ελληνική Δημοκρατία δεν είναι ούτε φοβική, ούτε εκδικητική, ούτε αδιάφορη στην ανθρώπινη ζωή και την υγεία όλων”.

ΚΚΕ: Όχι στη διακριτική κι αυθαίρετη μεταχείριση οποιουδήποτε κρατουμένου

Το ΚΚΕ, όπως αναφέρει σε ανακοίνωσή του, είναι αντίθετο στη διακριτική κι αυθαίρετη μεταχείριση σε βάρος οποιουδήποτε κρατουμένου, η οποία παραβιάζει ακόμη και τη σημερινή ψευδεπίγραφη “σωφρονιστική” νομοθεσία. Επίσης, υπερασπίζεται τα δικαιώματα των κρατουμένων για αξιοπρεπείς συνθήκες κράτησης, προστασίας της υγείας, άδειες, δυνατότητα εργασίας, εκπαίδευσης κλπ.

Απ’ αυτή τη σκοπιά το ΚΚΕ, όπως τονίζει, αντιτάχθηκε και στην τελευταία τροποποίηση της σωφρονιστικής νομοθεσίας, με τον 4760/2020, που αυστηροποίησε τις προϋποθέσεις για μεταγωγή σε Αγροτικές Φυλακές, ενώ εξαίρεσε από τη μεταγωγή τους σε αυτές τους καταδικασθέντες για τρομοκρατία, διαχωρίζοντας δηλαδή, με επιλεκτικό τρόπο και με μη αποδεκτά επιστημονικά κριτήρια, μια κατηγορία κρατουμένων αποκλειστικά με βάση το αδίκημα για το οποίο έχουν καταδικαστεί.

Αυτή η διαχρονική στάση του ΚΚΕ σε καμιά περίπτωση δεν δικαιολογεί ενέργειες ατομικής τρομοκρατίας, όπως αυτές του Κουφοντίνα, που αξιοποιήθηκαν και αξιοποιούνται από το κράτος και τις κυβερνήσεις, για να συκοφαντούν τους λαϊκούς αγώνες, την επαναστατική ιδεολογία και δράση, αλλά και για να θεσπίζουν -στο όνομα της πάταξής τους- “τρομονόμους”, που τελικά στρέφονται κατά των λαϊκών δικαιωμάτων και της εργατικής – λαϊκής πάλης. Γι’ αυτό και σήμερα χρειάζεται να δυναμώσει ο αγώνας ενάντια στους αντιδραστικούς νόμους, ειδικότερα ενάντια στο πλαίσιο των “τρομονόμων” που νομοθέτησαν, διατήρησαν και διαρκώς εμπλουτίζουν όλες οι κυβερνήσεις της ΝΔ, του ΣΥΡΙΖΑ, του ΠΑΣΟΚ/ΚΙΝΑΛ.

Τουρκία: Υποβίβασαν την Αγία Σοφία σε εμπορικό προϊόν… Το «τσάι της Αγίας Σοφίας»

0

Περπατώντας στην πόλη βρίσκεις πολλά πράγματα. Μεταξύ αυτών όπως παρουσιάζει ο ανταποκριτής του ΣΚΑΪ στην Κωνσταντινούπολη, Μ. Κωστίδης πωλείται και το… τσάι της Αγίας Σοφίας, με αποτέλεσμα οι Τούρκοι να υποβιβάσουν έναν από τους σπουδαιότερους ναούς της Χριστιανοσύνης σε εμπορικό προϊόν.

Σημειώνεται ότι πέρυσι η Αγιά Σοφία μετατράπηκε σε τζαμί με απόφαση του Τούρκου προέδρου, Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν.

Η εταιρία η Caykur που είναι και κρατική εταιρία, δηλώνει ότι παράγει τσάι για κάθε πόλη και στην συγκεκριμένη συσκευασία τσαγιού αναγράφουν Ισταμπούλ, Αγία Σοφία.

agiasofiatsai skaitv

Πηγή: skai.gr

Αποκλειστικό: Οι επτά καταγγελίες κατά του Πέτρου Φιλιππίδη

0

Ο Πέτρος Φιλιππίδης και οι καταγγελίες στο ΣΕΗ! Ούτε μία, ούτε δύο αλλά επτά καταγγελίες περιέχει, σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του eReportaz, ο φάκελος του ΣΕΗ ο οποίος έχει παραδοθεί στον πολύ γνωστό ηθοποιό και σκηνοθέτη, Πέτρο Φιλιππίδη.

Το αρμόδιο πειθαρχικό όργανο του συλλόγου κάλεσε τον δημοφιλή ηθοποιό, ο οποίος έχει καταγγελθεί δημοσίως για σεξουαλική παρενόχληση και απρεπή συμπεριφορά από τις Άννα-Μαρία Παπαχαραλάμπους, Λένα Δροσάκη και Πηνελόπη Αναστασοπούλου, προκειμένου να λάβει υπόψην του όλα όσα έχουν κατατεθεί και να παραδώσει, το προσεχές διάστημα, τις εξηγήσεις του.

Σε αντίθεση με όσα διέρρευσαν περί 100 καταγγελιών που φέρονται να βαραίνουν τον ηθοποιό οι νομικοί συμπαραστάτες του έχουν στη διάθεσή τους αναφορές από επτά ηθοποιούς που τον καταγγέλλουν. Σύμφωνα με απόλυτα εξακριβωμένες πληροφορίες ο Πέτρος Φιλιππίδης δεν θα βιαστεί έως ότου καταθέσει τις έγγραφες εξηγήσεις. Και αυτό επειδή θα περιμένει, τις επόμενες ημέρες, ίσως και εβδομάδα προκειμένου να διαπιστώσει εάν ο συγκεκριμένος φάκελος “εμπλουτιστεί” και από άλλες αναφορές οι οποίες τον εμπλέκουν σε παρόμοιες πράξεις. Σύμφωνα πάντως με απόλυτα εξακριβωμένες “πηγές” στον ΣΕΗ δεν έχει παραδοθεί, μέχρι αυτή τη στιγμή, η καταγγελία της ηθοποιού Α.Γ. η οποία σε συνέντευξή της στην ιστοσελίδα documentonews ισχυρίστηκε ότι ο ηθοποιός ασέλγησε επάνω της μέσα στο αυτοκίνητό του το καλοκαίρι του 2014.

Στο σκοτάδι 4η μέρα Εκάλη, Διόνυσος, Αγ. Στέφανος, Κρυονέρι, Άνοιξη, Δροσιά και Κάλαμος

0

Βυθισμένες στο σκοτάδι και σε αντίξοες συνθήκες βρίσκονται για τέταρτη μέρα πολλές περιοχές στα βόρεια προάστια της Αττικής.

Σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία του ΔΕΔΔΗΕ, περίπου 4.000 νοικοκυριά δεν έχουν ακόμα ρεύμα.

Τα συνεργεία του συνεχίζουν τις εργασίες καθ΄όλη τη διάρκεια της νύχτας για την αποκατάσταση των ζημιών στο Δίκτυο στις περιοχές Εκάλη, Διόνυσο, Αγ.Στέφανο, Κρυονέρι, Άνοιξη, Δροσιά και Κάλαμο για την επανηλεκτροδότησή τους.

Αναλυτικά, στον Διόνυσο, τον Άγιο Στέφανο, τη Δροσιά, τη Ροδόπολη, τη Σταμάτα και την Άνοιξη 700 νοικοκυριά δεν έχουν ακόμα ηλεκτροδοτηθεί.

Αντίστοιχα, στον Αυλώνα, τον Κάλαμο, τη Μαλακάσα, το Πολυδένδρι, τις Αφίδνες και την Ιπποκράτειο Πολιτεία στο σκοτάδι παραμένουν 1.200 νοικοκυριά.

Στο Μαρούσι, την Κηφισιά, την Αγία Παρασκευή, την Πεντέλη, τα Βριλήσσια, την Πεύκη και τη Φιλοθέη σε περίπου 500 νοικοκυριά δεν έχει αποκατασταθεί το ρεύμα.

Χιλιάδες κάτοικοι παραμένουν χωρίς θέρμανση και φωτίζουν τα σπίτια τους με κεριά και φακούς, ενώ είναι άγνωστο πότε θα αποκατασταθεί η ηλεκτροδότηση. Πολλοί έχουν ξεμείνει από τρόφιμα, ακόμη και από φάρμακα. Την ίδια ώρα, στο δρόμο υπάρχουν ακόμα σκεπασμένα με χιόνι αυτοκίνητα, αλλά και πεσμένα δέντρα.

Άνδρες της ΕΜΑΚ επιχειρούν σε 24ωρη βάση, επισκέπτονται γειτονιές που παραμένουν στο σκοτάδι και προσπαθούν να απομακρύνουν τα δέντρα που έχουν κοπεί και έχουν πέσει πάνω στα καλώδια της ΔΕΗ.

Ο ΔΕΔΔΗΕ καλεί όλους τους πολίτες που συνεχίζουν να αντιμετωπίζουν προβλήματα ηλεκτροδότησης στις περιοχές που σημειώθηκαν ζημιές στο Δίκτυο από την κακοκαιρία, να επικοινωνήσουν άμεσα με την Εταιρία προκειμένου να εξεταστεί η περίπτωση μεμονωμένης βλάβης.

Η επικοινωνία με τον ΔΕΔΔΗΕ μπορεί να γίνει τηλεφωνικά στο 11500 ή 2111900500 , μέσω της εφαρμογής MyDEDDiE app σε Android και iOS από το κινητό τους ή και μέσω υπολογιστή από την ιστοσελίδα του ΔΕΔΔΗΕ στο Online Δήλωση Βλάβης (deddie.gr)

πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Η Γκρέτα ξαναχτυπά: «Η αποίκιση στον Αρη είναι για το 1% -Οι υπόλοιποι θα μαζεύουμε τα σπασμένα στην Γη»

0

Εν αναμονή της προσεδάφισης του Perseverance rover της NASA στον Άρη σήμερα, η Σουηδή ακτιβίστρια Γκρέτα Τούνμπεργκ εκμεταλλεύθηκε την ευκαιρία για να κατηγορήσει τις διαστημικές υπηρεσίες και κυβερνήσεις για τη χρήση δισεκατομμυρίων δολαρίων για τα ταξίδια σε άλλους πλανήτες, όταν ο δικός μας υποφέρει.

Η 18χρονη Γκρέτα Τούνμπεργκ κυκλοφόρησε μια σατιρική τουριστική διαφήμιση για τον Κόκκινο Πλανήτη, που στοχεύει στο «1%», υποδηλώνοντας ότι αυτός θα είναι ο αριθμός των ανθρώπων που θα φύγει από τη Γη και θα αφήσει το υπόλοιπο 99% πίσω ώστε να διορθώσει την υποτιθέμενη κλιματική αλλαγή.

Το βίντεο δείχνει τον Άρη ως «άθικτη γη», με εκπληκτικά τοπία, που περιμένουν ανθρώπους που θέλουν να δημιουργήσουν νέα ζωή, χωρίς να υπομείνουν τις πιέσεις της υποτιθέμενης κλιματικής αλλαγής.

Εκπρόσωπος του «The Fridays for Future» (FFF), μιας εκστρατείας για το κλίμα που ξεκίνησε η Γκρέτα Τούνμπεργκ, δήλωσε: «Θέλαμε να επισημάνουμε τις ανοησίες. Τα διαστημικά προγράμματα που χρηματοδοτούνται από τις κυβερνήσεις και το εξαιρετικά πλούσιο 1% στον κόσμο επικεντρώνονται στον Άρη (το Perseverance Rover της NASA κοστίζει μόνο 2,7 δισεκατομμύρια δολάρια για ανάπτυξη, εκτόξευση, επιχειρήσεις και ανάλυση) -και όμως, οι περισσότεροι άνθρωποι δεν θα έχουν ποτέ την ευκαιρία να επισκεφθούν ή να ζήσουν στον Άρη».

Το βίντεο με τίτλο «1%» ξεκινά ως μια ελκυστική τουριστική διαφήμιση που ενθαρρύνει τους κατοίκους της Γης να είναι «πρωτοπόροι», καταφέρνοντας να αποικίσουν τον Άρη, ο οποίος δεν έχει ρύπανση, πολέμους ή πανδημίες.

«Μετά από περισσότερα από 5 εκατομμύρια χρόνια ανθρώπινης ύπαρξης στη Γη, ήρθε η ώρα για μια αλλαγή. Ο Άρης, 56 εκατομμύρια τετραγωνικά μίλια ανέγγιχτης γης, εκπληκτικά τοπία και απίστευτη θέα. Ο Άρης, ένας νέος κόσμος όπου μπορούμε να ξεκινήσουμε ξανά», λέει ο αφηγητής του βίντεο. «Ο Άρης προσφέρει την απόλυτη ελευθερία», προσθέτει.

Φαίνεται ότι με την «απόλυτη ελευθερία», η Γκρέτα Τούνμπεργκ θέλει να πει πως όσοι καταφέρουν τη μεγάλη διαφυγή δεν θα πρέπει να υπομείνουν τη συνεχή υπενθύμιση της κλιματικής αλλαγής ούτε να τηρούν τα πρωτόκολλα που οι χώρες έχουν θέσει για να καταπολεμήσουν τις επιπτώσεις της.

Πηγή: iefimerida.gr

Μαρία Μπακοδήμου: «Στην Εκάλη, τα σπίτια μας είναι πιο κρύα από τα ψυγεία μας»

0

Χωρίς ρεύμα για τρίτη συνεχόμενη ημέρα έχουν μείνει αρκετά σπίτια στα βόρεια προάστια, συμπεριλαμβανομένης και της Εκάλης, όπου μένει η Μαρία Μπακοδήμου. Η γνωστή παρουσιάστρια περιέγραψε την κατάσταση που βιώνει με ανάρτησή της στο Instagram.

Χιλιάδες σπίτια έχουν μείνει επί τρεις ημέρες χωρίς ρεύμα σε περιοχές των βορείων προαστίων, πολλά δέντρα έχουν πέσει, παρασέρνοντας και τα καλώδια της ΔΕΗ.

Η Μαρία Μπακοδήμου και η οικογένειά της είναι ανάμεσα στους ανθρώπους που αντιμετωπίζουν σοβαρά προβλήματα, καθώς παραμένει χωρίς ρεύμα και ζεστό νερό το τελευταίο τριήμερο.

«Είμαι κι εγώ από αυτούς στα βόρεια. Από την αρχή της «Μήδειας», το σπίτι μου δεν έχει ρεύμα. Είναι τόσο λογικό να μην μπορούν να διορθώσουν τις βλάβες εδώ και τόσες μέρες; Θέλω πολύ να δείξω κατανόηση. Αλλά… Κάτι δεν πάει καλά. Δεν μπορεί να αφήνεις χωρίς ρεύμα για τόσο διάστημα τόσα σπίτια που κάποια ενδεχομένως να έχουν και κάποιον ασθενή που να χρειάζεται το ρεύμα για υποστήριξη οξυγόνου π.χ.», έγραψε η παρουσιάστρια στο Instagram και συνέχισε:

«Τα σπίτια μας είναι πια πιο κρύα από τα ψυγεία μας. Επικοινωνία δεν υπάρχει και κάθε μέρα ακούμε ότι μέχρι το βράδυ θα έχει αποκατασταθεί. Ζεστό νερό ούτε στα όνειρα.

Και σκέφτομαι ότι η μόνη λύση για να ζήσουμε καλά σε αυτή την όμορφη χώρα, είναι να γίνουμε ανεξάρτητοι. Να έχουμε γεννήτρια, να έχουμε γεώτρηση, να έχουμε σεκιούριτι, ιδιωτική ασφάλιση. Και μετά σκέφτομαι ότι αν τα καλύψουμε όλα μόνοι μας το κράτος τι θα κάνει; Ήρεμα ρωτάω #Μήδεια».

Δούρου: «Ανεύθυνος Περιφερειάρχης μιας ανεύθυνης κυβέρνησης o Πατούλης»

0

Στην αντεπίθεση πέρασε η ΔΥΝΑΜΗ ΖΩΗΣ και η Ρένα Δούρου κατά του Γιώργου Πατούλη, καταγγέλλοντας ότι «φίμωσε την αντιπολίτευση στο Περιφερειακό Συμβούλιο».

Αποχώρησε σε ένδειξη διαμαρτυρίας η Δύναμη Ζωής.

Αναλυτικά, η ανακοίνωση:

«Σήμερα ο κ. Πατούλης, σε γραμμή Μητσοτάκη, διέπραξε σοβαρό δημοκρατικό ατόπημα.

»Απέδειξε ότι το μόνο που γνωρίζει άριστα είναι οι μονόλογοι με κλειστά μικρόφωνα, η φίμωση της αντιπολίτευσης και η συστηματική υποβάθμιση και απαξίωση του Περιφερειακού Συμβουλίου, με τη στήριξη της Χρυσής Αυγής.

»Επιλέγει, για να τις αποφύγει, τις α λα καρτ ευθύνες του, πότε λειτουργώντας ως δεκανίκι της κυβέρνησης, αφήνοντας στο απυρόβλητο τις μεγάλες ευθύνες της και εκείνες του επιτελικού χάους της, που πληρώνουμε όλοι μας και πότε παριστάνοντας τον “ανεξάρτητο αυτοδιοικητικό”, βάλλοντας κατά των υπουργών της κυβέρνησης και του ΔΕΔΔΗΕ – πάντα όμως σε βάρος της Τοπικής Αυτοδιοίκησης και των πολιτών.

»Αλλεργικός στα επιχειρήματα και το διάλογο ο κ. Πατούλης στη σημερινή συνεδρίαση του Περιφερειακού Συμβουλίου Αττικής, την ώρα που χιλιάδες συμπολίτες μας δοκιμάζονται σε πολύ δύσκολες συνθήκες διαβίωσης κι ενώ είναι σε εξέλιξη ένα γαϊτανάκι επίρριψης ευθυνών μεταξύ κυβέρνησης και Τοπικής Αυτοδιοίκησης, προτίμησε το σόου μιας χωρίς αντίλογο από τον… ίδιο, απορρίπτοντας τις προτάσεις της Δύναμης Ζωής και άλλων παρατάξεων για διάλογο που θα μπορούσε να συμβάλλει στην επίλυση των σοβαρών προβλημάτων σε πολλές περιοχές της Αττικής.

»Κατόπιν αυτού, η Δύναμη Ζωής αποχώρησε όπως έπραξαν και άλλες παρατάξεις της αντιπολίτευσης σε ένδειξη διαμαρτυρίας για τις αντιδημοκρατικές πρακτικές που πλέον έχουν γίνει συνήθεια στη Διοίκηση της Περιφέρειας όπως άλλωστε και στην κυβέρνηση του κ. Μητσοτάκη.

»Γιατί ο κ. Πατούλης εκφράζει την ίδια περιφρόνηση προς τη Δημοκρατία και την Τοπική Αυτοδιοίκηση όπως και η κυβέρνηση Μητσοτάκη που έσπευσε, μόλις ανέλαβε τη διακυβέρνηση, να καταργήσει την απλή αναλογική σε βάρος της ψήφου των πολιτών.

»Αμφότεροι είναι οι δύο όψεις του ίδιου αντιδημοκρατικού προσώπου: προτιμούν τους «ασφαλείς» μονολόγους, σε προστατευμένα περιβάλλοντα, χωρίς επικριτικές φωνές, χωρίς ανάληψη ποτέ καμίας ευθύνης.

»Αυτές τις ζητούν μόνο, με ψέματα και χυδαιότητα, από τους πολιτικούς τους αντιπάλους. Όταν μάλιστα δεν υπάρχουν, τις εφευρίσκουν».

Mad Clip: Συνελήφθη ο ράπερ μετά από τρελή καταδίωξη στους δρόμους της Αθήνας

0

Άνδρες της ομάδας ΔΙ.ΑΣ. του έκαναν σήμα να σταματήσει, αυτός δεν υπάκουσε και ακολούθησε καταδίωξη – Παραβίασε τέσσερα κόκκινα φανάρια μέχρι που οι αστυνομικοί τον εγκλώβισαν και τον συνέλαβαν

Μπλεξίματα με την Δικαιοσύνη έχει ο γνωστός ράπερ Mad Clip, κατά κόσμον Παναγιώτης Αναστασόπουλος ο οποίος οδηγήθηκε στο Αστυνομικό Τμήμα του Μοσχάτου με χειροπέδες απόψε το βράδυ. Ο 34χρονος μουσικός κατηγορείται για απείθεια και επίθεση κατά των αστυνομικών που τον συνέλαβαν.

Σύμφωνα με αστυνομικές πηγές, άνδρες της ομάδας ΔΙ.ΑΣ. του έκαναν σήμα να σταματήσει για έλεγχο, αυτός δεν υπάκουσε και ακολούθησε καταδίωξη κατά την διάρκεια της οποίας ο Mad Clip παραβίασε τέσσερα κόκκινα φανάρια οδηγώντας γρήγορα και επικίνδυνα, μέχρι που οι αστυνομικοί τον εγκλώβισαν και τον συνέλαβαν.

Σε βάρος του σχηματίζεται δικογραφία με την οποία αναμένεται να οδηγηθεί στον Εισαγγελέα με την αυτόφωρη διαδικασία. Παράλληλα του επιβλήθηκε πρόστιμο 300 ευρώ για άσκοπη μετακίνηση.

Ποιος είναι ο Mad Clip

Το πραγματικό του όνομα είναι Peter Αναστασόπουλος και γεννήθηκε στη Νέα Υόρκη από Έλληνες γονείς. Ο Mad Clip μεγάλωσε στις ΗΠΑ αλλά πηγαινοερχόταν αρκετά συχνά στην Ελλάδα, για να βλέπει τους συγγενείς του. Το 1999 και σε ηλικία 13 ετών αποφασίζει ο πατέρας του να επιστρέψουν μόνιμα στην Ελλάδα. Αυτή είναι και η περίοδος που οι γονείς του χωρίζουν, με συνέπεια να πηγαινοέρχεται πάλι Ελλάδα-ΗΠΑ για να βλέπει και τους δύο γονείς του.

«Ζω το όνειρο μου φυσικά! Μιλάω με τη δουλειά μου, βγάζω τα κομμάτια μου, προσπαθώ για το καλύτερο. Προσέχω για την πάρτι μου, όχι εγωιστικά, αλλά θέλω να γίνω καλύτερος. Όταν ο άλλος μπαίνει στη διαδικασία να σε σχολιάσει αρνητικά, σημαίνει ότι κάτι κάνεις καλά. Αυτή τη στιγμή δεν είναι έτοιμα τα μπουζούκια να δεχτούν trappers», είχε πει ο ράπερ στον Νίκο Κοκλώνη, όταν είχε εμφανιστεί στο J2US τον περασμένο Νοέμβριο.