Δέσποινα Μοιραράκη: Συγκινεί η ανάρτησή της για τα τέσσερα χρόνια από τον θάνατο του Γιάννη Κοντούλη
Τέσσερα χρόνια συμπληρώνονται σήμερα από τον θάνατο του συζύγου της Δέσποινας Μοιραράκη, Γιάννη Κοντούλη.
Ο Ναύαρχος εν αποστρατεία του Πολεμικού Ναυτικού, Γιάννης Κοντούλης πάλευε τρία χρόνια με τον καρκίνο, ωστόσο δεν κατάφερε να βγει νικητής από τη μάχη αυτή και στις 24 Ιουνίου 2022 έφυγε από τη ζωή.
Με αφορμή τη θλιβερή αυτή επέτειο η Δέσποινα Μοιραράκη προέβη το μεσημέρι της Τετάρτης 24 Ιουνίου σε μια σπαρακτική ανάρτηση.
Η επιχειρηματίας και παρουσιάστρια ανέβασε μία φωτογραφία του συζύγου της στον προσωπικό της λογαριασμό στο Instagram και εξέφρασε δημόσια την αγάπη της για εκείνον.
«24/6/2022 Η Άγκυρα ξέσυρε. Αείμνηστε Ναύαρχε… Θα σε αγαπώ και θα σε τιμώ για πάντα στη ζωή μου. Συνέχισε να με προστατεύεις κ να με καθοδηγείς…. Σε ευχαριστώ για όσα έζησα μαζί σου», έγραψε στη λεζάντα της ανάρτησής της η Δέσποινα Μοιραράκη.
Δείτε την ανάρτηση:
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
