Γυναίκα εμφάνισε περικαρδίτιδα μετά τη δεύτερη δόση Pfizer

20 Μαΐου, 2021 7:31 ΜΜ
More videos

Γυναίκα εμφάνισε περικαρδίτιδα μετά τη δεύτερη δόση Pfizer

Περιστατικό περικαρδίτιδας εμφάνισε γυναίκα με υποκείμενο νόσημα μετά την δεύτερη δόση του εμβολίου της Pfizer.

Η ανεπιθύμητη αυτή παρενέργεια αντιμετωπίστηκε επιτυχώς στο Ωνάσειο Καρδιοχειρουργικό Κέντρο, όπου και εμβολιάστηκε η γυναίκα.

Όπως ανέφερε το Mega, η γυναίκα λόγω υποκείμενου νοσήματος άνηκε στις ευπαθείς ομάδες, ήταν δε ένθερμος υποστηρικτής του εμβολιασμού.

Συγκεκριμένα στις 17 Μαίου η γυναίκα εμβολιάστηκε με τη δεύτερη δόση του εμβολίου της Pfizer την επόμενη ημέρα ένιωσε πυρετό. « Ο πόνος ήταν τόσο μεγάλος που θεώρησα ότι παθαίνω έμφραγμα!!», ανέφερε συγκεκριμένα σε ανάρτησή της στα social media. Η ίδια διευκρινίζει ότι πάσχει από πνευμονική υπέρταση.

Σήμερα έχει πάρει εξιτήριο από το νοσοκομείο, παίρνει αγωγή στο σπίτι και όλα βαίνουν καλώς. Η περίπτωσή της θα σταλεί στον ΕΟΦ για να εξεταστεί αν εκτός από την χρονική συσχέτιση με τον εμβολιασμό της υπάρχει και αιτιολογική.

Η ανακοίνωση του Ωνάσειου

«Σε συνέχεια δημοσιευμάτων που αφορούν ασθενή που παρακολουθείται στο Ωνάσειο Καρδιοχειρουργικό Κέντρο, ενημερώνουμε ότι η ασθενής εμβολιάστηκε στο Εμβολιαστικό Κέντρο του ΩΚΚ και ακολούθως εμφάνισε περικαρδίτιδα, η οποία επίσης διαγνώστηκε και αντιμετωπίστηκε στο Νοσοκομείο μας. Η ασθενής αφού έλαβε την κατάλληλη φαρμακευτική αγωγή επέστρεψε στην οικία της.

Το Ωνάσειο Καρδιοχειρουργικό Κέντρο θα ενημερώσει ως οφείλει την αρμόδια υπηρεσία, που είναι η Επιτροπή Φαρμακοεπαγρύπνησης του Εθνικού Οργανισμού Φαρμάκων, για το συμβάν και τη χρονική του συσχέτιση με τον εμβολιασμό χωρίς αυτό να σημαίνει και αιτιολογική συσχέτιση».

Ακολουθήστε μας στο facebook: