Κατερίνα Καινούργιου: Επισκέφθηκε το μαγαζί του Παναγιώτη Κουτσουμπή μετά την εκπομπή της
Σε μια ιδιαίτερα ευτυχισμένη περίοδο της ζωής της βρίσκεται η Κατερίνα Καινούργιου, έχοντας στο πλευρό της τον Παναγιώτη Κουτσουμπή.
Το ζευγάρι δεν διστάζει πλέον να εκφράζει δημόσια τον έρωτά του, μοιραζόμενο συχνά στιγμές από την καθημερινότητά του με τους ακολούθους του στα social media.
Μετά την ολοκλήρωση της εκπομπής της “Super Κατερίνα”, η παρουσιάστρια επισκέφθηκε ένα από τα μαγαζία που διατηρεί στο κέντρο της Αθήνας ο αγαπημένος της.
Μάλιστα, ο επιχειρηματίας απαθανάτισε την Κατερίνα Καινούργιου την ώρα που απολαμβάνει τη στιγμή, ενώ μιλά στο τηλέφωνο.
Για ακόμη μία φορά, η Κατερίνα Καινούργιου ξεχώρισε με την εμφάνισή της, επιλέγοντας ένα λευκό φόρεμα με μπλε floral μοτίβα, το οποίο συνδύασε με μαύρα γυαλιά ηλίου και μια κόκκινη τσάντα.
Δείτε το στιγμιότυπο που μοιράστηκε ο Παναγιώτης Κουτσουμπής από την επίσκεψή της:
