Blog Σελίδα 10453

Τζορτζ Κλούνεϊ: «Τα Γλυπτά του Παρθενώνα πρέπει να επιστραφούν στην Ελλάδα – Ανήκουν εκεί»

0

Νέα παρέμβαση του Τζορτζ Κλούνεϊ υπέρ της επιστροφής των Μαρμάρων του Παρθενώνα φέρνει στη δημοσιότητα η εφημερίδα «Τα ΝΕΑ».

Τα Μάρμαρα ανήκουν στην Ελλάδα και πρέπει να γυρίσουν εκεί, υπογραμμίζει ο διεθνούς εμβέλειας χολιγουντιανός σταρ, λίγες ημέρες μάλιστα πριν από την επέτειο των 200 χρόνων από την Επανάσταση του 1821.

2973

«Υπάρχουν πράγματι πολλά αντικείμενα ιστορικής αξίας τα οποία πρέπει να επιστραφούν στους αρχικούς ιδιοκτήτες τους. Ωστόσο, κανένα από αυτά δεν είναι τόσο σημαντικό όσο τα Μάρμαρα του Παρθενώνα» σημειώνει ο δις βραβευμένος με Όσκαρ ηθοποιός, καλώντας παράλληλα τη Βρετανία να επιτρέψει τη μόνιμη επανένωσή τους στον γενέθλιο τόπο τους. «Τα Γλυπτά του Παρθενώνα πρέπει να επιστραφούν στον αρχικό τους ιδιοκτήτη» τονίζει.

Τα σχόλια αυτά, σύμφωνα με το ρεπορτάζ των «Νέων», έγιναν σε πρόσφατη επικοινωνία που είχε ο Κλούνεϊ με την επίσης ηθοποιό Τζάνετ Σούζμαν, πρόεδρο της βρετανικής Επιτροπής για την επανένωση των Γλυπτών του Παρθενώνα.

000 ap 132932879437

Είναι η πρώτη τοποθέτηση του Αμερικανού ηθοποιού επί του ζητήματος εδώ και επτά χρόνια…

Νέα καταγγελία για Φιλιππίδη: «Όρμησε να με βιάσει, έτρεμα όταν χτυπούσε το κινητό μου»

0


Η νεαρή ηθοποιός, σύμφωνα με την εφημερίδα Documento, έχει καταγγείλει το περιστατικό στο Σωματείο Ελλήνων Ηθοποιών και έχει ήδη καταθέσει στις εισαγγελικές αρχές

Πληθαίνουν μέρα με τη μέρα οι καταγγελίες γυναικών για σεξουαλική παρενόχληση και κακοποίηση. Αυτή τη φορά, μία νεαρή κοπέλα καταγγέλλει τον Πέτρο Φιλιππίδη για απόπειρα βιασμού, περιγράφοντας τις προσπάθειες του γνωστού ηθοποιού να καταστρέψει την καριέρα της επειδή, όπως λέει η ίδια και δημοσιεύει η εφημερίδα «Documento», δεν ενέδωσε στις ορέξεις του.

Η νεαρή ηθοποιός έχει καταγγείλει το περιστατικό στο Σωματείο Ελλήνων Ηθοποιών και έχει ήδη καταθέσει στις εισαγγελικές αρχές, οι οποίες διερευνούν τον φάκελο που έχει προσκομίσει ο πρόεδρος του Πειθαρχικού του ΣΕΗ Πασχάλης Τσαρούχας με όλες τις καταγγελίες σε βάρος του γνωστού ηθοποιού. Σύμφωνα με την ίδια, το περιστατικό σημειώθηκε τον Φεβρουάριο του 2010, την περίοδο που η νεαρή γυναίκα έψαχνε δουλειά και κατόπιν μεσολάβησης δικηγόρου έφτασε στην πόρτα του Πέτρου Φιλιπππίδη, ο οποίος μετά την αξιολόγηση του βιογραφικού της την κάλεσε να παρευρεθεί στο θέατρο Μουσούρη και να παρακολουθήσει την παράσταση «Μπακαλόγατος» στην οποία ο ίδιος πρωταγωνιστούσε εκείνη την περίοδο.

Η νεαρή ηθοποιός επισκέφτηκε το θέατρο και μετά το τέλος της παράστασης συναντήθηκε με τον Φιλιππίδη στο καμαρίνι του. Της είπε ότι έψαχνε αντικαταστάτρια ηθοποιού που συμμετείχε στην παράσταση, γεγονός που, όπως ήταν επόμενο, την ενθουσίασε. Σύμφωνα με τη μαρτυρία της κοπέλας και όπως δημοσιεύεται στη συγκεκριμένη εφημερίδα, όσο περνούσε ο καιρός, ο Φιλιππίδης γινόταν ολοένα και πιο… διαχυτικός μαζί της. «Με έπιανε από τη μέση και τους ώμους για να με κατευθύνει, να μου δείχνει πράγματα στη σκηνή, μου έκανε εσωτερικά αστειάκια. Μια μέρα μου είπε ότι μυρίζω πολύ ωραία…». Κάποια στιγμή η ηθοποιός δέχτηκε τηλεφώνημα από τον Πέτρο Φιλιππίδη όπου της ζητούσε να βρεθούν στο θέατρο πριν από την απογευματινή παράσταση προκειμένου να της δώσει ένα διορθωμένο σενάριο του ρόλου της. Ο ηθοποιός την οδήγησε στο καμαρίνι του και κάποια στιγμή της ζήτησε να βγάλει το παλτό της και να πάει κοντά του. Εκεί ήταν που τα πράγματα άρχισαν να βγαίνουν εκτός ελέγχου.

«Μου όρμησε, με φιλούσε στον λαιμό και ήθελε να φτάσει στα χείλη μου»

«Ήμουν παγωμένη, είχα αρχίσει να μην αισθάνομαι καλά αλλά ντρεπόμουν να φύγω. Μου έδειξε κάτι φωτογραφίες που βρίσκονταν πάνω στο μπουντουάρ του και με το χέρι του μου έπιασε τον πισινό και με κάθισε στα πόδια του χαϊδεύοντάς με. Σηκώθηκα αμέσως και πήγα προς τον καναπέ προσποιούμενη ότι χτυπάει η δόνηση του κινητού μου. Έκανα ψέματα ότι μιλάω με την μητέρα μου και ότι έπρεπε να φύγω ξαφνικά. Δεν πτοήθηκε καθόλου, σαν να μην είχε συμβεί αυτό το τηλεφώνημα. Άπλωσε πάνω μου τα χέρια του και με στρίμωξε στη γωνία. Μου όρμησε, με φιλούσε στον λαιμό και ήθελε να φτάσει στα χείλη μου. Προσπαθώντας να ξεφύγω του έλεγα “σας παρακαλώ σταματήστε, δεν θέλω να το κάνουμε αυτό, δεν αισθάνομαι καλά, αφήστε με, με πονάτε” και μου έλεγε “είσαι πολύ όμορφη, τι μ… είσαι εσύ, σε θέλω, θα σε γ…, δεν θα μου ξεφύγεις, θα δεις, θα περάσουμε ωραία…”».

Η νεαρή ηθοποιός αντιστάθηκε και προσπάθησε να αποτρέψει τον βιασμό της με κάθε ικμάδα δύναμης που διέθετε, αλλά ο Φιλιππίδης ήταν απτόητος και εκμεταλλευόμενος της σωματική του υπεροχή προσπάθησε να ικανοποιήσει τις ορέξεις του: «Τον έσπρωχνα με τα χέρια μου αλλά δεν είχα τη δύναμη να τον κερδίσω. Θυμάμαι ότι ήταν βαρύς, σκληρόπετσος και ιδρωμένος. Έδινα μια άνιση μάχη, όμως δεν σταμάτησα ούτε στιγμή να κουνιέμαι παλεύοντας να σωθώ ενώ εκείνος ασελγούσε με τη γλώσσα και τα χέρια του στον λαιμό, στο πρόσωπο και το κορμί μου και ετοιμαζόταν να προχωρήσει ανοίγοντας τα πόδια μου…».

Με όση δύναμη της απέμεινε, η κοπέλα κατάφερε να τον απωθήσει και να ελευθερωθεί. Έτρεξε στην πόρτα, αλλά ήταν κλειδωμένη. Ο εφιάλτης έδειχνε να μην έχει τέλος και κείνη άρχισε να ουρλιάζει. Τότε ο Φιλιππίδης της είπε ειρωνικά: «Μη φωνάζεις τσάμπα, δεν είναι κανείς στο θέατρο». Στη συνέχεια, η νεαρή κοπέλα έπιασε το παλτό και την τσάντα της και άρχισε να χτυπάει την πόρτα. Την πλησίασε και με αυστηρό ύφος την απείλησε ότι θα την «καταστρέψει». «Αν βγεις από αυτή την πόρτα, δεν υπάρχει επιστροφή! Να ξέρεις ότι όσο εύκολα μπορώ να φτιάξω την καριέρα κάποιου τόσο πιο εύκολα μπορώ και να την γκρεμίσω! Θα σε καταστρέψω! Θα με βρεις μπροστά σου».

«Έτρεμα κάθε φορά που χτυπούσε το κινητό μου»

Η κοπέλα είχε γίνει ένα ψυχολογικό ράκος και παρόλα αυτά η αρρωστημένη συμπεριφορά του ηθοποιού δεν τελείωσε εκεί. Συνέχισε απτόητος να της στέλνει μηνύματα και να την παρενοχλεί. «Με έπαιρνε συνέχεια από απόκρυψη ή από διαφορετικά νούμερα και μου έλεγε βρωμόλογα, μου έλεγε τι ήθελε να του λέω και εκείνος παράλληλα αυνανιζόταν, όπως μου έλεγε. Μου έλεγε: “Μην τολμήσεις να το κλείσεις, ξέρω πού μένεις, θα με βρεις μπροστά σου, θα κάνεις ό,τι σου λέω”. Μου μίλαγε χυδαία και βρώμικα! Ζήταγε να βρεθούμε και του έλεγα ξανά και ξανά ότι αυτό αποκλείεται και τον ικέτευα να μη με ξαναπάρει. Πάθαινα κρίσεις πανικού και με πονούσε συνέχεια η κοιλιά μου. Φοβόμουν να βγω έξω μόνη μου… Έτρεμα κάθε φορά που χτυπούσε το κινητό μου ότι θα είναι πάλι αυτός και θα πρέπει να το σηκώσω. Λόγω των απειλών του ένιωθα ότι δεν είχα άλλη επιλογή. Ήμουν σε πανικό».

Έναν χρόνο μετά η νεαρή ηθοποιός συμμετείχε με επιτυχία, όπως αναφέρει στην καταγγελία, σε κάστινγκ για πασίγνωστη τηλεοπτική σειρά μεγάλου καναλιού. Η συνεργασία τελικά δεν προχώρησε, παρά το γεγονός ότι την είχαν υποσχεθεί ότι θα πάρει τον ρόλο. Το ίδιο ακριβώς συνέβη λίγους μήνες μετά και με άλλη σειρά του συγκεκριμένου καναλιού. Λίγα 24ωρα μετά, ο Φιλιππίδης της τηλεφώνησε ξανά και η κοπέλα του απάντησε δίχως να γνωρίζει ποιος αριθμός την καλούσε: «Μπορούν τα πράγματα να αλλάξουν εάν το αποφασίσεις, είδες ότι παρακολουθώ τι κάνεις και ο λόγος μου μετράει». Ο στυγνός εκβιασμός όμως δεν ήταν αρκετός για τον ηθοποιό. «Μου έστειλε σχεδόν αμέσως ένα πρόστυχο μήνυμα, στο οποίο έγραφε ότι θέλει να του γλείψω το π…ς και το πώς με φαντάζεται όταν αυνανίζεται».

Στην συνέχεια της καταγγελίας της, η νεαρή κοπέλα αποδίδει την απόρριψή της από το κάστινγκ των δύο σίριαλ στη σχέση του Φιλιππίδη με έναν εκ των τότε μετόχων του καναλιού: «Ήταν γνωστό σε όλους του χώρου ότι λόγω στενής συνεργασίας και φιλίας πολλών ετών με γνωστό τότε μέτοχο του καναλιού ασκούσε πράγματι μεγάλη επιρροή στο κανάλι και στην επιλογή των συνεργατών του».

Βαγγέλης Μαρινάκης: 20 οικίσκων στους σεισμόπληκτους στην Ελασσόνα

0

Ο πρόεδρος της ΠΑΕ Ολυμπιακός, Βαγγέλης Μαρινάκης, προχώρησε στη δωρεά 20 οικίσκων στους σεισμοπαθείς κατοίκους της Ελασσόνας για την εξυπηρέτηση των αναγκών τους.

Η Ελασσόνα συνεχίζει να βασανίζεται από τους σεισμούς, με πολλούς κατοίκους να παραμένουν γι’ ακόμη μία βραδιά έξω από τα σπίτια τους.

Ο ιδιοκτήτης του Ολυμπιακού, Βαγγέλης Μαρινάκης, ανταποκρινόμενος στις ανάγκες των κατοίκων προχώρησε σε μία γενναιόδωρη κίνηση.

Εφόσον οι σκηνές στο γήπεδο στο Δαμάσι έχουν αυξηθεί με τον κόσμο να καταφθάνει συνεχώς, ο Βαγγέλης Μαρινάκης προχώρησε στην δωρεά 20 οικίσκων, ώστε να εξυπηρετηθούν τα όποια προβλήματα υπάρχουν.

“Είμαστε στην τρίτη ήδη νύχτα που οι άνθρωποι βρίσκονται μέσα στις σκηνές.
Οι συνθήκες είναι δύσκολες γιατί και το ψύχος είναι αρκετό αλλά ζούμε και με το φόβο των μετασεισμών. Χτες είχαμε ένα μεγάλο μετασεισμό κοντά στην περιοχή της Ελασσόνας που προσέθεσε φόβο σε όλους τους ανθρώπους. Το πρόβλημα επικεντρώνεται στο Δαμάσι, το χωριό που έχει πληγεί περισσότερο. Οι περισσότεροι άνθρωποι εδώ έχουν χάσει τα σπίτια τους, καθώς έχουν κριθεί ακατάλληλα για να μείνουν. Κάποιοι είναι στις σκηνές, κάποιοι σε ξενοδοχεία, και η κατάσταση είναι δύσκολη” ανάφερε για την κατάσταση ο Μητροπολίτης Ελασσόνας κ. Χαρίτωνας. στο Mega.

Όσον αφορά στη δωρεά του Βαγγέλη Μαρινάκη τόνισε:
“Θέλω να εκφράσω δημόσια την ευγνωμοσύνη μου στο κ. Μαρινάκη που ανταποκρίθηκε άμεσα στο αίτημά μας για την διάθεση 20 οικίσκων σε συνανθρώπους μας που το έχουν ανάγκη. Η επικοινωνία αυτή έγινε σήμερα και ήταν άμεση η ανταπόκριση του κ. Μαρινάκη. Τον ευχαριστώ εκ μέρους όλων των κατοίκων, για τη μεγάλη προσφορά του”.

Πηγή : sport24.gr

«Ξεσάλωσαν» Πατρινοί σε καρναβαλικό πάρτι σε σπίτι

0

Καρναβαλικό πάρτι με τη συμμετοχή δεκάδων ατόμων, όπως φαίνεται στα βίντεο, έλαβε χώρα το βράδυ του Σαββάτου σε σπίτι στην Πάτρα.

Με τα νοσοκομεία της πόλης να βρίσκονται σε τεράστια πίεση, την Αχαΐα και την ευρύτερη περιοχή να παραμένουν στο βαθύ κόκκινο, οι νεαροί που συμμετείχαν στο πάρτι προκάλεσαν έντονες αντιδράσεις.

Κατά πληροφορίες από το protothema, για το κορωνοπάρτι ενημερώθηκε και η ΕΛ.ΑΣ, η οποία μετέβη στο σημείο για να διαλύσει το πλήθος και να επιβάλει τα εκ του νόμου προβλεπόμενα πρόστιμα.

Protothema.gr

Λιγνάδης: Σοκάρουν οι επιστολές ανηλίκων: «Το έχουμε κάνει 7 φορές κι άλλες τρεις από το τηλέφωνο»

Μετά από έρευνα, βρέθηκαν εpωτικές επιστολές που λάμβανε ο Δημήτρης Λιγνάδης από ανηλίκους, σύμφωνα με την εφημερίδα Μπαμ.

Η αποκάλυψη έγινε όταν στα γραφεία της έφτασε ένας κλειστός ανώνυμος φάκελος.

Στη «Μπαμ» δημοσιεύεται μάλιστα και ένα από αυτά τα γράμματα το οποίο φέρεται να έχει γραφτεί από ένα κορίτσι που όπως αναφέρει πρωτοείδε τον Δημήτρη Λιγνάδη όταν εκείνη ήταν 10 ετών.

Η εφημερίδα αποκαλύπτει με φωτογραφικά ντοκουμέντα που της εστάλησαν ότι κατά τη διάρκεια της αυτοψίας, την περασμένη Τετάρτη,

οι Αρχές δεν ερεύνησαν (καθώς δεν τους υποδείχτηκε από τον αδερφό του Δημήτρη Λιγνάδη, Γιάννη) ένα κοινόχρηστο χώρο στο υπόγειο της πολυκατοικίας όπου βρισκόταν μέρος του αρχείου του ηθοποιού.

Μάλιστα στην εφημερίδα εστάλη μέσω ανώνυμου φακέλου και πλήθος εpωτικών γραμμάτων μεταξύ του κ. Λιγνάδη και προσώπων ακόμη και μαθητών του.

Σύμφωνα με πληροφορίες, πριν από την κυκλοφορία της εφημερίδας οι δικαστικές Αρχές προχώρησαν σε νέα έρευνα στην πολυκατοικία εντοπίζοντας το συγκεκριμένο υπόγειο ενώ σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, παρουσία εισαγγελέα εντόπισαν το αρχείο που υποδεικνυόταν μέσω των φωτογραφικών ντοκουμέντων που είχαν αποσταλεί στην εφημερίδα.

mpaoulo

Ο δημοσιογράφος Πέτρος Κουσουλός μιλώντας στην εκπομπή «Έλα Χαμογέλα» αποκάλυψε:

«Χθες όταν αναρτήσαμε το πρωτοσέλιδο της εφημερίδας, δυο εισαγγελείς επικοινώνησαν μαζί μου για να μάθουν πού αναφερόμαστε. Ο κοινόχρηστος χώρος βρισκόταν στο δεύτερο υπόγειο και εκεί υπήρχε μεγάλο μέρος του αρχείου του: κασέτες, εκατοντάδες εpωτικά γράμματα και προσωπικά αντικείμενα του Δημήτρη Λιγνάδη».

Η νέα έρευνα, σύμφωνα με τον ίδιο, έγινε χθες βράδυ και κράτησε ως τις 11 και μισή και κατασχέθηκαν ένα φορτηγό με κούτες και πράγματα του Δημήτρη Λιγνάδη που δεν είχαν εντοπιστεί στην πρώτη έρευνα που έγινε την περασμένη Τετάρτη.

Σε μια από τις επιστολές μάλιστα, που φέρεται να έχει γραφτεί για τον Δημήτρη Λιγνάδη αναφέρεται: «Σε θυμάμαι τα τελευταία 16 χρόνια κι ας ήμουν 10 χρόνων, όταν σε πρωτοείδα. Αλήθεια πόσο θα ήθελα τώρα να ήμουν 10 χρόνων. Και εγώ εpωτεύτηκα το τσίρκο και τα κουρδιστά παιχνίδια. Αυτά, πριν από τις Μπάρμπι».

Ενώ σε ένα άλλο γράμμα που φαίνεται να έχει γραφτεί σε σελίδα τετραδίου αναφέρεται: «Σε αγαπώ. Το αποφάσισα και δεν πρόκειται να αλλάξω γνώμη[…] Και σε όποιον μιλήσει άσχημα θα πω “ότι όποιος κοροϊδεύει, κοροϊδεύει τα μούτρα του».

«Και δεν θα σε ξαναθάψω στις φίλες και τους φίλους μου. Ούτε θα μιλήσω ξανά για σεξ, ούτε θα σου θυμίσω πως το έχουμε κάνει 7 φορές κι άλλες τρεις από το τηλέφωνο. Εντάξει δεν έγινε και τίποτα. Έχει περάσει ένας χρόνος και πέντε μήνες από την τελευταία φορά που το κάναμε live και περίπου ένας χρόνος από τότε που το κάναμε τηλεφωνικά και έχεις να με φιλήσεις στο στόμα από τα Χριστούγεννα, από πριν από τα Χριστούγεννα και μάλιστα χωρίς γλώσσα»

Γκάγκα: «Στα νοσοκομεία 20αρηδες και ολόκληρες οικογένειες – Οι μεταλλάξεις είναι πολύ μεταδοτικές»

0

«Έχουμε και 20αρηδες στα νοσοκομεία, και ολόκληρες οικογένειες» για τους νοσούντες από κορωνοϊό ανέφερε η πρόεδρος του Κεντρικού Συμβουλίου Υγείας και διευθύντρια της 7ης Πνευμονολογικής Κλινικής του νοσοκομείου «Σωτηρία» Μίνα Γκάγκα, μιλώντας στον ΣΚΑΪ.

Όπως διευκρίνισε η γιατρός, υπάρχουν και εισαγωγές ηλικιωμένων που δεν κάνουν εμβόλια, εστιάζοντας στην ανάγκη να κάνουν όλοι τα εμβόλια όταν είναι διαθέσιμα.

«Υπάρχει πολύς κόσμος που βρίσκεται σε έκθεση πάει στη δουλειά, που βλέπει κάποιους φίλους έξω έστω για ένα καφέ, και υπάρχει αρκετά μεγάλη διαμόλυνση, κυρίως στις νεότερες ηλικίες που είναι έξω» εξήγησε.

«Οι μεταλλάξεις είναι πολύ μεταδοτικές. Έχουμε αρκετούς νέους στα νοσοκομεία 20αρηδες, 30αρηδες, και 40αρηδες στα νοσοκομεία με COVID» σημείωσε η κ. Γκάγκα.

«Έχουμε ολόκληρες οικογένειες στο νοσοκομείο, γιατί ένας κολλάει όλη την οικογένεια. Πρέπει να είμαστε πάρα πολύ προσεκτικοί, να φοράμε μάσκες, όχι πολύ λεπτές, να κρατάμε αποστάσεις να προσέχουμε τους δικούς μας, δεν είναι μόνο θέμα μέτρων της πολιτείας» επισήμανε.

Κορωνοϊός: 452 διασωληνωμένοι, 41 θάνατοι – Στα 2.301 τα νέα κρούσματα, η γεωγραφική κατανομή

Χθες ο ΕΟΔΥ ανακοίνωσε πάνω από 2.000 κρούσματα, ενώ οι διασωληνωμένοι είναι 452.

Οπως αναφέρει ο ΕΟΔΥ, τα νέα εργαστηριακά επιβεβαιωμένα κρούσματα της νόσου που καταγράφηκαν τις τελευταίες 24 ώρες είναι 2.301, εκ των οποίων 14 εντοπίστηκαν κατόπιν ελέγχων στις πύλες εισόδου της χώρας. Ο συνολικός αριθμός των κρουσμάτων ανέρχεται σε 203.978 (ημερήσια μεταβολή +1.1%), εκ των οποίων 51.7% άνδρες. Με βάση τα επιβεβαιωμένα κρούσματα των τελευταίων 7 ημερών, 72 θεωρούνται σχετιζόμενα με ταξίδι από το εξωτερικό και 3.231 είναι σχετιζόμενα με ήδη γνωστό κρούσμα.

Οι νέοι θάνατοι ασθενών με COVID-19 είναι 41, ενώ από την έναρξη της επιδημίας έχουν καταγραφεί συνολικά 6.705 θάνατοι. Το 95.7% είχε υποκείμενο νόσημα ή/και ηλικία 70 ετών και άνω.

Ο αριθμός των ασθενών που νοσηλεύονται διασωληνωμένοι είναι 452 (69.5% άνδρες). Η διάμεση ηλικία τους είναι 68 έτη. To 84.7% έχει υποκείμενο νόσημα ή/και ηλικία 70 ετών και άνω. Από την αρχή της πανδημίας έχουν εξέλθει από τις ΜΕΘ 1.403 ασθενείς. Οι εισαγωγές1 νέων ασθενών Covid-19 στα νοσοκομεία της επικράτειας είναι 356 (ημερήσια μεταβολή -11.44%). Ο μέσος όρος εισαγωγών του επταημέρου είναι 337 ασθενείς.

Η γεωγραφική κατανομή των 2.301 κρουσμάτων covid-19 έχει ως εξής:

130 κρούσματα στην ΠΕ Ανατολικής Αττικής

155 κρούσματα στην ΠΕ Βόρειου Τομέα Αθηνών

186 κρούσματα στην ΠΕ Δυτικού Τομέα Αθηνών

42 κρούσματα στην ΠΕ Δυτικής Αττικής

288 κρούσματα στην ΠΕ Κεντρικού Τομέα Αθηνών

128 κρούσματα στην ΠΕ Νοτίου Τομέα Αθηνών

199 κρούσματα στην Π.Ε. Πειραιώς

25 κρούσματα στην Π.Ε.Νήσων

247 κρούσματα στην Π.Ε. Θεσσαλονίκης

29 κρούσματα στην Π.Ε. Αιτωλοακαρνανίας

28 κρούσματα στην Π.Ε. Αργολίδας

11 κρούσματα στην Π.Ε Αρκαδίας

14 κρούσματα στην Π.Ε Αρτας

106 κρούσματα στην Π.Ε. Αχαΐας

24 κρούσματα στην Π.Ε. Βοιωτίας

1 κρούσμα στην Π.Ε Δράμας

6 κρούσματα στην Π.Ε. Έβρου

25 κρούσματα στην Π.Ε. Εύβοιας

7 κρούσματα στην ΠΕ Ευρυτανίας

3 κρούσματα στην ΠΕ Ζακύνθου

19 κρούσματα στην Π.Ε. Ηλείας

12 κρούσματα στην Π.Ε Ημαθίας

45 κρούσματα στην ΠΕ Ηρακλείου

1 κρούσμα στην Π.Ε Θάσου

13 κρούσματα στην Π.Ε. Θεσπρωτίας

1 κρούσμα στην Π.Ε Θήρας

30 κρούσματα στην Π.Ε. Ιωαννίνων

17 κρούσματα στην Π.Ε Καβάλας

4 κρούσματα στην Π.Ε. Καρδίτσας

6 κρούσματα στην Π.Ε Καστοριάς

1 κρούσμα στην Π.Ε Kέας-Κύθνου

6 κρούσματα στην Π.Ε.Κέρκυρας

1 κρούσμα στην Π.Ε Kεφαλληνίας

6 κρούσματα στην Π.Ε Κιλκίς

23 κρούσματα στην Π.Ε Κοζάνης

37 κρούσματα στην Π.Ε. Κορινθίας

13 κρούσματα στην Π.Ε Κω

1 κρούσμα στην Π.Ε Λακωνίας

72 κρούσματα στην Λάρισας

9 κρούσματα στην Π.Ε. Λέσβου

4 κρούσματα στην Π.Ε Λευκάδας

15 κρούσματα στην Π.Ε. Μαγνησίας

12 κρούσματα στην Π.Ε. Μεσσηνίας

1 κρούσμα στην Π.Ε Μήλου

3 κρούσματα στην Π.Ε. Ξάνθης

24 κρούσματα στην Π.Ε. Πέλλας

37 κρούσματα στην Π.Ε. Πιερίας

3 κρούσματα στην Π.Ε.Πρέβεζας

10 κρούσματα στην Π.Ε. Ρεθύμνου

7 κρούσματα στην Π.Ε Ροδόπης

2 κρούσματα στην ΠΕ Σάμου

19 κρούσματα στην Π.Ε.Σερρών

2 κρούσματα στην Π.Ε Σποράδων

2 κρούσματα στην Π.Ε Σύρου

5 κρούσματα στην Π.Ε. Τρικάλων

72 κρούσματα στην Π.Ε. Φθιώτιδας

2 κρούσματα στην Π.Ε Φλώρινας

9 κρούσματα στην Π.Ε. Φωκίδας

34 κρούσματα στην Π.Ε. Χαλκιδικής

5 κρούσματα στην Π.Ε. Χανίων

2 κρούσματα στην Π.Ε.Χίου

35 κρούσματα υπό διερεύνηση

Άνοιγμα λιανεμπορίου: Το σχέδιο για αγορές με χρονικό περιορισμό 3 ωρών και το μήνυμα στο 13032

0

Μόνο ένα μήνυμα θα γίνεται αποδεκτό, καθώς σε περίπτωση που προσπαθήσουμε να ξαναστείλουμε εντός της ημέρας δεύτερο μήνυμα στο 13032 τότε θα λαμβάνουμε την απάντηση «Η μετακίνηση σε εμπορικό κατάστημα δεν είναι εφικτή»

Πιο κοντά στο άνοιγμα του λιανεμπορίου βρίσκεται η Αττική, καθώς όπως όλα δείχνουν η πιο πιθανή ημερομηνία είναι η 22α Μαρτίου.

Σύμφωνα με το MEGA το σχέδιο για τα ψώνια δεν προβλέπει click away και click inside αλλά φυσική παρουσία του καταναλωτή.

Ωστόσο για να επισκεφθούμε τα εμπορικά καταστήματα θα πρέπει να στείλουμε ένα μήνυμα στο 13032.

Με αυτό το μήνυμα θα μπορούμε να βρισκόμαστε στην αγορά για 3 ώρες. Σε περίπτωση που προσπαθήσουμε να ξαναστείλουμε εντός της ημέρας μήνυμα στο 13032 τότε θα λαμβάνουμε το μήνυμα «Η μετακίνηση σε εμπορικό κατάστημα δεν είναι εφικτή», ενώ θα επιτρέπεται μία μετακίνηση ημερησίως.

Επίσης, σύμφωνα με το Mega, ψώνια θα μπορούμε να κάνουμε εντός του δήμου μας ή σε απόσταση 2 χιλιομέτρων από το σπίτι μας.

Θα υπάρχουν όμως οι εξαιρέσεις για παράδειγμα σε περιφερειακές κυρίως κοινότητες και δήμους στους οποίους μπορεί να μην υπάρχει ένα κατάστημα που να καλύπτει κάποια ανάγκη στην ακτίνα 2 χιλιομέτρων ή μέσα στο δήμο, οπότε και θα υπάρχει δυνατότητα να μετακινηθεί κάποιος εκτός αυτού.

Αφέθηκε ελεύθερος o Έκτορας Κουφοντίνας

0

Από τους 29 προσαχθένετες οι 22 αφέθηκαν ελεύθεροι.

Από τις 29 προσαγωγές που έγιναν στο Σύνταγμα, από τη συγκέντρωση για τον Δημήτρη Κουφοντίνα, οι 7 έχουν μετατραπεί σε συλλήψεις.

Σύμφωνα με τον τηλεοπτικό σταθμό Open, οι υπόλοιποι 22 προσαχθέντες αφέθηκαν ελεύθεροι. Ανάμεσά τους, είναι και ο γιος του Δημήτρη Κουφοντίνα, Έκτορας.

Και στους 29 ωστόσο, επιβλήθηκε πρόστιμο για παράβαση των μέτρων κατά της πανδημίας, ύψους 300 ευρώ.

Για τους 7 συλληφθέντες έχει σχηματιστεί δικογραφία, για αντίσταση κατά της αρχής.

Βασιλακόπουλος: «Το Πάσχα θα πάμε στα χωριά μας με προσοχή»

0

«Είναι δεδομένο ότι δεν μπορούμε να είμαστε για πάντα κλειστοί. Πρέπει να βρούμε την χρυσή τομή μέχρι το εμβόλιο να δώσει τη λύση. Γιατί η λύση είναι απλή, είναι ο εμβολιασμός»

«Είναι δεδομένο ότι δεν μπορούμε να είμαστε για πάντα κλειστοί. Πρέπει να βρούμε την χρυσή τομή μέχρι το εμβόλιο να δώσει τη λύση. Γιατί η λύση είναι απλή, είναι ο εμβολιασμός». Με αυτά τα λόγια ο καθηγητής Πνευμονολογίας και Εντατικής Θεραπείας ΕΚΠΑ Θόδωρο Βασιλακόπουλος, αναφέρθηκε, μιλώντας στο MEGA, στα νέα μέτρα κατά του κοροναϊού.

Όσον αφορά τις παρενέργειες του εμβολιασμού ο κ. Βασιλακόπουλος ξεκαθάρισε: «Έχουν γίνει πάνω από 200 εκατομμύρια παγκοσμίως και δεν έχουν υπάρξει σοβαρές παρενέργειες. Κανένας δεν έχει χάσει τη ζωή του από τον εμβολιασμό για τον κοροναϊό. Καμία αναφυλακτική αντίδραση δεν υπήρξε που να μην αντιμετωπιστεί με ανησυχία. Δεν πρέπει ο κόσμος να φοβάται τα εμβόλια. Πρέπει να τονίσω ότι τα εμβόλια που έχουμε στην Ευρώπη δεν είναι με εξασθενημένο κοροναϊό, άρα δεν κινδυνεύει κάποιος που κάνει το εμβόλιο να κολλήσει. Είναι πολύ ασφαλές».

«Υπάρχουν δεδομένα που έρχονται συνεχώς και λένε ότι τα εμβόλια είναι αποτελεσματικά για τα μεταλλαγμένα στελέχη. Για κάποια από τα επικίνδυνα μεταλλαγμένα στελέχη πιθανόν τα αντισώματα που φτιάχνουμε να είναι λίγο λιγότερο ικανά στην εξουδετέρωση του ιού, να χρειαζόμαστε περισσότερη συγκέντρωση. Παρόλα αυτά η συγκέντρωση που πετυχαίνουμε μετά τον εμβολιασμό είναι ικανά να αντιμετωπίσουμε τις μεταλλάξεις» τόνισε ο ίδιος και συμπληρώσε: «Όπου εφαρμόστηκε ευρέως το εμβόλιο όπως στο Ισράηλ, σε περιοχή που υπήρχαν μεταλλαγμένα στελέχη, η αποτελεσματικότητα του ιού ήταν ίδια με αυτή που είχε διαπιστωθεί στην αρχική μελέτη».

«Όταν ανοίξουμε δεν θα ξανακλείσουμε»

Σχετικά με το τέλος του lockdown o κ. Βασιλακόπουλος ανέφερε: «Η πρόβλεψή μου είναι ότι όταν ανοίξουμε δεν θα ξανακλείσουμε. Αυτόν τον μήνα θα έχουμε κατακόρυφη αύξηση των εμβολίων που θα κάνουμε, πολλές από τις δόσεις θα έρθουν τον Μάρτιο άρα θα γίνουν πολύ περισσότερα εμβόλια. Θα ήθελα να προτείνω ένα εναλλακτικό σενάριο. Αν ανοίξουμε για ένα τρίωρο, δεν γλιτώνουμε τον συνωστισμό. Η προσωπική μου εκτίμηση είναι ότι πρέπει να ανοίξουμε με ραντεβού στα μεγάλα κέντρα μόνο στα μικρά μαγαζιά και αφού τιθασεύσουμε την επιδημία να ανοίξουν τα μεγάλα μαγαζιά».

«Το Πάσχα θα πάμε στα χωριά μας με προσοχή»

Στην ερώτηση για την μετακίνηση των πολιτών την περίοδο του Πάσχα στην επαρχία ο καθηγητής ήταν αισιόδοξος. «Θα έχουμε τιθασεύει αυτό το κύμα μέχρι το Πάσχα. Θα έχουμε εμβολιάσει άλλο ένα 15-20% μέχρι τότε. Το Πάσχα θα πάμε στα χωριά μας με προσοχή, με τα μέτρα ασφαλείας και την τήρηση των μέτρων».

«Δεν μπορεί να μην έχουμε κρεβάτι εντατικής στην Αθήνα και να πηγαίνουμε σε πορείες»

Τέλος ο κ. Βασιλακόπουλος αναφέρθηκε και στην συμμετοχή του κόσμου στις πορείες και ήταν ιδιαίτερα επικριτικός.

«Πρέπει να σοβαρευτούμε. Δεν μπορεί να μην έχουμε κρεβάτι εντατικής στην Αθήνα και να πηγαίνουμε σε πορείες. Δεν υπάρχει συνωστισμός που είναι ασφαλής, για πολιτικούς λόγους και συνωστισμός που δεν είναι ασφαλής αν γίνεται για να δω τον φίλο μου ή τον γνωστό μου. Με αυτόν τον τρόπο δεν είναι μόνο ότι είναι υγειονομικά επικίνδυνο, δεν πείθουμε και τους υπόλοιπους ανθρώπους να πειθαρχήσουν στα μέτρα. Γιατί δεν μπορούμε να έχουμε έναν αστυνομικό πίσω από κάθε Έλληνα. Πρέπει και ο ίδιος να είναι πιστός στην εφαρμογή των μέτρων».

Παράτησαν στη μέση του δρόμου ανήμπορο ηλικιωμένο που πήρε εξιτήριο από το νοσοκομείo

0

Παράτησαν στη μέση του δρόμου ανήμπορο ηλικιωμένο που πήρε εξιτήριο από το νοσοκομείο

Σε μια σοκαριστική καταγγελία προχώρησε η πρόεδρος της Κοινότητας Αγιάσου στη Μυτιλήνη, Διαμάντω Ρουγκέλλη, η οποία περιέγραψε πώς είδε με τα μάτια της ένα βαν του ΕΟΔΥ , να αποβιβάζει στην πλατεία του χωριού έναν ηλικιωμένο ανύμπορο και ταλαιπωρημένο.

Σύμφωνα με το ρεπορτάζ του stonisi.gr, η πρόεδρος η οποία μίλησε και στον ραδιοφωνικό σταθμό, κατήγγειλε ότι το προσωπικό του ΕΟΔΥ δεν μετέφερε στο σπίτι του τον ηλικιωμένο που είχε μόλις πάρει εξιτήριο, αλλά τον άφησε αρκετά μακριά από αυτό και κοντά στο πολυδύναμο Ιατρείο της περιοχής.

«Εργάζομαι στο Πολυδύναμο Ιατρείο, σημειώνει η πρόεδρος του χωριού και όταν είδα τον ηλικιωμένο να παραπαίει πήγα κοντά του να ρωτήσω τι συμβαίνει και ποιος είναι. Μου εξήγησε ότι νοσηλευόταν στο Νοσοκομείο με κορωνοϊό, ότι πήρε εξιτήριο και ένα όχημα του ΕΟΔΥ ανέλαβε να τον μεταφέρει στο σπίτι του. Το σπίτι του ανθρώπου ωστόσο ήταν σε απόσταση από το σημείο που τον εγκατέλειψε το αυτοκίνητο και είναι κατανοητό πως στην κατάσταση που ήταν, δεν μπορούσε να περπατήσει έως εκεί» περιέγραψε και πρόσθεσε ότι κάλεσε την οικογένειά του, τα μέλη της οποίας νοσούν από κορωνοϊό, να έρθουν να τον παραλάβουν: «Έντρομη ειδοποίησα την οικογένεια του, το γιο του και τη νύφη του, οι οποίοι να σημειωθεί ότι νοσούν και αυτοί με κορωνοϊό, να έρθουν και να παραλάβουν τον ηλικιωμένο πατέρα τους! Οι άνθρωποι πανικόβλητοι βγήκαν από το σπίτι, αν και σύμφωνα με το πρωτόκολλο δεν έπρεπε, με αυτοκίνητο ο γιος του και με τα πόδια η νύφη του, προκειμένου να τον παραλάβουν».

papous3

Τι απάντησε το νοσοκομείο

Η πρόεδρος της κοινότητας αναφέρει ότι επικοινώνησε με το νοσοκομείο και άλλες υπηρεσίες για να λάβει μια απάντηση στο ποιος ήταν υπεύθυνος για την εγκατάλειψη του ηλικωμένου στη μέση του δρόμου, μακριά από το σπίτι του: «Όταν έφυγε ο ηλικιωμένος προσπάθησα να ενημερωθώ από το νοσοκομείο, το ΕΚΑΒ και τις άλλες υπηρεσίες για το ποιος είναι υπεύθυνος για το περιστατικό και την εγκατάλειψη. Από το νοσοκομείο και το ΕΚΑΒ μου είπαν πως είναι μια υπηρεσία που πιθανόν υπάγεται στον ΕΟΔΥ», δήλωσε η κ. Ρουγκέλλη η οποία κατήγγειλε και άλλα περιστατικά με ανεξήγητη στάση αδιαφορίας από εργαζομένους του ΕΟΔΥ στην περιοχή και παρουσίασε ένα παράδειγμα ενός ζευγαριού στο οποίο αρνήθηκαν να προχωρήσουν σε τεστ ενώ είχαν όλα τα συμπτώματα.

Δυσαρεστημένοι με τη συμπεριφορά του ΕΟΔΥ

Μάλιστα όπως αναφέρει, κάποιοι αρνήθηνα να κάνουν ελέγχους σε πολίτες που δεν μπορούσαν να βγουν από το σπίτι τους: «Αρνήθηκαν να πραγματοποιήσουν κατ΄ οίκον εξετάσεις σε ορισμένες περιπτώσεις συμπολιτών μας, οι οποίοι λόγω του πρωτοκόλλου δεν μπορούσαν να βγουν από το σπίτι τους διότι ήταν στενές επαφές άλλων κρουσμάτων. Η τοπική κοινωνία του χωριού μας, είναι δυσαρεστημένη με τη συμπεριφορά του ΕΟΔΥ, διότι όπως αναφέρουν η συμπεριφορά τους ήταν αλαζονική και πολλοί συμπολίτες μας αναγκάστηκαν να κατέβουν στη Μυτιλήνη και να ταλαιπωρηθούν στο νοσοκομείο και στο Κέντρο Υγείας προκειμένου να υποβληθούν σε τεστ ανίχνευσης κορωνοϊού» κατήγγειλε η πρόεδρος της κοινότητας Αγιάσου.

Πηγή: newsbreak.gr