Blog Σελίδα 10447

Τρομακτική σκηνή: Αστυνομικός της ομάδας ΔΡΑΣΗ έπεσε στα χέρια διαδηλωτών

0

Ένα αστυνομικός έπεσε στα χέρια των διαδηλωτών και ξυλοκοπήθηκε άγρια. Προσοχή σκληρή εικόνα.

Τρομακτική σκηνή μετέδωσε το Open με έναν τραυματισμένο αστυνομικό, ο οποίος έπεσε στα χέρια των διαδηλωτών στη Νέα Σμύρνη.

Ο συγκεκριμένος ανήκει στην ομάδα ΔΡΑΣΗ, η οποία επιχείρησε να επέμβει σε μία εστία των επεισοδίων.

Ωστόσο οι διαδηλωτές δεν έκαναν πίσω, αντιθέτως κυνήγησαν τους αστυνομικούς που δεν πρόλαβαν να φύγουν, με τον συγκεκριμένο να πέφτει στα χέρια τους και να ξυλοκοπείται άγρια.

Στο σημείο όπου βρίσκεται πεσμένος ο τραυματισμένος αστυνομικός έχει φτάσει διασώστης του ΕΚΑΒ. Όπως μετέδωσε το Open ο αστυνομικός φαίνεται να έχει τις αισθήσεις του και μιλάει με τον διασώστη.

Bίντεο-ντροπή: Ποδοπάτησαν Εικόνα της Παναγίας σε συγκέντρωση στην Αθήνα

0

Ομάδα διαδηλωτών άρπαξε την εικόνα της Θεοτόκου και την έσπασε, ενώ ένας εκ των διαδηλωτών θέλησε να την καταστρέψει.

Νεαροί ποδοπάτησαν Εικόνα της Παναγίας και Σταυρό σε συγκέντρωση στην Αθήνα

Ένας κύριος κρατώντας μια εικόνα της Παναγίας στα χέρια και που θέλησε να σταθεί στο πλευρό διαδηλωτών, Δευτέρα 8 Μαρτίου 2021 και έγινε αποδέκτης έντονης φραστικής επίθεσης.

Ομάδα διαδηλωτών άρπαξε την εικόνα της Θεοτόκου και την έσπασε, ενώ ένας εκ των διαδηλωτών θέλησε να την καταστρέψει.

Ανατριχίλα προκαλούν οι εικόνες από τον άγριο ξυλοδαρμό και τον σοβαρό τραυματισμό ενός αστυνομικού της ομάδας ΔΡΑΣΗ, στη Νέα Σμύρνη.

Ο άτυχος αστυνομικός που μεταφέρθηκε στο 401 Στρατιωτικό νοσοκομείο λίγο μετά τις οκτώ το βράδυ και ενώ αιμορραγούσε επί ώρα στο οδόστρωμα, απομονώθηκε από κουκουλοφόρους οι οποίοι τον πέταξαν κάτω από τη μηχανή του στη συμβολή των οδών Πλαστήρα και Αγίας Φωτεινής και τον ξυλοκόπησαν άγρια, με στυλιάρια, σε όλο του το σώμα και στο κεφάλι.

Συνάδελφοι του άτυχου αστυνομικού κατάφεραν να κάνουν κλοιό γύρω του και να απομακρύνουν τους κουκουλοφόρους, καλώντας παράλληλα ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ.

Λόγω των επεισοδίων, το ασθενοφόρο χρειάστηκε πάνω από μισή ώρα για να τον προσεγγίσει, ενώ λίγο πριν τον παραλάβουν οι διασώστες έχασε τις αισθήσεις του.

Πηγή: ekklisiaonline.gr

Νέα Σμύρνη: Κάτοικοι βρίζουν τους αντιεξουσιαστές από τα μπαλκόνια

0

Οι εικόνες χάους που προκλήθηκαν από αντιεξουσιαστές το βράδυ της Τρίτης στην ευρύτερη περιοχή της Νέας Σμύρνης, είχαν ως αποτέλεσμα το σοβαρό τραυματισμό ενός άνδρα της ομάδας «Δράση» της ΕΛΑΣ.

Οι «μπαχαλάκηδες» είχαν έρθει προετοιμασμένοι για επεισόδια καθώς σύμφωνα με την ΕΛΑΣ πριν τη συγκέντρωση διαμαρτυρίας, κατασχέθηκαν δεκάδες βόμβες μολότοφ ενώ μετείχαν και άτομα με μπετόβεργες.

Η κατάσταση ξέφυγε εκτός ελέγχου όταν δεκάδες κουκουλοφόροι ξυλοκόπησαν άγρια αστυνομικό. Παράλληλα, αντιεξουσιαστές προκάλεσαν ζημιές σε οχήματα, πυροδοτώντας τις έντονες αντιδράσεις κατοίκων της Νέας Σμύρνης. Σε βίντεο που κυκλοφορεί στα social media φαίνονται κάτοικοι της περιοχής να φωνάζουν και να βρίζουν τους αντιεξουσιαστές από τα μπαλκόνια τους για την κατάσταση ασυδοσίας που δημιουργήθηκε.

Νέα Σμύρνη: Δείτε βίντεο από τον τραυματισμό του αστυνομικού

0

Ομάδα κουκουλοφόρων που κρατούσαν στυλιάρια απομόνωσαν, πέταξαν στο οδόστρωμα και ξυλοκόπησαν ανελέητα τον νεαρό αστυνομικό – Και δεύτερος αστυνομικός τραυματίας στο 401

Ανατριχίλα προκαλούν οι εικόνες από τον άγριο ξυλοδαρμό και τον σοβαρό τραυματισμό ενός αστυνομικού της ομάδας ΔΡΑΣΗ, στη Νέα Σμύρνη.

Ο άτυχος αστυνομικός που μεταφέρθηκε στο 401 Στρατιωτικό νοσοκομείο λίγο μετά τις οκτώ το βράδυ και ενώ αιμορραγούσε επί ώρα στο οδόστρωμα, απομονώθηκε από κουκουλοφόρους οι οποίοι τον πέταξαν κάτω από τη μηχανή του στη συμβολή των οδών Πλαστήρα και Αγίας Φωτεινής και τον ξυλοκόπησαν άγρια, με στυλιάρια, σε όλο του το σώμα και στο κεφάλι.

Συνάδελφοι του άτυχου αστυνομικού κατάφεραν να κάνουν κλοιό γύρω του και να απομακρύνουν τους κουκουλοφόρους, καλώντας παράλληλα ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ.

Λόγω των επεισοδίων, το ασθενοφόρο χρειάστηκε πάνω από μισή ώρα για να τον προσεγγίσει, ενώ λίγο πριν τον παραλάβουν οι διασώστες έχασε τις αισθήσεις του. Ο νεαρός αστυνομικός διακομίσθηκε στο 401 Στρατιωτικό Νοσοκομείο. Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες από το νοσοκομείο, δεν διατρέχει κίνδυνο ζωής. Στο 401, όμως, μεταφέρθηκε λίγο πριν από τις εννέα το βράδυ και δεύτερος τραυματίας αστυνομικός, με ελαφρά τραύματα στο χέρι.

Δείτε βίντεο από την επίθεση στον αστυνομικό:

Πιθανή έρευνα για πορνογραφία ανηλίκων στην υπόθεση Λιγνάδη

0

Σε εξέλιξη βρίσκεται η προκαταρκτική έρευνα για την τρίτη μήνυση που υπεβλήθη στις αρχές του μήνα σε βάρος του Δημήτρη Λιγνάδη για βιασμό

Ο μηνυτής κατέθεσε στη Γενική Αστυνομική Διεύθυνση Αττικής και σύμφωνα με πληροφορίες υποστήριξε ότι ο σκηνοθέτης του είχε δείξει στον υπολογιστή του στο σπίτι του στο Μεταξουργείο οπτικό υλικό με ανήλικους.

Σύμφωνα με πληροφορίες το περιεχόμενο της κατάθεσής του θα αξιολογηθεί από τον εποπτεύοντα εισαγγελέα, για το εάν προκύπτουν ενδείξεις και για τέλεση άλλων αδικημάτων, όπως πορνογραφία ανηλίκων.

Παράλληλα, ο δικηγόρος δυο εκ των μηνυτών Γιάννης Βλάχος, υπέβαλε στην ανακρίτρια αίτημα για άρση του απορρήτου επικοινωνιών του κατηγορούμενου, προκειμένου να διερευνηθούν η ηλεκτρονική του αλληλογραφία και οι προσωπικοί του λογαριασμοί στο facebook και άλλα κοινωνικά δίκτυα για ενδεχόμενα ίχνη «ύποπτων» αναζητήσεων.

Στο «μικροσκόπιο» της Εισαγγελίας πασίγνωστος ηθοποιός
Με γοργούς ρυθμούς συνεχίζεται η έρευνα της Εισαγγελίας για πασίγνωστο πρωταγωνιστή, ο οποίος φέρεται να έχει μπει στο στόχαστρο μετά από δύο καταγγελίες γυναικών για απόπειρα βιασμού. Πληροφορίες αναφέρουν ότι μέχρι το τέλος του μήνα η έρευνα θα έχει ολοκληρωθεί, καθώς θα έχουν ληφθεί καταθέσεις από τις καταγγέλλουσες και άλλους μάρτυρες, ενώ ο ηθοποιός αναμένεται να κληθεί να δώσει εξηγήσεις με την ιδιότητα του υπόπτου, πριν ο εισαγγελέας αποφασίσει για το εάν θα ασκήσει δίωξη ή όχι.

Λαοθάλασσα στη Νέα Σμύρνη – Συγκέντρωση διαμαρτυρίας, για την αστυνομική βία

0

Συγκεντρώσεις παρά την πανδημία και τα 3.215 σημερινά κρούσματα – Συναγερμός στην αστυνομία – Κουκουλοφόροι ανάμεσα στους συγκεντρωμένους

Νέα συγκέντρωση διαμαρτυρίας βρίσκεται σε εξέλιξη στη Νέα Σμύρνη αυτή την ώρα. Μάλιστα με εντολή της Αστυνομίας έχουν διακοπεί από τις 17.00 τα δρομολόγια του Τραμ στην περιοχή της Νέας Σμύρνης. Ήδη, καταγράφονται εικόνες απίστευτου συνωστισμού, σε μια μέρα μάλιστα που τα κρούσματα του κορωνοϊού εκτοξεύτηκαν στις 3.215!

Η πορεία στους κεντρικούς δρόμους της πόλης ξεκίνησε περίπου στις εξίμισι το απόγευμα, ενώ μεταξύ των συγκεντρωμένων βρίσκονται και οργανωμένοι οπαδοί ομάδων, πολλοί εκ των οποίων κρατούν καδρόνια και φορούν κουκούλες. Οι αστυνομικοί σε ελέγχους εντόπισαν σάκο με μπουκάλια γεμάτα εύφλεκτο υλικό. Τα συνθήματα που επικρατούν είναι κατά της αστυνομίας, ενώ οι συγκεντρωμένοι ακολουθούν πορεία προς το αστυνομικό τμήμα της περιοχής.

Δείτε βίντεο και φωτογραφίες από την πλατεία της Νέας Σμύρνης:

eflekto

nea smyrni 1

nea smyrni 2

nea smyrni 3

nea smyrni 5

nea smyrni 6

nea smyrni 7

nea smyrni4 1

nea smyrni4 2

nea smyrni4 3

nea smyrni4 4

nea smyrni4 5

Κορονοϊός: Νέο σύμπτωμα οι πολύωρες στύσεις ασθενών με Covid-19 στις ΜΕΘ

0

Ένα νέο σύμπτωμα σε ασθενείς που νοσούν από κορονοϊό έχουν καταγράψει ιατρικές μελέτες που δημοσιεύονται σε ιατρικές ιστοσελίδες και συγκεκριμένα αφορά την παρατεταμένη στύση, δηλαδή τον πριαπισμό, επιστημονικά.

Υπάρχουν πολλές επιπλοκές στην υγεία που μπορεί να προκύψουν αν κάποιος νοσήσει από Covid-19: πνευμονία, σύνδρομο οξείας αναπνευστικής δυσχέρειας, αλλά και καρδιακά προβλήματα, όπως επίσης και «θρομβοεμβολικές» επιπλοκές που εμφανίζονται όταν δημιουργείται ένας θρόμβος και εμποδίζει τη ροή του αίματος σε άλλο αγγείο. Μία τέτοια επιπλοκή είναι ο πριαπισμός, αναφέρει σχετική έρευνα.

