Παρασκευή, 19 Απριλίου 2024
διακοπές12 όμορφες μικρές ιστορίες που δείχνουν πως όλοι μας χρειαζόμαστε διακοπές

12 όμορφες μικρές ιστορίες που δείχνουν πως όλοι μας χρειαζόμαστε διακοπές

Ας συμφωνήσουμε όλοι σε ένα πράγμα: οι διακοπές είναι ό,τι καλύτερο μπορεί να μας τύχει. Μερικές φορές, θέλουμε τόσο πολύ να πάμε διακοπές που μετράμε τις μέρες σαν τους στρατιώτες μέχρι να έρθει η μέρα που θα φύγουμε.

Δείτε παρακάτω 12 ιστορίες διακοπών, που δείχνουν ότι μερικές φορές οι άνθρωποι ανυπομονούν λίγο παραπάνω για να πάνε διακοπές.

• “Επιτέλους, πήρα άδεια από την δουλειά μετά από μια σύσκεψη στις 9 το πρωί. Οι πιτζάμες και οι παντόφλες ολοκληρώθηκαν με ένα σακάκι από πάνω.”
  • “Περάσαμε όλες τις διακοπές μαζί…Μπήκες στην ζωή μου μόλις πάτησα το πόδι μου στην παραλία. Ήμασταν ξαπλωμένοι στην παραλία, καθόμασταν στο ίδιο τραπέζι, κοιμόμασταν μαζί…Είσαι σε όλες τις φωτογραφίες των διακοπών μου. Όπου και αν πήγαινα ήσουν μαζί μου. Σε ευχαριστώ για τις μαγικές στιγμές, τεράστιο σπυράκι στο πρόσωπό μου.”
  • “Ήταν η τρίτη μέρα των διακοπών μου. Έβαλα ξυπνητήρι για τις 6 το πρωί. Όταν χτυπάει μου αρέσει να το κλείνω και να χουζουρεύω στο κρεβάτι μου, έχοντας ένα μεγάλο χαμόγελο, αφού ξέρω ότι δεν έχω να κάνω τίποτα.”

c4ca4238a0b923820dcc509a6f75849b 371

© Jurow-Shepherd
  • “Το αγόρι μου και εγώ πήγαμε διακοπές πρώτη φορά μετά από 4 χρόνια συνεχούς δουλειάς. Οι πελάτες τον έπαιρναν τηλέφωνο όλη την ώρα. Το πρώτο μας πρωινό στο ξενοδοχείο το ξυπνητήρι δεν χτύπησε. Ξαφνικά, γύρισε με ορθάνοιχτα μάτια και μου είπε: “Σας παρακαλώ περιμένετε. Θα είμαι μαζί σας σε ένα λεπτό!”
  • “Σήμερα, έκανα ένα τρομερό διάλειμμα. Έβαλα πλυντήριο, καθάρισα το σπίτι, μαγείρεψα, έπλυνα τα πιάτα, μαρίναρα τα λαχανικά, έφτιαξα βραδινό, έπλυνα πάλι τα πιάτα, τακτοποίησα μερικά παιχνίδια, πήγα τα παιδιά μια βόλτα, καθάρισα τα παπούτσια τους, δίπλωσα μερικά ρούχα και έβαλα τα παιδιά για ύπνο. Είναι 10 το βράδυ- ήρθε η ώρα για το διάλειμμά μου!”
  • “Δουλεύω σαν νταντά. Συνειδητοποίησα πόσο πολύ χρειάζομαι διακοπές, όταν έπιασα τον εαυτό μου να τραγουδάει ένα νανούρισμα σε μια γάτα.”

c81e728d9d4c2f636f067f89cc14862c 91

© pixabay.com
  • “Θυμάστε τι ωραία που ήταν η εποχή που μπορούσατε να κυκλοφορείτε στο σπίτι με τα εσώρουχα; Μπορούσατε να φωνάζετε και να παίζετε όλη την μέρα. Υπέροχες εποχές…Χρειάζομαι πάλι διακοπές σαν αυτές.”
  • “Μια φορά ετοιμάζαμε τις βαλίτσες μας για τις διακοπές. Ενώ ψάχναμε για τα μαγιό μας, ο 3χρονος γιος μας ήρθε και μου είπε “Μαμά, φέτος μπορώ να πληρώσω μόνος μου τις διακοπές. Έκανα οικονομία από το προηγούμενο καλοκαίρι.” Στο χέρι του κρατούσε με καμάρι 4 ολόκληρα ευρώ.”
  • “Κάποτε πήγα διακοπές. Είχα πει σε όλους τους συναδέλφους μου, ότι θα πάω σε μερικά νησιά, αλλά στην πραγματικότητα έκανα ηλιοθεραπεία στο μπαλκόνι μου. Παρόλο που δεν υπήρχε θάλασσα κοντά και δεν είχα άμμο στα πόδια μου, ήταν οι πιο χαλαρωτικές διακοπές της ζωής μου.”

eccbc87e4b5ce2fe28308fd9f2a7baf3 84

© Studio Canal
  • “Μαζευτήκαμε με όλους τους συναδέλφους μετά τις διακοπές και είχαμε πει να φέρει ο καθένας κάτι από όπου είχε πάει διακοπές. Μερικοί έφεραν μαγνητάκια, ενώ άλλοι κρασί. Ένας συνάδελφος είχε φέρει μικρά γλυπτά από το Παρίσι και χειροποίητα σαπούνια από την Τουρκία. Εγώ τους πήγα ντομάτες από το χωριό μου.”
  • “Είναι προγραμματιστής. Κατάλαβα, ότι είχε έρθει η ώρα να πάω διακοπές, όταν προσπαθούσα να βρω τα “Ctrl + c” και “ctrl + v” σε ένα φανταστικό πληκτρολόγιο στο κεφάλι μου για να αντιγράψω το γεύμα του συναδέλφου μου.”
  • “Δεν μπορώ να σε βγάλω από το μυαλό μου, ειδικά τον τελευταίο καιρό…Πάντα ονειρεύομαι το καλοκαίρι, γιατί μπορούμε να ξανασυναντηθούμε. Θα περάσουμε τέλεια μαζί και θα δημιουργήσουμε καινούργιες αναμνήσεις. Είσαι τα πάντα για μένα. Έχουμε τόσα κοινά. Πότε θα τα ξαναπούμε, διακοπές;”