Πέμπτη, 28 Μαρτίου 2024
ΕλλάδαΕξώδικο στον Πέτρο Φιλιππίδη από τον δικηγόρο τριών ηθοποιών

Εξώδικο στον Πέτρο Φιλιππίδη από τον δικηγόρο τριών ηθοποιών

Εξώδικο στον ηθοποιό Πέτρο Φιλιππίδη απέστειλε ο δικηγόρος Γιώργος Γεραρής, ο οποίος έχει αναλάβει αρκετές υποθέσεις ηθοποιών του ελληνικού Metoo.

Είχε προηγηθεί εξώδικο του γνωστού ηθοποιού που κατηγορούσε τον συνήγορο υπεράσπισης για «συκοφαντία», επειδή αναφέρθηκε σε καταγγελία εντολέως του, στο Σωματείο Ελλήνων Ηθοποιών.

Υπενθυμίζεται πως η Άννα Μαρία Παπαχαραλάμπους, η Πηνελόπη Αναστασοπούλου, η Λένα Δροσάκη και άλλοι ηθοποιοί έχουν απευθυνθεί στον δικηγόρο κ. Γεραρή για υποθέσεις σεξουαλικής παρενόχλησης, λεκτικής και σωματικής βίας που εντάσσονται στο πλαίσιο του ελληνικού metoo.

«Φαίνεται να μην αντιλαμβάνεσθε το στοιχειώδες, πως οι ισχυρισμοί αυτοί δεν είναι δικοί μου, αλλά του εντολέως μου, όπως κατέστησα εξαρχής απολύτως σαφές κατά τη δημόσια τοποθέτησή μου», σημειώνει μεταξύ άλλων ο κ. Γεραρής, απαντώντας στον Πέτρο Φιλιππίδη.

Για την απαγόρευση αναπαραγωγής του ονόματος

«Δηλώνετε, όπως βλέπω, προς όλα τα μέσα, ότι «αρνείστε» τη χρήση ή αναπαραγωγή του ονόματός σας και της εικόνας σας, μέχρι εσείς να αποφασίσετε να μιλήσετε δημοσίως για τις σε βάρος σας καταγγελίες.

Η δήλωσή σας αυτή παρατηρώ καταρχάς ότι έρχεται σε πλήρη αντίθεση με την προηγούμενη εξώδικη δήλωσή σας, της 1-2-21, με την οποία καλέσατε, προκαταβολικά, όλα τα μέσα να μην αναφέρουν το όνομά σας και να μην κάνουν χρήση της εικόνας σας πριν να υπάρξουν καταγγελίες σε βάρος σας ενώπιον αρμοδίων αρχών» σημειώνει μεταξύ άλλων ο κ. Γεραρής.

Ο δικηγόρος τονίζει πως η αξίωση του ηθοποιού να μη γίνεται χρήση της εικόνας του μέχρι να αποφασίσει να μιλήσει δημοσίως «είναι νομικώς ανυπόστατη» για τους εξής πρόσθετους λόγους:

-Οι εικόνες του που προβάλλονται ή δημοσιεύονται στα μέσα όλες αυτές τις μέρες είναι δημόσιες, από παραστάσεις, φωτογραφήσεις και λοιπές εκδηλώσεις, οι οποίες έχουν ληφθεί και ήδη δημοσιευθεί με την πλήρη συγκατάθεσή του ηθοποιού. «Επομένως δεν τίθεται κανένα ζήτημα ως προς τις συγκεκριμένες εικόνες.



Τα πιο σημαντικά