Αυτό το σύμπτωμα παρατηρήθηκε πρόσφατα σε έναν 69χρονο άνδρα με σοβαρά συμτώματα κορονοϊού, στο Οχάιο. Οι γιατροί κατέγραψαν την εμπειρία τους από την ασθένεια του άνδρα σε μια έκθεση τους που δημοσιεύθηκε στο American Journal of Emergency Medicine. Η έκθεση είχε τίτλο: «Τι είναι ο πριαπισμός; Γιατί στύση εννέα ημερών έστειλε άνθρωπο στο νοσοκομείο».

Σύμφωνα με την έκθεση, ο άντρας πήγε στα επείγοντα του νοσοκομείου μετά την επιδείνωση των αναπνευστικών συμπτωμάτων που αντιμετώπιζε επί μια εβδομάδα, όπως βήχας και δυσκολία στην αναπνοή. Οι γιατροί του έκαναν τεστ για κορονοϊό και το τεστ βγήκε θετικό. Ενώ βρισκόταν στο νοσοκομείο, ο άνδρας, η αναπνευστική λειτουργία του επιδεινώθηκε και διασωληνώθηκε. Την επόμενη μέρα μια νοσοκόμα παρατήρησε ότι ο άνδρας είχε στύση. Η ομάδα φροντίδας έβαλε παγοκύστες στην περιοχή, αλλά η στύση δεν έπεφτε και μάλιστα διήρκεσε περισσότερο από τρεις ώρες.

Οι γιατροί διαπίστωσαν ότι η παρατεταμένη στύση οφειλόταν σε ισχαιμικό πριαπισμό. Σύμφωνα με την κλινική Mayo, ο πριαπισμός χαμηλής ροής συμβαίνει όταν το αίμα δεν μπορεί να φύγει από το πέος. Σε αυτήν την περίπτωση, ο πριαπισμός πιστεύεται ότι οφείλεται σε απόφραξη της αποστράγγισης των φλεβών, τα οποία είναι πολύ μικρά αιμοφόρα αγγεία. Τα άτομα με ισχαιμικό πριαπισμό συνήθως έχουν στύση που διαρκεί περισσότερο από τέσσερις ώρες και που δεν σχετίζεται με το σεξουαλικό ενδιαφέρον ή τη διέγερση.

Οι γιατροί που συνέταξαν την έκθεση, θεωρούν ότι ο πριαπισμός είναι «κλινική κατάσταση έκτακτης ανάγκης» λόγω των πιθανών ανεπιθύμητων ενεργειών. Η κλινική Mayo περιέγραψε πόσο σοβαρές επιπλοκές μπορεί να προκύψουν: «Το αίμα που παγιδεύεται στο πέος στερείται οξυγόνου. Όταν η στύση διαρκεί για πολύ χρόνο, αυτό, το φτωχό σε οξυγόνο αίμα μπορεί να αρχίσει να καταστρέφει τους ιστούς στο πέος. Ως αποτέλεσμα, ο πριαπισμός που δεν αντιμετωπίζεται μπορεί να προκαλέσει στυτική δυσλειτουργία.»

Στην περίπτωση αυτού του άνδρα, το αίμα αποστραγγίστηκε από το πέος του. Και με τη βοήθεια του φαρμάκου που εγχύθηκε στη βάση του πέους του, η στύση του υποχώρησε μετά 30 λεπτά θεραπείας, αν και ο άνδρας κατέληξε από άλλες επιπλοκές του κορονοϊού.

Αυτό το περιστατικό δεν είναι το μοναδικό σε ασθενή με κορονοϊό. Επίσης ένας 62χρονος άντρας με συμπτώματα Covid-19 παρουσίασε πριαπισμό αφού μπήκε σε αναπνευστήρα, όπως αναφέρθηκε σε μελέτη που δημοσιεύτηκε μια μελέτη που δημοσιεύθηκε στο American Journal of Emergency Medicine.

Ξεσπά η Χριστίνα Ματθαίου: «Δεν θα πεθάνουμε από κορωνοϊό αλλά από πείνα»

0

«Για ποια αξιοκρατία μιλάμε; Γιατί δεν βοηθάτε τα παιδιά; Τα παιδιά της Ελλάδας;»

Με μια ανάρτηση – καταπέλτη στη σελίδα του γυμναστηρίου της «Weight Fight by Christina», η δασκάλα και γυμνάστρια Χριστίνα Ματθαίου ξεσπά για την αδιαφορία της κυβέρνησης στον κλάδο του αθλητισμού.

Η γυμνάστρια παραθέτει στην κάμερα τους λογαριασμούς του κτιρίου όπου στεγάζεται το γυμναστήριο της, το οποίο παραμένει εδώ και μήνες κλειστό, με τα έξοδα ωστόσο να «τρέχουν».

«Πεινάμε κύριοι στα γυμναστήρια»

Η Χριστίνα Ματθαίου κατακεραυνώνει την κυβέρνηση για τις επιστρεπτέες προκαταβολές που είναι στην ουσία δάνεια: «Τι λέτε κύριοι; Τι είναι τα γυμναστήρια; Τα έχετε ξεχασμένα εντελώς; Που είναι ο αρμόδιος υπουργός; Δεν μας δίνετε κανένα περιθώριο δουλειάς! Γιατί δεν μας βοηθάτε; Σε όλα τα ευρωπαικά κράτη δίνουν το 75 %! Εμείς δεν είμαστε άνθρωποι; Για ποια ανθρώπινα δικαιώματα βγαίνει ο κόσμος και μιλάει, όταν ο κόσμος πεινάει; πεινάμε κύριοι στα γυμναστήρια! Υπάρχει κάποιος να μας ακούσει; Πάει ένας δάσκαλος γυμναστής σε ένα γυμναστήριο σαν το κρυφό σχολειό να πληρωθεί 50 ευρώ το μήνα στα κρυφά για να ζήσει το παιδί του, να του πάει γάλα και ψωμί και τον γράφετε! Και δεν γράφετε τα σουπερ μάρκετ, τα μετρό, τα λεωφορεία που γίνεται της μουρλής! Για ποια αξιοκρατία μιλάμε; Γιατί δεν βοηθάτε τα παιδιά; Τα παιδιά της Ελλάδας;» αναρωτιέται απηυδυσμένη κ. Ματθαίου.

Έλλη Διβάνη: Που οφείλεται ο θάνατός της τη βραδιά των γενεθλίων της

0

Η Έλλη Διβάνη, ο θάνατος της οποίας συγκλόνισε όλη την Ελλάδα, έπεσε για ύπνο τη βραδιά των γενεθλίων της και δεν ξύπνησε ποτέ.

Την 33χρονη Έλλη Διβάνη, κόρη του αείμνηστου Ερρίκου Διβάνη εκ των συνεχιστών της οικογενειακής επιχείρησης ξενοδοχείων «ΔΙΒΑΝΗ», βρήκε η ίδια η μητέρα της Σοφία η οποία αδυνατούσε να πιστέψει τι είχε συμβεί.

Σύμφωνα με την ιατροδικαστική έκθεση ο θάνατος της 33χρονης οφείλεται σε ανακοπή καρδιάς.

Η κηδεία της έγινε το πρωί της Τρίτης στον Μητροπολιτικό Ιερό Ναό Αγίου Νικολάου Τρικάλων.

Το βράδυ της Πέμπτης ήταν στο σπίτι της στο Ψυχικό με τη μητέρα της.

Έπεσε να κοιμηθεί και την επόμενη μέρα η μητέρα της διαπίστωσε πως είχε πεθάνει.

Οι προσπάθειες των γιατρών που έσπευσαν για να την επαναφέρουν δεν απέδωσαν.

Ποια ήταν η Έλλη Διβάνη

Η Έλλη Διβάνη ήταν η κόρη του Ερρίκου Διβάνη οποίος έφυγε από τη ζωή την άνοιξη του 2018.

Μαζί με τα αδέρφια του ήταν ο συνεχιστής της οικογενειακής επιχείρησης ξενοδοχείων «ΔΙΒΑΝΗ» σε Αθήνα και Θεσσαλία (Καλαμπάκα-Λάρισα).

Τρία χρόνια πριν, τον Απρίλιο του 2018, έφυγε από τη ζωή στα 63 του χρόνια, ο πατέρας της Έλλης, Ερρίκος Διβάνης που ήταν μαζί με τα αδέρφια του ο συνεχιστής της πασίγνωστης οικογενειακής επιχείρησης ξενοδοχείων «ΔΙΒΑΝΗ» σε Αθήνα και Θεσσαλία.

Μετά το θάνατό του, η Έλλη ανέλαβε τη διαχείριση.

Ο νονός της Έλλης Γιώργος Χατζηστεργίου έγραψε ένα αντίο που ραγίζει καρδιές:

«Για την Ελλη Διβάνη- βαφτισιμιά μου, και κόρη του παιδικού μου φίλου Ερρίκου Διβάνη, δεινού αρχιτέκτονα που ασχολήθηκε επαγγελματικά με την οικογενειακή ξενοδοχειακή επιχείρηση, και της Σοφίας (οι οικογένειές μας γνωρίζονται πάνω από 100 χρόνια), δικών μου ανθρώπων που τους πάντρεψα».

«Δεν μου αρέσει, δεν θέλω να γράφω για τρέχοντα στενά προσωπικά ζητήματα, μα η απώλεια ενός νέου κοριτσιού- λίγα χρόνια μετά την απώλεια του πατέρα της-, με ξεπερνά».

Το Κεντρικό Ισραηλιτικο Συμβούλιο απαντά αυστηρά στην Ακρίτα: «Μόνο ντροπή!»

0

Η δημοσιογράφος έγραφε νωρίτερα ότι «ζούμε στο Άουσβιτς» με αφορμή τα γεγονότα που διαδραματίστηκαν στη Νέα Σμύρνη, με το Κεντρικό Ισραηλιτικο Συμβούλιο να κάνει λόγο για τον ευτελισμό του Άουσβιτς.

Η αναφορά του ΚΙΣ έχει να κάνει με το συγκεκριμένο απόσπασμα του άρθρου της: «Ζούμε σε μια χώρα που κυβερνιέται με τα γκλομπ, με τα δακρυγόνα, με το ξύλο, με το αίμα, με τα χημικά, με τους τόνους νερό, με τους εξευτελισμούς, με τη βία, με την αυθαιρεσία. Ζούμε σε ένα κρανίου τόπος. Ζούμε σε ένα Άουσβιτς. Σε λίγο θα ράψουμε κι αστέρια στο πέτο του παλτού μας για να ξέρουν ποιους ποδοπατούν σε αυτή την ατέλειωτη Νύχτα των Κρυστάλλων».

Η ανακοίνωση του ΚΙΣΕ 

Μόνο ντροπή προκαλεί η αναφορά της κας Έλενας Ακρίτα σε σχετικό άρθρο της «…Ζούμε σε ένα κρανίου τόπος. Ζούμε σε ένα Άουσβιτς. Σε λίγο θα ράψουμε κι αστέρια στο πέτο του παλτού μας για να ξέρουν ποιους ποδοπατούν σε αυτή την ατέλειωτη Νύχτα των Κρυστάλλων». Το Κεντρικό Ισραηλιτικό Συμβούλιο Ελλάδος αποδοκιμάζει τον απαράδεκτο και ανυπόστατο παραλληλισμό των συνθηκών του Άουσβιτς με τη ζωή σε μια δημοκρατική χώρα όπως η Ελλάδα.

Γιατί στο Άουσβιτς οι άνθρωποι δεν ζούσαν… Πέθαιναν κάθε μέρα, κάθε ώρα, κάθε λεπτό, κάθε στιγμή… γιατί στο Άουσβιτς η ζωή είχε χάσει κάθε αξία… γιατί ο άνθρωπος είχε χάσει την ανθρωπιά του… γιατί στο Άουσβιτς επικρατούσε μόνο η απανθρωπιά… γιατί στο Άουσβιτς η κάπνα των κρεματορίων απλωνόταν στον ουρανό και η στάχτη της ανθρώπινης σάρκας σκέπαζε τη γη… γιατί στο Άουσβιτς εξοντώθηκαν 1.500.000 άνθρωποι που δεν είχαν τη δυνατότητα  να φωνάξουν «Πονάω ρε …».

Επαναλαμβάνουμε για μια ακόμη φορά ότι το Κεντρικό Ισραηλιτικό Συμβούλιο Ελλάδος, οι Έλληνες Εβραίοι, όσοι από εμάς διάβηκαν την πύλη του Άουσβιτς και επιβιώσαμε και είμαστε ακόμα ζωντανοί, οι απόγονοι των θυμάτων, δεν θα σταματήσουμε ποτέ να καταγγέλλουμε κάθε προσπάθεια ευτελισμού και εργαλειοποίησης του Ολοκαυτώματος που οδηγεί στη λήθη και στην παραποίηση της ιστορίας.