Blog Σελίδα 10462

Σαρηγιάννης: «Πρέπει να πάμε από αύριο σε αυστηρό lockdown σαν του περασμένου Μαρτίου»

0

Σκληρό lockdown όπως αυτό του περασμένου Μαρτίου προτείνει ο καθηγητής Υγειονομικής και Περιβαλλοντικής Μηχανικής ΑΠΘ Δημοσθένης Σαρηγιάννης.

Ο κ. Σαρηγιάννης μετά την έκρηξη των κρουσμάτων την Τρίτη όπου ανακοινώθηκαν 2.353 νέα κρούσματα στηρίζει την υιοθέτηση ενός σκληρόυ και σοβαρού lockdown όπως τον Μάρτιο του 2020 που θα διαρκέσει περισσότερες από δυο εβδομάδες.

«Ή θα το κάνουμε σοβαρά, ένα ολικό lockdown και θα το εφαρμόσουμε σοβαρά, ή πραγματικά θα πρέπει να ανοίξουμε και εκεί πια να λειτουργήσουμε με όσο δυνατόν καλύτερους τρόμους ασφάλειας μπορούμε» επισήμανε.

«Δεν εφαρμόζουμε σωστά τα μέτρα στην πράξη»

«Θεωρώ ότι θα πρέπει να παραμείνουμε συνεπείς σε αυτό που η χώρα έβαλε ως στόχο από την αρχή και αρά και να πάμε σε ένα αυστηρότερο αλλά σοβαρότερο lockdown».

«Στην πράξη δεν εφαρμόζουμε σωστά τα μέτρα» επεσήμανε μιλώντας στην ΕΡΤ ο κ. Σαρηγιάννης, ενώ αναγνώρισε την κούραση των πολιτών που οδηγεί σε αγανάκτηση.

«Αν μιλάμε για άνοιγμα στις 16 λιανεμπορίου, σχολείων, για μια επαναφορά σε έναν βαθμό κανονικότητας, προφανώς τα πράγματα είναι δύσκολα. Προφανώς κάποια στιγμή θα υπάρξει η θετική επίπτωση των εμβολίων, αλλά αυτή τη στιγμή η κατάσταση είναι δύσκολη. Ήταν προβλέψιμα δύσκολη αλλά δεν μπορεί να συνεχιστεί αυτό το πράγμα».

«Για εμένα θα πρέπει να πάμε σε αυστηρό lockdown αύριο για περισσότερο από δύο βδομάδες. Δεν θα μπορέσουμε να φτάσουμε σε ικανοποιητικούς αριθμούς αποσυμπίεσης σε δύο βδομάδες. Ας είμαστε ειλικρινείς. Η κατάσταση είναι δύσκολη» ανέφερε χαρακτηριστικά.

Μέρκελ: Αρνήθηκε να κάνει το εμβόλιο της Astrazeneca δημόσια

0

Η καγκελάριος Μέρκελ δεν θα εμβολιαστεί με το εμβόλιο της Astrazeneca σε απευθείας τηλεοπτική μετάδοση, όπως κατέστησε σαφές ο εκπρόσωπος της κυβέρνησης Στέφεν Ζάιμπερτ, απορρίπτοντας σχετική πρόταση που έγινε από τον Γενικό Γραμματέα της Γερμανικής Εταιρείας Ανοσολογίας Κάρστεν.

Ο Ζάιμπερτ εξήγησε ότι «η καγκελάριος έχει επανειλημμένα πει ότι θα εμβολιασθεί όταν έρθει η σειρά της. Επιπλέον η Μέρκελ είναι 66 ετών και το εμβόλιο συνιστάται μόνο για άτομα κάτω των 65 ετών».

Ο σοσιαλδημοκράτης (SPD) δήμαρχος του Βερολίνου Μίχαελ Μιούλερ αντιθέτως «θα εμβολιαστεί αμέσως με το εμβόλιο της Astrazeneca», όπως είπε στο Γερμανικό πρακτορείο Ειδήσεων (dpa). Τόσο ο Ζάιμπερτ όσο και ο Mιούλερ επεσήμαναν πάντως την ασφάλεια του εν λόγω εμβολίου.

Με την αναμενόμενη παράδοση ενός και πλέον εκατομμυρίου δόσεων του εμβολίου της Astrazeneca, οι δόσεις του εμβολίου στα ομοσπονδιακά κρατίδια θα μπορούσαν να αυξηθούν ξανά μέχρι το τέλος της εβδομάδας.

Σχεδόν 1,1 εκατομμύρια δόσεις του εμβολίου πρόκειται να παραδοθούν έως την Πέμπτη, αυξάνοντας τον συνολικό όγκο παράδοσης σε σχεδόν 3,2 εκατομμύρια δόσεις, σύμφωνα με στοιχεία του υπουργείου Υγείας. Μέχρι και την Κυριακή, ωστόσο, σύμφωνα με το Ινστιτούτο Ρόμπερτ Κοχ, σε περίπου 455.000 ανθρώπους μόνο είχε χορηγηθεί το εμβόλιο αυτό.

Κατά το τελευταίο Σαββατοκύριακο εμβολιάστηκαν σχεδόν 91.000 άνθρωποι στη Γερμανία με το εμβόλιο της Astrazeneca. Εάν παραμείνει η συχνότητα αυτή, σχεδόν δύο εκατομμύρια δόσεις θα μπορούσαν να είναι αχρησιμοποίητες μέχρι το τέλος της εβδομάδας.

Μέχρι τη Κυριακή είχαν γίνει συνολικά πάνω από 6,1 εκατομμύρια εμβολιασμοί κατά του κορωνοϊού στην Γερμανία, εκ των οποίων η μεγάλη πλειοψηφία με το εμβόλιο της Biontech / Pfizer.

Η ομοσπονδιακή κυβέρνηση απορρίπτει πάντως επί του παρόντος την γενική χορήγηση του εμβολίου της Astrazeneca σε άτομα εκτός των ομάδων προτεραιότητας. Σύμφωνα με μελέτες, το παρασκεύασμα της Astrazeneca είναι ελαφρώς λιγότερο αποτελεσματικό από τα εμβόλια των Biontech / Pfizer και της Moderna.

Επιπλέον, η Μόνιμη Επιτροπή Εμβολιασμών (Stiko) της Γερμανίας – σε αντίθεση με τον Ευρωπαϊκό Οργανισμό Φαρμάκων (EMA) – το έχει συστήσει μόνο για άτομα ηλικίας μεταξύ 18 και 64 ετών, επειδή δεν υπάρχουν δεδομένα σχετικά με την επίδρασή του σε ηλικιωμένους.
Ωστόσο, η Stiko ανακοίνωσε ότι θα επανεξετάσει τη σύστασή της το συντομότερο δυνατό, οπότε το εμβόλιο της Astrazeneca θα μπορούσε επίσης να χρησιμοποιηθεί και για ηλικιωμένους.

Εμβόλιο Astrazeneca: Θα το χρησιμοποιούν και σε άτομα άνω των 65 ετών οι Γάλλοι 

Τα άτομα άνω των 65 ετών με υποκείμενα νοσήματα μπορούν να λαμβάνουν το εμβόλιο της εταιρείας AstraZeneca και του Πανεπιστημίου της Οξφόρδης για τον νέο κορωνοϊό, ανακοίνωσε απόψε το υπουργείο Υγείας της Γαλλίας, ανατρέποντας προηγούμενη απόφαση για τη χρήση του μόνο σε νεότερες ηλικίες.

Ο υπουργός Υγείας Ολιβιέ Βεράν είπε ότι στο εξής όλοι οι άνθρωποι άνω των 50 ετών, «συμπεριλαμβανομένης και της ηλικιακής ομάδας 65-75», οι οποίοι πάσχουν «από αυτό που αποκαλούμε συννοσηρότητα, από ευπάθειες», θα μπορούν να εμβολιαστούν με το σκεύασμα της AstraZeneca «στον θεράποντα γιατρό τους, στο νοσοκομείο που τους παρακολουθεί» ή «σε λίγες ημέρες, στα φαρμακεία».

Οι ηλικιωμένοι άνω των 75 ετών θα συνεχίσουν να εμβολιάζονται μόνο με τα σκευάσματα των εταιρειών Pfizer και Moderna στα εμβολιαστικά κέντρα, πρόσθεσε ο υπουργός στις δηλώσεις που έκανε στη δημόσια τηλεόραση France 2. Η Βρετανία, η πρώτη χώρα που έδωσε την έγκρισή της στο εμβόλιο της εταιρείας AstraZeneca, το χρησιμοποιεί σε όλες τις ηλικιακές ομάδες.

Lockdown από τα παλιά: Απαγόρευση κυκλοφορίας σε όλη την Ελλάδα εξετάζει η κυβέρνηση

0

Με πολλές περιοχές να είναι στο κόκκινο και με ρεκόρ κρουσμάτων για την περίοδο που διανύουμε το καθολικό lockdown μοιάζει να είναι μονόδρομος. Έρχονται αλλαγές και στον κωδικό έξι για να περιοριστούν οι μετακινήσεις.

Πρόταση για καθολικό lockdown σε όλη την Ελλάδα και όχι μόνο στην Αττική εξετάζει σοβαρά η κυβέρνηση καθώς με κανένα από τα μέτρα που έχουν εφαρμοστεί μέχρι σήμερα δεν κάμπτεται η διασπορά του κορονοϊού στην Ελλάδα.

Όπως μετέδωσε η τηλεόραση του ALPHA στο τραπέζι αυτή τη στιγμή είναι η πρόταση να επιβληθεί ένα lockdown σαν του περασμένου Μαρτίου με απαγόρευση κυκλοφορίας σε όλη την χώρα, αλλά συγκεκριμένης χρονικής διαρκειας, προκειμένου να περιοριστεί η εξάπλωση του κορονοϊού.

Αν αυτό αποφασιστεί και επιβληθεί για διάστημα δυο εβδομάδων, μέχρι και την Καθαρά Δευτέρα 15 του μηνός, τότε θα πρέπει να αυξηθεί κατά πολύ η τηλεργασία, ενώ συζητείται να υπάρξουν και πιο εντατικοί και αυστηρό έλεγχοι από τα αρμόδια όργανα.

Όπως και να έχει, εξετάζεται σοβαρά και η αυστηροποίηση της χρήσης των κωδικών 4 και 6 που στέλνουμε με SMS στο 13033. Σύμφωνα με πληροφορίες του newsit.gr αυτό που εξετάζεται είναι πιο αυστηροί έλεγχοι για τον κωδικό 4 που αφορά την παροχή βοήθειας σε άτομα που έχουν ανάγκη.

Όσον αφορά στον κωδικό 6 αυτό που εξετάζεται είναι η χρήση του να γίνεται με μετακινήσεις μόνο με τα πόδια και όχι με το αυτοκίνητο αφού αποδεδειγμένα γινόταν κατάχρηση του συγκεκριμένου κωδικού που είναι για άσκηση και έξοδος με κατοικίδιο.

Πολλές ήταν οι περιπτώσεις που το έξι χρησιμοποιούνταν για βόλτες σε μακρινούς δήμους από τον τόπο κατοικίας αλλά και για συναντήσεις για καφέ ή κοκτέιλ σε πάρκα και πλατείες.

Τι προηγήθηκε

Μια έκτακτη σύσκεψη υπό τον πρωθυπουργό έγινε στο Μέγαρο Μαξίμου. Εκεί, εξετάστηκε νοσοκομεία να χωριστούν σε COVID και non Covid.

Ορίστηκε επίσης, ομάδα ειδικών η οποία επεξεργάζεται και θα προτείνει «έξυπνες» λύσεις έτσι ώστε να καταστεί εφικτό να ομαλοποιηθεί η κατάσταση και να μπορέσει να προχωρήσει η κυβέρνηση σε σταδιακό άνοιγμα δραστηριοτήτων από τις 16 Μαρτίου αν όλα πάνε καλά και με στόχο να μην παραταθεί το lockdown μετά την Καθαρά Δευτέρα.

Ανησυχία στην κυβέρνηση προκαλεί και το θέμα των μεταλλάξεων, το οποίο μαζί με την οριακή κατάσταση στο ΕΣΥ.

Μεταξύ άλλων φαίνεται να συζητούν τη διενέργεια περισσότερων τεστ, πιο αυστηρή και σχολαστική επιτήρηση των κρουσμάτων κ.α. και ενώ ειδικότερα για το λιανεμπόριο, θεωρούν ότι μπορούν να επεξεργαστούν τρόπους έτσι ώστε και να ανοίξει και να μην προστεθεί περαιτέρω κινητικότητα στην κοινότητα.

Ένα από αυτά τα μέτρα είναι και η αποστολή του sms στο 13032 που έχει συγκεκριμένη χρονική διάρκεια τριών ωρών και δεν επιτρέπεται να στείλεις και δεύτερο.

Οι καταναλωτές θα μπορούν να στέλνουν μήνυμα μόνο μία φορά και αναμένεται να έχουν στη διάθεση τους μόνο τρεις ώρες για τα ψώνια τους. Η λειτουργία των καταστημάτων θα είναι αντίστοιχη με αυτή των σούπερ μάρκετ, και όσον αφορά στο ωράριο λειτουργίας αλλά και στα επιτρεπόμενα άτομα εντός του χώρου, βάσει των τετραγωνικών μέτρων του καταστήματος.

Υπενθυμίζεται ότι, όπως έγινε γνωστό μετά τη σύσκεψη στο Μαξίμου, η Επιτροπή των εμπειρογνωμόνων θα συνεδριάσει αύριο Τετάρτη (03.03.2021) για να κάνει τις εισηγήσεις της στην κυβέρνηση.

Οι επιδημιολόγοι, πάντως, διαμηνύουν ότι πλέον οι όποιες αποφάσεις ληφθούν, είναι πολιτικές αφού η επιδημιολογική κατάσταση και η πίεση του ΕΣΥ, είναι δεδομένες. Η κυβέρνηση πρέπει να σταθμίσει τις επιπτώσεις στην οικονομία και στην κοινωνία και να πάρει αποφάσεις για την εξισορρόπηση όλων αυτών, σημειώνουν.

Πηγή: newsit.gr

Στεφανίδου: Τρίτος χορηγός αποχωρεί από την εκπομπή της

Μετά τη εταιρεία υποδημάτων «Nak» και την εταιρεία καλλυντικών «Grigi Make U» και τρίτος χορηγός αποχωρεί από την εκπομπή της Τατιάνας Στεφανίδου

Η Τατιάνα Στεφανίδου είχε σχολιάσει την υπόθεση του Δημήτρη Λιγνάδη, δημιουργώντας «θύελλα» αντιδράσεων, έτσι και τρίτος χορηγός αποχώρησε από την εκπομπή της.

Η ίδια είχε δηλώσει συγκεκριμένα για τον Δημήτρη Λιγνάδη: «Οι φωτογραφίες είναι χαρακτηριστικές. Η μάσκα κρύβει το πρόσωπο, ο σκούφος κρύβει τα μαλλιά, το βλέμμα όμως είναι ελεύθερο και τα λέει όλα. Αυτό το βλέμμα είναι ένα βλέμμα που μιλάει. Είναι το βλέμμα του φόβου, της ανησυχίας, της απόγνωσης»

Η εταιρεία «Femme Fatale» ανακοίνωσε πως αποχωρεί από την εκπομπή της Τατιάνας Στεφανίδου και πως ο διαγωνισμός που έτρεχε δεν ακυρώνεται αλλά θα ολοκληρωθεί μέσω facebook και όχι από την παρουσιάστρια.

«Στα πλαίσια της διακοπής συνεργασίας με την κυρία Στεφανίδου θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε πως ο Διαγωνισμός δεν ακυρώνεται καθώς δεν το θεωρούμε δίκαιο ως προς τους συμμετέχοντες και δεν θέλουμε να αποφύγουμε την αποστολή των Δωροεπιταγών. Η κλήρωση για τους νικητές θα γίνει από τα καταστήματα Femme Fatale!», αναφέρει χαρακτηριστικά η ανακοίνωση.

femme fatale

Θεσσαλονίκη: Νεαρός βούτηξε στον Θερμαϊκό για να σώσει τυφλό σκυλάκι

0

Ένας νεαρός βούτηξε στα νερά του Θερμαϊκού για να σώσει από πνιγμό ένα τυφλό σκυλάκι. Το περιστατικό σημειώθηκε στις 27 Φεβρουαρίου, στη νέα παραλία της Θεσσαλονίκης.

Κάτω από αδιευκρίνιστες συνθήκες το σκυλάκι κατέληξε στη θάλασσα. Η ιδιοκτήτρια του τετράποδου ζήτησε βοήθεια. Τότε ο νεαρός χωρίς να το σκεφτεί προχώρησε στην ηρωική πράξη.

Δείτε το βίντεο που κοινοποιήθηκε στο facebook.

Δείτε το βίντεο

Γιαννόπουλος: «Έχω κάνει παρατήρηση σε μια γυναίκα στο μετρό επειδή μύριζε η μασχάλη της»

Στην εκπομπή “Love it” και την Κατερίνα Νινιού έδωσε συνέντευξη ο Γιώργος Γιαννόπουλος, ο οποίος αναφέρθηκε μεταξύ άλλων και στις παρατηρήσεις που κάνει σε ανθρώπους στο δρόμο, ειδικά για τη μάσκα τώρα εν μέσω κορονοϊού.

«Έγινα αθλητικός στα γεράματα. Περνάω την καραντίνα στην Καλαμάτα. Τρέχω 10 χιλιόμετρα, έχω αυτοσχέδιο γυμναστήριο και κολυμπάω 45 λεπτά. Με ενοχλεί στους ανθρώπους η χαζομάρα. Βάζω χέρι σε αυτούς που δεν φοράνε μάσκα στο δρόμο», είπε αρχικά ο Γιώργος Γιαννόπουλος.

Ο Γιώργος Γιαννόπουλος πρόσθεσε στη συνέχεια: «Έχω κάνει παρατήρηση σε μια γυναίκα στο μετρό επειδή μύριζε η μασχάλη της. Δεν μου λείπει η αγκαλιά του κόσμου. Ερχόντουσαν 50 άτομα μετά την παράσταση και με αγκάλιαζαν, άλλοι με την… ιδρωτίλα τους. Με έχουν προσεγγίσει γυναίκες για να τις βοηθήσω επαγγελματικά».

Σοκ στο Κερατσίνι: Αυτοκτόνησε 15χρονος μαθητής

0

Σοκ στο Κερατσίνι από την είδηση πως 15χρονος μαθητής βρέθηκε απαγχονισμένος το απόγευμα της Δευτέρας μέσα στο σπίτι του.

Συγκεκριμένα, ένας 15χρονος μαθητής Γυμνασίου, κάτω από αδιευκρίνιστες συνθήκες, βρέθηκε το απόγευμα της Δευτλερας περίπου στις 18:00, κρεμασμένος στο ίδιο του το σπίτι.

Το απόγευμα της Δευτέρας ειδοποιήθηκε η αστυνομία για να σπεύσει σε σπίτι που φώναζαν «βοήθεια» για την σωτηρία ενός εφήβου.

Σύμφωνα με τους αστυνομικούς που μετέβησαν στο σημείο, είδαν το παιδί κρεμασμένο από πόμολο ντουλάπας και παρότι του παράχθηκαν οι πρώτες βοήθειες, αποδείχθηκαν μάταιες.

Το 15χρονο παιδί το βρήκε η μητέρα του.

Πηγή dikaiologitika.gr

Ξέσπασε η Στεφανίδου: «Για να με πλήξουν διέσπειραν ψευδείς ειδήσεις αλλά θα λογοδοτήσουνε»

«Όσο για αυτό θέλω θα σας πω ότι οι καταγγελίες θα γίνουν εκεί που πρέπει και εναντίον αυτών που πρέπει, εναντίον που για συγκεκριμένους λόγους τα ξεκίνησαν και η αλήθεια θα λάμψει»

Μετά την ανακοίνωση γνωστής εταιρίας παπουτσιών ότι αποσύρει τη χορηγία της από την εκπομπή της Τατιάνας Στεφανίδου για την «πολιτική της εκπομπής για το #MetooGR» η παρουσιάστρια ξέσπασε.

Untitled 1 1

Όλα ξεκίνησαν όταν είχε πει on air για τον Δημήτρη Λιγνάδη: «Οι φωτογραφίες είναι χαρακτηριστικές. Η μάσκα κρύβει το πρόσωπο, ο σκούφος κρύβει τα μαλλιά, το βλέμμα όμως είναι ελεύθερο. Αυτό το βλέμμα είναι ένα βλέμμα που μιλάει. Είναι το βλέμμα του φόβου, της ανησυχίας, της απόγνωσης».

Ενώ για τη συνεργασία που είχαν τη δεκαετία του ’80 ο Σπύρος Μπιμπίλας και ο Δημήτρης Λιγνάδης, στην ΕΡΤ, για τα «Στρουμφάκια», την οποία αποκάλυψε ο πρόεδρος του ΣΕΗ, είπε: «Δεν ξέρω τι είναι χειρότερο για τον ΛιγνάδηΗ προφυλάκιση ή ότι τον γνώρισε ο Μπιμπίλας στα στρουμφάκια της ΕΡΤ;».

Σήμερα μέσα από την εκπομπή της ξέσπασε κάνοντας λόγο για fake news.

«Θα ήθελα κάτι να πω  εγώ εδώ που αφορά σε fake news από πολύ συγκεκριμένες ιστοσελίδες στο διαδίκτυο που αφορούν την εκπομπή. Όσοι με παρακολουθείτε ξέρετε πάρα πολύ καλά έχουμε ασχοληθεί κατά κόρον παρουσιάζοντας θύματα, καταγγελίες, βγάζοντας υποθέσεις. Ξέρετε λοιπόν πώς ακριβώς έχουμε χειριστεί την υπόθεση. Κάποιοι παίρνοντας μία συγκεκριμένη φράση μου την οποία αποφάσισαν να παραφράσουν δηλαδή να κάνουν μια ελεύθερη απόδοση των όσων είπα, σκοπίμως και με δόλο,  διέσπειραν ψευδείς ειδήσεις -που είναι ποινικό αδίκημα-  για να με πλήξουν. Οι ψευδείς αυτές ειδήσεις δημιούργησαν ένα κλίμα και υπάρχει και κόσμος που μπορεί να μην έχει δει την εκπομπή, μπορεί να έχει δει ένα απόσπασμα με την ελεύθερη ερμηνεία και εκεί δημιουργήθηκε μια διάθεση να πετάξουμε ανθρώπους στην αρένα, μια ανθρωποφαγία η οποία γίνεται σκόπιμα. Τα fake news είναι επικίνδυνα. Στο παρελθόν έχω δεχτεί λάσπη από Χρυσαυγίτες.

Όσο για αυτό θέλω θα σας πω ότι οι καταγγελίες θα γίνουν εκεί που πρέπει και εναντίον αυτών που πρέπει, εναντίον που για συγκεκριμένους λόγους τα ξεκίνησαν και η αλήθεια θα λάμψει. Το Facebook και η Google τα τιμωρούν τα fake news. Είπαμε να μη δώσουμε σημασία στο παραδιαδίκτυο αλλά γίνεται πολύ στοχευμένα και αυτοί που το προκάλεσαν θα λογοδοτήσουν».

Lockdown: Τέλος μετά την Καθαρά Δευτέρα

0

Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι το lockdown θα ολοκληρωθεί μετά την Καθαρά Δευτέρα.

Διανύουμε άλλη μια εβδομάδα σε καθεστώς lockdown μετά την παράταση που ανακοίνωσε η κυβέρνηση την προηγούμενη Παρασκευή. Η κυβέρνηση δεν θα διστάσει να δώσει και νέα παράταση αν δει ότι τα κρούσματα δεν έχουν πέσει στα επίπεδα που επιθυμεί. Αρκετοί επιστήμονες και μέλη της επιτροπής έχουν ήδη εκφραστεί θετικά για το ενδεχόμενο μιας νέας παράτασης. Την ίδια ώρα η κυβέρνηση πρέπει να βλέπει μπροστά για την επόμενη μέρα. Φυσικά σε αυτή τη μέρα πρέπει να είναι ανοιχτά τα καταστήματα καθώς η αγορά δύσκολα θα αντέχει με κατεβασμένα ρολά.

Είναι χαρακτηριστικό ότι σήμερα πραγματοποιήθηκε νέα έκτακτη σύσκεψη στο Μέγαρο Μαξίμου. Σε αυτή τη σύσκεψη αποφασίστηκε να δημιουργηθεί μια ομάδα ειδικών η οποία επεξεργάζεται και θα προτείνει «έξυπνες» λύσεις έτσι ώστε να καταστεί εφικτό να ομαλοποιηθεί η κατάσταση και να μπορέσει να προχωρήσει η κυβέρνηση σε σταδιακό άνοιγμα δραστηριοτήτων στις 16 Μαρτίου. Ο πρωταρχικός στόχος των ανθρώπων της κυβέρνησης είναι να μην έχουμε άλλη παράταση μετά την Καθαρά Δευτέρα.

Στο επίκεντρο οι μεταλλάξεις και το λιανεμπόριο

Αυτό που προκαλεί έντονο προβληματισμό είναι οι μεταλλάξεις του κορωνοϊού που έχουν εμφανιστεί στη χώρα μας. Η κυβέρνηση εξετάζει το ενδεχόμενο να προχωράει σε περισσότερα τεστ. Επίσης εξετάζεται η πιο αυστηρή και σχολαστική επιτήρηση των κρουσμάτων κ.α. Σχετικά με το λιανεμπόριο, θεωρούν ότι μπορούν να επεξεργαστούν τρόπους έτσι ώστε και να ανοίξει και να μην προστεθεί περαιτέρω κινητικότητα στην κοινότητα. Ένα από αυτά τα μέτρα είναι και η αποστολή του sms στο 13032 που έχει συγκεκριμένη χρονική διάρκεια τριών ωρών και δεν επιτρέπεται να στείλεις και δεύτερο.

Οι καταναλωτές θα μπορούν να στέλνουν μήνυμα μόνο μία φορά και αναμένεται να έχουν στη διάθεση τους μόνο τρεις ώρες για τα ψώνια τους. Η λειτουργία των καταστημάτων θα είναι αντίστοιχη με αυτή των σούπερ μάρκετ, και όσον αφορά στο ωράριο λειτουργίας αλλά και στα επιτρεπόμενα άτομα εντός του χώρου, βάσει των τετραγωνικών μέτρων του καταστήματος.

Θυμίζουμε ότι η Επιτροπή των εμπειρογνωμόνων θα συνεδριάζει αύριο Τετάρτη (03.03.2021) για να κάνει τις εισηγήσεις της στην κυβέρνηση. Οι επιδημιολόγοι, πάντως, διαμηνύουν ότι πλέον οι όποιες αποφάσεις ληφθούν, είναι πολιτικές αφού η επιδημιολογική κατάσταση και η πίεση του ΕΣΥ, είναι δεδομένες. Η κυβέρνηση πρέπει να σταθμίσει τις επιπτώσεις στην οικονομία και στην κοινωνία και να πάρει αποφάσεις για την εξισορρόπηση όλων αυτών, σημειώνουν.

Κράσαρε η Vodafone – Χωρίς ίντερνετ χιλιάδες συνδρομητές

0

Δεύτερη φορά μέσα σε λίγες εβδομάδες χιλιάδες συνδρομητές σταθερών επικοινωνιών της Vodafone έχουν μείνει εδώ και μία ώρα χωρίς ίντερνετ.

Σύμφωνα με πληροφορίες, εντοπίζεται εκτεταμένο πρόβλημα σε κόμβο της εταιρείας στην Μεταμόρφωση. Η εταιρεία υποστηρίζει ότι σταδιακά το πρόβλημα αποκαθίσταται και ότι στην Αττική αφορά τα Βόρεια Προάστια.

Το πρόβλημα ωστόσο εμφανίζεται σε πανελλαδική σχεδόν κλίμακα. Στις περιοχές περιλαμβάνονται η Αττική, η Κρήτη, η Δράμα και η Καβάλα. Συνδρομητές της εταιρείας λαμβάνουν μήνυμα που αναφέρει ότι «υφίσταται γενικό πρόβλημα δικτύου που επηρεάζει αδιευκρίνιστο αριθμό γραμμών σταθερής σε διάφορες περιοχές της Ελλάδας».

Πριν από δύο εβδομάδες ανάλογο θέμα είχαν επίσης χιλιάδες συνδρομητές, οι οποίοι ενημερώθηκαν μέσω email ή μήνυμα για το σχετικό πρόβλημα.

«Σας ενημερώνουμε ότι λόγω προσωρινού τεχνικού προβλήματος στο δίκτυό μας, ενδέχεται να επηρεαστεί η υπηρεσία Τηλεφωνίας & Internet της/των σύνδεση/ών σας. Καταβάλλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια για την άμεση επίλυση του προβλήματος» ήταν το μήνυμα της εταιρείας προς τους συνδρομητές.