Γεωμετρικά τατουάζ που αποδεικνύουν ότι το λιγότερο είναι και καλύτερο

13 Μαΐου, 2015 10:08 ΜΜ
More videos

Η καλλιτέχνις από την Τουρκία με το όνομα Bicem Sinik δημιουργεί πραγματικά πολύ εντυπωσιακά τατουάζ που έχει την βάση τους στη γεωμετρία.

Με μόλις λίγες γραμμές και τελείες σχεδιάζει σχήματα είναι εντυπωσιακά και πολύ ξεχωριστά. Επίσης χρησιμοποιεί μαι δικής της τεχνική με σκιές για να δώσει βάθος στα σχήμα της.

Βέβαια υπάρχει ένα μικρό πρόβλημα ότι μπορεί αυτά τα σχήματα να είναι πολύ της μόδας αλλά λόγο τις λεπτότητας τους μπορούν να ξεθωριάσουν γρήγορα.

Δείτε μερικές από τις πραγματικά εντυπωσιακές της δημιουργίες

dotwork-line-geometric-tattoo-bicem-sinik-24 dotwork-line-geometric-tattoo-bicem-sinik-25 dotwork-line-geometric-tattoo-bicem-sinik-26 dotwork-line-geometric-tattoo-bicem-sinik-28 dotwork-line-geometric-tattoo-bicem-sinik-29 dotwork-line-geometric-tattoo-bicem-sinik-30 dotwork-line-geometric-tattoo-bicem-sinik-31 dotwork-line-geometric-tattoo-bicem-sinik-32 dotwork-line-geometric-tattoo-bicem-sinik-33 dotwork-line-geometric-tattoo-bicem-sinik-1 dotwork-line-geometric-tattoo-bicem-sinik-2 dotwork-line-geometric-tattoo-bicem-sinik-3 dotwork-line-geometric-tattoo-bicem-sinik-4 dotwork-line-geometric-tattoo-bicem-sinik-5 dotwork-line-geometric-tattoo-bicem-sinik-6 dotwork-line-geometric-tattoo-bicem-sinik-7 dotwork-line-geometric-tattoo-bicem-sinik-8 dotwork-line-geometric-tattoo-bicem-sinik-9 dotwork-line-geometric-tattoo-bicem-sinik-10 dotwork-line-geometric-tattoo-bicem-sinik-11 dotwork-line-geometric-tattoo-bicem-sinik-12 dotwork-line-geometric-tattoo-bicem-sinik-13 dotwork-line-geometric-tattoo-bicem-sinik-14 dotwork-line-geometric-tattoo-bicem-sinik-15 dotwork-line-geometric-tattoo-bicem-sinik-16 dotwork-line-geometric-tattoo-bicem-sinik-17 dotwork-line-geometric-tattoo-bicem-sinik-18 dotwork-line-geometric-tattoo-bicem-sinik-20 dotwork-line-geometric-tattoo-bicem-sinik-21 dotwork-line-geometric-tattoo-bicem-sinik-22 dotwork-line-geometric-tattoo-bicem-sinik-23

Ακολουθήστε μας στο facebook: